We've got that ring of confidence
1:16 die versie voor 7,95 exact the same
_MaLa_ in "Bestuurbaar autootje bij halfords"
[ Voor 45% gewijzigd door _MaLa_ op 11-12-2002 10:23 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 18:59:
http://www.bensushop.nl/
nl leverancier. ze zijn hier alleen wat duurder.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
...my thoughts exactly...but didnt want to take the effort to react to something that...eeh... ->

The birds turned into The Flying Dutchmen!
En dan zeggen ze dat er te veel geslijmd wordt op Got...Gutteguttegut schreef op 12 december 2002 @ 22:20:
[...]
...my thoughts exactly...but didnt want to take the effort to react to something that...eeh... ->....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Valt best mee hoor.....niet boos zijn he?Sir Killalot schreef op 13 december 2002 @ 13:49:
[...]
En dan zeggen ze dat er te veel geslijmd wordt op Got...
Verwijderd
Ik was verbaast dat de ramen doorzichtig waren ipv zwart net als de echte BitChar-G! Echt cool..
Heb ze ff gemailt met de vraag of ze allemaal zo zijn.
Coïtus ergo sum
Ik ben er uiterst te vreden over en deze minicars laden op in 45-60 sec en rijden vervolgens >10 min ! de ruitjes zijn inderdaad transparant bij alle zeven cars die ik hier heb staan ziet er erg tof uit.. Nu nog lampjes inbouwen
Heeft iemand nog meer idee-en om ze mee te modden ?
Leyu BitChar-A (OEM)
zie de website met info : http://tinyrc.com/qfm/racing/ft_clones.htm
Verwijderd
de mijne komt van de benzinepomp hier om de hoek en ik meen dat dat een esso was.
15 euro.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 07:26 ]
Dat lijkt me wel wat... Hoe zit het met die batterijen? Zijn dat gewone oplaadbare penlites? En kun je uitzoeken welk model auto je wilt of is dat random?Tasma schreef op 15 december 2002 @ 01:34:
het gaat bij www.mindmerge.nl/minicars/ over deze cars :
Leyu BitChar-A (OEM)
zie de website met info : http://tinyrc.com/qfm/racing/ft_clones.htm
Always outnumbered, never outgunned!
heb je ook doorzichtige ruitjes etc... ik zoek een bensu maar ben niet van plan me helemaal blank te betalenVerwijderd schreef op 15 December 2002 @ 07:24:
wie d'r nog een zoekt,
de mijne komt van de benzinepomp hier om de hoek en ik meen dat dat een esso was.
15 euro.
Bensu's hebben geen doorzichtige ruitjes._MaLa_ schreef op 15 December 2002 @ 14:28:
[...]
heb je ook doorzichtige ruitjes etc... ik zoek een bensu maar ben niet van plan me helemaal blank te betalen
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Ik hoop het echt zo , maar het lange wachten is dan niet voor niets geweest!!
Denk ik is kijken of die van mij ook nou zo hard gaat lopen !!
Ik hoop met je mee bopitje.Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 20:01:
Dus als het goed is komen deze week onze auto binnen![]()
Ik hoop het echt zo , maar het lange wachten is dan niet voor niets geweest!!
Denk ik is kijken of die van mij ook nou zo hard gaat lopen !!
Ik hoop met je mee...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zijn 15 euro, alleen de verzendkosten is minder, organiseer een prive inkoop aktie met bekenden ofzo, 7 autotjes wegen +/- 1kg dus met de kosten van 1 remboers zending kan je er 35 ontvangenKeizer schreef op 15 December 2002 @ 12:08:
[...]
Dat lijkt me wel wat... Hoe zit het met die batterijen? Zijn dat gewone oplaadbare penlites? En kun je uitzoeken welk model auto je wilt of is dat random?
2 penlites, zou ze NIET op de site bestellen zijn daar niet oplaadbaar en duurder dan in de winkel... Ik heb er nu 2 ONoplaadbare penlites in zitten en deze gaan nu al 45 oplaad beurten mee.
Model, ik heb geen idee niet direct op de site maar je kan optionele informatie bijvoegen.. anders msn je met hun, hun msn adres staat gewoon bij contact op de site
het veertje van mijn rormido autotje was los gegaan, het gaat om het veertje van de besturing, weet iemand hoe deze er weer in moet? ik dacht zelf dat hij met het rondje om dat asje heen moet waarmee je zijn richting kan bijstellen. en daarna gewoon om dat soort haakje/uitstekend gedeelte heen van de heen en weer schuivende balk. maar hij stuurt nu nog niet. of zou het vertje misschien moeten kruizen voordat hij daar achter gehaakt moet worden?
en dan zeggen ze dat er te veel geslijmd wordt...Sir Killalot schreef op 15 December 2002 @ 23:04:
[...]
Ik hoop met je mee bopitje.
Ik hoop met je mee...
[ Voor 3% gewijzigd door BaRF op 17-12-2002 13:25 ]
Toen ik hem voor het eerst uitelkaar gehaald heb zat het zo:_ferry_ schreef op 17 december 2002 @ 12:54:
ik post het eventjes hier, om er nu een heel topicv over te openen![]()
het veertje van mijn rormido autotje was los gegaan, het gaat om het veertje van de besturing, weet iemand hoe deze er weer in moet? ik dacht zelf dat hij met het rondje om dat asje heen moet waarmee je zijn richting kan bijstellen. en daarna gewoon om dat soort haakje/uitstekend gedeelte heen van de heen en weer schuivende balk. maar hij stuurt nu nog niet. of zou het vertje misschien moeten kruizen voordat hij daar achter gehaakt moet worden?
het veertje zat met het rondje aan de 'heen-en-weer-dinges', oftewel stuurinrichting vast.
En de twee 'pootjes' zaten om het witte staafje cq. afstelmechanisme.
Misschien is dr een draadje van de spoeltjes gebroken, waardoor hij niet meer kan sturen. Ik hoop het niet voor je.
ik heb zilver aangevinkt ben benieuwd welk model ik krijg...
Whee /me heeft net ook 2 miniRC's besteld op Mindmerge_MaLa_ schreef op 17 december 2002 @ 15:52:
ik heb er ook maar 1 besteld bij http://www.mindmerge.nl/minicars/
ik heb zilver aangevinkt ben benieuwd welk model ik krijg...heb ook voorbetaald btw

