loopt dik sloom man
Zelfs muis gaat nu sloom glijdend over het scherm in 800x600 op een Amd 1.1ghz met een GF2 ultra
Je brandweerman moet ff een motorzaag pakken en die boom omzagen.TAG_Speedy schreef op 20 oktober 2002 @ 18:25:
Ik snap die eerste missie al niet eens ... wil die auto wegslepen met die gele truck, maar het pad is geblokkeerd is de meldingEr staat een boom voor de auto en die lompe truck kan niet over de rails ....
Iemand de oplossing?
Ik neem aan dat je de persoon in de auto er wel uitgehaald hebt ??
Zo niet, die moet je er met de hydraulische schaar uithalen.
Iemand trouwens al een oplossing voor de eindeloze chrashes?
Missie 4 lukt niet want hij vliegt er constant uit.
Ik moet Emergency 2 morgen weer terug geven en ik wil dan toch cker weten dat ie het doet voordat ik hem koop.
Update heb ik trouwens gedownload (via dat aparte programma).
Dit is trouwens de error die hij geeft wanneer hij eruit vliegt:

Ik heb ook al geprobeerd om in win98 modus te runnen en alle achtergrond programma's uit te zetten, maar nix helpt
Ik moet Emergency 2 morgen weer terug geven en ik wil dan toch cker weten dat ie het doet voordat ik hem koop.
Ik heb ook al geprobeerd om in win98 modus te runnen en alle achtergrond programma's uit te zetten, maar nix helpt
[ Voor 0% gewijzigd door HIDMAN-X op 20-10-2002 18:43 . Reden: ff wat duidelijker gemaakt (hoop ik) ]
Iemand al een walktrough voor level 4, ongeluk op snelweg, mijn file word steeds te lang
Ja dat had ik al wel, dom dom van die motorzaagHIDMAN-X schreef op 20 oktober 2002 @ 18:34:
[...]
Je brandweerman moet ff een motorzaag pakken en die boom omzagen.
Ik neem aan dat je de persoon in de auto er wel uitgehaald hebt ??
Zo niet, die moet je er met de hydraulische schaar uithalen.
Thx
hebben anderen trouwens ook dat af en toe de hele handel voor een seconde of 5 stilstaat? Net of hij moet laden, zeer irritant.
Je moet ff een agentje bij de opgang van de parkeerplaats zetten die het verkeer omleid.fatalharry schreef op 20 oktober 2002 @ 18:44:
Iemand al een walktrough voor level 4, ongeluk op snelweg, mijn file word steeds te lang
Het verkeer loopt dan verder via de parkeerplaats naar een parallelweg.
Je houdt dan wel een klein rijtje auto's over aan de andere kant maar dat maakt nix uit.
Je moet trouwens ook ff de snelheidsborden anders zetten.
Ik heb ook dat hij af en toe ff stil staat.TAG_Speedy schreef op 20 oktober 2002 @ 18:54:
[...]
Ja dat had ik al wel, dom dom van die motorzaag
Thx
hebben anderen trouwens ook dat af en toe de hele handel voor een seconde of 5 stilstaat? Net of hij moet laden, zeer irritant.
Bij mij is dat telkens aan het eind van een liedje, dan staat het spel ff helemaal stil en dan begint het liedje opnieuw en dan loopt ie weer verder
Ik heb dus al dat vastlopen endergelijke nog niet gehad de oplossing is wel dat je gewoon de muziek uitzet (-: loopt ie ook niet meer vast
en een heel belangrijk probleem is de videodrivers kijk maar op de duitse pagina
en een heel belangrijk probleem is de videodrivers kijk maar op de duitse pagina
*heeft zelfde probleem*HIDMAN-X schreef op 20 oktober 2002 @ 18:36:
[afbeelding]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
owkeej...
ik heb de demo gedownload maar snap er niks van..
hoe werkt dat spel
hoe werkt dat spel
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
OK ik zeg het nog 1 keer lees de duitse webpage de vastlopers hebben te maken met je videokaart als je hun forums doorspit kom je wel wat oplossingkjes tegen en kijk anders op de webpage die op mijn screenies vermeld staat die heeft ook redelijk wat info staan..
Die videokaart drivers is dan inderdaad een probleem, ik kan 1 missie goed spelen maar krijg ik vervolgens een nieuwe missie (of restart ik de missie) dan krijg ik dit geweldige beeld ....
Dat vind ik zo wazig, alles gaat gewoon goed. en dan precies wanneer de laatste sleepwagen uitrukt crashed ieVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 20:51:
[...]
OK ik zeg het nog 1 keer lees de duitse webpage de vastlopers hebben te maken met je videokaart als je hun forums doorspit kom je wel wat oplossingkjes tegen en kijk anders op de webpage die op mijn screenies vermeld staat die heeft ook redelijk wat info staan..![]()
![]()
![]()
Missie 5: pijpleiding in brand...
waar kan ik die pijp uitzetten, kan niets vinden, moet dat bovenin die map bij de rafinaderij of beneden vlak bij die brug.
en moet ik een potonbrug leggen?
waar kan ik die pijp uitzetten, kan niets vinden, moet dat bovenin die map bij de rafinaderij of beneden vlak bij die brug.
fatalharry waarschijnlijk bij de rafinaderij maar weet ik niet zeker ik kan pas maandag weer op zijn vroegst spelen )-:
Yep er is een engelse versie maar ook een duitse.Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 09:22:
ff een vraag ('t zal wel al gevraagd zijn)
maar is de full game engels?
Verwijderd
deze error kreeg ik ook bij tutorialHIDMAN-X schreef op 20 oktober 2002 @ 18:36:
[afbeelding]
Waarschijnlijk heb ik morgen en met vandaag voor de eerste 6 levels wel een walktrough dus ff geduld (-:Mickos schreef op 21 oktober 2002 @ 01:16:
![]()
![]()
![]()
level 5
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...lukt niet :((((((((((((( ik weet niet hoe die pijpleiding uitmoet
![]()
![]()
Verwijderd
dat moet helemaal onder , vlakbij de brug zegmaar , daar staat een kastje. Je moet een brandweerman gebruiken om het pijpleiding af te sluitenfatalharry schreef op 20 oktober 2002 @ 22:27:
Missie 5: pijpleiding in brand...
Verwijderd
Zeg em, kan er niet voortaan niet iets van:
***spoiler***
(3 regels)
blablabla
***spoiler*** gedaan worden?
Heb iets meer gelezen dan ik wou
***spoiler***
(3 regels)
blablabla
***spoiler*** gedaan worden?
Heb iets meer gelezen dan ik wou
Super dracs hoef ik geen moeite te doen om het uit te leggen en mensen die problemen hebben download die updates had op mijn broertje zijn pc ook een error bij de highway levels en video errors en daar ben ik vanaf na het updaten van videodrivers en het downen van de patches
Nou voor mij is de lol eraf
Ik heb nu echt alles geprobeerd zelfs die Omega drivers gedownload die aanbevolen worden op de duitse Emergency 2 site.
Erg jammer, maarja tis niet anders.
Verwijderd
Nou, heb hem net besteld bij dimplus, heb er nu genoeg van, bij Dixons enzo hadden ze hem natuurlijk nog steeds niet 
Ze kwamen hier de laatste tijd pas om 3u herriner ik me, hoop dat ze dat morgen dan ook doen
Ze kwamen hier de laatste tijd pas om 3u herriner ik me, hoop dat ze dat morgen dan ook doen
Die's niet zo heel moeilijkVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 15:01:
wat moet ik precies doen in die 2e missie bij die gast die zich wil opblazen
Police helicopter -> 1 police officer, 1 psycholoog.
- Laat de psycholoog met hem praten.
- Vlieg met de heli naar het eiland, rechtsboven.
- Loop met 't politiemannetje naar een v/d vrouwen toe en check haar ('check person')
- Vervolgens komt er een boot aanvaren, ga met de heli naar die boot en zeg dat ze moeten stoppen.
- Neem 't vrouwtje mee naar de man.
- Finished
ok, pijpleiding uit, 2 minuten later: mission failed, there where deaths aarggh
Probleem heb ik momenteel ook dat mannetje van die pijplijn moet je zien te healen of er weg halen maar lukt me niet echt krijg dat klotehek niet open )-: maarja dat gaat nogwel goed komen (-:
mmh.. ik ga ff proberen dat hek open te krijgen
nee, hek hoeft niet open, laat een heli (medisch, niet politie) boven het ventje hangen, je kan hem dan oppikken.
en zorg dat de 3 olietanks bovenin de rafinaderij nat blijven en geen vlam vatten, ik gebruik iets van 15 blusvoertuigen om de brand te bestrijden
en zorg dat de 3 olietanks bovenin de rafinaderij nat blijven en geen vlam vatten, ik gebruik iets van 15 blusvoertuigen om de brand te bestrijden
hehe dat heb ik ook geprobeerd maar ben 3 blusvoertuigen kwijtgeraakt wel gehaald gelukkig (-:
Maar nu volgende probleem hoe krijg ik die kloteapen te pakken zie ze lopen maar hoe pak ik ze help iemand nu (-:
Maar nu volgende probleem hoe krijg ik die kloteapen te pakken zie ze lopen maar hoe pak ik ze help iemand nu (-:
Ik ben ook met die apen bezig, wil nog niet echt lukkenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:47:
hehe dat heb ik ook geprobeerd maar ben 3 blusvoertuigen kwijtgeraakt wel gehaald gelukkig (-:
Verwijderd
Wat moet je in missie 3 bij die bank overval doen? Ze vragen om een auto, dus die heb ik bij mijn basis gehaald. Zet ik voor de bank. Maar niemand reageert er op...
Verwijderd
als ik aankom knalle ze een hostage neer :EVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:08:
Wat moet je in missie 3 bij die bank overval doen? Ze vragen om een auto, dus die heb ik bij mijn basis gehaald. Zet ik voor de bank. Maar niemand reageert er op...
zodra die auto komt, dan gaan ze via een vluchttunnel naar de linkeronderkant van de map, daar staan 2 garage boxen, daar kan je ze arresteren.
ben ook bezig met die apen, ik kan ze niet vinden
ben ook bezig met die apen, ik kan ze niet vinden
Ok ik heb de oplossing pak die kooien met die pickup trucks leg er bananen in en zet ze dicht bij de apen neer dan gaan ze erin je pakt kooien weer en tada
zorg wel dat je genoeg nbc units hebt staan
zorg wel dat je genoeg nbc units hebt staan
OK probleem opgelost jaag die aap op die berg weg over de steentjes heen.
Kap de bomen aan de overkant probleem opgelost (-:
Kap de bomen aan de overkant probleem opgelost (-:
Bij missie 3. De bankoverval. Komen die mafiosos uit de garage. Sta ik daar klaar met 16 shooters. Maar nog knallen hun ze allemaal neer.
gooi dr een flashbang in, dan 1 arresteren, dan weer flashbang, dan de 2e arresteren enz enz..DutchCommando schreef op 22 oktober 2002 @ 10:19:
Bij missie 3. De bankoverval. Komen die mafiosos uit de garage. Sta ik daar klaar met 16 shooters. Maar nog knallen hun ze allemaal neer.
Dus je hebt 3 agenten nodig.
Flashbang kan je btw pakken door met een politieagent op dat pantservoertuig te klikken
In missie 2, waar vind ik die boot waar die vrouw op zit?
door eerst met de helicopter naar dat eilandje te vliegen,devv05 schreef op 22 oktober 2002 @ 10:33:
In missie 2, waar vind ik die boot waar die vrouw op zit?
en daar de mensen te ondervragen
dan verschijnt er linksboven in beeld een jacht
die moet je naar de kant roepen dmv die helicopter
dan stapt die vrouw uit en kun je haar meenemen
Verwijderd
Ik heb dus het probleem van Access Violation dat iemand anders hier ook had gepost met level 4 (die op de snelweg) heeft iemand een idee wat te doen, of misschien een savegame voor mij vanaf begin level5. Of cheats zouden ook misschien wel kunnen, dan kan ik beginnen in level 5 om die buggy level 4 te omzeilen
Nog even gezocht naar de originele emergency. Maar heb em waarschijnlijk weggegegooid
Ik heb dat level weer overnieuw gespeeld en toen had ik er geen last meer van.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 10:58:
Ik heb dus het probleem van Access Violation dat iemand anders hier ook had gepost met level 4 (die op de snelweg) heeft iemand een idee wat te doen, of misschien een savegame voor mij vanaf begin level5. Of cheats zouden ook misschien wel kunnen, dan kan ik beginnen in level 5 om die buggy level 4 te omzeilen
Als je wilt kan ik alsnog de savegame posten maar ik denk dat je het leuker vind om hem zelf uit te spelen.
Verwijderd
ik zal hem eens helemaal opnieuw spelen, anders roep ik het wel als hij het weeer niet doet
Verwijderd
Nou, ik heb het weer geprobeerd, maar ik krijg nog steeds die error, dus als iemand misschien toch een save game kan posten waar ik begin in missie 5 zo ik dat zeer op prijs stellen.
Ik heb missie 4 namelijk zo goed als uitgespeeld, telkens op het moment dat ik lekker bezig ben om de laatste paar auto's op te ruimen(slachtoffers zijn al weg) krijg ik die error, dus ik mis niet echt veel meer van die missie lijkt me
Ik heb missie 4 namelijk zo goed als uitgespeeld, telkens op het moment dat ik lekker bezig ben om de laatste paar auto's op te ruimen(slachtoffers zijn al weg) krijg ik die error, dus ik mis niet echt veel meer van die missie lijkt me
yup, heb ik ook. Als iemand savegame kan posten. Graag
...niet goed gelezen, sorry
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
ik kom niet uit level 3, ik kom eraan met me mannetje, die vraagt wat ze willen, een auto dus, ik gooi een auto voor die deur, ze verdwijnen, ik ga naar binnen. Er er is een tunnel..., maar meer kan ik niet doen, heb het al 3/4 keer gedaan, en telkens zijn ze weg. Ik kan me mannen dan in die tunnel gooien, maar ze zijn dan letterlijk weg ...
Iemand die weet hoe ik hier verder kan?
Iemand die weet hoe ik hier verder kan?
BF1: Don-Panio
Ok ik heb wel een savegame van begin level 5.
level 5
Veel plezier ermee!
level 5
Veel plezier ermee!
[ Voor 0% gewijzigd door HIDMAN-X op 26-10-2002 17:01 . Reden: ondankbare honden hier ]
Had het zelf al gevondenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 12:59:
[...]
dat moet helemaal onder , vlakbij de brug zegmaar , daar staat een kastje. Je moet een brandweerman gebruiken om het pijpleiding af te sluiten
Dat deed ik inderdaad ook. Maar nu lukt het nog niet. Want ik probeer daar een ponton bridge te maken (heb die ene boom al weggehaald). Maar da wil maar nietMickos schreef op 22 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Had het zelf al gevondenzat de hele tijd met politieventje te proberen...
Niet moeilijk doen met zo'n tampon brug, lukte me ook al nietDutchCommando schreef op 22 oktober 2002 @ 16:14:
[...]
Dat deed ik inderdaad ook. Maar nu lukt het nog niet. Want ik probeer daar een ponton bridge te maken (heb die ene boom al weggehaald). Maar da wil maar niet
Thnx, Level 4 had ik zowiezo wel uitgespeeld maar die crasht steedsHIDMAN-X schreef op 22 oktober 2002 @ 14:53:
Ok ik heb wel een savegame van begin level 5.
level 5
Veel plezier ermee!
level 6 is moelijk. Hoe kan ik in hemels naam die crimineel vinden?
als je dit topic doorleest kom je voor de eerste 7 levels genoeg tips tegen om ze te halen
In level 11 wordt de binnenkant van 't parlement niet zichtbaar
Kan ik de missie dus ook niet spelen
Daar waren toch die patches voor??Kunyfyer schreef op 22 oktober 2002 @ 19:46:
In level 11 wordt de binnenkant van 't parlement niet zichtbaarKan ik de missie dus ook niet spelen
Nee, die werken (hier) niet. Maar heb de oplossing al gevonden (je moet de missie in 1x uitspelen, en niet reloaden).
Voor mensen met meer trouble, check 't forum v/d ontwikkelaar: www.sixteen-tons.de (wel duits
edit:
En uhm, die patches werken hier btw niet omdat ik geen legale versie heb
(en er is voor zover ik weet geen nieuwe crack voor die patches)
En uhm, die patches werken hier btw niet omdat ik geen legale versie heb
(en er is voor zover ik weet geen nieuwe crack voor die patches)
Ik heb uhm nu ook 
Alleen zit ik met 1 probleempie.. hij doet ut niet
Als ik hem start krijg ik deze melding:

Daarna krijg ik deze:

En dan kapt ie er mee..
Alleen zit ik met 1 probleempie.. hij doet ut niet
Als ik hem start krijg ik deze melding:

Daarna krijg ik deze:

En dan kapt ie er mee..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
In level 6 moet ik een gaskraan dichtdoen. Maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden.
Verwijderd
Help, ik ga gewoon die demo spelen, ik krijg wat autootjes bij die trein, maar als ik ze een actie wil laten doen dan zie ik alleen staan return to base.
Dus linkmuisknop om wagen te selecteren, dan rechtermuisknop en dan zie ik 1 grijs icoontje waarmee ik ze kan laten returnen naar hun base.
Het is zo met alle voertuigen.
Is dit omdat het een demo is??
Dus linkmuisknop om wagen te selecteren, dan rechtermuisknop en dan zie ik 1 grijs icoontje waarmee ik ze kan laten returnen naar hun base.
Het is zo met alle voertuigen.
Is dit omdat het een demo is??
Hoe speel ik die bankoverval uit?? Als die gasten uit de garage lopen beginnen ze meteen al mn agentjes dood te schieten.. Ik schiet wel terug maar hun hebben machinegeweren en ik maar pistooltjes
lees de fucking topic dit is al vaak gevraagd en vaak beandwoorddevv05 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:58:
Hoe speel ik die bankoverval uit?? Als die gasten uit de garage lopen beginnen ze meteen al mn agentjes dood te schieten.. Ik schiet wel terug maar hun hebben machinegeweren en ik maar pistooltjes
flashbangs gooiendevv05 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:58:
Waar kan ik de gaskraan vinden in lvl 6?
Irritante apen.
Ik heb er nu al 2 maar die stomme ebola aap op die rots wil niet.
Ik heb alle bomen aan alle kanten weggezaagd maar het beest blijft rustig zitten waar ie zit. Als ik een chopper stuur komt ie nie eens aan.
Iemand suggesties?
Ow en hoe kan ik voorkomen dat al die mensen zo snel doodgaan?
Ik heb er nu al 2 maar die stomme ebola aap op die rots wil niet.
Ik heb alle bomen aan alle kanten weggezaagd maar het beest blijft rustig zitten waar ie zit. Als ik een chopper stuur komt ie nie eens aan.
Iemand suggesties?
Ow en hoe kan ik voorkomen dat al die mensen zo snel doodgaan?
Doe niet zo fucking gefoktVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:00:
[...]
lees de fucking topic dit is al vaak gevraagd en vaak beandwoord
al tijd lopen proberen..AngelDust schreef op 20 oktober 2002 @ 20:12:
owkeej...
hoe werkt dat spel![]()
maar snap er ECHT NIKS van
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
gebeurd ongeluk, je gaat naar basis en zet manschappen in (ambulance, brandweer) die stuur je naar het ongeluk en daarvandaan haal je die mannetjes uit de autotjes en die laat je het oplossen... Wat valt daar niet aan te snappen?
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:00:
lees de fucking topic dit is al vaak gevraagd en vaak beandwoord
Dat iets al vaker gevraagd is en ook al beantwoord is kan vervelend zijn maar dat is geen reden om mensen uit te gaan lopen schelden. Je kunt ook best op een andere manier duidelijk maken dat mensen iets beter mogen kijken.
Verwijderd
Ik wil in level 5 zo'n ponton ding bouwen, geeft met zo'n oranje circel ook aan dat het kan, maar die idioot wil het niet bouwen?!?! hij geeft 2 van die tandwieltjes aan, dan klik in bouw pontn en verder gebeurt er niets...
Edit: in de database staat links klikken, dan rechts en dan ponton brug bouwen kiezen, maar ik kan dan alleen kiezen voor naar huis gaan
Snp er niets van.. spel zit trouwens wel vol met bugs zeg
Edit: in de database staat links klikken, dan rechts en dan ponton brug bouwen kiezen, maar ik kan dan alleen kiezen voor naar huis gaan
Verwijderd
heb je de boom die in de weg staat omgezaagt en boomstam met brandweerman weg gehaalt? Zitter inderdaad veel bugs inVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 02:17:
Ik wil in level 5 zo'n ponton ding bouwen, geeft met zo'n oranje circel ook aan dat het kan, maar die idioot wil het niet bouwen?!?! hij geeft 2 van die tandwieltjes aan, dan klik in bouw pontn en verder gebeurt er niets...
Verwijderd
Bij mij gaat schokt hij ook redelijk vaak (P III 1 Ghz, 256 MB RAM, Geforce 2 3d prophet 440 mx (ofzo))
Ook krijg ik bij nieuwe missie laden van die lelijke graphics. Dit is tijdelijk op te losen door van res. te veranderen. Maar om dat bij elke missie te doen is irritant..
Ook krijg ik bij nieuwe missie laden van die lelijke graphics. Dit is tijdelijk op te losen door van res. te veranderen. Maar om dat bij elke missie te doen is irritant..
edit:
hoort misschien niet bij games & discussie, maar hier is er al een topic over...
Heeft iemand er al een oplossing voor ?
hoort misschien niet bij games & discussie, maar hier is er al een topic over...
Heeft iemand er al een oplossing voor ?
Verwijderd
Oja bij level 4 (gijzeling) kom ik redelijk vast te zitten, ik geef die lui een auto. Rijden niet eens weg, gaat er alleen in zitten. Dan doe ik mijn psychiator het huis in, maar hij kan daar alleen maar de tunnel in.. en dan is hij poef
En dan zit ik redelijk vast tot de boel de lucht in gaat na een tijd..
Verwijderd
zit er bij de demo geen tutorial ?AngelDust schreef op 23 oktober 2002 @ 17:04:
[...]
al tijd lopen proberen..
maar snap er ECHT NIKS van![]()
EDIT: Heb nu 2 patches gedownload, wacht alleen ff op crack voor deze nieuwe patch hopelijk doet hij het dan beter.
Ok uitleg die gangsters gaan naar linksonder bij 2 garageboxen. daar komen ze uit pak flashbangs en gooi ze plat gooi er 1 arresteer er 1 gooi er onmiddelijk nog 1 arresteer em en ga zo door.
Voor de pontonbridge haal eerst die boom weg dan kan je hem makkelijk neerleggen totzover bekend is het niet mogelijk het hek open te maken in die map en de olie afsluiten doe je linksonderin bij een boxje met hek eromheen Waar ook die oliepompen staan. Hij heet trouwens " cooling"
De 1e aap zit bij het speeltuintje de 2e in het bos rechtsonder de basis zaag de bomen weg om hem te pakken en de 3e op de grote rots zaag aan de overkant die 2 bomen weg (1 kleine 1 grote) en jaag em met een heli naar de overkant. Ow en zorg dat je kooi klaarstaat met bananen (-:
Sinterklaasrules er is al vaker over gepraat en schaf het origineel aan hoef je ook niet op een crack te wachten de game kost bijna niks (-;
Voor de pontonbridge haal eerst die boom weg dan kan je hem makkelijk neerleggen totzover bekend is het niet mogelijk het hek open te maken in die map en de olie afsluiten doe je linksonderin bij een boxje met hek eromheen Waar ook die oliepompen staan. Hij heet trouwens " cooling"
De 1e aap zit bij het speeltuintje de 2e in het bos rechtsonder de basis zaag de bomen weg om hem te pakken en de 3e op de grote rots zaag aan de overkant die 2 bomen weg (1 kleine 1 grote) en jaag em met een heli naar de overkant. Ow en zorg dat je kooi klaarstaat met bananen (-:
Sinterklaasrules er is al vaker over gepraat en schaf het origineel aan hoef je ook niet op een crack te wachten de game kost bijna niks (-;
Dat huisje heet niet cooling hoor. Met een brandweer wagen kan je em coolenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 12:15:
Ok uitleg die gangsters gaan naar linksonder bij 2 garageboxen. daar komen ze uit pak flashbangs en gooi ze plat gooi er 1 arresteer er 1 gooi er onmiddelijk nog 1 arresteer em en ga zo door.
Verwijderd
wat kost het spel dan ?Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 12:15:
Verwijderd
Het rare is, eerste keer niet, toen kreeg ik op een gegeven moment de melding iets staat in de weg, maar toen blies zo'n tank op dus missie overVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 08:22:
[...]
heb je de boom die in de weg staat omgezaagt en boomstam met brandweerman weg gehaalt? Zitter inderdaad veel bugs in
Ik opnieuw proberen, meteen boom weghalen en dan doet ie dus heel raar, dan kan ik wel ponton brug bouwen kiezen, maar hij doet helemaal niets, gaat gewoon een beetje aan de oever niets staan doen
Verwijderd
KUT SPEL, krijg de hele tijd dat verkeer te veel wordt opgehouden, de weg is vrij maar dan gaan ze niet rijden
Althans niet allemaal. Ben constant met 4 trucks aan het slepen naar dat weggetje daar achter en nog lukt het niet op tijd
Vaag verhaalVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:51:
KUT SPEL, krijg de hele tijd dat verkeer te veel wordt opgehouden, de weg is vrij maar dan gaan ze niet rijdenAlthans niet allemaal. Ben constant met 4 trucks aan het slepen naar dat weggetje daar achter en nog lukt het niet op tijd
Maar je doet dan toch echt iets verkeerd.
Lijd je het verkeer wel om? Doe je de snelheids borden wel aan?
je moet de boom omzagen en wegslepen, dan kan je een brug leggen.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:01:
[...]
Het rare is, eerste keer niet, toen kreeg ik op een gegeven moment de melding iets staat in de weg, maar toen blies zo'n tank op dus missie over
Ik opnieuw proberen, meteen boom weghalen en dan doet ie dus heel raar, dan kan ik wel ponton brug bouwen kiezen, maar hij doet helemaal niets, gaat gewoon een beetje aan de oever niets staan doen
maar het is niet nodig, die pijpleiding ontploft waardoor een groot gat ontstaat en daardoor kan je dan units sturen
Moet je wel opletten dat je eerst met je emergency chopper dat ventje weghaaldfatalharry schreef op 24 oktober 2002 @ 17:53:
[...]
je moet de boom omzagen en wegslepen, dan kan je een brug leggen.
maar het is niet nodig, die pijpleiding ontploft waardoor een groot gat ontstaat en daardoor kan je dan units sturen
btw. Iemand een savegame vanaf level 8? Level 7 doet het bij mij niet echt goed namelijk dussssssssssssssssssssss (owja ook de patches helpen niet)
Verwijderd
hoe lijd je het verkeer om ? ik doe de snelheids borden wel aan.HIDMAN-X schreef op 24 oktober 2002 @ 16:21:
[...]
Vaag verhaal![]()
Maar je doet dan toch echt iets verkeerd.
Lijd je het verkeer wel om? Doe je de snelheids borden wel aan?
Al die lui blijven ook net zo duf staan, ze gaan niet naar andere rijstrook.. Ik kan wel zo'n agentje zeggen dat hij dat moet doen, maar daar doen de auto's niet veel op uit.
Ah ok das nog wel te begrijpen, je moet dat agentje namelijk precies goed neerzetten.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:37:
[...]
hoe lijd je het verkeer om ? ik doe de snelheids borden wel aan.
Al die lui blijven ook net zo duf staan, ze gaan niet naar andere rijstrook.. Ik kan wel zo'n agentje zeggen dat hij dat moet doen, maar daar doen de auto's niet veel op uit.
Ik had hem zo:
Maar in het begin stond hij iets meer naar voren anders reden ze niet