Het grote Warcraft III topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.912 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
hoe kan je met de NE een human rush afslaan. Dat gaat amper.
moonwells: heb ik er dan maar 1 van
huntresses heb ik net 1 van soms zelfs 0
hero: heb ik net 1 van.
schiet gewoon niet op. ik heb het dan over een begin rush.....
weet iemand hoe ik dit het beste kan tegen gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

HIValicious schreef op 11 November 2002 @ 00:11:
IMHO is rush en towerrush het lamest wat je kan doen ...

Het is gewoon dat je dan iemand zn spelplezier verkloot, ik wil graag lange games met veel tech, upgrades en dan de volle kracht van een ras benutten. Zo vind ik mass-(iets) ook zo dom. Niet van die games van 10 min. daar ga ik me tijd niet verkloten op B.net.

Maar waar ik me ook zo aan kan ergeren is dat als ik in een 2v2 tegen een NE player komt dat t ene is wat ie doet is Huntz maken en daar kan ik gewoon echt niet tegen, daar wordt ik gewoon helemaal frosty (:Y)) van.

Nog zon goede B.net actie: 2v2 ik (NE), ally (NE) vs oppenent#1 (HU), oppenent#2 (UD). Dan wordt je dus altijd van de kaart afgerusht.
Waarom is rush nu weer lame? Het hoort er gewoon bij. Als ze rushes zouden verbieden zou het spel een beetje anders worden he? Het eerste wat iedereen zou doen zou naar Tier2 gaan zijn, waarna iedereen meteen zou expanden. Dat is pas saai.

Kun je net zo goed al het aanvallen verbieden.

Als je wordt gerushed heb je je gewoon niet goed verdedigd. En dat hoor je wel te doen. En als zij techen en je laat ze ongemoeid, zonder ze aan te vallen, dan verlies je ook. Tenzij je zelf ook teched natuurlijk.

En als je NE+NE gaat spelen dan kun je er vanuit gaan dat je wordt gerushed, zeker als je een HU+UD tegen je krijgt. Ik speel zelf Undead, en als ik tegen NE's speel rush ik standaard, en win ik standaard. NEs denken dat ze niet tegen rushes hoeven te verdedigen, welnu, dat is dom.

Overigens zijn alle rassen goed rushbaar.

Leukste rush is met 3v3 of 4v4 allemaal human gaan, en AM rush: 4 peasants speedbuild op je altar, 5e een farm. Zodra altar af is AM bouwen, zodra AM af is WA nemen als skill en naar basis rennen. Ondertussen meer farms en rax bouwen, en footmen pompen. Stukje voor basis summon je je WA, en ren je verder richting basis. Op het moment dat je basis aankomt summon je 2e WA, en je kunt met 4 AM's + 8 WA's basis binnenstormen.

Ook dit is te verdedigen, maar meeste mensen verwachten het niet, reageren te traag en dan is het gg.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Rody schreef op 11 november 2002 @ 22:19:
hoe kan je met de NE een human rush afslaan. Dat gaat amper.
moonwells: heb ik er dan maar 1 van
huntresses heb ik net 1 van soms zelfs 0
hero: heb ik net 1 van.
schiet gewoon niet op. ik heb het dan over een begin rush.....
weet iemand hoe ik dit het beste kan tegen gaan :?
Je hoort je hero al af te hebben, en zeker 3-4 archers. En verder moeten er 2 maar liever 3 moonwells staan.

Als jij maar 1 moonwell, geen huntresses of archers en 1 hero hebt, tsja, dan verdien je het gewoon om dood te gaan. Sorry.

Ga eens praten met een goede NE over een begin build zou ik zeggen. (Niet met mij dus, ik ben geen goede NE).

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:06
MrJ schreef op 11 November 2002 @ 21:48:
Ik doe ook bijna altijd 3vs3 random. Nu ik l10 ben wordt het 'sucken' wel minder, maar het is nog niet helemaal weg... ;(

Mja, 3vs3 random moet je ook niet doen. Heel simpel: in 2vs2 heb je 1 noob ally, in 3vs3 heb je er twee. Do the math.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Heb net de beste match tot nu toe gehad, ik lvl 4 NE tegen lvl 6 Orc en hij duurde echt anderhalf, twee uur. Check deze replay maar eens Spanky10 wint :D

Was echt een coole match, elke keer als ik gewonnen dacht te hebben, kwam ik weer een basis vol met units van m tegen, maar dankzij mijn DH die bijna onverslaanbaar was heb ik toch gewonnen 8)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hielko schreef op 12 November 2002 @ 00:05:

[...]

Mja, 3vs3 random moet je ook niet doen. Heel simpel: in 2vs2 heb je 1 noob ally, in 3vs3 heb je er twee. Do the math.
3vs3 is in mijn ogen het leukste om te spelen.

Aangezien ik niet continu (lees: nooit) 2 mensen kan vinden voor 3vs3 AT moet het maar op deze manier.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren gelachen zeg, 3v3 random... eerste wat een van m'n allies zegt: "supasupie is very good, we're gonna lose... he's from my country and he ownz" (we speelden dus oa tegen supasupie)... ik en de andere ally stelden em gerust, en we gaan gewoon spelen, want in een 3v3 is tenslotte vanalles mogelijk :)

We gaan creepen als een gek, en komen na een tijdje de tegenstander tegen waaronder stuk of 8 chims van supasupie... heel leuk, maar tegen die tijd pomp ik gewoon wat gargjes uit m'n crypts. M'n gargjes + frosties maken even later wel soep van chims... (supasupie soep dus... ) Nu waren z'n allies niet direct de beste die je kan wensen, maar het blijkt maar dat reputatie in 3v3 random niks voorsteld :)

ik zal de replay zo wel effe uploaden naar m'n site :)

de replay:
http://www.spiresound.nl/3v3_lowprofile.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Glorificationer schreef op 12 November 2002 @ 01:38:
Heb net de beste match tot nu toe gehad, ik lvl 4 NE tegen lvl 6 Orc en hij duurde echt anderhalf, twee uur. Check deze replay maar eens Spanky10 wint :D

Was echt een coole match, elke keer als ik gewonnen dacht te hebben, kwam ik weer een basis vol met units van m tegen, maar dankzij mijn DH die bijna onverslaanbaar was heb ik toch gewonnen 8)
Ik heb die replay gekeken, en je had echt ongeloofelijk veel mazzel! Als je tegenstander nou maar 2-3 keer ensnare van zijn raiders had gebruikt om je DH vast te zetten, was je zo weggevaagd. Ook snap ik niet waarom hij op het einde alleen maar HH's maakte? Niet echt veel zin imho. Voor de rest leuke match :)

1 á 2 tips. Focus fire op units met laagste HP. Maak die eerst af! Hoe vaak kwam het niet voor dat je grunts van 10HP gewoon weg liet gaan die later weer genezen terugkwamen. Ten tweede (vooral in het begin) als de slag verloren lijkt te gaan, trek liever terug dan daar blijven om al je units af te laten slachten.
Meeste tips zouden naar de orc speler gaan, maar die kennen we niet :P

BTW. iemand zin in een AT nu?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Diadem schreef op 11 november 2002 @ 22:31:
[...]

Je hoort je hero al af te hebben, en zeker 3-4 archers. En verder moeten er 2 maar liever 3 moonwells staan.

Als jij maar 1 moonwell, geen huntresses of archers en 1 hero hebt, tsja, dan verdien je het gewoon om dood te gaan. Sorry.

Ga eens praten met een goede NE over een begin build zou ik zeggen. (Niet met mij dus, ik ben geen goede NE).
hmm ok :)
Misschien dat hier een goede NE een build order kan geven? :*

P.S: mijn build order is dus: 3 wisps in mijn, 1 wisp altar en 1 wisp moonwell.
wachten tot dat ik resources heb voor een AOW en dan maak ik die gelijk en daarna een moonwell en dan komt de tegenstander vrolijk op bezoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Rody schreef op 12 november 2002 @ 13:11:
[...]

wachten tot dat ik resources heb voor een AOW en dan maak ik die gelijk en daarna een moonwell en dan komt de tegenstander vrolijk op bezoek
nu ben ik geen goeie Neer :) maar mijn build order is als volgt:

4 wisps in mijn
1 op altar
gelijk wisps pompen uit je tree
zodra 1 klaar is moonwell
eerstvolgende wisp op mine
wisp uit altar klaar doet AOW
rest van de wisps (4 ofzo) gaan hout halen
moonwell wisp gaat door met moonwels

ondertussen natuurlijk hero summonen (meestal POTM of DH) en dan al kleine creeps gaan hunten zodra AOW klaar is archers pompen en je tree upgraden

dit is wat ik dan vaak doe zal niet et beste zijn maar iemand betere ideeen?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 12 november 2002 @ 13:11:
[...]

ik pleur 5 wisps in de mijn, begin met bouwen van 2 nieuwe wisps... ondertussen haal ik een voor een de wisps uit de mijn om een altar + moonwell te bouwen. (dit geeft als voordeel dat je net iets meer gold mined in het begin in ruil voor een paar seconden delay voor je hero klaar is.) In het begin heeft NE een lumber tekort, dus ik laat een tijdje 3 wisps in de mijn zitten, totdat ik beetje steady lumber flow heb. (meestal de wisp die het altar maakt gaat in de mijn terug als 4e wisp) de wisp die de moonwell maakt maakt nog een moonwell als ie klaar is. AoW moet je ergens daartussenin al aan het bouwen zijn. belangrijk: geef je geld meteen uit. ga niet opsparen zodat je ineens 3 gebouwen tegelijk kan bouwen, of ineens meerdere units tegelijk kan bouwen.

Een rush afslaan met NE ligt ook gedeeltelijk aan de hero die je kiest, een PotM is niet echt geschikt daarvoor. Pak dan liever een KotG met entangle of force of nature. dicht bij moonwells kan ie best vaak entanglen :)

tip in teamgames: Als ik undead speel sponsor ik vaak lumber in het begin aan NE allies, undead heeft toch niet zoveel nodig in het begin, en m'n ghouls harvesten als een gek. NE heeft daar veel profijt van (meteen hunters hall kunnen bouwen bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Als ik NE speel tech. ik meteen naar Dryads en bears.

- 3 wisps --> mine; 1 --> moonwell; 1 --> altar
- 3 wisps queuen op wood, daarna 2 op gold; daarna nog 2 op wood
- de altar wisp gaat op wood, de moonwell wisp bouwd nog een moonwell
- als de laatse wisp uit je Tree is ga je hem upgraden
- als je 2e moonwell klaar is zet je die wisp op wood, en w8 je tot je genoeg gold hebt voor een hunters hall
- voor je tree geupgraded is, kan je nog 1 moonwell bouwen en in de huntershall al de attack voor dryads ed researchen.
- wanneer klaar met upgraden, bouw je 2x een AoL en maak je nog 2 wisps voor wood
- voor de AoL's klaar zijn, heb ik meestal een 4e moonwell en defence geresearched.
- wanneer de AoL's klaar zijn kan ik in korte tijd 6/8 dryads eruit pompen en dan mijn DH helpen met creepen.
- daarna research ik nog meer bij de hunters hall, en dotc adept training en dryads magic dispell...
- na het upgraden van mijn tree voor de 2e keer, heb ik al een expo en ga ik naar low upkeep door dotc master training te onderzoeken een dotc te maken.

Daarna eventueel wat dott en chims als het meezit...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
MrJ schreef op 12 november 2002 @ 14:25:
Als ik NE speel tech. ik meteen naar Dryads en bears.

- 3 wisps --> mine; 1 --> moonwell; 1 --> altar
- 3 wisps queuen op wood, daarna 2 op gold; daarna nog 2 op wood
- de altar wisp gaat op wood, de moonwell wisp bouwd nog een moonwell
- als de laatse wisp uit je Tree is ga je hem upgraden
- als je 2e moonwell klaar is zet je die wisp op wood, en w8 je tot je genoeg gold hebt voor een hunters hall
- voor je tree geupgraded is, kan je nog 1 moonwell bouwen en in de huntershall al de attack voor dryads ed researchen.
- wanneer klaar met upgraden, bouw je 2x een AoL en maak je nog 2 wisps voor wood
- voor de AoL's klaar zijn, heb ik meestal een 4e moonwell en defence geresearched.
- wanneer de AoL's klaar zijn kan ik in korte tijd 6/8 dryads eruit pompen en dan mijn DH helpen met creepen.
- daarna research ik nog meer bij de hunters hall, en dotc adept training en dryads magic dispell...
- na het upgraden van mijn tree voor de 2e keer, heb ik al een expo en ga ik naar low upkeep door dotc master training te onderzoeken een dotc te maken.

Daarna eventueel wat dott en chims als het meezit...

:)
ok thnx deze ga ik ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Let wel op: je hebt een loopt een paar minuutjes achter met units. Je moet op eventuele allies kunnen vertrouwen ivm met rush.

Als die rush niet komt heb je met je 8 dryads een goede start positie ten opzichte van een vroege confrontatie met je enemies die in principe dan nog op tier1 zitten. :)

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Rody schreef op 12 November 2002 @ 15:01:
[...]

ok thnx deze ga ik ff proberen :)

Als je niet gerushed wilt worden zou ik dat dus niet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hielko schreef op 12 November 2002 @ 15:29:

[...]

Als je niet gerushed wilt worden zou ik dat dus niet doen....
/me zie boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47

NoTimeRemains

I know

dat heb je in t begi egt niet...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Jij misschien niet, een goede NE speler kan echt wel een rush afslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

zelfs een undead rush van Tillerman is afslaanbaar door een goede NE player :9~

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Hielko schreef op 12 november 2002 @ 16:49:
Jij misschien niet, een goede NE speler kan echt wel een rush afslaan...
thnx man... fijn zo

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Darkvater schreef op 12 november 2002 @ 12:25:
[...]

Ik heb die replay gekeken, en je had echt ongeloofelijk veel mazzel! Als je tegenstander nou maar 2-3 keer ensnare van zijn raiders had gebruikt om je DH vast te zetten, was je zo weggevaagd. Ook snap ik niet waarom hij op het einde alleen maar HH's maakte? Niet echt veel zin imho. Voor de rest leuke match :)

1 á 2 tips. Focus fire op units met laagste HP. Maak die eerst af! Hoe vaak kwam het niet voor dat je grunts van 10HP gewoon weg liet gaan die later weer genezen terugkwamen. Ten tweede (vooral in het begin) als de slag verloren lijkt te gaan, trek liever terug dan daar blijven om al je units af te laten slachten.
Meeste tips zouden naar de orc speler gaan, maar die kennen we niet :P

BTW. iemand zin in een AT nu?
Heb m zelf ook net gekeken en idd, ik heb best stomme dingen gedaan :D
Had niet eens de upgrade speed&armor van mn tree of ages gedaan :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 12 november 2002 @ 17:10:
zelfs een undead rush van Tillerman is afslaanbaar door een goede NE player :9~
Wie is Tillerman??

Met NE tech ik altijd als dan de tegenstander komt rushen kan ik het meestal met 1 DH afslaan zo moeilijk is het niet en als je DH dood gaat metteen opnieuw maken. De tijd dat je DH bezig is om terug te komen daarin kan je tegenstander amper damage tegen je gebouwen doen met een paar ghouls/footmen en wanneer je DH terug is versla je zn leger :) . En bouw je basis zo dicht mogelijk opelkaar zodat ze niet je mine dood kunnen maken en zet 1 Protector neer dan kan je egt wel een rush afslaan. En natuurlijk genoeg moonwells. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
ik heb nu een tactiekje wat redelijk helpt tegen een rush.

1 wisp bouwen voor MW | 3 wisps > gold | 1 wisp > altar | 1 wisp > wood.
als die MW klaar is heb je ( of bijna) 70 wood voor AOW.
dan wispjes maken en 3 archers ofzo dit werkt aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, zo doe ik het altijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

ben ik nu apart maar ik zorg eerst dat ik units heb dan pas een hero.
Mijn build order bij NE
3 wisps goud , 1 moonwell , 1 AOW , daarna wisps pleuren op lumber totdat ik een steady flow heb. Als ik genoeg geld heb altar dan archers , daarna wanneer ik genoeg geld heb nieuwe moonwell + dat ding dat je nodig hebt voor Huntresses, daarna 2de AOW en hunts pompen dat attack. dan de rest. Archers doen veel damage maar niet zo'n hoge hp maar als de tegenstander rushed heb ik wel 1 of 2 hunts om de eerste klappen op te vangen.
Dan ff techen en creepen, terijl ik units door blijf pompen met 1 aow , zeer snel uitbreiden en je maakt nog gold winst met 2 aow , zo snel mogelijk dryads en beertjes pompen

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mijn NE tactiekje, tijdens 3v3 wordt er veel gerushed, dus zorg ik voor genoeg hunts en iig een DH.

Bouwen als volgt :

- 3 W in mijn, 1 W AOW, 1 W Altar
- Wisps pompen voor steady hout
- 1e wisp uit tree moonwell
- huntress hall (duurt meestal wat telang vind ik... nie genoeg hout :X)
- techtree uppen
- Dotc's pompen / dryads

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 18:48:
[...]

Wie is Tillerman??

en nog wat geblaat
Tillerman is een van de beste spelers in uswest

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2002 22:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_X schreef op 12 November 2002 @ 20:54:
ben ik nu apart maar ik zorg eerst dat ik units heb dan pas een hero.
Mijn build order bij NE
3 wisps goud , 1 moonwell , 1 AOW , daarna wisps pleuren op lumber totdat ik een steady flow heb. Als ik genoeg geld heb altar dan archers , daarna wanneer ik genoeg geld heb nieuwe moonwell + dat ding dat je nodig hebt voor Huntresses, daarna 2de AOW en hunts pompen dat attack. dan de rest. Archers doen veel damage maar niet zo'n hoge hp maar als de tegenstander rushed heb ik wel 1 of 2 hunts om de eerste klappen op te vangen.
Dan ff techen en creepen, terijl ik units door blijf pompen met 1 aow , zeer snel uitbreiden en je maakt nog gold winst met 2 aow , zo snel mogelijk dryads en beertjes pompen
Mwoa... als jij al hunts en een AP hebt als de tegenstander aan komt vallen, noem ik dat geen echte rush meer. Een Undead speler kan echt razendsnel met een DL + 8 ghouls binnenvallen. Met nog meer ghouls op de hero gerallyed heb je dan wel een probleem met alleen een DH en wat archers, archers gaan hard dood tegen ghouls... en moonwells zijn vrij snel op :) Irritante is dat vamp aura ook 'werkt' tegen de tree of life en AoW, zodat uprooten veel minder zin heeft. (je krijgt die units dan bijna niet meer kapot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 11:16:
[...]

Mwoa... als jij al hunts en een AP hebt als de tegenstander aan komt vallen, noem ik dat geen echte rush meer. Een Undead speler kan echt razendsnel met een DL + 8 ghouls binnenvallen. Met nog meer ghouls op de hero gerallyed heb je dan wel een probleem met alleen een DH en wat archers, archers gaan hard dood tegen ghouls... en moonwells zijn vrij snel op :) Irritante is dat vamp aura ook 'werkt' tegen de tree of life en AoW, zodat uprooten veel minder zin heeft. (je krijgt die units dan bijna niet meer kapot)
je zou tegen de undead dan nooit de DH of POTM moeten nemen.
Ik zou voor de kotg gaan met dat aura. Volgens mij heft dat het vampire aura op omdat het aantal % wat die ghouls erbij krijgen, er weer van af gaat door dat aura.

Ff checken hoeveel % beide aura's zijn.......

Vamp Aura:
lvl 1 15%
lvl 2 30%
lvl3 45%

Torns Aura:
lvl 1 10%
lvl 2 20%
lvl3 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 13 november 2002 @ 12:56:
[...]

Ik zou voor de kotg gaan met dat aura. Volgens mij heft dat het vampire aura op omdat het aantal % wat die ghouls erbij krijgen, er weer van af gaat door dat aura.

Vamp Aura:
lvl 1 15%
lvl 2 30%
lvl3 45%

Torns Aura:
lvl 1 10%
lvl 2 20%
lvl3 30%
Wuh... aura eerst bij KotG is zowat het domste wat je kan doen :)
Neem dan entangle of Force of nature. Ik ben een voorstander van Entangle, omdat je daarmee units buiten spel zet en langzaam dood maakt EN het is de perfecte hero killer (in combinatie met archers helemaal) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 13 November 2002 @ 12:56:
[...]

Vamp Aura:
lvl 1 15%
lvl 2 30%
lvl3 45%

Torns Aura:
lvl 1 10%
lvl 2 20%
lvl3 30%
Ik doe altijd entangle en force of nature torns aura doet te weinig damage terug vind ik.
En al helemaal niet eerste exp punt opmaken aan die aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

[...]

8 ghouls ? Sure.. 4/5 misschien, als hij er acht ofzo heeft kun je allang een AP neergepoot hebben en een hunt of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 13:47:
[...]En al helemaal niet eerste exp punt opmaken aan die aura.
Yep, wat moet je met je mana dan als je als eerste een aura neemt? Dus net zoals hierboven gezegd, totaal nutteloos :)

Als je hero entanglet, en focus fire erop doet is die hopelijk dood en heb je de rush afgeslagen want bijna niemand gaat door met rushen zonder hero, vooral in het begin :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 13 november 2002 @ 14:14:
[...]

8 ghouls ? Sure.. 4/5 misschien, als hij er acht ofzo heeft kun je allang een AP neergepoot hebben en een hunt of 2.
mjah, ik vind dat toch lastig met NE, je hebt constant een lumber tekort aan het begin... en voor een AP moet je eerst een hunters hall hebben + een shitload lumber :)

maargoed, zeker weten doe ik het niet, dus het is iets om uit te proberen :) ... als ie trouwens meteen hunts gaat zou je evt sleep moeten pakken tijdens het rushen, die paar hunts die hij heeft kun je dan 1 voor 1 in slaap zetten :)

Rushes tegenhouden is altijd goed om je microskillz wat op te peppen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 11:31:
gisteren gelachen zeg, 3v3 random... eerste wat een van m'n allies zegt: "supasupie is very good, we're gonna lose... he's from my country and he ownz" (we speelden dus oa tegen supasupie)... ik en de andere ally stelden em gerust, en we gaan gewoon spelen, want in een 3v3 is tenslotte vanalles mogelijk :)

We gaan creepen als een gek, en komen na een tijdje de tegenstander tegen waaronder stuk of 8 chims van supasupie... heel leuk, maar tegen die tijd pomp ik gewoon wat gargjes uit m'n crypts. M'n gargjes + frosties maken even later wel soep van chims... (supasupie soep dus... ) Nu waren z'n allies niet direct de beste die je kan wensen, maar het blijkt maar dat reputatie in 3v3 random niks voorsteld :)
Supasupie is niet alleen goed, hij is zelfs Nederlander. Ik heb hem weleens zien zitten in het channel waar ik ook altijd zit, al ken ik hem verder niet.

Level 16 RT en 13 solo, met 70% win, is trouwens niet eens zo goed. Ikzelf zit iets hoger, en ik ken vele mensen die rond 80% of zelfs 85-90% zitten.

Chims ownen 3v3 trouwens.

Ik heb laatst een paar potjes gespeeld met Cybe.Zerter (Van dezelfde clan als Cybe.Acidpsycho inderdaad), en die doet dat soort gekke dingen constant. Dan gaat ie Nightelf, gaat ie meteen in het begin expanden, op mijn expansion-plek notabene (bij bijvoorbeeld stromguarde, waar ieder een eigen expansion-plek heeft), waarbij ik de creeps mag clearen voor hem, omdat ie geen leger heeft. Verder mocht ik hem dat potje zo'n 5K aid sturen, omdat ie zelf helemaal geen hout haalde en ook goud nodig had.

Daar staat dan wel tegenover dat hij binnen no-time 10 chims had waarmee je probleemloos 3 complete legers ownt. En tegen de tijd dat zij met air aankwamen had ik ook al 10 garcs af. Toen was had gg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Trouwens gisteren ook nog Aos: VoD gespeeld met de maker van de map.

Hij vond mij een noob, maar ik vond dat het aan de hero lag ;) Dat was natuurlijk tegen zijn zere been, dus volgende potje koos hij de hero die ik had, en hij degene die hij eerst had. Ik moet zeggen dat ie mij nog ownde, maar dat was vooral omdat de helft van mijn team binnen no time was gequit en we dus 2 tegen 4 speelden.

Aardige gast wel verder, en een fantastische map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Diadem schreef op 13 November 2002 @ 15:34:
[...]

Supasupie is niet alleen goed, hij is zelfs Nederlander. Ik heb hem weleens zien zitten in het channel waar ik ook altijd zit, al ken ik hem verder niet.

Level 16 RT en 13 solo, met 70% win, is trouwens niet eens zo goed. Ikzelf zit iets hoger, en ik ken vele mensen die rond 80% of zelfs 85-90% zitten.

Chims ownen 3v3 trouwens.

Ik heb laatst een paar potjes gespeeld met Cybe.Zerter (Van dezelfde clan als Cybe.Acidpsycho inderdaad), en die doet dat soort gekke dingen constant. Dan
Zerter is wel de slechtste speler van cybe =\ en hijs nog weird ook =O
3v3 op hogere levels is meer rush/mass werk dan chims etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Hier ik heb nog een erg leuke replay van een 2 on 2, ik ben Arcraft voor de duidelijkheid.
http://members.home.nl/boesboes/Orcs.w3g
Geef me maar commentaar wat jullie ervan vinden ik ben benieuwd.
(BTW ik vond het een erg goede match)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Met zerter heb ik ook wel eens een paar potjes gedaan. Laten we het er maar op houden dat het niet goed voor mijn stats was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gvd zeg, mn dvdrom heeft het vandaag begeven, hij krijgt de cd's niet meer op gang :(. Nu ben ik dus op zoek naar een no-cd crack (ik neem aan dat dit neit illegaal is, ik heb em gewoon orgineel (duh)). Weet iemand of die er is?

Edit: hmm, vaag, nu werkt ie weer gewoon :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hielko schreef op 13 november 2002 @ 16:01:
Met zerter heb ik ook wel eens een paar potjes gedaan. Laten we het er maar op houden dat het niet goed voor mijn stats was :/
Zullen we binnenkort ff een 2 vs 2 Custom houden?, ff kijken of ATen met mij wel goed is voor je stats. Toen we beide net begonnen speelden we best veel AT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet ff alle replays van laatste tijd uit dit topic gekeken (stuk of drie), vooral die van SupaSupie even in de gaten gehouden...

En even een tip aan Arcraft: blijf niet alleen maar tier1 maken, waarom ging je niet verder op Tauren/shaman ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 11:16:
[...]

Ik heb hopelijk toch nergens gezet dat ik een AP neerzette. ik doe ook aan het begin geen hunts hall. Mijn taktiek is wat gevaarlijk maar snelle rushes worden snel afgeslagen en dan is het tijd om te techen. Zo doe ik het namelijk met alle rasses. Allies zijn vaak wat blij met mij als ik snel units pomp. Helaas ben ik met Night Elf niet supergoed dus ik eet ook niet hoe goed mijn taktiek daar mee is (reden dat ik met NE niet zo goed ben is het hout tekort aan het begin) maar verder mijn taktiek werkt aardig. Plus het lijkt mij in princiepe de beste rush defence. Grootste nadeel is als ze niet rushen duurt het even totdat je echt hunts kan pompen. Maar vergeet 1 ding niet archers doen verschrikkelijk veel damage (voor een tier 1) nadeel van ze is ze hebben weinig defence maar als je al 1 of 2 hunts hebt kan je die als eerste hakpunt nemen

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 20:16:
Zonet ff alle replays van laatste tijd uit dit topic gekeken (stuk of drie), vooral die van SupaSupie even in de gaten gehouden...

En even een tip aan Arcraft: blijf niet alleen maar tier1 maken, waarom ging je niet verder op Tauren/shaman ed?
Dat deed ik omdat ze me ieder moment konden aanvallen d8 ik natuurlijk.
En eigenlijk ook stom - naderhand gekeken - dat ik geen second hero heb gemaakt.

Maar iig bedankt voor je commentaar ;)
tips zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Mystic_X schreef op 13 November 2002 @ 20:23:
Grootste nadeel is als ze niet rushen duurt het even totdat je echt hunts kan pompen. Maar vergeet 1 ding niet archers doen verschrikkelijk veel damage (voor een tier 1) nadeel van ze is ze hebben weinig defence maar als je al 1 of 2 hunts hebt kan je die als eerste hakpunt nemen
Juist, als je allies hebt, is het veel en veel effectiever om Archers te maken dan Hunts. Hunts zijn melee, en met zoveel melee, loop je de helft van de tijd rond om een target te kiezen (of elke hunt valt iemand anders aan, maar dan ben je niet zo effectief bezig). Met archers kan je zooo vreselijk effectief focus fire-en, da's niet normaal. Als je wat aangevallen wordt, gewoon stapje achteruit en schieten.

Helaas heb ik de replay niet, maar ik heb echt een paar erge rushes afgeslagen. Als eerste komen 2 human aan. Al me huntz weg, ik uproot allebei de AOW's, om mee te helpen verdedigen. Me 4 archers + hero en natuurlijk me ally hebben de rush afgeslagen. Ik ben nauwelijks weer ter been gekomen, komt de tweede golf alweer aan, ditmaal footmen met defend (geleerd van eerdere rush). Maar dit pakte nog slechter voor ze uit, want me AOW's maakten nog meer gehakt van ze (en ze zagen de repairende whisps niet >:) ). Me archers schieten nog steeds op ze, ze zijn langzaam, en me DH heeft ongeveer vrij spel.

Hierna was het simpel. Dryads + bears pompen en winnen...

Waar is iedereen trouwens? In welke chan zitten jullie meestal, of zit iedereen in zijn eigen?

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 13-11-2002 21:19 . Reden: vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[...]

Klopt, same met human. Een (gewone) Orc rush is minder moeilijk af te weren...
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 20:16:

welke is dat kan je me ff een quote/link geven? thnx alvast ...
Darkvater schreef op 13 November 2002 @ 21:11:
[...]

Juist, als je allies hebt, is het veel en veel effectiever om Archers te maken dan Hunts. Hunts zijn melee, en met zoveel melee, loop je de helft van de tijd rond om een target te kiezen (of elke hunt valt iemand anders aan, maar dan ben je niet zo effectief bezig). Met archers kan je zooo vreselijk effectief focus fire-en, da's niet normaal. Als je wat aangevallen wordt, gewoon stapje achteruit en schieten.

Helaas heb ik de replay niet, maar ik heb echt een paar erge rushes afgeslagen. Als eerste komen 2 human aan. Al me huntz weg, ik uproot allebei de AOW's, om mee te helpen verdedigen. Me 4 archers + hero en natuurlijk me ally hebben de rush afgeslagen. Ik ben nauwelijks weer ter been gekomen, komt de tweede golf alweer aan, ditmaal footmen met defend (geleerd van eerdere rush). Maar dit pakte nog slechter voor ze uit, want me AOW's maakten nog meer gehakt van ze (en ze zagen de repairende whisps niet >:) ). Me archers schieten nog steeds op ze, ze zijn langzaam, en me DH heeft ongeveer vrij spel.

Hierna was het simpel. Dryads + bears pompen en winnen...

Waar is iedereen trouwens? In welke chan zitten jullie meestal, of zit iedereen in zijn eigen?
Huntz zijn niet melee maar short RANGED (sjeck de damage maar ns)...

En why bears + dryads? Voor Roar of Bear Form? Als je er Roar mee gaat doen heb je er dik nix aan want dryads zijn imune voor magic...

Chan? Gewoon NLD-1 of onder vrienden een random channel...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

HIValicious schreef op 13 November 2002 @ 22:29:
[...]Huntz zijn niet melee maar short RANGED (sjeck de damage maar ns)...

En why bears + dryads? Voor Roar of Bear Form? Als je er Roar mee gaat doen heb je er dik nix aan want dryads zijn imune voor magic...

Hunts zijn eigenlijk melee. Ze moeten (bijna) naast de enemy staan om die aan te vallen. Dus ze nemen de plaats in van zeg maar grunts, footies, ghouls. Daarom tel ik ze melee.

Bears + dryads omdat dryads met slow poison rulen tegen wegrennende units/heroes, en ze zijn mijn anti-air unit. Bears voor Bear form, 1 roar (voor andere bears, allies) en rejuvenation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 13 November 2002 @ 21:10:
[...]

Dat deed ik omdat ze me ieder moment konden aanvallen d8 ik natuurlijk.
En eigenlijk ook stom - naderhand gekeken - dat ik geen second hero heb gemaakt.

Maar iig bedankt voor je commentaar ;)
tips zijn altijd welkom!
Ook wel relaxed dat je die mask of death en die anc had (toch?) dan ben je echt niet neer te krijgen met een TC lvl 10! :D. Niet dat level 10 hero's zoiezo makkelijk neer te slaan zijn... :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 13 november 2002 @ 22:29:
[...]

Klopt, same met human. Een (gewone) Orc rush is minder moeilijk af te weren...

[...]

welke is dat kan je me ff een quote/link geven? thnx alvast ...

[...]

Huntz zijn niet melee maar short RANGED (sjeck de damage maar ns)...

Stond ergens paar (1 of 2?) pagina's terug, van iemand die een 3vs3 tegen SupaSupie speelde.

Edit: langzamerhand vind ik het spel ook saaier worden, maar dat boeit niet, een spel heeft me nog amper zo lang kunnen boeien als WarCraft3 dat doet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Binnenkort een lan in Center Parcs, en dan mag het weer eens uit de doos :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Shade schreef op 13 november 2002 @ 15:40:

Zerter is wel de slechtste speler van cybe =\ en hijs nog weird ook =O
3v3 op hogere levels is meer rush/mass werk dan chims etc.
Hielko schreef op 13 November 2002 @ 16:01:
Toch is Zerter zeker niet slecht. Dat hij de zwakste speler van Cybe is zegt meer over Cybe dan over Zerter. Weird is ie zeker ja, ik heb geloof ik nog geen potje met hem gespeeld waarin ie niet zat te schelden, of bot zat te doen, of gewoon ongelooflijk vaag. Maar ach, hij is wel ok, volgens mij is hij stiekem best aardig.

Ik heb overigens ook nog geen potjes met hem verloren. Dus wat dat betreft ben ik iig tevreden ;) Alhoewel we al wel meerdere keren langs afgronden zijn gegaan. Potjes 2v2 waarbij alle 4 onze basissen compleet in de puin gingen, maar we alle 4 onze complete legers overhielden. Wij wonnen omdat zij nog 2 geheime moonwells hadden maar Zerter nog expansion die net af was (townhall stond er 5 sec nadat z'n laatste gebouw gesloopt werd ofzo). Ze vonden de expansion niet snel genoeg, en toen ze hem vonden stonden onze legers er al klaar, te wachten. What a game. Ik heb nog wel replay, alleen 1.03...

Wij moeten trouwens ook eens spelen Triad. Heb volgens mij al in geen jaren meer met jou gespeeld, en das toch zonde, want volgens mij is het goed voor m'n stats. En Undead + Human is misschien wel de beste combo around.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:46:
[...]

Stond ergens paar (1 of 2?) pagina's terug, van iemand die een 3vs3 tegen SupaSupie speelde.

Edit: langzamerhand vind ik het spel ook saaier worden, maar dat boeit niet, een spel heeft me nog amper zo lang kunnen boeien als WarCraft3 dat doet :).
ik speelde die tegen supasupie...

linkje nogmaals danmaar:

http://www.spiresound.nl/3v3_lowprofile.w3g

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

net same met darkvater[nl] gespeeld maar hij dropped :(

This is the Way.

• Row

Row

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:44:
[...]

Ook wel relaxed dat je die mask of death en die anc had (toch?) dan ben je echt niet neer te krijgen met een TC lvl 10! :D. Niet dat level 10 hero's zoiezo makkelijk neer te slaan zijn... :P.
Ja dat klopt en ook nog het feit erboven op dat ik de meest hitpoints had wat een hero maar krijgen kan TC roelt _/-\o_
Dat is idd realx aan mask of death 50 % life krijg je terug en das echt wel veel en fijn als je level 10 bent :D :D :D

maar hun DH had ook een mask of death d8 ik...

Verwijderd

Row schreef op 14 November 2002 @ 08:49:
[...]

Ja dat klopt en ook nog het feit erboven op dat ik de meest hitpoints had wat een hero maar krijgen kan TC roelt _/-\o_
Dat is idd realx aan mask of death 50 % life krijg je terug en das echt wel veel en fijn als je level 10 bent :D :D :D

maar hun DH had ook een mask of death d8 ik...
TC heeft in principe geen ankh nodig @ lvl10, want da's z'n ultimate :) ... wel beter dan in de beta trouwens, waar je genoeg Mana moest hebben wilde de reincarnation uberhaupt werken. :)

• Shade

Shade

GuRa

Diadem schreef op 13 november 2002 @ 23:04:
[...]

[...]

Wij moeten trouwens ook eens spelen Triad. Heb volgens mij al in geen jaren meer met jou gespeeld, en das toch zonde, want volgens mij is het goed voor m'n stats. En Undead + Human is misschien wel de beste combo around.
Who cares about stats =O
Ik speel tegenwoordig alleen maar solo verder.. AT's op andere act maybe..

En zerter is een nerd zegt firebolt ^^

• Darkvater

Darkvater

oh really?

HIValicious schreef op 14 November 2002 @ 00:02:
net same met darkvater[nl] gespeeld maar hij dropped :(
Het is Darkvater[NL] :P, en sorry HIValicious :(. Ik kreeg een fokking WC3 crash voor me neus en was zo gefrustreerd dat ik maar gelijk de hele PC uitzette en ging slapen :(

Maar je hebt wel gewonnen, he? })

• Diadem

Diadem

fossiel

I do ;)
Ik speel tegenwoordig alleen maar solo verder.. AT's op andere act maybe..
Alleen maar solo? Jemig, ik speel vrij veel solo, maar alleen solo vind ik wel erg beperkt. Waarom is dat? Solo is leuk, maar zeker een 3v3 af en toe vind ik toch altijd goed smaken.
En zerter is een nerd zegt firebolt ^^
Obviously :)

• Shade

Shade

GuRa

Diadem schreef op 14 November 2002 @ 19:57:
[...]

I do ;)

[...]

Alleen maar solo? Jemig, ik speel vrij veel solo, maar alleen solo vind ik wel erg beperkt. Waarom is dat? Solo is leuk, maar zeker een 3v3 af en toe vind ik toch altijd goed smaken.

[...]

Obviously :)
Achja solo daar word ik beter van dan iedere keer weer at.. Op solo kan ik ook alleen maar doodgaan door mijn fouten en niet van een ander en dat is alleen maar positief als je me begrijpt. + een lvl 21 gast beaten doet je best wel goed :D

• Hielko
Een lvl 14 AT team beaten doet je ook wel goed hoor :D

+ het is een stuk leuker om te gamen met (semi-)bekenden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

pcies 5 exp te weinig voor LVL9 ^-^

weet iemand nog leuke clans(ites) of gewone sites?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha! Ruud (Apocrypha)>> zo slecht ben ik toch ook weer niet in undead! :D LOL Boeien, was toch oude account :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*(&#$!@$, ik kan dus tegenwoordig echt niet overweg met orcs, maar het lijkt wel alsof ik die dingen altijd krijg als ik random doe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo ga je dan niet met een of andere blaat-account oefenen met orcs? Of mensen vragen of ze custom willen? Ik bedoel, ik ken het verschijnsel, als ik random ga heb ik ook vaak orc, of orc allies, maar als je ff oefent moet je toch in staat zijn redelijk te kunnen spelen ;)

Woei, check anders in de tussentijd deze replay :)

nice 3vs3@Stromguarde

Toch erg handig als je een ally met mass teleport hebt :). Verder was het wel suf dat ik zo lang wachtte met een 3e mijn pakken, maar ik verwachtte op een end geen tegenstand meer eigenlijk :+. Ook had ik wel wat scrolls of TP mogen kopen, maarja, soms denk je d'r gewoon niet aan hè :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:46

Gallus

Cheesy

Verwijderd schreef op 16 November 2002 @ 19:17:
Hoezo ga je dan niet met een of andere blaat-account oefenen met orcs? Of mensen vragen of ze custom willen? Ik bedoel, ik ken het verschijnsel, als ik random ga heb ik ook vaak orc, of orc allies, maar als je ff oefent moet je toch in staat zijn redelijk te kunnen spelen ;)

Woei, check anders in de tussentijd deze replay :)

nice 3vs3@Stromguarde

Toch erg handig als je een ally met mass teleport hebt :). Verder was het wel suf dat ik zo lang wachtte met een 3e mijn pakken, maar ik verwachtte op een end geen tegenstand meer eigenlijk :+. Ook had ik wel wat scrolls of TP mogen kopen, maarja, soms denk je d'r gewoon niet aan hè :).
Wow...m'n pctje trok het toch erg slecht....zo'n mega-battle @4voudige snelheid. }:O

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Zat gisterenavond potje te spelen tegen een human, ik undead. Ik heb m alle ruimte gegeven, heb m niet aangevallen, en op een gegeven moment komt ie aanvallen, zo rond de tijd dat ie allang 6 sorcs had kunnen hebben, ik had nl ook DL, DK, 6 necro's, 4 aboms en wat ghouls. Dus ik hak m in de pan, denk nouja, hij komt zo wel met sorcs, nee hoor, weer met footies, 2knights en 3 riflemen en een AM.. Dus ik mol m weer helemaal, en ben toen zijn basis binnengevallen (niks geen towers oid) vraagt ie ineens: oh please let me win, this is my new clan account, pls man
En hij ging de hele tijd door met zeiken :D echt niet dat ik m liet winnen dus, zei t nog, met sorcs had ie waarschijnlijk gewonnen, de prutser :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzit nu bij mijn zus, weet iemand ondertussen een fix oid tegen het telkens crashen van warcraft? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

zijn eigenlijk alle Cybe's NL?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Glorificationer schreef op 17 november 2002 @ 15:48:
Zat gisterenavond potje te spelen tegen een human, ik undead. Ik heb m alle ruimte gegeven, heb m niet aangevallen, en op een gegeven moment komt ie aanvallen, zo rond de tijd dat ie allang 6 sorcs had kunnen hebben, ik had nl ook DL, DK, 6 necro's, 4 aboms en wat ghouls. Dus ik hak m in de pan, denk nouja, hij komt zo wel met sorcs, nee hoor, weer met footies, 2knights en 3 riflemen en een AM.. Dus ik mol m weer helemaal, en ben toen zijn basis binnengevallen (niks geen towers oid) vraagt ie ineens: oh please let me win, this is my new clan account, pls man
En hij ging de hele tijd door met zeiken :D echt niet dat ik m liet winnen dus, zei t nog, met sorcs had ie waarschijnlijk gewonnen, de prutser :D
6 sorcs << 4 aboms + 6 necros(dus ik vraag me af waarom je beweert dat hij min 6 sorcs moet hebben terwijl hij er wel minimaal 20 had kunnen hebben). en waarom val je zn basis niet binnen nadat je hem de eerste keer ingemaakt hebt (en ziet dat ie noob is, als jij op tier 3 zit en hij met footies aan komt kakken)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 19:10:
kzit nu bij mijn zus, weet iemand ondertussen een fix oid tegen het telkens crashen van warcraft? :(
buy intel ;) .. nee geintje :) welk OS, welke videokaart? moet vast iets op te googlen zijn lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 22:13:
[...]

buy intel ;) .. nee geintje :) welk OS, welke videokaart? moet vast iets op te googlen zijn lijkt me :)
ik heb me al helemaal dood gegoogled :(

anyway, ik ben nu alweer thuis, dus het gevaar is geweken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

TrehT schreef op 17 november 2002 @ 20:16:
[...]

