Toon posts:

Win 98se Systeem register fout ?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zit nu al bijna een jaar met hetzelfde probleem en dat is dat als ik mijn computer opstart krijg ik een fout van het systeemregister en start windows op nieuw op om het te repareren. Ik heb windows al een paar keer opnieuw geinstalleerd dan blijft het 2weken weg en dan verschijnt het weer met een paar keer gewist bedoel ik mijn harde schijf gedefragmenteerd weet iemand hier meer over :S wat mijn probleem precies is en hoe ik het kan voorkomen ? alvast bedankt :) bye bye

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:05
Wat installeer je dan allemaal? Enne, je kunt HD's niet wissen door te defragmenteren hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
hehe eindelijk iemand die reageert! haha ik instaleer win natuurlijk brandersoftware adaptec scan software kazaa trillian msn mediaplayer update nogal vaak wanadoo cable software twinview software winamp maar aan al die dingen zal het niet liggen want ik had het al voordat internet erop stond en sorry ik bedoelde formateren :S

Verwijderd

Dat is geloof ik een bekende BUG in Win98..

Zie ook:
[rml][ Win98SE]fout in systeemregister, winstart opnieuw[/rml]
[rml][ Win98SE] Probleem met toegang tot systeemregister[/rml]
Rare foutmelding

Oplossing: even een scanreg/fix doen. Lost vaak wat op. of anders (klinkt raar) de afsluitpatch installeren van Win98. Ik weet alleen niet of er nog patches te downloaden zijn voor WIn98, MS ondersteund geen Win98 meer..

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zie XceeD.
Dit is al veel vaker langs gekomen :)

Dit topic is gesloten.