Een zilvere en blauw besteld
Rembours aangevinkt dus morgen/overmorgen in huis
Default blanke hetero
Dat kan zeker, zal even een foto'tje maken_MaLa_ schreef op 17 december 2002 @ 16:15:
Kan iemand wat pics posten van de cars@http://www.mindmerge.nl/minicars/ in real life
http://members.home.nl/eraser/fok/minicars.html
tnx voor pics duidelijk genoeg... leuke wagens btwTasma schreef op 17 december 2002 @ 21:21:
Foto's van 2 van mijn wagentjes, ja ja geen mooie kwaliteit maar het is goed genoeg te zien ben niet in het bezit van digicam, maar heb wel een webcam.
Verwijderd
Je krijgt maar 0,50 eurocent korting want ze zijn in prijs verlaagdVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 10:49:
Die gast waar ik ze vandaan heb heeft er een aantal plaatjes bijgezet op z'n site. Ik heb gelijk iets afgesproken dat ik 2 eur korting krijg. Ze zijn normaal 14 eur maarik krijg ze nu voor 12. Ik heb gelijk ff gefixed dat als je een mailtje stuurt en erin zet dat je het via mij gehoord hebt, dan krijg je ook 2 eur korting. Dit is die site http://www.car-plus.nl/minirc.html

cool! échte transparante windowzTasma schreef op 17 december 2002 @ 21:21:
Foto's van 2 van mijn wagentjes, ja ja geen mooie kwaliteit maar het is goed genoeg te zien ben niet in het bezit van digicam, maar heb wel een webcam.
Neuh, meer een dramatisch effect.
Edit: Yukkie, ik ben het volledig met je eens.
[ Voor 12% gewijzigd door Woksie op 18-12-2002 23:38 ]
Verwijderd
ook zou ik het oplaadgedeelte eruit halen en apart op een batterijhoudertje plaatsen aangezien de vastklik plaatjes snel afbreken
ma het zijn net ratten die wagentjes ehehhe

