[Mafia] Voor als je vast zit -topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/marc0h/mafia.jpg

In navolging van dit is hier deeltje 2 van het 'zit je vast? stel hier je vragen!' topic :)
Alleen dit keer met een andere titel, maar ja :P

Dit topic is alleen voor als je vragen hebt over de game zelf. Dus aub alleen dingen vragen als je vastzit ergens of als je wilt iets wilt weten. Dus geen technische vragen stellen of vertellen hoe fantastisch dit spel wel niet is, want dat kan in dit topic:
Mafia: The city of lost heaven :)

Wat altijd wel handig is bij dit soort topics is een walkthrough, daarom volgen er hier een paar:
Gamesover
IGN
Cheat-Cheats

Als je er nog steeds niet uitkomt mag je het natuurlijk hier vragen :)

Hier is als laatste nog een Mafia FAQ die misschien wel van pas kan komen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic/// damn heavy icon heb jij man !! //offtopic

Als mensen vast zitten op de haven waar ja gergio moet killen, en je hebt iedereen overhoop geschoten en weet niet wat je moet doen, zit de wissels van de treinrails goed, zodat ze richting het gebouw gaan waar zijn auto staat, dan schiet het blokje voor de wielen van de wagon weg en voila !!!

Duurde mij een 1 uur voor het uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Misschien kan je Gamefaqs erook bij doen Marco :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:58

Ankh

|true

waar staan die droplullen voor free extreme ride????

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik zit dus vast bij het volgende level:

Moet in dat hotel die manerger doden, dat ene meisje , en documenten jatten (of zoiets)

Mijn werk wijze:

Ik loop naar binnen > vraag aan die vent achter de ballie waar hij is > loop er naar toe > schiet hem dood > schiet dan alle mensen die ik tegen kom dood > loop naar achter de ,,ballie'' haal daar een sleutel op voor de director kamer > loop naar de kamer waar dat meisje in bad licht (filmpje start) > loop naar de director kamer > schiet de man achter de deur dood > maar in de kamer zelf is niks ???

Wat moet ik nog doen en/of wat doe ik fout ???

PLEASE HELP ME !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briefing zegt toch dat je een bom onder z'n bureau moet plakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:34:
Briefing zegt toch dat je een bom onder z'n bureau moet plakken :?
En hoe gaan we dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

AMD lover schreef op 08 oktober 2002 @ 12:47:
[...]

En hoe gaan we dat doen?
naar het bureau lopen en rechts klikken dus je krijgt zo'n !

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
AMD lover schreef op 08 oktober 2002 @ 12:32:
Ik zit dus vast bij het volgende level:

Moet in dat hotel die manerger doden, dat ene meisje , en documenten jatten (of zoiets)

Mijn werk wijze:

Ik loop naar binnen > vraag aan die vent achter de ballie waar hij is > loop er naar toe > schiet hem dood > schiet dan alle mensen die ik tegen kom dood > loop naar achter de ,,ballie'' haal daar een sleutel op voor de director kamer > loop naar de kamer waar dat meisje in bad licht (filmpje start) > loop naar de director kamer > schiet de man achter de deur dood > maar in de kamer zelf is niks ???

Wat moet ik nog doen en/of wat doe ik fout ???

PLEASE HELP ME !!!!!!!
YES !!! gelukt maar nu bij die politie, heb ze allemaal dood maar hoe kom je beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 03:46
AMD lover schreef op 08 oktober 2002 @ 13:29:
[...]

YES !!! gelukt maar nu bij die politie, heb ze allemaal dood maar hoe kom je beneden?
De trap op en over de daken springen en dan komt er nog meer politie en dan kom je bij een kerk uit en daar ga je uit eindelijk naar beneden en rij je weer naar de bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Wat een ongelooflijke ****** spel zeg als je niet verder komt. Ik zit vast bij dat huis van die rijken en dan moet ik die manntjes dood maken, de eerste die aankomt lopen lukt wel die tweede helemaal rechts ook maar bij diegene bij dat huis mislukt het elke keer g*dv*rd*mm*. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ipv de guards te killen .... ontloop ze .. buk zoveel mogelijk en loop richting het zwembad .... verschuil je daar ergens achter de bosjes .... w8 tot de guard bij het open raam weg loopt ... loopt de trappetjes op en voila gij zijt binnen ..

[ Voor 0% gewijzigd door CRiMiNaL op 08-10-2002 17:02 . Reden: bah server down ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

uhh lol.. ik heb die missie in 1 keer uitgespeeld.. gewoon die gast van achter neer slaan met je bat.. en klaar... allebei kan je het heel simpel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Wat een ongelooflijke ***************************** spel zeg net 3 keer geprobeerd nog niet gelukt :( :( :( :( Meteen verwijdert, nog effe en ik had mijn computer weggegooid, blij dat ik er niet voor betaald heb B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanL schreef op 08 oktober 2002 @ 18:05:
Wat een ongelooflijke ***************************** spel zeg net 3 keer geprobeerd nog niet gelukt :( :( :( :( Meteen verwijdert, nog effe en ik had mijn computer weggegooid, blij dat ik er niet voor betaald hab B)
ehm, ik had dat level in 2 x dus uiteindelijk gehaald, eerste die gast links neermeppen met je knuppel wel van achter!!! duh, dan die gast in dat koffiehuisje of wat het ook is gewoon van achter meppen.

dan loopt er nog een gast langs het huis, gewoon als tie zich omdraait achter 'm aan en ook neermeppen! dan naar die 2 gastjes bij de vijver, gewoon bukken achter de bosjes je pakt je shot gun en schieten maar, dan naar binnen en die vrouw killen.dan die ene gast die de kluis moet openen vragen of tie meeloopt en voila de kluis zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:47:
[...]

ehm, ik had dat level in 2 x dus uiteindelijk gehaald, eerste die gast links neermeppen met je knuppel wel van achter!!! duh, dan die gast in dat koffiehuisje of wat het ook is gewoon van achter meppen.

dan loopt er nog een gast langs het huis, gewoon als tie zich omdraait achter 'm aan en ook neermeppen! dan naar die 2 gastjes bij de vijver, gewoon bukken achter de bosjes je pakt je shot gun en schieten maar, dan naar binnen en die vrouw killen.dan die ene gast die de kluis moet openen vragen of tie meeloopt en voila de kluis zoeken.
Doe geen moeite, alles is al verwijderd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Hebben jullie ook al gemerkt dat je de missie creme de la creme - man hunt op 2 manieren kan uitspelen

Manier 1: Morello rijdt het vliegveld op
Manier 2: Morello rijdt rechtdoor

Ik vind die op het vliegveld manser, lekker schieten >:)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben samen met Pauli teruggekomen, beide met een andere auto ! en nu ?
Kan cafe niet binnen, geen idee wat ik nu moet doen, iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 23:15:
Ben samen met Pauli teruggekomen, beide met een andere auto ! en nu ?
Kan cafe niet binnen, geen idee wat ik nu moet doen, iemand ?
Welke missie heb je het nu over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, sorry, Missie : Molotov (weet het is lekker aan het begin, maar doe alles volgens mij zoals het moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesternl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05-2022

jesternl

MafiaScum

Wat bedoel je, beiden met een andere auto teruggekomen?
Als ik het me goed herinner moet je alle auto's mollen en terug in de auto waar je mee gekomen bent.

Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

ik heb nu een lekkere free ride extreme, zo witte auto die gooit een bommetje ofzo :? (of is het een oude pruttelbak =) ) maar goed.. ik red hem telkens niet en natuurlijk heb ik niet gesaved bij het huis, dus dan MOET ik deze missie wel doen bah bah.. ik red hem telkens niet.. of kan je de missie's skippen

en bij de trainer alles werkt behalve bij damage recorded.. dacht dat erbij die dan je auto niet kapot ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
RaMMSTeiN schreef op 10 oktober 2002 @ 17:35:
ik heb nu een lekkere free ride extreme, zo witte auto die gooit een bommetje ofzo :? (of is het een oude pruttelbak =) ) maar goed.. ik red hem telkens niet en natuurlijk heb ik niet gesaved bij het huis, dus dan MOET ik deze missie wel doen bah bah.. ik red hem telkens niet.. of kan je de missie's skippen

en bij de trainer alles werkt behalve bij damage recorded.. dacht dat erbij die dan je auto niet kapot ging?
Deze missie is echt heel erg kut.
Je moet flink gassen maar pas op de auto spint snel en dat mag nooit gebeuren.
Dus gewoon blijven planken voor de bocht remmen (niet spinnen!) en dan weer vol gas.
Zo moet je hem kunnen halen.
Ik heb al 6 auto's wie bied meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:54

scorpie

Supra Addict

ik wil even weten of je je auto's kunt repareren in freeride extreme... die hillbilly 5.1 FWD rijdt goddelijk vind ik, en kan nog goed van pas komen bij missies waarbij je extreem weinig tijd hebt (eigenlijk alle missies dus) :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

