Ik moet eerst nog ff een extra imap accountje maken voor ik ga IMAP-en met m'n S55. 500 mails ophalen via GPRS lijkt me weinig fun
Maar eeh, bij messages->msg.setup->email->accounts
kan je toch gewoon een IMAP account invullen
Heb sinds vrijdag de S55 (belcompany, Ben Extra 1 jaar, 60 euro) en hij bevalt heel goed. Vorige telefoon (Vodafone 120, Siemens S25) was nogal brak aan het worden en die Vodafone 120 is nogal asociaal duur :\ Bereik van Ben valt me tegenwoordig 100% mee! Echt flink vooruitgegaan afgelopen anderhalf jaar.
Dat probleem met het adressenboek (Achternaam, voornaam) irriteert mij ook behoorlijk :\ Maar eens een mail richting Siemens sturen of ze dat op kunnen nemen in een of andere software update. Velden omdraaien is idd een oplossing maar da's weer kut als je wilt synchroniseren met een andere organiser
Verder vallen me de kosten van GPRS nogal tegen. Heb nu geen GPRS bundel en dan betaal je 25 (!) euro per MB. Echt niet normaal :\
Overigens zag ik dat je SMS ook via GPRS kan versturen, ik neem aan dat je dan betaald voor zowel je SMS als voor het data-verkeer en niet alleen voor het data-verkeer?
Anyway, ik ben erg blij met m'n S55, m'n vriendin wil er nu ook 1 (was ook al een tijdje in de markt voor een nieuwe phone) maar ze vind hem wat te duur. Weet iemand of de S55 ook al zonder camera te koop is?