Alleen was niemand thuis
Morgen ff m'n miniRC ophalen bij PTT
Default blanke hetero
opvoeronderdelen...spacer schreef op 19 december 2002 @ 00:01:
Ach ja, ben benieuwd of de opvoeronderdelen er eerder zijn dan het 3e deel van LOTR.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het gaat hier om "imitaties" maar wel verrekte goede, volgens de site zelfs de beste. Enige wezelijke verschil is het ontbreken van waarden op de condensator in de autotjes en ze hebben doorzichtige raampjes.
www.mindmerge.nl/minicars/
en bestel
*SPAM*Tasma schreef op 19 December 2002 @ 16:22:
dan beginnen jullie een nieuwe inkoopactie.. De site die ik noemde leverde binnen 2 dagen en heeft geen bensu's maar de BESTE imitatie. zie een link in mijn vorige posts.
Het gaat hier om "imitaties" maar wel verrekte goede, volgens de site zelfs de beste. Enige wezelijke verschil is het ontbreken van waarden op de condensator in de autotjes en ze hebben doorzichtige raampjes.
en bestel
En dan nog, Bensu's zijn imitatie....!!

Het origineel heet: BitChar-G
ik geef een alternatief wtf is daar mis mee? als dit spam is dan is ELKE INKOOPACTIE spam.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Lees jij dit eens effe [rml][ inkoop] Mini-rc auto's + tuning parts[/rml].Tasma schreef op 19 December 2002 @ 16:22:
dan beginnen jullie een nieuwe inkoopactie.. De site die ik noemde leverde binnen 2 dagen en heeft geen bensu's maar de BESTE imitatie. zie een link in mijn vorige posts.
en bestel
Samenvatting: de inkoopactie ging over bensu's, race-win's, race tin's en onderdelen. De site die jij geeft gaat ALLEEN (en dan bedoel ik ook alleen) over die kleine wagentjes. M.a.w. overbodig.
kijk, ik kom hier post iets over mijn wagentjes en iemand vraagt door ik antwoord en zo geef ik ze een mooi alternatief en mensen hier hebben daar goed gebruik van gemaakt dus het is zeker niet overbodig zolang als het nuttig is voor IEMAND, hoeft natuurlijk niet perse nuttig te zijn voor jouw..Sir Killalot schreef op 19 december 2002 @ 22:11:
[...]
Samenvatting: de inkoopactie ging over bensu's, race-win's, race tin's en onderdelen. De site die jij geeft gaat ALLEEN (en dan bedoel ik ook alleen) over die kleine wagentjes. M.a.w. overbodig.
Het had in een aparte topic gekund maar dat zou wel onzinnig zijn want dan zou ik dat alleen maar openen om wat te zeggen over mijn mini-cars beetje zonde van het topic.
Het werkt zo, als het niet bevalt gooit een mod het wel dicht, als het niet erg is dat zal ie wel open blijven he..
Verwijderd
Laatste bezoek van gash is 14-11-2002 10:14
Maar der was toch iemand die contact met hem had ??
Kan die niet even vragen hoe de zaken er voor staan ?
Ik heb vandaag met Gash gehad, en mijn bestelling voor de auto's is binnen. Ik heb het vermoeden, dat hij het hele tweakers verhaal is vergeten, en dat iedereen het zelf maar met oplossen, door contact met hem op te nemen. Mijn bestelling van 40 auldey's was hij nl ook vergeten.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 13:59:
Ik hoop dat we snel iets van gahs te horen krijgen.
Laatste bezoek van gash is 14-11-2002 10:14![]()
Maar der was toch iemand die contact met hem had ??
Kan die niet even vragen hoe de zaken er voor staan ?
Ik heb nl 4 weken geleden al snellere motoren zien staan in grote aantallen, maar ik wilde dit niet vermelden voordat hij daarvoor de kans had gehad, dus door er je voordeel mee.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Kan iemand dit bevestigen?
Want mijn autotjes zijn na 30 sec al weer leeg
Default blanke hetero
Hier wat pics van mijn karretje binnenkort even wat aanpassen

