!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Vandaag heeft mijn collega de pakket-code van de onderdelen voor de Race-Tin & Win modellen ontvangen. Ik verwacht dat de onderdelen dus binnen enkele dagen leverbaar zullen zijn!
Iedereen die met de IA heeft meegedaan en nog wacht op zijn bestelling zal een e-mail hierover ontvangen. Mocht je niets meer willen hebben dan is dat uiteraard geen probleem: wij hadden alles al veeeeeel eerder willen uitleveren. Op www.microcars.nl staan de onderdelen die wij binnenkrijgen........
Wel geinig overigens: de Bensu Microcars die wij onlangs hebben ontvangen zijn sneller & hebben een groter bereik!
Ik ga snel ff mijn lijstje nakijken
Tof van je Gash!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
IK hoop snel een mailtje van je te krijgen!!!
Dat zal echt blits zijn
Eindelijk mijn wagentje!
Wedden dat ik scooters er mee ga uitrijden
[ Voor 7% gewijzigd door Woksie op 04-01-2003 23:09 ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijgen we dan ook gelijk de definitieve prijzen door?Gash schreef op 05 January 2003 @ 21:08:
We hebben de onderdelen nog niet binnen. zal deze week wel komen, daarna krijgt iedereen zo snel mogelijk een mailtje.....
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
http://www.rodkrapong.com/indexcmw.htmlVerwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:55:
Weet er iemand hier hoe je een RACE-WIN (1:10) kunt opvoeren....ik heb al die spullen al besteld maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet solderen!! Dus kan iemand mij hierbij helpen?
Kijk hier eens op het forum, maar ik weet bijna zeker, dat je die schema's moet kopen.
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:55:
Weet er iemand hier hoe je een RACE-WIN (1:10) kunt opvoeren....ik heb al die spullen al besteld maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet solderen!! Dus kan iemand mij hierbij helpen?

gebruik de drie aangegeven contactpunten in onderstaand schema. Op B en C zit al een draadje (naar de motor) die moet dus los.

Goed kijken he
Het is nu alweer 13 januari, en alleen 7 jan. is er een update geweest, door maro899, dat de spullen er nog niet waren.Gash schreef op 03 januari 2003 @ 14:57:
Eindelijk weer een berichtje van mij!
Vandaag heeft mijn collega de pakket-code van de onderdelen voor de Race-Tin & Win modellen ontvangen. Ik verwacht dat de onderdelen dus binnen enkele dagen leverbaar zullen zijn!
Iedereen die met de IA heeft meegedaan en nog wacht op zijn bestelling zal een e-mail hierover ontvangen. Mocht je niets meer willen hebben dan is dat uiteraard geen probleem: wij hadden alles al veeeeeel eerder willen uitleveren. Op www.microcars.nl staan de onderdelen die wij binnenkrijgen........
Wel geinig overigens: de Bensu Microcars die wij onlangs hebben ontvangen zijn sneller & hebben een groter bereik!
In de tussentijd heb ik ook nog geen mailtje ofzo.
Ben ik nu gewoon ongeduldig of hoe zit dat?
Verwijderd
Ik denk wel dat het wachten wel word beloond , straks als we die wagentjes hebben kunnen we lekker scheuren .
Achter de katten aan bij me vriendin thuis
Always keep on smiling
ik heb zowel een audley als een bensu getest bij 3 verschillende katten, en ze waren alle 3 voor beide type wagentjes bangVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:09:
haha ja je bent ongeduldig ja, we wachten al zo lang dus maakt dat toch niet uit als het nou weer langer duurt
Ik denk wel dat het wachten wel word beloond , straks als we die wagentjes hebben kunnen we lekker scheuren .
Achter de katten aan bij me vriendin thuis(das pas fun )
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Vreemde katten heb jij danBaRF schreef op 15 January 2003 @ 16:52:
[...]
ik heb zowel een audley als een bensu getest bij 3 verschillende katten, en ze waren alle 3 voor beide type wagentjes bangze deden echt totaal ongeintresseerd en achterdochtig, wat ik ook probeerde... booh.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Je moet het zo doen , je rijd hard weg met je auto zodat de katten er achter aan komen, net zo lang tot dat ze bij het autootje zijn, zijn ze er dan bijna draai je om met je auto . En dan cros je als een gek naar de katten toe
Ben dan wel benieuwd wat de katten dan doen.
Haha , heeft toevallig iemand al iets gehoord , een mail mischien van gash over onze bestelling ?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 18:49 ]
Wat probeer je nou te vertellen hier?Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:24:
Als de katten er aan komen dan je omdraaid en tegen de kat aan rijd, je auto moet nl niks lijden he
En nee ik heb nog steeds niks van Gash gehoord.
[ Voor 10% gewijzigd door Woksie op 17-01-2003 17:13 ]
Al hoor ik nog wat van Gash ik haak af in deze IA.Sir Killalot schreef op 17 januari 2003 @ 17:01:
[...]
Wat probeer je nou te vertellen hier?
En nee ik heb nog steeds niks van Gash gehoord.
Daar ziit ik al 6 weken an te denkenEskimootje schreef op 17 January 2003 @ 18:40:
[...]
Al hoor ik nog wat van Gash ik haak af in deze IA.

