Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 10 januari 2003 @ 23:06:
[...]

Dixons is zoo wazig hier bij de vestiging in zaandam beweren ze dat ze hem niet leveren. Maar online kun je ze kennelijk wel bestellen.
Ze hebben er in ieder geval 1 geleverd :) Ik heb hem daar tenminste gekocht... Al was dat wel de enige die ze binnengehad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Hrmpf.. nu ik er wat langer over nadenk: misschien was het in dit geval toch leuker geweest om inderdaad die nieuwere versie te hebben, want volgens die product page heeft die 2 uur(!) extra speeltijd met de accu! Scheelt best wel veel.. en tja, USB2.0 is op zich wijder verspreid dan Firewire.

Nu maar hopen dat Firewire wel 3 keer zo snel blijft bij deze Jukeboxjes... dan hoef ik alsnog geen spijt te hebben :).

Vind het wel idioot hoor.. dat ding is net pas uit. Bovendien hebben ze er helemaal niks over aangekondigd ofzo.. |:(

Lees het ook hier trouwens.

WTF.. ik lees dat deze versie in Amerika $50,- goedkoper is dan de oorspronkelijke versie.. en dan ook nog eens 2 uur extra speeltijd! Ik zie op het nomadness.net forum dat veel Zen-eigenaren nogal verbolgen zijn hierover...

* gday ook :(

[ Voor 46% gewijzigd door gday op 11-01-2003 03:33 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Het blijft raar dat ze zo snel achter elkaar 2 dezelfde players uitbrengen.. en die 2 uur extra vind ik ook raar, zou er een nieuwe batterij in zitten of zal er een andere firmware in zitten die wij ook krijgen zo?

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Misschien dat ze een iets grotere batterij erin heben kunnen doen, omdat ze ipv 2 controllers (1394+usb) maar 1 controller (usb2.0) erin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:08:
probeer deze site dan is en kijk bij het derde punt:
http://www.nomadworld.com/products/jukebox_zen/features.asp

voor de luie mensen onder ons:
"Transfer your songs and other files in a flash with USB 2.0 for Zen USB 2.0 or via SB1394/FireWire® - 10x faster than USB for Zen USB1.1/1394! "

een zen USB2.0 --> usb2.0
een zen USB1.1/1394 --> usb1.1 en firewire

hoop dat dit wat betere kaas is ;)
Daar zit dus nog steeds firewire op:

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nee. Deel de zin maar in 2 delen op:

Transfer your songs and other files in a flash with USB 2.0 for Zen USB 2.0

OR

via SB1394/FireWire® - 10x faster than USB for Zen USB1.1/1394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

tsja.. ik hoop eigenlijk dat ik de versie heb met 1.1 en firewire, aangezien firewire op mijn SB audigy player zit.

enne 2 uur extra speeltijd maakt voor mij niet veel uit, ik laat ehm elke n8 opladen, of aan de comp, of via de adapter, maar, alles is meegenomen :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Haha, ik zit me net iets af te vragen: hoeveel garantie heb ik eigenlijk? :D
Dus.. vraag aan degenen die de Zen bij een V&D hebben gekocht: hoe zit dat?

Ik neem aan dat er een jaar garantie op zit? Er staat niks op mijn bon ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

hmm, je had toch on-site garantie.. oid

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 17:55

bdu

gday schreef op 12 January 2003 @ 00:24:
Haha, ik zit me net iets af te vragen: hoeveel garantie heb ik eigenlijk? :D
Dus.. vraag aan degenen die de Zen bij een V&D hebben gekocht: hoe zit dat?

Ik neem aan dat er een jaar garantie op zit? Er staat niks op mijn bon ofzo..
Ik heb in totaal 2 jaar garantie omdat ik 1 jaar heb bij gekocht. Je hebt normaal 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

bdu schreef op 12 januari 2003 @ 00:44:
[...]

Ik heb in totaal 2 jaar garantie omdat ik 1 jaar heb bij gekocht. Je hebt normaal 1 jaar garantie
Ahja, in de opwinding heb ik daar helemaal niet aan gedacht.. hoeveel kostte een jaar extra?

Bij m'n vorige mp3speler had ik ook een jaar extra gekocht.. niks aan gehad uiteindelijk. Nou ja, de afstandsbediening ging stuk, maar dat viel dus niet onder die extra garantie :(. (Lang leve Dixons...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

onzin, in de handleiding op de cd staat dat je 2 jaar hebt, mij wilde ze dat ook aansmeren, ik had zoiets van laat maar..

Dat is ook waar, als er dan iets kapot gaat valt dat niet onder de garantie, ik vroeg nog.. als ie valt word ie dan ook gratis gemaakt.. nee dan niet.. laat maar dan..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Ik zou niet meer weten wat dat gekost heeft. Het zat in de buurt van de 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

54 euro voor 2 jaar extra (3 jaar dus in totaal) bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik vraag het me af door die problemen met die batterij.. dat hij na ongeveer 1000 recharges er de brui aan geeft. Dat zou wel onder de garantie vallen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

Exirion

Gadgetfetisjist

gday schreef op 12 January 2003 @ 13:54:
Dat zou wel onder de garantie vallen neem ik aan?
Bij alles wat je koopt zit er alleen garantie op voor materiaal/fabricage-fouten. Een accu heeft gewoon een beperkte levensduur en dat valt in GEEN geval onder de garantie.

Als jij met je auto in 1 jaar tijd 300.000 kilometer aflegt dan zit er ook geen garantie op je motor. Het is vaak ook: 3 jaar garantie met een maximum van 100.000 kilometer. Dat is gewoon realistisch.

edit:
Overigens geldt voor de meeste accu's een lifetime van 500 charge cycles, dus die 1000 keer die jij noemt is al optimistisch. Maar reken even mee.. Als jij per week 2 keer je accu helemaal oplaadt dan is dat op jaarbasis 100 keer. 500 keer lifetime betekent dus een levensduur van 5 jaar, en dat is toch mooi?

[ Voor 24% gewijzigd door Exirion op 12-01-2003 14:02 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Exirion schreef op 12 January 2003 @ 14:00:
[...]

Bij alles wat je koopt zit er alleen garantie op voor materiaal/fabricage-fouten. Een accu heeft gewoon een beperkte levensduur en dat valt in GEEN geval onder de garantie.

Als jij met je auto in 1 jaar tijd 300.000 kilometer aflegt dan zit er ook geen garantie op je motor. Het is vaak ook: 3 jaar garantie met een maximum van 100.000 kilometer. Dat is gewoon realistisch.

edit:
Overigens geldt voor de meeste accu's een lifetime van 500 charge cycles, dus die 1000 keer die jij noemt is al optimistisch. Maar reken even mee.. Als jij per week 2 keer je accu helemaal oplaadt dan is dat op jaarbasis 100 keer. 500 keer lifetime betekent dus een levensduur van 5 jaar, en dat is toch mooi?
Waarvoor heb je dan extended garantie? Materiaal/fabricage-fouten komen toch al aan het licht tijdens de eerste keren van gebruik, en niet na 3 jaar?

Het is een beetje zuur om €429,- euro te betalen voor iets waarvan je weet dat het binnen enkele jaren toch stuk gaat bij normaal gebruik (dus niet zo'n excessieve 100 keer opladen per dag ofzo).

2 keer opladen per week haal ik wel met gemak denk ik.

edit:
Overigens.. ik vraag me af of 10 minuten rechargen ook telt als "1 keer chargen" zeg maar..

[ Voor 10% gewijzigd door gday op 12-01-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

gday schreef op 12 januari 2003 @ 14:20:
[...]

Waarvoor heb je dan extended garantie? Materiaal/fabricage-fouten komen toch al aan het licht tijdens de eerste keren van gebruik, en niet na 3 jaar?

Het is een beetje zuur om €429,- euro te betalen voor iets waarvan je weet dat het binnen enkele jaren toch stuk gaat bij normaal gebruik (dus niet zo'n excessieve 100 keer opladen per dag ofzo).

2 keer opladen per week haal ik wel met gemak denk ik.

edit:
Overigens.. ik vraag me af of 10 minuten rechargen ook telt als "1 keer chargen" zeg maar..
Daarom is het ook onzin.. in de meeste gevallen..

Waar ik me inderdaad wel zorgen om maak is hoeveel keer kan je de Zen ongeveer laden, en wat daarna.. kan hij dan in de prullenbak?

Ik laad mijn Zen 1 keer per week..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

kan iemand me nog eens vertellen over die remote met FM tuner en waar ik deze eventueel online zou kunnen vinden?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

Exirion

Gadgetfetisjist

didio schreef op 12 January 2003 @ 23:35:
Waar ik me inderdaad wel zorgen om maak is hoeveel keer kan je de Zen ongeveer laden, en wat daarna.. kan hij dan in de prullenbak?

Ik laad mijn Zen 1 keer per week..
De Zen gebruikt Lithium Ion en je kunt aan de hand van ervaringen met GSM's ongeveer inschatten hoelang die accu dan meegaat (theoretisch 500 a 1000 keer opladen). Als jij 1 keer per week laadt dan zou ik me absoluut geen zorgen maken :)

De iPod gebruikt een Lithium Polymeer accu die in tegenstelling tot Li-Ion absoluut geen geheugeneffect heeft en in verhouding wat lichter is. Slijten doen echter alle accu's... En de iPod accu is duurder om te vervangen.

Maar tegen de tijd dat jouw Zen een versleten accu heeft zijn we minimaal een jaar of 5 verder. En het is de vraag of de harddisk in jouw Zen die 5 jaar wel haalt :) Kortom, er zijn zoveel factoren die de levensduur bepalen. En over een paar jaar zijn zowel de Zen als iPod hopeloos verouderd, dus dan lig je er niet echt van wakker.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

gday schreef op 09 January 2003 @ 22:02:
Ik heb gelezen dat het leveren bij Dixons soms wel een tijdje kan duren, en daarom heb ik er zelf voor gekozen om gewoon bij een winkel langs te gaan.
AHHHHHHHh, ik vanmorgen voordat ik naar school ging de orderstatus bekeken @ de dixons site, "uw bestelling wordt vandaag bezorgd"

kom ik thuis, zegt mijn ma dat er zown doos van de dixons heeft gebeld :(

op zijn vroegst vrijdag, anders maandag, GVD :(

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op 13 januari 2003 @ 13:09:
kan iemand me nog eens vertellen over die remote met FM tuner en waar ik deze eventueel online zou kunnen vinden?
Je kunt diverse reviews van de wired remote voor de Zen vinden met Google.
Momenteel bij alle (web)winkels tijdelijk niet leverbaar, ook niet bij Creative.
Going price is overigens $ 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CRaZy_MaRK schreef op 13 januari 2003 @ 13:56:
[...]
AHHHHHHHh, ik vanmorgen voordat ik naar school ging de orderstatus bekeken @ de dixons site, "uw bestelling wordt vandaag bezorgd"

kom ik thuis, zegt mijn ma dat er zown doos van de dixons heeft gebeld :(

op zijn vroegst vrijdag, anders maandag, GVD :(
Ja daar heb je het al. Daarom bestel ik dus niet via Dixons.

Ik zou zeggen: annuleer die bestelling, en ga langs bij een winkel die hem wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

* gday heeft vanavond notmad explorer gekocht

Had binnen 10 minuten de activation key :).

Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

kun je misschien uitleggen wat het is/doet e.d. :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons eigen bedrijf, maar lees hier dat er voorraad problemen zijn? Morgen even bij onze leverancier raadplegen, omdat wij uit bestelling leveren en niet uit voorraad (m.u.v. een aantal producten)

edit:
Deze week leverbaar

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Creative heeft deze week heel even een nieuwe driver gestaan voor de Jukebox3 en de Zen. Is inmiddels weer weggehaald. Schijnt iets mis mee te zijn. Oppassen met updaten dus. Zo'n geintje hadden ze in december ook met nieuwe firmware. Werd toen ook binnen 24 uur weer weggehaald. Bedenkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notmad heeft ook een nieuwe versie. Die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 14:48:
Op de site van Creative heeft deze week heel even een nieuwe driver gestaan voor de Jukebox3 en de Zen. Is inmiddels weer weggehaald. Schijnt iets mis mee te zijn. Oppassen met updaten dus. Zo'n geintje hadden ze in december ook met nieuwe firmware. Werd toen ook binnen 24 uur weer weggehaald. Bedenkelijk.
Geh, ik heb die nieuwe drivers volgens mij wel al geinstalleerd :). Heb niet echt problemen met iets ofzo..

Notmad bugt alleen een beetje zo nu en dan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen usb 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk geen USB2. Die Zen is er nog niet. Ik begrijp trouwens al dat geze... niet over USB2. Firewire kan voor 2 tientjes op elk moederbord en is veel sneller. USB2 zit alleen op de nieuwste mb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 00:52

Roy

Hobbies?

Ja, idd. Ik heb ook ooit een keer een firewire kaartje gekocht voor toen nog 35 gulden, en ik vind het zeker net zo goed als USB 2.0.
Alleen heb ik 1 vraagje: weet iemand waar ik goedkoop een Firewire kaartje voor m'n notebook kan halen (pcmcia). In de pricewatch stonden er een paar maar die kan ik op die sites niet vinden, en ik vind zo'n dynalink kaartje van €80,-- wel iets te duur.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft DVC (DeVriesComputers) die voor iets minder dan €50. Gewoon eens bellen. Ik heb goede ervaringen met DVC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Zen wil nu niet meer opstarten! :(
Bij het opstarten zie ik de EAX logo en dan stopt ie. Hij reageert niet meer. Ik reset 'm, dan zie ik Copyright scherm en vervolgens de EAX logo en dan hangt ie weer. Weet iemand wat er aan de hand is?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Nomadness forum van Redchairsoftware lees ik deze klacht bij mensen, die de firmware en/of de driver hebben onlangs hebben geupdate. Waarschijnlijk daarom heeft Creative deze updates zo snel weer verwijderd van de site. Kan dat kloppen in jouw geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb firmware v1.11.04 en die staat nog steeds op de site dus dat lijkt me niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de rescue mode gevonden. Ik kan nu kiezen tussen
1) clean up
2) format all
3) reload os
4) reboot

Ik had eerst Clean Up gedaan en nu Reboot. Hij doet het nou weer. Wat een tering kut zooi zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 11:25:
Mijn Zen wil nu niet meer opstarten! :(
Bij het opstarten zie ik de EAX logo en dan stopt ie. Hij reageert niet meer. Ik reset 'm, dan zie ik Copyright scherm en vervolgens de EAX logo en dan hangt ie weer. Weet iemand wat er aan de hand is?????????
Veelgehoorde klacht ja.. ik hoop dat mij dit nooit zal overkomen :(.

Ik heb trouwens weer het probleem met de track details.

Ik lees over heel veel problemen met de Zen. Heeft de iPod hier ook last van eigenlijk?.. van die rare kinderziektes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kennis heeft er met de ipod geen problemen mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 22:17:
kennis heeft er met de ipod geen problemen mee hoor :)
Nja, ik bedoelde meer of die iPod ze gehad heeft... de Zen is pas uit, en de iPod alweer zo'n anderhalf jaar. Zou wel ERG slecht zijn om na anderhalf jaar nog steeds kinderziektes te hebben natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net dat de iPod ook functies als calander en contacts heeft. Heeft de Zen dit ook, zal dat nog komen of is da valse hoop :| ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 19:02:
ik las net dat de iPod ook functies als calander en contacts heeft. Heeft de Zen dit ook, zal dat nog komen of is da valse hoop :| ?
De Zen heeft dit niet, en ik heb ook geen idee of het zal komen. Ik acht de kans minder dan 50% in ieder geval :).

Voor mij is dit echter niet van belang geweest voor wat betreft de keuze tussen deze 2 spelers, aangezien ik iets wilde om muziek mee af te spelen, en de mogelijkheden van die extra "features" zijn toch te beperkt voor mij om er echt nuttig gebruik van te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardige fotos van de Zen en de iPod samen: http://www.austinv.com/pics/ipod+zen/index1.html
Ik heb nog geen dag spijt van mijn Zen gehad. Met een paar goeie oordoppen geeft hij een prima geluid. Met firewire tankt hij ontzettend snel. Ben alleen voorzichtig met snel updaten van drivers en firmware. Creative brengt updates soms te snel uit en verwijderdt ze dan weer. Dat wisten we al van de Soundblasters. Principe: als de Zen goed werkt, niet de firmware updaten, tenzij er heel bruikbare nieuwe features inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat er al over geschreven is in dit topic, maar toen ik die remote zag van de zen, d8 ik toch, die wil ik er wel bij hebben. Is er toch niet iemand die weet waar die te krijgen is :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 09:02:
Aardige fotos van de Zen en de iPod samen: http://www.austinv.com/pics/ipod+zen/index1.html
Ik heb nog geen dag spijt van mijn Zen gehad. Met een paar goeie oordoppen geeft hij een prima geluid. Met firewire tankt hij ontzettend snel. Ben alleen voorzichtig met snel updaten van drivers en firmware. Creative brengt updates soms te snel uit en verwijderdt ze dan weer. Dat wisten we al van de Soundblasters. Principe: als de Zen goed werkt, niet de firmware updaten, tenzij er heel bruikbare nieuwe features inzitten.
De afgelopen firmware update had een bruikbare nieuwe feature.. namelijk dat je sneller door een lange lijst kon scrollen. Edoch, deze firmware update blijkt dus soms softwarematig schade aan te richten. Hoe kun je je daartegen wapenen, als je jouw tactiek volgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download de updates wel, maar wacht even met installeren. Wacht op de eerste reacties op gebruikersforums. Zo leek de laatste firmware 1.11.04 OK en die heb ik ook geinstalleerd. Het sneller scrollen is hele verbetering. De JB3 driver 1.30.08(ook voor de Zen)kreeg zulke slechte reacties, dat Creative hem binnen 48 uur weer verwijderde. Heb ik dus wel gedownload, maar niet geinstalleerd. Komt trouwens heel snel een aangepaste versie van. Zo bedoel ik dat gday, gewoon ff geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 22:12:
Ik download de updates wel, maar wacht even met installeren. Wacht op de eerste reacties op gebruikersforums. Zo leek de laatste firmware 1.11.04 OK en die heb ik ook geinstalleerd. Het sneller scrollen is hele verbetering. De JB3 driver 1.30.08(ook voor de Zen)kreeg zulke slechte reacties, dat Creative hem binnen 48 uur weer verwijderde. Heb ik dus wel gedownload, maar niet geinstalleerd. Komt trouwens heel snel een aangepaste versie van. Zo bedoel ik dat gday, gewoon ff geduld.
Maar jouw Zen had dus ook kunnen hangen bij dat EAX-logo.. want dat is bij anderen wel gebeurd. Hoe weet je nou dat dat bij jou niet gebeurt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met firmware en bios updates kan het inderdaad mis gaan. Ik heb ooit ook een moederboard en een scsi-brander voor goed naar de knoppen geholpen. Toch is het vaak een kwestie van instructies lezen. De Zen moet op a/c adapter draaien, geen andere progs open, gegarandeerde verbinding PC-Zen, enz. Intussen: fingers-crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notmad 6.4.0 kwam vandaag uit. Deze versie maak dat voor het eerst de MuVo als drive wordt herkend in Windows. De versie is ook voor de Zen en JB3, maar deze worden nog niet als drive herkend in Windows, alleen in Notmad. Hopenlijk duurt het niet lang meer voor de Zen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

jeuj, na 1 week vertraging is vanmiddag ook mijn ZEN gearriveerd :D (gewone usb 1.1 & FireWire versie)

wat is dat FireWire snel zeg :) (zit @ mijn creative audigy player ;)) een mp3 file van 90 mb staat binnen 9 secs erop,, hoe snel is usb ;)? geen zin om te kijke :D

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CRaZy_MaRK schreef op 20 januari 2003 @ 20:07:
jeuj, na 1 week vertraging is vanmiddag ook mijn ZEN gearriveerd :D (gewone usb 1.1 & FireWire versie)

wat is dat FireWire snel zeg :) (zit @ mijn creative audigy player ;)) een mp3 file van 90 mb staat binnen 9 secs erop,, hoe snel is usb ;)? geen zin om te kijke :D
Firewire-transfers gaan hier met pakweg 60mbit/s en USB met 6-7mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:16:
Notmad 6.4.0 kwam vandaag uit. Deze versie maak dat voor het eerst de MuVo als drive wordt herkend in Windows. De versie is ook voor de Zen en JB3, maar deze worden nog niet als drive herkend in Windows, alleen in Notmad. Hopenlijk duurt het niet lang meer voor de Zen.
Ik heb gemaild met die lui, maar ze zeiden dat die kans erg, erg klein is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon blijven zeuren bij RedChairSoftware. Het gaat om licensies, dus om poen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 06:54:
Gewoon blijven zeuren bij RedChairSoftware. Het gaat om licensies, dus om poen.
Nee joh, het gaat niet alleen daarom. Het gaat ook om wat de drivers van Creative supporten, en om wat bijv. het filesystem van de Zen (niet) kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een geregistreerde versie van MusicMatchPlus hebt, kun je zien dat er plugins zijn te downloaden voor heel wat MP3 spelers, waaronder JB2, JB3 en de MuVo. Omdat MM voor mij een perfect programma is, waar ik al jaren mee werk, vroeg ik ze wanneer er een plugin voor de Zen is te verwachten. Uit hun antwoord kon ik opmaken dat ze daarover in onderhandeling zijn met Creative en dat ze voor elke plugin flink geld moeten betalen voor een licensie. Iets dergelijks heb ik ook eens gelezen op het board van Notmad: Nomadness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog een vraagje. Hoe groot is het kwaliteitsverschil tussen de oude Jukebox en Jukebox 2/3/Zen?! Hoor je het verschil, of is het een verkooppraatje? De getalletjes zeggen mij niet zo heel veel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 16:11:
Ik heb trouwens nog een vraagje. Hoe groot is het kwaliteitsverschil tussen de oude Jukebox en Jukebox 2/3/Zen?! Hoor je het verschil, of is het een verkooppraatje? De getalletjes zeggen mij niet zo heel veel... :)
Het verschil tussen de jukebox 1 en de zen is niet te horen vind ik (misschien voor de hele gestoorde audiofiel)
Ik gebruik trouwens sennheiser mx500 oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 14:34:
Als je een geregistreerde versie van MusicMatchPlus hebt, kun je zien dat er plugins zijn te downloaden voor heel wat MP3 spelers, waaronder JB2, JB3 en de MuVo. Omdat MM voor mij een perfect programma is, waar ik al jaren mee werk, vroeg ik ze wanneer er een plugin voor de Zen is te verwachten. Uit hun antwoord kon ik opmaken dat ze daarover in onderhandeling zijn met Creative en dat ze voor elke plugin flink geld moeten betalen voor een licensie. Iets dergelijks heb ik ook eens gelezen op het board van Notmad: Nomadness
Afaik is nomadness.net onafhankelijk van notmad :).

Maar goed, ik zal ff quoten dan.
Ik had ze laatst gemaild met eenzelfde vraag:
Hello,

1 small question regarding Notmad Explorer:
Is it likely that, in the future, Notmad Explorer will enable Nomad devices to be shown as a logical mass-storage device in the Explorer (with a drive letter)?

Kindest regards,
Franklin
Hun antwoord:
Hi Franklin,

> 1 small question regarding Notmad Explorer:
> Is it likely that, in the future, Notmad Explorer will enable
> Nomad devices to be shown as a logical mass-storage device
> in the Explorer (with a drive letter)?

Due to the way Creative designed the Jukebox, this is virtually
impossible. So the answer is (probably) not.

Red
Toen zei ik weer:
Hello,

Perhaps you misunderstood my question. I didn't mean that the device would be mounted as a FAT32-filesystem, but I assume that it's possible to assign a drive letter to it somehow, right? I mean, for the data files? I don't mean to copy music files from/to the device. This way, data files could be opened and saved from within other progams, without the necessity to copy/move the data files to the local harddrive first. I suppose this kind of behavious can/could be imitated by using temporary files in some way (just like true-stream does).

Thanks for your reply,
Franklin
En toen kreeg ik dit als antwoord:
Franklin,

> device would be mounted as a FAT32-filesystem,
> to assign a drive letter to it somehow, right?

These two things are actually the same thing. If you do the
former, you get the latter. To get the latter, you have to do
the former.

Red
Ik vraag me af of een filesystem driver voor Creatives filesystem zou helpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

OmniNaut schreef op 21 January 2003 @ 17:47:
[...]

Ik gebruik trouwens sennheiser mx500 oordopjes
Vind je die dingen nou niet te groot? Ze gaan zo gauw pijn doen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heeft iemand hier eigenlijk ook wel es dat de bass van de Zen nogal fucked up klinkt? Het komt bij mij wel es voor als ik 'm een hele dag niet heb gebruikt ofzo... na een kwartiertje of half uur gaat dat wel weer weg.. maar leuk is anders :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

gday schreef op 22 januari 2003 @ 18:16:
Heeft iemand hier eigenlijk ook wel es dat de bass van de Zen nogal fucked up klinkt? Het komt bij mij wel es voor als ik 'm een hele dag niet heb gebruikt ofzo... na een kwartiertje of half uur gaat dat wel weer weg.. maar leuk is anders :(.
Welke hoofdtelefoon/oordopjes gebruik je?

Ik gebruik de Sennheiser hd202 en moet zeggen dat er echt lekker geluid uit de Zen komt! Het ligt uiteraard ook aan de kwaliteit van je mp3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nibbles schreef op 22 januari 2003 @ 23:58:
[...]
Welke hoofdtelefoon/oordopjes gebruik je?

Ik gebruik de Sennheiser hd202 en moet zeggen dat er echt lekker geluid uit de Zen komt! Het ligt uiteraard ook aan de kwaliteit van je mp3's.
Nee, lees even goed wat ik zeg :). Het is een probleem wat bij meer mensen voorkomt. Het is:

- onafhankelijk van wat er op de uitgang aangesloten is;
- onafhankelijk van welke mp3 er afgespeeld wordt.

Ik test het meestal met het liedje Halcyon van Chicane. Daar zit een redelijk zware bass in in het begin van dat liedje. Soms klinkt die dus verrot (maakt niet uit welke dopjes ik gebruik), en na wat klooien met disc-clean up en willekeurige reboots klinkt het geluid weer zoals het hoort. En oja, het zijn gewoon 192kbit mp3'tjes ge-encode met lame.

Lees dit maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

gday schreef op 23 January 2003 @ 02:39:
[...]

Nee, lees even goed wat ik zeg :). Het is een probleem wat bij meer mensen voorkomt. Het is:

- onafhankelijk van wat er op de uitgang aangesloten is;
- onafhankelijk van welke mp3 er afgespeeld wordt.

Ik test het meestal met het liedje Halcyon van Chicane. Daar zit een redelijk zware bass in in het begin van dat liedje. Soms klinkt die dus verrot (maakt niet uit welke dopjes ik gebruik), en na wat klooien met disc-clean up en willekeurige reboots klinkt het geluid weer zoals het hoort. En oja, het zijn gewoon 192kbit mp3'tjes ge-encode met lame.

Lees dit maar eens.
Ik lees op het nomadness forum dat er inderdaad een paar anderen zijn die er ook last van hebben. Dit maakte ik niet op uit jouw post. Die dingen die ik vroeg zijn misschien de eerste dingen waar je naar zou kijken maar ik wist niet hoeveel mensen dit ook hadden, dus ging er eigenlijk vanuit dat het haast wel een van deze dingen moest zijn :o

Ik heb het zelf nog nooit gehad in ieder geval. Het zou kunnen dat het inderdaad met de temperatuur te maken heeft, hoewel je hem niet buiten laat liggen als je hem een dag niet gebruikt ;) Echt koud zou hij dus eigenlijk niet moeten zijn.

Ik moet zeggen dat ik zelf ook een keer heb gehad dat hij bleef hangen na het bootlogo (is ook een thread over op het nomadness forum). Dit was ongeveer 6 dagen nadat ik hem had. Dit was ook in de dagen dat het erg koud buiten was. Het is me er na niet meer gebeurd. Misschien dat dit ook iets te maken heeft met de temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nibbles schreef op 23 January 2003 @ 10:33:
[...]
Ik lees op het nomadness forum dat er inderdaad een paar anderen zijn die er ook last van hebben. Dit maakte ik niet op uit jouw post. Die dingen die ik vroeg zijn misschien de eerste dingen waar je naar zou kijken maar ik wist niet hoeveel mensen dit ook hadden, dus ging er eigenlijk vanuit dat het haast wel een van deze dingen moest zijn :o

Ik heb het zelf nog nooit gehad in ieder geval. Het zou kunnen dat het inderdaad met de temperatuur te maken heeft, hoewel je hem niet buiten laat liggen als je hem een dag niet gebruikt ;) Echt koud zou hij dus eigenlijk niet moeten zijn.

Ik moet zeggen dat ik zelf ook een keer heb gehad dat hij bleef hangen na het bootlogo (is ook een thread over op het nomadness forum). Dit was ongeveer 6 dagen nadat ik hem had. Dit was ook in de dagen dat het erg koud buiten was. Het is me er na niet meer gebeurd. Misschien dat dit ook iets te maken heeft met de temperatuur.
Dat hangen bij dat EAX-logo heb ik gelukkig nog nooit gehad... maar ik heb dus wel dat het geluid af en toe verrot is (vrij irritant) en dat mijn track details-screen niet meer werkt (ook vrij irritant).

Maar inderdaad, die dingen die jij noemde waren ook dingen waar ik eerst aan dacht, maar ik had 3 verschillende dopjes geprobeerd, verschillende EAX-settings geprobeerd en alle liedjes waarvan ik zeker wist dat ze voorheen goed klonken beluisterd :). Dat maakte allemaal echter geen verschil, en ik kan ook niet echt zeggen dat mijn slaapkamer nou zo koud is dat de ijspegels aan m'n monitor hangen :). Blijft een vaag probleem dus... misschien wel iets met de nieuwe firmware. Wie weet mag het zeggen...

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 23-01-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Heeft er iemand al eens de optie gebruikt om het opstartscherm te wijzigen van je zen?

playcenter --> instellinge --> rechtsonder :)

je kunt een bitmap file met een grootte van 132x64 pixels erop zetten.. ik ken geen leuke bitmaps vinden van deze grootte.. enne. fotosoep is lastig :/

[ Voor 3% gewijzigd door MisteRMeesteR op 23-01-2003 23:07 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

CRaZy_MaRK schreef op 23 January 2003 @ 23:06:
Heeft er iemand al eens de optie gebruikt om het opstartscherm te wijzigen van je zen?

playcenter --> instellinge --> rechtsonder :)

je kunt een bitmap file met een grootte van 132x64 pixels erop zetten.. ik ken geen leuke bitmaps vinden van deze grootte.. enne. fotosoep is lastig :/
Is inderdaad wel een grappige functie. Het heeft alleen niet zo veel zin als je je Zen elke dag gebruikt, omdat hij pas na ongeveer 24 uur uitstaan uit 'standby' mode gaat.

Zolang hij in 'standby' mode is begint hij gelijk met het afspelen van je laatste nummer (ligt aan je instellingen uiteraard). Als hij echt uit is, dan komt pas het Creative/EAX opstartlogo + je eigen logo.

Ook als je hem uitzet zie je het een seconde of nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdammers onder ons: De Zen bij http://www.funtronics.nl/ gewoon op voorraad voor € 399!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

nieuwe firmware is uit..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu

bdu

Heb je het al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Nu online
Wanneer wordt de USB2 versie verwacht? Creative weet er weinig over te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

bdu schreef op 29 januari 2003 @ 17:30:
Heb je het al geprobeerd
Ik wacht maar even tot andere mensen het geprobeerd hebben, ik heb zoveel verhalen gehoord over die vorige filmware, alhoewel ik daar geen last van had.

Het rare is dat er bij de punten die verbeterd zijn, precies hetzelfde staat als bij de vorige firmware.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ook geen wijzigingen tov de vorige firmware. Wel lees ik dat de klachten, die sommigen hadden over het geluid(bassen), hiermee lijken opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Heeft iemand al die Zen remote control gekocht (en ervaringen) ? Zag net dat het weer leverbaar is via de site van creative maar ik koop het liever in de winkel.

http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen week mijn Ipodje gekregen. Na veel wikken en wegen heb ik gekozen voor een Ipod omdat die gewoon mooier en kleiner is. Vooral het scherm is veel beter. Ook spraken alle vergelijkende reviews die ik heb gezien zich in het voordeel van de Ipod uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 13:43:
Ik heb afgelopen week mijn Ipodje gekregen. Na veel wikken en wegen heb ik gekozen voor een Ipod omdat die gewoon mooier en kleiner is. Vooral het scherm is veel beter. Ook spraken alle vergelijkende reviews die ik heb gezien zich in het voordeel van de Ipod uit.
Dan heb je niet alle reviews gezien ;).

[ Voor 1% gewijzigd door gday op 30-01-2003 14:12 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 13:31:
Volgens mij ook geen wijzigingen tov de vorige firmware. Wel lees ik dat de klachten, die sommigen hadden over het geluid(bassen), hiermee lijken opgelost.
Vreemd genoeg had ik daar geen last van..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

hellpp!! vanmorgen was mijn batterij leeg, ik leg ehm du sop de oplader, ik kom thuis, haal de oplader eruit, zet de zen aan, en vanaf toen blijft hij vastlopen bij het EAX logo :( ik heb er voorderest nix mee gedaan :(

ik heb ehm al TIG x gereset... mag niet baten :(

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

whahaha, update: ik heb de batterij helemaal leeg laten lopen.. toen 10 min opgeladen.. ik zet ehm aan, ik kom in menu tercht...

maar... ik kan ehm niet uitzetten, er komt 5 sec "shutting down" in beeld, maar hij blijft gewoon doorspelen.. de knopjes bevriezen.. ik kan nix meer doen...

hij wil niet connecten met mijn PC, niet via firewire of usb... :/ HELP :( heb ik voor 430€ problemen in huis gehaald ?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Welke firmware heb je? Er is een nieuwe uitgekomen gisteren..

Ik heb ook een aantal problemen gehad met m'n Zen, maar die lijken met de nieuwe firmware verholpen te zijn. Ik lees overal en heb zelf ervaren dat als je de Zen helemaal leeg hebt laten lopen, alles 't daarna weer doet... maar laat hem dan wel zover leeglopen dat ie ook helemaal niet meer aan kan gaan, dus hij moet ook niet "battery low" zeggen oid. Daarna weer fully rechargen en dan werkt het weer. Misschien is het verstandig om dan te upgraden naar de nieuwe firmware.. maar als je dat nog niet aandurft, kun je wachten en bekijken wat andere mensen van die nieuwe firmware vinden. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over in ieder geval :).

[ Voor 111% gewijzigd door gday op 31-01-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

ik heb nu nog 1.11.04p

hmm, hij lijkt het nu weer normaal te doen??

ik heb de upgrade al wel gedownlowd.. maar hij geeft aan dat hij te weinig batterijen heeft... het risico is te groot.. eerst ffies opladen dus.. hopelijk heb ik dan geen problemen meer

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CRaZy_MaRK schreef op 31 januari 2003 @ 00:02:
ik heb nu nog 1.11.04p

ik heb de upgrade al wel gedownlowd.. maar hij geeft aan dat hij te weinig batterijen heeft... het risico is te groot.. eerst ffies opladen dus.. hopelijk heb ik dan geen problemen meer
De problemen kwamen bij mij waarschijnlijk ook door die versie 1.11.04p. O.a. de geluidkwaliteit en mijn track details scherm waren niet naar behoren, en bij deze nieuwe versie is dat opgelost :).

Ik zou inderdaad eerst dat ding volledig rechargen... en wellicht ook niet uitzetten gedurende het rechargen. Je weet maar nooit he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

precies, ik laat ehm lakker aanstaan, ik laat ehm nu ffies 1 uur opladen.. dan firmware erover.. en fingers crossed :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

hmm ik kon weer niet eens wachten.. nieuwe firmware staat erop.. rebooten ging dus goed :) ff wat proberen :/ :D

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CRaZy_MaRK schreef op 31 januari 2003 @ 00:15:
hmm ik kon weer niet eens wachten.. nieuwe firmware staat erop.. rebooten ging dus goed :) ff wat proberen :/ :D
Haha :D.. succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

hmm, het lijkt erop dat alles weer normaal functioneerd (laten we ook hopen dat dat geldt voor de reset knop... hoevaak die niet is ingedrukt :/ :) maarja..)

hopelijk morgenochtend ook :/

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio

didio

didio.nl

gday schreef op 30 januari 2003 @ 23:53:
maar laat hem dan wel zover leeglopen dat ie ook helemaal niet meer aan kan gaan, dus hij moet ook niet "battery low" zeggen oid.
Hoe krijg je dat voor elkaar, dit is mij nog nooit gelukt..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

didio schreef op 31 januari 2003 @ 12:23:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar, dit is mij nog nooit gelukt..
Dat is mij ook maar 1 keer gelukt :). Ik denk dat je gewoon dat ding leeg moet laten lopen, en dan een tijd moet laten liggen ofzo... dan loopt de batterij nog iets verder leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRaZy_MaRK schreef op 31 januari 2003 @ 00:02:
ik heb nu nog 1.11.04p

Volgens mij staat in de firmware installatie-instructies, dat de Zen op de AC adapter moet zijn aangesloten. Upgraden op batterijen is dus een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:27

NoTimeRemains

I know

uhm als ik een carkit bestel @ mp3speler.nl kan deze dan ook werken op de Zen?

t gaat dus alleen om dat "bandje" ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 01 February 2003 @ 15:37:
uhm als ik een carkit bestel @ mp3speler.nl kan deze dan ook werken op de Zen?

t gaat dus alleen om dat "bandje" ...
Dat zou ik eerst ff uitproberen. De Zen heeft geen line-uitgang. De koptelefoon uitgang op een gewone stereoset gaat prima, als je het volume van de Zen maximaal zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 08:25:
[...]

Volgens mij staat in de firmware installatie-instructies, dat de Zen op de AC adapter moet zijn aangesloten. Upgraden op batterijen is dus een risico.
Sterker nog, de software staat je niet eens toe om te upgraden als je je Zen niet op de AC adapter aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook een zen gekocht
ik heb hem al 3dagen..en ik moet zeggen ben eigelijk wel zeer tevreden erover.

alleen de nadelen die ik vind zijn..dat idd de afstandsbediening er niet bij zit en dat zou wel heel erg handig zijn al zou die erbij zitten want om de zen telkens uit je zak te halen schiet niet op.

en ik heb ook een tijdje zitten kloten met creative play center...enu heb wel alles lekker makkelijk kunnen overzetten van pc naar de zen, alleen wat ik jammer vin dat als je bijv een map overplaatst dus een album en daarna wil je later nog 1liedje in dezelfde album gooien, dat dat dus niet kan dan zet die automatisch het liedje bij onbekend. vind ik wel jammer dat je niet precies zelf kan bepalen waar je liedje dan plaats vind.

ik heb gisteren ook de nieuwste firmware erop gegooid en dat gelukkig zonder problemen dus over het algemeen ben ik er erg tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 13:18:
en ik heb ook een tijdje zitten kloten met creative play center...enu heb wel alles lekker makkelijk kunnen overzetten van pc naar de zen, alleen wat ik jammer vin dat als je bijv een map overplaatst dus een album en daarna wil je later nog 1liedje in dezelfde album gooien, dat dat dus niet kan dan zet die automatisch het liedje bij onbekend. vind ik wel jammer dat je niet precies zelf kan bepalen waar je liedje dan plaats vind.
Je kan ook beter kiezen voor de optie om de nummers te ordenen aan de hand van de ID3 tags. Is wel veel meer werk omdat je steeds per album de losse nummers moet selecteren en toevoegen, maar voorkomt dit soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Longbowh schreef op 08 februari 2003 @ 13:39:
[...]

Je kan ook beter kiezen voor de optie om de nummers te ordenen aan de hand van de ID3 tags. Is wel veel meer werk omdat je steeds per album de losse nummers moet selecteren en toevoegen, maar voorkomt dit soort dingen...
ik denk dat het dan nog sneller gaat als je de album verwijderd en weer erin zet met die 1nieuwe nummer..tenminste als je firewire hebt
dan verkom je jezelf ook een hoop id3 tag schit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 13:18:

en ik heb ook een tijdje zitten kloten met creative play center...
:(

http://www.redchairsoftware.com/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een goeie manier om je geld weg te pleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 00:16:
weer een goeie manier om je geld weg te pleuren
Je gaat wel een dure mp3-speler kopen, maar je vind een beetje extra geld voor een goede en intuitieve bediening "geld wegpleuren"? :? :)

Ik heb in het begin een paar weken gewerkt met Creative Playcenter, omdat ik ook niet zeker wist of Notmad wel die $25,- waard was, maar ik ben toch overstag gegaan, en heb er geen moment spijt van gehad :).

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste