Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04
Ik doe de opleiding Multimedia Design & Technology en ga stage lopen bij de TC Tubantia als assistent-fotograaf. SLO als assistent multimedia product developer (toe maar :))

Daarom (en omdat fotografie mijn hobby is) heb ik mijn Canon S30 verkocht en ben ik van plan een profesionelere, maar betaalbare (tot 1000 euro) digitale camera kopen.

Mijn oog is gevallen op de nieuwe Canon G3, omdat deze naar mijn mening de beste (betaalbare) en redelijk compacte camera op de markt is. Nog een voordeel is dat hij erg lang met zijn batterijen doet (400-450 foto's met LCD aan) i.t.t de Minolta Dimage 7(H)i.

De G3 heeft 'maar' 4mp, maar dit is voor mij voldoende. Zeker ook omdat de beeldkwaliteit weer een stapje hoger ligt dan die van de G2 (door DiGiC en iSAPS technologie). Beeldkwaliteit is voor mij belangrijker dan een megapixeltje meer.

Ook is de G3 iets lichter dan de G2 en heeft de G3 4x optische zoom (G2 heeft 3x zoom). Niet extreem veel, maar omdat ik de 3x zoom van mijn S30 al voldoende vond ik dit natuurlijk mooi meegenomen.

De prijs is nu nog rond de 900 euro, maar dat zal zakken naar rond de 850 euro. Omdat ik goed aan mijn S30 heb verdiend, hoef ik er maar een relatief klein bedrag bij te leggen. Ook ben ik van plan er een 256MB. CF kaart bij te kopen.

Hier een paar foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG3/IMG/g3_digic.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG3/IMG/COMPONENT/1_01-e.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG3/IMG/COMPONENT/1_02-e.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG3/IMG/COMPONENT/1_03-e.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.imaging-resource.com/PRODS/G3/ZG3A.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.imaging-resource.com/PRODS/G3/ZLCDOPENBACK.JPG

Wat vinden jullie van de camera?

Welk merk CF kaart kan ik het beste kopen? (snelheid staat voorop en liever onder de 150 euro) -> Transcend Ultra 25x

Mijn besluit om de G3 te kopen staat voor 90% vast, maar misschien heb ik betere camera's (voor mijn wensen) over het hoofd gezien. (Ik heb internet al afgespeurd, dus ik ga er niet vanuit)

Laat de discussie losbarsten :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 05-01-2003 11:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
Mooooody schreef op 07 oktober 2002 @ 21:08:
Welk merk CF kaart kan ik het beste kopen? (snelheid staat voorop en liever onder de 150 euro)

Ridata moet snel zijn.
Zie anders ook www.dpreview.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Phreak schreef op 07 oktober 2002 @ 21:36:

[...]

Ridata moet snel zijn.
Zie anders ook www.dpreview.com ;)
Ik heb de test gezien op dpreview, maar die is alweer een paar maand oud...
misschien zijn er ondertussen betere/snellere CF kaarten op de markt gebracht...

De Kingston 256MB kaart kwam als beste uit de test, deze kost 134 euro...
Maar in de pricewatch staan ook CF Ultra kaarten...welk merk is dit en zijn ze sneller dan de Kingston?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

In ieder geval geen scandisk. Ridata is idd erg goed

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik weet niet wat jouw eisen of butget is, maar ik vind de Sony F717 een van de beste digitale camera's die je momenteel kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er zijn een aantal mensen op GoT die voor weinig van die Ridata CF's uit Australië lieten komen, en aan hun reacties te zien is dit zeer goed bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ridata is goed. Maar ik vind wel dat het nou maar eens afgelopen moet zijn met die mensen die Sandisk en Scandisk door elkaar halen.

Sandisk: Producent van flash-geheugenkaarten
Scandisk: Microsmut schijfcontrole-programma

Heel iets anders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 22:08

miekol

erm

Tele schreef op 07 oktober 2002 @ 22:34:
Er zijn een aantal mensen op GoT die voor weinig van die Ridata CF's uit Australië lieten komen, en aan hun reacties te zien is dit zeer goed bevallen. :)
Waaronder ik dus :)

Heb een 512MB Ridata CF bij PIN in Australië en die bevalt zeer goed. Hun service is super (wat problemen gehad met card reader), levering is snel en die kaartjes zelf zijn ook rete snel en (relatief) goedkoop.

edit:
Ik zie trouwens dat ze nu ook Transcend 25X CF kaartjes bij PIN verkopen voor weinig :D Mijn Ridata is nog 20X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Ik heb ff gezocht en Ridata is iid een van de snelste kaarten...
Zijn deze op welke manier dan ook in Nederland te krijgen?

de 256MB versie kost $115 incl. shipping, das niet duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Bestellen bij PIN en 3 dagen later in huis (echt! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
miekol schreef op 07 oktober 2002 @ 22:57:
Bestellen bij PIN en 3 dagen later in huis (echt! :D)
ik heb (nog) geen CC...
jij wel?
zo ja, ben je bereid om evt. een kaartje te laten overvliegen voor mij? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:46:
Ridata is goed. Maar ik vind wel dat het nou maar eens afgelopen moet zijn met die mensen die Sandisk en Scandisk door elkaar halen.

Sandisk: Producent van flash-geheugenkaarten
Scandisk: Microsmut schijfcontrole-programma

Heel iets anders dus.
Moet dus idd Sandisk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Mooooody schreef op 07 oktober 2002 @ 22:59:
[...]

ik heb (nog) geen CC...
jij wel?
zo ja, ben je bereid om evt. een kaartje te laten overvliegen voor mij? O+
Inkoopactie :)

Ik wil namelijk ook nog wel een kaartje hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ken schreef op 07 oktober 2002 @ 23:01:
[...]