Maar ik mail hem maandag, als er dan nog niets bekend wordt dan stop ik er ook mee.
Niet te geloven hoe lang deze IA heeft geduurd. Op het begin was ik erg enthousiast maar nu hb ik er echt geen behoefte meer aan. Ik ga geen geld geven aan mensen die zo lang ergens over doen en ons niet informeren. Ik denk dat ze het ons niet willen verkopen omdat ze ergens anders meer geld kunnen verdien. Ik zit er ook al over te denken om maar een topic close aan te vragen omdat dit zo lang duurt en geen IA waardig iets meer is. Ik heb de GP batterijen die later werd georganiseerd al maanden binnen en van dit geen spoor. Het spijt me zeer maar als je het niet WILT regelen doe het dan asjeblieft ook niet en handel het niet zo af zeg dan gewoon ik heb geen zin hier in en ik stop deze IA want het lukt niet.Sir Killalot schreef op 18 januari 2003 @ 00:16:
[...]
Daar ziit ik al 6 weken an te denken![]()
Maar ik mail hem maandag, als er dan nog niets bekend wordt dan stop ik er ook mee.
Heb ik gelijk 60 U vrij om aan de inkoopactie van salT

De aktie is niet op gestart door hun, maar over genomen dit omdat hun ook bestelde en zeiden dat het makkelijker was als hun dat deden.marco899 schreef op 18 januari 2003 @ 09:41:
Het duurt idd erg lang, en de info is minimaal. Echter moet je met 2 zaken rekening houden. Deze mensen hebben een eigen bedrijf en wilde de tweakers een plezier doen, door een leuke aktie op te starten. Helaas voor hun laat de toeleverancier het erg afweten, door legio oorzaken. Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf wat info proberen te verkrijgen. Op www.microcars.nl staan de onderdelen ed al in de prijslijst, en wordt er vermeld dat ze alles in januari verwachten. Ik denk niet dat ze dit zouden doen als ze er zelf geen vertouwen meer in hadden. Maar het duurt voor jullie idd erg lang.
Onze zending onderdelen is vanuit Azie met EMS verzonden. EMS is inmiddels sinds januari overgenomen door TNT. Door deze overname hebben ze in December de zendingen voor een paar dagen overgelaten aan een andere vervoerder. Deze vervoerder heeft er een rommeltje van gemaakt en het blijkt dat ons pakket inmiddels al in verschillende landen is opgedoken, behalve Nederland dus.....
Ik heb er geen problemen mee als je niet meer mee wilt doen hoor. We hebben inmiddels al zoveel bestellingen binnengekregen.......Sir Killalot schreef op 19 januari 2003 @ 00:34:
Het zou beter geweest zijn als je deze informatie eerder had gepost (als je het dan al had tenminste), maar nu zal ik dus blijven wachten.
Verwijderd
Gash: hij staat online, sjeck em ff
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 14:09 ]
Als nou straks deze voorraad autos en onderdelen op is, bestel je dan opnieuw zodat je volgend jaar weer kunt verkopen, of hef je meteen je bedrijfje op?

