[IA-afhandeling] Mini-RC auto's + tuningparts Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

En? Is er al wat van gekomen?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja, hij heeft al een topic geopend als je dat bedoeld:
miniRC Modification Topic :D :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Eindelijk weer een berichtje van mij! :)

Vandaag heeft mijn collega de pakket-code van de onderdelen voor de Race-Tin & Win modellen ontvangen. Ik verwacht dat de onderdelen dus binnen enkele dagen leverbaar zullen zijn!

Iedereen die met de IA heeft meegedaan en nog wacht op zijn bestelling zal een e-mail hierover ontvangen. Mocht je niets meer willen hebben dan is dat uiteraard geen probleem: wij hadden alles al veeeeeel eerder willen uitleveren. Op www.microcars.nl staan de onderdelen die wij binnenkrijgen........

Wel geinig overigens: de Bensu Microcars die wij onlangs hebben ontvangen zijn sneller & hebben een groter bereik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
SUPER!! COol.. :)
Ik ga snel ff mijn lijstje nakijken :)

Tof van je Gash!! :>

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow das gaaf gash!!!

IK hoop snel een mailtje van je te krijgen!!!

Dat zal echt blits zijn :) kan ik eindelijk gaan crossen !!! woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Beter!

Eindelijk mijn wagentje!
Wedden dat ik scooters er mee ga uitrijden :9

[ Voor 7% gewijzigd door Woksie op 04-01-2003 23:09 ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al wat gehoord ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
We hebben de onderdelen nog niet binnen. zal deze week wel komen, daarna krijgt iedereen zo snel mogelijk een mailtje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dankje wel gash !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Gash schreef op 05 January 2003 @ 21:08:
We hebben de onderdelen nog niet binnen. zal deze week wel komen, daarna krijgt iedereen zo snel mogelijk een mailtje.....
Krijgen we dan ook gelijk de definitieve prijzen door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik ga morgen nog even naar Gash, en ik zal gelijk even kijken of ik wat meer info voor jullie kan krijgen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hier hoe je een RACE-WIN (1:10) kunt opvoeren....ik heb al die spullen al besteld maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet solderen!! Dus kan iemand mij hierbij helpen?
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Ik ben vandaag nog bij Gash geweest, maar helaas, de spullen waren nog niet binnen. Hij heeft in iedergeval wel alle soorten Auldey's en Bensu's op voorraad.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:55:
Weet er iemand hier hoe je een RACE-WIN (1:10) kunt opvoeren....ik heb al die spullen al besteld maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet solderen!! Dus kan iemand mij hierbij helpen?
http://www.rodkrapong.com/indexcmw.html
Kijk hier eens op het forum, maar ik weet bijna zeker, dat je die schema's moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:50

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:55:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/c.turksema/aidix-gaodeng1.jpg

gebruik de drie aangegeven contactpunten in onderstaand schema. Op B en C zit al een draadje (naar de motor) die moet dus los.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/c.turksema/aidix-gaodeng3.jpg

Goed kijken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Gash schreef op 03 januari 2003 @ 14:57:
Eindelijk weer een berichtje van mij! :)

Vandaag heeft mijn collega de pakket-code van de onderdelen voor de Race-Tin & Win modellen ontvangen. Ik verwacht dat de onderdelen dus binnen enkele dagen leverbaar zullen zijn!

Iedereen die met de IA heeft meegedaan en nog wacht op zijn bestelling zal een e-mail hierover ontvangen. Mocht je niets meer willen hebben dan is dat uiteraard geen probleem: wij hadden alles al veeeeeel eerder willen uitleveren. Op www.microcars.nl staan de onderdelen die wij binnenkrijgen........

Wel geinig overigens: de Bensu Microcars die wij onlangs hebben ontvangen zijn sneller & hebben een groter bereik! :)
Het is nu alweer 13 januari, en alleen 7 jan. is er een update geweest, door maro899, dat de spullen er nog niet waren.
In de tussentijd heb ik ook nog geen mailtje ofzo.

Ben ik nu gewoon ongeduldig of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja je bent ongeduldig ja, we wachten al zo lang dus maakt dat toch niet uit als het nou weer langer duurt :P

Ik denk wel dat het wachten wel word beloond , straks als we die wagentjes hebben kunnen we lekker scheuren .