Inkoopactie :)

Ik wil namelijk ook nog wel een kaartje hebben
ben wel voor een inkoopactie eigenlijk...

moet ik alleen nog kiezen tussen de Ridata 20-28x en Transcend 25x
allebei even duur (92,75 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Transcend denk ik :)

De transcend is in principe 25-28x en de Ridata 20-28x. En 5 jaars fabriek garantie bij Transcend, ook wel fijn.

En als je het geld van te voren overmaakt kan ik misschien wel zo een kaartje voor je overvliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Kan je ook een voor mij regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Tis niet mijn CC maar zal es vragen. Zolang je alles maar van te voren overmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

das natuurlijk geen probleem :)
Zal het erg cool vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Mail me maar :) Valt wel te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ok mailtje komt eraan

Ridata komt beter uit de testen dan transcend
De transcend is op papier beter

Welke moet ik nemen??

Bij Dpreview kwam de Ridata iets beter uit dan de transcend
De Ridata was wel 512 en de transcend was 256 mb

Ik ga dus voor 256mb
Is hier dan nog verschil in snelheid??
(Tussen de Ridata 256mb en de Ridata 512mb??)
Als dit niet zo is dan kan ik denk ik gewoon beter voor de Ridata gaan

Iets beter dan transcend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ken schreef op 08 oktober 2002 @ 00:11:
Ok mailtje komt eraan

Ridata komt beter uit de testen dan transcend
De transcend is op papier beter

Welke moet ik nemen??

Bij Dpreview kwam de Ridata iets beter uit dan de transcend
De Ridata was wel 512 en de transcend was 256 mb

Ik ga dus voor 256mb
Is hier dan nog verschil in snelheid??
(Tussen de Ridata 256mb en de Ridata 512mb??)
Als dit niet zo is dan kan ik denk ik gewoon beter voor de Ridata gaan

Iets beter dan transcend :)
In die test gaat het wel om de huidige Ridata en de 'oude' Transcend kaart...
De nieuwe Transcend lijkt me daarom weer iets sneller dan de Ridata...

Miekol, ik mail je morgen...dan kun je er twee (of meer) tegelijk kopen, hebben we ook minder verzendkosten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

canon g3 mooie camera

maar als je echt super kwaliteit wilt niet dat ik niet zeg dat de canon niet goed is maar ga dan voor de sony F717

eerlijk waar heb foto's gezien en WOW vergelijk die eens met de Canon G serie camera's

en je zult kwijlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 02:38:
canon g3 mooie camera

maar als je echt super kwaliteit wilt niet dat ik niet zeg dat de canon niet goed is maar ga dan voor de sony F717

eerlijk waar heb foto's gezien en WOW vergelijk die eens met de Canon G serie camera's

en je zult kwijlen
Dat zou je eigenlijk pas kunnen zeggen als je 2 dezelfde foto's voor je kiezen krijg waarvan 1 gemaakt is met de sony en een gemaakt met de canon.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Alpha-sphere schreef op 08 oktober 2002 @ 07:23:
[...]

Dat zou je eigenlijk pas kunnen zeggen als je 2 dezelfde foto's voor je kiezen krijg waarvan 1 gemaakt is met de sony en een gemaakt met de canon.
klopt...
trouwens...niemand heeft de G3 nog getest, dus je zou niet nu al kunnen zeggen dat de Sony foto's veel beter zijn dan de foto's van de G3

ik vind dat juist de foto's van de F717 relatief veel ruis bevatten in vergelijking met foto's van de G2...ook vind ik ze minder scherp en zijn de kleuren minder echt (zie de reviews op http://www.imaging-resource.com)

komt ook nog bij dat de Sony een stuk groter is (door de grote lens) en relatief weinig zoom heeft (5x) voor de grootte van het apparaat...

ik ben geen fan van Memory Sticks....én de Sony kost 250 euro (!!!) meer dan de G3
er bestaan volgens mij ook geen memorysticks groter dan 128MB, dus moet ik er twee nemen wat samen komt op 200 euro extra :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 08 oktober 2002 @ 09:32:
[...]

ik ben geen fan van Memory Sticks....én de Sony kost 250 euro (!!!) meer dan de G3
er bestaan volgens mij ook geen memorysticks groter dan 128MB, dus moet ik er twee nemen wat samen komt op 200 euro extra :/
In December worden de 256 MB en 512 MB Memorystick verwacht in de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
miekol schreef op 07 oktober 2002 @ 23:49:
Mail me maar :) Valt wel te regelen.
'k heb je gemaild...

ik kan misschien trouwens iets regelen met iemand in de US om een G3 voor onder de 800 euro te kopen....iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

ik wil er wel 1 voor die prijs :)

Alleeen hoe zit het met garantie??
Gewoon opsturen naar Canon NL/Europe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ken schreef op 08 oktober 2002 @ 18:50:

dat denk ik wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is voor zo'n camera een microdisk (of hoe heet zo'n mini hd-tje) niet interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:15:
is voor zo'n camera een microdisk (of hoe heet zo'n mini hd-tje) niet interessant?
microdrive?
neuh...die vreten meer batterijen, zijn gevoeliger voor schokken, zijn een tikkie minder snel dan bijv. de snelste Ridata kaarten en zijn er pas vanaf 340 MB. (dus duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik heb in principe wel intresse

Hoe wordt het dan geregeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ken schreef op 08 oktober 2002 @ 21:50:
Ik heb in principe wel intresse

Hoe wordt het dan geregeld??
nu ik erover nagedacht heb, kunnen we 'm beter in Nederland halen met een boel lui...dan zal er ook best wat van de prijs af kunnen gaan...

iedereen die mee wil doen met de Canon G3 'inkoopactie' mail naar martijn2k2@home.nl

ik denk wel dat 850 euro moet lukken met 3 of 4 kopers...én dan heb je het voordeel dat je 'm gewoon in Nederland hebt gekocht...

ik laat via dit topic steeds weten op hoeveel mensen we al zitten...ik wil 'm eigenlijk pas begin december kopen, dus we hebben tijd genoeg om het aantal kopers goed op te krikken :)

en misschien willen mensen ook meedoen met de Ridata/Transcend CF kaart inkoopactie (dan moet je Miekol ff mailen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede keus. Ook ik heb net mijn G2 verkocht om voor een G3 te gaan. Mijn besluit hangt op de extra zoom, als concertfotograaf is digitaal al geen eerste keus, maar met 105 zoom houd het gauw op. Nu kan ik iets dichterbij. Als jij al tevreden bent met de S30 lens, waarom koop je dan geen G2? Er is verder niet zo heel veel verschil met de G3, blijft 4 megapix. Het scheelt je wel weer een bak geld, ik zag de de G2 al rond de 650 Euro kan kosten in Duitsland! Heb je ook weer wat cash voor geheugen! Microdrive geen optie?

Verder, de vergelijking met de Sony is wel te begrijpen, maar de beeldkwaliteit is nou niet echt beter dan de G2. Ik vind zelfs de kleuren van de G2 wat realistischer, die van de Sony waren altijd wat oversaturated. Goed, 1 megapixel meer, das peanuts in de praktijk. Verder heeft de Sony wel een toplens. Als die Sony figuren nou die camera CF compatible hadden gemaakt had ik nog getwijfeld maar die memorystick is te klein en te duur. Helaas.

IK heb zelf zowel Ridata als Danelectro, allebij wel OK. Natuurlijk is de Ridata een stuk sneller maar soms is snelheid niet het belangrijke punt.

Mijn advies: spaar nog even door en koop de Canon 1Ds 11 megpixel, nu nog 9000E maar die zakt wel! Sorry, flauw grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Mooooody schreef op 08 oktober 2002 @ 22:00:
[...]

nu ik erover nagedacht heb, kunnen we 'm beter in Nederland halen met een boel lui...dan zal er ook best wat van de prijs af kunnen gaan...

iedereen die mee wil doen met de Canon G3 'inkoopactie' mail naar martijn2k2@home.nl

ik denk wel dat 850 euro moet lukken met 3 of 4 kopers...én dan heb je het voordeel dat je 'm gewoon in Nederland hebt gekocht...

ik laat via dit topic steeds weten op hoeveel mensen we al zitten...ik wil 'm eigenlijk pas begin december kopen, dus we hebben tijd genoeg om het aantal kopers goed op te krikken :)

en misschien willen mensen ook meedoen met de Ridata/Transcend CF kaart inkoopactie (dan moet je Miekol ff mailen :))
Waneer wordt deze in NL verwacht?

De V3 is in Canada al te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:09:
Goede keus. Ook ik heb net mijn G2 verkocht om voor een G3 te gaan. Mijn besluit hangt op de extra zoom, als concertfotograaf is digitaal al geen eerste keus, maar met 105 zoom houd het gauw op. Nu kan ik iets dichterbij. Als jij al tevreden bent met de S30 lens, waarom koop je dan geen G2? Er is verder niet zo heel veel verschil met de G3, blijft 4 megapix. Het scheelt je wel weer een bak geld, ik zag de de G2 al rond de 650 Euro kan kosten in Duitsland! Heb je ook weer wat cash voor geheugen! Microdrive geen optie?

Verder, de vergelijking met de Sony is wel te begrijpen, maar de beeldkwaliteit is nou niet echt beter dan de G2. Ik vind zelfs de kleuren van de G2 wat realistischer, die van de Sony waren altijd wat oversaturated. Goed, 1 megapixel meer, das peanuts in de praktijk. Verder heeft de Sony wel een toplens. Als die Sony figuren nou die camera CF compatible hadden gemaakt had ik nog getwijfeld maar die memorystick is te klein en te duur. Helaas.

IK heb zelf zowel Ridata als Danelectro, allebij wel OK. Natuurlijk is de Ridata een stuk sneller maar soms is snelheid niet het belangrijke punt.

Mijn advies: spaar nog even door en koop de Canon 1Ds 11 megpixel, nu nog 9000E maar die zakt wel! Sorry, flauw grapje.
Je vind zoom belangrijk maar van alle prosumer modellen kies je het model met de minste zoom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:09:
Als jij al tevreden bent met de S30 lens, waarom koop je dan geen G2?
Ik was tevreden met de 3x zoom van de S30, niet echt met de lens...
Ik vind het flitsbereik van de S30 maar matig, de macrofunctie is slecht (dankzij de kleine lens) en nog een paar minpuntjes...

Ik heb mijn S30 zeer goed weten te verkopen en heb ik principe al genoeg voor de G2 (als deze 650 euro kost), maar ik vind de extra's die de G3 biedt het extra geld meer dan waard (jij denkt dus hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Te gek hoor, die inkoopactie voor de G3!

Ik wil heel graag mee doen. Ik stuur martijn ff een mailtje.

Hopelijk kunnen we die camera rond de 850 of minder eurootjes claimen!

