Sinds kort heb ik iedere keer dat ik Win98SE opstart het probleem dat er een foutmelding komt van Windows, waarin hij meldt dat er problemen zijn met de toegang tot het systeemregister. Windows start dan opnieuw op en zet dan in DOS-mode de reservekopie terug. Vervolgens start Windows weer opnieuw op en dan komen er vervolgens geen foutmeldingen.
Als ik later weer opnieuw opstart dan krijg ik weer de oude foutmelding en gebeurt weer alles van voor af aan. Ik heb mijn oude image (die altijd goed gewerkt heeft) teruggezet, maar dat mocht niet baten. Ik had dit een tijd geleden ook gehad, toen ik Kazaa Lite installeerde, maar toen ik hem erna weer eraf gooide had ik nergens last meer van.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, dan hoor ik dat graag.
Als ik later weer opnieuw opstart dan krijg ik weer de oude foutmelding en gebeurt weer alles van voor af aan. Ik heb mijn oude image (die altijd goed gewerkt heeft) teruggezet, maar dat mocht niet baten. Ik had dit een tijd geleden ook gehad, toen ik Kazaa Lite installeerde, maar toen ik hem erna weer eraf gooide had ik nergens last meer van.
Als iemand hier een oplossing voor heeft, dan hoor ik dat graag.