Het grote Warcraft III topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.910 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:14
Darkvater schreef op 18 november 2002 @ 16:39:
Heeft de DK dan mass destruction spells :? Het gaat erom dat je met je Paladin 'oneindig' vriendelijke heroes met mass destruction spells, of erg belangrijke auras, of gewoon supa-destructo-powah kan healen en jezelf niks overkomt omdat je gewoon DS aanzet. Ik vind trouwens de ultimate van de Paladdin veel beter dan menige mass destruction spells. Hoe vaak kon je in een battle je mass-destruction spell uitoefenen? Niet erg vaak. Als je dat wel kon, dan was je tegenstander of slecht, of je uber-spell maakt niks uit, want zonder had je ook al gewonnen. En wat is toffer dan 6 units terug te krijgen? Daarvoor hoeven niet 6 van jouw knights dood te gaan, want de ook de units van je ally worden resurrect. Hij's echt wel uber

Nee, maar als je human hebt dan heb je wel AM met bliz en MK met Clap. Zeker weten dat je met die spells veel meer schade kan doen dan jij bij je eigen leger. En dat die ultimate wel goed is: boeiuh. Ik heb momenteel meer dan 500 games met humans gespeeld en heb die ultimate misschien een paar keer kunnen gebruiken. Een pally is imo alleen geschikt als second hero en die komt bijna nooit tot lvl6.

En nee een DK heeft ook niet dergelijke spells, maar wel een goede aura. Als ie dat niet zou hebben zou hij ook niet geschikt zijn als 1e hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Even een vraagje tussendoor. Als je zelf een map hebt gemaakt, kun je dan in die map de foodlimit verhogen? En als het niet kan, hoe kan het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 18 november 2002 @ 18:54:
Even een vraagje tussendoor. Als je zelf een map hebt gemaakt, kun je dan in die map de foodlimit verhogen? En als het niet kan, hoe kan het anders?
Je kan de units tog gewoon minder food laten kosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 18 november 2002 @ 18:54:
er zijn wel maps in de omloop waarbij je unlimited units kan maken... ze hebben de food-cost van alle units dan gewoon op 0 gezet, zodat je nooit aan die 90 kan komen... kheb er zelf ooit een gespeeld dus ik weet wel zeker DAT ze bestaan... gewoon effe zoeken op internet of bepaalde custom games joinen op B.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 19:29:
[...]
Je kan de units tog gewoon minder food laten kosten :?
Dat is zoveel werk he B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Darkvater schreef op 18 November 2002 @ 18:28:
[...]

Dus jij vindt DK > DS? Ik denk dat die shield wel beter rulet hoor :). En als je Death Pact niet op skellies doet, kan je bijna net zo goed healing potions kopen. Waarom? Omdat je (bijna) altijd DC en aura neemt, ipv DP. Tegen de tijd dat je lvl7 bent om aan DP te beginnen, maakt dat niet meer zoveel uit.
Ja een DK > Ds? lol?
Death knight > pala bedoel je >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Shade schreef op 18 november 2002 @ 20:09:
[...]

Ja een DK > Ds? lol?
Death knight > pala bedoel je >_<
edit:
gestoorde maniak!

Oeps, ik bedoelde Divine Shield > Death Pact (DS>DP) :)
Paladdin > Death Knight hebben we al eerder bevestigd :z
Hielko schreef op 18 November 2002 @ 18:43:
Nee, maar als je human hebt dan heb je wel AM met bliz en MK met Clap. Zeker weten dat je met die spells veel meer schade kan doen dan jij bij je eigen leger.
Ik bedoelde met mass destruction spells de ultimate mass destruction spells van de heros zoals D&D, Tranquility, EarthQuake, Starfall, Raise Dead, spells die 'maintained' moeten worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 18-11-2002 20:43 . Reden: k ben gek :p ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Darkvater schreef op 18 November 2002 @ 20:14:
[...]

Oeps, ik bedoelde Death Pact > Divine Shield (DP>DS) :)
Paladdin > Death Knight hebben we al eerder bevestigd :z

[...]
Moet ook niet roepen dat pala "overpowered" is he >_<
En humans =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Shade schreef op 18 november 2002 @ 20:38:
[...]

Moet ook niet roepen dat pala "overpowered" is he >_<
En humans =\
He, ik ben echt gestoord!!!! }:O. Maar als je me uitleg onder me originele post van DP>DS leest, dan klopt het wel met wat ik wou zeggen. Ik wou dus zeggen dat Divine Shield >> Death Pact. Zo dus, final. Voor de uitleg mijn originele post lezen hierover :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkvater, anders ff zin in een potje 3on3 met jaguar645 en ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Darkvater schreef op 18 November 2002 @ 20:42:
[...]

He, ik ben echt gestoord!!!! }:O. Maar als je me uitleg onder me originele post van DP>DS leest, dan klopt het wel met wat ik wou zeggen. Ik wou dus zeggen dat Divine Shield >> Death Pact. Zo dus, final. Voor de uitleg mijn originele post lezen hierover :)
Moet ik je killen ofzo? 8)

Huk huk

just a triad style joke ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 18 november 2002 @ 21:53:
[...]

