Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Kheb er een PAPST 120mm aanhangenSyzzer schreef op 07 oktober 2002 @ 21:45:
[...]
Je voeding levert wel degelijk -12 volt, maar dat lijntje gaat alleen naar je mobo. Dit lijntje kan ook niet veel vermogen leveren (over het algemeen) en is dus niet geschikt voor gebruik voor bv een ccfl. Maar theoretisch kun je dus 24 volt uit je voeding halen.
wat trekt 1 led nou? 0.075 Watt.Eskimootje schreef op 07 oktober 2002 @ 21:45:
Kunnen we niet ook een actie voor voeding gaan starten mijn 300 wattertje gaat dit niet zo leuk vinden![]()
![]()
doe gwn 3Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:46:
wat gebruikt men nouw... als hd-led en in baybussen...3mm leds of 5mm leds ??
(tis op eigen fantasie he!!)
http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=124
achja tis natuurlijk net weer iets voor modders om veel te bestellen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Het kan sowieso niet, je moet dan 2 series van 64 hebben, 1 zo>> en de ander zo <<<
Puur en alleen doen wat jij mooi vind.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:46:
wat gebruikt men nouw... als hd-led en in baybussen...3mm leds of 5mm leds ??
Maar meestal wordt 3mm gebruikt d8 ik.
[ Voor 0% gewijzigd door Syzzer op 07-10-2002 21:49 . Reden: typo ]
das behoorlijk wat ja timReseTTim schreef op 07 oktober 2002 @ 21:48:
wij (oeloe) staan op nr. 1 met grootste bestelling
http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=124
achja tis natuurlijk net weer iets voor modders om veel te bestellen
Edit: oeps, reactie was op iemand die zei "wat heb je nu aan een witte led, dat ziet er toch niet kewl uit", maar ik zie die reactie niet meer
[ Voor 0% gewijzigd door Aham brahmasmi op 07-10-2002 21:54 . Reden: Eh? ]
Verwijderd
wat voor kleur is je toetsenbord .. ik zou rood op blauw nemen maar als je toetsenbord wit is .. lijkt me UV ook heeeeeeel gaaf om te zienVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:51:
wat zou toffer zijn felle rode leds of uv in me toetsenbord (oranje denk ik ook wel maar die gaat het toch niet redden net als groen)
die zag ik dan over het hoofd.. dan zit er nix anders op om meer te bestellenPiksa schreef op 07 oktober 2002 @ 21:50:
nee hoor ... http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=124
hij is #1 ...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
1
2
3
4
5
6
7
| 00 0 0 0 0 00 0 0 0 0 00 |
maar dan wat netter
dat keer 2 en daar je cpu temp op knallen dat zou toch wel erg
als iedereeen die eme doet er gewoon 2 besteld van elk, is het voor de personen die groter willen bestellen ook mogelijk de 1000 te halen met wat ze willenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:51:
wat zou toffer zijn felle rode leds of uv in me toetsenbord (oranje denk ik ook wel maar die gaat het toch niet redden net als groen)
maar ja niet iedereen wil kleuren waar ie niks meedoet,
en ja ik verwacht wel dat er zo'n 300 mensen minstens mee gaan doen
Verwijderd
ik heb wit, dacht zelf ook al aan rood.. hoeveel leds zouden een tb verlichten denk je? (helemaal)Syzzer schreef op 07 oktober 2002 @ 21:53:
Idd, rood bij wit toetsenbord, uv bij zwart
Ik ga Blauw voor num-lock (lekker rustig), Rood voor Caps-lock (opvallend), en ik zit nog te dubben over de scroll-lock (Ik heb een Logitech Internet Navigator, die is wit met blauwe randen)Syzzer schreef op 07 oktober 2002 @ 21:53:
Zijn deze blauwe leds trouwens sterk genoeg voor een optical muisje?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
hahahahah lol!!! nog meer werk *jank*ReseTTim schreef op 07 oktober 2002 @ 21:53:
[...]
die zag ik dan over het hoofd.. dan zit er nix anders op om meer te bestellen
andersom toch ?? UV met wit .. (dat kaatst licht af) en rood met zwart ..Syzzer schreef op 07 oktober 2002 @ 21:53:
[edit] ik zal es voor de zekerheid zoeken[/editMad_Demon schreef op 07 oktober 2002 @ 21:55:
Zijn deze blauwe leds trouwens sterk genoeg voor een optical muisje?
Verwijderd
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 4.160,00 dat zijn 12611 producten.
RESPECT
Verwijderd
Waarom nemen zo veel mensen hier 5mm LED's...
3mm past toch in veel meer apparaten en qua lichtopbrengst maakt het ook niks uit.
Als ergens een 5mm in zat past er ook wel een 3mm LEDje in...
(bijna altijd)
Kan iemand mij vertellen waarom ze voor 5mm ipv 3mm LED's hbb gekozen... ??
/me vraagt dit omdat er natuurlijk wel genoeg 3mm witte en UV LED's moeten komen, zodat hij ook zijn LEDjes krijgt...

Dat komt echt wel goed hoor, we hebben nog even de tijdVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:02:
......
/me vraagt dit omdat er natuurlijk wel genoeg 3mm witte en UV LED's moeten komen, zodat hij ook zijn LEDjes krijgt...
Ik kijk zelf ook positief naar het feit dat er maar 153 blauwe en maar 24 oranje Tyrefly's besteld zijn

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Wil je ze onder je toetsen gaan verwerken oid? Dan heb je dr al snel een stuk of 25-35 nodig denk ik.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:55:
[...]
ik heb wit, dacht zelf ook al aan rood.. hoeveel leds zouden een tb verlichten denk je? (helemaal)
Verwijderd
Denk ik ook wel jah...Mad_Demon schreef op 07 oktober 2002 @ 22:05:
[...]
Dat komt echt wel goed hoor, we hebben nog even de tijd
Verwijderd
Misschien wel idee, rondom beeldscherm allemaal UV leds, word je lekker bruin
lees deze is : [rml][ CM] Muismod, rode led vervangen door blauw: mogelijk?[/rml] staat wel wat nuttige info.
omdat deze leverancier zelf ook veel met de 5 mm werkt was dit ook de eerste keus.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:02:
Ik vraag me iets af:
Waarom nemen zo veel mensen hier 5mm LED's...
3mm past toch in veel meer apparaten en qua lichtopbrengst maakt het ook niks uit.
Als ergens een 5mm in zat past er ook wel een 3mm LEDje in...
(bijna altijd)
Kan iemand mij vertellen waarom ze voor 5mm ipv 3mm LED's hbb gekozen... ??
en je lichtpuntje is gewoon groter (leuker op bijv fietsen/auto's) ondanks dat ze net zo vel zijn, voor kleinere mogelijkheden zoals electronica is idd meestal de 3 mm handigger.
persoonlijk werk ik graag met 5 mm, niet zo gepriegel
Als het hem lukt dan krijgt ie eenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:07:
Onder je toetsen? Hoe wil je dat gaan doen? Je hebt toch geen transparanttoetsenbord oid
Überlol @ ondertitel
Maar hoe krijg je die in hemelsnaam gemonteerd?Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:09:
dan zie je toch de gloed van de ledjes TUSSEN de toetsen door komen!!
Hmmm, misschien moet ik al deze posts maar in 1 edit zetten

Verwijderd
moet ik nog even kijkenMad_Demon schreef op 07 oktober 2002 @ 22:11:
[...]
Maar hoe krijg je die in hemelsnaam gemonteerd?
offtopic:
Hmmm, misschien moet ik al deze posts maar in 1 edit zetten

lijkt me niet zo heel moeilijk..
* Mad_Demon kijkt nog eens goed naar z'n toetsenbord, op zoek naar eventuele ruimte voor ledjesVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:13:
[...]
moet ik nog even kijken
lijkt me niet zo heel moeilijk..
Verwijderd
whehe, anders doe ik ze onder me tb, dus dan komt er een gloed onder vandaan...Mad_Demon schreef op 07 oktober 2002 @ 22:14:
[...]
* Mad_Demon kijkt nog eens goed naar z'n toetsenbord, op zoek naar eventuele ruimte voor ledjes
ik zal hem van de week wel ff uit elkaar draaien..
