Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 00:52

Roy

Hobbies?

Ik ga denk ik ook Notmad kopen. Lijkt me stukken handiger

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Roy schreef op 11 maart 2003 @ 09:26:
Ik ga denk ik ook Notmad kopen. Lijkt me stukken handiger
Ja, heb je geen XP of WMP9 voor nodig ;). Bespaart jou een upgrade denk ik, of niet?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook foute uploads gehad?
dat als ik een MP3 afspeel dat sommige stukken van een ander MP3 is. Als ik die lied weer vd Zen naar mijn PC zet hoor je dat ook. Als je die lied weer opnieuw (van oorspronkelijke bron) van de PC naar de Zen zet is de transfer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 17:52:
heeft iemand ook foute uploads gehad?
dat als ik een MP3 afspeel dat sommige stukken van een ander MP3 is. Als ik die lied weer vd Zen naar mijn PC zet hoor je dat ook. Als je die lied weer opnieuw (van oorspronkelijke bron) van de PC naar de Zen zet is de transfer perfect.
Nooit last van gehad.
Over die powertoy. Hij is idd niet zo powerfull als ik dacht.
Jammer dat notmad niet gratis te verkrijgen is (zelfs niet illegaal want hun beveiliging schijnt toch erg goed te zijn).
En je moet weer eens een credit card hebben die ik niet heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 22:19:
[...]

Nooit last van gehad.
Over die powertoy. Hij is idd niet zo powerfull als ik dacht.
Jammer dat notmad niet gratis te verkrijgen is (zelfs niet illegaal want hun beveiliging schijnt toch erg goed te zijn).
En je moet weer eens een credit card hebben die ik niet heb :(
is het niet mogelijk dan om notmad te sharen?
dus bijv als jij notmad heb geinstalleerd op je pc dat je het per e mail of wat dan ook de map verzend waar het in staat en je hebt het binnen zonder te dokken?
lijkt mij mogelijk maarja ik kan het ook mis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 22:44:
[...]

is het niet mogelijk dan om notmad te sharen?
dus bijv als jij notmad heb geinstalleerd op je pc dat je het per e mail of wat dan ook de map verzend waar het in staat en je hebt het binnen zonder te dokken?
lijkt mij mogelijk maarja ik kan het ook mis hebben
Nope, gaat niet :).

Ik heb het op 3 pc's geinstalleerd, dus dat is op zich geen probleem, maar volgens mij werkt het maar voor 1 Zen, want bij m'n code stond ook een Device ID, wat volgens mij afhankelijk is van je Zen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Laten we het maar niet hebben over het kraken van notmad, want dat mag volgens mij niet.
Is er geen andere manier om dat programma te kopen zonder credit card? want ik heb ook niet zo'n ding. Is er geen winkel in Nederland die dat programma levert?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Je kan via PayPal Notmad aanschaffen
Je opent een account daar je upload credit van je bank naar paypal account en daarmee betaal je Notmad. Komt geen credit-card aan te pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy schreef op 12 maart 2003 @ 09:27:
Laten we het maar niet hebben over het kraken van notmad, want dat mag volgens mij niet.
Is er geen andere manier om dat programma te kopen zonder credit card? want ik heb ook niet zo'n ding. Is er geen winkel in Nederland die dat programma levert?
tja...mp3's downloaden mag volgens mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 14:20:
[...]

Nee, maar MP3's maken van je eigen CD's mag wel O-)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B_O_S_S schreef op 12 March 2003 @ 14:50:
[...]

Nee, maar MP3's maken van je eigen CD's mag wel O-)
ja..dat is ook geen downloaden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 16:07 . Reden: typooo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:20:
[...]

Jawel hoor, zolang er maar geen copyright op de muziek zit. Dus eigengemaakte muziek, of muziek die een band zelf online heeft gezet mag je best downloaden.

Maar laten we ff ontopic blijven:
Wie heeft er al ervaringen met dat Paypal? werkt dat goed?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy schreef op 12 March 2003 @ 16:17:
[...]

Jawel hoor, zolang er maar geen copyright op de muziek zit. Dus eigengemaakte muziek, of muziek die een band zelf online heeft gezet mag je best downloaden.