We've got that ring of confidence
Bij de Expert had je voor 9,50 ook namaak bensu's, ik stop er 2 AA batterijtjes in de afstandbediening, en laad het autootje op. Maar hij wilt helemaal niet rijden
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
lolGash schreef op 20 January 2003 @ 12:43:
Ja! Zodra we de spullen aan de tweakers hebben geleverd hebben we het bedrijfje gelijk op en gaan we rentenieren in een warm Aziatisch land......
een échte Bensu kopen?ND schreef op 20 January 2003 @ 16:03:
[off topic] (mijn excuses)
[...]
Wat ben ik vergeten te doen?
[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 20-01-2003 17:21 ]
Ik heb niet meegedaan aan je actie, maar wil zeker in de shop bij je bestellen.
Zou je misschien de onderdelen kunnen beschrijven? Het effect aan de auto ervan zou erg makkelijk zijn. Ik denk dat dat ook erg positief is voor de verkoop ervan.
Als mensen niet weten wat het doet, kopen ze het ook niet.
Ik wil graag echt een racemonster maken en hij moet er ook flink getuned uitzien, maar bij het uitzoeken van de onderdelen heb ik regelmatig zoiets van "heh?"
(bijvoorbeeld dat W-type en >>>-type bij suspension...
ik dank u voor de serieuze reply
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
kzie op laupro opeens een inkoopaktie staan voor/bij microcars (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=175).

Er wordt verwezen naar een forum hierover bij casejunkies

Moeten we nu allemaal overstappen en daar gaan bestellen?
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Er zijn natuurlijk mensen die deze actie hebben gemist, en daarvoor heeft Pureoptical deze nieuwe actie gestart. Daar PO de founder van Case Junkies.com is, is het dan ook logisch dat op zijn website de afhandeling plaats vindt.crashtestdummy schreef op 23 January 2003 @ 14:59:
Hee guys,
kzie op laupro opeens een inkoopaktie staan voor/bij microcars (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=175).
Er wordt verwezen naar een forum hierover bij casejunkies(http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=286)
Moeten we nu allemaal overstappen en daar gaan bestellen?
Ik begrijp dan alleen niet waarom je die kots-smiley achter casejunkies plaats, we doen ons best om er een leuk forum van te maken, wat ook interessant is voor verstokte GoTters (zoals ik). Natuurlijk zijn er nog niet zoveel leden als hier op GoT, maar we doen ons best om er een mooie site vante maken.
En je hoeft niet over te stappen, kan CJ en GoT makkelijk samen volgen!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Wel goedkoper dan die van Gash

[ Voor 27% gewijzigd door Woksie op 23-01-2003 23:02 ]
Dit komt gewoon bij een niet nader te noemen nederlandse webwinkel weg.
Het is dus ook nog steeds zo dat je een stuk goedkoper uit bent als je de hele meuk in thailand bestelt, zelf al doe je het alleen of met een vriend !!!!!
En een stuk sneller, als ik vandaag bestel heb ik het volgende week binnen.
[ Voor 53% gewijzigd door Aidix op 24-01-2003 11:19 ]
Verwijderd
BTW ik begreep dat jullie nog altijd op die onderdelen uit de eerste aktie wachten! Bestel eens in Thailand: zie je die UPS tarieven, bon chance!!
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 11:27 ]
Ja sorry hoor!Bart_Banaan schreef op 23 januari 2003 @ 15:38:
[...]
Ik begrijp dan alleen niet waarom je die kots-smiley achter casejunkies plaats, we doen ons best om er een leuk forum van te maken, wat ook interessant is voor verstokte GoTters (zoals ik). Natuurlijk zijn er nog niet zoveel leden als hier op GoT, maar we doen ons best om er een mooie site vante maken.
En je hoeft niet over te stappen, kan CJ en GoT makkelijk samen volgen!
De