6 sorcs << 4 aboms + 6 necros(dus ik vraag me af waarom je beweert dat hij min 6 sorcs moet hebben terwijl hij er wel minimaal 20 had kunnen hebben). en waarom val je zn basis niet binnen nadat je hem de eerste keer ingemaakt hebt (en ziet dat ie noob is, als jij op tier 3 zit en hij met footies aan komt kakken)
Ik wacht dan altijd af, ten eerste om mn hero's op hogere levels te krijgen, ten tweede om te oefenen rushes af te slaan en ten derde, tis gewoon leuk om zo'n gast te zien ploeteren :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Bij mij loopt ie ook soms vast.....kan er niks aan doen :(

Btw, ik vind Humans echt overpowered, en dan vooral de Paladin. Kijk maar eens, 75mana om te healen, en 25 voor je Divine Shield. Je kan dus lekker iedereen healen, en als het wat te moeilijk wordt, ffs je Divine Shield aan. Vooral in combinatie met de AM is dit gewoon onverslaanbaar, je hebt oneindig mana om AM te healen, en divine shield aan te doen. Als je het vergelijkt met zijn tegenhanger, de DK van UD, dan is de Paladin superieur op alle punten. Holy Light > Death Coil. Volgens mij ben je beter af om heroes te healen dan aan te vallen, maar ook als ik dat niet bekijk:
Divine Shield >>>>> Dark Ritual. Voor maar 25 mana ben je onoverwinnelijk voor een tijdje. Wat moet de DK doen? 50 mana opofferen voor wat leven (en dan moet je nog in een menigte zoeken naar een geschikt kandidaat), en dan heb je minder mana over om te DC, terwijl de Palading 25 meer overhoudt, onverslaanbaar is voor een tijdje (en bijna altijd de AM erbij heeft voor unlimited mana). En de ultimate??? Paladin krijg je 6 units voor ALTIJD terug met alles erop en eraan, met DK 6 units terug zonder enige abilities, die ook nog supersimpel gekilled kunnen worden door Priest/WON/Dryad, etc.

Sorry hoor, maar dit is echt niet fair. Ik heb echt de pest aan de Humans, als ik ze zelf niet ben :), en vind dat er wat aan gedaan moet worden.

Ik heb gister in me eentje met 1/1 footies (8) + pala en 2 adept sorcs + 5 adept priests + AM tot 2 keer toe een leger van 12 hunts en DH in hun eigen basis verslagen zonder ook maar 1 unit te verliezen. Hoezo overpowered? Dat was dus een 2v2 game waar me partner me niet hielp omdat ie pissed was dat ik zijn hero niet heb gehealed en dat ie doodging. Hij bewoog niet tot zijn hero d'er weer was.

Of zit ik nu uit me nek te lullen? Hoe zouden jullie Humans afmaken als niet human zijnde? AM+PD is al overpowered, stop daar wat sorcs bij (slow alleen is al genoeg) wat priests (heal + dispel) en footies is al genoeg en je bent onverslaanbaar (ok, misschien niet tegen mass air, maar slow + blizzard rules wel tegen air units). Help me defeat the humans! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind humans erg fijn :)
over powered is een groot woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

tegen humans werkt maar 1 manier, rushen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 11:43:
ik vind humans erg fijn :)
over powered is een groot woord.
Jah, ik vind humans erg fijn, human vs human gaat ook nog wel, maar aangezien ik random ben, moet ik ook vaak tegen human terwijl ik geen human ben, en dan is het kut :(
KeeZ schreef op 18 November 2002 @ 12:59:
tegen humans werkt maar 1 manier, rushen...
Jah, dat werkt. Maar dat leek me nou niet echt de bedoeling van blizzard, toch?

Kom op, een anti-human expert...hoe versla je humans?

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 18-11-2002 13:16 . Reden: quote2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Darkvater schreef op 18 november 2002 @ 11:24:
Bij mij loopt ie ook soms vast.....kan er niks aan doen :(

Btw, ik vind Humans echt overpowered, en dan vooral de Paladin. Kijk maar eens, 75mana om te healen, en 25 voor je Divine Shield. Je kan dus lekker iedereen healen, en als het wat te moeilijk wordt, ffs je Divine Shield aan. Vooral in combinatie met de AM is dit gewoon onverslaanbaar, je hebt oneindig mana om AM te healen, en divine shield aan te doen. Als je het vergelijkt met zijn tegenhanger, de DK van UD, dan is de Paladin superieur op alle punten. Holy Light > Death Coil. Volgens mij ben je beter af om heroes te healen dan aan te vallen, maar ook als ik dat niet bekijk:
Divine Shield >>>>> Dark Ritual. Voor maar 25 mana ben je onoverwinnelijk voor een tijdje. Wat moet de DK doen? 50 mana opofferen voor wat leven (en dan moet je nog in een menigte zoeken naar een geschikt kandidaat), en dan heb je minder mana over om te DC, terwijl de Palading 25 meer overhoudt, onverslaanbaar is voor een tijdje (en bijna altijd de AM erbij heeft voor unlimited mana). En de ultimate??? Paladin krijg je 6 units voor ALTIJD terug met alles erop en eraan, met DK 6 units terug zonder enige abilities, die ook nog supersimpel gekilled kunnen worden door Priest/WON/Dryad, etc.

Sorry hoor, maar dit is echt niet fair. Ik heb echt de pest aan de Humans, als ik ze zelf niet ben :), en vind dat er wat aan gedaan moet worden.

Ik heb gister in me eentje met 1/1 footies (8) + pala en 2 adept sorcs + 5 adept priests + AM tot 2 keer toe een leger van 12 hunts en DH in hun eigen basis verslagen zonder ook maar 1 unit te verliezen. Hoezo overpowered? Dat was dus een 2v2 game waar me partner me niet hielp omdat ie pissed was dat ik zijn hero niet heb gehealed en dat ie doodging. Hij bewoog niet tot zijn hero d'er weer was.

Of zit ik nu uit me nek te lullen? Hoe zouden jullie Humans afmaken als niet human zijnde? AM+PD is al overpowered, stop daar wat sorcs bij (slow alleen is al genoeg) wat priests (heal + dispel) en footies is al genoeg en je bent onverslaanbaar (ok, misschien niet tegen mass air, maar slow + blizzard rules wel tegen air units). Help me defeat the humans! :)
De DK aura ownt die van de pally, maar verder heb je gelijk.

Een DK heeft altijd 1 strength meer, en 1 agility minder. Wat stats betreft zijn ze dus nagenoeg gelijk, als ik strength beter dan agility, omdat strength voor beide primary is.

DC en HL zijn precies even goed. Met DC kun je immers ook je eigen units healen. In solo play dan, met team games is HL misschien iets beter omdat je dan ook je allies hero's kunt healen (ally zal vaker niet undead zijn dan undead).

DS is echter inderdaad zeer, zeer, zeer veel beter dan DR. DS is gewoon te goed, te lang, te sterk.

En de ultimate van de DK is echt een totaal lachertje. Resurrection geeft 6 legers terug, Animate Dead ook. Resurrection echter doet het permanent, met alle abilities, niet dispellable. Animate Dead dus niet. En het leukste: Resurrection is 200 mana, Animate Dead is 250. Ahum..

Ik ben het dus helemaal met je eens: Pally is te sterk in vergelijking met DK.

Vooral de DK ultimate moet eens gefixed worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Darkvater schreef op 18 November 2002 @ 11:24:

[..]

Help me defeat the humans! :)
OK, komt 'ie:

Wat IMHO voldoende is tegen humans:

Met NE:

DH en PotM/KotG met wat WoN's en de DH health potion

6 Master DotC 2/2
Voor de battle Roar, dan naar Bear form en indien nodig terug naar Druid form voor Rejuv

8 Dryads 2/2 + Magic dispell
Achter de DotC en de DH, en dan focus fire op gripphons enzo...

6 Master DotT 2/2
Cyclone wat knights en FancyFire de overige knights/belangrijke units (gripphons), daarna op autocast

2 Chims 2/2 nog als de foodlimit het toelaat
Chims richting casters sturen, indien gepolymorphed --> dispellen

Met Orc:

FS met Chain Lightning op de casters en wolfs voor wat extra tanking
TC met Warstomp en Shockwave op de casters (zeker 2 health potions)
Allebei WoN's

8 beserker Grunts 2/2 of 3/3

8 Shaman met BL
BL de hele zooi!

8 WD voor Statis and Healing
Statis trap 2x in de battle, daarna 2x healing

2 Kodo beasts voor wardrum (en devour 2 grote untis)

Eventueel een aantal Tauren met pulverize door de grunts heen mixen

Met Undead

DL met sleep en Vamp Aura, DK met DC en Unholy Aura (beide WoN’s en health potions)

12 Ghouls 2/2 + Ghoul Frenzy
Dual Aura ghouls, yummie! :)

2 Crypt Fiends 2/2 om air te webben

6 Gargoyles 2/2

4 Master Necro’s
Criple = cool! Daarna eventueel Raise Dead, maar oppassen, als je enemy WoN’s heeft (wat die zouden moeten hebben) is het alleen maar Exp. voor hun…

Eventueel aboms, maar liever nog Frosties ertussen mengen

Met human

MK met Thunder Clap, Bash en Stormbolt, Daarbij een AM met WE voor tanking, Blizzard voor de enemy casters en Brilliance Aura voor jou casters en hero’s.
Allebei natuurlijk wat WoN’s en healing potions.

8 Footman 2/2

4 Knights 2/2 Animal wartraining

6 Master Priests
Eerst de hele boel Innerfire geven, daarna healing op autocast

6 Master Sorcs
Belangrijke units Polymorphen, daarna slow op autocast

6 Gripphons 2/2 Animal wartraining en Stromhammers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Op zich niet zo'n slecht idee, alleen moet je dan met alle races alles (alle gebouwen) bouwen (en ook alles een beetje upgraden), wat én meer geld/resources inneemt én veel meer tijd in beslag neemt, waardoor je kansen sterk afnemen tegen een human die alleen maar footies (misschien knights) en sorc/priest maakt, wat het meest gangbaar en succesvol is.

NE:
DotC is wel goed, alleen is bear, terug, rejuv, bear erg microintensief (veel oefenen dus).
DotT met Cyclone is erg afgenomen, 10 seconden is niet zo veel

UD:
Necro met cripple is uber, alleen worden die zo dispelled en ben je een heleboel mana kwijt.

WoN....draait hier Warcraft3 om? :P

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 18-11-2002 14:10 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 18 November 2002 @ 13:45:
[...]
NE:
DotC is wel goed, alleen is bear, terug, rejuv, bear erg microintensief (veel oefenen dus).

Bears moet je een stuk of 5 hebben eigenlijk... en eentje laat ik gewoon in druid form voor roar rejuv. Roar duurt lang genoeg om 1 druid te laten casten iedere keer. Als je mana op is om roar te casten ben je uberhaupt al veel te lang aan het battlen :)

Voor de rest... Dryads Dryads Dryads Dryads.... die dingen zijn de nachtmerrie van iedere caster :) ... en m'n hero is bijna altijd KotG voor NE...

ohjah WoN -> verplicht in iedere game :) .... vergelijkbaar met tomes of experience als je tegen undead speelt... en er is altijd wel IETS te dispellen... al zijn het alleen maar negative spells op je eigen units... zo duur is die WoN iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het irritante van de humans zijn hun spellcasters, ik vind dat die wel overpowered zijn qua magic, priests in combo met sorceress + AM en een paar knights zijn zo goed als onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Darkvater schreef op 18 November 2002 @ 13:45:
[...]

Op zich niet zo'n slecht idee, alleen moet je dan met alle races alles (alle gebouwen) bouwen (en ook alles een beetje upgraden), wat én meer geld/resources inneemt én veel meer tijd in beslag neemt, waardoor je kansen sterk afnemen tegen een human die alleen maar footies (misschien knights) en sorc/priest maakt, wat het meest gangbaar en succesvol is.

NE:

UD:
Necro met cripple is uber, alleen worden die zo dispelled en ben je een heleboel mana kwijt.

Nee joh, zo moelijk is 't niet, beetje micro'en met je DotC. ff oefenen en je ehbt er zeker plezier van. :)

Maar dat is met alles zo, wat je cast, kan gedispelled worden...

En idd, alle draait om je WoN's. Zeker tegen undead zoals Profile al zei.
Ik moest 1 keer in een 3vs3 tegen 3x undead. Het enige wat die knuppels maakten waren mass Necro's en een flink aantal ghouls.
Het was een MegaSuperUltra Tome of Experience... :P
Allemaal skellies, en mijn DH had 3 WoN's (9x dispellen dus). Ik ging de battle in met een L3, en eindigde met een L7 ofzo. :*)
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 14:31:
[...]

Bears moet je een stuk of 5 hebben eigenlijk... en eentje laat ik gewoon in druid form voor roar rejuv. Roar duurt lang genoeg om 1 druid te laten casten iedere keer. Als je mana op is om roar te casten ben je uberhaupt al veel te lang aan het battlen :)

Voor de rest... Dryads Dryads Dryads Dryads.... die dingen zijn de nachtmerrie van iedere caster :) ... en m'n hero is bijna altijd KotG voor NE...

ohjah WoN -> verplicht in iedere game :) .... vergelijkbaar met tomes of experience als je tegen undead speelt... en er is altijd wel IETS te dispellen... al zijn het alleen maar negative spells op je eigen units... zo duur is die WoN iig niet :)
Dryads roeleren idd.

Je moet alleen een teammate hebben die een rush kan stoppen als je direct naar dryads teched.

(zoals wij een tijdje geleden, dat was idd maar net aan, die rush afslaan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mr j leer mij dan eens jou uber micro met dotc ben zo online dus....

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat ik jammer vind van WarCraft3 en andere blizzard strategie spellen? the unit limit! :(((

ik bedoel, het moet toch mogelijk zijn om meer te maken?? vind er zo niks aan..
Namelijk wie valt er aan zonder reserves??? in dit spel is het gewoon niet mogelijk om reserves over te houden of je moet wel zoveel barrack maken dat je meteen kunt aanvullen. maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik vind Warcraft ook single!! een tof spel en genoten van de endsequence van ieder ras.. en een beloing als je de vijand verslagen had. (heb je niet bij multiplayer he?)

maargoed...
zijn er meerdere mensen die er zo over denken??
laat het effe weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Hmmm palladin overpowered? In mijn ogen niet, ik gebruik hem ook niet vaak. Een MK en AM zijn in mijn ogen veel nuttiger.

Een palladin heeft geen mass destruction spells, de aura is bagger en alleen vs undead heb iets waarmee je hero's kan aanpakken. Dat zijn spells beter zijn dan die van de DK is niet echt relevant aangezien je de DK gebruikt voor zijn aura en een pally niet.

MRJ. leuke combinaties heb je bedacht, maar wtf heb je eraan? Je zult je unit keuze af moeten laten hangen van de units die de human gaat en daarnaast is de game al voorbij voordat jij al die units geresearched hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz ik moet zeggen dat ik sneller met bouwen ben dan de computer.
Maar als ik even wacht dan Is de computer erg sterk. Hun leger wint heel vaak van me.
Maar ja ik blijf oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 16:23:
weet je wat ik jammer vind van WarCraft3 en andere blizzard strategie spellen? the unit limit! :(((

ik bedoel, het moet toch mogelijk zijn om meer te maken?? vind er zo niks aan..
Namelijk wie valt er aan zonder reserves??? in dit spel is het gewoon niet mogelijk om reserves over te houden of je moet wel zoveel barrack maken dat je meteen kunt aanvullen. maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik vind Warcraft ook single!! een tof spel en genoten van de endsequence van ieder ras.. en een beloing als je de vijand verslagen had. (heb je niet bij multiplayer he?)

maargoed...
zijn er meerdere mensen die er zo over denken??
laat het effe weten.
ik juist het tegendeel daarvan

Warcraft is zo gemaakt dat je echt taktieken moet hebben om te winnen, een legertje eropaf sturen met een grote kans dat je de strijd verliest is een foutje dat vele n00bs maken (en ik ook nog af en toe)

je moet nadenken bij elke stap die je zet, als je gaat creephunten, ben je dan wel sterk genoeg, en is je basis niet onverdedigd?

je kan ook niet alleen maar een soort unit gaan bouwen zonder dat je effectifiteit daalt, verschillende units zorgen ervoor dat je je vijand van alle kanten kan pakken (en dat doet hij ook bij jou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Hielko schreef op 18 November 2002 @ 16:27:
Hmmm palladin overpowered? In mijn ogen niet, ik gebruik hem ook niet vaak. Een MK en AM zijn in mijn ogen veel nuttiger.

