Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 14:00:
ben ik de enige die niet zo tevreden met z'n siemens s55 is? Vooral de knopjes erger ik me kapot aan, ze tikken zo ontieglijk verrot.
Zijn dat niet gewoon 'toetstonen' dan die je in het menu uit kan zetten?

Over die chip, ik weet dat het je je garantie kost, daarom ga ik zelf ook niet die foon openslopen om een chip in te solderen, dus zoek ik een bedrijfje wat dat kan doen (en in ieder geval het risico neemt voor als er tijdens het inbouwen iets misgaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op 09 februari 2003 @ 14:41:
[...]

Over die chip, ik weet dat het je je garantie kost, daarom ga ik zelf ook niet die foon openslopen om een chip in te solderen, dus zoek ik een bedrijfje wat dat kan doen (en in ieder geval het risico neemt voor als er tijdens het inbouwen iets misgaat)
Ik ken geen bedrijfje die dat doet maar dan moet je maar ff zoeken. ;)

Ik heb alle foto's die ik van de S55 heb ff in een fotoboekje gezet:
http://www33.brinkster.co.../Siemens%20S55/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op 09 February 2003 @ 14:41:
[...]

Nee, ik bedoel de knopjes zelf, ze tikken op een of andere manier niet lekker. Te dicht bij elkaar, je merkt niet goed als je ze indrukt (vooral de bel- en ophang-knop)

En daarbij vind ik de hele telefoon er nogal goedkoop uitzien

/me is teleurgesteld ;(

en niemand die weet hoe je IMAP aan de praat krijgt? Er is nergens wat over dit onderwerp te vinden, toch gek gezien de imap-ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:44
nou ik kan wel mail checke gloof ik. Ik heb al mijn instellingen ingesteld van mn provider bij berichten/instelingen/email. da late conecten via wap..
bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, dat gaat via pop-mail, ik bedoel imap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Ik moet eerst nog ff een extra imap accountje maken voor ik ga IMAP-en met m'n S55. 500 mails ophalen via GPRS lijkt me weinig fun ;)

Maar eeh, bij messages->msg.setup->email->accounts
kan je toch gewoon een IMAP account invullen :?

Heb sinds vrijdag de S55 (belcompany, Ben Extra 1 jaar, 60 euro) en hij bevalt heel goed. Vorige telefoon (Vodafone 120, Siemens S25) was nogal brak aan het worden en die Vodafone 120 is nogal asociaal duur :\ Bereik van Ben valt me tegenwoordig 100% mee! Echt flink vooruitgegaan afgelopen anderhalf jaar.

Dat probleem met het adressenboek (Achternaam, voornaam) irriteert mij ook behoorlijk :\ Maar eens een mail richting Siemens sturen of ze dat op kunnen nemen in een of andere software update. Velden omdraaien is idd een oplossing maar da's weer kut als je wilt synchroniseren met een andere organiser ;(

Verder vallen me de kosten van GPRS nogal tegen. Heb nu geen GPRS bundel en dan betaal je 25 (!) euro per MB. Echt niet normaal :\

Overigens zag ik dat je SMS ook via GPRS kan versturen, ik neem aan dat je dan betaald voor zowel je SMS als voor het data-verkeer en niet alleen voor het data-verkeer?

Anyway, ik ben erg blij met m'n S55, m'n vriendin wil er nu ook 1 (was ook al een tijdje in de markt voor een nieuwe phone) maar ze vind hem wat te duur. Weet iemand of de S55 ook al zonder camera te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Weet iemand trouwens of en waar (en voor hoeveel) de volgende accessoires voor de S55 te krjgen zijn:

-tasje
-desktop lader
-Bluetooth headsetje
-extra accu
-USB datakabel (slecht dat er alleen een serieele bijzit, wie heeft er nu nog geen USB in zijn compu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, net opgehaald op het postkantoor -> echt prachttoestelletje! Na een serie nokia's was het menu ff wennen en de softkey's worden af en toe ook andersom gebruikt :P Verder vind ik het tot nu toe echt een prachttoestelletje! Nu nog ff een bijpassend usericon maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMAP had ik ondertussen ook uitgevogeld ja, alleen wel een beetje vervelend dat ie eerst al m'n 550 emails gaat downloaden en je dus nergens kan aangeven dat ie alleen de ongelezen emails gaat downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
woehahaa das wel minder ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom leegt Kutkabouter zijn email box gewoon niet. Wat heb je nou aan 550 berichten in je mailbox? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 17:47:
Werkt het ook met MacOSX? Heb gezocht op internet, maar geen enkele info daarover. Neem dus aan van niet...
Hoezo niet? Volgens mij werkt elke BT telefoon wel met MacOSX hoor, daarom is het ook een standaard. Anders moet je eens op de forums van macosx.nl kijken, daar is er geloof ik wel ooit een topic over geweest.
Er is ergens een site met kant en klare settings voor elke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noem die site dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, weet iemand hoe ik het voormekaar krijg om alleen een achtergrond te laten zien?
Dus dat de operator logo niet weergegeven word. Als ik namelijk in het menutje de optie operator uit zet, dan verschijnt het o2 piccie in beeld..

weet er daarnaast nog iemand een leuke site met free java spelletjes voor deze telefoon?

//edit

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
http://www.siemens-s55.de/ b.v.

Dat logo probleem heb ik ook :\ Ik zit er aan te denken een logo te maken van 1 pixel, eens kijken of dat werkt. Zou helemaal geweldig zijn als die transparant zou kunnen zijn.

BTW hoe werkt het scherm van de S55 eigenlijk? Heeft hij daadwerkelijk 256 kleuren of 256 kleuren uit een palet van een paar duizend? Als het het eerste is heeft er dan iemand een photoshop filetje met die kleuren? Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leeg/transparant gifje zou moeten werken, staat hier: http://www.s55-world.net/downloads/logos.htm

Domme vraag misschien, maar waar gaan de grote versies van de fotootjes die ik maak naartoe? Bij instellingen heb ik de kwaliteit op 'Hoog&laag' gezet, maar ik zie altijd alleen maar lage kwaliteit foto's. Waar blijven de grote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat hij hem niet weet, anders had hij hem echt wel gegeven |:(
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 15:40:
Domme vraag misschien, maar waar gaan de grote versies van de fotootjes die ik maak naartoe? Bij instellingen heb ik de kwaliteit op 'Hoog&laag' gezet, maar ik zie altijd alleen maar lage kwaliteit foto's. Waar blijven de grote?
Mobile\Pictures\Camera\High quality :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 19:04:
Waarom leegt Kutkabouter zijn email box gewoon niet. Wat heb je nou aan 550 berichten in je mailbox? :?
Zodra jij weet wat IMAP inhoud mag je me die vraag nog eens stellen...

Nog een andere irritatie van de s55: Het feit dat de display 'uit' gaat terwijl je ergens mee bezig bent (bellen ofzo)... Ontieglijk vervelend als het donker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen color schemes maken

Ik vond die groene rand om de operator name zo irritant, dus ik ben ff op zoek gegaan naar een tooltje om eigen color schemes te maken. Vervolgens stuitte ik op deze pagina: Uitleg van de bestandsstructuur.

Na even verder zoeken kwam ik ook een kant-en-klaar tooltje tegen, namelijk deze, waarmee je makkelijk kan editen (scheelt weer wat geprogrammeer :P)

Voor de mensen die de operator tekst dus WEG willen hebben: zet de laatste parameter van operator inner/border op 0 (dat is de 'alpha', bij 0 is hij dus transparant). Dan hoef je geen doorzichtige plaatjes oid op je foon te zetten, je kunt het gewoon simpel weghalen :D

De .col files zet je in \Colour scheme en die kun je gewoon bij je settings importeren. Zeer koel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 20:10:
[...]

Nog een andere irritatie van de s55: Het feit dat de display 'uit' gaat terwijl je ergens mee bezig bent (bellen ofzo)... Ontieglijk vervelend als het donker is
uuh...
logisch :?
als je belt en je drukt niet op toetsen gaat idd t licht uit.. maar dat is op alle toestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet deed m'n oude nokia dit niet, tijdens het bellen bleeftie opgelicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Bij mijn oude Nokia 6150 (en overig ex-mobieltjes van o.a. Motorola) ging de backlight van het display ook altijd na enige tijd uit. Lijkt me wel zo handig vanuit energieverbruik-oogpunt ....

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 21:46:
Voor zover ik weet deed m'n oude nokia dit niet, tijdens het bellen bleeftie opgelicht
Irritant he, dat de batterijen van Nokia's zo snel leeg en stuk gaan? ;)

Serieus hoor... hoe vaak het mij al niet is gebeurd dat ik iemand belde met een Nokia en dat die persoon ineens wegviel. Was de accu weer eens leeg...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Kan iemand mij uitleggen wat eigenlijk het verband is tussen MMS en GPRS? Ik heb op mijn S55 met Ben Vaak abo op de volgende manier MMS geactiveerd:
DrNizeGuy schreef op 08 February 2003 @ 14:19:
ok mms moet je zo instellen:

gprs aanzetten

1
GPRS-data:
APN: mms
Login-naam: benmms
wachtwoord: niet invullen

2
dan Ip instellingen bij berichten/instellingen/mms/profiel1/
ipadres: 010.010.010.011
port standaard laten (9201)
ip2 niet toe kennen

3
dan Conn. profile het verbindings profiel kiezen, dat je bij 1 hebt ingevuld
(Volgens Ben helpdesk kon het allemaal niet, maar dit lijkt wel te werken)

Maar waarom moet eigenlijk GPRS aangezet worden? Gaan de MMSjes nu via GPRS? En verdere verbinding? Gaat WAP en email nu ook via GPRS ? Ook zonder dat ik een GPRS abo heb?

Het is mij allemaal een beetje onduidelijk :? , kan iemand het mij ajb uitleggen?

Bedankt!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
mms gaat idd via GPRS. als je een mmsje stuurt hoef je natuurlijk niet de kosten voor GPRS te betalen.

smsjes en wap kunnen ook via GPRS, maar dat moet je appart instellen.
en je hebt er geen appart GPRS abbo voor nodig

die Ben helpdesk zegt idd dat het nog niet kan met de S55, maar als je zelf wat knoeit kom je een heel eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn S55 ook van zaterdag, onmiddelijk 24 uren opgeladen, en beginnen prullen :P
Gevolg -> maandag avond was de batterij leeg en heb ik h'm opnieuw opgeladen, dit keer ongeveer 8u.
Vandaag zijn we bijna 2dagen verder en zie ik dat hij alweer half leeg/vol is :?
Heb echter niet gebeld, wel een uurtje aangesloten gehad op de datacable en even op bluetooth, en even zitten zoeken naar de mms instellingen, nix speciaal dus ...

Hoe zit het met de standby tijd bij de andere S55 bezitters?
Op de site staat nl. dat ie normaal 12dagen in standby zou moeten kunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haal met veel gebruik makkelijk de 4 of 5 dagen
die 12 dagen zul je nooit halen => is puur in theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Als je de standbyetijd echt te kort vind kun je altijd nog een andere baterij aanschaffen (die langer mee gaat). De levensduur van mijn batterij ligt puur aan hoeveel ik hem bebruik. Als je heel de dag spelletjes speelt dan is ie binnen twee a drie dagen leeg maar ik doe er meestal een stuk of vijf dagen mee (normaal gebruik).

De eerste paar keer was de standbye tijd ook wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
scorpio81 schreef op 12 februari 2003 @ 19:42:
Als je de standbyetijd echt te kort vind kun je altijd nog een andere baterij aanschaffen (die langer mee gaat).
Ik dacht dat de accu die je erbij kon kopen gewoon dezelfde was als die erbij zit? Gewoon een 700 mAh toch? Als er echt een zwaardere is ben ik daar wel benieuwd naar. Ik vind hem namelijk toch ook wel kort meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
misch ligt t eraan als gprs aanstaat :? ik vind t ook wel kort meegaan, daarom laat k nu gprs is uit, misch scheeld t wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook wat voor een soort lader hierbij (of heeft hier een foto van) Want ik heb momenteel dus een aantal siemens telefoontjes thuis liggen.
Een c25 zo'n postbank dingetje en een S40.
Waarbij ik die s40 nu gebruik alleen heeft deze dus een heel andere soort lader en datakabel.
Wat ik dus wil weten is de lader zo'n oude of is het weer een ander soort.
Voordat ik dus weer alles opnieuw moet gaan kopen want ik vind die s55 er toch wel enorm cool uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Mijn ervaring is dat niet GPRS, maar het aanhebben van Bluetooth de standy-tijd erg verkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 23:22:
weet iemand ook wat voor een soort lader hierbij (of heeft hier een foto van) Want ik heb momenteel dus een aantal siemens telefoontjes thuis liggen.
Een c25 zo'n postbank dingetje en een S40.
Waarbij ik die s40 nu gebruik alleen heeft deze dus een heel andere soort lader en datakabel.
Wat ik dus wil weten is de lader zo'n oude of is het weer een ander soort.
Voordat ik dus weer alles opnieuw moet gaan kopen want ik vind die s55 er toch wel enorm cool uitzien.
Aansluitingen zijn anders (pluggen zijn minder dik), je krijg er weer een data cabel bij en accu dus je hoeft niets extra's te kopen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

bij die s40 zat ook al een dunnere (met een rond stukje draan).
maar bedankt voor de info, want ik kon geen plaatje vinden op de websites

• scorpio81
Vandaat heb ik een paar bewegende plaatjes gedownload om op mijn s55 te zette. Nu wilde ik zo'n plaatje instellen als screensaver in plaats van de klok. Als ik dat plaatje pak dan beweegt hij wel als ik het plaatje aanvink (of bij de preview) alleen als het toestel over gaat tot screensaver dan beweegd hij niet meer.

Nu is mijn vraag of het wel mogelijk is om dit plaatje bewegend te blijven. En mijn tweede vraag is of je een plaatje bewegend kan krijgen als je hem als achtergrond insteld?

Verwijderd

ik snap niks van het instellen dat ik ook emails kan versturen das tog weer anders dan mms ? het lijkt me leuk als ik ergens ben en dan een foto maak en die dan op kan sturen naar iemands ze email ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kan je toch gewoon als bijlage in de email doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat denk ik ook maar ik zou niet weten hoe ik hem inmoetstellen om te emailen das dus het probleem moet ik dan me gewone gegevens van me thuis internet provider invullen ergens of zo ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 00:01:
bij die s40 zat ook al een dunnere (met een rond stukje draan).
maar bedankt voor de info, want ik kon geen plaatje vinden op de websites
De Siemens S40 is ook geen echt Siemens.
Hij is gemaakt door Bosch, maar onder de naam van Siemens op de markt gebracht.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 21:17:
Eigen color schemes maken

Ik vond die groene rand om de operator name zo irritant, dus ik ben ff op zoek gegaan naar een tooltje om eigen color schemes te maken. Vervolgens stuitte ik op deze pagina: Uitleg van de bestandsstructuur.

Na even verder zoeken kwam ik ook een kant-en-klaar tooltje tegen, namelijk deze, waarmee je makkelijk kan editen (scheelt weer wat geprogrammeer :P)

Voor de mensen die de operator tekst dus WEG willen hebben: zet de laatste parameter van operator inner/border op 0 (dat is de 'alpha', bij 0 is hij dus transparant). Dan hoef je geen doorzichtige plaatjes oid op je foon te zetten, je kunt het gewoon simpel weghalen :D

De .col files zet je in \Colour scheme en die kun je gewoon bij je settings importeren. Zeer koel :)
Ben er nu al een tijdje mee bezig maar ten eerste is mijn duits niet zo goed en wil het niet zo goed lukken. Mijn doel is dus het transparant maken van het operator logo.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 15 February 2003 @ 00:30:
[...]

Ben er nu al een tijdje mee bezig maar ten eerste is mijn duits niet zo goed en wil het niet zo goed lukken. Mijn doel is dus het transparant maken van het operator logo.
Bij Einstellungen kun je hem op Engels zetten.

Als je operator-naam transparant wilt maken moet je gewoon naar entry #23 en #24 gaan (provider font inner/provider font border) en vervolgens moet je daar van de laatste waarde 0 maken (is nu 100). Dat zou in theorie betekenen dat hij transparant is, ik heb het echter nog nooit geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03-2024

MadMax

Dammax

Ik heb nu 2 dagen de S55. Heb de software geinstalleerd maar krijg alleen de synchronisatie met Windows te zien. Hoe kan ik applicaties/games/etc. (Java) uploaden naar die telefoon? Is er een soort explorer voor de S55 zodat je kan zien wat er allemaal op je telefoon staat?

32 MB? Hoe? Wil ik ook!

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

MadMax schreef op 15 februari 2003 @ 20:06:
Ik heb nu 2 dagen de S55. Heb de software geinstalleerd maar krijg alleen de synchronisatie met Windows te zien. Hoe kan ik applicaties/games/etc. (Java) uploaden naar die telefoon? Is er een soort explorer voor de S55 zodat je kan zien wat er allemaal op je telefoon staat?

32 MB? Hoe? Wil ik ook!
Als jij de software hebt geinstalled zit de data exchange utility er ook bij, ff zoeken is gewoon een explorer window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMax schreef op 15 February 2003 @ 20:06:
Sluit je telefoon aan op je computer. Klik op My Computer. Heee een extra icoontje genaamd Mobile! klik daarop. presto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
weet iemand hoeveel zo'n 32 mb chip moet kosten, en waar die je die kan kopen???
oh ja en in laten zetten natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, flexmem chips zijn nu ook al te bestellen bij siemens, er kan 1 grote 8x32megabit in gesoldeerd worden, los nog niet geprobeerd, tis wel priegelwerk, kosten 90 euro.

Zover als ik heb begrepen zou siemens binnekort zelf zoiets op touw zetten als upgrade voor de s55 voor de mensen die dat willen, omdat er wat klachten waren geweest over het te kleine flexem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Zijn er nog Games beschikbaar voor siemens? (liefst freeware. Het gros van wat in het grote Javamidlet topic staat is allemaal voor nokia--> krijg het niet aan de praat op mijn siemens s55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik idd ook wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik heb de s55 ook (met een MSI Dongle), ik krijg het alleen niet voor elkaar om met Bluetooth de DataSuite te gebruiken en het adresboek te beheren. Wel lukt het me om gewoon files te kopieren mbv verkenner.

Ik heb in DataSuite volgens mij niet de mogelijkheid de COM poort voor Bluetooth te selecteren. Werkt bij iemand de Siemens DataSuite met Bluetooth? En hoe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
je kan hier kijken voor java games.
er staan er iig een paar die het cker wete doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

DrNizeGuy schreef op 17 februari 2003 @ 10:12:
je kan hier kijken voor java games.
er staan er iig een paar die het cker wete doen
De engelse versie voor mensen die geen liefhebber zijn van duits: hier

Om direct bij de javadownloads te komen klik hier!

[ Voor 21% gewijzigd door MadMax op 17-02-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
leuke vertaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 18:16:
Nou, flexmem chips zijn nu ook al te bestellen bij siemens, er kan 1 grote 8x32megabit in gesoldeerd worden, los nog niet geprobeerd, tis wel priegelwerk, kosten 90 euro.

Zover als ik heb begrepen zou siemens binnekort zelf zoiets op touw zetten als upgrade voor de s55 voor de mensen die dat willen, omdat er wat klachten waren geweest over het te kleine flexem
Tis wel een beetje krom nu. Ja, je kan 32MB voor je S55 bij ons bestellen. Alleen als je het gebruikt ben je je garantie kwijt. }:O

Zou wel geinteresseerd zijn in z'n 32MB chippie.

Weet iemand trouwens waar ze de originele Bluetooth Headset van Siemens (die ook zo mooi in de folder stond) verkopen, de rest van de accessoires heb ik inmiddels gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Kan mischien iemand een link geven waar je die chip aan kan schaffen? En ik heb al regelmatig gehoord dat als je die chip vervangt dat je geen garantie meer krijgt. Maar is het moeilijk om dit te vervangen?
Anders lijkt het me dat als je problemen hebt met je tel dat je dat chippie mooi weer terug zeg, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax

MadMax

Dammax

LordLynx schreef op 17 februari 2003 @ 11:31:
[...]
Weet iemand trouwens waar ze de originele Bluetooth Headset van Siemens (die ook zo mooi in de folder stond) verkopen, de rest van de accessoires heb ik inmiddels gevonden.
Die verkopen ze bij de Belcompany, maar misschien alleen op bestelling omdat die BT-headphones zo duur zijn. Als ik jou was zou ik gaan voor de Sony-Ericsson BT-headphone, ziet er een stuk strakker uit en is een stuk lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Jammer dat 'Wireless IRC' alleen voor de 7650 is, ik hoop echt dat er ook een Java versie voor de s55 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

LordLynx schreef op 17 February 2003 @ 11:31:
[...]

Tis wel een beetje krom nu. Ja, je kan 32MB voor je S55 bij ons bestellen. Alleen als je het gebruikt ben je je garantie kwijt. }:O

Zou wel geinteresseerd zijn in z'n 32MB chippie.

This idd wel krom. Ik zal wel zien wat siemens er in de tekomst voor vraagt die 1MB zit idd best snel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Heeft iemand het al voor elkaar om zijn Adressbook (niet Phonebook) via IR/BlueTooth/Datakabel en Datasuite aan te passen. Mij niet namelijk, het progressbalkje hangt als ik dat probeer.

