Goed ff kort FAQje dan:
Q: Kan ik deze LED's in mijn computer gebruiken?
A: Ja, je kunt ze aansluiten op bijvoorbeeld een molex aansluiting
[pic hier] in combinatie met een voorschakelweerstand
Q: En mijn HDD/Power leds vervangen, kan dat ook?
A: Ja, zelfs dat kan

meestal 3mm ledjes. Bij (oa.) Chieftec is het heel makkelijk:
Front eraf halen, LEDhoudertjes uit je front trekken, 1 pootje ombuigen, LED verwijderen,
nieuwe led plaatsen, let op polariteit[lange poot=plus=rood], pootje ombuigen zodat ie
vast zit en houder terugplaatsen.
Soms echter levert het mobo niet genoeg spanning voor andere led's dan rode, omdat bijvoorbeeld blauwe leds een hogere drempelspanning hebben. Is dit het geval[meestal alleen bij power led], dan moet je gewoon 1 ledje op je molex hangen. Dit omdat er natuurlijk alleen spanning staat op een molex als je PC aan staat
Q: Wat kan ik nog meer met die LEDjes?
A: Bijvoorbeeld een schakeling bouwen van
www.circuitsonline.net of een LEDmeter, HDD VU meter. Ook op
www.ccmod.com zijn voorbeeld schakelingen te vinden. Ben je te lui om zelf een printje te maken

, dan kun je ze
hier ook bestellen.
Q: Ik woon niet in Nederland, kan ik wel meedoen?
A: Ja, je kunt het geld opsturen, zorg er wel voor dat je het geld van de buitenkant niet ziet, het staat ook op de site.
Waarschijnlijk word er voor de belgen een centraal punt opgezet waar de belgen hun geld naar toe sluizen. Dat geld wordt dan in 1 keer overgemaakt voor alle belgen zodat er maar 1x €20,- betaald hoeft te worden aan de bank....
[Geript van TMDevil]
Q: Moet ik me aanmelden bij LauPro om mee te doen?
A: Ja, dat moet. Anders kan de organisator niks. Heb je problemen bij het aanmelden, let dan op. Het kan zijn dat er nog tekens op de volgende regel
staan, die moeten er ook nog bij! Het werkt dan niet om het in zo'n geheel
te kopieëren maar dat moet je dan in 2 keer doen! [Geript van DonderWolk

]
[Belgium offer only

]