Ik wacht nog steeds op de recom-glowwire-toetsenbord-modkit IA om een glowwire onder mijn toetsen te leggen! Veel minder geklungel en veel gelijkmatigere gloed!
Check http://www.ccmod.com/howto.php/8
Verwijderd
1. neem ten eerste 3mm LED's (logish
2. hou er rekening mee dat de toetsen ook nog omlaag motten....
3. uhhm 3 ...

mogelijkheden qua verzekering,
qua verzenden (zowel tpg als npd)
en inpak mogelijkheden onderzoeken (zowel bubbelenveloppen als doosjes)
...uitzoeken en de exacte prijzen posten hiervan
waar gaat jullie voorkeur naar uit??
doosje,envelop,verzekerd?? weten wij ook wat we zowel nodig hebben
maar ja zoals overal is ook hier de klant koning in z'n keus
Verwijderd
ennu respect voor jullie met het inpakken...
ik moet op het werk ook van die politie stop bordjes in elkaar maken... met 5mm leds en ik kan zeggen na 1000 leds ben je het flink zat! dusss respect voor jullie! en dan hebben jullie nog wel 3 mm LEDS!
w0000000000t
haha Maar nog een keer! RESPECT 4 YA!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
ik wil ook een doosje voor mn bijna 500 leds
hoe en wat kunnen jullie me dat even mailen???
coldkiller@wanadoo.be
tnx
meer info krijgen we morgen of overmorgen ... we zijn druk aan het uitzoekenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 23:26:
yep
ik wil ook een doosje voor mn bijna 500 leds
hoe en wat kunnen jullie me dat even mailen???
coldkiller@wanadoo.be
tnx
we willen alles zo laag mogelijk houden he!
Verwijderd
Ook ik wil jullie niet onthouden van een beetje werk! En als jullie nog meer werk willen, dan kom ook nog maar met de schroefdraad leds...
er wordt hiervoor nog gezocht naar een goede prijs,Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 00:23:
Heb mjin bestelling even verhoogdNiet dat het nu wel om een gruwelijk aantal gaat voor sommigen hier, maar ik vind 70 leds toch wel aanzienlijk...
Ook ik wil jullie niet onthouden van een beetje werk! En als jullie nog meer werk willen, dan kom ook nog maar met de schroefdraad leds...
stond ook al een quote over van de leverancier eerder in dit topic.
Verwijderd
Je sais, je sais... Vandaar despacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 00:37:
[...]
er wordt hiervoor nog gezocht naar een goede prijs,
stond ook al een quote over van de leverancier eerder in dit topic.
Alvast een garantie als deze ledjes-in-een-behuizing-met-schroefdraad voor een mooie prijs voorbij komen dat ik wederom een verandering in de bestelling moet maken...
Ik wil ze echt graag hebben voor dit spotprijsje!
MEDETWEAKERS 0,40 EUROCENT voor een battarijtje waar je in de winkel 5 euro voor weglegt! Sla je voorraad in
idd, reseller wordenStinger666 schreef op 08 oktober 2002 @ 01:46:
Zeg Spacy_, moeten er voor de 3V Lithium battarijtjes ook 1000 gehaald worden?
Ik wil ze echt graag hebben voor dit spotprijsje!
MEDETWEAKERS 0,40 EUROCENT voor een battarijtje waar je in de winkel 5 euro voor weglegt! Sla je voorraad in
nee, ff serieus, ik heb ook al een hoop zooi besteld voor echt een spot prijsje (behalve de rooie en groene ledjes die ik hier in nuenen voor 10 cent kan halen, maargoed, de rest is echt goedkoop)
en die tireflies zijn COOL! die gaan op de fiets
Ff voor de fun: waar gaan de leds voor gebruikt worden:
Groen/geel/rood: VU meter in mijn nieuwe versterker die ik aant bouwen ben (digitaal aangestuurd met microprocessor en LCD schermpje
Wit: Binnenkant van de versterker verlichten (er komt plexi boven op de versterker)
UV: Weet ik nog niet, misschien ook binnenkant.
Blauw: PC en backlit plexi paneltje voor versterker
(Jullie snappen het al, die versterker wordt een tweaker's geile droom
Tireflies: FIETS!
En natuurlijk een bijdrage aan laupro
[ Voor 0% gewijzigd door OverSoft op 08-10-2002 02:24 . Reden: WTF moet ik ermee? ]
/me Een echte patomaan
passen ze wel op je fiets?OverSoft schreef op 08 oktober 2002 @ 01:52:
[...]
idd, reseller worden
nee, ff serieus, ik heb ook al een hoop zooi besteld voor echt een spot prijsje (behalve de rooie en groene ledjes die ik hier in nuenen voor 10 cent kan halen, maargoed, de rest is echt goedkoop)
edit:
Groen/geel/rood: VU meter in mijn nieuwe versterker die ik aant bouwen ben (digitaal aangestuurd met microprocessor en LCD schermpje)
Wit: Binnenkant van de versterker verlichten (er komt plexi boven op de versterker)
(Jullie snappen het al, die versterker wordt een tweaker's geile droom)
Deze heten "frans" ventiel.yyeps, als je geen iwelrenners ventiel hebt.
Ik heb deze ook op mijn fiets, maar als echte modder ga ik die tireflt's er wel opzetten. ....eventueel met brute kracht
You are free to do as we tell you to
ze zijn namelijk normaal bedoeld voor op het autobandventiel te passen.
er was hier iemand die al van die dingen had, misschien dat die kan vertellen welke minimum snelheid nodig is, voordat ze aangaan?
Verwijderd
maaruhm ik ga ook voor de bubbeltjesenveloppe!! dies leuk..
Als ik die enveloppe heb haal ik m'n LED's eruit en dan eerst die bubbeltjes kanllen...
tja dat is aan hun die keus, voor kleine zendingen is het goedkoop te houden op die manier,OverSoft schreef op 08 oktober 2002 @ 10:26:
dalijk doen mensen alleen maar mee voor die bubbeltjes envelop
maar er zijn er ook genoeg die liever een verzekerde doos hebben.
In de tirefly zit een of ander tuimelcontactje. Zodra die geactiveerd wordt, begint de LED te knipperen. Zodra ik bij mij de stoep af fiets begint het feest en houd niet meer op. Af en toe zal door despacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 10:14:
op 1 of andere manier zullen de tirefly's vast wel op de fiets te zetten zijn, (je bent tweaker toch)
ze zijn namelijk normaal bedoeld voor op het autobandventiel te passen.
er was hier iemand die al van die dingen had, misschien dat die kan vertellen welke minimum snelheid nodig is, voordat ze aangaan?
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Verwijderd
wat raad je zelf aan? zijn die enveloppen voor een stuk of 40 leds veilig en beschermend genoeg? ik geloof zelf meer in een doosje namelijk...spacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 10:32:
[...]
tja dat is aan hun die keus, voor kleine zendingen is het goedkoop te houden op die manier,
maar er zijn er ook genoeg die liever een verzekerde doos hebben.
Ik ben nu net wakker,Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 10:42:
[...]
wat raad je zelf aan? zijn die enveloppen voor een stuk of 40 leds veilig en beschermend genoeg? ik geloof zelf meer in een doosje namelijk...
de enveloppen zijn handig als je idd maar een paar ledjes hebt, zodat de verzendkosten niet een erg hoog percentage van je bestelling zijn.
zodra je litecubes (passen niet in envelop) hebt of je hebt al voor ongeveer 50 € aan leds minimaal dan zou ik toch goed overwegen om geen doos te nemen ofzo.
bij de TPG wordt er helaas soms wat ruw omgegaan met de post,
nu zal de op beschadiging van leds nihil zijn, vooral met bubbeltjes, maar het gaat ons er liever om dat we er zeker van zijn dat het spul bij je aankomt.
Een NPD verkoper belt me zo terug ik heb ze net aan de lijn gehad.
Er is een held die het gelukt is met LED's.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:35:
ik denk dat als je ze in je toetsenbord wil doen dat je nog aardig wat te doen hebt..
1. neem ten eerste 3mm LED's (logish)
2. hou er rekening mee dat de toetsen ook nog omlaag motten....
3. uhhm 3 ...ik denk dat een glowstring beter is als je hem in je toetsenbord wil knallen...
http://www.heatseekerz.ne...age=articles&articleid=16
Lijkt me wel een vreselijk klotewerk
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
OMFG... ik vond mijn neon-wire keyboard al een gepruts...crashtestdummy schreef op 08 oktober 2002 @ 11:10:
[...]
Er is een held die het gelukt is met LED's.![]()
http://www.heatseekerz.ne...age=articles&articleid=16
Lijkt me wel een vreselijk klotewerk
Hulde voor deze keyboard mod!
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
dit wil ik zowieso gaan doen met mn zwarte keyb.
Totaal aantal deelnemers: 166
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 4.642,00 dat zijn 14020 producten.
Dat is gemiddeld € 27,96 en 84,46 producten per deelnemer.
Verwijderd
nog al aan de lage kant,Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 11:24:
Dat is gemiddeld € 27,96 en 84,46 producten per deelnemer.
ik zit al bijna op de 100 euro
Verwijderd
ben van 18 okt tot 1 nov op vakantie,
betaling is waarschijnlijk vanaf de 18e tot 2 weken later ... heb je online betalen ?? (kan je reseveren)Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:29:
104 leds in je toetsenbord moddenheeh na mun vakantie... ben op vakantie als deze ia sluit.. tot wanneer kan ik betalen???
ben van 18 okt tot 1 nov op vakantie,
Verwijderd
koop jij maar ff derest op, tis niet zoveelBeun_de_Haas schreef op 08 oktober 2002 @ 11:34:
Kom op jongens, koop 'ns wat meer van die oranje ledjes, dan kan de Beun zijn royal kees afmaken
alle ledjes 100x kom je op de 370 euro d8 ik
Dan wordt ut wel heel "royal"
Verwijderd
dat kan met girotel jaVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:44:
kend at met girotel ??? bijv nu in geven en dat hijhet pas de 20ste overmaakt ofzo? zo goed ben ik ook niet met geldhehe
Verwijderd
klopt! kan je ingeven wanneer je het over wil maken.Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 11:51:
[...]
dat kan met girotel ja... gwn overschrijven en dan kan je een datum invullen d8 ik
Verwijderd
euhhhhhh....hummmmmmmm.... ik denk ernaa maar ik kan je dat niet met zekerheid zeggenVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:54:
VET!!! hehe ben geredenig idee wanneer het verstuurt gaat worden??? toch niet voor 1 november he??? wel erna toch???
zodra de verzendkosten bekend zijn zullen we een mailing rond laten gaan, met de volgende vragen opmerkingen.
-Ben je op vakantie tijdens bepaalde dagen? dus kom je in de knel met betaling, of verzending, mail dan even.
-Ben je Belg, kruis dat dan even aan, zodat ik weet hoeveel belgen er mee doen (is makkelijker de alle .be's op tellen van de mail addressen), en dat er evntueel via 1 van jullie de batelingen geregeld kunnen worden, lijkt me voordeliger en makkelijker voor beide partijen. er was al een persoon die zich hiervoor aanboodt.
-de juiste verzendmogelijkheid selecteren (zullen er dan bij staan)
-nog wat extra tips die we allemaal in dit forum tegen kwamen
-eventuele opmerkingen van de leverancier
-en nog andere zaken waar ik nu even niet op kom.
Verwijderd
/me heeft een hoop 5mm leds besteld
Dus mensen alle 5mm leds kopen die je kan gebruiken
Dat gaat interessant worden die versterker van jouwOverSoft schreef op 08 oktober 2002 @ 01:52:
[...]
idd, reseller worden
edit:
Groen/geel/rood: VU meter in mijn nieuwe versterker die ik aant bouwen ben (digitaal aangestuurd met microprocessor en LCD schermpje)
(Jullie snappen het al, die versterker wordt een tweaker's geile droom)
Verwijderd
Ik vrag me dan toch een ding af, waarom gaat hij het 10x ophalen in 'R Dam???Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 12:14:
record houder: http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=124
t gaat lekker
You are free to do as we tell you to
Dit topic is gesloten.