ja, ik zou ook graag willen weten of je in free ride extreme ook je auto kan laten repareren of dat je ergens wapens kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook het spel verwijderd, het spel is uit zucht :X . Was wel geinig einde, wordt tie als opa neergeschoten in the end, greeting from saliere boem :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:45:
ik heb nu ook het spel verwijderd, het spel is uit zucht :X . Was wel geinig einde, wordt tie als opa neergeschoten in the end, greeting from saliere boem :z
en wat nou als er mensen zijn die nog het einde moeten zien?
dan heb jij nu verklapt wat er zal komen |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:45:
Oooooh wat een boefje!
Nu heb je de fun verpest voor sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

DarkJedi schreef op 10 oktober 2002 @ 18:02:
[...]

Deze missie is echt heel erg kut.
Je moet flink gassen maar pas op de auto spint snel en dat mag nooit gebeuren.
Dus gewoon blijven planken voor de bocht remmen (niet spinnen!) en dan weer vol gas.
Zo moet je hem kunnen halen.
Ik heb al 6 auto's wie bied meer? :P
moet nog 2 missie's ook goed dus heb ik 17 =)

die speed missie (van de film jah) en die witte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(dit nieuwe topic gevonden, de search liet me weer eens in de steek):
Allerlaatste missie, dat je xxx moet afknallen in de cathedraal. Op een bepaald moment rent hij hevig bloedend weg, en kan je het spoor volgen. Ik weet dat hij achter het muurtje staat, maar hij komt pas tevoorschijn als ik halverwege die gang ren. Dan kan ik nergens schuilen en ben ik dood. Hoe pak ik dit aan? Heb nog 54 health, maar 1 schot en ik ben de pijp uit door zijn Tommy...
/edit: gelukt...aan komen rennen met een shotgun en sneller schieten dan hij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende probleem: Freeride Extreme, Speedy Gonzales...die gozer rent ZO hard, elke auto die ik pak gaat te langzaam en dus haal ik het niet. Ik heb hem geprobeerd te benaderen van de andere kant en ben gaan schieten, maar na 7 kogels van een 1911 gehad te hebben rent hij vrolijk door...hoe is hij te pakken!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 16:19:
Volgende probleem: Freeride Extreme, Speedy Gonzales...die gozer rent ZO hard, elke auto die ik pak gaat te langzaam en dus haal ik het niet. Ik heb hem geprobeerd te benaderen van de andere kant en ben gaan schieten, maar na 7 kogels van een 1911 gehad te hebben rent hij vrolijk door...hoe is hij te pakken!?!
In het begin flink scheuren na een tijdje rent hij die brug op al rijd je de brug af dan heb je zelf ook meer vaart en kan je hem dood rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe jij dat doet, maar hij gaat zo hard links en rechts over die weg dat ik hem echt niet te pakken krijg...alle auto's die je vindt zijn te traag ook; meestal haal ik hem pas eind van de brug bij en dan gaat hij snel rechts....en moet ik keihard remmen en vlieg ik uit de bocht...echt naar. Ik heb de FAQ gelezen, en die zegt dat je hem gewoon plat kan rijden als hij in het begin op de hoek staat. FF proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Laatst online: 08-10 18:19
rij aan de andere kant van de buurt langs dan rent ie zo tegen je auto op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 16:19:
Die is super simpel, ipv dat je achter em aanrijd rijd je het blokje om en rijd je hem tegemoet over de stoep, met een beetje vaart rijd je hem dan in 1x dood :)

En die missie met die witte celeste met die bommen erachter, zet je speedlimiter erop en zorg dat je niet onder de 40 komt dan ook, met 40 zit je save voor de bommen en kan je fatsoenlijk de bocht door.

Iemand nog een goeie tip voor die racewagen missie waar je beeld zo enorm vervaagd, wordt er gek van 8)7

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

TAG_Speedy schreef op 12 oktober 2002 @ 20:25:
[...]

Die is super simpel, ipv dat je achter em aanrijd rijd je het blokje om en rijd je hem tegemoet over de stoep, met een beetje vaart rijd je hem dan in 1x dood :)

En die missie met die witte celeste met die bommen erachter, zet je speedlimiter erop en zorg dat je niet onder de 40 komt dan ook, met 40 zit je save voor de bommen en kan je fatsoenlijk de bocht door.

Iemand nog een goeie tip voor die racewagen missie waar je beeld zo enorm vervaagd, wordt er gek van 8)7
nog makkelijker.. hij staat op de hoek van de weg.. loop naar de boom.. en schiet hem neer.. loop er verder naar toe en klaar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodra je gaat schieten gaat hij keihard rennen. Zoals ik al zei, 7 kogels van een Colt en hij rent weer verder...dat werkt dus niet. Maargoed, ik heb hem overreden en dat werkt wel. Zit nu bij de speed missie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Klote race.......... stond dik eerste laatste ronde bam op de kop..... klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:01:
zodra je gaat schieten gaat hij keihard rennen. Zoals ik al zei, 7 kogels van een Colt en hij rent weer verder...dat werkt dus niet. Maargoed, ik heb hem overreden en dat werkt wel. Zit nu bij de speed missie...
waarom werkte het bij mij wel. ik heb 2 clips leeg geschoten, heb het net geprobeerd. Je kan hem gewoon in 1 keer in z'n hoofd schieten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gewoon gedaan met een van de auto's die ik gewonnen heb. zo'n snelle. werkt goed. op een gegeven moment steekt ie de weg over, dan rij ik hem 1 keer aan. ik raakte hem toevallig 2 keer op dat moment, maar anders pak je hem ook een keer op de brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet alleen nog die witte auto met die bommen. Als ik die heb gehaald heb ik alle auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 16:54

scorpie

Supra Addict

nog steeds niemand die weet of, en zo ja, waar je in freeride extreme je auto kan laten repareren?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met een extreem free ride missie, die dat je de drie racewagens moet omwisselen met elkaar. Er staat er eentje bij de 'county jail'. Tenminste, dat zie ik aan het begin van de missie in die cutscene. Ik kan hem alleen niet vinden als ik er heen moet rijden.

Weet iemand hoe ik die kan vinden?

Naar mijn weten is er trouwens niet echt een plek in extreem free ride waar je auto's kan laten repareren. Doet et volgens mij alleen als je auto's in je garage zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:19
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 15:03:
(dit nieuwe topic gevonden, de search liet me weer eens in de steek):
Allerlaatste missie, dat je xxx moet afknallen in de cathedraal. Op een bepaald moment rent hij hevig bloedend weg, en kan je het spoor volgen. Ik weet dat hij achter het muurtje staat, maar hij komt pas tevoorschijn als ik halverwege die gang ren. Dan kan ik nergens schuilen en ben ik dood. Hoe pak ik dit aan? Heb nog 54 health, maar 1 schot en ik ben de pijp uit door zijn Tommy...
/edit: gelukt...aan komen rennen met een shotgun en sneller schieten dan hij :)
Dat probleem had ik eerst ook. Maar de oplossing is simpel. Omdat je weet wanneer hij ongeveer om het hoekje komt, kun je eventjes van te voren al beginnen met schieten. Zodra hij dan om het hoekje komt, schiet je al, en voila, dat was Mafia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik zit vast :(
Ik ben op de partyboot om iemand te vermoorden.
Als het level begint sta ik in mijn matrozen pakkie op de boot en krijg ik als opdracht:
Vind het wapen in de mannenkleedkamer en vermoord mister X.
Echter ik kan die kleedkamer nergens vinden.
Geen 1 deur gaat open (behalve 3 wc's).
En verder valt er niets te aktiveren volgend mij op de boot..
Iemand die het wel weet?
..
Heb ik nog wel een leuke easter-egg (mischien is hij al bekent).
Als je op die boot bent kan je naar dek 2 gaan en de bar in lopen.
Loop naar de bar en vraag om een drankje.
De barkeeper zal weigeren in te schenken voor "crewmembers".
Echter op de linker helft v.d. bar staat al een glas drank klaar.
Drink deze 3x leeg en je bent stront lazerus :)
Wat resulteert in een erg geinige camera vieuw :) :)
..
Maar goed..als iemand mij verder helpen kan...GRAAG!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
melly: Je hebt de mannenkleedkamer niet nodig, maar het mannentoilet. Je zegt dat je 3 wc's open krijgt. Waarschijnlijk heb je dan ook gezien dat er ook een WC is met een bordje "sleutel bij de schipper te krijgen". De sleutel van deze WC heeft de matroos met het blauw/witte streepjes hemd op het onderste dek. Je moet 'm een paar keer aanspreken om de sleutel te krijgen. In die WC zit vervolgens het pistool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 18:59:
Ik heb een probleempje met een extreem free ride missie, die dat je de drie racewagens moet omwisselen met elkaar. Er staat er eentje bij de 'county jail'. Tenminste, dat zie ik aan het begin van de missie in die cutscene. Ik kan hem alleen niet vinden als ik er heen moet rijden.

Weet iemand hoe ik die kan vinden?

Naar mijn weten is er trouwens niet echt een plek in extreem free ride waar je auto's kan laten repareren. Doet et volgens mij alleen als je auto's in je garage zet.
is op het puntje van central island :) en dan waar je dat "gat" zat waar je naar beneden ging om IN de jail te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
je kunt ook als je de "cutscene" ziet even op tab drukken dan zie je op de map waar die auto staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
RobbertC schreef op 14 oktober 2002 @ 22:26:
melly: Je hebt de mannenkleedkamer niet nodig, maar het mannentoilet. Je zegt dat je 3 wc's open krijgt. Waarschijnlijk heb je dan ook gezien dat er ook een WC is met een bordje "sleutel bij de schipper te krijgen". De sleutel van deze WC heeft de matroos met het blauw/witte streepjes hemd op het onderste dek. Je moet 'm een paar keer aanspreken om de sleutel te krijgen. In die WC zit vervolgens het pistool :)
Bedankt :)
Ik was al aardig radeloos...had trouwens iedereen al aangesproken maar niets gebeurde..
Weet nu waar ik zoeken moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
melly schreef op 15 oktober 2002 @ 22:26:
[...]

Bedankt :)
Ik was al aardig radeloos...had trouwens iedereen al aangesproken maar niets gebeurde..
Weet nu waar ik zoeken moet..
Ik heb die emmer gepakt (volgens mij maakt dat helemaal nix uit -> emmer of blote handen) en die gast rende precies weg van alle body guard. Daar hem dood gemept en in de boot gesprongen. Die wc heb ik niet opengemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, echt een supermooi en goed spel, alleen ik zit vast in level "Just For Relaxation" ... ik moet de truckdriver zijn papieren stelen. heb ik gedaan, staan in mn inventory.. dan rij ik met de truck terug naar waar ie vandaan komt. die gast check mn papieren en zegt dat ik er niet in mag... normaal hoort ie me erdoor te laten.. heb na een week maar een walkthrough bekeken..alleen voor dit stukkie..maar daar staat dat die gast je er gewoon door moet laten..

HELP! dus.

-edit- iemand vertelde me net eerst de truck leeg te halen..effe proberen :P -edit-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 07:43
Ik zit nog steeds in die parkeer garage, maar lukt me steeds niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:36:
Damn, echt een supermooi en goed spel, alleen ik zit vast in level "Just For Relaxation" ... ik moet de truckdriver zijn papieren stelen. heb ik gedaan, staan in mn inventory.. dan rij ik met de truck terug naar waar ie vandaan komt. die gast check mn papieren en zegt dat ik er niet in mag... normaal hoort ie me erdoor te laten.. heb na een week maar een walkthrough bekeken..alleen voor dit stukkie..maar daar staat dat die gast je er gewoon door moet laten..

HELP! dus.

-edit- iemand vertelde me net eerst de truck leeg te halen..effe proberen :P -edit-
de truck moet idd eerst leeg zijn. Laat dat door de driver doen want die gasten beginnen toch op je te schieten. Pak die gast als de truck leeg is dan is het geen probleem om binnen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al gelukt :D ben nu in het museum... damn, effe doorzetten :)

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Termi schreef op 17 oktober 2002 @ 21:14:
Ik zit nog steeds in die parkeer garage, maar lukt me steeds niet :(.
Gewoon rustig en gecontroleerd er door heen gaan. Haast vooral niet, want dan gaat het snel fout. Denk ook niet slim te zijn om een auto te pakken, want dat werkt niet. Ga ook niet via de trappen, want dan gooien ze granaten.

Nog een kleine tip, het eerste niveau onder de bovenste verdieping heeft een soort van metalen kooi in het midden. Daar zit wat verse health ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

ik ben ff overnieuwe begonnen (foutje) maar ik kan nu ineens niet meer de 4de taxi vinden van de taxe missies :? dus van freeride extreme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Een tip:

Bij de 2e bocht bij de race wedstrijd zie je een stukkie zand. Als je daar over heen rijd kan je de afgesloten weg op... Als je nu doorrijd komt er Wrong Way te staan...
Als je dan weer op de 'gewone' weg komt druk je op recover car... Nu sta je opeens bij de start/finisch... Nu doe je iets van 1 minuut over een lap... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op 16 oktober 2002 @ 00:47:
[...]

Ik heb die emmer gepakt (volgens mij maakt dat helemaal nix uit -> emmer of blote handen) en die gast rende precies weg van alle body guard. Daar hem dood gemept en in de boot gesprongen. Die wc heb ik niet opengemaakt :)
Um, die gast houd pas z'n speach als je de wc heb open gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

um...kan iemand die save files posten. Ik heb namelijk mijn schijf geformateerd zonder een backup te maken |:( . En ik had em wel eens eerder gehad. Maar nu doet de search best wel HEEL moeilijk. bedankt alvast.

ik heb em al:ALLE SAVEGAMES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 23:09:
[...]

Um, die gast houd pas z'n speach als je de wc heb open gemaakt.
Idd, die emmer heb je nodig om de plee schoon te maken :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op 14 oktober 2002 @ 18:22:
nog steeds niemand die weet of, en zo ja, waar je in freeride extreme je auto kan laten repareren?
Dan moet je even naar die lucas bertone gaan, daar kun je een auto laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear

Bear

wench

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 18:26:
[...]

Dan moet je even naar die lucas bertone gaan, daar kun je een auto laten repareren.
Die garage is toch dicht?

Als je je auto in je eigen garage neer zet zijn ze ook weer heel dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Griepzooi schreef op 20 oktober 2002 @ 21:08:
[...]

Die garage is toch dicht?

Als je je auto in je eigen garage neer zet zijn ze ook weer heel dacht ik
nope lucas is dus dicht
en in eigen garage neer zetten helpt ook niet.. jammer genoeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net het spel uitgespeeld! nu moet ik weer iets anders vinden..hmm free ride extreme.. hoe werkt dat als je die oude oma-duck-auto over de brug moet rijden, en die zeppelin bombardeert de boel.. ik heb het al 12 keer geprobeerd, en ook over die schans met volle snelheid (40) werkt het niet.. oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 13:46:
net het spel uitgespeeld! nu moet ik weer iets anders vinden..hmm free ride extreme.. hoe werkt dat als je die oude oma-duck-auto over de brug moet rijden, en die zeppelin bombardeert de boel.. ik heb het al 12 keer geprobeerd, en ook over die schans met volle snelheid (40) werkt het niet.. oplossing?
dat is een misschien van geluk, zolang je maar de speed limiter aan hebt staan :) zelf 2 keer gedaan eerst met trainer :P en dan zonder, op zich makkelijk te doen, ik bleef hele tijd links rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 08-10 21:54
Ik ben nou bij die missie dat je Sara naar hius moet brengen. Alleen dan staan er ineens 3 gastjes voor je en later komen er nog 4 bij. Ik heb het al heel vaak geprobeert maar ik krijg er nooit meer plat dan 4 ;(. Hun hebben allemaal messen en honkbalknuppels en ik niks :/.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ShotGun schreef op 21 oktober 2002 @ 14:52:
Ik ben nou bij die missie dat je Sara naar hius moet brengen. Alleen dan staan er ineens 3 gastjes voor je en later komen er nog 4 bij. Ik heb het al heel vaak geprobeert maar ik krijg er nooit meer plat dan 4 ;(. Hun hebben allemaal messen en honkbalknuppels en ik niks :/.
Ook met je vuisten kan je iedereen aan, maar als je dan iemand neerslaat pak je gewoon zijn mes/honkbalknuppel/boksbeugel en je gaat verder knokken. Zo moeilijk is het niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 21 oktober 2002 @ 13:55:
[...]

dat is een misschien van geluk, zolang je maar de speed limiter aan hebt staan :) zelf 2 keer gedaan eerst met trainer :P en dan zonder, op zich makkelijk te doen, ik bleef hele tijd links rijden
Jah inderdaad, daar was ik ook al achter gekomen, als je je speed limiter aanzet, kan je lekker 40 blijven rijden, anders huft en puft ie weer naar 20 :P
maar ok, links blijven rijden..ik ga het proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gelukt :D heheh, nu achter dat pokke vliegtuig aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij repareert de auto zichzelf als je deze achter het huis zet, en dan de game saved. denk ik tenminste, ik had een pittige deuk in mn motorkap en daarna was hij weg dusss. ik denk niet dat je ergens wapens kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 09:09:
het is gelukt :D heheh, nu achter dat pokke vliegtuig aan :9
Zorg dat je op de 2 motoren schiet, in plaats van op het vliegtuig zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op 22 oktober 2002 @ 11:07:
[...]

Zorg dat je op de 2 motoren schiet, in plaats van op het vliegtuig zelf ;)
Hij heeft het over "volg de vliegtuig" in de Freeride extreme missie...

Succes.. die kan ik nog steeds niet halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 11:49:
[...]

Hij heeft het over "volg de vliegtuig" in de Freeride extreme missie...

Succes.. die kan ik nog steeds niet halen :/
Och, stom van mij |:( ;)

Nou ja, een goede tip dan voor degene die bij die missie zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) jah inderdaad. ik zit in de Freeride Extreme missie dat je met die (toch wel vette) bak achter dat vliegtuig aan moet...

tis me nog steeds niet gelukt..
trouwens, vind het nog niet zo makkelijk, al die missies vinden.. bij de lighthouse krijg je wel closeups, maar echt duidelijk werd het mij niet waar alles zat..maarja, dat is ook niet de bedoeling.

Die bak die je krijgt als je de brug over bent gereden met die oma-duck auto, is wel vettt!! maar kan je er ook mee schieten? dikke guns op het dak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:31:
:) jah inderdaad. ik zit in de Freeride Extreme missie dat je met die (toch wel vette) bak achter dat vliegtuig aan moet...

trouwens, vind het nog niet zo makkelijk, al die missies vinden.. bij de lighthouse krijg je wel closeups, maar echt duidelijk werd het mij niet waar alles zat..maarja, dat is ook niet de bedoeling.

Die bak die je krijgt als je de brug over bent gereden met die oma-duck auto, is wel vettt!! maar kan je er ook mee schieten? dikke guns op het dak..
psst mischien een hulpje, houd je TAB vast bij de lighthouse en dan pas op de deur ;) zie je precies waar het is hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaMMSTeiN schreef op 23 oktober 2002 @ 15:33:
[...]

psst mischien een hulpje, houd je TAB vast bij de lighthouse en dan pas op de deur ;) zie je precies waar het is hehe
heee....thanks ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:56

Blauw

De Schreeuw

Ik zit helemaal vast in de haven, mij is al duidelijk geworden dat ik die wagonnen die achter staan moet laten bewegen. De voorste krijg ik die wig ook nog wel weg, maar die achterste wagon wil niet in beweging komen. Ook niet nadat ik de wissels goed heb gezet, hoe moet ik verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 24 oktober 2002 @ 10:35:
Ik zit helemaal vast in de haven, mij is al duidelijk geworden dat ik die wagonnen die achter staan moet laten bewegen. De voorste krijg ik die wig ook nog wel weg, maar die achterste wagon wil niet in beweging komen. Ook niet nadat ik de wissels goed heb gezet, hoe moet ik verder?
de achterste hoeft niet in beweging te komen...
als de wissels goed staan, dan rijd de wagon tegen de deur aan. Lijkt alsof het geen nut heeft, maar je zult het vanzelf wel zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 24 oktober 2002 @ 10:35:
de eerste wagen moet je loskrijgen, en dan moet je naar de plek gaan waar ie tegenaan rijdt. dan komt de cutscene..

succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:56:
[...]

de eerste wagen moet je loskrijgen, en dan moet je naar de plek gaan waar ie tegenaan rijdt. dan komt de cutscene..

succes! ;)
Dat meeeeeen je niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 24 oktober 2002 @ 11:16:
[...]

Dat meeeeeen je niet :o
jep :P zat ik ook te kloten met die tweede wagon..hahaha loop effe rond om te kijken wat er nou mis was, en opeens kwam die cutscene toen ik in de buurt kwam van die hangar. :o

-edit- haha, maar het leukste stuk komt nog :9 veraasende ontplooing ;) -edit-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
Ik snap niks van dat level in die haven dat je een gassie moet doden, roei idereen uit maar vind dat gassie niet, nu lees ik hier net iets van een trein?!?

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe dit level moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD lover schreef op 24 oktober 2002 @ 16:50:
Ik snap niks van dat level in die haven dat je een gassie moet doden, roei idereen uit maar vind dat gassie niet, nu lees ik hier net iets van een trein?!?

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe dit level moet ?
jahoor.

1. iedereen killen die je ziet (ook de snipers in elk van de hijskranen)
2. aan de ene kant van het level staan de treinen, aan de andere kant 2 tanker-wagons. eerst volg je het spoor vanaf die wagons, en zet je de wissels om, en dan trek je voor de eerste wagon het wielblokje weg, zodat ie tegen een gebouw aan rijdt.. dan loop je naar het gebouw toe, en knal je die gasten overhoop. klaar :P

t beste (wat ik deed) is zoveel mogelijk mannetjes met een vrachtauto (of meerdere) overrijden.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Ik zit alweer vast en ik kom er weer niet uit :'(

Nu moet ik de truck stelen nadat ie is geleegd in het warehouse. Dat is allemaal makkelijk. Maar dan moet ik de haven weer inrijden, alleen die L*l laat me niet doorrijden als ie om mijn papers vraagt. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die papieren moet je stelen van die kerel die je uit de vrachtwagen haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 10:54:
Die papieren moet je stelen van die kerel die je uit de vrachtwagen haalt :)
oftewel slaan hem helemaal lens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramme die gast en papers pakke :P maar kijk uit voor de coppers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-10 17:51

Glorificationer426

come we hero rush yes?

jep en niet te ver laten renne die gast want anders als je m dan hebt neergebikkeld moeten jij en paulie helemaal teruglopen, alleen paulie rent niet en loopt graag over trambanen :+
Dat betekent dus als je al een aardig eindje op weg bet in je missie dat ie ineens afgelopen is omdat er staat "Paulie died" :p

Voordat ik daarachter was :D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:31:

Afbeeldingslocatie: http://www.3dactionplanet.com/mafia/stuff/mapfre.jpg

Iedere ster is een missie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 09:46

fozz

Are You In Or Out?

ik zit vast aan het einde van mission 10.
Ik heb Frank op het vliegtuig gezet,
Daarna bij de bank geweest.
Toen naar de garage en die
Orange voorwiel aangedreven auto gejat.
er stond. Go back to Salieri's bar..
Als ik daar naar binnen loop zegt hij.
I still have to do somthing of
I must forgot somthing.. :(
Please help. ik heb al 3x opniew die auto gejat. en kom niet verder.. ;(

Edit: Ben eruit :)
Heb hele missie maar opnieuw gedaan :|

[ Voor 0% gewijzigd door fozz op 05-11-2002 11:55 . Reden: update ]

Specs -There's a dozen reasons it won't work and eleven guys who don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mycosis schreef op 04 november 2002 @ 17:53:
[...]

[afbeelding]

Iedere ster is een missie ;)
_/-\o_

nuff said ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

ik zit bij die missie in free ride Xtreme dat je een paar van die taxies in het water moet duwen,
ik heb de eerste 3 al gevonden, ( die waren dan ook niet zo moeilijk, maar de taxi die daarna komt kan ik dus nietvinden, weet iemand waar die staat....

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

uit mijn hoofd --> de 4de staat op central island.. bij een wit gebouw (klein) wat achter het gemeente huis staat (missie, dat je zo'n rode grote v8 (of v16) moet stelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Het vervelende bij mij is dat hitman 2 er steeds uit klapt na een kwartiertje........
En dat is alleen het geval bij dit spel........
Is er een patch ofzo die dat verhelpt?????
Op de officiele site heb ik niks kunnen vinden............... :(

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisstruktor schreef op 05 november 2002 @ 11:08:
Het vervelende bij mij is dat hitman 2 er steeds uit klapt na een kwartiertje........
En dat is alleen het geval bij dit spel........
Is er een patch ofzo die dat verhelpt?????
Op de officiele site heb ik niks kunnen vinden...............
..... :| verkeerde topic ?

- ik heb geen problemen met hitman 2. wel met andere games maar die knalden er meteen uit... niet na 15 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

ja sorry verkeerde topic :)
ik heb het al in een ander gezet

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Niet online
Ik ben nu bij de missie waarbij je via de daken bij die kerk uitkomt. Ik heb alleen erg weinig kogels, en er zitten wel erg veel gangsters in die kerk... Iemand tips..?

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

El_GringO schreef op 05 november 2002 @ 12:06:
Ik ben nu bij de missie waarbij je via de daken bij die kerk uitkomt. Ik heb alleen erg weinig kogels, en er zitten wel erg veel gangsters in die kerk... Iemand tips..?
Heb je al die politie niet neergeschoten? Dan kunnen kogels toch geen probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Niet online
Weet niet of ik ze allemaal heb, maar denk het wel. Ik heb nogal veel kogels nodig :)

Amateurcoureur en fervent banktukker

Pagina: 1 2 Laatste