Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 11:24:
[...]
Coil vs Vamp aura... no contest

Vamp Aura by far, maar je moet aura's met aura's vergelijken en spells met spells... persoonlijk vind ik carrion swarm een ruk spell van de DL, maar Sleep is echt uber

... Vamp aura is daarnaast een tikje fijner dan unholy aura, maar daartegenover staat wel dat ie alleen je melee units helpt. Tenslotte, de ultimate spell van de DL is 100 keer beter dan die van de DK. Dus voor mij is het toch meestal DL
btw, entangle dispellen is wel errug duur... het enige wat het de kotg kost is mana, wat ie weer oplaad bij z'n moonwells... een WoN kost 200 ofzo? Bij een Entangle rush heb je trouwens nog geen WoN... en inderdaad zoals Hielko zegt ga je uiteraard voor de peons.
Nou, je kan de aura's niet met elkaar vergelijken omdat ze allebij andere dingen doen. Ik vergelijk skills die je als eerste neem, niet skills die je kan nemen..
Alle hoge level Undie's die ik zie, nemen DK met Coil..
vamp aura is wel aardig, maar ten eerste heb je Canabilize in het begin, daarmee healen ze, en ten tweede heb je dan death coil.. Verder is Inferno aardig, maar niet uber

Ik heb liever 6 griffons of grunts terug dan 1 unit, die sterk is, maar niet te sterk.. Verder als je unholy aurau hebt, rennen je Banshee's sneller, en is dus een snellere Posses..
Nou ja, entangle rush bij mij (orcs dus) werkt echt zelden goed..
Ok, dan heb je 1 peon, maar peons verstoren heeft bij orcs geen nut.. Ten eerste zijn ze goedkoop, en grutns zijn duur, en grunt heal je niet
maar ff over die WoN: ff kosten vergelijken, als jij drie keer entagle doet, dan kost mij dat 3 peons, 3 peons = 3x90 = 270 Gold, en ik loop achter in goldminen..
ten tweede damage ik je hero aardig met 1 burrow, 2 grunts + Hero en ook nog schockwave..
het komt bij mij meestal voor dat er 1 peon dood gaat, en daarna geen 1 meer..
lijkt me toch dat ik de kosten eruit heb. En grunts entanglen vind ik een betere optie, grunts ownen hunts in begin, (met 1 armor grade) en dan is entangle toch wel heel erg fijn, entangle en rennen maar.
Oh noes.. No more TreinTijden :(