Maar laten we ff ontopic blijven:
Wie heeft er al ervaringen met dat Paypal? werkt dat goed?
ja ok maar je wist best wel wat ik bedoelde, gewoon van kazaa en dat soort proggies.

maar oke laten we het maar hierbij laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat paypal systeem lijkt me inderdaad wel interessant. Net als prepay telefoon kaarten. Je betaald vooraf en je kunt er niet meer rood staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem.

als ik mijn zen oplaad of aan de ac adapter aansluit, en hijs klaar met opladen of importeren van files dan loopt die erna vast als ik hem aanzet zonder de ac adapter dus op de accu.

dit probleem doet zich alleen voor als ik de zen heb aangesloten op de ac adapter en hem erweer afhaal en hem aanzet.

dan zie ik wel mijn afspeellijst alleen zijn alle knopjes bevroren met andere woorden ik kan niks doen,

dus moet ik ressetten en dan doet die het pas.

maar dit gebeurd dus elke keer als ik mijn zen oplaad of aan de ac adapter aansluit dus het lijkt me niet goed voor de zen om 5x per week geresset te worden. en ja ik vin het ook irri om telkens zo'n speld te zoeken.

komt dit prob bekend voor? en is het te verhelpen met formatteren?, firmware?, cleanen? of andere dingen.
of zit er niks anders op, en zal ik naar de winkel terug moeten gaan om een nieuwe te halen of te laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Nieuwe firmware is uit, niet veel veranderd..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik zit nu te denken aan de komende zomervakantie... waarschijnlijk ga ik met m'n vriendin naar Spanje, en dan zou ik onderweg uiteraard wel gebruik willen maken van m'n Zen. Alleen denk ik niet dat ie de hele reis vol zou houden wat betreft battery life, he :).

Iemand enig idee hoe dat op te lossen valt? Misschien iets van een external battery pack ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor in de auto zijn er voedingen van het goede voltage. Neem ook je adapter mee. Even opladen op de camping, hotel of in de kroeg. Na 2 uur opladen kun je weer 10 uur luisteren.
Fijne vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op 02 April 2003 @ 13:00:
Ik zit nu te denken aan de komende zomervakantie... waarschijnlijk ga ik met m'n vriendin naar Spanje, en dan zou ik onderweg uiteraard wel gebruik willen maken van m'n Zen. Alleen denk ik niet dat ie de hele reis vol zou houden wat betreft battery life, he :).

Iemand enig idee hoe dat op te lossen valt? Misschien iets van een external battery pack ofzo?
ik neem hierbij aan dat je met de auto gaat?
als dat zo is, is dat inderdaad wel lastig ja

maar toen ik op vakantie was ging ik met de vliegtuig, en heb hem de nacht ervoor de hele nacht opgeladen en hield die het van 9uur tot 17uur vol dus dat is toch net aan genoeg voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nou, op het moment dat ik de vraag stelde, was het waarschijnlijk dat we met de bus of trein zouden gaan, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het toch een vliegreis. Dan is het dus geen probleem, want die paar uurtjes houdt de Zen wel met gemak vol :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ff een vraagie over die remote van de zen.

ik ben binnekort jarig dus dat is wel een leuk cadeau...

maar ik hoorde dat je hem alleen online kon kopen van de creative site klopt dat? want hij is daar op het moment out of stock.

kan je hem ook ergens anders vandaan halen? of is dat het enige manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 19:45:
ik had ff een vraagie over die remote van de zen.

ik ben binnekort jarig dus dat is wel een leuk cadeau...

maar ik hoorde dat je hem alleen online kon kopen van de creative site klopt dat? want hij is daar op het moment out of stock.

kan je hem ook ergens anders vandaan halen? of is dat het enige manier?
Afaik is dat de enige manier, ja :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem.

ik heb mijn zen al een tijdje, alleen had ik al eerder problemen met vastlopers na het opladen.

dus kreeg ik advies om te formatteren of reload OS te doen.

maar nadat ik reload OS had gedaan kwam ik gelijk al in de problemen.

ik had de nieuwste firmware 1_12 dacht ik.
en nadat ik reload OS had gedaan deed ik reboot en toen kreeg ik een scherm te zien met een logo "firmware problem"

en daarna kwam ik weer terecht in het reduce mode waar ik weer uit die opties kon kiezen.