Moet ik je killen ofzo? 8)

Huk huk

just a triad style joke ^^
\

Kekeke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

hey shade ik ben je irri strat weer aan t gebruiken :) 1 dh 1 kotg (met entangle) en een bunch of full graded hippos :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

HIValicious schreef op 19 November 2002 @ 00:10:
hey shade ik ben je irri strat weer aan t gebruiken :) 1 dh 1 kotg (met entangle) en een bunch of full graded hippos :)
Hippos? Jammer dat die alleen tegen air untis te gebruiken zijn...

Of bedoelde je Hippo Riders? :?

/mierenneukmodus :+

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nogal een newbe maar welke civ is eigelijk nou het beste om mee te oefen.
Ik heb een poosje met Nightelfs gespeeld. Maar ik kan niet de kracht eruit halen. Vandaar dat ik ook vaak verlies als ik tegen de orcs of undeath speel. Verder is het een heel mooi spel. En het speelt ook erg lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Welk ras?

Allemaal gewoon! Ga lekker random spelen dan leer je van alle rassen hun sterke en zwakke punten kennen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 09:16:
Ik ben nogal een newbe maar welke civ is eigelijk nou het beste om mee te oefen.
Ik heb een poosje met Nightelfs gespeeld. Maar ik kan niet de kracht eruit halen. Vandaar dat ik ook vaak verlies als ik tegen de orcs of undeath speel. Verder is het een heel mooi spel. En het speelt ook erg lekker. :)
ik heb alles geprobeert maar ben toch weer uitgekomen bij de NE :) DH + hunt kun je lekker mee creepen, DotC & Dryads mee, goed techen en je NE will overcome all :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 19 november 2002 @ 10:28:
[...]
ik heb alles geprobeert maar ben toch weer uitgekomen bij de NE :) DH + hunt kun je lekker mee creepen, DotC & Dryads mee, goed techen en je NE will overcome all :)
ik vind juist kotg+archers superfijn creepen, verlies je zelden units :)
plus entangle is ultimate early harrassment spell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Jij hebt volgens mij iets met entangle of niet soms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, eigenlijk pas nadat ik een week lang AoS gespeeld had :) Zeker na de nieuwe patch de ultieme herokiller, naja, samen met stormbolt... Mana Burn heeft een beetje van die status verloren iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Yep, dat zijn mijn bevindingen ook ja.

Ik heb ook bijna de hele afgelopen week AoS games gespeeld (vooral de 3vs3vs3 is cool).

Dus vandaag dat we gisteren wat 'normale' games verloren --> ik moest weer ff inkomen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Entangle is ook supersterk. Echt supersterk.

Als undead gebruik ik enorm veel sleep, en vind ik het nog steeds een zeer goede spell, zelfs nu die gedowngrade is, maar entangle >> sleep.

Vooral tegen undead is entangle rush echt dodelijk. Je bent gewoon je halve inkomen kwijt, zonder dat je iets kunt doen. Je molt hoogstens de Kotg, maar die bouwt ie zo toch weer opnieuw.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Diadem schreef op 19 November 2002 @ 12:26:
Entangle is ook supersterk. Echt supersterk.

Als undead gebruik ik enorm veel sleep, en vind ik het nog steeds een zeer goede spell, zelfs nu die gedowngrade is, maar entangle >> sleep.

Vooral tegen undead is entangle rush echt dodelijk. Je bent gewoon je halve inkomen kwijt, zonder dat je iets kunt doen. Je molt hoogstens de Kotg, maar die bouwt ie zo toch weer opnieuw.
leg eens uit want mij lukt het nooit op een undead te rushen met de Kotg en 2 archers.

ik entangle wel, maar hooguit kill ik 2 ghouls ofzo. Nou dat is ook amper de moeite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Rody schreef op 19 November 2002 @ 12:43:
[...]

leg eens uit want mij lukt het nooit op een undead te rushen met de Kotg en 2 archers.

ik entangle wel, maar hooguit kill ik 2 ghouls ofzo. Nou dat is ook amper de moeite....
Tegen een rush maak ik altijd dan een DK eerst. Creepen gaat bijna net zo goed, de ghoul die aangevallen wordt Coil je ffs je ghoul en kan je creepen zonder ook maar 1 unit te verliezen. En na het creepen cannibalize je. Simpel.

Als je wordt aangevallen door KotG rush, en hij entanglet je aco, dan wacht je tot die aco in het rood zit, en Coil je hem ffs. Ondertussen val je de KotG natuurlijk aan. Als je het goed doet, verlies je geen een aco, en de KotG moet wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Spelen jullie ook allemaal Solo/1v1?
of AT spelers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

AT als er mensen voorhanden zijn, ander RT 3vs3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RT 3vs3 speel ik ook laatste tijd met mn RisingLandz account. Kzal zo eens 2 replays posten als Lycos FTP het weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 19 november 2002 @ 13:08:
[...]

Tegen een rush maak ik altijd dan een DK eerst. Creepen gaat bijna net zo goed, de ghoul die aangevallen wordt Coil je ffs je ghoul en kan je creepen zonder ook maar 1 unit te verliezen. En na het creepen cannibalize je. Simpel.