Achter de katten aan bij me vriendin thuis }) (das pas fun )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Ok, dan zal ik ook maar optimistisch blijven :) :) :) :) :) :)

Always keep on smiling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:28

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:09:
haha ja je bent ongeduldig ja, we wachten al zo lang dus maakt dat toch niet uit als het nou weer langer duurt :P

Ik denk wel dat het wachten wel word beloond , straks als we die wagentjes hebben kunnen we lekker scheuren .

Achter de katten aan bij me vriendin thuis }) (das pas fun )
ik heb zowel een audley als een bensu getest bij 3 verschillende katten, en ze waren alle 3 voor beide type wagentjes bang :( ze deden echt totaal ongeintresseerd en achterdochtig, wat ik ook probeerde... booh.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

BaRF schreef op 15 January 2003 @ 16:52:
[...]

ik heb zowel een audley als een bensu getest bij 3 verschillende katten, en ze waren alle 3 voor beide type wagentjes bang :( ze deden echt totaal ongeintresseerd en achterdochtig, wat ik ook probeerde... booh.
Vreemde katten heb jij dan ;) bij mij gaan ze er achteraan en willen hm "killen"...is ze ook bijna gelukt.. :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha moet je iets scherps op het auto zetten })

Je moet het zo doen , je rijd hard weg met je auto zodat de katten er achter aan komen, net zo lang tot dat ze bij het autootje zijn, zijn ze er dan bijna draai je om met je auto . En dan cros je als een gek naar de katten toe }) .
Ben dan wel benieuwd wat de katten dan doen.

Haha , heeft toevallig iemand al iets gehoord , een mail mischien van gash over onze bestelling ?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:24:
Als de katten er aan komen dan je omdraaid en tegen de kat aan rijd, je auto moet nl niks lijden he :+
Wat probeer je nou te vertellen hier?

En nee ik heb nog steeds niks van Gash gehoord.

[ Voor 10% gewijzigd door Woksie op 17-01-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:50
Sir Killalot schreef op 17 januari 2003 @ 17:01:
[...]

Wat probeer je nou te vertellen hier?

En nee ik heb nog steeds niks van Gash gehoord.
Al hoor ik nog wat van Gash ik haak af in deze IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Eskimootje schreef op 17 January 2003 @ 18:40:
[...]

Al hoor ik nog wat van Gash ik haak af in deze IA.
Daar ziit ik al 6 weken an te denken 8)7
Maar ik mail hem maandag, als er dan nog niets bekend wordt dan stop ik er ook mee.

>:) Heb ik gelijk 60 U vrij om aan de inkoopactie van salT >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Sir Killalot schreef op 18 januari 2003 @ 00:16:
[...]

Daar ziit ik al 6 weken an te denken 8)7
Maar ik mail hem maandag, als er dan nog niets bekend wordt dan stop ik er ook mee.

>:) Heb ik gelijk 60 U vrij om aan de inkoopactie van salT >:)
Niet te geloven hoe lang deze IA heeft geduurd. Op het begin was ik erg enthousiast maar nu hb ik er echt geen behoefte meer aan. Ik ga geen geld geven aan mensen die zo lang ergens over doen en ons niet informeren. Ik denk dat ze het ons niet willen verkopen omdat ze ergens anders meer geld kunnen verdien. Ik zit er ook al over te denken om maar een topic close aan te vragen omdat dit zo lang duurt en geen IA waardig iets meer is. Ik heb de GP batterijen die later werd georganiseerd al maanden binnen en van dit geen spoor. Het spijt me zeer maar als je het niet WILT regelen doe het dan asjeblieft ook niet en handel het niet zo af zeg dan gewoon ik heb geen zin hier in en ik stop deze IA want het lukt niet. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Het duurt idd erg lang, en de info is minimaal. Echter moet je met 2 zaken rekening houden. Deze mensen hebben een eigen bedrijf en wilde de tweakers een plezier doen, door een leuke aktie op te starten. Helaas voor hun laat de toeleverancier het erg afweten, door legio oorzaken. Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf wat info proberen te verkrijgen. Op www.microcars.nl staan de onderdelen ed al in de prijslijst, en wordt er vermeld dat ze alles in januari verwachten. Ik denk niet dat ze dit zouden doen als ze er zelf geen vertouwen meer in hadden. Maar het duurt voor jullie idd erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
marco899 schreef op 18 januari 2003 @ 09:41:
Het duurt idd erg lang, en de info is minimaal. Echter moet je met 2 zaken rekening houden. Deze mensen hebben een eigen bedrijf en wilde de tweakers een plezier doen, door een leuke aktie op te starten. Helaas voor hun laat de toeleverancier het erg afweten, door legio oorzaken. Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf wat info proberen te verkrijgen. Op www.microcars.nl staan de onderdelen ed al in de prijslijst, en wordt er vermeld dat ze alles in januari verwachten. Ik denk niet dat ze dit zouden doen als ze er zelf geen vertouwen meer in hadden. Maar het duurt voor jullie idd erg lang.
De aktie is niet op gestart door hun, maar over genomen dit omdat hun ook bestelde en zeiden dat het makkelijker was als hun dat deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Ik vind het superjammer voor iedereen. Momenteel zitten wij met het volgende probleem:

Onze zending onderdelen is vanuit Azie met EMS verzonden. EMS is inmiddels sinds januari overgenomen door TNT. Door deze overname hebben ze in December de zendingen voor een paar dagen overgelaten aan een andere vervoerder. Deze vervoerder heeft er een rommeltje van gemaakt en het blijkt dat ons pakket inmiddels al in verschillende landen is opgedoken, behalve Nederland dus..... :( De code van de zending zoals wij die van onze leverancier hebben gekregen komt niet voor in het systeem van de vervoerder, het is dus heel lastig om precies na te gaan waar het pakket nu is. Ik heb echter goede hoop dat het nu ECHT niet meer lang kan duren.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Het zou beter geweest zijn als je deze informatie eerder had gepost (als je het dan al had tenminste), maar nu zal ik dus blijven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Sir Killalot schreef op 19 januari 2003 @ 00:34:
Het zou beter geweest zijn als je deze informatie eerder had gepost (als je het dan al had tenminste), maar nu zal ik dus blijven wachten.
Ik heb er geen problemen mee als je niet meer mee wilt doen hoor. We hebben inmiddels al zoveel bestellingen binnengekregen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Gash: hij staat online, sjeck em ff

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

He Gash, een vraagje:

Als nou straks deze voorraad autos en onderdelen op is, bestel je dan opnieuw zodat je volgend jaar weer kunt verkopen, of hef je meteen je bedrijfje op? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Ja! Zodra we de spullen aan de tweakers hebben geleverd hebben we het bedrijfje gelijk op en gaan we rentenieren in een warm Aziatisch land...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

mja, als er dan no tweakers zijn die wat van je willen kopen :/

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

[off topic] (mijn excuses) :7
Bij de Expert had je voor 9,50 ook namaak bensu's, ik stop er 2 AA batterijtjes in de afstandbediening, en laad het autootje op. Maar hij wilt helemaal niet rijden :? Zodra ik hem op de afstandbediening laad punten zet, dan wil deze wel gaan rijden en sturen. :? Wat ben ik vergeten te doen?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Gash schreef op 20 January 2003 @ 12:43:
Ja! Zodra we de spullen aan de tweakers hebben geleverd hebben we het bedrijfje gelijk op en gaan we rentenieren in een warm Aziatisch land...... ;)
lol :) als je terug komt uit dat ziatisch land, neem je dan nog wat autootjes mee? :P
ND schreef op 20 January 2003 @ 16:03:
[off topic] (mijn excuses) :7
[...]
Wat ben ik vergeten te doen?
een échte Bensu kopen? :+

[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 20-01-2003 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
Gash op de site staan een hoop onderdelen die je waarschijnlijk nog binnen moet krijgen.
Ik heb niet meegedaan aan je actie, maar wil zeker in de shop bij je bestellen.
Zou je misschien de onderdelen kunnen beschrijven? Het effect aan de auto ervan zou erg makkelijk zijn. Ik denk dat dat ook erg positief is voor de verkoop ervan.
Als mensen niet weten wat het doet, kopen ze het ook niet.
Ik wil graag echt een racemonster maken en hij moet er ook flink getuned uitzien, maar bij het uitzoeken van de onderdelen heb ik regelmatig zoiets van "heh?"
(bijvoorbeeld dat W-type en >>>-type bij suspension...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

BaRF schreef op 20 January 2003 @ 17:20:
[...]

een échte Bensu kopen? :+
ik dank u voor de serieuze reply ;)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:29

crashtestdummy

Ajoeto member

Hee guys,

kzie op laupro opeens een inkoopaktie staan voor/bij microcars (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=175). 8)7

Er wordt verwezen naar een forum hierover bij casejunkies :r (http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=286)

Moeten we nu allemaal overstappen en daar gaan bestellen? :?

