Gids: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/veronicabensu.jpg (152kb grootGutteguttegut schreef op 31 oktober 2002 @ 10:20:
[...]
Welke sites?
* Gutteguttegut heeft geen Veronica Gids...
ThxVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:28:
[...]
Gids: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/veronicabensu.jpg (152kb groot)
* Gutteguttegut heeft op www.max-oc.com weer wat nieuwe plaatjes gezet van een Bensu McLaren F1.
voorproefje

[ Voor 0% gewijzigd door Gutteguttegut op 31-10-2002 14:39 . Reden: Post no. 1432 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
w00t
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Hoe lang duurt het nog voordat je de bestelling binnen hebt van de Thai, als je al betaald hebt?
nounou
Verwijderd
Niks beters te doen, kun je niet gewoon even zeggen hoe lang het bij jullie geduurd heeft voordat het binnen kwam? Ik heb zelf namelijk iets bij de Thai besteld enzou graag weten hoe lang het nog duurt als je betaald hebt?
Even rustig. Als iemand het weet, dan post deze het vanzelf wel, al vind ik het een beetje ongeduldige vraag. Ten tweede, moet je zeker als nieuwkomer de faq eens lezen, over het omhoog halen van berichten. Ten derde, vraag het aan die thaise site, hoelang het duurt en of het al onderweg is, tel daar tien dagen bij op, en je weet het.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 10:35:
Niks beters te doen, kun je niet gewoon even zeggen hoe lang het bij jullie geduurd heeft voordat het binnen kwam? Ik heb zelf namelijk iets bij de Thai besteld enzou graag weten hoe lang het nog duurt als je betaald hebt?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
nog een beetje arrogant gaan doen ookVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 10:35:
We've got that ring of confidence
heb je zelf bij de thai besteld, lol, kan je nog wel een paar maandjes wachtenVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 09:33:
Hoe lang duurt het nog voordat je de bestelling binnen hebt van de Thai, als je al betaald hebt?
Verwijderd
hoezo een paar maanden??????????/ duurde dat bij jullie ook zo lang dan? Ik dacht dat je dat spul binnen een week binnen had?
Een zending vnauit hong kong duurt ongeveer 10 dagen, echter bij die thai zijn op dit moment verschrikkelijk lange wachttijden als particulier.
p.s. http://www.marktplaats.nl...zoek=&oudei=0&ref=&style=
misschien is dit een optie?
p.s. http://www.marktplaats.nl...zoek=&oudei=0&ref=&style=
misschien is dit een optie?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Nog een site www.bensu-garage.nl maar die zijn tenminste origineel en hebben niets gejat.De bensu websites komen net als de autootjes als paddestoelen uit de grond.Ze zijn erg populair...........Gash schreef op 30 oktober 2002 @ 11:41:
Werd net door iemand op deze site gewezen: http://www.bensushop.nl/
Vergelijk hem eens met onze site: www.microcars.nl
........stelletje naapers zeg! Zelfs die foto's bovenaan in beeld en van de afzonderlijke autootjes hebben ze van mij gestolen!Ik heb die foto's zelf geschoten op mijn bureautje....
Wat kan ik hiertegen doen?
bensu garage is dan ook van mp3spelers.nl 
(lol @ quote van de site: niet of moelijk verkrijgbaar in europa
ha!
)
(lol @ quote van de site: niet of moelijk verkrijgbaar in europa
Gash heb je de bestelling nou al ontvangen, en zo ja heb je ze al door gestuurd?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is hier akelig stil. Waar is iedereen?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo !Sir Killalot schreef op 07 november 2002 @ 20:19:
Het is hier akelig stil. Waar is iedereen?
Ik denk dat de meesten gewoon rustig afwachten tot de bestelling arriveert.
Dan kan het opvoeren eindelijk losbarsten
misschien kan gash even een klein tipje van de sluier op lichten en ons even de status van de bestellingen melden?
Precies, waar is Gash eigenlijk. hij heeft al een tijdje niks meer gezegd / geschreven.Yukkie schreef op 08 november 2002 @ 11:53:
misschien kan gash even een klein tipje van de sluier op lichten en ons even de status van de bestellingen melden?
Ik heb begrepen, dat gash op dit moment een deel van de bestellingen binnen heeft, en nog op de rest zit te wachten.
hmmm, waarom meld hij dat niet ff? niet om het een of ander hoor, maar ik krijg van de gozer waarmee ik het samen bestel telkens weer vragen van joh heb je wat info, maar ja, dan moet ik em telkens weer teleurstellen. Ik had eigenlijk gehoopt dat Gash wat geleerd had van de mislukte eerste IA-poging en dus wat vaker meer info zou geven. Beter ff zeggen van geen nieuws dan helemaal nix van zich laten horen IMHO. Maar goed, verder even goede vrienden hoor. Ik heb toch nog nix betaald, dus geen verplichtingen van beide kanten lijkt mij...
Ho ho, rustig aan ja.Yukkie schreef op 08 november 2002 @ 23:16:
hmmm, waarom meld hij dat niet ff? niet om het een of ander hoor, maar ik krijg van de gozer waarmee ik het samen bestel telkens weer vragen van joh heb je wat info, maar ja, dan moet ik em telkens weer teleurstellen. Ik had eigenlijk gehoopt dat Gash wat geleerd had van de mislukte eerste IA-poging en dus wat vaker meer info zou geven. Beter ff zeggen van geen nieuws dan helemaal nix van zich laten horen IMHO. Maar goed, verder even goede vrienden hoor. Ik heb toch nog nix betaald, dus geen verplichtingen van beide kanten lijkt mij...
Je kunt ook denken: geen nieuws is goed nieuws. Uiteindelijk komt alles op z'n pootjes terecht. Zodra de bestelling bij Gash binnen is, zal hij zich echt wel melden hoor.
Het grote probleem zit 'm in de onbekende lever- en transporttijd die de spullen nodig hebben. Dat gebeurt wel vaker bij een eerste bestelling die uit Verweggistan moet komen. Als Gash elke dag een bericht hier neer gaat zetten in de trand van: "Sorry, nog steeds niks binnengekomen, verwachtte levertijd nog steeds onbekend" gaan er ook mensen zitten klagen. En dat terwijl Gash er beslist alles aan doet om de spullen hier te krijgen.
Mijn pleidooi: Geef Gash de nodige ruimte en blijf niet herhalen dat je niks gehoord hebt. Geeft Gash liever een steuntje in de rug (zo van: Hee Gash! Verschrikkelijk
DUS: Hee
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Eerdere Quote
De prijzen voor de mensen die met de inkoopaktie hebben meegedaan:
- Bensu Microcars (mooie naam he!) : 13,50 eur.
- Auldey Race-Tin : 13,50 eur.
- Auldey Race-Win : 18,- eur.
Van Marktplaats:
Een hit in Azie en Amerika en nu nieuw in Nederland: Micro RC Cars!
Radiografisch afstandbestuurbare autootjes van slechts 6 cm. lang!
Ze worden compleet geleverd, dus inclusief controller! Er moeten alleen nog 2 AA-batterijen in de controller gedaan worden om er mee te rijden.
De Microcar zelf hoeft niet van een batterij voorzien te worden: in 45 sec. is hij op de controller op te laden zodat er een paar minuten mee gereden kan worden.
Ze zijn leverbaar in zeer veel verschillende modellen en in 3 frequenties zodat er met zijn drieen gereden kan worden.
Echt dé hit voor de komende feestdagen. Elke microcar wordt in een mooie verpakking geleverd. Maak supermarge met dit produkt: op TV worden ze nu al aangeboden voor €29,95 p.s. excl. verzendkosten!
E-mail uw bedrijfsgegevens (KvK) voor meer informatie en onze scherpe staffel-prijzen! Zoals gezegd: vanaf €8,60 ex. BTW! Grote aantallen: veel korting!
Meer informatie over de Microcars vindt u op www.microcars.nl
Ben benieuwd wat de prijs nu gaat worden, als de huidige IA nog niet afgelopen is, en deze prijs nu genoemd gaat worden.
De prijzen voor de mensen die met de inkoopaktie hebben meegedaan:
- Bensu Microcars (mooie naam he!) : 13,50 eur.
- Auldey Race-Tin : 13,50 eur.
- Auldey Race-Win : 18,- eur.
Van Marktplaats:
Een hit in Azie en Amerika en nu nieuw in Nederland: Micro RC Cars!
Radiografisch afstandbestuurbare autootjes van slechts 6 cm. lang!
Ze worden compleet geleverd, dus inclusief controller! Er moeten alleen nog 2 AA-batterijen in de controller gedaan worden om er mee te rijden.
De Microcar zelf hoeft niet van een batterij voorzien te worden: in 45 sec. is hij op de controller op te laden zodat er een paar minuten mee gereden kan worden.
Ze zijn leverbaar in zeer veel verschillende modellen en in 3 frequenties zodat er met zijn drieen gereden kan worden.
Echt dé hit voor de komende feestdagen. Elke microcar wordt in een mooie verpakking geleverd. Maak supermarge met dit produkt: op TV worden ze nu al aangeboden voor €29,95 p.s. excl. verzendkosten!
E-mail uw bedrijfsgegevens (KvK) voor meer informatie en onze scherpe staffel-prijzen! Zoals gezegd: vanaf €8,60 ex. BTW! Grote aantallen: veel korting!
Meer informatie over de Microcars vindt u op www.microcars.nl
Ben benieuwd wat de prijs nu gaat worden, als de huidige IA nog niet afgelopen is, en deze prijs nu genoemd gaat worden.
euj, ik val hem ook niet aan ofzo, ik vind het alleen jammer dat ik er nix meer van hoor. Ik ben er zelf blijer mee als Gash eens in de week ofzo ff verteld wat hij weet. als is het nix. dat maakt mij persoonlijk nix uit. maar goed.crashtestdummy schreef op 08 November 2002 @ 23:49:
[...]
Ho ho, rustig aan ja.
Je kunt ook denken: geen nieuws is goed nieuws. Uiteindelijk komt alles op z'n pootjes terecht. Zodra de bestelling bij Gash binnen is, zal hij zich echt wel melden hoor.
Het grote probleem zit 'm in de onbekende lever- en transporttijd die de spullen nodig hebben. Dat gebeurt wel vaker bij een eerste bestelling die uit Verweggistan moet komen. Als Gash elke dag een bericht hier neer gaat zetten in de trand van: "Sorry, nog steeds niks binnengekomen, verwachtte levertijd nog steeds onbekend" gaan er ook mensen zitten klagen. En dat terwijl Gash er beslist alles aan doet om de spullen hier te krijgen.
Mijn pleidooi: Geef Gash de nodige ruimte en blijf niet herhalen dat je niks gehoord hebt. Geeft Gash liever een steuntje in de rug (zo van: Hee Gash! Verschrikkelijkaktie van je! 10x
). Die jongen heeft dat echt wel verdiend.
DUS: HeeGash! Echt een
aktie! Vooral doorgaan
![]()
Hee
en laat ff wat van je horen

Hee
Gash! Echt een
aktie! Vooral doorgaan
Is Gash de enige die Auldey Race Tins + onderdelen (gaat) verkopen? Ik ben namelijk zwaar benieuwd naar deze dingen (niet meegedaan aan inkoopactie
) maar ik wil ze graag zo snel mogelijk.
Weet iemand hier iets van? Of dat Gash ze al binnen heeft?
Ik heb een vraagje op welke nederlandse site kan ik voor deze autotjes tuningparts vinden ?

Heb vandaag de folder van Praxis gekregen, daarin staan ze ook alleen dan onder de naam Can Car Racing Set 1:32 en is 22,50.toeter schreef op 12 november 2002 @ 17:57:
Is Gash de enige die Auldey Race Tins + onderdelen (gaat) verkopen? Ik ben namelijk zwaar benieuwd naar deze dingen (niet meegedaan aan inkoopactie![]()
) maar ik wil ze graag zo snel mogelijk.
Ik heb er hier een pic (226 kb) van waar kan ik die kwijt?
mail em maar ff. zie profile voor mail
Net verstuurd. Pas wel op, de resolutie is niet echt goed.Yukkie schreef op 12 november 2002 @ 22:24:
mail em maar ff. zie profile voor mail
Verwijderd

ik heb ook zo een alleen dan voor 15 euros bij de toysRus en die zijn echt precies hetzelfde als de race-tin autotjes
alleen moet ik ook nog (opvoer) onderdelen enzo. Alleen is GASH hetzelfde als comtronics??!?! verder kan ik geen winkel in nl vinden voor onderdelen
Die van de Praxis zijn weer dezelfde als die Maxis laatst verkocht voor 8.95. Leuk speelgoed voor m'n zoontje, maar toch niet voor de echte Tweaker he
cool, action manVerwijderd schreef op 12 november 2002 @ 23:11:
[afbeelding] (links onder)
ik heb ook zo een alleen dan voor 15 euros bij de toysRus en die zijn echt precies hetzelfde als de race-tin autotjes
alleen moet ik ook nog (opvoer) onderdelen enzo. Alleen is GASH hetzelfde als comtronics??!?! verder kan ik geen winkel in nl vinden voor onderdelen
En ja, Gash is Comtronics
Ook een idee idd. Nog even een vraagje aan jou: De BaRF-kitjes uit deel 1, heb jij (of iemand anders) die dingen nog over? Gash heeft nml nog een paar auldeys bij comtronics op de site staan. En met een BaRF-kit kan ik dan weer vooruit zeg maar.BaRF schreef op 13 november 2002 @ 08:46:
[...]
cool, action manhoei!
En ja, Gash is ComtronicsIk weet niet hoe het zit met de parts, want momenteel loopt er een bestelling van ons (de inkoopactie) en volgens mij bestellen ze er wel meer om ook via de site te verkopen, maar dat moet je hem ofcourse zelf ff vragen
Anders wordt het helaas wachten

keej volgens mij hoef ik die pic niet meer te posten dus
gewoon wel doenYukkie schreef op 13 november 2002 @ 16:23:
keej volgens mij hoef ik die pic niet meer te posten dus![]()
jadahag
dan word-ie dubbel gepost!
Precies.
Dit is de laatste dag dat Gash iets van zich heeft laten horen (iig in dit topic).Gash schreef op 30 October 2002 @ 17:18:
Niet boeiend.
Dat is 16 dagen geleden. Heeft het nog wel zin om te wachten?
Ik heb hem toevallig twee uur geleden een mailtje gestuurd, dus ik ben benieuwd of er al weer wat bekend is.Sir Killalot schreef op 15 November 2002 @ 14:10:
[...]
Dit is de laatste dag dat Gash iets van zich heeft laten horen (iig in dit topic).
Dat is 16 dagen geleden. Heeft het nog wel zin om te wachten?
Idem hier, maar al eerder en dus al antwoord. Naar verwachting komt eind volgende week de bestelling binnen (iig vanuit oogpunt van comtronics). Nu hopen dat het ook zo is.marco899 schreef op 15 November 2002 @ 14:26:
[...]
Ik heb hem toevallig twee uur geleden een mailtje gestuurd, dus ik ben benieuwd of er al weer wat bekend is.
Ging een paar uur geleden mijn auto voltanken bij de Shell !
Zag ik daar bij de Kassa toch ineens BENSU's staan. (Althans dat dacht ik)
Zit in dezelfde verpakking maar is volgens mij een ander merk/kloon.
Ze hadden 2 modellen staan waarvan 1 in 2 verschillende kleuren.
Prijs € 14,95 !!!!! Een koopje toch ?
Zag ik daar bij de Kassa toch ineens BENSU's staan. (Althans dat dacht ik)
Zit in dezelfde verpakking maar is volgens mij een ander merk/kloon.
Ze hadden 2 modellen staan waarvan 1 in 2 verschillende kleuren.
Prijs € 14,95 !!!!! Een koopje toch ?
Verwijderd
btw: ik heb hem een grote beurt gegeven!
Het dak van binnen wat gefreest, zodat de antenne er helemaal in kon.
Hij steekt er 5 mm uit.
En hij heeft hetzelfde bereik!
Verder nog al het stof verwijderdt.
Het dak van binnen wat gefreest, zodat de antenne er helemaal in kon.
Hij steekt er 5 mm uit.
En hij heeft hetzelfde bereik!
Verder nog al het stof verwijderdt.
Ja zelfs het Kruidvat verkoopt ze vanaf dinsdagVerwijderd schreef op 16 November 2002 @ 23:29:
wat dom dat ze nu overal te koop zijn.. wordt een rage ofzo
ik vind echt te lang duren, ik heb vanaf het begin van de zomervacantie gewacht,
ik cancel m'n bestelling...
Kijk en dit soort figuren, helpen een inkoopaktie omzeep. Stel dat jij dit georganiseerd had, en je had even wat tegenslag door je toeleverancier. Ik vind dat als je je voor zoiets opgeeft, jezelf dan ook verplicht, om alles na te komen, zoals afgesproken.FrostXL schreef op 17 November 2002 @ 17:03:
ik vind echt te lang duren, ik heb vanaf het begin van de zomervacantie gewacht,ik cancel m'n bestelling...
Verwijderd
ik wil nog wel een kitje ,voor een auldey race tin.. dus ik weet niet wie de inkoop actie heeft gestart maar email me heel AUB!! als er nog opvoer spullen daarvoor over zijn omdat iemand heeft gecanceld
hmmm jah, maar dan had ik wel graag wat informatie gehad van de gene die die ia organiseerd over het hoe en waarom het uitloopt. we horen nu al meer dan 2 weken nix meer van gash. vind ik toch een beetje lang. ik blijf wel wachten maar ik begrijp heel goed dat mensen die al bijna een half jaar wachten nu zo iets hebben van joh, laat maar.marco899 schreef op 17 november 2002 @ 21:26:
[...]
Kijk en dit soort figuren, helpen een inkoopaktie omzeep. Stel dat jij dit georganiseerd had, en je had even wat tegenslag door je toeleverancier. Ik vind dat als je je voor zoiets opgeeft, jezelf dan ook verplicht, om alles na te komen, zoals afgesproken.
ik als nintendo freak heb dus deze 2:

zijn echt super vet om mee te spelen

zijn echt super vet om mee te spelen
ja ikzelf bv was de eerste op de bestellijst (toen nog bij Koenjtuh) en ik heb gelukkig tussendoor al 5 autootjes kunnen ophalen bij gash, maar ik heb nu zoiets van tja leuk & aardig die parts maar ik weet niet 100% zeker of ik die 80 euro aan parts (don't askYukkie schreef op 18 November 2002 @ 13:41:
[...]
hmmm jah, maar dan had ik wel graag wat informatie gehad van de gene die die ia organiseerd over het hoe en waarom het uitloopt. we horen nu al meer dan 2 weken nix meer van gash. vind ik toch een beetje lang. ik blijf wel wachten maar ik begrijp heel goed dat mensen die al bijna een half jaar wachten nu zo iets hebben van joh, laat maar.
wat dacht je ervan om de 1e post in dit topic te lezenVerwijderd schreef op 17 november 2002 @ 21:42:
ik wil nog wel een kitje ,voor een auldey race tin.. dus ik weet niet wie de inkoop actie heeft gestart maar email me heel AUB!! als er nog opvoer spullen daarvoor over zijn omdat iemand heeft gecanceld

Gash en af en toe geeft Tuglio wat info. Maar bij mij altijd GASH
Zijn de definitieve prijzen (inclusief alles) dan al bekend?BaRF schreef op 18 november 2002 @ 14:53:
[...]
ja ikzelf bv was de eerste op de bestellijst (toen nog bij Koenjtuh) en ik heb gelukkig tussendoor al 5 autootjes kunnen ophalen bij gash, maar ik heb nu zoiets van tja leuk & aardig die parts maar ik weet niet 100% zeker of ik die 80 euro aan parts (don't ask) daar nu aan kan besteden... ben ook maar een student die sinds kort op kamers woont...
[...]
wat dacht je ervan om de 1e post in dit topic te lezendaar staat het namelijk
misschien dat er wel wat overblijft hoor
ik dee ook mee bij koentjuh, ondertussen al 10 milj x van leveracier verwisseld dan ook nog eens half jaar wachtenmarco899 schreef op 17 November 2002 @ 21:26:
[...]
Kijk en dit soort figuren, helpen een inkoopaktie omzeep. Stel dat jij dit georganiseerd had, en je had even wat tegenslag door je toeleverancier. Ik vind dat als je je voor zoiets opgeeft, jezelf dan ook verplicht, om alles na te komen, zoals afgesproken.

VUURFrostXL schreef op 19 November 2002 @ 16:47:
[...]
ik dee ook mee bij koentjuh, ondertussen al 10 milj x van leveracier verwisseld dan ook nog eens half jaar wachten, ik kan m'n geld beter aan VUURWERK
besteden
(kiddn

Moet je wel eerst een Auldey hebbenBaRF schreef op 19 November 2002 @ 17:41:
[...]
VUURehe das pas geldverspilling, maar wel leuk
ik ga dit jaar een betonstrijker aan een auldey vast maken en dan bij mensen naar binnen rijden!!!
WHAHAAHAAAA
(kiddn)

tjee zonde? hehe ja das ook weer waarYukkie schreef op 19 November 2002 @ 22:15:
[...]
Moet je wel eerst een Auldey hebben![]()
![]()
![]()
maar dan is het weer zonde van je auto'tje

Vandaag contact gehad met Gash, die mij vertelde dat na overleg met de transporteur, de zending volgende week zal arriveren.
deze heb ik dus gekocht, orgineel japans 

Verwijderd
he, ik heb de bestelling van de Thai eindelijk binnen, heb alleen een probleem. 2 van de drie auto's (tin-cars) doet het perfect, maar eentje had geen bereik meer na een half uur rijden. Ik heb extra een atenne van 60 meter erbij gekocht, dit werkte in het begin gewoon goed, nu haalt ie met moeite nog maar 5 meter. Weet iemand waar dat aan ligt??? Een ding weet ik zeker: het ligt aan de controller, dus niet aan de antenne of de auto, die heb ik namelijk gecheckt. Kan iemand mij helpen?
Een antenne van 60 meter! Shit, da's een langeVerwijderd schreef op 21 november 2002 @ 22:53:
he, ik heb de bestelling van de Thai eindelijk binnen, heb alleen een probleem. 2 van de drie auto's (tin-cars) doet het perfect, maar eentje had geen bereik meer na een half uur rijden. Ik heb extra een atenne van 60 meter erbij gekocht, dit werkte in het begin gewoon goed, nu haalt ie met moeite nog maar 5 meter. Weet iemand waar dat aan ligt??? Een ding weet ik zeker: het ligt aan de controller, dus niet aan de antenne of de auto, die heb ik namelijk gecheckt. Kan iemand mij helpen?
Op zich zou het toch prima moeten werken. Op 60 meter hoogte is de lucht namelijk veel ijler (dunner), dus zullen radiogolven zich ook verder voortplanten. Misschien dat het de eerste keer helder weer was en nu mistig? Kan enorm schelen in bereik lijkt me....

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
crashtestdummy schreef op 21 November 2002 @ 23:18:
[...]
Een antenne van 60 meter! Shit, da's een lange
Op zich zou het toch prima moeten werken. Op 60 meter hoogte is de lucht...
Heb je je remote-control uitelkaar gehaald? Misschien dat er een draadje los zit ofzo... Of probeer een andere batterij..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
HEy thnx man! dis wel ff beter nieuws!! Gash, way you go!!! ben echt wel ff blij om dit te horen!!!marco899 schreef op 20 November 2002 @ 23:26:
Vandaag contact gehad met Gash, die mij vertelde dat na overleg met de transporteur, de zending volgende week zal arriveren.
Verwijderd
ok ik heb dus nu ook een Bensu

heel leuk en aardig maar gister haal ik hem uit elkaar om ff te kijken hoe dat nou zit.. maar nu krijg ik em niet meer in elkaar.. er zijn 3 draadjes los
weet iemand die de zelfde bensu heeft waaraan die moeten ??

ik ben eem wel al aan et modden ( case ) 
* hij is voor 15,- bij de Intertoys gekocht *
heel leuk en aardig maar gister haal ik hem uit elkaar om ff te kijken hoe dat nou zit.. maar nu krijg ik em niet meer in elkaar.. er zijn 3 draadjes los
weet iemand die de zelfde bensu heeft waaraan die moeten ??

* hij is voor 15,- bij de Intertoys gekocht *
Dit is geen Bensu.... 
Dit is een Nikko...de goedkope...niet zo erg beste kwaliteit mini-rc auto(tje).

Dat is idd geen bensu, maar het grappige vind ik wel, dat het stuurmechanisme precies contra is aan de Bensu. Dus 1 spoel en 2 magneten ipv 2 spoelen en 1 magneet.Gutteguttegut schreef op 23 November 2002 @ 01:41:
Dit is geen Bensu....
Solderen. Geen idee, hoe de layout is, maar met een beetje kijken kom je al erg ver. Als ik het zo zie, dan gaat de blauwe draad naast de rode (is volgens mij de motor, vanaf jouw foto te zien). De besturingsdraden gaan denk ik naar de twee soldeerklodders, naast de blauwe condensator, of aan de bovenzijde daarvan.
Verwijderd
hahaha sukkel! Wanneer de lucht hoe hoger je komt ijler is dan zal de radiogolf toch nog altijd naar de grond moeten komen, want weet je..... Die racetin vliegt niet hoor!crashtestdummy schreef op 21 november 2002 @ 23:18:
[...]
Een antenne van 60 meter! Shit, da's een lange
Op zich zou het toch prima moeten werken. Op 60 meter hoogte is de lucht namelijk veel ijler (dunner), dus zullen radiogolven zich ook verder voortplanten. Misschien dat het de eerste keer helder weer was en nu mistig? Kan enorm schelen in bereik lijkt me....

misschien heeft zn bensu wel een antenne van 60mVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 10:56:
[...]
hahaha sukkel! Wanneer de lucht hoe hoger je komt ijler is dan zal de radiogolf toch nog altijd naar de grond moeten komen, want weet je..... Die racetin vliegt niet hoor!
of z'n antenne een bensu van 60m

Ik trap hem maar weer even voorzichtig omhoog, in de hoop dat Gash wat van zich laat horen. Op mijn laatste twee emails heb ik nog niets gehoord, en de telefoon staat op voicemail. Iemand toevallig nog iets vernomen?
Verwijderd
Truukje:
Leg iets van kleins metaal op de baan (bv 2 eurocent).
Als de bensu hierover rijdt, raapt hij het op, en door de magneet stuurt hij niet meer
Leg iets van kleins metaal op de baan (bv 2 eurocent).
Als de bensu hierover rijdt, raapt hij het op, en door de magneet stuurt hij niet meer
Verwijderd
Ik heb de 2 voorasjes eruit gehaald en het stof verwijderd.
Als ik nu naar achter rij gaat dat heel sloom en onregelmatig, hij sleept de voorwielen helemaal mee.
Als ik vooruit rij, gaat hij helemaal scheef, ongeacht hoe ik dat witte pinnetje zet.
Als ik nu naar achter rij gaat dat heel sloom en onregelmatig, hij sleept de voorwielen helemaal mee.
Als ik vooruit rij, gaat hij helemaal scheef, ongeacht hoe ik dat witte pinnetje zet.
Draaien de voorwielen wel helemaal vrij rond? Anders de voor asjes iets (0,5 mm) uit trekken.Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 17:07:
Ik heb de 2 voorasjes eruit gehaald en het stof verwijderd.
Hmmm..dan weet ik het even niet verder....Verwijderd schreef op 02 December 2002 @ 00:40:
Ze draaien wel ja.
Al nieuws van Gash?
nou, die auldeys voor mn neefjes ga ik denk ik maar eens ergens anders halen... straks zijn ze te oud
nofi jongens, maar ik moet die dingen gewoon hebben...
jah, het begint nu echt vervelend te worden... van mij hoeft het eigenlijk ook al niet meer. toe was het leuk maar als je er zolang nix meer van hoor,d geen woord nix, dan is de lol d'r snel van af hoor. zeker als je ze om je heen in de winkels ziet liggen. En dan koop je ze maarn iet om dat je ze ergens anders besteld hebt. maar ja, daar hoor je weer nix meer van...
Waar zie jij auldeys in de winkel liggen dan? ik heb ze nergens nog gezien dus zeg het even dan ga ik daar even kijken!
nou bv die dingen van de toysrus zijn toch echte?toeter schreef op 03 december 2002 @ 11:16:
Waar zie jij auldeys in de winkel liggen dan? ik heb ze nergens nog gezien dus zeg het even dan ga ik daar even kijken!
Ik heb ze nog niet zolang geleden bij de praxis zien liggen zaten er 2 in 1 verpakking voor 19,95..misschien hebben ze ze nog.toeter schreef op 03 december 2002 @ 11:16:
Ik mail Gash effe.
Geen mini's meer bij Kruidvat, lelijke bij Intertoys, op het minicars-Gameparty-forum is het ook niet druk meer.
En hier is de actie ook al afgelopen...
Ik heb al dit topic (en de delen ervoor) een beetje doorzocht, maar kan door de bomen het bos niet meer zien ;-)
Vraagjes:
Waar zijn die (originele) Bensu autootjes (incl. evt. verzendkosten) het goedkoopste?
Ik heb http://www.bensushop.nl bekeken, maar is deze site betrouwbaar?
Ik wil ze misschien gaan bestellen voor een groep vrienden, dus vandaar...
Vraagjes:
Waar zijn die (originele) Bensu autootjes (incl. evt. verzendkosten) het goedkoopste?
[ Voor 12% gewijzigd door eduardtee op 03-12-2002 16:29 ]
Ben vandaag bij Gash geweest, en de auldy's komen nu echt volgende week binnen. Door problemen met het vervoer, is het allemaal erg lang gaan duren. De bensu bestelling was gedeeltelijk binnen, en de rest zal hij vanzelf wel kenbaar maken.
Zucht.
Als ze volgende week niet komen denk ik er toch echt aan om mijn bestelling te cancellen.
Als ze volgende week niet komen denk ik er toch echt aan om mijn bestelling te cancellen.
Maar waarom zegt ie dat dan zelf niet ff...marco899 schreef op 03 December 2002 @ 17:28:
Ben vandaag bij Gash geweest, en de auldy's komen nu echt volgende week binnen. Door problemen met het vervoer, is het allemaal erg lang gaan duren. De bensu bestelling was gedeeltelijk binnen, en de rest zal hij vanzelf wel kenbaar maken.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Druk, druk, druk denk ik. Ik zag in iedergeval een aantal onderdelen liggen, maar ik weet niet of die voor de IA zijn.
bensushop is van mp3spelers.nl, dus betrouwbaareduardtee schreef op 03 december 2002 @ 16:25:
Ik heb al dit topic (en de delen ervoor) een beetje doorzocht, maar kan door de bomen het bos niet meer zien ;-)
Vraagjes:
...en pittig geprijst!!!

in tegenstelling tot hun mp3 spelers, die meestal juist het goedkoopst zijn
...sorrie (nog) geen ervaring mee...BaRF schreef op 05 december 2002 @ 00:01:
[...]
in tegenstelling tot hun mp3 spelers, die meestal juist het goedkoopst zijn
hehe, ga je schamen! Maar met mp3spelers hebben ze denk ik gewoon meer conqurentie he, al begint dat met die karretjes ook te komen volgens mij

begin nu echt een beetje heel erg mijn vertrouwen in Gash te verliezen moet ik eerlijk zeggen...
Als het goed is krijgt ie ze deze week binnen:Yukkie schreef op 10 December 2002 @ 21:30:
begin nu echt een beetje heel erg mijn vertrouwen in Gash te verliezen moet ik eerlijk zeggen...
marco899 schreef op [i]03 December 2002 [/i] @ 17:28:
Ben vandaag bij Gash geweest, en de auldy's komen nu echt volgende week binnen. Door problemen met het vervoer.....
Dit topic is gesloten.