Als je wordt aangevallen door KotG rush, en hij entanglet je aco, dan wacht je tot die aco in het rood zit, en Coil je hem ffs. Ondertussen val je de KotG natuurlijk aan. Als je het goed doet, verlies je geen een aco, en de KotG moet wegrennen.
als ik aco's entangle dan target ik nog 1 of 2 keer de betreffende acolyte, zodat ie zeker doodgaat. (hetzelfde voor de andere rassen muv nightelves natuurlijk) Je moet nl toch wachten voor je weer een keer entangle kan casten, dus target dan meteen maar je slachtoffers zodat ze sneller dood gaan. :)
Je units healen tijdens zo'n rush met een DK is natuurlijk wel leuk, maar de kans is 1op12 dat de tegenstander een DK heeft :)... bovendien ben je veel te laat met je DK omdat je pas hoort dat je under attack bent als de betreffende unit al bijna dood is.

gebruik iig hit and run tactieken... ren weg als je kotg aangevallen word, en terwijl je wegrent entangle je 1 unit die je achtervolgde als ze weer terug naar hun basis lopen. Dat is echt ZO frustrating voor je opponent. Voor het killen van peons/peasants/aco's krijgt een lvl1 hero trouwens best veel experience :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 19 November 2002 @ 13:25:
of AT spelers hier?
Ik doe voornamelijk Random Team, soms AT... en vrijwel nooit solo. Solo vind ik op een of andere manier gewoon niet zo leuk. (Waarschijnlijk omdat ik dan niet iemand anders de schuld kan geven als ik verloren heb) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 14:03:
[...]

als ik aco's entangle dan target ik nog 1 of 2 keer de betreffende acolyte, zodat ie zeker doodgaat. (hetzelfde voor de andere rassen muv nightelves natuurlijk) Je moet nl toch wachten voor je weer een keer entangle kan casten, dus target dan meteen maar je slachtoffers zodat ze sneller dood gaan. :)
Je units healen tijdens zo'n rush met een DK is natuurlijk wel leuk, maar de kans is 1op12 dat de tegenstander een DK heeft :)... bovendien ben je veel te laat met je DK omdat je pas hoort dat je under attack bent als de betreffende unit al bijna dood is.

gebruik iig hit and run tactieken... ren weg als je kotg aangevallen word, en terwijl je wegrent entangle je 1 unit die je achtervolgde als ze weer terug naar hun basis lopen. Dat is echt ZO frustrating voor je opponent. Voor het killen van peons/peasants/aco's krijgt een lvl1 hero trouwens best veel experience :)
Ik denk niet dat het je lukt. Ten eerst als je aankomt met je KotG, dan ben ik nog niet aan het creepen, daarom kom je ook zo snel. Dus ik ben nog in me base en kan makkelijk die aco healen. 2e of 3e keer zal dan niet meer lukken, of erg moeilijk omdat ik dan 1-2 spirit towers al heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 14:04:
[...]

Ik doe voornamelijk Random Team, soms AT... en vrijwel nooit solo. Solo vind ik op een of andere manier gewoon niet zo leuk. (Waarschijnlijk omdat ik dan niet iemand anders de schuld kan geven als ik verloren heb) :)
Wist je dat dat precies ook mijn reden is om AT te spelen? (of RT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 19 November 2002 @ 14:13:
[...]

Ik denk niet dat het je lukt. Ten eerst als je aankomt met je KotG, dan ben ik nog niet aan het creepen, daarom kom je ook zo snel. Dus ik ben nog in me base en kan makkelijk die aco healen. 2e of 3e keer zal dan niet meer lukken, of erg moeilijk omdat ik dan 1-2 spirit towers al heb staan.
Volgens mij kan ik vaker entanglen dan een DK kan healen, plus die eerste aco verlies je omdat je het te laat ziet hoogstwaarschijnlijk. Bovendien neemt 80% van de undeadspelers als eerste hero de Dreadlord :) ... anyway, maakt niet uit... elke dode unit maakt de entangle rush geslaagd... als je terugloopt heal je even bij je moonwells en ga je creepen. De tegenstander is hierna zo erg op z'n hoede dat jij voorlopig rustig aan kan gaan creepen en zo een kleine voorsprong opbouwt. Zo'n hero rush is veel meer psychologisch dan een economisch voordeel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Darkvater schreef op 19 november 2002 @ 14:13:
[...]

Denk niet dat je spirit towers zo snel klaar zijn .

Vergeet niet dat je ook nog een graveyard moet bouwen, en daarna je ziggurats moet upgraden.

Dat kost allemaal gold die je op dat moment nodig hebt om je aco's te vervangen die gekilled zijn.

Door zo'n entangle rush krijgt je economy toch een flinke tik in de eerste minuten. :)

[ Voor 0% gewijzigd door MrJ op 19-11-2002 14:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Sinds ik als eerste hero de DK neem, is bij mij nog nooit een successvolle KotG rush uitgevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 19 November 2002 @ 14:31:
Sinds ik als eerste hero de DK neem, is bij mij nog nooit een successvolle KotG rush uitgevoerd :)
ik wil het best een keer testen hoor ;) maar de 'surprise' is er dan al lang vanaf... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
MrJ schreef op 19 November 2002 @ 14:19:
[...]

Denk niet dat je spirit towers zo snel klaar zijn .

Vergeet niet dat je ook nog een graveyard moet bouwen, en daarna je ziggurats moet upgraden.

Dat kost allemaal gold die je op dat moment nodig hebt om je aco's te vervangen die gekilled zijn.

Door zo'n entangle rush krijgt je economy toch een flinke tik in de eerste minuten. :)
en dan zit je als ne mid/late game opgeschept met een ruk hero die geen ene flikker kan tegen ud

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

try me plz >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 19 November 2002 @ 15:00:
[...]

en dan zit je als ne mid/late game opgeschept met een ruk hero die geen ene flikker kan tegen ud
Jah, goed... maar ten eerste weet je meestal niet vantevoren welk ras je tegen je hebt als je gaat entangle-rushen. En ten tweede, sinds wanneer is kotg een ruk hero :) of bedoel je alleen tegen undead? (waar ie met de oude thorns aura ook nog es superfijn was)... DH is probably beste keuze tegen undead, maargoed ik bouw m'n hero bijna altijd voor het scouten al :) en da's gewoon vaak kotg omdat ik van ranged units hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

evilpin0 schreef op 19 November 2002 @ 15:00:
[...]

Zeg toch niet dat ik hem gebruik? Ik verklaar alleen het eea. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 15:14:
[...]

Jah, goed... maar ten eerste weet je meestal niet vantevoren welk ras je tegen je hebt als je gaat entangle-rushen. En ten tweede, sinds wanneer is kotg een ruk hero :) of bedoel je alleen tegen undead? (waar ie met de oude thorns aura ook nog es superfijn was)... DH is probably beste keuze tegen undead, maargoed ik bouw m'n hero bijna altijd voor het scouten al :) en da's gewoon vaak kotg omdat ik van ranged units hou.
Neem dan die bitch op die tijger, PotM. Haar trueshot aura rulet, en haar ultimate is ook superrfijn.

Maar idd, de entangle harassment is erg irri, vooral als je 2 NE tegen je hebt, die het allebei doen. Je verliest dan zekers 1-2..3 acos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Darkvater schreef op 19 November 2002 @ 15:20:
[...]

Neem dan die bitch op die tijger, PotM. Haar trueshot aura rulet, en haar ultimate is ook superrfijn.

Maar idd, de entangle harassment is erg irri, vooral als je 2 NE tegen je hebt, die het allebei doen. Je verliest dan zekers 1-2..3 acos.
Tegen 1 night elf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Shade schreef op 19 november 2002 @ 15:38:
[...]

Tegen 1 night elf ook
We hadden nou over dat het niet zo is. Met UD kan je aco's DC-en en overleef je het, met HU doe je Holy Light (ik neem nu eerst vooral paladin want die is veel beter geworden), tegen Orc, ja, die verliest er eentje, maar met de andere peons in de burrows, moet die kotg snel wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ik ben niet bang voor kotg rush :) heb een keer zon rush van sk.isha afgeslagen en zn kotg ingesloten met acos + ghouls/hero :D

overigens wel verloren ;(

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Darkvater schreef op 19 november 2002 @ 15:40:
[...]

We hadden nou over dat het niet zo is. Met UD kan je aco's DC-en en overleef je het, met HU doe je Holy Light (ik neem nu eerst vooral paladin want die is veel beter geworden), tegen Orc, ja, die verliest er eentje, maar met de andere peons in de burrows, moet die kotg snel wegwezen.
Er zullen aco's doodgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Shade schreef op 19 november 2002 @ 16:31:
[...]

Er zullen aco's doodgaan
jup. (wie zegt dat je nog genoeg mana hebt om death coil te casten en dan nog wil jeje death coil wel ergens anders op richten, zn kotg bijvoorbeeld.)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
mk schopt hero's aars

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

TrehT schreef op 19 november 2002 @ 16:52:
[...]

jup. (wie zegt dat je nog genoeg mana hebt om death coil te casten en dan nog wil jeje death coil wel ergens anders op richten, zn kotg bijvoorbeeld.)
Ik denk het echt niet:
1. Death Coil 75 mana, DK start met 255 mana, da's dus 3-4 DC's.
2. Entangle 75 mana, Kotg met 270 mana, da's dus 3-4 En's.

Dus, al de Entangles van de KotG worden gecountered (je DC'd je aco's in het rood), en hij moet na 3-4 entangles of wegrennen, of TP'en, of doodgaan.

Waarom zouden me aco's doodgaan? Ik zit wel op hem te hakken met me DK en 2-3 ghouls.

Trouwens heeft het geen zin om je DC op de KotG te richten want die TP't toch weg voordat ie dood is. Is gewoon zonde van je DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol RT 3vs3 zuigt wel als je

1) geen goede allies hebt
2) geen duidelijke afspraken maakt

Net 4!! potjes achter elkaar verloren (was aan eind van de game wel diegene die meeste units had gekilled, meeste goud had opgehaald enz)

Maar gaat om de fun :D Op een gegeven moment zat ik in mijn eentje tegen 3 tegenstanders te knokken. Khield het nog goed uit ook. Op et end had ik 124 units gekilled en zij 32 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://home.wanadoo.nl/sc...za_sheep_klingen-rulz.w3g (versie 1.04)
Hier een replay van mij en een onbekend iemand. Ik heb twee vrienden bij mij in de klas die lvl 21 random en de ander lvl22 solo zijn, en ze zeggen dat ik zuig enzo (ik, Forza_Sheep) ben lvl 8 ). Dit was imho een goed potje, maar toch zou ik graag wat commentaar hebben over wat ik fout doe enzo.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 19 november 2002 @ 17:24:
[...]

Ik denk het echt niet:
1. Death Coil 75 mana, DK start met 255 mana, da's dus 3-4 DC's.
2. Entangle 75 mana, Kotg met 270 mana, da's dus 3-4 En's.

