haha, cool om die reacties te lezen.

Ik ben er zelf ook erg blij mee. Even wat antwoorden e.d. op jullie posts.
Ben je niet bang dat die schroeven op de fingerguards je lap krassen?
De schroeven zijn verzonken en liggen dus iets lager dan de rest van het pad.
Echt knap gedaan , zeker als je (net als ik btw) niet echt veel van electronica weet.
Het enige wat je nodig hebt is een paar hersencellen en je moet een beetje handig zijn. Dat plexi heb ik helemaal niets aan hoeven doen, dus dat kon (afgezien van het ontwerpen ervan) niet echt fout gaan. Als je wat tijd in het leren van electronica steekt (en dat betreft onderhand alleen maar het uitrekenen van weerstandjes) en wat oefent met een solderbout, kan iedereen zo'n ding maken. Het viel me alles mee, en de meeste credit gaat naar mensen als Exter en XNDR die het geduld weten op te brengen om de meest basale onzin uit te leggen en de moeite nemen om een schema voor me te tekenen. Btw. zo'n schema bleek (voor dit project) helemaal niet nodig, nadat ik van start ging kwam ik er achter dat een beetje slim nadenken ook wel duidelijk maakt hoe de bedrading moet komen te liggen.
En ohja, de juiste apparatuur (goede soldeerbout, dremel en een verfafbladerding voor de krimpkousjes) helpt ook heel wat.
Verder moet ik je echt even complimenteren voor het feit dat wij(tweakers) middels de foto's zo goed het hele gebeuren konden volgen.Foto's zij sherp, en van goede kwali en dat scheelt er nog wel es aan(nofi )
Ach ja, website design enzo is mijn werk en met een camera van 5000 piek ben je al een heel eind. Als je de bende dan netjes bewerkt heeft de rest er ook nog wat aan. Ik kijk zelf heel graag foto's (plaatjesgeneratie denk ik) en vaak is dat hier wel het probleem. Al mijn foto's zijn gemaakt vanaf een statief met in sommige gevallen ook een langere sluitertijd omdat ik over het algemeen snachts heb gewerkt en dan moet een langere sluitertijd wel om maar iets te kunnen zien op de pic. Het zijn in totaal wel 126 foto's die ik hier heb gepost, in maar 8 pages..

Verder echt een SUPERRRR Vet ding zeg...het is dat ik er geen kan gebruiken, en ik simpelweg niet handig genoeg ben om zoiets te maken...
Ik heb 'm ook niet per sé nodig hoor, ik wilde vooral eens iets leren over electronica en ik zocht daarvoor een project waarmee ik niet mijn compu naar z'n grootje kon helpen. Vandaar een externe mod die niet fysiek aan mijn compu vast zit. Als het niet gelukt was, jammer dan. En ik was een paar weken geleden ook kennisloos zoals jou, dus bedenk iets leuks en ga aan de slag. Als je allees duidelijk en netjes op GoT zet zijn er genoeg mensen die je van advies kunnen voorzien zodat jij dit ook kunt. Geduld is vooral het sleutelwoord.
Mocht het zo uit komen dat je ooit nog eens een mod gaat maken, dan wel zelf weer wat in elkaar knutselen, icq dan maar effe want dan heb ik mijn kwijl emmertje al klaar staan als het zover is.
Als ik weer terug ben (half januari) komt ook mijn lian-li met Pentium II

weer thuis. Die PII gaat er dan uit en deze case wordt dan de case van mijn andere peecee. Wordt voornamelijk rood met allerlei leuke gadgets erin. Ga ik weer een stapje verder met modden. Maar dat zien jullie vanzelf wel verschijnen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 01-12-2002 14:29
]