de nieuwste firmware er weer op te zetten gaat ook niet.
als ik op de computer de firmware aanklik en de player staat aangesloten zegt die in het creative jukebox zen firmware upgrade venster: "an application is interfering with the flash program. Please close the appilication before proceeding"

en ik heb alles geprobeerd, alles staat afgesloten behalve dat. dus nu kan ik niks meer hij komt telkens weer in het reduce mode terecht, en formatteren helpt ook niet.

ik weet me geen raad. ik hoop dat julie iets weten.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis al opgelost !

na veel gekloot is het toch gelukt om het aan de praat te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

Nitai

Live the life you love.

wat heb je dan precies gedaan? wel handig als iemand tegen hetzelfde probleem stuit.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het was denk eerder mijn fout geweest.

want toen ik format OS had gedaan en toen roboot gaf die aan in het opstart scherm "firmware problem" dus ik moest in de reduce mode (of hoe dat dan ook heet) de nieuwe firmware erop zetten.

en dat wou die dus niet bij mij want toen zij die "an application is interfering with the flash program. Please close the appilication before proceeding"

dus had ik maar wat geprobeerd en gewoon de firmware opnieuw gedownload en toen deed die het en wou hij connecten.

dus het probleem lag gewoon aan de firmware die ik al op me pc had die niet goed was.

dus tja..eigen fout (dom dom dom)

btw: weten juile wanneer die wired remote in stock is??? want zo gaat dat al weken door?

bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kapotte zen (backlite werkt niet meer) ligt nu al bijna 6 weken bij mp3cdspeler. Ze nemen hun telefoon niet meer op en op mails reageren ze pas na 10 dagen. Slechte service hoor.

Meer mensen slechte ervaringen bij mp3cdspeler ?
Doet jullie zen het nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn afstandsbediening gekregen.

en ik moet zeggen het is me vies tegen gevallen!

hij ziet er mooi en klein uit maar dat vin k ook een van de enigste pluspunten.

wat ik had verwacht was dat je gewoon door je afspeellijst heen kon zoeken tijdens het afspelen zeg maar net als met het scrol wieltje.

en het is een hele kleine display waar je 10sec voor moet wachten tot je de hele naam van de track hebt gezien.

verder doet de radio en het opneem functie het wel goed maar ik vind het nog steeds aardig tegenvallen dan wat ik verwacht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 12:05:
nou het was denk eerder mijn fout geweest.

want toen ik format OS had gedaan en toen roboot gaf die aan in het opstart scherm "firmware problem" dus ik moest in de reduce mode (of hoe dat dan ook heet) de nieuwe firmware erop zetten.

en dat wou die dus niet bij mij want toen zij die "an application is interfering with the flash program. Please close the appilication before proceeding"

dus had ik maar wat geprobeerd en gewoon de firmware opnieuw gedownload en toen deed die het en wou hij connecten.

dus het probleem lag gewoon aan de firmware die ik al op me pc had die niet goed was.

dus tja..eigen fout (dom dom dom)

btw: weten juile wanneer die wired remote in stock is??? want zo gaat dat al weken door?

bedankt
Waar kun je deze bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 23:24:
[...]

Geweldig, het werkt !!
Hier wat screendumps :
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You're welcome !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 23:47:
[...]

Waar kun je deze bestellen ?
Via de online winkel van creative. Hij is alleen met credit card te bestellen.
hier een linkje :
http://nl.europe.creative.com/estore/category.asp?cate=15
als dit niet werkt:
surf naar www.creative.com
klik op europe -> the netherlands
klik op online winkel
klik op accesoires.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weer eens een probleem met mijn zen.

het gaat over de ac adapter.

hij laad niet meer op via de ac adapter er komt geen icoontje te voorschijn bij het opladen.
en als de zen aanstaat en ik sluit de ac adapter aan dan laat die zien dat de batterij vol is dus dat die denk op stroom werkt. maar hij laad niet op.

ik had hiervoor al problemen met de ac adapter dat die na het opladen vast liep toen ik hem aanzette en ik op de reset knop moest drukken, elke keer na het opladen via de adapter.

maar via usb laad die wel op.

ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 11:49:
ik heb weer eens een probleem met mijn zen.

het gaat over de ac adapter.

hij laad niet meer op via de ac adapter er komt geen icoontje te voorschijn bij het opladen.
en als de zen aanstaat en ik sluit de ac adapter aan dan laat die zien dat de batterij vol is dus dat die denk op stroom werkt. maar hij laad niet op.

ik had hiervoor al problemen met de ac adapter dat die na het opladen vast liep toen ik hem aanzette en ik op de reset knop moest drukken, elke keer na het opladen via de adapter.

maar via usb laad die wel op.

ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.

alvast bedankt
Wat heb je zelf al geprobeerd ? Probeer de reset mogelijkheden eens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Heb hem zaterdag aangeschaft, alleen er is iets mis met de batterij o.i.d. Als ik hem oplaad is er niets mis mee, zet ik hem uit en de volgende dag weer aan dan zijn er twee streepjes op bij de batterij, 2 uur later gaat hij niet meer aan omdat de batterij leeg is.

Zal wel weer terugbrengen moeten worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai al een jaar probleemloos met Zen. Kan me nog herinneren dat de batterij eerst 2 of 3 keer goed opgeladen en leeggebruikt moest worden. Daarna ging de batt bijna 10 uur mee en nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie op de forum van nomadness dat er heel veel mensen zijn die lijden onder dit probleem:

het idoontje van het opladen via de ac adaptor werkt niet meer,
en als je de ac adapter aansluit in de zen dan gaan die niet vanzelf aan.

dus in 1e instantie denk je, hij laad niet meer op via de ac adapter.

maar als je de ac adapter gewoon aansluit en je laat hem gewoon aangesloten, en je ziet dus niks gebeuren geen icoon helemaal niks. en komt 4uur later terug dan is die wel opgeladen.

dus hij laad wel op alleen het idoontje van het opladen is stuk en hij gaat niet meer vanzelf aan als je de ac adapter aansluit.

dir probleem heb ik zelf al een maand ongeveer en weet het niet op te lossen.
k heb geen zin om het op te sturen dus wou ik weten of er misschien nog een manier is om het op te lossen

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat de batterij lang mee? degradeerd hij snel ?

ik moet dat af en toe aanzetten, pauzeren, ander nummer/cd kiezen....kan die HD dat aan ?

kan hij ook ipv id3 tag de dir/filename laten zien. I rip mijn cd's zonder al die info, alleen de filename is belangrijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 20:04:
gaat de batterij lang mee? degradeerd hij snel ?

ik moet dat af en toe aanzetten, pauzeren, ander nummer/cd kiezen....kan die HD dat aan ?

kan hij ook ipv id3 tag de dir/filename laten zien. I rip mijn cd's zonder al die info, alleen de filename is belangrijk.
Waarom lees je deze topic niet gewoon ff door, lamzak :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op 26 June 2003 @ 21:34:
[...]

Waarom lees je deze topic niet gewoon ff door, lamzak :{
heb ik gedaan, kheb al op verscheidene forums gelezen dat de batterij snel vermindert. De zegt zo de andere zo, kgeraak er maar niet aan uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 21:39:
heb ik gedaan, kheb al op verscheidene forums gelezen dat de batterij snel vermindert. De zegt zo de andere zo, kgeraak er maar niet aan uit.
En dan krijg je hier weer geen bevredigend antwoord en dan weet je het nog niet, wat verwacht je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 22:47:
[...]

En dan krijg je hier weer geen bevredigend antwoord en dan weet je het nog niet, wat verwacht je dan?
kalm man, kwas enorm vermoeid die dag. Mijn kopke wilde nie goe meewerken 8)7

Weet er al iemand meer over de 60 gig versie ? Deze lijkt me interessant maar als hij ook geen lineout heeft dan laat ik hem links liggen. Op de website van nomad kan je er niks over terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 14:17:
[...]

kalm man, kwas enorm vermoeid die dag. Mijn kopke wilde nie goe meewerken 8)7

Weet er al iemand meer over de 60 gig versie ? Deze lijkt me interessant maar als hij ook geen lineout heeft dan laat ik hem links liggen. Op de website van nomad kan je er niks over terugvinden.
Tjah dan werkte het van twee kanten, watn ik was ook nie echt happy die dag. Maar wat ik weer over die zen is dat die al op creative site te koop staat, maar dat het net zo makkelijk is om hem zelf om te bouwen. Genoeg handleidingen op internet, zelf bedenken wat je liever wil, als het al wel goedkoper is...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nieuwe heeft ook geen line-out, er zijn alleen wat firmware verbeteringen.

zelf ombouwen...neen, kwil mijn garantie behouden.

kga naar een ander merk uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:09:
die nieuwe heeft ook geen line-out, er zijn alleen wat firmware verbeteringen.

zelf ombouwen...neen, kwil mijn garantie behouden.

kga naar een ander merk uitkijken.
Line-out kan via de hoofdtelefooningang alleen een line in kan met behulp van de afstandsbediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmniNaut schreef op 29 June 2003 @ 23:17:
[...]

