Heerlijk brandje en kijk op de map en zie de hoeveelheid brandweerwagens heerlijk.
Mijn favo bezigheid brandjes!!! (-:

En zo ziet het eruit nadat het ongeluk opgeruimd is
Verwijderd
want ik hou het niet meer
*met beta bedoel ik ook engelse versie!
want echt ik vind het zoon cool spel
want ik ga het bijna niet meer houden
zag ik um eindelijk lopen was ie 2 meter bij de rand van de stad vandaan
hij liep idd wel in de richting van waar de hulpdiensten vandaan komen
als ie onder of achter een gebouw loopt zie je hem dan ook lopen ?? (door gebouw heen ofzo?)
ik stuur eerst een zooi hulpdiensten op weg en laat ze blussen en verzorg de eerste gewonden, doe gaskraan dicht en dan ga ik op zoek naar crimi...naja probeer het morge wel weer ff, dan vind ik die crimineel wel
Stuurde ik net me brandweerwagen naar homebase, kwam ik erachter dat ik een kettingzaag nodig had
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
En hier een hele dieptrieste copy en paste.. Oftewel het langverwachte andwoord op mijn email aan sixteentons entertainment..
It will be released until late october.
Mit freundlichen Grüßen
Promotion Software GmbH
Ralph Stock
Oftewel na de herfstvakantie voor een hoop mensen en voor mij weer als ik werken ben )-:
Verwijderd
dus daarom moet ie in het nederlands komen,
maar lvl 2 dat is met vuur en niet met een crimineel
dat zou wel lvl3 zijn?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
brandweerman naar binnensturenVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 18:21:
Hoe moet ik bij de Formule 1 missie aan de toren doorgeven dat het circuit veilig is?
Ik heb hem vaak zat in de winkel zien liggen voor een heeeeeeeeeeeel zacht prijsje.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 17:56:
heey mensen ik heb gezocht op internet naar deel 1 en ik kan hem niet meer vinden.... weten jullie misschien waar ik um kan downloade?
hebben jullie het over deel 1?HIDMAN-X schreef op 14 oktober 2002 @ 18:39:
Dan moet je met een politie agent of brandweerman (ik weet niet meer welke) op de toren klikken (ingang) dan zie je de cursor ook veranderen in iets anders.
Nederlander in België
die staat in je basis,Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:07:
ik ben dr achtergekomen uit een pic dat ik zo'n takelwagen moet halen, maareh waar haal ik die takel wagen vandaan ?
ik dacht helemaal links bovenaan. Kijk nog maar eens goed.
deel 2 komt pas eind deze maand uit en wat ik uit duitse bronnen hoor roeleert ie compleet grotere levels en nieuwe voertuigen.. Ben nu aan het mailen met een developer om een tool te krijgen zodat ik of hun nederlandse voertuigen kunnen maken....
Oh btw wil die leecher zich verwijderen uit dit topic gameprogameurs van dit soort spellen moeten gewoon gesponsord worden. en voor 4.99 kan dat best
nu we het er over hebben ik zal ff mijn email doorspitten misschien heb ik er meer

en opgeruimd staat netjes, alleen jammer dat ie die bestuurder van die bus niet heeft gered (-:

Zo begint de teringzooi (-:

na een half uurtje werk

en toen was het opgeruimd

verzin er maar wat bij

w00t hier een van de nieuwe units de takelwagen

dat was het weer eventjes voor vandaag lijkt me genoeg toch (-;
Laat ik dat anders zeggen je ruimt de grote teringzooi op en de hoopjes mens.
Maar voor de rest hoef je niks op te ruimen, kapotte vangrail bloedvlekken enz
maar wat ik gehoord heb totnutoe is het spel doe moeite waard dus maak me er niet echt druk over en ze zijn als ik me niet vergis ook al bezig met 25 extra missies die voor een lekker prijsje uitkomen..
En dat is mooi want emergency is opzich al een lekker goedkoop spel
en check deze fanpage het is een duitse maar een maat is er erg druk mee bezig geweest. komen ook al mijn screenies vandaan (-:
http://www.emergency-2.de.vu
Verwijderd
Er staat alleen "order it online", waar maak jij uit op dat hij dit weekend uitkomt?
Edit: Hmmm, bij amazon.co.uk staat ie nu ook voor 18oct, terwijl hij bij play.com nog staat voor de 25e...
Ach, vandaag of morgen weten we het
Al die mensen, coool! Het ziet er allemaal echt vet uit!
En maar 30 eurootjes, echt niet duur!
Ook jij, Joris.s
[ Voor 0% gewijzigd door YouKnow op 18-10-2002 09:45 . Reden: Joris vergeten ]
Maar bedankt in ieder geval ik krijg meer zo'n ss gevoel als ik naar die screenie kijk net alsof er mensen worden afgevoerd met die hoeveelheid politie
Maar morgen laat ik jullie wel ff weten of ie inderdaad al uit is (-: nee nu een winkel bellen werkt niet echt (-:
en beetje verwarrend bij take2 staat de game bij de to be released section
maar bij de game staat out now
Verwijderd
Zo ja dan heb je hem pas maandag/dinsdag, op zaterdag worden er nl. geen rembours pakketten afgeleverd
Verwijderd
dit spel lijkt me cool.
maar hoe werkt de besturing?
en is emergency 1 (als dit 2 is tenminste
Of is daar ook een demo van 130mb is zoo groot op een vrijdag avond
hij kost nog geen 10 euro momenteel deel1
dat laatste geloof ik niet want heb al vaker post onder rembours op zaterdag gehad (-:
dus als het goed is heb ik em morgen
ik ga gelijk spelen
Verwijderd
Tja, bel de pakket service lijn zou ik zeggenVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 03:16:
bush zij dat ie bij de dimensionplus binnen was maar dat de post niet op zaterdag onder rembours komt
dat laatste geloof ik niet want heb al vaker post onder rembours op zaterdag gehad (-:
dus als het goed is heb ik em morgen
058 233 33 33
Het is toch echt zo
en leg dit dan eens uit..fatalharry schreef op 19 oktober 2002 @ 11:44:
Ik heb hem zojuist binnen van dimension plus, postbode is net weg, zat ook nog een poster bij van unreal tournament 2003.
ik ga gelijk spelen
Ik heb al zovaak pakjes op zaterdag gehad...
Verwijderd
Ik heb 3 dagen geleden nog contact met ze gehad omdat ik een bestelling had geplaatst die was nog niet aangekomen, dus ik vroeg als ik hem morgen (afg. vrijdag dus) nog niet heb, wat dan?!?, toen zei die persoon van de TPG klantenservice: tja, das jammer, want op zaterdag wordt er geen rembours afgeleverd..
En je kan bij dimensionplus ook met CC of betalen.
Verwijderd
Alleen rembours wordt niet op zatredag geleverd, kreeg net nog een Controller S voor de XBOX uit Australië in me handen gedrukt van de pakket post
Ik ga straks ff naar de stad (a'dam) om een nieuwe geluidskaart bij MyCom te scoren, ga ik meteen ff bij dynabyte enzo kijken of die em al hebben.
Als hij maandag nog niet in de winkels ligt dan bestel ik hem online bij dimensionplus.nl
Onderwereld.Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 16:49:
Waar heb je hem gehaald Bolk?
Damn die 3e mission is verrot zeg. Wat moet ik nou met die tunnel doen? waar komt ie uit?
Maar ik moet nu werken eerste 2 missies gehad
als ik wat meer tijd heb zal ik wat walktroughs schrijven voor mensen die er niet uit komen en screenies maken (-:
maarja nu werken tot smaandags mensen
Verwijderd
Wel vreemd dat je hem onder rembours vandaag heb gekregen, ik zie altijd overla op die webshops staan zaterdag geen rembours, TPG zelf zegt het ook
Zeker sinds kort veranderd ofzo...
http://www.theforumisdown.com/upload/upload.phpfatalharry schreef op 19 oktober 2002 @ 18:42:
uh.. kan iemand mij vertellen waar ik ff een screenshot kan hosten?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
heb een geforce 4 ti 4200 met detonator 40.72
Verwijderd
Ik heb nl. ook een Ti4200 maar de full version nog niet, bij mij geeft de demo geen problemen.
Draai zelf detonator 30.82, probeer dat anders eens? 40.xx is toch nog betá?
edit
nu zie ik ook nog een raster ofzo... aarghghh
ik ga jou driver wel ff downloaden.
ik moet en zal deze game mooi spelen
Ik ben zeer benieuwd.
Ik kom deze herfstvakantie wel door met deze sequels: RCT2,Hitman2,Emergency2
Verwijderd
Doe datfatalharry schreef op 19 oktober 2002 @ 19:09:
ja, in de demo had ik dit ook, ik heb net gezien dat ik nog detonator 30xx had, dus heb nu 40.71 ga gelijk weer proberen
edit
nu zie ik ook nog een raster ofzo... aarghghh
ik ga jou driver wel ff downloaden.
ik moet en zal deze game mooi spelen
Anders is het wel heel raar, want ik heb dezelfde video en nergens last van
Ik heb die van Asus, de V8420.
Klopt, had ik ook in de demo, dacht dat is wel over in de full gameUltra schreef op 19 oktober 2002 @ 20:38:
Ik heb net even de full game 'ge-evalueerd'. Tis niet te spelen, want music volume is te hard en de schuif om dat volume zachter te zetten werkt niet
Nederlander in België
Verwijderd
Als ie woensdag nog niet in de winkel ligt bestel ik hem bij dimplus.
En heb ook geen last van dat raster
En dat knopje word gemaakt met een patch in de duitse versie doet hij het al dus wees gerust mensen maar echt drama hier want kan pas maandag verder spelen )-:
Verwijderd
Anders had ik hem nu wel besteld, zou ik hem dinsdag hebben.
Er is een proper uit waar het muziek-probleem waarschijnlijk niet in zit...Het is trouwens geen foutje van de release groups maar een fout van de developers zelf...Je moet geluk hebben dat je een versie hebt met goed muziekUltra schreef op 19 oktober 2002 @ 20:38:
Ik heb net even de full game 'ge-evalueerd'. Tis niet te spelen, want music volume is te hard en de schuif om dat volume zachter te zetten werkt niet
Ik had de proper alHi-Sintar schreef op 19 oktober 2002 @ 23:15:
[...]
Er is een proper uit waar het muziek-probleem waarschijnlijk niet in zit...Het is trouwens geen foutje van de release groups maar een fout van de developers zelf...Je moet geluk hebben dat je een versie hebt met goed muziek
Ik zal nog eens kijken of het wat is als die patch uit is.
Hoe kom ik door het 2de level?
Ik heb die boot naar de kant geroepen maar ik kan die vrouw niet in de helikopter krijgen.
Verwijderd
hoe heb je dat gedaan dan??Ultra schreef op 19 oktober 2002 @ 20:38:
Met een pliesieman. Daarmee kan je mensen meenemenHIDMAN-X schreef op 19 oktober 2002 @ 23:59:
mmm...
Hoe kom ik door het 2de level?
Ik heb die boot naar de kant geroepen maar ik kan die vrouw niet in de helikopter krijgen.
Oh ja tis me nu gelukt.
Het was een foutje in het spel want die vrouw bleef midden op die steiger staan zodat mijn agentje haar niet op kon pakken (hij bleef een beetje naast de steiger staan).
Is het bij jullie trouwens ook zo dat de muziek en het spel na het einde van een liedje ff blijft hangen en na 2 seconden het weer verder gaat (liedje start opnieuw)?
Er zitten trouwens wel meer fouten in, bij die missie op de snelweg (missie 4) ging ik mijn ambulance "uitladen" en toen stond mijn brancard unit opeens op de andere weghelft
En ik weet niet wat iedereen zeurt maar ik kan de muziek gewoon aanpassen. Staat dus uit en lekker mijn eigen muziek erbij aan (-:
Maandagnacht ga ik trouwens proberen te beginnen met nederlandse auto's te maken kijken of ik wat bestanden kan aanpassen
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Iemand de oplossing?