Als je dan toch beide forums makkelijk kunt volgen, waarom dan niet even een tip op GoT dat er via CJ een soortgelijke (nieuwe IA) is gestart? Een beetje TweakJunkie wil toch graag zijn soortgenoten helpen
De onderdelen zijn nog steeds niet binnen, maar ik wil best zo'n auto.
uiteraard ook zwaar getuned....
Verwijderd
De aktie loopt net een dag en hij is meteen gespot hiero, NP dus. Bovendien spammen we hier niet! (afspraak met de mods).crashtestdummy schreef op 24 January 2003 @ 11:22:
[...]
Ja sorry hoor!
Dewas niet zozeer bedoeld voor casejunkies. Maar het is jammer om te moeten constateren dat er een nieuwe IA is gestart, terwijl de oude nog steeds niet met succes is afgerond.
Als je dan toch beide forums makkelijk kunt volgen, waarom dan niet even een tip op GoT dat er via CJ een soortgelijke (nieuwe IA) is gestart? Een beetje TweakJunkie wil toch graag zijn soortgenoten helpen
Kunnen we niet controleren omdat Gash de uiteindelijke prijzen nog steeds niet heeft bekend gemaakt. (Maar ik hoop dat het wel goedkoper blijkt te zijn dan die van Pureoptical.)Aidix schreef op 24 januari 2003 @ 11:04:
Pardon?? Auto's zijn misschien goedkoper, maar de ONDERDELEN zijn 25keer zo duur (als de eerste inkoopactie).
Dit komt gewoon bij een niet nader te noemen nederlandse webwinkel weg.
Verwijderd
Das niet echt leuk !
Verwijderd
Nogmaals: ook jij kan lezen dat zo gauw de parts binnenzijn de prijzen bijgesteld gaan worden.Sir Killalot schreef op 24 January 2003 @ 15:16:
[...]
Kunnen we niet controleren omdat Gash de uiteindelijke prijzen nog steeds niet heeft bekend gemaakt. (Maar ik hoop dat het wel goedkoper blijkt te zijn dan die van Pureoptical.)
Ik bestel altijd met EMS uit thailand/MaleisieVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 11:22:
Wat let je! Maar misschien kun je beter eerst alle info doorlezen! Wordt je wijzer van!
BTW ik begreep dat jullie nog altijd op die onderdelen uit de eerste aktie wachten! Bestel eens in Thailand: zie je die UPS tarieven, bon chance!!
Ik heb het hier al eens een keer uitgerekend, dat je met een stuk of 3 motortjes al goedkoper uit bent.
Zolang een motor via Gash schuinestreep Comtronics €9.40 kost en in thailand €3 dus 3x zo duur jawel, en zolang er bij de inkoopactie staat dat de prijzen maar weinig zullen zakken.... zolang ben je met het bestellen van 3 motortjes al goedkoper uit in thailand.
Het aanbod van www.carmoworld.com is toruwens ook veel groter, vooral op het Racewin gebied. De opmerking " Helaas zijn er nog niet veel racewin onderdelen te krijgen" slaat dan ook nergens op. Dat Comtronics maar 5 onderdelen in hun assortiment heeft staan dat is hun keuze. Als je je racewin serieus wilt tunen heb je meer nodig dan een set wielen en een enkel motortje. Op carmoworld verkopen ze alleen al 6 verschillende Racewin elektromotoren.
Dus, ook als je SLIM bent check je gewoon www.carmoworld.com en bestel je daar je onderdelen. Inclusief benodigde schema's en electronica, want als je die motor direct aan je racerwin bord hangt dan fikt (bord) hij meteen uit.
So what?Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:28:
[...]
Nogmaals: ook jij kan lezen dat zo gauw de parts binnenzijn de prijzen bijgesteld gaan worden.
Ik heb het over Gash's spullen niet over jouw spullen

Ps: Gash, hint! Hint! Geef eens een update.
Ga jij maar lekker drie motortjes bestellen, en probeer die maar eens via ems hier te krijgen. 1. Het lukt al bijna niet om daar een bestelling te plaatsen. 2. Je betaalt daar voor de kleinste onderdelen al 25 dollar transport kosten. Dus kom eerst eens met bewijzen, dat je daar zelf wat besteld hebt, voordat je iemand anders een advies gaat geven. 3. Als je dit gedaan hebt, dan weet je gelijk ook welke problemen je tegenkomt, als je zelf zaken doet met thailand.Aidix schreef op 24 januari 2003 @ 19:34:
[...]
Ik bestel altijd met EMS uit thailand/Maleisie
Ik heb het hier al eens een keer uitgerekend, dat je met een stuk of 3 motortjes al goedkoper uit bent.
Zolang een motor via Gash schuinestreep Comtronics €9.40 kost en in thailand €3 dus 3x zo duur jawel, en zolang er bij de inkoopactie staat dat de prijzen maar weinig zullen zakken.... zolang ben je met het bestellen van 3 motortjes al goedkoper uit in thailand.
Het aanbod van www.carmoworld.com is toruwens ook veel groter, vooral op het Racewin gebied. De opmerking " Helaas zijn er nog niet veel racewin onderdelen te krijgen" slaat dan ook nergens op. Dat Comtronics maar 5 onderdelen in hun assortiment heeft staan dat is hun keuze. Als je je racewin serieus wilt tunen heb je meer nodig dan een set wielen en een enkel motortje. Op carmoworld verkopen ze alleen al 6 verschillende Racewin elektromotoren.
Dus, ook als je SLIM bent check je gewoon www.carmoworld.com en bestel je daar je onderdelen. Inclusief benodigde schema's en electronica, want als je die motor direct aan je racerwin bord hangt dan fikt (bord) hij meteen uit.
Maandag 23-12 verstuurd
Maandag 30-12 binnen

Kijk... een doos...

Goh...
Niet geheel verassend betrof de inhoud een berg onderdelen en een QD auto, voor mij en GMan.
-geen problemen met bestellen
-ik betaal liever 25euro aan EMS dan 3x 6 euro woekerwinst aan jou.
25 + 3x3 =34
5 + 3x9.4= 33.2
Verwijderd
Maar ja hij kan er zelf ook niet veel aan doen , hij had ook liever gehad dat het er al was maar ja. Je kan niet altijd alles hebben he !!
Verwijderd
http://www.vandillen.net/coole_feature.jpg
http://www.vandillen.net/motor_again.jpg
Als jullie meer pics willen, moet je het maar even laten weten.
Aidix schreef op 25 January 2003 @ 11:51:
19-12 bestelling gemailt
Maandag 23-12 verstuurd
Maandag 30-12 binnen
[afbeelding]
Kijk... een doos...
[afbeelding]
Goh...
Niet geheel verassend betrof de inhoud een berg onderdelen en een QD auto, voor mij en GMan.
-geen problemen met bestellen
25 + 3x3 =34
5 + 3x9.4= 33.2
Je mist wel meer: een bril bijvoorbeeld
Een halve pagina naar boven kun je lezen dat er op laupro een IA is gestart voor diegene die alle vorige gemist hebben (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=175).
Het bleek dat ze al enige weken ergens op Schiphol in een loods stof lagen te happen......op de één of andere manier waren ze voor de EMS/TNT-medewerkers blijkbaar niet te vinden.
Nu kunnen we komende week eindelijk ff orde op zaken stellen....
Erg slim.....en als je spulletjes nu niet in orde/defect zijn?Aidix schreef op 25 januari 2003 @ 11:51:
25 + 3x3 =34
5 + 3x9.4= 33.2
Wat kostte overigens het geld overmaken naar Thailand?
Ik weet niet hoe lang je collega er over doet om die shit op te halen Schiphol?Gash schreef op 31 January 2003 @ 15:55:
GOED NIEUWS! De spullen worden momenteel door mijn collega afgehaald!![]()
![]()
Het bleek dat ze al enige weken ergens op Schiphol in een loods stof lagen te happen......op de één of andere manier waren ze voor de EMS/TNT-medewerkers blijkbaar niet te vinden.
Nu kunnen we komende week eindelijk ff orde op zaken stellen....(nieuwe orders bij diverse leveranciers waren al geplaatst...)
Is hij op de fiets ofzo..
het begint nu wel erg vervelend te worden... elke keer denk ik ja nu komen ze eraan.. maar dan duurt het weer een lange tijd.........
Hoe zit het nu Gash? Heb je die rotzooi nu wel of niet?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Ik hoop snel een mailtje te krijgen , anders doe ik met de inkoopactie op laupro mee!!
Ik wil nl zo graag zo auto tje !!
Verwijderd
hij noemt het nog steeds Barf kitjes, alleen omdat BaRF (onze geliefde medetweaker) ze heeft samengesteldBij elke Barf-kit wordt ook het electrisch-schema geleverd waarin duidelijk staat vermeld waar je de extra draden moet solderen. Een Barf-kit bestaat uit de volgende onderdelen...
Verwijderd
Maar goed ik wil wel graag weten hoe lang het nou nog gaat duren voordat ik iets hoor over de IA, en waarneer ik het nou krijg.
Ik wil nl wel weten wat ik toen in die tijd had besteld, ik zou het nl nou niet echt meer weten ,ja klein beetje nog.
En wat me het nou gaat kosten, anders bestel ik het gewoon bij laupro.
Dus ik hoop snel wat van gash te horen!
Verwijderd
--->Woensdag 09-10-02; bestellen kan niet meer.
--->Maandag 14-10-02; bestellijst verstuurd.
--->Dinsdag 15-10-02; leverancier heeft bestelling ontvangen.
--->Dinsdag 03-12-02; de bestelling is er al gedeeltelijk en de rest komt over een week
--->Vrijdag 27-12-02; mail van Gash: levering begin volgend jaar.
--->Vrijdag 03-01-03; binnen enkele dagen.
--->Zondag 05-01-03; deze week.
--->Zaterdag 18-01-03; bestelling is kwijtgeraakt, goede hoop dat het niet lang meer zal duren.
--->Vrijdag 31-01-03; Bestelling wordt opgehaald van vliegveld.
Misschien dat we een gezamenlijke mail ofzo moeten sturen naar Gash en dan eisen dat alles binnen een week geregeld wordt, want dit duurt toch echt veel te lang.
En anders zouden we het misschien onder de aandacht van de modjes kunnen brengen, misschien dat zij ons kunnen helpen.
PS: Die Tuglio is ook opeens verdwenen ergens in het verhaal
Verwijderd
De IA bestaat zeker nog. Wij hebben onderdelen aangeleverd gekregen, alleen was onze leverancier een aantal artikelen vergeten mee te zenden. Deze zijn vorige week naar ons verstuurd en ik verwacht ze deze week nog binnen te krijgen.
Klinkt als een soort echo....Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 09:40:
Heb em van de week nog gemeeld. Dit had hij te melden: (dd. 18-02)
[...]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Hopelijk heb ik het dan eerder wat dit schiet echt niet op!!
Zoals je bij Sir Killalot ook kan zien
Dus dan zouden er een paar bestellingen al compleet moeten zijnVerwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 09:40:
Heb em van de week nog gemeeld. Dit had hij te melden: (dd. 18-02)
[...]
Vanmiddag effe mailen
Edit: Ben vandaag jarig
[ Voor 6% gewijzigd door Woksie op 25-02-2003 00:56 ]
Gefeliciteerd. Heeft ie gelijk een leuk cadeau voor jeSir Killalot schreef op 25 februari 2003 @ 00:52:
Dus dan zouden er een paar bestellingen al compleet moeten zijn.
Vanmiddag effe mailen
Edit: Ben vandaag jarig
Dit heb ik erin gezet (ben vergeten te kopieren
1 Zijn er niet al bestellingen compleet, en kan je die al versturen dan?
2 Je mailde Hike op 18-02, betekent dat dat de bestellingen er nu al zijn?
Nou weer wachten dus
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Woksie op 05-03-2003 12:20 ]
Verwijderd

Dan heeft ie opeens weer goede bedoelingen. Maar hoeveel werk is het nu om zo nu en dan eens ff een status update te doen. Inmiddels duurt het al zooooo lang. Wat voor een verkoper ben je dan?
Staat comtronics eigenlijk in de shopsurvey
Mijn Wild-CharG met 3.8 wil wel
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Maar nu effe serieus: als Gash voor vrijdag 14-03-03 nog niet heeft gereageerd, ga ik er ook mee stoppen. Want dit is echt niet leuk meer.
daar kom je wel erg laat achter
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Dit lijkt wel wat op zijn vorige berichtgevingen, maar ervan uitgaande dat hij ter goede trouw handelt is de IA dus nog niet helemaal doodgebloed.Je hebt helemaal gelijk. Het is een tijd lang veel te stil geweest omtrent de IA, da's helemaal mijn schuld.........Ik heb uiteraard alle bestellingen nog en inmiddels zitten we redelijk goed in de onderdelen. De laatste zending zal eind deze week komen en ik zal dit weekend inventariseren hoe ver we komen met alle bestellingen. Iedereen zal dan een mailtje ontvangen met hetgeen wat leverbaar is en tegen welke prijs. Men kan dan zelf beslissen of ze alsnog de spullen willen ontvangen.
Uhm tja wat zal ik zeggen?Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 15:57:
Ik zal jullie even updaten, dit mailtje kreeg ik vandaag van Gash.
[...]
Dit lijkt wel wat op zijn vorige berichtgevingen, maar ervan uitgaande dat hij ter goede trouw handelt is de IA dus nog niet helemaal doodgebloed.
Nog een week wachten dan maar?
Verwijderd
Zucht.... Hele diepe zucht......

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 09:19 ]
*Zucht* Nog niks van Gash? *Zucht*Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 09:55:
Laten we dat maar doen
edit:
Zucht.... Hele diepe zucht......
Verwijderd
http://www.microcars.nl/
precies hetzelfde verhaal... geen levering en behalve de bevestiging geen levering of andere reacties op mijn mailtjes ontvangen. Wacht alweer weken op een levering uit voorraad!
Verkopen van gebakken lucht vrees ik, geen idee wat daar allemaal achter zit?
Copyright and left by SED...
Verwijderd
http://www.rtl.nl/(/actue...l/2003/week15/0303105.xml
....Ben ik naar een maand of 6 allang uitgekeken op m'n bensu's (op werk racen we ook allang niet meer

best grappig
[ Voor 4% gewijzigd door mr_petit op 10-04-2003 18:54 ]
"man is not truly one, but truly two,"
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.