Line-out kan via de hoofdtelefooningang alleen een line in kan met behulp van de afstandsbediening
hm, als er geen vervormingen zijn ( aanpassing volume ) dan zou ik wel wachten op die van 60 gig. Zou nl een betere batterij hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een maand of 4 zo'n Zen, en ik ben het als een soort van gezwel gaan zien. Ding loopt vast, software is uiterst belabberd, randomfunctie is helaas niet random genoeg, driver installer was niet goed.
Vooral dat vastlopen is echt een schande. In die 4 maanden dat ik het ding heb is hij al een stuk of 5! keer vastgelopen.
Ik had beter wat extra geld uit kunnen trekken voor een serieus apparaat.
Geen creative meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer zou de 60 gig versie beschikbaar zijn in belgie ? iemand een idee ?

kheb ergens opgevangen pas in september, dat lijkt me wat te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met het probleem dat ik geen nummers meer kan uploaden naar mijn Zen? Iemand een oplossing hiervoor?

Ik dacht misschien dat ik alle nummers die er nu opstaan moet wissen? Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle nummers wissen is op reset drukken en play knop tegelijkertijd indrukken en ingedrukt houden en dan kom je op een menu dan kan je kiezen en daar staat formateren ook bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doet ie niet.. ik weet ook niet hoe.. weet je zeker dat je et goed hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, komt die bij jou helemaal niet in een menu?

als je de reset knop ingedrukt houd en play tegelijkertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje, is die software die je moet installeren ook rechten afhankelijk?

Want als ik m op school wil gebruiken heb ik daar geen admin-rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Weet iemand de telefoonnummer van de technisch (NL) helpdesk van Creative? Heb een Zen met een kapotte accu en wil gebruik maken van de garantie. (als mogelijk is). Had al gekeken via internet maar dat is een vage internationale nummer waar ik niet zo ver kwam.

thnx als iemand me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Kan je hem niet terug brengen waar je hem gekocht hebt.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand last van een laag volume, vergeleken met andere apparaten stelt mijn volume niks voor . Het klinkt wel zuiver , maar hij zou zeker 2 keer zo hard moeten kunnen. Ik heb andere koptelefoons geprobeerd en daar ligt het dus niet aan.. weet iemand wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*KICKKICKKICKBUMP* :P

Enfin, ik ga nu een Zen xtra 60 gig kopen á la 225 Euro... Vinden jullie dat redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:46:
*KICKKICKKICKBUMP* :P

Enfin, ik ga nu een Zen xtra 60 gig kopen á la 225 Euro... Vinden jullie dat redelijk?
Lijkt me op zich een mooi prijsje ja.. :) Welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, via FOK! iemand die hem nog helemaal geseald kon verkopen :9. (wel inclusief garantie enzo...) Zie daar nu ook een aanbieding staan voor een iPod á la 225, 20GB, 4g. Twijfel wel :), want ik moet voor woensdag beslissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In de Pricewatch staat ie voor 339 euro, dus als je em dan met garantie krijgt, en ook nog gesealed, dan is dat best netjes ja.
Maar als ik jou was zou ik de iPod nemen, imho is die Creative Zen Xtra maar een lomp ding.

Trouwens, moest je daar dit topic voor kicken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Het is eenvoudig.

Wil je er hip uitzien? Neem de Ipod.

Boeit het je niet, en wil je de beste geluidskwaliteit? Neem de Zen.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil wel "hip" zijn ja :9, maar 40 gig is wel een groot verschil, en de iPod is maar 2 tientjes goedkoper.

iPod vind ik 10 keer mooier 8)7 . (heb op het moment 17 gig aan muziek, zal nog wel groeien deze week met ongeveer 3 gig, aangezien ik die open dit nog aan het downloaden ben :9~)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste