Het grote Warcraft III topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.917 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:52
Laat ik mezelf quoten:

Hielko schreef op 05 november 2002 @ 18:18:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Dat heet forestwalken en dan kan je dus dwars met je ghouls door de tegenstander heen lopen om zo snel bij casters of hero's te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 05 november 2002 @ 17:55:
[...]

ik had het tegen triad en die ei die zei dat sc wc3 roelde
Even goede vrienden dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
sure =)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh, had ff een stukje gemist :)... post was waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

Jaguar645:
[...]

woei... dus jij wil zeggen dat jij nooit n00b ben geweest?

ga dat de kat maar wijsmaken dan >:)

iedereen heeft et es moeten leren en door spelen leer je... het helpt dan niet als anderen je verrot gaan kankeren omdat je er nog niets van bakt
dat zei ik niet maar mijn alom bekend voorbeeld ik heb een allie gehad die maar liefst 2 necropolis had en de machtige Acolytes maakten om in een x zijn hele base kwijt te raken (3 Acolytes op mijn + 1 Ghoul @ wood) ....

Ik heb tenminste de singleplayer gespeeld voordat ik B.net op ging
FrostXL:
Als je op met de rechter knop op die caster klikt gaan ze er toch ook gewoon naartoe , wat is er dan zo speciaal aan dat forestwalken?
Neej want bij forestwalken loopt ie door de "meat pack" ;) heen om direct in je casters te hakken.
evilpin0:
[...]

ik had het tegen triad en die ei die zei dat sc wc3 roelde
ff iedereen voor de duidelijkheid hoe is SC zo veel beter dan WC? Ik vind het beide geweldige spellen, maar ze verschillen toch wel met elkaar of niet?

PS het wordt af en toe eentonig omdat je vaak weet wat een tegenstander (ongeveer) voor tacktiek toe past (NE=Huntz), maar dat heb je bij SC zeker ook...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah verwende jeugd van tegenwoordig :P

Ik moest vroeger jarenlang zoet zijn met een spelletje van 4 kleuren op m'n atari 2600 :)
SC/BW lijkt het wel te gaan winnen qua durability, maar WC3 is zeker niet zo eentonig dat het na 5 maanden al niet meer leuk is... maar da's IMHO :)

Starcraft speelt gewoon lekkerder (geen vertraging, veel meer overzicht, 2d > 3d) :) maar toch speel ik WC3, omdat Starcraft na 4 jaar toch ook wel een beetje eentonig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

offtopic:
Atari 2600 R0x0Rs Dik Wel

ja hebt wel gelijk dat het iets overzichtelijker is, maar dan toch ik vind Warcraft een meester spel :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt wel weer eens tijd voor wat nieuwe heroes :9

Misschien kunnen we wat suggesties naar Blizzard sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik zou wel graag wat meer vliegende units willen, maar dat vind ik zowiezo phat :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke heb hem net gisteren gekocht :) 42.95€ met dynabyte klantenpas :) (5€ korting :) )
hehe hij roeleert (ik speelde hem al illegaal op bnet omdat in 1.03 cdcheck weg was gehaald, bij mij iig en ik had al een legale cdkey van iemand gehad :) maar nu 1.04 er is kan ik nie meer spelen dus heb ik hem gekocht :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choeso jei! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Nooit geweten dat er op GoT nog zoveel over WC3 gepraat werd. Ik zie zelfs allemaal namen van mensen die ik ken van b.net ;)

Ik heb ondertussen trouwens de strategie ontdekt voor ultieme fun.

3v3 AT. Ik als undead, en allies human en orc. En dan mass aura abuse.

3/3 Ghouls met Ghoul Frenzy en Vampyric Aura, Unholy Aura, Endurance Aura, War Drums Aura, Devotion Aura en Bloodlust en Inner Fire. Echt ongelooflijk cool gewoon, ze brengen in hun eentje een taureen naar een betere wereld }>

Mijn hero's hadden ook nog Brilliance Aura natuurlijk ;)

Ons leger was maar de helft van het hunne ofzo, en we hebben ze compleet naar omzeep geholpen met totaal aan onze zijde 3 legers verlies ofzo.

Alleen ik mis mijn forestwalking ;(

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik vind de 1.04 changes trouwens redelijk goed. Alleen undead zijn toch ietsje underpowered nu. Forestwalking was misschien niet helemaal een bedoelde feature, maar het was wel een belangrijke feature. Je ghouls kosten 140, en als je dat analyseert tov andere tier1 beesten, dan is dat gewoon te duur.

Logisch dat ze meer kosten, want ze halen ook hout. Alleen daar heb je niets aan in combat.

In feite gebruik je ghouls of om hout te halen, en dan zijn het dure peasants, of om te vechten, en dan zijn het dure footmen/grunts/whatever (in verhouding tot hun damage en hp).

Ghouls moeten dus nu iets extra's krijgen, in compensatie voor verlies forestwalk.

Maar goed, dat vind ik. Blizzard denkt er anders over helaas ;(

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik doe trouwens mee met GoT toernooi.