Wel lukt het me om de SMS berichten te beheren en om de SIM kaart Phonebook aan te passen. Maar ik wil juist het Addressbook gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het updaten van adresboek heb ik ook problemen, maar na 2-3 keer proberen lukt het wel. Tijdens het updaten moet je in ieder geval van je telefoon afblijven, ook als er meldingen op komen, anders hangt-ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemtex
  • Laatst online: 19-06 07:54

cemtex

Version 1.1.1

Nou ik heb hem nu ook eindelijk een dag en hij bevalt me helemaal niet. Nou ja sommige optie's wel en sommige niet. Ik vind de foto's niet heel bijzonder mooi. Overigens moet ik wel toegeven dat de datakabel + software als een tiet werk. Echt hulde dat je dat gewoon allemaal in explorer kan zien dl- ul naar en van je mobiel.

Dus wie heeft er een nokia 7650 (nieuw) ter ruil in de aanbieding tegen mijn s55 1 dag oud, nieuw in doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozin

Mozin

Gewoon een gamer

Ik heb nu het adresboek helemaal leeg (read-out), nu kopieer ik een lijst van mijn PC naar rechts, en probeer deze te transmitten. Jammer dat dit niet helemaal soepel werkt.

Knutmo, wat gebruik je, BlueTooth/Datakabel/IR? Ik heb met alledrie eigenlijk al lopen testen. Hij gaf ook (al hangend) een keer 127minutes remaining aan :), pffff.

Voor de rest ben ik overigens erg te spreken over de s55. Goede wekker (met een kraaiende haan, alleen op werkdagen, hehe). Goede calender. Snelkoppeling met BlueTooth. Top apparaat

[ Voor 22% gewijzigd door Mozin op 19-02-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datakabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 12-09 20:29

Opa

Nu Multifocaal!

Iemand die aanbieding van GSMtrack.nl besteld?

Vorige maand was er een aanbieding van cashback met een 1 jarig Ben abbo: http://www.gsmtrack.nl/to...ens&type=S55&kleur=Silver

Er is idd een groot verschil met het Arctic Blue toestel:
http://www.gsmtrack.nl/to...camera&kleur=Artic%20Blue
Mijn vraag: Heeft er iemand al een S55 besteld via die bovenste link en klopt die prijs ook? Voor 243 Euro retour ben ik ook wel bereid om een S55 aan te schaffen met 1jarig Ben Extra, eh ik bedoel T-Mobile Belbundel 300. :P

...of zie ik nu iets over het hoofd? :? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Opa op 23-02-2003 02:40 ]

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

cemtex schreef op 19 February 2003 @ 12:55:
Nou ik heb hem nu ook eindelijk een dag en hij bevalt me helemaal niet. Nou ja sommige optie's wel en sommige niet. Ik vind de foto's niet heel bijzonder mooi. Overigens moet ik wel toegeven dat de datakabel + software als een tiet werk. Echt hulde dat je dat gewoon allemaal in explorer kan zien dl- ul naar en van je mobiel.

Dus wie heeft er een nokia 7650 (nieuw) ter ruil in de aanbieding tegen mijn s55 1 dag oud, nieuw in doos.
Mmm, ik vind de foto' s van goeie kwaliteit (jaja het scherm van de s55 zelf is brak). Nadat ik de foto' s had uitgelezen en geopend vielen ze me zeker mee!
Je moet niet vergeten dat de camera bedoelt is om snelle foto' s te nemen.
Het enigste minpuntje vind ik wel dat het laden van alles zo lang duurt --> flits laden, foto's saven.

(dit zegt een digicam bezitter dus ik weet wanneer de kwaliteit echt brak is....helemaal met zo een cam.)

[ Voor 12% gewijzigd door MaDLiVe op 23-02-2003 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cemtex schreef op 19 February 2003 @ 12:55:

Hehe, ben ik dus niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een geinig dingetje, alleen dat dikke ontwerp van siemens staat me niet egt aan. me vader had een siemens, wel prima kwaliteit telefoontjes! ik ga toch liever voor de SonyEricssonetjes, vind ik toch net iets mooiere uitstraling hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
De T68i is nog dikker hoor :) (2 hele millimeters :+)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Heb zowel de t68i als de s55. Als ik zou mogen kiezen (jah dat mag ik)zou ik weer voor de s55 kiezen.

De t68i is een goedkoop krakend toestel. De kwaiteit is gewoon slecht!. Echter er zijn ook positieve punten. Het scherm is beter! (scheelt niet veel). Bluetooth services zijn op de t68i ook wat beter. De behuizing van de t68i had veel beter gemogen!

De s55 vind ik echt een mooi toestel (misschien omdat ik siemens addict ben)

Verwijderd

Als ik nu zou stellen : ik ga een gsm kopen, geld speelt niet zo'n grote rol (maar niet extravagant natuurlijk) waarom zou ik dan de s55 moeten kopen en geen t68i of iets anders ? Of waarom niet ? (bijv. goeie geluidskwaliteit maar "plastic" behuizing)

Met andere woorden : wat maakt de s55 nu zo goed, of juist niet ?

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

victorvo schreef op 23 February 2003 @ 02:37:
Iemand die aanbieding van GSMtrack.nl besteld?

Vorige maand was er een aanbieding van cashback met een 1 jarig Ben abbo: http://www.gsmtrack.nl/to...ens&type=S55&kleur=Silver

Er is idd een groot verschil met het Arctic Blue toestel:
http://www.gsmtrack.nl/to...camera&kleur=Artic%20Blue
Mijn vraag: Heeft er iemand al een S55 besteld via die bovenste link en klopt die prijs ook? Voor 243 Euro retour ben ik ook wel bereid om een S55 aan te schaffen met 1jarig Ben Extra, eh ik bedoel T-Mobile Belbundel 300. :P

...of zie ik nu iets over het hoofd? :? 8)7
De Siemens Silver is volgens mij de bedrijfsuitvoering van de S55, zonder fototoestel. Het fototoestel wordt alleen geleverd in Artic Blue en dus de combo foon+foto ook alleen in Artic Blue.
Alleen gsmtrack kan de telefoon niet in zilver leveren, ik had ze net daar over aan de telefoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Cow_tipping op 27-02-2003 17:56 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Cow_tipping schreef op 27 februari 2003 @ 17:56:
[...]

De Siemens Silver is volgens mij de bedrijfsuitvoering van de S55, zonder fototoestel. Het fototoestel wordt alleen geleverd in Artic Blue en dus de combo foon+foto ook alleen in Artic Blue.
Alleen gsmtrack kan de telefoon niet in zilver leveren, ik had ze net daar over aan de telefoon.
Bedrijfsuitvoering of niet, dat verklaart niet het verschil van 273 euro (243 cashback of 30 bijbetalen). Ik denk veeleer dat die zilveren niet goed uit de prijslijst verwijderd is en daarom zo goedkoop lijkt.

Anyway, na de 24e is het allemaal anders geworden en is 06plaza goedkoper voor deze foon met T-Mobile 300 (Was Ben Extra) 1 jaar.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 17:50:
Als ik nu zou stellen : ik ga een gsm kopen, geld speelt niet zo'n grote rol (maar niet extravagant natuurlijk) waarom zou ik dan de s55 moeten kopen en geen t68i of iets anders ? Of waarom niet ? (bijv. goeie geluidskwaliteit maar "plastic" behuizing)

Met andere woorden : wat maakt de s55 nu zo goed, of juist niet ?
T68i heeft geen Java en schijnbaar geen Handsfree belmogelijkheid (werkt op de s55 heel goed heb ik zelf kunnen testen, uitstekende microfoon).

Andere toestellen die enigszins vergelijkbaar zijn, de Nokia 6100, 6610 en 7210 hebben weer geen Bluetooth.
Nokia 3650 is weer een stuk forser en zwaarder....

Maar dat is mijn €0,02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die s55 sterling silver kunnen ze inderdaad nog niet leveren, want die gaat siemens nederland als het goed is vanaf halverwege maart leveren (vertelde de siemens klantenservice)

Zo worden ze geleverd
Fun: met digitale click-on camera (inclusief flitser) in de kleur Artic Blue en
Business: zonder camera in de kleur Sterling Silver.

[ Voor 32% gewijzigd door m@fkeez op 28-02-2003 11:26 . Reden: extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die geintresseerd zijn in GRATIS software/firmware updates :9 voor onder andere de S55 .......... ga hier naar toe https://communication-mar...F1675C0&cid=0&tid=2&xid=0
Registreer jezelf en ga dan naar Developer Village en kies voor b.v de S55 (ergens linksboven) en kijk dan een rechts van je GRATIS software/firmware updates :). De huidige versie is software 08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de 7650 ook een zeer strakke telefoon, hij is niet zo zwaar voor zn grootte en kunnen, maakt goede kwaliteit fotos en vind het er gewoon leuk uitzien..enige nadeel is dat er zon windowsachtig besturingssysteem opzit die ik na al een aantal keren heb zien vastlopen..zelfs dat leuke windows foutschem zit erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 16:53:
Voor mensen die geintresseerd zijn in GRATIS software/firmware updates :9 voor onder andere de S55 .......... ga hier naar toe https://communication-mar...F1675C0&cid=0&tid=2&xid=0
Registreer jezelf en ga dan naar Developer Village en kies voor b.v de S55 (ergens linksboven) en kijk dan een rechts van je GRATIS software/firmware updates :). De huidige versie is software 08.
met de link die jij gaf was ik meteen al ingelogd als Alie. :? zet er maar een andere link neer. ;)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Cow_tipping schreef op 01 March 2003 @ 00:02:
[...]

met de link die jij gaf was ik meteen al ingelogd als Alie. :? zet er maar een andere link neer. ;)
Weet iemand waar ik de changelogs van firmware versie 08 kan vinden?
Net even de update uitgevoerd maar kon zo snel geen veranderingen/changelogs vinden.

Het update programma vraagt of je je tel wilt uitdoen --> dit moet je niet doen anders kan hij de phone niet vinden. Als het goed is schakeld het proggie de tel vanzelf uit. Zet je baudrate van je compoorten lkkr hoog (en reboot daarna) anders gaat het echt heel langzaam.

[ Voor 40% gewijzigd door MaDLiVe op 01-03-2003 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
MaDLiVe schreef op 01 March 2003 @ 00:57:
[...]

Weet iemand waar ik de changelogs van firmware versie 08 kan vinden?
Net even de update uitgevoerd maar kon zo snel geen veranderingen/changelogs vinden.

Het update programma vraagt of je je tel wilt uitdoen --> dit moet je niet doen anders kan hij de phone niet vinden. Als het goed is schakeld het proggie de tel vanzelf uit. Zet je baudrate van je compoorten lkkr hoog (en reboot daarna) anders gaat het echt heel langzaam.
die changelog is er nog niet :) over 2 a 3 weken komen ze met een betere update versie (stond iig daar op het forum).

maar weet iemand of je die visjes kan vervangen?? alles waarbij je moet wachten zie je die visjes zwemmen, vind ik hoog irritant. dat moet tog wel te veranderen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet echt een changelog voor software 08 maar ja het is iets ...... http://www.siemens-world.net/s55/dass55/bugliste.htm en ja het is duits.

En wat betreft die link ach we zijn er voorelkaar ........ heb gewoon een copy/paste gedaan en nergens meer opgelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
die software update is wel veilig?
voordat ik mijn telefoon mol

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
t draait goed hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
hmm volgens mij is mijn phone nu wel langzamer?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Phusebox schreef op 01 maart 2003 @ 12:11:
hmm volgens mij is mijn phone nu wel langzamer?
Daar heb ik iig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15
Zijn er mensen die nu een siemens S55 hebben, ook aan het twijfelen waren tussen deze siemens en een nokia 6610?

Enkele redenen waarom ik twijfel:

Waarom niet een S55

- Het nokia 6610 scherm wat ik op verschillende Inet sites heb gezien is stukken beter

- Voor mijn gevoel zijn er meer aps/ringtones/games te downloaden voor de nokia

- Nooit een siemens gehad dus een beetje bang 8)7

Waarom wel een siemens S55

- Heb hiervoor 3 nokia's versleten in 2 jaar tijd.... over siemens hoor ik alleen maar goede ervaringen over degelijkheid enzo.

- De datakabel die je gratis erbij krijgt, bij nokia kost je dat 100 euro

- De beltonen klinken wel weer strakker dan de nokia 6610

- Roemruchte menu structuur van siemens -> zelf nooit meegemaakt :D

Mijn vraag is echt of er mensen in dit topic zijn die voor dezelfde keuze stonden tussen de S55 en de 6610. Het liefst mensen die beide telefoons even in hun handen hebben gehad. Ik kan op dit moment gewoon geen keuze maken. Omdat ik bang ben dat misschien de S55 me tegenvalt, maar aan de andere kant nokia me voor de 4de keer een oor aan naait :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik kan er gewoon niet bij dat iemand die in 2 jaar tijd 3 telefoons van hetzelfde merk 'verslijt' (dus ik neem aan de ze kapot gingen ofzo?) nog een keer hetzelfde merk overweegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 03 March 2003 @ 18:32:
Zijn er mensen die nu een siemens S55 hebben, ook aan het twijfelen waren tussen deze siemens en een nokia 6610?

Enkele redenen waarom ik twijfel:

Waarom niet een S55

- Het nokia 6610 scherm wat ik op verschillende Inet sites heb gezien is stukken beter

- Voor mijn gevoel zijn er meer aps/ringtones/games te downloaden voor de nokia

- Nooit een siemens gehad dus een beetje bang 8)7

Waarom wel een siemens S55

- Heb hiervoor 3 nokia's versleten in 2 jaar tijd.... over siemens hoor ik alleen maar goede ervaringen over degelijkheid enzo.

- De datakabel die je gratis erbij krijgt, bij nokia kost je dat 100 euro

- De beltonen klinken wel weer strakker dan de nokia 6610

- Roemruchte menu structuur van siemens -> zelf nooit meegemaakt :D

Mijn vraag is echt of er mensen in dit topic zijn die voor dezelfde keuze stonden tussen de S55 en de 6610. Het liefst mensen die beide telefoons even in hun handen hebben gehad. Ik kan op dit moment gewoon geen keuze maken. Omdat ik bang ben dat misschien de S55 me tegenvalt, maar aan de andere kant nokia me voor de 4de keer een oor aan naait :(
Je vergeet nog drie voordelen van de Siemens S55 boven de Nokia 6610 (in volgorde van belang):
  • Bluetooth
  • compacter
  • er lopen (zover ik weet, somebody correct me if I'm wrong, please) minder mensen met een S55 rond dan met een 6610, hetgeen de S55 unieker maakt
Het enige grote nadeel van de S55 t.o.v. de 6610 is inderdaad de display. Die is kleiner, heeft maar 256 kleuren en een lagere resolutie.

Maar ja, perfectie bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Miki schreef op 03 maart 2003 @ 18:32:
Dit is voor mij dé reden waarom ik weer een Siemens kocht. (heb mijn S35i doorgegeven aan m'n zus, ding deed het nog altijd perfect)
Ik heb al zoooo veel gezeik aan moeten horen over weer een Nokia die de geest gaf, en ik heb al zó vaak gehad dat ik iemand aan de lijn had die spontaan wegviel omdat de accu van zijn nokia gaar was, dat ik voorlopig geen Nokia hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15
LordLynx schreef op 03 March 2003 @ 22:01:
Ik kan er gewoon niet bij dat iemand die in 2 jaar tijd 3 telefoons van hetzelfde merk 'verslijt' (dus ik neem aan de ze kapot gingen ofzo?) nog een keer hetzelfde merk overweegt....
Ja ik ben van goeden trouw dat ik niet alle modellen onder 1 kam scheer..... alhoewel ik me toch heel erg sterk afvraag als ik binnen 2 jaar tijd een nokia 3310, 6150 en 8210 verslijt. En nee, de telefoons waren altijd netjes in een tasje gestopt en altijd netjes mee omgegaan en dan kreeg ik altijd na een half jaar typische nokia problemen: uitvallende displays/telefoons en dat soort ongein.

Omdat ik dus geen zin meer heb in al die bende, en ALTIJD moet aanhoren dat siemens zulke goede degelijke foons maak wil ik de overstap wagen. Zoals ik jullie nu ook zo hoor moet deze foon gewoon goed zijn.

Ik ga morgen voor 0 euro + 1 jaar een T-mobile 300 abo een S55 zonder camera ophalen :) Ik zal morgen avond me bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Als je een beeldscherm heel belangrijk vind, dus als je veel spelletjes enz wilt doen dan moet je zeker voor de nokia gaan. In alle andere gevallen voor de s55, hij heeft gewoon meer functies, degelijker en hij heeft bluetooth. Verder is het wel leuk en aardig zo'n kleurenbeeldschermpje maar hoe hoger de resolutie hoe korter de standbyetijd en dat vind ik persoonlijk toch ook niet helemaal onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Ik ga voor de S55 vanwege de Bluetooth, de originaliteit en het design.

Toch ff een lans breken voor Nokia: mijn 7110 wordt eind April 3 jaar oud en hij doet het nog steeds 100%. Goed, de accu wordt wat minder, ik moet hem nu elke 2 dagen opladen, maar ondanks veelvuldig gestuiter heb ik nooit software of hardware uitval gehad, ja zelfs het klepje doet het normaal. :)
Alleen wordt het nu wel een koelkast en die antenne prikt steeds in mijn been als ik hem in mijn broekzak heb zitten. Voeg daarbij het dure Flexibel Allround pakket dat de baas nu niet meer sponsort en deze jongen gaat over op T-Mobile 300. En zoals gezegd met een Siemensje, alhoewel ik lang heb getwijfeld over een 6610 of 6100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige nokia die ik zou kopen zijn de 6100 en de 5100. Hier verwacht ik veel van. De 6610 en 7210 heb ik tot opheden alleen nog maar in retour gezien. Dus dat is niet al te positief.
De siemens S55 is een erg fijn toestel. Ik baal dat ik als een van de eerste zo nodig de C55 moest hebben, want anders had ik nu wel de s55 gedaan.

Las ergens iemand die de C55 wilde kopen... koop hem dan nu van T-mobile, prepaid, dat is een exclusive editie. Met een blauw display
Afbeeldingslocatie: http://www.t-mobile.nl/images/products/telefoons/138x0/prod_138x170_siemens_C55.jpg :9~

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
De S55 Golden editie:

Afbeeldingslocatie: http://www.orangehk.com/common/images/eshop_products/9S57D1_X.jpg

hij's eigenlijk zo lelijk dat ie daardoor weer mooi wordt!
iemand idee of deze naast Azië ook in Europa uitkomt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk de voordelen van die update die hier boven staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de S55 een weekje of 2, puik toestelletje, maar ik kwam vanochtend toch zoiets mafs tegen. Moest voor mijn vriendin even 2 videobanden meenemen, dus ik had een taak in de telefoon ingesteld.

Die taak moest voor het eerst gemeld worden om 6.35 (ja... dan ben ik helaas al wakker :( ) en ik had ook een alarmpje ingesteld die om de 5 minuutjes moest rinkelen (vanaf 6.35 dan).

Dus, toen het 6.35 was ging dat alarmpje vrolijk af en ik druk dus op sluimeren (dus 5 min later nog eventjes rinkelen). Vervolgens heb ik de taak als afgehandeld gemarkeerd, maar nu ging nadat ik dit gedaan had dat alarmpje vrolijk na 5 minuutjes weer af. Klopt dat??? Lijkt me een tikkie wazig, want ik had de taak toch afgehandeld? Nog meer m ensen met dit "probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, kwam er vandaag achter dat als je 0 inhoudt zodat je een + krijgt, je mbv de rechter softkey een lijst met alle landcodes krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 15:46:
Goh, kwam er vandaag achter dat als je 0 inhoudt zodat je een + krijgt, je mbv de rechter softkey een lijst met alle landcodes krijgt :D
Dat is bij alle Siemens GSM's dacht ik. Het was in ieder geval ook aanwezig op de S25 die ik 5 jaar geleden had.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken idiot
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik heb sinds vandaag ook de S55.
Kan iemand aub antwoord geven op de volgende vragen.

- Heeft het zin om nieuwe firmware op de telefoon te zetten?
- geldt de garantie dan nog wel?
- welke (storende) dingen zijn er intussen verholpen door nieuwe firmware
- Is het echt so simpel als de wizard van Siemens zegt?
("sluit toestel via datakabel aan en druk op 'start'. De update zal 15 min duren")
- Iemand goede of slechte ervaringen met het updaten?

alvast bedankt voor de antwoorden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Drunken idiot schreef op 05 maart 2003 @ 16:32:
Ik heb sinds vandaag ook de S55.
Kan iemand aub antwoord geven op de volgende vragen.

- Heeft het zin om nieuwe firmware op de telefoon te zetten?
- geldt de garantie dan nog wel?
- welke (storende) dingen zijn er intussen verholpen door nieuwe firmware
- Is het echt so simpel als de wizard van Siemens zegt?
("sluit toestel via datakabel aan en druk op 'start'. De update zal 15 min duren")
- Iemand goede of slechte ervaringen met het updaten?

alvast bedankt voor de antwoorden.....
- geen idee, er zijn geen veranderingen bekend, komen over 2-3 weken
- niet bekend dus :)
- ja
- werkt gwoon, alleen ze zeggen dat je de tel uit moet zetten, maar die moet je dus aan laten, anders vind ie je foon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

koen schreef op 04 March 2003 @ 18:26:
De S55 Golden editie:

[afbeelding]

hij's eigenlijk zo lelijk dat ie daardoor weer mooi wordt!
iemand idee of deze naast Azië ook in Europa uitkomt :?
Naam van het plaatje is 9S57D1_X.jpg en het gaat hier dan ook om een S57 voor de Aziatische markt. Een wezenlijk verschil met de S55 is dat deze foon geen Bluetooth ondersteuning heeft, naar ik meen omdat in Azië die frequenties niet vrij waren....
Ik denk daarom niet dat hij in Europa gaat uitkomen. De frontjes misschien weer wel ja, als die een beetje makkelijk te verwisselen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die golden editie/S57 verschrikkelijk!

Is er al iets meer bekend over een S55i?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.