Dus, al de Entangles van de KotG worden gecountered (je DC'd je aco's in het rood), en hij moet na 3-4 entangles of wegrennen, of TP'en, of doodgaan.

Waarom zouden me aco's doodgaan? Ik zit wel op hem te hakken met me DK en 2-3 ghouls.

Trouwens heeft het geen zin om je DC op de KotG te richten want die TP't toch weg voordat ie dood is. Is gewoon zonde van je DC.
Leuk in theorie, maar de KotG heeft het verrassingselement (je hebt het meestal pas in de gaten dat ie er is als er al een acolyte entangled is) EN je laat de KotG ook nog de entangled unit aanvallen, dan istie extra snel dood. en zoveel healed die DC niet op lvl1 :)
Maargoed, we zouden het een keertje kunnen uittesten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 17:28:
Hier een replay van mij en een onbekend iemand. Ik heb twee vrienden bij mij in de klas die lvl 21 random en de ander lvl22 solo zijn, en ze zeggen dat ik zuig enzo (ik, Forza_Sheep) ben lvl 8 ). Dit was imho een goed potje, maar toch zou ik graag wat commentaar hebben over wat ik fout doe enzo.

Alvast bedankt!
Jullie tegenstander(s), vooral die Orc was wel erg slecht! Hij ging 3 keer dood tegen creeps toen ie ze in zijn eentje aanviel. Ik snap niet wat die gozer dacht :?.

Jij moet veel eerder creepen, en beginnen met diegene dichtbij jou. 3 kleine wolfjes, dan de andere 3 met 1 paarse, dan de groep bij de goldmine. Die ben je allemaal vergeten. Ook had je de hele tijd een heleboel extra geld waar je niks mee deed. Het kopen van WoN's was al helemaal overbodig, want jij had wat dryads kunnen maken (altijd handig), maar je human partner....waarom maakte die geen priests???

Om het samen te vatten. Orc tegenstander was superslecht, jullie wat beter en daardoor gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 17:47:
[...]

Leuk in theorie, maar de KotG heeft het verrassingselement (je hebt het meestal pas in de gaten dat ie er is als er al een acolyte entangled is) EN je laat de KotG ook nog de entangled unit aanvallen, dan istie extra snel dood. en zoveel healed die DC niet op lvl1 :)
Maargoed, we zouden het een keertje kunnen uittesten ;)
Het hangt er natuurlijk van af wanneer je KotG komt. Komt ie gelijk in het begin, dan ben ik nog niet aan het creepen. Komt ie wat later, heb ik bijna altijd al 1 zig en ben ik aan het creepen (dichtbij, kleine creeps). Ik kijk trouwens altijd op de minimap, en ik ben allergisch voor rood :P, dus ik zie hem meestal gelijk. Het kan dat ie 1 aco doodgaat, maar daar weegt dan wel tegen op dat ie meestal wel moet tp'en. Kost hem 350 goud, mij maar 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 19 November 2002 @ 17:49:
[...]

Jullie tegenstander(s), vooral die Orc was wel erg slecht! Hij ging 3 keer dood tegen creeps toen ie ze in zijn eentje aanviel. Ik snap niet wat die gozer dacht :?.

Jij moet veel eerder creepen, en beginnen met diegene dichtbij jou. 3 kleine wolfjes, dan de andere 3 met 1 paarse, dan de groep bij de goldmine. Die ben je allemaal vergeten. Ook had je de hele tijd een heleboel extra geld waar je niks mee deed. Het kopen van WoN's was al helemaal overbodig, want jij had wat dryads kunnen maken (altijd handig), maar je human partner....waarom maakte die geen priests???

Om het samen te vatten. Orc tegenstander was superslecht, jullie wat beter en daardoor gewonnen.
Ik had idd een groot geldoverschot...
WoN's gekocht omdat we een undead tegenstander hadden, en het beste tegen skelleton warriors is WoN. Dryads zijn er ook goed tegen, maar WoN overuled het toch echt, en je hero krijgt ook nog eens extra xp van WoN.

Dryads had ik idd wel kunnen maken, eigenlijk niet aangedacht..

In het begin zei ik meteen tegen m'n ally dattie priests en sorcerres moest maken, maar dat wilde hij niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga trouwens altijd random, dus je weet uberhaupt niet of er een KotG aankomt... :)

btw, check deze stats eens... lijkt wel of ik dat potje in m'n eentje heb gespeeld :)

http://www.battle.net/war...=Northrend&GameID=6241408

Net zoveel units killed als alle andere bij elkaar... (en meteen het enige nadeel van RT, freaky team-verhoudingen) :) (ik als enige lvl14 en de rest allemaal lvl8 of 9)
Toch zijn de close-call potjes vele maler leuker om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:14
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 17:28:

Alvast bedankt!

Let me guess: Mystical[TuW] en cybe.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 19 November 2002 @ 19:24:

[...]

Let me guess: Mystical[TuW] en cybe.??
Mythical[tuw] idd, en Lord_Staafmixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Als reactie op al het gedoe over entangle rush

a) Je neemt natuurlijk geen archers mee. Je valt met alleen je KotG aan.
b) Welk ras je ook speelt, het eerst wat je doet is gaan creepen, dus als de KotG aankomt bij de undead is de kans 90% dat jij niet in de buurt bent.
c) Je acolytes hebben 180 hitpoints en een entangle doet 15 damage per seconde gedurende 15 seconden. Met elke entangle krijg je dus een acolyte dood.
d) Met enkele attacks op de acolyte er tussendoor is de acolyte binnen enkele seconden dood.
e) Je moet net toevallig een DK hebben voor coil. Als je dat hebt dan heb je idd een sterke verdediging, maar anders heb je gewoon probleem.
f) Sleep is niet zo'n probleem. Als de undead al genoeg units heeft om je te omsingelen kan je altijd minimaal nog een 2e keer entangle casten.
g) Aangezien je meestal aan het creepen bent als undeaad heb je de keuze tussen of terugrennen naar je basis, wat betekent dat je een extra acolyte kwijtbent (3 ipv 2), of je kunt townportallen, wat je 350 gold kost.
h) De KotG gaat natuurlijk niet townportallen terug. Als het lukt weg te rennen rent hij weg, anders gaat ie gewoon dood. Een TP is 350 gold waard, een level 1 hero revive je voor 200. En dat gaat zo supersnel dat je sneller revived dan jij terug naar je basis kunt rennen.
i) De undead is minimaal 2 maar vaak ook 3 acolytes kwijt. Dat is equivalent aan 400 gold ofzo, als je de tijd meerekent dat je geen inkomsten hebt. Dat is best veel aan het begin.
j) Als de undead al aan het upgraden is naar een Halls of the Dead dan is hij helemaal genaaid. Dan zit je of uren zonder inkomen, of je moet je upgrade cancellen met alle nare gevolgen van dien.

Tegen undead is entangle rush echt dodelijk.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Shade schreef op 19 november 2002 @ 13:25:
of AT spelers hier?
Ik heb afgelopen week bijna alleen maar custom gespeeld, omdat ik dat al heel lang niet meer gedaan had. Maar normalitair speel ik vrij veel solo, en ook veel AT. RT en FFA is niets voor mij.1

Solo inmiddels level 14. Winstpercentage van 75.50% over alles. Als je alleen de laatste maand meetelt (zeg het stuk van level 9 naar level 14) is het echter zeker 85%.

Ik verwacht binnenkort de top1000 binnen te komen. Ik was er al geweest als ik niet 2 weken lang geen solo had gedaan (1 dag te laat weer begonnen, 100 exp weg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Diadem schreef op 19 November 2002 @ 20:48:
Als reactie op al het gedoe over entangle rush
Tegen undead is entangle rush echt dodelijk.
Een laatste reactie van mijn kant: ik neem altijd DK als eerste, veel fijner dan DL. Als ik aan het creepen ben, verlies ik hoogstens 1 aco, want de andere DC ik om te healen. Zo. En als die doodgaat, KotG, dan is dat beter voor mij, want ik krijg veel meer exp voor zijn hero dan hij voor mijn gedoode aco krijgt :)

Als sidenote: ik wil best wel je AT partner zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm mensen die link naar de GoT-WC3-icoontjes werkt niet meer, ben me footie een beetje zat...

Iemand wel een goede link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 19:44:
[...]

Mythical[tuw] idd, en Lord_Staafmixer.
lol, zelfde Lord_Staafmixer als op Brood War? >:)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 20 november 2002 @ 12:15:
[...]

lol, zelfde Lord_Staafmixer als op Brood War? >:)
Jah... hij is erg goed. En hij vindt mij een Prutz0r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi die warcraft3
maarre waar blijft StarCraft2?
vond het wel lachen met die Zergs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 11:57:
Euhm mensen die link naar de GoT-WC3-icoontjes werkt niet meer, ben me footie een beetje zat...

mijn icoontje is dood ;(

had de sorceress...
dus ik ben ook wel opzoek naar zo'n site met juiste formaat icoontjes voor hier op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmz speel de laatste tijd alleen undead, maar die entangle rush ben ik nog niet tegengekomen :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Darkvater schreef op 19 november 2002 @ 21:01:
[...]

Een laatste reactie van mijn kant: ik neem altijd DK als eerste, veel fijner dan DL. Als ik aan het creepen ben, verlies ik hoogstens 1 aco, want de andere DC ik om te healen. Zo. En als die doodgaat, KotG, dan is dat beter voor mij, want ik krijg veel meer exp voor zijn hero dan hij voor mijn gedoode aco krijgt :)

Als sidenote: ik wil best wel je AT partner zijn :*)
Maar je bent wel een TP kwijt, en een gedode aco is toch een bak inkomen.

En als je niet TPt dan kom je never nooit niet weg met slechts 1 aco kwijt...

Bovendien is het lang niet zeker dat je de KotG weet te killen. Als je een DK hebt en je gebruikt je coil voor je aco's, dan ga je hem gewoon niet doodkrijgen. Je ghouls kunnen hem niet omsingelen, en een KotG is sneller dan je ghouls. Dus hij rent gewoon weg als je rood bent. Je bent dan een TP en minimaal 1 aco kwijt. Hij is enige creep-tijd kwijt, maar dat is niet zo desastreus (hij kan nu straks veel sneller creepen omdat z'n leger al groter is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de discussie over die KotG rush nou nog niet afgelopen :Z :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Humor trouwens gisteren. Ik dacht, goh, ik doe eens gek, ik ga 3v3 spelen op een 'no food limit' map.

3v3 en ik zat bij de maker van de map in het team. Heeft die gast in alle basissen 10 tome's of greater exp neergelegd. Nouja, leuk. Ik kijk eens goed, liggen er in zijn basis geen 10 maar 30. En heeft ie een hack in de map zitten waarmee ie er willekeurig meer kan maken.

Dus ik merk dat op. Hij "Yeah. I know."
Ik: "So basicly you're an idiot?"
m'n andere ally: "yeah"

Goed, hij dus 3 level 10 hero's, en ook nog eens onze items stelen als wij (z'n twee allies dus) aan het creepen waren.

Toen hebben we maar even allebij een compleet leger gebouwd en richting z'n basis geTPd. En toen was ineens z'n Castle stuk, en gingen de andere gebouwen ook heel hard kaput.

Komt de tegenstander daar aan met 20 siege tanks, was basis al weg :)

Nu gaat ie me een virus sturen zei ie ;)

Zielig gastje :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Diadem schreef op 20 November 2002 @ 15:44:
Humor trouwens gisteren. Ik dacht, goh, ik doe eens gek, ik ga 3v3 spelen op een 'no food limit' map.

3v3 en ik zat bij de maker van de map in het team. Heeft die gast in alle basissen 10 tome's of greater exp neergelegd. Nouja, leuk. Ik kijk eens goed, liggen er in zijn basis geen 10 maar 30. En heeft ie een hack in de map zitten waarmee ie er willekeurig meer kan maken.

Goed, hij dus 3 level 10 hero's, en ook nog eens onze items stelen als wij (z'n twee allies dus) aan het creepen waren.

Toen hebben we maar even allebij een compleet leger gebouwd en richting z'n basis geTPd. En toen was ineens z'n Castle stuk, en gingen de andere gebouwen ook heel hard kaput.

lol wel even openen heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hehe wat ik irri vind is dat als een hero dsood is dat ie niet meteen in de altar komt dus dat je uhm nie meteen kan maken zeg maar... :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 20 November 2002 @ 14:35:
[...]

mijn icoontje is dood ;(

had de sorceress...
dus ik ben ook wel opzoek naar zo'n site met juiste formaat icoontjes voor hier op GoT :)
Dan had je hem ook gewoon op eigen webspace moeten zetten |:(

Maar iemand hier die een link heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

HIValicious schreef op 20 november 2002 @ 16:01:
hehe wat ik irri vind is dat als een hero dsood is dat ie niet meteen in de altar komt dus dat je uhm nie meteen kan maken zeg maar... :(
daar erger ik me ook dood aan, telkens 3 seconden wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

TrehT schreef op 20 November 2002 @ 17:54:
[...]

daar erger ik me ook dood aan, telkens 3 seconden wachten 8)7
3 secs kan doorslag gevend zijn ;). Maar idd ik erger me er ook aan :). In dit geval niet sarcastisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

het spel is echt leuk mooi leuke sfeer enzo maar ik speel het gewoon opeens niet meer het is te moeilijk ofzo van de 100 potjes die ik heb gespeeld maar 13 gewonnen :( en steeds niet verliezen is nie leuk :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 20 November 2002 @ 15:44:

:D heb je geen replay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mounted hippos een dh + potm OWNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REPLAY!!11!!

aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

HIValicious schreef op 20 November 2002 @ 16:01:
You got the point! ;(

Rete-irritant, in die paar seconden kan ik 4 verschillende units pompen en daarna vergeet ik het soms :/

BUG!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

PromWarMachine schreef op 20 november 2002 @ 22:47:
[...]

You got the point! ;(

Rete-irritant, in die paar seconden kan ik 4 verschillende units pompen en daarna vergeet ik het soms :/

BUG!
zn tripje naar de zevende hemel duurt nou eenmaal een paar seconden...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, zojuist weer een echt lekkere game gespeeld (3vs3 RT op Stormguarde). :)

Wij 2xNE en een Human (newbie, maar wel een beetje bereid te leren) tegen 2x Orc en Undead.

De eerste aanval werd bij de Undead afgeslagen (klote spirit towers, maar de orc''s hadden alles echt totaal dichtgespijkerd met hun towers) waardoor we onze hele armies kwijtraakten (PotM, 10 hippo riders en 6 DotT voor mij).

De counter daarna vernietigde de basis van de human player.

Maar door goed spel en een goed gebalanceerd army van mijn kant (die andere bouwde 100% hunts, de hele game) wonnen we alsnog. Voordeel was dat mijn PotM net voor ze gekilled werd L6 werd (starfall kan soms zo cool zijn!). :)

Dus met zijn hunts als meatshield, daarachter van mij 10 archers (ranged units focussed fire owned tier3 melee), 6 DotT's met Cyclone + Fancy Fire, 4 Chimeara's en een PotM met Starfall aten we de groepen taurens van hun kant rauw... ;)

Vooral aan het einde waren er de lekkere 'alles of niets' battles om de laatste goudmijnen! (Ze probeerden zelfs nog onze exp's te towerrushen, maar dat lukte niet). :P

/blij verhaaltje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

t is geweldig om bijvoorbeeld net op t nippertje lvl 6 DH of PotM te worden !!!!!!!111111

replay? moet je ff andere pagina's van dit topik bekijke :)

This is the Way.

Verwijderd

HIValicious schreef op 20 november 2002 @ 21:40:
mounted hippos een dh + potm OWNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :9
yup

Verwijderd

HIValicious schreef op 20 November 2002 @ 23:49:
t is geweldig om bijvoorbeeld net op t nippertje lvl 6 DH of PotM te worden !!!!!!
En dan per ongeluk niet de ultimate spell researchen (which happened to me more than once) :) meestal als je als een bezetene aan het micro'en bent :)

• Rody
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 16:08:
[...]

Dan had je hem ook gewoon op eigen webspace moeten zetten |:(

Maar iemand hier die een link heeft?
ja dat had ik........alleen keer per ongeluk gedelete...

ik vind de kotg niet zo super meer, wel leuk dat entangle en thorn aura maar de hero zelf is nog al redelijk zwak :)

• Shade

Shade

GuRa

Hippo's zijn bagger...

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 01:27:
[...]

En dan per ongeluk niet de ultimate spell researchen (which happened to me more than once) :) meestal als je als een bezetene aan het micro'en bent :)
O ja joh? Wel eens met je gebeurt?

Koste ons bijna de game! :(

;) :+

• Rody
MrJ schreef op 21 November 2002 @ 08:58:
[...]

O ja joh? Wel eens met je gebeurt?

Koste ons bijna de game! :(

;) :+
ik heb een keer gehad ging ik voor de rush, grade ik de verkeerde spell up |:(

toen ook verloren :o :+

(MK met hammer wilde ik doen maar ik deed slam the ground ding :+)

• MrJ

MrJ

Ach, ze kunnen beide goed zijn... :)

Voor de mensen die tijd over hebben:

Ik zit regelmatig op het forum http://forum.warcraftiii.net Een forum dedicated to WC3 (duh!). :P

Buiten de gebruikelijke discussies over patches, de verschillende races en de game in z'n geheel is er ook een "fan fiction forum" waar men fictieve WC3 verhalen maakt.

Er is er nu 1tje die voor mij (en vele anderen) er zeer zeker uitspringt.

Deze fiction gaat over een achtergebleven Orc horde op Azeroth die de strijd aangaat met de achtergebleven Undead. Dit zeer gedetaileerd en met gevoel in 25+ hoofdstukken beschreven.

Meer vertel ik niet, dus klik maar op onderstaande links (Engels!):

Prelude (1 hoofdstuk)
de rest :)

PS: Het verhaal mist nog 1 a 2 hoofdstukken, ik hoop dat die morgen beide af zijn. Serieus, ik kijk elke dag bijna 10 keer of hier een aanvulling op is, dit verhaal is echt zo goed geschreven. :9~ Als het klaar is flikker ik het in een Word document om het te bewaren voor later. :)

Lok'Tar Odar! :7

[ Voor 0% gewijzigd door MrJ op 21-11-2002 10:39 . Reden: typo's ]

• Rody
^^^^
ja dan moet je wel erg fan zijn volgens mij :)
niks mis mee natuurlijk maar ik zou het wel leuk vinden als het echt in het spel wordt toegepast :)
uitbreiden of dowloadable patch :)

Verwijderd

reden?

• TrehT

TrehT

koelle

MrJ schreef op 21 november 2002 @ 10:23:
[..]
Buiten de gebruikelijke discussies over patches, de verschillende races en de game in z'n geheel is er ook een "fan fiction forum" waar men fictieve WC3 verhalen maakt.

Er is er nu 1tje die voor mij (en vele anderen) er zeer zeker uitspringt.
[..]
zeer interessant :) nooit geweten dat er mensen serieus werk van maken en het ziet er erg leuk en veelbelovend uit, kheb alleen de de prologue (nog) gelezen. Misschien dat ik de rest nog een keer lees als ik tijd over heb. :Y)

• Shade

Shade

GuRa

slechte air units vergeleken met de andere.

Wie 1on1?

[ Voor 4% gewijzigd door Shade op 21-11-2002 20:26 ]

Verwijderd

Shade schreef op 21 November 2002 @ 20:25:
[...]

slechte air units vergeleken met de andere.

Wie 1on1?
Het handig van hippo's zijn, dat behalve dat je ze kan mounten, (wil je behoefte hebben aan (anti) air units) dat ze een flinke melee damage hebben, en dat is erg handig als anti air.

verder zijn ze erg snel beschikbaar, dus je hebt vrij snel aardige air units, die je kan laten opvolgen door chimera's, die geen air kunnen aanvallen, dus heb je meteen een chim verdediging :)

• MrJ

MrJ

TrehT schreef op 21 November 2002 @ 20:08:
[...]

zeer interessant :) nooit geweten dat er mensen serieus werk van maken en het ziet er erg leuk en veelbelovend uit, kheb alleen de de prologue (nog) gelezen. Misschien dat ik de rest nog een keer lees als ik tijd over heb. :Y)
Zoek een baantje als Systeembeheerder ofzo, heb je zat tijd over om dit te lezen... ;) :+

(Nou maar hopen dat mijn baas niet op GoT zit. :X )

• Shade

Shade

GuRa

ik heb et meer over hipporyders btw.

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hipporiders zijn idd slegter tegenover gargs ofzow....

maar omdat ik ze alleen gebruik als ik zeg maar een ud en een hu tegenstander heb ownen zeverschrikkelijk :)

This is the Way.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 11:57:

Iemand?

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

post 1???

This is the Way.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.