M_M

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
we zitten nu al op 3 kopers :)

code:
1
2
3
Mooooody
Ken
Merlijn_merlin

zijn er nog mensen die belangstelling hebben in de snelste CF kaart die er is voor een zeer vriendelijke prijs (max. 125 euro voor 256MB.)?

mail me dan ook maar ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost 64 mb en 128 mb van ridata ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:49:
Wat kost 64 mb en 128 mb van ridata ?
64MB -> 40 euro
128MB -> 53 euro
excl. shipping, maar dat is maar 11 euro gedeeld door het aantal mensen dat mee doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Mooooody schreef op 08 oktober 2002 @ 23:57:
[...]

64MB -> 40 euro
128MB -> 53 euro
excl. shipping, maar dat is maar 11 euro gedeeld door het aantal mensen dat mee doet...
Ik doe mee voor 256 MB. Dat heeft zo'n G3 wel nodig!
En wat kost die?

groet
M_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Merlijn_merlin schreef op 09 oktober 2002 @ 00:05:
[...]

Ik doe mee voor 256 MB. Dat heeft zo'n G3 wel nodig!
En wat kost die?

groet
M_M
rond de 120/125 euro verwacht ik...kan minder zijn, kan ook iets meer (ligt aan invoerrechten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Hey ik wil dus best die Ridata dingen kopen maar dan wel voor max 3-4 personen ofzo :)

Moody en Merlijn_merlin hebben me al gemailed dus daar wil ik wel voor bestellen.

Maar nogmaals:

Doe het dus alleen als je geld van te voren overmaakt, dus als het geld binnen is bestel ik ze.

[ Voor 0% gewijzigd door miekol op 09-10-2002 00:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 07 oktober 2002 @ 21:08:
Daarom (en omdat fotografie mijn hobby is) heb ik mijn Canon S30 verkocht en ben ik van plan een profesionelere, maar betaalbare (tot 1000 euro) digitale camera kopen.
sorry maar een Canon g3 is echt geen professionelere camera, eerder een consumentencamera. Professioneel is een Nikon D100 of Canon D60. (SRL camera`s dus). Onder de 1000 euro heb je er geen.

edit:
voor 400 euro meer heb je een Nikon 5700 ;) zwaar aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij maar 128 MB !!!! HOe kan ik je mailen over het overstorten van het geld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:00:
[...]

sorry maar een Canon g3 is echt geen professionelere camera, eerder een consumentencamera. Professioneel is een Nikon D100 of Canon D60. (SRL camera`s dus). Onder de 1000 euro heb je er geen.

edit:
voor 400 euro meer heb je een Nikon 5700 ;) zwaar aan te raden!
ik was ook niet op zoek naar een professionele camera, maar een camera die professioneler is dan mijn S30...

dan doel ik vooral op grootte van de lens...de S30 heeft een te kleine lens om écht goede foto's te maken onder moeilijke omstandigheden...

natuurlijk heb ik liever een Canon D60, maar die ligt iets boven mijn budget :)
ik zoek nu echt een camera waar ik het meeste aan heb van zo rond de 900/1000 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[tip]vlgns mij is de Nikon 5000 ook niet meer al te duur....[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:58:
[tip]vlgns mij is de Nikon 5000 ook niet meer al te duur....
[/quote]

De fotokwaliteit van de G2 werd lange tijd als referentie gebruikt bij verschillende review sites. Ik mag dan wel aannemen dat de G3 ook geen kinderachtige beeldkwaliteit heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 11:58:
[tip]vlgns mij is de Nikon 5000 ook niet meer al te duur....
afgezien van die ene megapixel meer, denk ik niet dat de Nikon 5000 beter is dan de G3...
de G3 heeft zelfs een zoomfactor meer en op papier betere specs (o.a qua shutter, imageverwerking en chromatic aberration - de Nikon scoort hier 'average')

komt nog bij dat de Nikon rond de 1100 euro kost (dat is weer 250 euro meer dan de G3) en dat de Nikon al ruim een jaar oud is (zegt niet alles, maar normaal gesproken zijn nieuwere camera's toch weer voorzien van nieuwere technologie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh... ja. Simpelweg omdat het de beste camera voor zijn geld is. Normaal werk ik met verschillende spiegerreflex filmCanons met hooguit 135mm. Ik dacht met de 105 van de G2 een heel eind te komen. Dat kwam ik ook wel, maar net niet genoeg. Ik had graag gezien dat de lens van de Sony 707 of 717 op de G2 zat maar helaas. Het ziet er niet naar uit dat Canon een update gaat doen voor de Pro90. Maar de G3 is mijn laatste prosumer voor een D1 of een Nikon. We zien wel hoe ver ik met de G3 kom.
miekol schreef op 08 oktober 2002 @ 22:26:
[...]
Je vind zoom belangrijk maar van alle prosumer modellen kies je het model met de minste zoom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:36:
Ehh... ja. Simpelweg omdat het de beste camera voor zijn geld is. Normaal werk ik met verschillende spiegerreflex filmCanons met hooguit 135mm. Ik dacht met de 105 van de G2 een heel eind te komen. Dat kwam ik ook wel, maar net niet genoeg. Ik had graag gezien dat de lens van de Sony 707 of 717 op de G2 zat maar helaas. Het ziet er niet naar uit dat Canon een update gaat doen voor de Pro90. Maar de G3 is mijn laatste prosumer voor een D1 of een Nikon. We zien wel hoe ver ik met de G3 kom.

[...]
dus jij hebt ook belangstelling in een G3?
we houden namelijk een inkoopactie om de prijs een beetje te drukken...we proberen 'm voor rond de 850 euro te krijgen...
dus...doe je mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou graag 2 keer een ridata cf kaartje van 128 mb, wie kan ik mailen over de voortgang ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op 08 oktober 2002 @ 18:50:

Daar zou ik niet op rekenen. Weet je nog van die fijne tafareel rondom importheffing op europese staal in amerika??! Nou dat heeft ook een beetje doorgewerkt in andere sectoren. Ik werk tijdelijk in een fotozaak, op een gegeven moment loopt een dame binnen, camera kapot (was trouwens wel een Nikon)!
Boohhooo :'( >:) , Ikke met Inca bellen, verhaal verteld; Nee soory meneer dat mogen wij helaas niet meer doen (......lange verhaal....) komt op neer dat de dingen die in amerika gekocht zijn, alleen in amerika gerepareerd mogen worden. Dus daar gaat je camera weer naar de "state's" maar in ieder geval zou ik om een geschreven getuigenis of garatie vragen dat je die camera ook in Nederland/Europa mag/kan repareren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 23:55:
Ik wou graag 2 keer een ridata cf kaartje van 128 mb, wie kan ik mailen over de voortgang ??
ik had je bestelling al doorgegeven (1x 128MB), maar zal het zo veranderen in 2x :)
ze worden opgestuurd, dus je moet ff je adres opsturen naar martijn2k@hotmail.com

verdere info (bankrek nr. etc.) hoor je binnenkort...

wil Merlijn_merlin zijn naam en adresgegevens ook ff mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
update: zie eerste post voor gegevens over inkoopactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik heb zelf de G2 (perfecte camera!), de G3 is nog beter denk ik.
Maar ik zie bij je inkoopactie een Canon-tasje voor 40 euro staan. Dit is echter een heel simpel tasje waar je nauwelijks accesoires in kwijt kan.
Ik heb zelf voor 20 euro een Loweprotas gekocht waar de G2 (en dus ook G3) perfect in past, je kunt er ook een aantal CF-kaartjes in kwijt + nog wat andere dingen..

http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres25.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
zie hieronder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
CyBeRSPiN schreef op 10 oktober 2002 @ 19:12:
Ik heb zelf de G2 (perfecte camera!), de G3 is nog beter denk ik.
Maar ik zie bij je inkoopactie een Canon-tasje voor 40 euro staan. Dit is echter een heel simpel tasje waar je nauwelijks accesoires in kwijt kan.
Ik heb zelf voor 20 euro een Loweprotas gekocht waar de G2 (en dus ook G3) perfect in past, je kunt er ook een aantal CF-kaartjes in kwijt + nog wat andere dingen..

http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres25.html
het tasje dat bij de camera zit is de PS8000, een nieuwe (speciaal voor G3) ontworpen tasje met plaats voor extra batterij, extra CF kaart en lenskap...

tas zelf is van leer, waterdicht en past de G3 heel goed (dus geen speling)

Afbeeldingslocatie: http://www.powershot.com/powershot2/g3/images/acce_case.jpg

ik ken de Pro Lowe tassen (heb er zelf ook een gehad voor mij Canon S30) en ze zijn goed, maar Canon tassen zijn net zo goed en (vind ik zelf) stijlvoller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

CyBeRSPiN

sinds 2001

Mooooody schreef op 10 oktober 2002 @ 20:01:
[...]

het tasje dat bij de camera zit is de PS8000, een nieuwe (speciaal voor G3) ontworpen tasje met plaats voor extra batterij, extra CF kaart en lenskap...

tas zelf is van leer, waterdicht en past de G3 heel goed (dus geen speling)

[afbeelding]

ik ken de Pro Lowe tassen (heb er zelf ook een gehad voor mij Canon S30) en ze zijn goed, maar Canon tassen zijn net zo goed en (vind ik zelf) stijlvoller :)
Aha, ok, dus tis een ander tasje dan voor de G2... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Ik zie dat Olympus ook een zeer fraaie CAMEDIA C-5050ZOOM aanbiedt:

http://cf.olympus-europa....g/intro.cfm?id=C-5050ZOOM

Een 5 megapixelcamrea, zeer heldere lens, veel instelmogelijkheden, zie verder de specificaties...... Alleen jammer maar 3x optisch zoom......

Dé concurrent voor G3???

Ik ben intussen erg benieuwd naar de full-reviews over deze camera's...

groet

M_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Nu we toch over mogelijke concurrenten voor G3 hebben, dan hoort Casio 5700 ook in dit rijtje !

http://www.casio-europe.com/euro/qv/qv_5700/

Weer een 5 megapixel camera voor rond de 900 euro; alleen zit hier een microdrive van een gieg bij!

Echt heel jammer dat de G3 geen 5 megapixel is.... Maar ik ga nog steeds voor hem; totdat iemand mij kan overuigen voor het tegendeel!

M_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Merlijn_merlin schreef op 10 oktober 2002 @ 21:10:
Nu we toch over mogelijke concurrenten voor G3 hebben, dan hoort Casio 5700 ook in dit rijtje !

http://www.casio-europe.com/euro/qv/qv_5700/

Weer een 5 megapixel camera voor rond de 900 euro; alleen zit hier een microdrive van een gieg bij!

Echt heel jammer dat de G3 geen 5 megapixel is.... Maar ik ga nog steeds voor hem; totdat iemand mij kan overuigen voor het tegendeel!

M_M
die microdrive is natuurlijk mooi, maar qua specs (en waarschijnlijk ook beeldkwaliteit) is de G3 toch een stapje beter...

komt ook nog bij dat de G3 qua grootte toch handig voor vakanties, maar toch professioneel oogt...

de G2 zat al bij de top3 van prosumer camera's qua gebruikersgemak, beeldkwaliteit en prestaties, omdat de foto's van de G3 dankzij Digic nog minder ruis zou moeten bevatten en nog sneller moet zijn, denk ik dat de G3 weleens de beste prosumer camera kan worden (strijdend met de duurdere Minolta 7(H)i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik moet zeggen dat ik dit topic kan gebruiken.
Ik ben al een tijdje over een digitale camera aan het nadenken.
Kan het kloppen dat de G3 nieuw is?
En dat ie nog niet overal te krijgen is?
Hoe kan je ruis in een foto zien?
Ik kan me daar niks bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Coenen schreef op 11 oktober 2002 @ 20:09:
Ik moet zeggen dat ik dit topic kan gebruiken.
Ik ben al een tijdje over een digitale camera aan het nadenken.
Kan het kloppen dat de G3 nieuw is?
En dat ie nog niet overal te krijgen is?
nergens nog :)
komt eind oktober / begin november op de markt...
Hoe kan je ruis in een foto zien?
Ik kan me daar niks bij voorstellen.
ruis zie je meestal pas goed als je het origineel bekijkt op 100% formaat en vooral als er een hoge ISO waarde is gebruikt (vanaf 200 is het meestal goed te zien)

lijkt op het ruisbeeld dat je het op t.v., dus pixels die de verkeerde kleur hebben (meestal te donker) en die samen meestal zorgen voor onscherper beeld dan het beeld zonder ruis...

maar misschien is de G3 te hoog gegrepen, gezien je vraag...
probeer digitale fotografie anders gewoon eerst uit met een goede 2 of 3mp camera (Canon A40 of Fuji A203/A303)....1000 euro is een boel geld als je niet zeker weet of het wel iets is voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Toevallig net een topic over de Canon A40 doorgelezen :)
Ook heb ik heb foto's gezien van een A40 dat vond ik er eigenlijk niet verkeerd uitzien.
Maar waar ik niet hou van is om iets te kopen en er achter te komen dat ik een bepaalde optie mis. Vandaar dat ik dit topic eigenlijk volg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Coenen schreef op 11 oktober 2002 @ 20:39:
Toevallig net een topic over de Canon A40 doorgelezen :)
Ook heb ik heb foto's gezien van een A40 dat vond ik er eigenlijk niet verkeerd uitzien.
Maar waar ik niet hou van is om iets te kopen en er achter te komen dat ik een bepaalde optie mis. Vandaar dat ik dit topic eigenlijk volg.
qua opties doet de A40 niet veel onder voor de G3
qua beeldkwaliteit natuurlijk wel, ook al is dit niet zoveel als de prijs doet vermoeden...

de A40 is voor de veeleisende 'low-budget' amateurfotograaf
de G3 is voor de veeleisende 'middle-budget' amateurfotograaf

als je iets meer te besteden hebt dan 400 euro, zou je ook kunnen kijken naar de nieuwe S45 (die zit qua prijs tussen de A40 en G3 in, maar qua beeldkwaliteit meer in de buurt van de G3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ga gelijk even kijken, bedankt voor het advies. :)
Ondanks het feit dat het een beetje off topic is.
Zijn de prijzen in Amerika eigenlijk beter?
Ok, garantie kan je wel vergeten, misschien ivm prijs voordeel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ach Ridata, Kingston etc. maakt allemaal geen drol uit, ik heb zelf gewoon Dane-Elec 256MB, m'n Fuji 602 heeft een buffer voor, ik denk, 5 foto's in hoogste res.
Je neemt dus een foto, deze komt in het buffer, neem je er snel nog een, komt deze ook in het buffer, onderstussen worden de foto's weggeschreven naar de CF kaart.
Met andere woorden, pas bij 5 of meer foto's supersnel achter elkaar gaat bij mij de snelheid v/d CF kaart een rol spelen... een non-issue dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Redje schreef op 12 oktober 2002 @ 16:43:
Ach Ridata, Kingston etc. maakt allemaal geen drol uit, ik heb zelf gewoon Dane-Elec 256MB, m'n Fuji 602 heeft een buffer voor, ik denk, 5 foto's in hoogste res.
Je neemt dus een foto, deze komt in het buffer, neem je er snel nog een, komt deze ook in het buffer, onderstussen worden de foto's weggeschreven naar de CF kaart.
Met andere woorden, pas bij 5 of meer foto's supersnel achter elkaar gaat bij mij de snelheid v/d CF kaart een rol spelen... een non-issue dus.
ik merk anders het verschil heel goed tussen mijn 128MB Sandisk kaart en de 128MB Kingston kaart van een kennis...

de Transcend en Ridata kaarten zijn nog sneller, dus merk je het verschil nog meer...

op de G3 is een snelle kaart een vereiste als je 3 min. wilt filmen en bijv. 10 shots snel achter elkaar wilt maken (je kan bijv. maar 90 sec. filmen met een tragere kaart, zoals Sandisk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
om te zorgen dat dit topic uit beeld verdwijnt, vraag ik nogmaals of iemand belangstelling heeft in een G3...

heeft iemand belangstelling in een G3? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Begin november, als de eerste reviews hopelijk verschijnen, dan zal de G3 wel weer HOT zijn en dus dit topic ook.... ! FF geduld dus....

M_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Merlijn_merlin schreef op 14 oktober 2002 @ 11:36:
Begin november, als de eerste reviews hopelijk verschijnen, dan zal de G3 wel weer HOT zijn en dus dit topic ook.... ! FF geduld dus....

M_M
er zijn al tientallen reviews geschreven, hier de beste...

M_M, heb je het geld al naar Miekol overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Mooooody schreef op 14 oktober 2002 @ 11:48:
[...]

er zijn al tientallen reviews geschreven, hier de beste...

M_M, heb je het geld al naar Miekol overgemaakt?
Dat zijn previews, geen echte reviews, vind ik.

Het geld voor de supersnelle FC is overgemaakt! :)

M_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
nu zie ik net dat http://www.interngeheugen.com/ dezelfde CF kaarten verkoopt voor 139 euro (incl verzendkosten) ipv 115 (incl verzendkosten) in de VS.

Miekol, M_M en Klaze: prijsverschil is dus 25 euro, genoeg om de kaartjes toch uit Amerika te laten overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Laatst online: 24-09 20:02

Dizzy

Where am I?

Pricewatch (wel een bedrijf in .de) heeft er 1 voor 849,- staan. (ik heb trouwens ook wel belang hoogstwaarschijunlijk bij zo'n G3)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Dizzle schreef op 14 oktober 2002 @ 16:59:
Pricewatch (wel een bedrijf in .de) heeft er 1 voor 849,- staan. (ik heb trouwens ook wel belang hoogstwaarschijunlijk bij zo'n G3)
geen verschil dus met de prijs bij het bedrijf waar ik 'm ga kopen...
het is wel incl. tasje (die je anders toch zou kopen), verzendkosten en garantie in Nederland, dus is de prijs van 899 best goed te noemen...

als je serieuze interesse hebt, moet je me maar ff mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Mooooody schreef op 14 oktober 2002 @ 16:20:
nu zie ik net dat http://www.interngeheugen.com/ dezelfde CF kaarten verkoopt voor 139 euro (incl verzendkosten) ipv 115 (incl verzendkosten) in de VS.

Miekol, M_M en Klaze: prijsverschil is dus 25 euro, genoeg om de kaartjes toch uit Amerika te laten overkomen?
---------

25 euro is 25 euro cheaper dacht ik zo..... :)
Ik vind het nog steeds OK die 115 euro.

Verwacht je problemen?

M_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Merlijn_merlin schreef op 14 oktober 2002 @ 19:20:
[...]

---------

25 euro is 25 euro cheaper dacht ik zo..... :)
Ik vind het nog steeds OK die 115 euro.

Verwacht je problemen?

M_M
ik verwacht geen problemen :)

ik dacht alleen dat het minder risicovol was om de kaarten gewoon in Nederland te kopen, maar je hebt gelijk....25 euro is toch een groot verschil :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
*subtiel tikje*

we zitten al op 4 mensen...nog 1 iemand en we kunnen in principe gaan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

al een levertijd bekend?? :)
Zit nu namelijk zonder digicam en mijn handen jeuken zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ken schreef op 15 oktober 2002 @ 15:35:
al een levertijd bekend?? :)
Zit nu namelijk zonder digicam en mijn handen jeuken zo erg :)
waarschijnlijk eind deze maand...
als we ze binnenkort bestellen, krijgen we ze bij de eerste lading...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Begin november..... een mooiere verjaardagscadeau zou ik me niet kunnen wensen! :9

M_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Merlijn_merlin schreef op 15 oktober 2002 @ 16:40:
Begin november..... een mooiere verjaardagscadeau zou ik me niet kunnen wensen! :9

M_M
je hebt mail (en Klaze ook)
ik kan goedkoop aan dezelfde kaarten komen in NL voor 10 euro per kaart meer (incl. verzendkosten)

ik denk dat ik dat maar doe, en ik hoop dat jullie met me meegaan :)
...zou een hoop moeite schelen en minder risico bevatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Ik heb ook intresse :)

Om welke kaart gaat het??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ken schreef op 15 oktober 2002 @ 23:10:
Ik heb ook intresse :)

Om welke kaart gaat het??
256MB transcend ultra 25x
snelste kaart die er te vinden is...
prijs: 130 euro incl. verzending naar jou en garantie in Nederland
mail me ff als je mee wil doen (net op het nippertje :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Ken en Klaze? ff bevestigen dat je instemt met de actie...dan kan ik gaan bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Laatst online: 24-09 20:02

Dizzy

Where am I?

mooody, hou er even rekening mee dat ik zei hoogstwaarschijnlijk. Bestel aub nog even niet zonder mijn toestemming, moet nog even wat financien hier lospeuteren.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Dizzle schreef op 16 oktober 2002 @ 14:52:
mooody, hou er even rekening mee dat ik zei hoogstwaarschijnlijk. Bestel aub nog even niet zonder mijn toestemming, moet nog even wat financien hier lospeuteren.
was duidelijk :)
ik som alleen de mogelijk kopers op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Mooooody schreef op 15 oktober 2002 @ 23:30:
[...]

256MB transcend ultra 25x
snelste kaart die er te vinden is...
prijs: 130 euro incl. verzending naar jou en garantie in Nederland
mail me ff als je mee wil doen (net op het nippertje :))
waarom inkoopactie als je bij interngeheugen.com voor 121 euro dezelfde kaart kan kopen (inc. btw en garantie in nl; alleen nog verzendkosten (Incasso: € 6,50, Vooruitbetaling: € 9,50, Rembours: € 13,50)??? :?

en als er toch iets is waardoor er voordeel is: zou ik nog mee kunnen doen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
marteltor schreef op 18 oktober 2002 @ 19:51:
[...]

waarom inkoopactie als je bij interngeheugen.com voor 121 euro dezelfde kaart kan kopen (inc. btw en garantie in nl; alleen nog verzendkosten (Incasso: € 6,50, Vooruitbetaling: € 9,50, Rembours: € 13,50)??? :?

en als er toch iets is waardoor er voordeel is: zou ik nog mee kunnen doen????
helaas, inkoopactie is al gesloten...

121 + 9,50 = 130,50
pak je toch al gauw 50 eurocent! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens...niemand heeft de G3 nog getest, dus je zou niet nu al kunnen zeggen dat de Sony foto's veel beter zijn dan de foto's van de G3

ik vind dat juist de foto's van de F717 relatief veel ruis bevatten in vergelijking met foto's van de G2...ook vind ik ze minder scherp en zijn de kleuren minder echt (zie de reviews op http://www.imaging-resource.com)

komt ook nog bij dat de Sony een stuk groter is (door de grote lens) en relatief weinig zoom heeft (5x) voor de grootte van het apparaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:22:
Trouwens...niemand heeft de G3 nog getest, dus je zou niet nu al kunnen zeggen dat de Sony foto's veel beter zijn dan de foto's van de G3

deze tekst heb ik al gelezen in wat andere replies in dit topic ;)

overigens heb ik wel enkele testfoto's gezien op een wat vage site, en ik weet niet of die echt van een g3 zijn. Het waren foto's ik geloof op hawaii gemaakt en oh wat waren die schitterend! De full size foto's waren gewoon nog vlijmscherp.

Laat je die inkoopactie nou werkelijk voor die 0,50 euro nog doorgaan :D ?

offtopic:
Overigens ga ik denk ik voor de canon s30 met 256 mb transcend geheugen...en omdat ik las dat enkele mensen hier een s30 hebben wil ik ff een klein offtopic vraagje stellen over de stroomvoorziening van die s30: gaan daar ook AA batterijen in en zo ja, hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
marteltor schreef op 18 oktober 2002 @ 20:34:
[...]

deze tekst heb ik al gelezen in wat andere replies in dit topic ;)

overigens heb ik wel enkele testfoto's gezien op een wat vage site, en ik weet niet of die echt van een g3 zijn. Het waren foto's ik geloof op hawaii gemaakt en oh wat waren die schitterend! De full size foto's waren gewoon nog vlijmscherp.
dat waren de G3 foto's ja...
Laat je die inkoopactie nou werkelijk voor die 0,50 euro nog doorgaan :D ?
zeker, ook omdat ze nog maar 4 256MB kaarten hebben liggen en wanneer ik ze in een koop neem, we niet hoeven te wachten op de volgende lading (over 10-14 dagen)
offtopic:
Overigens ga ik denk ik voor de canon s30 met 256 mb transcend geheugen...en omdat ik las dat enkele mensen hier een s30 hebben wil ik ff een klein offtopic vraagje stellen over de stroomvoorziening van die s30: gaan daar ook AA batterijen in en zo ja, hoeveel?
ik snap niet dat je zonder review gelezen te hebben een apparaat voor 500+ euro wilt kopen :?
als je dat wel gedaan had, zou je weten dat er een accu in de S30 gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu voor €849 ( + eventueel €16 bezorg )

http://www.tweakers.net/pricewatch/37585

Dan maar geen tas etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 22:20:
Nu voor €849 ( + eventueel €16 bezorg )

http://www.tweakers.net/pricewatch/37585

Dan maar geen tas etc
das in luxemburg :)
totaalprijs komt op 865 euro, terwijl als ik 'm in nederland koop hij 869 euro kost :)
(met tas - die je toch erbij 'moet' kopen - dus 899)

oja...ook lastig met garantiegevallen als je 'm eerst weer naar luxemburg moet sturen, want Canon NL maakt alleen camera's die in NL zijn gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Mooooody schreef op 18 oktober 2002 @ 22:12:
ik snap niet dat je zonder review gelezen te hebben een apparaat voor 500+ euro wilt kopen :?
als je dat wel gedaan had, zou je weten dat er een accu in de S30 gaat :)
ik heb me helemaal scheel gelezen, en las ook wel dat gedoe met die accu's, maar vroeg me gewoon af of er ook een batterijsetje inging :) Dan zou het dus een extra accu worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Mooooody schreef op 18 oktober 2002 @ 22:22:
[...]

das in luxemburg :)
totaalprijs komt op 865 euro, terwijl als ik 'm in nederland koop hij 869 euro kost :)
(met tas - die je toch erbij 'moet' kopen - dus 899)

oja...ook lastig met garantiegevallen als je 'm eerst weer naar luxemburg moet sturen, want Canon NL maakt alleen camera's die in NL zijn gekocht :)
Prijs valt reuze mee. Vind het eigenlijk best wel goedkoop :)
Als ik deze niet via mijn werk kon krijgen had ik zeker meegedaan :)

Mijn tip is ook om deze in NL te kopen en niet in het buitenland. Prijs scheelt niet veel, maar kan je wel een hoop ellende voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
ken schreef op 18 oktober 2002 @ 23:27:
[...]

Prijs valt reuze mee. Vind het eigenlijk best wel goedkoop :)
Als ik deze niet via mijn werk kon krijgen had ik zeker meegedaan :)

Mijn tip is ook om deze in NL te kopen en niet in het buitenland. Prijs scheelt niet veel, maar kan je wel een hoop ellende voorkomen :)
dat is de reden dat ik 'm niet voor $650 koop in de US, ook al is dat zo verleidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
G3 voor 860 euro??? mail ff!!

(leek me een beter plan dan 900 euro incl. tasje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Mooooody schreef op 24 oktober 2002 @ 12:38:
G3 voor 860 euro??? mail ff!!

(leek me een beter plan dan 900 euro incl. tasje)
Vertel maar in de groep, wat heb je nu weer gevonden voor een aanbieding?
Misschien heb ik interesse als het geen grijze import is.

Wilko
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste