Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
Anoniem: 61101
Een prachtige daily 2e plaats voor WebsterRs_Maniac_Team... Zo gaatie lekker.. Er komen heel wat nieuwe leden bij.. Gestegen op alle fronten.. we zijn lekker bezig geweest gisteren.. Flush zo door zouk zegge
Kusje van Barthezzje hehe
* Heineken zwaait naar DPC_Clan_of_ToeT
Begint al wat te worden hier
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Hmm, slechte score vandaag voor ons, zometeen maar eventjes aan het assimileren 
Morgen hopelijk 11de
Nog 3 dagen tot ExDC, eitje
Edit: whoei, 400 mijlpaal net binnen
Morgen hopelijk 11de
Nog 3 dagen tot ExDC, eitje
Edit: whoei, 400 mijlpaal net binnen
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik richt mij vanaf vandaag dus op TSC.
Gewoonweg om het feit dat dit toch wat nuttiger is dan ECCP.
Sorry ECCP dudes.
Gewoonweg om het feit dat dit toch wat nuttiger is dan ECCP.
Sorry ECCP dudes.
Er zijn problemen met het TSC ToeT account, wordt aan gewerkt, maar voorlopig kunnen we dus weinig terugdoen.. we komen j(e/ullie) nog wel is tegen
Wie gaat DPC_team_switch aanvallen??? we willen natuurlijk wel een beetje concurentie hier
.... zo ist ook saai ... over 2 weken staan we dan al 1
Anoniem: 27862
Bouw maar een buffer op, anders halen we je zo snel weer in, als het ToeT-account weer werkt
Zal wel een stomme vraag zijn:
ik wil de tsccheck installeren, maar naar welke directory moet het precies verwijzen?
Naar communitytsc\tsc of een andere directory?
ik wil de tsccheck installeren, maar naar welke directory moet het precies verwijzen?
Naar communitytsc\tsc of een andere directory?
* Anoniem: 61101 heeft binnekort beschikking over 4.5 Ghz meer nodes... dit word nog sexy
Eej Gizmooh, kom jij ons dan verslaan namens ToeT? Lijkt me gezelligAnoniem: 27862 schreef op 19 oktober 2002 @ 12:31:
[...]
Bouw maar een buffer op, anders halen we je zo snel weer in, als het ToeT-account weer werkt
Anoniem: 27862
Tuurlijk en wie weet ben ik al van de partij, als de account problemen voorbij zijn zal ik mijn entree makenJustMe_ schreef op 19 oktober 2002 @ 13:22:
[...]
Eej Gizmooh, kom jij ons dan verslaan namens ToeT? Lijkt me gezellig
Over 300 candidates staan wij boven jullie dus schiet maar opAnoniem: 27862 schreef op 19 oktober 2002 @ 13:30:
[...]
Tuurlijk en wie weet ben ik al van de partij, als de account problemen voorbij zijn zal ik mijn entree makenEn als het goed is nie onopgemerkt
Weer 2 plaatsen gestegen! Zouden de andere teams al bang worden
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
DPCKippie: Ik vind het best dat je hetzelfde icoon hebt als ik, maar dan moet je ook lid worden van mijn teampje natuurlijk!
Want je gaat veeeeel te hard
DPC'ers.. wat zouden jullie er van vinden als er een kleine site komt voor TSC.. gewoon waar je elke dag je flushes kan aflezen.. hoe t gistere was.. en blablabla, t staat wel op t forum ik weet t.. maar t helpt om wat mensen over te halen de client van wel 10 mb te downen
, en natuurlijk DPC te joinen
Laat me is weten wat jullie dr van vinden
Zoiets: http://145.94.192.103/d2ol/index.cfm?project=triAnoniem: 61101 schreef op 19 oktober 2002 @ 19:28:
DPC'ers.. wat zouden jullie er van vinden als er een kleine site komt voor TSC.. gewoon waar je elke dag je flushes kan aflezen.. hoe t gistere was.. en blablabla, t staat wel op t forum ik weet t.. maar t helpt om wat mensen over te halen de client van wel 10 mb te downen, en natuurlijk DPC te joinen
Verder een leuk idee natuurlijk.
Eerst zien, dan geloven.Anoniem: 27862 schreef op 19 oktober 2002 @ 12:31:
[...]

Als je een soort van portal wilt bouwen zoals dat ook bij de 'Ars-teams' gebruikelijk is vind ik digt een heel goed idee. De site waar ik een link van gaf is de site waar automatisch elke dag de stats opkomen zoals die ook hierboven te zien zijn.
OK, het mail-adres probleem is opgelost
Ik had ff vergeten dat je de nodes eerst op de site van TSC moet toevoegen en ze dan pas kunt scannen met de site van griz
Nu gaan we eens lekker op gang komen, so be afraid
Owjah, Scorpion:

Owjah, Scorpion:

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Wat versta je onder op gang komen? Want die 34 tot nu toe vandaag worden we niet bang vanFreakertje schreef op 19 oktober 2002 @ 19:59:
OK, het mail-adres probleem is opgelostIk had ff vergeten dat je de nodes eerst op de site van TSC moet toevoegen en ze dan pas kunt scannen met de site van griz
![]()
Owjah, Scorpion: [afbeelding] [afbeelding]
Wie zegt dat het per direct snoeihard moet gaan?
Totale Modjesgekte
Ik iig niet
Hehe....JustMe_ schreef op 19 oktober 2002 @ 19:00:
DPCKippie: Ik vind het best dat je hetzelfde icoon hebt als ik, maar dan moet je ook lid worden van mijn teampje natuurlijk!
Ik vond het wel een toepasselijk icoontje.
Zal straks wel ff een ander uitzoeken.
nee joh, mooi zo latenDPCKippie schreef op 19 oktober 2002 @ 21:45:
[...]
Hehe....
Ik vond het wel een toepasselijk icoontje.
Zal straks wel ff een ander uitzoeken.
Gefeliciteerd trouwens alvast met je 400 mijlpaal
Hehe......
Thnx.
Gaat wel lekker zo
Vooral ook met het complete team.
We zijn vandaag alweer wat plaatsen opgeschoven geloof ik.
Thnx.
Gaat wel lekker zo
[ Voor 0% gewijzigd door DPCKippie op 19-10-2002 22:56 . Reden: toevoeging ]
oja zo beidehand
en dat allemaal tegen iemand met 1 pc op TSC
ehheeh

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Och ik dacht we zwaaien ff in het voorbijgaan 
Enneh, gezien je sig: Niks dan respect voor jou, dat noem ik nog eens een echte DC'er
Enneh, gezien je sig: Niks dan respect voor jou, dat noem ik nog eens een echte DC'er
Totale Modjesgekte
Je stond ff voor ons, maar ik heb je weer eventjes ingehaaldDPCKippie schreef op 19 oktober 2002 @ 22:55:
Hehe......
Thnx.
Gaat wel lekker zo
Maar denk dat het niet voor lang zal zijn helaas
Zijn ondertitel mag er ook wezenFreakertje schreef op 19 oktober 2002 @ 23:22:
Och ik dacht we zwaaien ff in het voorbijgaan
Pagina: 1