[Mafia] Voor als je vast zit -topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04

Maxow

Hidden Sound System

goed mikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozzz schreef op 28 oktober 2002 @ 10:48:
Ik zit alweer vast en ik kom er weer niet uit :'(

Nu moet ik de truck stelen nadat ie is geleegd in het warehouse. Dat is allemaal makkelijk. Maar dan moet ik de haven weer inrijden, alleen die L*l laat me niet doorrijden als ie om mijn papers vraagt. Wat nu?
eerst moet je die gast neerknallen die die wagen bestuurd en daar moet je die
papieren van jatten als die dood is
daarna moet je die boxen met die sigaretten ergens dumpen
en daarna naar die haven rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.. eerst die gast uit de truck halen en killen, dan kan je een box uit je truck halen en die meteen ACHTER je truck zetten. via die box kan je in jo truck laadruimte komen en de andere boxen oppakken, en die dan uit je truck gooien. :P

-DIKKE icon Woep !!!!! me like a lot! :9 ! -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
ik ben nu bezig met de free ride missie: taxi's in het water rijden...:)
kan iemand me vertellen waar deze taxi's staan

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:01:
Inderdaad.. eerst die gast uit de truck halen en killen, dan kan je een box uit je truck halen en die meteen ACHTER je truck zetten. via die box kan je in jo truck laadruimte komen en de andere boxen oppakken, en die dan uit je truck gooien. :P

-DIKKE icon Woep !!!!! me like a lot! :9 ! -
ja precies mij idee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik ben nu in de harbor waar ik mijn papieren heb laten zien.
Ik mag nu doorrijden en zoek de plek waar de sigaren liggen en waar ik ze kan gaan stelen.

Alleen elke keer als ik aan het inladen ben dan komt hij eerder terug dan normaal en dan begint hij op me te schieten.

Wat kan ik daar het beste tegen doen?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst andere kisten verplaatsen voor die man(tip: vraag aan die twee gasten die er staan of ze mee helpen anders ben lang bezig).
Dan moet je terug gaan en met hem praten. Dan gaat hij weer weg en dan heb je wel genoeg tijd om die sigaren in te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
hartstikke bedankt ik ga het meteen proberen!

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
Zijn er enkele tips hoe ik het beste Sam aan het einde kan verslaan tussen al die balkons?

Mijn Thompson schiet namelijk niet zo fijn tussen die balkonnen in want dan wil hij soms gewoon niet schieten.

Zou ik het hele level opnieuw moeten doen met een US army gun waarmee ik sam het beste weg kan werken?

Ik heb nog 58 health en wordt steeds afgeknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hives schreef op 11 November 2002 @ 23:48:
Zijn er enkele tips hoe ik het beste Sam aan het einde kan verslaan tussen al die balkons?

Mijn Thompson schiet namelijk niet zo fijn tussen die balkonnen in want dan wil hij soms gewoon niet schieten.

Zou ik het hele level opnieuw moeten doen met een US army gun waarmee ik sam het beste weg kan werken?

Ik heb nog 58 health en wordt steeds afgeknald
Ik heb dat level ook opnieuw gespeelt nadat het steeds niet lukte, ik had overigens 20 health dat terzijde... Maar toen ik mijn us rifle had, ging het toch een stuk makkelijker. Dus ik zou even opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hives
Ok dan ga ik dat doen! :) Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon proberen dat jij sam eerder raakt(met de thompson) dan hij jou en als dat gelukt is knal een magazijn op hem leeg, als je goed richt kan ie niet terug schieten.
Dan is ie gewond en dan zie je een bloedspoor, ga achter hem aan en knal hem neer(het beste is een shotgun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

Zoefff

❤ 

Mmm... ik heb ook ff n probleem...

Nadat je Morelli hebt gekilled, kan je nog een aparte missie nemen van Lucas (die-gast-van-de-garage ;) ).

Je moet een auto van de klippen duwen, bij de vuurtoren.. Maar hoe moet ik in godsnaam die auto er vanaf duwen?? Heb al vanalles geprobeerd, en als ik mn gun er op leeg schiet, is het mission failed :(

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 12 November 2002 @ 17:52:
Mmm... ik heb ook ff n probleem...

Nadat je Morelli hebt gekilled, kan je nog een aparte missie nemen van Lucas (die-gast-van-de-garage ;) ).

Je moet een auto van de klippen duwen, bij de vuurtoren.. Maar hoe moet ik in godsnaam die auto er vanaf duwen?? Heb al vanalles geprobeerd, en als ik mn gun er op leeg schiet, is het mission failed :(
Je zet de auto aan de rand van de klippen. Je jat een andere auto en met die auto rijd je hard tegen die andere aan zodat hij in het water valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:03

BM

Moderator Spielerij
geen id verder, ben daar nog niet, maar is het geen id om je wagen op/bij de rand te zetten, en dan met een andere wagen (ff jatten), een duwtje te geven, of is dat geen optie?

edit:

geen andere dingen doen als je replied, nu is Quetzalcoatl sneller :( ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedAddict schreef op 12 november 2002 @ 18:29:
edit:

geen andere dingen doen als je replied, nu is Quetzalcoatl sneller :( ;)
*evil grin* >:) :7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 12:26

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 18:27:
[...]

Je zet de auto aan de rand van de klippen. Je jat een andere auto en met die auto rijd je hard tegen die andere aan zodat hij in het water valt.
Euh... |:( |:( dat ik daar nog niet op gekomen was...

Dankje iig :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de auto in zn vrij zetten ...... en duwen.. is toch niet zo moeilijk? in het echt zou je de auto toch ook niet in zn versnelling laten staan?...

en dat probleem van de "eindbaas": ik had 3 health over, en na een tijdje geen zin meer om helemaal opnieuw te beginnen met dat level. na een middagje lukte het me.. elke keer met thompson btw..

gewoon op tijd 8 á 9 keer snel achter elkaar op em schieten, en dan weer schuilen... dan weer.. en dan peert ie em.. volg het bloedspoor..en dan snel reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik weet niet of dit al is voorbij gekomen, maar ik kan op de één of andere manier niet weg rijden met de racewagen in de garage.. die missie waar die kerel me naar een garage leid op de racebaan en dat ik die auto dan moet meenemen.. ik stap dus in die auto, maar hij wil niet wegrijden?? Wat ik ook doe... het spel loopt niet vast, want ik kan voor de rest nog wel alles doen, behalve uit de auto komen wil ie niet meer... wie kent dit probleem??

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 19:50
ik heb het spel ook net ondekt, en zit nou op het circuit, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik deCarrozella C-Otto 4WD moet starten, zoals een normale auto werkt niet, en krijg er verder geen enkele beweging in.

iemand enig idee hoe ik verder kan komen?

uhuuummm

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-10 08:33

Clush

Do as I say...

lol, 3 jaar oud topic :D

ik denk dat je beter even ergens een walkthrough kan wegplukken... maar misschien dat iemand het nog weet...

... not as I do.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27

The Legend

*Plop*

Komt er geen followup van dit spel? Ik weet nog dat ik dit echt een gave game vond :D

Ik ben toch malle pietje niet!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben met Mafia gestopt op die level dat je iemand moest neer schieten die door de stad voor je reed... echt te erg.

Verder erg leuke (budget-)game.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Bargemanos schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:21:
ik heb het spel ook net ondekt, en zit nou op het circuit, alleen ik heb geen flauw idee hoe ik deCarrozella C-Otto 4WD moet starten, zoals een normale auto werkt niet, en krijg er verder geen enkele beweging in.

iemand enig idee hoe ik verder kan komen?
Ik meen eerst spatie? en dan gas geven :)

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 08:21
Het blijft een vet spel. Als ik mijn nieuwe pc heb ga ik hem weer spelen want op mijn p 1.8 ghz en een gef ti4400 ziet het er niet zo super uit.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:35

Nakebod

Nope.

Oow, Mafia, leuk spel was dat :) 2x uitgespeeld, en 2x de missie van de race op het circuit geskipt met een trainer, die was echt zo moeilijk (Maar niet ondoenlijk.. schijnt)

En er zijn nog steeds geruchten dat Mafia 2 er gaat komen, hij zou vertraagd/uitgesteld zijn en hij zou zelfs gecanceld zijn.
Het laatste nieuws wat ik ervan gehoord heb, is dat hij niet gecanceld is, en dat hij in 2006/2007 uit zal moeten komen. Maar dit kan ook alweer achterhaald zijn :)

Edit @ m.theloosen
Bespaar je een nieuwe pc als je betere gfx wilt in Mafia. Spel is uit 2002 geloof ik. Had het destijds op een AMD Athlon 1400 met GF4 Ti4200 gespeeld, alleen een bepaalde scene in dat brandende hotel ging traag, de rest ging gewoon goed, ook op hoog detail.

[ Voor 24% gewijzigd door Nakebod op 21-09-2005 16:05 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Bargemanos
Clusharaw schreef op woensdag 21 september 2005 @ 02:02:
lol, 3 jaar oud topic :D

ik denk dat je beter even ergens een walkthrough kan wegplukken... maar misschien dat iemand het nog weet...
oeps, sorry vergeten naar te kijken |:(

uhuuummm

• Bargemanos
Crash schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:55:
[...]

Ik meen eerst spatie? en dan gas geven :)
geen beweging in te krijgen :(

uhuuummm

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 15:54
ff savegame eerder laden en dan ff opnieuw spelen.. misschien eeen klein bugje ofzo?

• Bargemanos
Rexcore schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:23:
ff savegame eerder laden en dan ff opnieuw spelen.. misschien eeen klein bugje ofzo?
geprobeerd, zelf een missie daarvoor nog is gespeeld en door gegaan, ook geen resultaat :(

uhuuummm

Pagina: 1 2 Laatste