Zo komt ie aan na uitpakken uit doos

In vergelijking met de Racewin van de Halfords
Hij is echt 1337
hij komt van mindmerge.nl Btw
Default blanke hetero
ja zit ik ook op te wachtenMisteryMan schreef op 22 December 2002 @ 22:07:
Komt er misschien nog een nieuwe IA? Want nu ik er ook 1 heb wil ik hem wel tunen
Vind deze snelheid al beetje boring

En nieuwe bandjes zou ook wel lekker zijn...iets meer grip ofzo..
Default blanke hetero
snelheid vind ik nog wel gaan op kleine oppervlakken en rijtijd ook maar hij heeft weinig grip... vind de look ook niet echt dus denk effe painten...MisteryMan schreef op 23 december 2002 @ 10:01:
[...]
Vind deze snelheid al beetje boring
En nieuwe bandjes zou ook wel lekker zijn...iets meer grip ofzo..
btw ontvangst is ook nie altijd lekker
[ Voor 6% gewijzigd door _MaLa_ op 23-12-2002 10:06 ]
Verwijderd
Gewoon mooi zwart afwerken en rood ledje voor inzetten
Hmmz.. heb je 1.5v batterijen nodig??
BTW vind ik dat er maar weinig site's zijn voor echte Bensu cars upgrade's of mod kits maar jah zal wel aan mij liggen.
Ohw ja en als je ooit problemen met je Autootje hebt moe gewoon ff nakijken of er geen haren ofzow bij de tandwieltjes zitten
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 15:50 . Reden: Ik kan niet typeN ]
Maar hier is 'ie:
Beste {knip},
Na herhaaldelijk kontakt met onze leverancier over de slechte levering van
de onderdelen heeft mijn collega vandaag bericht gekregen dat alles
eindelijk (!) voorradig is en verzonden kan worden. De Auldey's (Race-Tin,
Race-Tin II en Race-Win) zijn inmiddels wel afgeleverd, het is dus alleen
nog wachten op de onderdelen. Ik verwacht dat ze morgen op www.microcars.nl
staan vermeld. Levering zal begin volgend jaar
zijn.................Uiteraard worden de bestellingen zo spoedig mogelijk
verzonden.
Mvg,
Jaap
Dus volgend jaar krijgen we en de spullen van Gash binnen en de spullen van Ispierings (voor wie met die inkoopactie hebben meegedaan), dubbel feest dus!!!!
Verwijderd
Of moeten we gewoon afwachten wanneer de postbode langskomt!!
Btw, ik zie geen plaatjes van die onderdelen op die site staan
En dan nog wat; die spycam

anyways ik gaat eens een topicje beginnen
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Vandaag heeft mijn collega de pakket-code van de onderdelen voor de Race-Tin & Win modellen ontvangen. Ik verwacht dat de onderdelen dus binnen enkele dagen leverbaar zullen zijn!
Iedereen die met de IA heeft meegedaan en nog wacht op zijn bestelling zal een e-mail hierover ontvangen. Mocht je niets meer willen hebben dan is dat uiteraard geen probleem: wij hadden alles al veeeeeel eerder willen uitleveren. Op www.microcars.nl staan de onderdelen die wij binnenkrijgen........
Wel geinig overigens: de Bensu Microcars die wij onlangs hebben ontvangen zijn sneller & hebben een groter bereik!
Ik ga snel ff mijn lijstje nakijken
Tof van je Gash!!
Verwijderd
IK hoop snel een mailtje van je te krijgen!!!
Dat zal echt blits zijn
Eindelijk mijn wagentje!
Wedden dat ik scooters er mee ga uitrijden
[ Voor 7% gewijzigd door Woksie op 04-01-2003 23:09 ]
Krijgen we dan ook gelijk de definitieve prijzen door?Gash schreef op 05 January 2003 @ 21:08:
We hebben de onderdelen nog niet binnen. zal deze week wel komen, daarna krijgt iedereen zo snel mogelijk een mailtje.....
Verwijderd
http://www.rodkrapong.com/indexcmw.htmlVerwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:55:
Weet er iemand hier hoe je een RACE-WIN (1:10) kunt opvoeren....ik heb al die spullen al besteld maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet solderen!! Dus kan iemand mij hierbij helpen?
Kijk hier eens op het forum, maar ik weet bijna zeker, dat je die schema's moet kopen.
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 16:55:
Weet er iemand hier hoe je een RACE-WIN (1:10) kunt opvoeren....ik heb al die spullen al besteld maar ik weet niet waar en hoe ik dat moet solderen!! Dus kan iemand mij hierbij helpen?

gebruik de drie aangegeven contactpunten in onderstaand schema. Op B en C zit al een draadje (naar de motor) die moet dus los.

Goed kijken he
Het is nu alweer 13 januari, en alleen 7 jan. is er een update geweest, door maro899, dat de spullen er nog niet waren.Gash schreef op 03 januari 2003 @ 14:57:
Eindelijk weer een berichtje van mij!
Vandaag heeft mijn collega de pakket-code van de onderdelen voor de Race-Tin & Win modellen ontvangen. Ik verwacht dat de onderdelen dus binnen enkele dagen leverbaar zullen zijn!
Iedereen die met de IA heeft meegedaan en nog wacht op zijn bestelling zal een e-mail hierover ontvangen. Mocht je niets meer willen hebben dan is dat uiteraard geen probleem: wij hadden alles al veeeeeel eerder willen uitleveren. Op www.microcars.nl staan de onderdelen die wij binnenkrijgen........
Wel geinig overigens: de Bensu Microcars die wij onlangs hebben ontvangen zijn sneller & hebben een groter bereik!
In de tussentijd heb ik ook nog geen mailtje ofzo.
Ben ik nu gewoon ongeduldig of hoe zit dat?
Verwijderd
Ik denk wel dat het wachten wel word beloond , straks als we die wagentjes hebben kunnen we lekker scheuren .
Achter de katten aan bij me vriendin thuis
Always keep on smiling
ik heb zowel een audley als een bensu getest bij 3 verschillende katten, en ze waren alle 3 voor beide type wagentjes bangVerwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:09:
haha ja je bent ongeduldig ja, we wachten al zo lang dus maakt dat toch niet uit als het nou weer langer duurt
Ik denk wel dat het wachten wel word beloond , straks als we die wagentjes hebben kunnen we lekker scheuren .
Achter de katten aan bij me vriendin thuis(das pas fun )
Vreemde katten heb jij danBaRF schreef op 15 January 2003 @ 16:52:
[...]
ik heb zowel een audley als een bensu getest bij 3 verschillende katten, en ze waren alle 3 voor beide type wagentjes bangze deden echt totaal ongeintresseerd en achterdochtig, wat ik ook probeerde... booh.
Verwijderd
Je moet het zo doen , je rijd hard weg met je auto zodat de katten er achter aan komen, net zo lang tot dat ze bij het autootje zijn, zijn ze er dan bijna draai je om met je auto . En dan cros je als een gek naar de katten toe
Ben dan wel benieuwd wat de katten dan doen.
Haha , heeft toevallig iemand al iets gehoord , een mail mischien van gash over onze bestelling ?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 18:49 ]
Wat probeer je nou te vertellen hier?Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 13:24:
Als de katten er aan komen dan je omdraaid en tegen de kat aan rijd, je auto moet nl niks lijden he
En nee ik heb nog steeds niks van Gash gehoord.
[ Voor 10% gewijzigd door Woksie op 17-01-2003 17:13 ]
Al hoor ik nog wat van Gash ik haak af in deze IA.Sir Killalot schreef op 17 januari 2003 @ 17:01:
[...]
Wat probeer je nou te vertellen hier?
En nee ik heb nog steeds niks van Gash gehoord.
Daar ziit ik al 6 weken an te denkenEskimootje schreef op 17 January 2003 @ 18:40:
[...]
Al hoor ik nog wat van Gash ik haak af in deze IA.

Maar ik mail hem maandag, als er dan nog niets bekend wordt dan stop ik er ook mee.
Niet te geloven hoe lang deze IA heeft geduurd. Op het begin was ik erg enthousiast maar nu hb ik er echt geen behoefte meer aan. Ik ga geen geld geven aan mensen die zo lang ergens over doen en ons niet informeren. Ik denk dat ze het ons niet willen verkopen omdat ze ergens anders meer geld kunnen verdien. Ik zit er ook al over te denken om maar een topic close aan te vragen omdat dit zo lang duurt en geen IA waardig iets meer is. Ik heb de GP batterijen die later werd georganiseerd al maanden binnen en van dit geen spoor. Het spijt me zeer maar als je het niet WILT regelen doe het dan asjeblieft ook niet en handel het niet zo af zeg dan gewoon ik heb geen zin hier in en ik stop deze IA want het lukt niet.Sir Killalot schreef op 18 januari 2003 @ 00:16:
[...]
Daar ziit ik al 6 weken an te denken![]()
Maar ik mail hem maandag, als er dan nog niets bekend wordt dan stop ik er ook mee.
Heb ik gelijk 60 U vrij om aan de inkoopactie van salT

De aktie is niet op gestart door hun, maar over genomen dit omdat hun ook bestelde en zeiden dat het makkelijker was als hun dat deden.marco899 schreef op 18 januari 2003 @ 09:41:
Het duurt idd erg lang, en de info is minimaal. Echter moet je met 2 zaken rekening houden. Deze mensen hebben een eigen bedrijf en wilde de tweakers een plezier doen, door een leuke aktie op te starten. Helaas voor hun laat de toeleverancier het erg afweten, door legio oorzaken. Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf wat info proberen te verkrijgen. Op www.microcars.nl staan de onderdelen ed al in de prijslijst, en wordt er vermeld dat ze alles in januari verwachten. Ik denk niet dat ze dit zouden doen als ze er zelf geen vertouwen meer in hadden. Maar het duurt voor jullie idd erg lang.
Onze zending onderdelen is vanuit Azie met EMS verzonden. EMS is inmiddels sinds januari overgenomen door TNT. Door deze overname hebben ze in December de zendingen voor een paar dagen overgelaten aan een andere vervoerder. Deze vervoerder heeft er een rommeltje van gemaakt en het blijkt dat ons pakket inmiddels al in verschillende landen is opgedoken, behalve Nederland dus.....
Ik heb er geen problemen mee als je niet meer mee wilt doen hoor. We hebben inmiddels al zoveel bestellingen binnengekregen.......Sir Killalot schreef op 19 januari 2003 @ 00:34:
Het zou beter geweest zijn als je deze informatie eerder had gepost (als je het dan al had tenminste), maar nu zal ik dus blijven wachten.
Verwijderd
Gash: hij staat online, sjeck em ff
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 14:09 ]
Als nou straks deze voorraad autos en onderdelen op is, bestel je dan opnieuw zodat je volgend jaar weer kunt verkopen, of hef je meteen je bedrijfje op?

Bij de Expert had je voor 9,50 ook namaak bensu's, ik stop er 2 AA batterijtjes in de afstandbediening, en laad het autootje op. Maar hij wilt helemaal niet rijden
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
lolGash schreef op 20 January 2003 @ 12:43:
Ja! Zodra we de spullen aan de tweakers hebben geleverd hebben we het bedrijfje gelijk op en gaan we rentenieren in een warm Aziatisch land......
een échte Bensu kopen?ND schreef op 20 January 2003 @ 16:03:
[off topic] (mijn excuses)
[...]
Wat ben ik vergeten te doen?
[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 20-01-2003 17:21 ]
Ik heb niet meegedaan aan je actie, maar wil zeker in de shop bij je bestellen.
Zou je misschien de onderdelen kunnen beschrijven? Het effect aan de auto ervan zou erg makkelijk zijn. Ik denk dat dat ook erg positief is voor de verkoop ervan.
Als mensen niet weten wat het doet, kopen ze het ook niet.
Ik wil graag echt een racemonster maken en hij moet er ook flink getuned uitzien, maar bij het uitzoeken van de onderdelen heb ik regelmatig zoiets van "heh?"
(bijvoorbeeld dat W-type en >>>-type bij suspension...
ik dank u voor de serieuze reply
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
kzie op laupro opeens een inkoopaktie staan voor/bij microcars (http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=175).

Er wordt verwezen naar een forum hierover bij casejunkies

Moeten we nu allemaal overstappen en daar gaan bestellen?
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Dit topic is gesloten.