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

crashtestdummy schreef op 23 January 2003 @ 14:59:
Hee guys,

kzie op laupro opeens een inkoopaktie staan voor/bij microcars (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=175). 8)7

Er wordt verwezen naar een forum hierover bij casejunkies :r (http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=286)

Moeten we nu allemaal overstappen en daar gaan bestellen? :?
Er zijn natuurlijk mensen die deze actie hebben gemist, en daarvoor heeft Pureoptical deze nieuwe actie gestart. Daar PO de founder van Case Junkies.com is, is het dan ook logisch dat op zijn website de afhandeling plaats vindt.

Ik begrijp dan alleen niet waarom je die kots-smiley achter casejunkies plaats, we doen ons best om er een leuk forum van te maken, wat ook interessant is voor verstokte GoTters (zoals ik). Natuurlijk zijn er nog niet zoveel leden als hier op GoT, maar we doen ons best om er een mooie site vante maken.

En je hoeft niet over te stappen, kan CJ en GoT makkelijk samen volgen!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Misschien wel handig om een Barf kitje toe te voegen.

Wel goedkoper dan die van Gash :X

[ Voor 27% gewijzigd door Woksie op 23-01-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Pardon?? Auto's zijn misschien goedkoper, maar de ONDERDELEN zijn 25keer zo duur (als de eerste inkoopactie).
Dit komt gewoon bij een niet nader te noemen nederlandse webwinkel weg.

Het is dus ook nog steeds zo dat je een stuk goedkoper uit bent als je de hele meuk in thailand bestelt, zelf al doe je het alleen of met een vriend !!!!!
En een stuk sneller, als ik vandaag bestel heb ik het volgende week binnen.

[ Voor 53% gewijzigd door Aidix op 24-01-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat let je! Maar misschien kun je beter eerst alle info doorlezen! Wordt je wijzer van!

BTW ik begreep dat jullie nog altijd op die onderdelen uit de eerste aktie wachten! Bestel eens in Thailand: zie je die UPS tarieven, bon chance!!

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Bart_Banaan schreef op 23 januari 2003 @ 15:38:
[...]
Ik begrijp dan alleen niet waarom je die kots-smiley achter casejunkies plaats, we doen ons best om er een leuk forum van te maken, wat ook interessant is voor verstokte GoTters (zoals ik). Natuurlijk zijn er nog niet zoveel leden als hier op GoT, maar we doen ons best om er een mooie site vante maken.

En je hoeft niet over te stappen, kan CJ en GoT makkelijk samen volgen!
Ja sorry hoor!
De :r was niet zozeer bedoeld voor casejunkies. Maar het is jammer om te moeten constateren dat er een nieuwe IA is gestart, terwijl de oude nog steeds niet met succes is afgerond.

Als je dan toch beide forums makkelijk kunt volgen, waarom dan niet even een tip op GoT dat er via CJ een soortgelijke (nieuwe IA) is gestart? Een beetje TweakJunkie wil toch graag zijn soortgenoten helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Laatst online: 01-09 20:24
Ik heb ook wel interesse in een nieuwe inkoopactie hoor.
De onderdelen zijn nog steeds niet binnen, maar ik wil best zo'n auto.
uiteraard ook zwaar getuned....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crashtestdummy schreef op 24 January 2003 @ 11:22:
[...]

Ja sorry hoor!
De :r was niet zozeer bedoeld voor casejunkies. Maar het is jammer om te moeten constateren dat er een nieuwe IA is gestart, terwijl de oude nog steeds niet met succes is afgerond.

Als je dan toch beide forums makkelijk kunt volgen, waarom dan niet even een tip op GoT dat er via CJ een soortgelijke (nieuwe IA) is gestart? Een beetje TweakJunkie wil toch graag zijn soortgenoten helpen :?
De aktie loopt net een dag en hij is meteen gespot hiero, NP dus. Bovendien spammen we hier niet! (afspraak met de mods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Aidix schreef op 24 januari 2003 @ 11:04:
Pardon?? Auto's zijn misschien goedkoper, maar de ONDERDELEN zijn 25keer zo duur (als de eerste inkoopactie).
Dit komt gewoon bij een niet nader te noemen nederlandse webwinkel weg.
Kunnen we niet controleren omdat Gash de uiteindelijke prijzen nog steeds niet heeft bekend gemaakt. (Maar ik hoop dat het wel goedkoper blijkt te zijn dan die van Pureoptical.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb nog steeds niks gehoord van gash , ja die prijzen zijn echt hoog daar !!

Das niet echt leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Killalot schreef op 24 January 2003 @ 15:16:
[...]

Kunnen we niet controleren omdat Gash de uiteindelijke prijzen nog steeds niet heeft bekend gemaakt. (Maar ik hoop dat het wel goedkoper blijkt te zijn dan die van Pureoptical.) :P
Nogmaals: ook jij kan lezen dat zo gauw de parts binnenzijn de prijzen bijgesteld gaan worden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 11:22:
Wat let je! Maar misschien kun je beter eerst alle info doorlezen! Wordt je wijzer van!

BTW ik begreep dat jullie nog altijd op die onderdelen uit de eerste aktie wachten! Bestel eens in Thailand: zie je die UPS tarieven, bon chance!!
Ik bestel altijd met EMS uit thailand/Maleisie

Ik heb het hier al eens een keer uitgerekend, dat je met een stuk of 3 motortjes al goedkoper uit bent.

Zolang een motor via Gash schuinestreep Comtronics €9.40 kost en in thailand €3 dus 3x zo duur jawel, en zolang er bij de inkoopactie staat dat de prijzen maar weinig zullen zakken.... zolang ben je met het bestellen van 3 motortjes al goedkoper uit in thailand.

Het aanbod van www.carmoworld.com is toruwens ook veel groter, vooral op het Racewin gebied. De opmerking " Helaas zijn er nog niet veel racewin onderdelen te krijgen" slaat dan ook nergens op. Dat Comtronics maar 5 onderdelen in hun assortiment heeft staan dat is hun keuze. Als je je racewin serieus wilt tunen heb je meer nodig dan een set wielen en een enkel motortje. Op carmoworld verkopen ze alleen al 6 verschillende Racewin elektromotoren.

Dus, ook als je SLIM bent check je gewoon www.carmoworld.com en bestel je daar je onderdelen. Inclusief benodigde schema's en electronica, want als je die motor direct aan je racerwin bord hangt dan fikt (bord) hij meteen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:28:
[...]

Nogmaals: ook jij kan lezen dat zo gauw de parts binnenzijn de prijzen bijgesteld gaan worden. >:)
So what?

Ik heb het over Gash's spullen niet over jouw spullen |:(

Ps: Gash, hint! Hint! Geef eens een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Aidix schreef op 24 januari 2003 @ 19:34:
[...]

Ik bestel altijd met EMS uit thailand/Maleisie

Ik heb het hier al eens een keer uitgerekend, dat je met een stuk of 3 motortjes al goedkoper uit bent.

Zolang een motor via Gash schuinestreep Comtronics €9.40 kost en in thailand €3 dus 3x zo duur jawel, en zolang er bij de inkoopactie staat dat de prijzen maar weinig zullen zakken.... zolang ben je met het bestellen van 3 motortjes al goedkoper uit in thailand.

Het aanbod van www.carmoworld.com is toruwens ook veel groter, vooral op het Racewin gebied. De opmerking " Helaas zijn er nog niet veel racewin onderdelen te krijgen" slaat dan ook nergens op. Dat Comtronics maar 5 onderdelen in hun assortiment heeft staan dat is hun keuze. Als je je racewin serieus wilt tunen heb je meer nodig dan een set wielen en een enkel motortje. Op carmoworld verkopen ze alleen al 6 verschillende Racewin elektromotoren.

Dus, ook als je SLIM bent check je gewoon www.carmoworld.com en bestel je daar je onderdelen. Inclusief benodigde schema's en electronica, want als je die motor direct aan je racerwin bord hangt dan fikt (bord) hij meteen uit.
Ga jij maar lekker drie motortjes bestellen, en probeer die maar eens via ems hier te krijgen. 1. Het lukt al bijna niet om daar een bestelling te plaatsen. 2. Je betaalt daar voor de kleinste onderdelen al 25 dollar transport kosten. Dus kom eerst eens met bewijzen, dat je daar zelf wat besteld hebt, voordat je iemand anders een advies gaat geven. 3. Als je dit gedaan hebt, dan weet je gelijk ook welke problemen je tegenkomt, als je zelf zaken doet met thailand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

19-12 bestelling gemailt
Maandag 23-12 verstuurd
Maandag 30-12 binnen

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution70.net/box.jpg

Kijk... een doos...

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution70.net/label.jpg

Goh...

Niet geheel verassend betrof de inhoud een berg onderdelen en een QD auto, voor mij en GMan.

-geen problemen met bestellen
-ik betaal liever 25euro aan EMS dan 3x 6 euro woekerwinst aan jou.
25 + 3x3 =34
5 + 3x9.4= 33.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel blits !! Ja het duurt helaas ook wel erg lang bij gash !!
Maar ja hij kan er zelf ook niet veel aan doen , hij had ook liever gehad dat het er al was maar ja. Je kan niet altijd alles hebben he !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren dit model gekocht - is best lachen. Weet niet of het al eerder behandeld is in dit topic, maar ik had ze nog niet eerder zien liggen.

http://www.vandillen.net/coole_feature.jpg
http://www.vandillen.net/motor_again.jpg

Als jullie meer pics willen, moet je het maar even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Aidix schreef op 25 January 2003 @ 11:51:
19-12 bestelling gemailt
Maandag 23-12 verstuurd
Maandag 30-12 binnen

[afbeelding]

Kijk... een doos...

[afbeelding]

Goh...

Niet geheel verassend betrof de inhoud een berg onderdelen en een QD auto, voor mij en GMan.

-geen problemen met bestellen
25 + 3x3 =34
5 + 3x9.4= 33.2
_/-\o_ Ik neem geheel terug, wat ik gezegd heb. Ik heb zelf tot drie maal toe contact gehad over een order van minimaal 100 auto's met Suwat, maar om de één of andere reden heb ik hier nooit antwoord op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14

Freakaz0id

RC Geek

komt er nog zon inkoop actie? ik heb em gemist. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Freakaz0id schreef op 28 January 2003 @ 13:55:
komt er nog zon inkoop actie? ik heb em gemist. :(
Je mist wel meer: een bril bijvoorbeeld :+

Een halve pagina naar boven kun je lezen dat er op laupro een IA is gestart voor diegene die alle vorige gemist hebben (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=175).
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
GOED NIEUWS! De spullen worden momenteel door mijn collega afgehaald! :) :) :)

Het bleek dat ze al enige weken ergens op Schiphol in een loods stof lagen te happen......op de één of andere manier waren ze voor de EMS/TNT-medewerkers blijkbaar niet te vinden.

Nu kunnen we komende week eindelijk ff orde op zaken stellen.... ;) (nieuwe orders bij diverse leveranciers waren al geplaatst...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
Aidix schreef op 25 januari 2003 @ 11:51:

25 + 3x3 =34
5 + 3x9.4= 33.2
Erg slim.....en als je spulletjes nu niet in orde/defect zijn? :? Dan betaal je zeker nog liever dikke verzendkosten ipv dat je je onderdelen in nederland had gekocht......

Wat kostte overigens het geld overmaken naar Thailand? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Zegt toch genoeg?

[ Voor 4% gewijzigd door Woksie op 01-02-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Btw Gash, kan je ook effe piccies plaatsen van al die onderdelen en wagentjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Hmmmm, is er nog nieuws ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

en weer verstrijken er enkele weken voor we weer iets van gash horen...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Gash schreef op 31 January 2003 @ 15:55:
GOED NIEUWS! De spullen worden momenteel door mijn collega afgehaald! :) :) :)

Het bleek dat ze al enige weken ergens op Schiphol in een loods stof lagen te happen......op de één of andere manier waren ze voor de EMS/TNT-medewerkers blijkbaar niet te vinden.

Nu kunnen we komende week eindelijk ff orde op zaken stellen.... ;) (nieuwe orders bij diverse leveranciers waren al geplaatst...)
Ik weet niet hoe lang je collega er over doet om die shit op te halen Schiphol?
Is hij op de fiets ofzo..
het begint nu wel erg vervelend te worden... elke keer denk ik ja nu komen ze eraan.. maar dan duurt het weer een lange tijd.........

Hoe zit het nu Gash? Heb je die rotzooi nu wel of niet?

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Verwijderd

Wat zijn nou precies de kosten ??
Ik hoop snel een mailtje te krijgen , anders doe ik met de inkoopactie op laupro mee!!

Ik wil nl zo graag zo auto tje !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Slordig is deze afhandeling zeker, maar anders koop je ze buiten de ia bij microcars.nl. Dat is de site van Gash, en daar staat wel al op wat ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praten we hier nog steeds over de IA van een paar maand geleden? Krijg ik dan toch nog de spulletjes die ik toen besteld heb? Joepie! Weet niet eens meer wat ik precies besteld had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

lol op de site van gash staat :
Bij elke Barf-kit wordt ook het electrisch-schema geleverd waarin duidelijk staat vermeld waar je de extra draden moet solderen. Een Barf-kit bestaat uit de volgende onderdelen...
hij noemt het nog steeds Barf kitjes, alleen omdat BaRF (onze geliefde medetweaker) ze heeft samengesteld :D

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha heten ze daarom zo haha ,
Maar goed ik wil wel graag weten hoe lang het nou nog gaat duren voordat ik iets hoor over de IA, en waarneer ik het nou krijg.
Ik wil nl wel weten wat ik toen in die tijd had besteld, ik zou het nl nou niet echt meer weten ,ja klein beetje nog.
En wat me het nou gaat kosten, anders bestel ik het gewoon bij laupro.
Dus ik hoop snel wat van gash te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aktie op Laupro gaat zijn laatste week in ! Dus als er nog mensen zijn die iets nodig hebben ... het kan nog net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Update:
--->Woensdag 09-10-02; bestellen kan niet meer.
--->Maandag 14-10-02; bestellijst verstuurd.
--->Dinsdag 15-10-02; leverancier heeft bestelling ontvangen.
--->Dinsdag 03-12-02; de bestelling is er al gedeeltelijk en de rest komt over een week
--->Vrijdag 27-12-02; mail van Gash: levering begin volgend jaar.
--->Vrijdag 03-01-03; binnen enkele dagen.
--->Zondag 05-01-03; deze week.
--->Zaterdag 18-01-03; bestelling is kwijtgeraakt, goede hoop dat het niet lang meer zal duren.
--->Vrijdag 31-01-03; Bestelling wordt opgehaald van vliegveld.

Misschien dat we een gezamenlijke mail ofzo moeten sturen naar Gash en dan eisen dat alles binnen een week geregeld wordt, want dit duurt toch echt veel te lang.
En anders zouden we het misschien onder de aandacht van de modjes kunnen brengen, misschien dat zij ons kunnen helpen.

PS: Die Tuglio is ook opeens verdwenen ergens in het verhaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em van de week nog gemeeld. Dit had hij te melden: (dd. 18-02)
De IA bestaat zeker nog. Wij hebben onderdelen aangeleverd gekregen, alleen was onze leverancier een aantal artikelen vergeten mee te zenden. Deze zijn vorige week naar ons verstuurd en ik verwacht ze deze week nog binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 09:40:

[...]
Klinkt als een soort echo.... B)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou gewoon besteld via de inkoop actie !!

Hopelijk heb ik het dan eerder wat dit schiet echt niet op!!

Zoals je bij Sir Killalot ook kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 09:40:

[...]
Dus dan zouden er een paar bestellingen al compleet moeten zijn :? .
Vanmiddag effe mailen ;)

Edit: Ben vandaag jarig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Woksie op 25-02-2003 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Laatst online: 24-12-2023
Sir Killalot schreef op 25 februari 2003 @ 00:52:
Dus dan zouden er een paar bestellingen al compleet moeten zijn :? .
Vanmiddag effe mailen ;)

Edit: Ben vandaag jarig :)
Gefeliciteerd. Heeft ie gelijk een leuk cadeau voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Mail verstuurd!

Dit heb ik erin gezet (ben vergeten te kopieren :P)

1 Zijn er niet al bestellingen compleet, en kan je die al versturen dan?
2 Je mailde Hike op 18-02, betekent dat dat de bestellingen er nu al zijn?

Nou weer wachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd. Ben nu bijna klaar met m'n studie en heb dan weer wat tijd om te prutsen, zal mooi zijn als ik dan m'n Auldey kan modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Nog steeds niks :( ! Ik denk dat ik er een mod ofzo bij ga halen, hopelijk kunnen die hier iets mee doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Woksie op 05-03-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat een mod hier ook weinig uit kan halen. GoT staat namelijk helemaal buiten IA's toch? Enige wat we kunnen doen is wachten, heel lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Je zou dit topic op slot kunnen laten gooien imho is het niet zinnig meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Heb LuNaTiC effe gesproken op IRC (paar uur geleden al, maar ja) en die zei dat hij Gash wel effe zou PM'en + dat Gash gister nog gepost zou hebben op dit forum :X . Dus wordt weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:32

Yoda

Can you feel it?

Gash is gewoon niet echt een betrouwbaar persoon,...en laat hem dan nu maar weer komen met z'n verhalen "waarom mail je mij niet,...waarom zet je dat op het forum blablabla"

Dan heeft ie opeens weer goede bedoelingen. Maar hoeveel werk is het nu om zo nu en dan eens ff een status update te doen. Inmiddels duurt het al zooooo lang. Wat voor een verkoper ben je dan?

Staat comtronics eigenlijk in de shopsurvey >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Wat hebben jullie nou allemaal besteld man? Kan tegenwoordig ook allemaal in NL 8)

Mijn Wild-CharG met 3.8 wil wel :+

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

http://www.tweakers.net/shopsurvey/764 < comtronics ;)

Maar nu effe serieus: als Gash voor vrijdag 14-03-03 nog niet heeft gereageerd, ga ik er ook mee stoppen. Want dit is echt niet leuk meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Sir Killalot schreef op 08 maart 2003 @ 11:52:
Want dit is echt niet leuk meer. :(
daar kom je wel erg laat achter ;)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

FrostXL schreef op 08 maart 2003 @ 13:41:
[...]

daar kom je wel erg laat achter ;)
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb 2-3 weken teurg besteld bij Laupro... die IA eindigde 28 februarie...ik hoop dat het bij laupro allemaal wat rapper afgehandeld word.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal jullie even updaten, dit mailtje kreeg ik vandaag van Gash.
Je hebt helemaal gelijk. Het is een tijd lang veel te stil geweest omtrent de IA, da's helemaal mijn schuld.........Ik heb uiteraard alle bestellingen nog en inmiddels zitten we redelijk goed in de onderdelen. De laatste zending zal eind deze week komen en ik zal dit weekend inventariseren hoe ver we komen met alle bestellingen. Iedereen zal dan een mailtje ontvangen met hetgeen wat leverbaar is en tegen welke prijs. Men kan dan zelf beslissen of ze alsnog de spullen willen ontvangen.
Dit lijkt wel wat op zijn vorige berichtgevingen, maar ervan uitgaande dat hij ter goede trouw handelt is de IA dus nog niet helemaal doodgebloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 15:57:
Ik zal jullie even updaten, dit mailtje kreeg ik vandaag van Gash.

[...]

Dit lijkt wel wat op zijn vorige berichtgevingen, maar ervan uitgaande dat hij ter goede trouw handelt is de IA dus nog niet helemaal doodgebloed.
Uhm tja wat zal ik zeggen?

Nog een week wachten dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we dat maar doen :)

edit:
Zucht.... Hele diepe zucht...... :O

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 09:55:
Laten we dat maar doen :)

edit:
Zucht.... Hele diepe zucht...... :O
*Zucht* Nog niks van Gash? *Zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog steeds veel interesse voor de Bensu micocars ? ik was vandaag met Thomas aan het bellen van mp3cdspeler en kon de Bensu nu erg goedkoop leveren (tussen 10 en 15 euro) maar vroeg of er nog interesse was aan mij ? ik zei dat ik wel interesse had maar ja 1 klant hebben ze ook weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

10-15 euro is zo goedkoop nog niet, ik heb mijne maar gekocht bij kwantum voor 9 euro ofzo iets

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

SED

hier een bestelling gedaan..
http://www.microcars.nl/

precies hetzelfde verhaal... geen levering en behalve de bevestiging geen levering of andere reacties op mijn mailtjes ontvangen. Wacht alweer weken op een levering uit voorraad!
Verkopen van gebakken lucht vrees ik, geen idee wat daar allemaal achter zit?

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Laupro aktie wordt momenteel redelijk succesvol afgehandeld, het gros is al uitgeleverd, de eerste opgevoerde TINs rijden al rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51

mr_petit

opperprutser

toch maar een klein kickje naar aanleiding van het rtl4 nieuws (editie nl):

http://www.rtl.nl/(/actue...l/2003/week15/0303105.xml

....Ben ik naar een maand of 6 allang uitgekeken op m'n bensu's (op werk racen we ook allang niet meer :/ ) wordt kantoorgaand nederland eindelijk wakker :+

best grappig :o

[ Voor 4% gewijzigd door mr_petit op 10-04-2003 18:54 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

wegens aanvraag van topicstarter is deze op slot tot verdere informatie gevonden wordt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.