Nu Pino is gestopt wordt ik 2e achter Triad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Diadem: aura's zijn in een 3vs3 natuurlijk meer effect, maar als je alleen daarop vertrouwd heb je toch een probleem. Je ghouls kunnen zoveel aura's hebben als je wilt, maar vs Clap, stomp, frost nova en chain lighting begin je echt helemaal niks. Je ghouls zijn dan bij wijze van spreken al dood voordat je het commando om aan te vallen hebt gegeven. Tevens is bl en innerfire prima te dispellen en zijn ook casters binnen no time dood met mass destruction spells. Dus reken er niet op dat het een winnende strategie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Diadem schreef op 06 november 2002 @ 17:06:
Ik vind de 1.04 changes trouwens redelijk goed. Alleen undead zijn toch ietsje underpowered nu. Forestwalking was misschien niet helemaal een bedoelde feature, maar het was wel een belangrijke feature. Je ghouls kosten 140, en als je dat analyseert tov andere tier1 beesten, dan is dat gewoon te duur.

Logisch dat ze meer kosten, want ze halen ook hout. Alleen daar heb je niets aan in combat.

In feite gebruik je ghouls of om hout te halen, en dan zijn het dure peasants, of om te vechten, en dan zijn het dure footmen/grunts/whatever (in verhouding tot hun damage en hp).
Hmmm, kijk eens op http://www.battle.net/war3 voor alle kosten en specs van de untis enzo.

Daar zie je dat Ghouls niet duur zijn in vergelijking met andere tier1 units... :)

/edit:
Het is zlefs de goedkoopste unit samen met de Human footman.

Goedkoopste NE: Archer 150
Goedkoopste Orc : Headhunter 160
Ghouls moeten dus nu iets extra's krijgen, in compensatie voor verlies forestwalk.

Maar goed, dat vind ik. Blizzard denkt er anders over helaas ;(
Iets extra's ter compensatie omdat er een 'bug' uit gehaald is? :?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ghouls vind ik al iets extra's hebben en dat is canabalize (ofzo iets)
Andere units, behalve NE, hebben geen goede mogelijkheid om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Rody schreef op 06 november 2002 @ 19:03:
jup

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

MrJ schreef op 06 november 2002 @ 17:58:

Hmmm, kijk eens op http://www.battle.net/war3 voor alle kosten en specs van de untis enzo.

Daar zie je dat Ghouls niet duur zijn in vergelijking met andere tier1 units... :)

/edit:
Het is zlefs de goedkoopste unit samen met de Human footman.

Goedkoopste NE: Archer 150
Goedkoopste Orc : Headhunter 160
Sinds wanneer is alleen de prijs van een unit relevant?

Een ghoul kost 140, een grunt 235. Je hebt anderhalve ghoul voor de prijs van 1 grunt. Een grunt heeft echter armor, en bijna dubbel zoveel hitpoints. Hij doet ook nog meer damage, zij het met een iets hogere cooldown. Welk unit is nu beter?

Als je het vergelijkt met footmen idem. Met archer is lastig omdat die ranged is, dus heel ander soort unit.

Kijk zelf dus eens op de war3 guide van b.net ;)
Iets extra's ter compensatie omdat er een 'bug' uit gehaald is? :?
Iets extra's voor het feit dat ze nu te slecht zijn. Of ze dat vroeger nu waren vanwege een bug of een feature, maakt niet veel uit.

edit:
Cannabalize is leuk, maar het weegt nauwelijks op tegen het feit dat elk ander raas er automagisch leven bij krijgt he. Dit is 1 van de grote nadelen van de undead, en daar is goed mee te spelen, maar ga het geen voordeel noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Kijk, dat noem ik nog eens een informatieve reply. :+

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

MrJ schreef op 06 november 2002 @ 21:53:
Kijk, dat noem ik nog eens een informatieve reply. :+

:)
was iets mis gegaan met posten door got down (of mijn verbinding die vaag was). Gelukkig had ik copy-paste gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rody schreef op 06 november 2002 @ 19:03:
Elke unit heeft toch health regeneration? Aleen bij het ene ras gaat het fucking traag, en bij de ander sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Hielko schreef op 06 november 2002 @ 17:47:
Diadem: aura's zijn in een 3vs3 natuurlijk meer effect, maar als je alleen daarop vertrouwd heb je toch een probleem. Je ghouls kunnen zoveel aura's hebben als je wilt, maar vs Clap, stomp, frost nova en chain lighting begin je echt helemaal niks. Je ghouls zijn dan bij wijze van spreken al dood voordat je het commando om aan te vallen hebt gegeven. Tevens is bl en innerfire prima te dispellen en zijn ook casters binnen no time dood met mass destruction spells. Dus reken er niet op dat het een winnende strategie is.
Very true. Maar je doet nu net alsof ik gezegd heb dat je in zo'n geval met alleen ghouls wint.

Maar dat doen we natuurlijk niet. De orc heeft behalve grunts minimaal ook shamans, witch doctors en kodo beasts rondlopen. De human heeft minimaal knights, priests en sorcs. Als undead gooi ik daar nog ghouls en garcs bij. Je hebt dan al een zeer sterk en goed gecombineerd leger. Je kunt overwegen ook nog hh's of rifles meenemen, maar dat is niet zo nuttig omdat je juist heel veel melee bonussen hebt en daarop dus wilt concentreren. En in de lucht vegen je garcs alles schoon. Ranged units worden weer interessant als je combat in hele nauwe gangen of corridors, maar als je beetje ruimte hebt, en dat heb je bijna alle 3v3 maps wel, dan is het helemaal niet nodig. En je hebt minimaal 4 verschillende soorten casters bij je, met level 3 brilliance, dus ik denk eerder dat jij je tegenstander met spells lastigvalt dan andersom.

Het is wel een winnende strategie. Je moet natuurlijk een beetje aanpassen aan wat je tegenstander doet. Neemt ie helemaal geen air dan neem je geen garcs natuurlijk. Dan pak je casters en misschien wat frosties. Of je gaat voor aboms. Gaat je tegenstander juist heel extensive op air, dan neem je heel veel garcs, en laat je de rest door je allies opknappen. Neemt je tegenstander heel veel casters, dan neem je banshees mee met AMS en natuurlijk posession (erg goed 3v3 omdat niemand ze gaat stoppen met 1 fps).

Dit is vanuit de undead bekeken, orc en human passen op vergelijkbare wijze aan.

Mijn punt is dus: Natuurlijk moet je je aanpassen aan wat je tegenstander doet, maar de basis van de strategie, namelijk heel veel aura's, die werkt gewoon. Je leger doet gewoon zo ziek veel meer damage, met zo'n ziek veel hogere snelheid, dat is gewoon een hele grote bonus.

En ja, als ze ieder van je basissen met elk 500 chimera's tegelijk aanvallen, dan ga je heel hard dood. Maar gebeurd dat dan heb je daarvoor al iets fout gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 22:28:
[...]

Elke unit heeft toch health regeneration? Aleen bij het ene ras gaat het fucking traag, en bij de ander sneller.
Ja en nee.

Night Elf bijvoorbeeld hebben alleen 's nachts health regeneration. Dus maar de helft van de tijd. Undead hebben, behalve hun hero's, helemaal geen health regeneration, behalve als ze op blight staan. Op blight gaat het dan wel weer lekker snel, maar telkens naar je basis lopen om daar te gaan staan recoveren is niet een heel erg optimale strategie.

Ach, er is mee te leven. Je kunt vaak tijdens het creepen kapotte ghouls terugsturen en inwisselen voor hele ghouls die aan het houthalen waren.

Ik heb alleen nooit begrepen waarom Blizzard nu unholy aura, dus extra hp regeneration, geeft aan het enige ras wat er niets aan heeft, behalve op blight waar het zo snel gaat dat die bonus niet veel meer waard is. Nouja, de speed bonus van UA blijft de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kijk nou dat noemen ze nou balancen ... ;)

en ja ghouls hebben canabalis...uhm canabilaize uhm canabis ... ;)

3v3 of 4v4 is goed te winnen als je bij 1 UD + 1 HU + 1 ORC (+ 1 HU) allemaal 1 hero bouwen met aura en dan al de rest van je geld geven aan de HU('s) en dan maar Militia maken... :)

Diadem = Diadem @ B.net ?

Iedereen geef je nick @ B.net dan maak ik ff een GoT account aan en dan add ik jullie allemaal ofzow ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt ben ik addable, nick staat in de sig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 06 november 2002 @ 22:46:
[...]
Ik heb alleen nooit begrepen waarom Blizzard nu unholy aura, dus extra hp regeneration, geeft aan het enige ras wat er niets aan heeft, behalve op blight waar het zo snel gaat dat die bonus niet veel meer waard is. Nouja, de speed bonus van UA blijft de moeite waard.
van http://www.battle.net/war3/undead/units/deathknight.shtml :
Unholy Aura
Unholy Aura is very useful for the Undead since they cannot regenerate off of their Blight. The faster movement speed is also great. Often Undead players use both Vampiric Aura and Unholy Aura together with upgraded Ghouls.
His Unholy Aura ability makes him helpful in large allied games where his aura can help a lot of units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

hebben nog meer mensen sinds de nieuwe patch last van moeilijk inloggen op battle.net ik moet vaak 3 of 4 keer proberen voordat ik ingelogd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 06 november 2002 @ 22:46:
[...]

Ja en nee.

Night Elf bijvoorbeeld hebben alleen 's nachts health regeneration. Dus maar de helft van de tijd. Undead hebben, behalve hun hero's, helemaal geen health regeneration, behalve als ze op blight staan. Op blight gaat het dan wel weer lekker snel, maar telkens naar je basis lopen om daar te gaan staan recoveren is niet een heel erg optimale strategie.

Ach, er is mee te leven. Je kunt vaak tijdens het creepen kapotte ghouls terugsturen en inwisselen voor hele ghouls die aan het houthalen waren.

Ah, das logisch :+.

Account: Jasper[NL] (begint nu ook te sucken, sta 15-10 nou, ipv 12-6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaartenP schreef op 07 november 2002 @ 00:37:
hebben nog meer mensen sinds de nieuwe patch last van moeilijk inloggen op battle.net ik moet vaak 3 of 4 keer proberen voordat ik ingelogd ben.
Hier geen last van hoor :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
zelf ook geen last van inlog problemen :)

geupdate en werkte direct... btw update vind ik zelf is wel goed aardig wat nette aanpassingen... die andere natuurlijk weer diep vinden stinken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Diadem schreef op 06 November 2002 @ 21:52:
[...]

Sinds wanneer is alleen de prijs van een unit relevant?

Een ghoul kost 140, een grunt 235. Je hebt anderhalve ghoul voor de prijs
van 1 grunt. Een grunt heeft echter armor, en bijna dubbel zoveel hitpoints.
Hij doet ook nog meer damage, zij het met een iets hogere cooldown. Welk
unit is nu beter?

Als je het vergelijkt met footmen idem. Met archer is lastig omdat die
ranged is, dus heel ander soort unit.

Kijk zelf dus eens op de war3 guide van b.net ;)
I know, maar ik las het dus iets te letterlijk wat je zei over 'duur'.

Maar goed, ik denk dat alles redelijk balanced is. 1 1/2 ghoul tegen 1 grunt
komt ongeveer wel overeen.

De kracht van Ghouls is dat ze in early game mass gebruikt kunnen worden.
Sleep de enemies hero, maak met 10+ ghouls de 2/3 hunts koud, sleep de hero
nog een keer, surround hem en killen maar! :P

Maar goed, bovenstaand is allemaal IMHO...

PS: de war3 guide is al maanden geleden memorized en hangt uitgeprint boven
mijn bed. ;)
Iets extra's voor het feit dat ze nu te slecht zijn. Of ze dat vroeger nu
waren vanwege een bug of een feature, maakt niet veel uit.

edit:
Cannabalize is leuk, maar het weegt nauwelijks op tegen het feit dat elk
ander raas er automagisch leven bij krijgt he. Dit is 1 van de grote nadelen
van de undead, en daar is goed mee te spelen, maar ga het geen voordeel
noemen...
Tja, ik vind Ghouls dus zeker niet slecht, zeker niet met een 2 tal Undead aura's
eromheen. :)

PS: Ik moet soms ook een paar keer op 'b.net' klikken wil ik er op komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
MaartenP schreef op 07 November 2002 @ 00:37:
Ja dat heb ik ook. Ik heb sindsdien ook al 2 disconnects gehad, en mijn internet werkte toen wel gewoon, dus ik weet niet wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP

MaartenP

Heb ik niet

ooh ik heb er gelukkig nog geen disconnects door gehad, wanneer ik eenmaal ingelogd ben zit het wel goed.
hopelijk komen ze snel met een nieuwe update waardoor dit verholpen wordt, zeker als je disconnects gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hmm ik kan u helemaal niet mee rinloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

The one and only.

Wat is jouw nick daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

HIValicious - HIValicious. - SaMuS. - SaMuS.ArAn - Tony.Soprano

t zijn allemaal slegte accounts :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
die health regenration die andere units is gewoon te verwaarlozen zo traag het. Ik heb er een keer opgelet, per een paar seconden komt maar net 1 hp bij. gaat niet echt snel dus als je geel/rood ben.
Daarentegen is canabalize veel sneller (kost alleen 75 gold) en regeneraten die ghouls sneller op undead ground

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Rody schreef op 07 November 2002 @ 23:45:
die health regenration die andere units is gewoon te verwaarlozen zo traag het. Ik heb er een keer opgelet, per een paar seconden komt maar net 1 hp bij. gaat niet echt snel dus als je geel/rood ben.
Daarentegen is canabalize veel sneller (kost alleen 75 gold) en regeneraten die ghouls sneller op undead ground
die aura is ook niet echt voor je units maar meer voor je heroes die wel rete veel regeren vooral met vamp aura erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 November 2002 @ 20:27:
Ondanks het feit dat het waarschijnlijk niets uit zal maken, heb ik die klacht toch maar gestuurd :). Nu maar hopen dat ze mij niet gaan 'veroordelen' wegens klikken :X
Dit ging dus over een speler die expres allies ging aanvallen. Naja, ik heb nu dus antwoord gehad.
Hi ,

Unfortunately as of right now, this is not considered as abuse. We are
discussing new rules for the Warcraft III Ladder and hopefully we will be
able to take action towards these players in the future. For any updated
news, feel free to visit our website at http://www.battle.net/war3/ladder/.
{LA230}

Thanks,
Alex B.
Technical Support
Blizzard Entertainment
Gewoon even voor degenen die wilden weten hoe het afgelopen is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
je kan niks anders verwachten anders mag bliz 10 x zoveel man inhuren om al die vele replays te gaan checken en beoordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP

MaartenP

Heb ik niet

evilpin0 schreef op 08 november 2002 @ 00:41:
je kan niks anders verwachten anders mag bliz 10 x zoveel man inhuren om al die vele replays te gaan checken en beoordelen
Maar nu controleren ze toch ook al replays om te kijken of er gecheat wordt. begrijp wel dat het iets meer werk zou zijn maar moet toch mogelijk zijn. want irritant is het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Dat doen ze echt niet hoor, een tijd geleden waren er bijv. 20.000 cheaters gebanned: denk jij dan dat ze minstens 20.000 replays hebben gekeken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Cheating is niet meer mogelijk vanwege de nieuwe patches, die uit gekomen zijn.
Die allie die je gaat aanvallen stinkt gewoon super en hopelijk gaan ze daar dus want aan doen.
Je zou maar met zo'n debiel samen te zitten.
Ik heb het iig nog nooit gehad (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een raar potje gehad... 3v3 op dragon fire , onze ally in het midden word gerushed. we weten het af te slaan, maar ze blijven maar units sturen zodat we daar constant bezig zijn. op een gegeven moment ga ik de enemies scouten met een paar peasants, ik stuur naar alle enemy goldmines 1 peasant. Vreemd genoeg word 1 peasant helemaal niet opgemerkt terwijl ie dwars door de basis liep en al een tijdje bij de goldmine staat te wachten. Dus ik denk what the hell, en begin rustig wat torentjes te bouwen rond die goldmine. Nog steeds niet opgemerkt, ondertussen nog steeds een skirmish in die basis van m'n ally. Toen hadden ze het door, maar wel iets te laat als er inmiddels 4 guardtowers gehakt maken van de hele peonline en wat farms. :)

Het valt me op dat mensen vaak hun basis niet goed in de gaten houden. Als ergens een grote battle aan de gang is kan 1 human peasant bijvoorbeeld ongestoord 5 towers bouwen (pas upgraden als ze allemaal klaar zijn, zodat de vijand niet meteen 'under attack' hoort als er een klaar is)... zaak is wel dat je het buiten het gezichtsveld van barracks en andere unit-gebouwen bouwt, anders riskeer je gezien te worden als de enemy wat extra units gaat maken. achter de goudmijn is dus ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 14:06:
Gisteren een raar potje gehad... 3v3 op dragon fire , onze ally in het midden word gerushed. we weten het af te slaan, maar ze blijven maar units sturen zodat we daar constant bezig zijn. op een gegeven moment ga ik de enemies scouten met een paar peasants, ik stuur naar alle enemy goldmines 1 peasant. Vreemd genoeg word 1 peasant helemaal niet opgemerkt terwijl ie dwars door de basis liep en al een tijdje bij de goldmine staat te wachten. Dus ik denk what the hell, en begin rustig wat torentjes te bouwen rond die goldmine. Nog steeds niet opgemerkt, ondertussen nog steeds een skirmish in die basis van m'n ally. Toen hadden ze het door, maar wel iets te laat als er inmiddels 4 guardtowers gehakt maken van de hele peonline en wat farms. :)

Het valt me op dat mensen vaak hun basis niet goed in de gaten houden. Als ergens een grote battle aan de gang is kan 1 human peasant bijvoorbeeld ongestoord 5 towers bouwen (pas upgraden als ze allemaal klaar zijn, zodat de vijand niet meteen 'under attack' hoort als er een klaar is)... zaak is wel dat je het buiten het gezichtsveld van barracks en andere unit-gebouwen bouwt, anders riskeer je gezien te worden als de enemy wat extra units gaat maken. achter de goudmijn is dus ideaal :)
ik weet niet wat het is maar het is idd waar :) je merkt het vaak te laat op,

maar ikzelf heb altijd een paar units aan het begin van me basis staan... dus je MOET daar wel langs wil je bij de goldmine komen dus word je wel opgemerkt :) zelfde geld trouwens dat barracks enzo daar ook staan dus vaak zit ikzelf wel in dat gezichts verld en zie het lopen.

maar daarentegen let niet op en je hebt niets dan loop je der idd zo doorheen alsof het niets is :)

toch maar es weer proberen in de volgende match >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP

MaartenP

Heb ik niet

Hielko schreef op 08 november 2002 @ 08:51:
Dat doen ze echt niet hoor, een tijd geleden waren er bijv. 20.000 cheaters gebanned: denk jij dan dat ze minstens 20.000 replays hebben gekeken? :D
maar ja ze moeten toch op een gegeven moment wel bewijzen hebben dat die mensen ook daadwerkelijk hebben gecheat. misschien hebben ze daar proggies voor. maar dat zou dan ook wel moeten kunnen om te zien of allies elkaar aanvallen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 06 November 2002 @ 15:10:
ikke heb hem net gisteren gekocht :) 42.95€ met dynabyte klantenpas :) (5€ korting :) )
hehe hij roeleert (ik speelde hem al illegaal op bnet omdat in 1.03 cdcheck weg was gehaald, bij mij iig en ik had al een legale cdkey van iemand gehad :) maar nu 1.04 er is kan ik nie meer spelen dus heb ik hem gekocht :>
Dan hebben ze het in 1.04 zeker teruggezet, want ik moet de cd weer hebben.

Oh, maar dat zei je ook.

In ieder geval, na afwezigheid van meer dan een maand geen Warcraft 3, ben ik vandaag weer gaan spelen. En ik moet zeggen, het was erg tof!
Alleen die map waar in het midden de 4 goldmines zitten (nu nog maar 2), is veranderd, en de enemy kan van 2 kanten binnenkomen. Wist ik veel, dus had helemaal geen defence daaro :( Wel jammer. Voor de rest...topspel...nog steeds :)

Voor de mensen die me niet (meer) kennen, ik was met Pino een van de eerste die via Kali GoT matches speelde, en heb de Collectors Edition gekocht. Ik zuig wel :P

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenP

MaartenP

Heb ik niet

ja die map is het echt meest van alllemaal veranderd. weet nog niet of ik hem ook beter vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik heb nog niet gezien hoe die map er uitziet in v1.04, maar slechter kan het vast niet geworden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik kan geen custom games createn :? ik zou echt niet weten waar het aan ligt .
iemand dit al weleens gehad? tips zijn welkom

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een custom game createn?

Ik kan alleen niet inviten met AT, maar dat komt door firewall/proxy/netwerk oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Eeeej Darkvater!

Ben jij ook weer terug! Cool. Ik heb het spel ook drie maanden niet gespeeld, maar ben inmiddels ook weer helemaal actief.

Samen met evilpino een van de eersten? Samen met mij dan ook nog altijd he. Ik weet nog goed hoe wij het op kali speelden. Those were the days ;) Had ik jou toen niet eens geowned ten overstaan van 10 observers? :P

Is je b.net nick nog steeds darkvater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Diadem schreef op 09 november 2002 @ 14:17:
Eeeej Darkvater!

Ben jij ook weer terug! Cool. Ik heb het spel ook drie maanden niet gespeeld, maar ben inmiddels ook weer helemaal actief.

Samen met evilpino een van de eersten? Samen met mij dan ook nog altijd he. Ik weet nog goed hoe wij het op kali speelden. Those were the days ;) Had ik jou toen niet eens geowned ten overstaan van 10 observers? :P

en ik dan? ;( ik rockz0rde kali :P

en gandalf en crash0 en iedereen die ik vergeet :P

[ Voor 0% gewijzigd door TrehT op 09-11-2002 17:09 . Reden: en en ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

gvd ik kom in aken en daar ligt de collectors box o in de winkel en ik nie kunne kopen ... :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

eindelijk heb ik dan besloten ook de originele game te kopen... en ik moet zeggen, b.net is toch erg verslavend :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

promwarmachine kan het nog steeds ;)

gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Diadem schreef op 09 november 2002 @ 14:17:
Eeeej Darkvater!

We 0wnd3n iedereen! Ik zei alleen pino, want hij was het meest actief hiero. Maar idd Treht, Gandalf, waren echt die-hards. :)

Me nick is Darkvater[NL]. En ja, volgens mij had je me ge0wn3d Diadem. Maar dat was op een kut 1v1 map die ik toen pas voor de eerste keer speelde :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

TrehT schreef op 09 november 2002 @ 14:33:
[...]

en ik dan? ;( ik rockz0rde kali :P

en gandalf en crash0 en iedereen die ik vergeet :P
Ik kan niet iedereen noemen he ;) Maar idd, gandalf en crash0 waren ook cool op kali. Jammer dat crash gestopt is. En Mandor ook al ;(

Waar ben jij eigenlijk treht? Ik zie je heel af en toe nog wel eens online, maar bijna nooit meer...
Darkvater schreef op 09 november 2002 @ 18:47:

We 0wnd3n iedereen! Ik zei alleen pino, want hij was het meest actief hiero. Maar idd Treht, Gandalf, waren echt die-hards. :)

Me nick is Darkvater[NL]. En ja, volgens mij had je me ge0wn3d Diadem. Maar dat was op een kut 1v1 map die ik toen pas voor de eerste keer speelde :)
Jaja, smoesjes.... Maar het klopt geloof ik wel, het was zo'n vage 1v1 map die niet in de standaard ladder selectie zit nu. Ik kende hem ook niet trouwens toen wij speelden, dus...

Maar ik heb nog steeds darkvater in m'n friends list staan. Ik zal die eens vervangen door darkvater[nl]. Zelfde clan als gandalf eh? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
tssks en ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreigt zo een beetje een opsomtopic te worden hè :+

Pas maar op voor frusty modjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 09 november 2002 @ 18:51:
[...]

Ik kan niet iedereen noemen he ;) Maar idd, gandalf en crash0 waren ook cool op kali. Jammer dat crash gestopt is. En Mandor ook al ;(

Waar ben jij eigenlijk treht? Ik zie je heel af en toe nog wel eens online, maar bijna nooit meer...

[...]

Jaja, smoesjes.... Maar het klopt geloof ik wel, het was zo'n vage 1v1 map die niet in de standaard ladder selectie zit nu. Ik kende hem ook niet trouwens toen wij speelden, dus...

Maar ik heb nog steeds darkvater in m'n friends list staan. Ik zal die eens vervangen door darkvater[nl]. Zelfde clan als gandalf eh? ;)
Is [NL] een clan dan? ik heb het maar gewoon achter mn gezet omdat ik het mooi vond, en omdat het aangeeft van welk land ik kom 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Diadem schreef op 09 November 2002 @ 18:51:
[...]
Yep, clan Holland. Het ie eigenlijk om te laten zien dat we uit NL komen, zoals Sun-Crusher zegt :). D'er was een klan die NL was, moesten we tegen een keertje. Eerst grof afgemaakt, en dan afgezeikt dat ze onze 'clannaam' niet mochten gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook [NL] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, [NL] here too. Nooit geweten dat we clangenoten waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

[NL] clan rulez! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staan we al in de ladder? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

[nl] is natuurlijk geen clan. Dat was een j/k natuurlijk.

Als er wel mensen een [nl] clan beginnen zijn het idioten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
w00i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diadem schreef op 09 november 2002 @ 22:49:
[nl] is natuurlijk geen clan. Dat was een j/k natuurlijk.

Als er wel mensen een [nl] clan beginnen zijn het idioten ;)
wie noem jij een idioot? :(

zijn er toevallig mensen in voor een got match vannacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja is goed ... maar ik suxor tog

zeg maar hoe laat en waar enz

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 10 november 2002 @ 00:03:
ja is goed ... maar ik suxor tog

zeg maar hoe laat en waar enz
had ik jou al in mijn msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

week nie

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edwinrombouts@hotmail.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand btw nog eens een x zin in een potje Aeon of Strife

nu bedoel ik niet vanavond, maar het is op zich wel een spel waarbij je taktieken moet gebruiken om te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm misschien ook maar ff Apocrypha{NL] maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik blijf gewoon Diadem denk ik. Dat ik uit NL kom ontdekt men wel als ik Nederlands ga praten ;)

Wat is Aeon of Strife? Is dat een apart spel of een wc3 mod? Zo ja, info please ;)

Count me trouwens in voor een GoTwar. Moet ik wel even weten waar en wanneer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon of Strife dan moet je een hero kiezen en de computer ondersteunen om de tegenstander te verslaan. En je bent opgedeeld in 2 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Heeft iedereen trouwerns ondekt dat nu met 1.04 Custom Spells kunnen worden toegevoegt!!

Dat betekent Hero arens met Compleet nieuwe spells!
Pwnage!

Echt, dit opent de wereld voor mapeditors en battle.net :)

[ Voor 0% gewijzigd door Wiebbe op 10-11-2002 14:00 . Reden: spel fouten ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 10 november 2002 @ 11:50:
Hmm misschien ook maar ff Apocrypha{NL] maken dan?
Hoezo? weer een account veneukt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wie kent de weakest link custom game die is egt de bomb digi :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:55

Maximus

There is no substitute

khep nu de minder legale versie alleen die loopt steeds vast :'(.. moet maar ff doorsparen en dan de legale maar kopen :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Er zit in 1.04 wel een hele nieuwe bug. Nu al 2x gehad dat ik ineens helemaal niets meer kon. En dan bedoel ik echt helemaal niets, ik kon zelfs geen units meer selecteren, laat staan opdrachten geven.

Dan kun je alleen nog maar wachten tot de ander je dood komt maken. Dat zuigt echt enorm. Gelukkig was hij beide keren in een custom game (terwijl ik dat echt bijna nooit speel. Misschien komt de bug allene maar in custom voor, zou kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 12:06:
Aeon of Strife dan moet je een hero kiezen en de computer ondersteunen om de tegenstander te verslaan. En je bent opgedeeld in 2 teams.
ik heb zelfs een 3on3on3 variant, die is helemaal leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:03:
[...]

ik heb zelfs een 3on3on3 variant, die is helemaal leuk :)
Ik heb nu wel 10 verschillende versies gezien inmiddels (na 1 middagje spelen :P). Leukste tot nu toe is die met sparta en athene. Die lijkt het best uitgebalanceerd.

De standaard versies zijn saai. Je koopt een paar van die god items en je hebt 4K hitpoins en doet 200 damage. Dan neem je pally, ga je met je divine shield aan naast het vijandelijke castle staan en sloop je het. Als je stuk of 9 ankhs meeneemt krijgen ze je niet snel genoeg dood (hoogstens keer of 4) en win je gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is waar, je moet wel een uitgebalanceerde map hebben :)

als iemand zin heeft in een potje AOS, mijn nick is momenteel: ReV[NL] of ReV[RA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, een orc towerrusher hebben we hier goed op z'n kloten gegeven:

http://home.planet.nl/~geem0005/Towerrush.w3g

Wel grappig om te zien dit, 1 van mijn allies dacht meteen dat het met ons gedaan was, maar daar had hij (en de enemy) zich toch in vergist... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, counter-towerrushes zijn leet, well done :D. Ik had het ook eens, ik met NE, ally human, tegen 2 orcs. Ally geloofde er al niet meer in toen zijn town belegerd werd, dus ik met een groepje hunts + DH naar nme base, en jawel, ze deden nix anders dan towers bouwen :P

Ze pompten er af en toe een gruntje of hero uit, zodat m'n DH gestaag levelde, waarna die towers (helemaal als ie lvl 6 is >:)) geen probleem meer waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

IMHO is rush en towerrush het lamest wat je kan doen ...

Het is gewoon dat je dan iemand zn spelplezier verkloot, ik wil graag lange games met veel tech, upgrades en dan de volle kracht van een ras benutten. Zo vind ik mass-(iets) ook zo dom. Niet van die games van 10 min. daar ga ik me tijd niet verkloten op B.net.

Maar waar ik me ook zo aan kan ergeren is dat als ik in een 2v2 tegen een NE player komt dat t ene is wat ie doet is Huntz maken en daar kan ik gewoon echt niet tegen, daar wordt ik gewoon helemaal frosty (:Y)) van.

Nog zon goede B.net actie: 2v2 ik (NE), ally (NE) vs oppenent#1 (HU), oppenent#2 (UD). Dan wordt je dus altijd van de kaart afgerusht.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

HIValicious schreef op 11 November 2002 @ 00:11:
IMHO is rush en towerrush het lamest wat je kan doen ...

Het is gewoon dat je dan iemand zn spelplezier verkloot, ik wil graag lange games met veel tech, upgrades en dan de volle kracht van een ras benutten. Zo vind ik mass-(iets) ook zo dom. Niet van die games van 10 min. daar ga ik me tijd niet verkloten op B.net.

Maar waar ik me ook zo aan kan ergeren is dat als ik in een 2v2 tegen een NE player komt dat t ene is wat ie doet is Huntz maken en daar kan ik gewoon echt niet tegen, daar wordt ik gewoon helemaal frosty (:Y)) van.

Nog zon goede B.net actie: 2v2 ik (NE), ally (NE) vs oppenent#1 (HU), oppenent#2 (UD). Dan wordt je dus altijd van de kaart afgerusht.
NE kunnen best goed rushes tegenhouden hoor. 1. Je hebt moonwells. 2. Je hebt Ancients die voor je kunnen vechten. 3. Je maakt of huntresses die met bounce een paar units raken, of je maakt archers die vrijgoedkoop vrijveel damage doen. 4. Desnoods bouw je nog een Ancient Protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Een gewone rush lame? Als ze jouw kunnen rushen kan dat twee dingen betekenen: 1 je bent aanzienlijk slechter dan de tegenstander of 2 je bent veel te snel aan het techen. In beide gevallen verdien je het om te verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Towerrushen en huntmassing vind ik allebei toch wel erg 'cheasy' tactics.

Heb je een 3vs3, 2 van je enemy zijn NE, dan kan je er donder op zeggen dat er een berg hunts aankomt.
Maar met wat meer stat. def. dan normaal lukt het je wel die af te slaan (en hopelijk hebben je allies dat advies opgevolgd... :X ).

En als je de 1e rush afslaat heb je eigenlijk gewonnen, want die mafkezen blijven hunts pompen terwijl al een legertje met 2 hero's, wat dryads, dotc, dott en een enkele Chimaera heb... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hielko schreef op 11 November 2002 @ 08:56:
Een gewone rush lame? Als ze jouw kunnen rushen kan dat twee dingen betekenen: 1 je bent aanzienlijk slechter dan de tegenstander of 2 je bent veel te snel aan het techen. In beide gevallen verdien je het om te verliezen...
Vet je hebt die coole icon weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
By the way: random team is echt humor. Ik had zonet een lvl5 of 6 ally en die was niet te geloven zo slecht. Toen ik een MK had met 7 footies had hij nog niet eens barracks. En wat vraagt die aap dan: "rush?". Ik zo "no, go creeping and plz turn on shared unit control". Dit ging zo even door en 2 minuten later had ik hem zover dat ie quitte :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Humor?!

Ik loop nog steeds bij het RIAGG van alle verschrikkelijke allies die ik in de loop der tijd gekregen heb... :(

Niet ik ik zo godsgruwelijk goed ben, maar ik weet de game 'gewoon' te spelen... Ik bouw geen 9865068905859408 towers over de hele map, disconnect niet met de mededeling 'Sry, but mom said I need to go to bed' etc. etc.

Maar goed, voor hetzelfde geld heb je 3 zulke enemies. Da's wel weer lachen dan.

Met een paar fully upgraded innerfired en bloodlusted frosties hun 3 legers (bestaande uit 3 ghouls, 2 archers en wat footman) in enkele seconden '0wn3n'... :P

/edit:
Ik vraag me dan toch af hoe het komt dat sommige gamers zo'n hoge Level kunnen bereiken.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hielko schreef op 11 November 2002 @ 17:50:
By the way: random team is echt humor. Ik had zonet een lvl5 of 6 ally en die was niet te geloven zo slecht. Toen ik een MK had met 7 footies had hij nog niet eens barracks. En wat vraagt die aap dan: "rush?". Ik zo "no, go creeping and plz turn on shared unit control". Dit ging zo even door en 2 minuten later had ik hem zover dat ie quitte :D.
Dat vraag ik ook altijd. Van: "Plz leave, you suck" enzo. Dan heb je tenminste nog een beetje kans om te winnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

MrJ schreef op 11 november 2002 @ 17:57:
Humor?!

Ik loop nog steeds bij het RIAGG van alle verschrikkelijke allies die ik in de loop der tijd gekregen heb... :(

Niet ik ik zo godsgruwelijk goed ben, maar ik weet de game 'gewoon' te spelen... Ik bouw geen 9865068905859408 towers over de hele map, disconnect niet met de mededeling 'Sry, but mom said I need to go to bed' etc. etc.

Maar goed, voor hetzelfde geld heb je 3 zulke enemies. Da's wel weer lachen dan.

Met een paar fully upgraded innerfired en bloodlusted frosties hun 3 legers (bestaande uit 3 ghouls, 2 archers en wat footman) in enkele seconden '0wn3n'... :P

/edit:
Ik vraag me dan toch af hoe het komt dat sommige gamers zo'n hoge Level kunnen bereiken.. :?
ik ben nu lvl 12 en doe altijd 3v3 random team, ik heb de laatste tijd eigenlijk bijna nooit sucking allies gehad alleen soms dat ze weggaan...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ik doe ook bijna altijd 3vs3 random. Nu ik l10 ben wordt het 'sucken' wel minder, maar het is nog niet helemaal weg... ;(

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.