Een palladin heeft geen mass destruction spells, de aura is bagger en alleen vs undead heb iets waarmee je hero's kan aanpakken. Dat zijn spells beter zijn dan die van de DK is niet echt relevant aangezien je de DK gebruikt voor zijn aura en een pally niet.
Heeft de DK dan mass destruction spells :? Het gaat erom dat je met je Paladin 'oneindig' vriendelijke heroes met mass destruction spells, of erg belangrijke auras, of gewoon supa-destructo-powah kan healen en jezelf niks overkomt omdat je gewoon DS aanzet. Ik vind trouwens de ultimate van de Paladdin veel beter dan menige mass destruction spells. Hoe vaak kon je in een battle je mass-destruction spell uitoefenen? Niet erg vaak. Als je dat wel kon, dan was je tegenstander of slecht, of je uber-spell maakt niks uit, want zonder had je ook al gewonnen. En wat is toffer dan 6 units terug te krijgen? Daarvoor hoeven niet 6 van jouw knights dood te gaan, want de ook de units van je ally worden resurrect. Hij's echt wel uber
If you Resurrect allied units, those units will go back to the original owner's control (your Ally)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

@Hivalicious: vanavond na 21.00 hoop ik weer op b.net te zijn (en zo uber is dat echt niet, als ik het zelfs kan)

@Redbear: Die limit maakt het juist tactisch veel leuker enzo. Wat heb je eraan als je eerst gaat turtellen, en dan met 30 frosties aan komt kakken? Dat is toch ook niets? :)

@Hielko: wtf ik er aan heb? Aantonen dat je humans niet zo onverslaanbaar zijn als bovenstaand gemeld werd, meer niet.
Maar voor de rest heb wel gelijk hoor met dat je moet scouten+reacten en het hele tijdsaspect... :z

Laten we het er maar op houden dat als ik voldoende gold, wood en tijd hebt, ik in principe in die richting een leger maak. Dus ook een beetje een 'opsommingspost' dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Darkvater schreef op 18 November 2002 @ 16:39:
[...]

Heeft de DK dan mass destruction spells :? Het gaat erom dat je met je Paladin 'oneindig' vriendelijke heroes met mass destruction spells, of erg belangrijke auras, of gewoon supa-destructo-powah kan healen en jezelf niks overkomt omdat je gewoon DS aanzet. Ik vind trouwens de ultimate van de Paladdin veel beter dan menige mass destruction spells. Hoe vaak kon je in een battle je mass-destruction spell uitoefenen? Niet erg vaak. Als je dat wel kon, dan was je tegenstander of slecht, of je uber-spell maakt niks uit, want zonder had je ook al gewonnen. En wat is toffer dan 6 units terug te krijgen? Daarvoor hoeven niet 6 van jouw knights dood te gaan, want de ook de units van je ally worden resurrect. Hij's echt wel uber

[...]
je wijst erop dat paladin vooral in teamgames (als het even kan 3v3) goed is maar dan is de resurrect spel een stuk minder nuttig, wat zijn nou 6 units in een 3v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

TrehT schreef op 18 november 2002 @ 16:51:
[...]

je wijst erop dat paladin vooral in teamgames (als het even kan 3v3) goed is maar dan is de resurrect spel een stuk minder nuttig, wat zijn nou 6 units in een 3v3
Ik speel meestal 2v2, want 3v3 is én te zwaar voor mijn pc :z (tijdens zware battles kan ik niet echt iets doen), en het is toch massen van units, niks aan eigenlijk. Maar ook al in 1v1 is het goed, al is het niet 6 knights, master sorcs terugkrijgen is ook superfijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die paar units gewoon te weinig.. als ik met een par stukken wil spelen ga ik wel schaken!!
ik hou can kwantiteit!! meer is mooi.. kijk maar in het echt.. eerst buffelen en dan nemen.
en er is ook geen voordeel in hoogte en dergelijke.. maar ik blijf dit spel wel mooi vinden... maar wat als het 3 tegen 1 is? probeer dan maar eenste winnen.. heb ik wel eens gehad.. en dan is die limit je doodvonnis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb net een ownage potje gespeeld of course met NE :)

DH + POTM + Mounted Hippo's + Storm Crowed Talons + lvl 3 upgrade :)

hier filetje...
www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Mounted Hippo Ownage.w3g.jpg

zitten wat foutjes van mij en me allie in... t was BTW Random 2v2 Play game
ff rename ajb :)

BTW TALONS RULE!!!!!!!!11111111111 :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 16:54:
Ik vind die paar units gewoon te weinig.. als ik met een par stukken wil spelen ga ik wel schaken!!
ik hou can kwantiteit!! meer is mooi.. kijk maar in het echt.. eerst buffelen en dan nemen.
en er is ook geen voordeel in hoogte en dergelijke.. maar ik blijf dit spel wel mooi vinden... maar wat als het 3 tegen 1 is? probeer dan maar eenste winnen.. heb ik wel eens gehad.. en dan is die limit je doodvonnis!
Ik wil je niet ontmoedigen, maar als je in 3v1 zat en d'er was geen foodlimit, denk je niet dan die 3 nog meer units gaan maken? Dan ben je nog meer gephuked dan met foodlimit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Ik weet niet wat jullie allemaal lopen te huilen om een paladin hoor ..
Death pact owned hard, en alleen zn ultimate zuigt =\

Paladin bleh holy light beter als Death coil ?? Nee, geef mij maar een DK ipv een paladin >_<.
Paladin is een lopende healing pot. DK kan teminste hero's rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die laatste opmerking van triad ben ik het zeker eens, hoevaak ik wel niet een wegvluchtende AM/KotG/PotM neergecoiled heb :)

Daar stond je anders, met je Holy Light :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 18 november 2002 @ 16:55:
ik heb net een ownage potje gespeeld of course met NE :)

DH + POTM + Mounted Hippo's + Storm Crowed Talons + lvl 3 upgrade :)

hier filetje...
www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Mounted Hippo Ownage.w3g.jpg

zitten wat foutjes van mij en me allie in... t was BTW Random 2v2 Play game
ff rename ajb :)

BTW TALONS RULE!!!!!!!!11111111111 :)
Hoe download ik die replay? :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

uhm ff knippe en plakke srry

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Death Coil
A coil of death that can damage an enemy living unit or heal a friendly undead unit.
Level Duration Cooldown Mana Cost Range Area of Effect Allowed Targets Effect Hero Level Req
1 N/A 5 sec. 75 80 Unit Air, Ground, Organic, Not Self Damages 100 or Heals 200 HP 1
2 N/A 5 sec. 75 80 Unit Air, Ground, Organic, Not Self Damages 200 or Heals 400 HP 3
3 N/A 5 sec. 75 80 Unit Air, Ground, Organic, Not Self Damages 300 or Heals 600 HP 5

Death Coil
Death Coil is useful for healing undead units. Use it to heal important units such as Abominations, Necromancers, and Frost Wyrms especially. When you build multiple Heroes you can also use Death Coil to heal your other Undead Heroes. Use Death Coil to damage enemy units and Heroes. Death Coil is especially useful to finish off running enemy Heroes that are near death.
Holy Light
A holy light that can heal a friendly living unit or damage an enemy undead unit.
Level Duration Cooldown Mana Cost Range Area of Effect Allowed Targets Effect Hero Level Req
1 N/A 5 sec. 75 80 Unit Air, Ground, Organic, Not Self Heals 200 HP/Damages 100 HP 1
2 N/A 5 sec. 75 80 Unit Air, Ground, Organic, Not Self Heals 400 HP/Damages 200 HP 3
3 N/A 5 sec. 75 80 Unit Air, Ground, Organic, Not Self Heals 600 HP/Damages 300 HP 5

Holy Light Information
The Paladin cannot cast Holy Light on himself.
Holy Light is much easier to use with Sub Groups. Simply group select units and hit tab until the Paladin's Holy Light button shows up. Left-click on the Holy Light button to target the spell, then left click on a damaged unit's portrait in the Sub Group. This will cause the Paladin to heal the unit without having to click on the unit itself. With practice you can quickly heal damaged units in battle, making this a very effective spell. The Paladin can keep important units such as Knights, Priests, and Sorceresses alive. If the enemy continues to attack them, the Paladin can continue to cast Holy Light to heal the damaged units. At the same time you can use other units to hit the attacking enemy units from the rear and make them pay the price for focusing on that specific unit.

Holy Light is very useful early on when trying to level up. You can attack Creeps with a small force and quickly recover from damage using Holy Light.

Use Holy Light on allied Heroes in team games. Just request allies to ask for Holy Light to let you know they need it. They can say "HL or Heal"

Holy Light is also great against Undead Heroes such as the Death Knight, Dread Lord, and Lich.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Shade schreef op 18 november 2002 @ 17:41:
Ik weet niet wat jullie allemaal lopen te huilen om een paladin hoor ..
Death pact owned hard, en alleen zn ultimate zuigt =\

Paladin bleh holy light beter als Death coil ?? Nee, geef mij maar een DK ipv een paladin >_<.
Paladin is een lopende healing pot. DK kan teminste hero's rapen.
Dus jij vindt DP > DS? Ik denk dat die shield wel beter rulet hoor :). En als je Death Pact niet op skellies doet, kan je bijna net zo goed healing potions kopen. Waarom? Omdat je (bijna) altijd DC en aura neemt, ipv DP. Tegen de tijd dat je lvl7 bent om aan DP te beginnen, maakt dat niet meer zoveel uit.

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 18-11-2002 20:27 . Reden: tiepfaut ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.