Zou je wel willen helpen maar ben totaal vergeten hoe ik het gedaan had
zal em wel weer opnieuw spelen van de week
ik ben je dan eeuwig dankbaar, ik zit ontzettend vastVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 22:48:
Zou je wel willen helpen maar ben totaal vergeten hoe ik het gedaan had
aan beide kanten van de straat een nbc voertuig zetten met 3 mannetjes in nbc pak, en aan beide kanten een mobiel ziekenhuis, dan komt het helemaal goedDarkJedi schreef op 06 november 2002 @ 14:56:
Die level 8 is echt moeilijk (gifgas aanval op president)
De terrors pak je zo maar al burgers gaan me veel te snel dood
Iemand een tip?
Verwijderd
Verwijderd
lees altijd wel eerst topic, sterker nog, ik heb dat spel zelfs gekocht door dit topic. (had m vroeger ook de oude danVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 10:00:
Heheh seadive gewoon ff topic doorlezen staan genoeg tips in om het snel op te lossen (-:
De lvl met de apen is namelijk helemaal niet zo moeilijk als men denkt
Verwijderd
Tankwagen opblazen met een sniper, en daarna gelijk met z'n alle door het hek richting de voordeur lopen.fatalharry schreef op 07 november 2002 @ 14:28:
maar nog steeds geen hulp bij level 11 met de tank voor het parlement??
vergeet ook niet met een brandweerman in beschermend pak ff het gaskraantje op de vrachtauto uit te zetten, kun je veilig rondlopen met alle mensen zonder dat ook maar een besmet wordt.DarkJedi schreef op 06 november 2002 @ 14:56:
Die level 8 is echt moeilijk (gifgas aanval op president)
De terrors pak je zo maar al burgers gaan me veel te snel dood
Iemand een tip?
Verwijderd
driver prob, vanaf 30.89 krijg je een gridVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 02:57:
Net nog mar weer ff geprobeerd, maar dat rooster verschijnt weer, ook nog steeds het probleem met zwarte vierkanten in de rechterhoek.
Wat een prutswerk zegIk heb het spel van me HD gegooid en wil het nooit meer zien, iemand die hem van me over wil nemen?
Verwijderd
Nederlander in België
Dus die president is niet die grijze man die voor het parlement lag? Dat dacht ik! Staat die president aan de andere kant dan? Hoe ziet die er uit?fatalharry schreef op 12 November 2002 @ 23:50:
die moet je aan de noord kant van het gebouw meenemen met een agent en dan naar de linker onderkant van de map vervoeren, maar daar wacht nog wel een niet prettige verrassing
Nederlander in België
Thanks. Heb 'm nu uitgespeeld - was niet zo moeilijk meer dat einde: neem een paar shooters, knal die 2 gasten neer en meteen met een NBC gas afsluiten.Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 19:25:
De president is dat figuur met z'n broek op de knieen
Nederlander in België
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Daar heb ik ook last vanKleintje81 schreef op 15 November 2002 @ 02:01:
Door dit topic ben ik ook begonnen met spelen van dit spel![]()
Zit nu echter vast bij dat level van dat treinstation op het vliegveld.
Ik probeer als ik daar ben gearriveerd snel het Vliegveld gebouw te blussen en
intussen met brandweerlieden al die gewonden uit het gebouw te slepen, en
buiten op een veilige plek dokters erop af sturen.
Echter na een tijdje krijg ik een melding there are too many civilians dead ofzo.
Vergeet ik niet iets te doen? Misschien een gaskraantje wat ik nergens
heb kunnen vinden?
Nederlander in België
Verwijderd
Hoezo is het verplicht de got smilies te gebruiken??Verwijderd schreef op 18 November 2002 @ 16:24:
Lijkt me wel een grappig spel ben nu ff de demo aan het downloaden. Btw Semmy leer es hoe de smilies werken
.
Ik heb nu nog steeds de melding niet gehad, heb in totaal 18 gewonden weggebracht (2 of 3 waren al dood). Heb met de kraan de trein gepakt en opengebroken, de trein er naast opengebroken, die in het station, die op de weg, die bus daarnaast, die mensen in het vliegveldstadion en de bus op het vliegveld. Ik heb zelfs alle units teruggestuurd (branden zijn natuurlijk ook geblust), maar er gebeurt niksKleintje81 schreef op 16 November 2002 @ 06:39:
Aagh, ik ben nu verder in die level met die trein, heb ik bijna iedereen gered
wil ik saven voor de zekerheid, krijg ik acces violation.![]()
Heb het als volgt gedaan:
6 Brandweer water kanonnen zo snel mogelijk het gebouw en die erlangs blussen.
Boven heb ik bij het busje die passagiers gered door deze open te breken met
claws of life. Natuurlijk ook wat brandweerwagens neerplanten
(had daar iets van 2 kleine en 2 grote firetrucks neergezet geloof ik),
om brand daar te blussen.
BTW: die firetrucks rijden iets sneller met hun 100 km/h dan die water kanonnen
met 45 km/h.![]()
Waarschijnlijk ontploft dat busje waardoor je die melding kreeg too many civilians
dead, want er zaten best veel in (iets van 8 mensen ofzo).
Gelukkig had ik eerder gesaved, toen alle brandjes waren geblust.
Vanavond maar nog een keer proberen.
Nederlander in België
Verwijderd
Compatibiliteitsmodus op Windows 98. Klaar
Nederlander in België
Verwijderd
Verwijderd
nogsteeds errorElektronicanet schreef op 19 november 2002 @ 21:16:
[...]
Compatibiliteitsmodus op Windows 98. Klaar
Dat moet je met een ladderwagen en een brandweermannetje doen.Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 17:39:
Weet iemand misschien hoe je op de 1ste etage van dat politie bureau kan komen in Level2 van de demo? Want die trap is stuk ofzow.
Ik snap er niks van![]()
.
Heb zelf Visuele thema's uitschakelen ook aangevinkt... Je kunt het proberen, bij mij werkte het.Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 18:01:
[...]
nogsteeds error![]()
iemand anders oplossing please ?
![]()
Nederlander in België
zou je mij die cheats kunnen mailen, ik wacht al een maand op een oplossingDarkJedi schreef op 22 November 2002 @ 10:16:
Ik heb het level met die tank met cheats overgeslagen om het gebouw niet doorzichtig werd en daarom zag ik geen ruk.
En dat level met die brand in de gevangenis zit ik ook vast, loopt vast nog ergens een gevangenen rond.
Ja die gevangenen op het eiland heb ik gepakt alleen hoe pak je die lui die in de torens zaten?
Help... Kan niet verder...Elektronicanet schreef op 19 november 2002 @ 15:34:
[...]
Ik heb nu nog steeds de melding niet gehad, heb in totaal 18 gewonden weggebracht (2 of 3 waren al dood). Heb met de kraan de trein gepakt en opengebroken, de trein er naast opengebroken, die in het station, die op de weg, die bus daarnaast, die mensen in het vliegveldstadion en de bus op het vliegveld. Ik heb zelfs alle units teruggestuurd (branden zijn natuurlijk ook geblust), maar er gebeurt niks![]()
Help!
Nederlander in België
Verwijderd
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
[ Voor 19% gewijzigd door Fatalharry op 28-11-2002 17:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
alle ontsnapte gevangenen met een heli in het bos zoeken en oppakken.DarkJedi schreef op 22 November 2002 @ 10:16:
Ik heb het level met die tank met cheats overgeslagen om het gebouw niet doorzichtig werd en daarom zag ik geen ruk.
En dat level met die brand in de gevangenis zit ik ook vast, loopt vast nog ergens een gevangenen rond.
Ja die gevangenen op het eiland heb ik gepakt alleen hoe pak je die lui die in de torens zaten?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
| please help me men cheats doen het niet ik zit in level 4 bij de keting botsing maar ik kom er niet uit nu wil ik een cheat doen mission <#> maar die doet het niet ik kan niet de <> doen weet iemand hoe ik het anders kan gaan doen BTW: ik weet dat je eerst backdraft moet typen |
Wel goed bedacht om het zo te doenVerwijderd schreef op 04 December 2002 @ 16:53:
Spoiler: (selecteren om spoiler te zien!)
please help me
men cheats doen het niet
ik zit in level 4 bij de keting botsing
maar ik kom er niet uit
nu wil ik een cheat doen
mission <#> maar die doet het niet
ik kan niet de <> doen
weet iemand hoe ik het anders kan gaan doen
BTW: ik weet dat je eerst backdraft moet typen
al vast bedankt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Kan iemand alsjeblieft andwoord gevenJelleStoel schreef op 03 december 2002 @ 18:04:
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen. In het tweede level van de demo met een politie bureau in de fik moet ik een gaskraantje dicht draaien en dan de brand blussen maar waar zit dat ding.
dank bij voorbaat
[ Voor 5% gewijzigd door Icingdeath op 05-12-2002 07:25 . Reden: probleem opgelost ]
Verwijderd
| als dit nog langer zo door gaat maar ik een nieuwe topic oke??? echt dit is een topic met veel vragen en als er niemand reageert dan heb je hier toch niets aan!!!! |
Verwijderd
mission x ???DarkJedi schreef op 26 november 2002 @ 17:43:
Woops sorry even niet op dit topic gelet
Ok hier komen de cheats:
****SPOLIER ALERT!*****
Deze cheats zijn voor de Engelse versie!
Druk op de knop onder backspace hiermee open je de console
Eerst even de \ weg halen met backspace
Typ dan in: "backdraft" zonder " en je krijgt als het een smile te zien.
Typ nu mission x (plaats van x missie nr) en klaar!
Let op de nummers werken voor geen meter, dus als je 18 intypt kan je ook missie 8 krijgen, gewoon even proberen.
Have phun
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 17:12 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door HIDMAN-X op 24-04-2003 19:11 . Reden: Im stupid... thnx O-) ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 23:12 ]
Verwijderd
Weet je ook hoe die level van die ontsnapte apen werkt?Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 23:12:
Niet zo snel kicken aub
Die vrouw zit ergens rechts op een boot/eilandje. Als je daar een helicopter naartoe stuurt kan je haar ophalen en terugbrengen naar die gast, wat je daarna moet doen weet ik niet meer
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq