Nee, want nu kunnen wij (je mede tweakers) het ook nog een beetje volgen...Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:26:
[...]
good job.
kunne wij niet beter chatten via msn![]()
(dan 40 reply`s poste
)
Verwijderd
ok schatVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:35:
[...]
Nee, want nu kunnen wij (je mede tweakers) het ook nog een beetje volgen...
Jaaaaaaaaaaa!!! Vette inkoopactie, ik doe mee!
De blauwe ledjes 5 en 3 mm zijn de 1000 al lang gepasseerd (5 mm de 2000) de UV's 5 mm zijn er ook al bijn (als ze het niet redden koop ik de rest).
FF ter info
FF ter info
Verwijderd
elk product dat op dit moment beneden de 300 ligt haalt et denk ik niet, derest stijgt wel naar de 100 toe
betaling is na de 16e ... meer info krijg je via mail als het zover is.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:47:
en kun je al betalen? zo ja waarheen?
Ik zou alles maar laten staan. Misschien dat er iemand wel 300 ledjes van een soort wil ofzo dan gaat het plots hard.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:47:
elk product dat op dit moment beneden de 300 ligt haalt et denk ik niet, derest stijgt wel naar de 100 toe
jah na de 16e gaan we kijken wat acceptabel is om te bestellen
Ik heb naast een grut ledjes ook 2 van die tirefly's besteld
Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
yep de uv 5mm, zijn de 1000 gepasseerd. En volgens mij gaan we met de blauwe 3mm ook nog wel de 2000 halen!
You are free to do as we tell you to
komen er ook nog foto's van de led's? (ik wil namelijk een beetje een idee krijgen hoe wit en UV er uitzien)
Dat lijkt me wel. Of je moet een zgn frans ventiel hebben. Dan lukt het niet.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:46:
Kunnen die Tyrefly's eigelijk op een scooter? keb er maar 10 van besteld... anders schiet dat ook niet echt op ^^
Als je met je scootertje bij een tankstation je banden kunt oppompen, dan past het prima. Op mijn ATB-fiets passen ze bijvoorbeeld ook (leuk in het donker over bospaadjes crossen...)
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
weet ik niet of we de foto's van deze leds krijgen, hangt van de fabrikant af.dj_tsunami schreef op 07 oktober 2002 @ 15:07:
komen er ook nog foto's van de led's? (ik wil namelijk een beetje een idee krijgen hoe wit en UV er uitzien)
de behuizingen zijn zols volgens mij al eerder gezegd transparant en helder
witte leds zit meestal een hele lichte blauwe gloed in. (maar dat is meestal pas warneembaar als ze gaat evrgelijken met andere witte lichtbronen)
uv leds is niet zomaar even een foto van te maken omdat je met je ogen dit licht toch anders ziet, deze hebben een heel apparte glans als je ze bekijkt.
Verwijderd
Nou ik heb er ook een aantal bestelt hoor...
20 uv, 20 blauw, en 20 wit. Nu nog even kijken waar ik die dingen allemaal in ken douweuh
20 uv, 20 blauw, en 20 wit. Nu nog even kijken waar ik die dingen allemaal in ken douweuh
Gheheheh dit is echt een strakke actie
ik wil pic's !!
Alleen staan volgens mij niet alle producten nog op laupro
Alleen staan volgens mij niet alle producten nog op laupro
[ Voor 0% gewijzigd door Maku op 07-10-2002 15:21 . Reden: laprau WAHAHHA oepsie ]
De tirefly's:
http://www.geocities.com/tirefly2002/

Ik denk dat wij de Tirefly PRO bestellen (aangezien het blauwe zijn
)
http://www.geocities.com/tirefly2002/

Ik denk dat wij de Tirefly PRO bestellen (aangezien het blauwe zijn
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
quote uit antwoord mail van Bram (GlobalGimmicks) met vraag over tirefly's
Yep, ik had de vraag al gezien.
Metalen behuizing en verpakt per 2 of per 4.
zal wel even een verpakking picture opvragen,
pricing is per stuk.
Men praat latijd over neppers of imitatie, dat komt als je niet beter weet.
Echter kijk op een toetsenbord van Microsoft made in china. Ik lever al
jaren merkloze goederen van Sony, panasonic, samsung. Het merkfrontje wordt
pas in europa erop gezet.
Onlangs in de Telegraaf stond reeds vermeld dat in 5 jaar 60 procent van de
wereld markt wordt belverd door merkloze asiaticsche produkten.
grtn,
Bram
Tirefly's zijn cool voor alle straat racers
. Deze actie is zeker wel cool, misschien dat ik ook wel een lading LED's bestel (witte & blauwe).
Ik wil eigenlijk liever een paketje dan een envolop maar begrijp ik dat ik dan ook ff een mail moet sturen? Ik vind een doosje namelijk wat steviger en ben bang dat het snel kapot gaat in een envelop (d'r worden toch dingen op gepleurt bij de TPG).
Ik sta btw niet meer 1ste met m'n aantal leds maar wel 2e het het te betalen bedrag
Ik sta btw niet meer 1ste met m'n aantal leds maar wel 2e het het te betalen bedrag
n54 power!
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 2.994,00 dat zijn 9483 producten.
Verwijderd
6 tirefly's besteld (zijn dit er 2x6=12 of 6 losse) dit in geval van diefstal want ik ben ze denk ik zo kwijt of ik ga ze gruwelijk stevig vast draaien
Verwijderd
s e c o n d e l i j mVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:44:
6 tirefly's besteld (zijn dit er 2x6=12 of 6 losse) dit in geval van diefstal want ik ben ze denk ik zo kwijt of ik ga ze gruwelijk stevig vast draaien
Die TireFly's zijn dus niet legaal (verrassend
) maar ik ga ze toch maar neit bestellen dan. (heb ik dan toch nix aan).
normaal per 2 of 4 verpakt, maar ik begrijp uit de mails dat het per stuk betaald moet wordenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:44:
ik ga nu iig met wat foto's bezig te uppen oa een van een paar kleuren van de leds en van de tirefly
Damn! Daar was ik niet van op de hoogte (niet goed gelezen). Er moeten dus minimaal 1000 stuks van elk soort led besteld worden om de levering van alle soorten door te laten gaan .elk product dat op dit moment beneden de 300 ligt haalt et denk ik niet, derest stijgt wel naar de 100 toe
Zou wel shit zijn als die minder begeerde kleuren niet door gaan, want heldere 3 mm oranje led's heb ik nog nergens anders gezien... zeker niet voor die prijs.

Hmm, dan halen alleen blauw, uv en wit 5 mm het misschien. Toch maar even wat meer van deze soorten bestellen, als die andere kleuren toch niet doorgaan. Het zou toch jammer zijn, want een kans als deze krijg je niet elke dag... Kunnen die andere kleuren trouwens niet gewoon tegen een hogere prijs ingekocht worden, als er niet 1000 stuks van besteld worden??
Verwijderd
wat is de kans dat een agent je ooit aanhoudt, en als tie je aanhoud dan zeg je van huh? mag dat niet? ow owkee dan haal ik ze er nu meteen af en klaar.Eskimootje schreef op 07 oktober 2002 @ 15:47:
Die TireFly's zijn dus niet legaal (verrassend) maar ik ga ze toch maar neit bestellen dan. (heb ik dan toch nix aan).
Nederlands wetboek: (kort samengevat)Eskimootje schreef op 07 oktober 2002 @ 15:47:
Die TireFly's zijn dus niet legaal (verrassend) maar ik ga ze toch maar neit bestellen dan. (heb ik dan toch nix aan).
markerings verlichting aan de zijkant moet geel of oranje van kleur zijn.
markerings verlichting gericht naar voren moet wit of geel van kleur zijn.
markerings verlichting gericht maar achteren moet rood van kleur zijn.
hier komt idd geen blauw in voor
nb. het is trouwens nog maar de vraag of de tirefly's in de markeringsverlichting thuis horen gezien dit product sinds dit jaar pas op de markt is in deze vorm.
onze leverancier zal bij sluiting van de actie kijken hoe de aantallen er voor staan en dan laten weten of hoe de bepaalde aantallen graag wil zien (misschien afgerond ofzo)Thermo man schreef op 07 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Damn! Daar was ik niet van op de hoogte (niet goed gelezen). Er moeten dus minimaal 1000 stuks van elk soort led besteld worden om de levering van alle soorten door te laten gaan .
Zou wel shit zijn als die minder begeerde kleuren niet door gaan, want heldere 3 mm oranje led's heb ik nog nergens anders gezien... zeker niet voor die prijs.
Hmm, dan halen alleen blauw, uv en wit 5 mm het misschien. Toch maar even wat meer van deze soorten bestellen, als die andere kleuren toch niet doorgaan. Het zou toch jammer zijn, want een kans als deze krijg je niet elke dag... Kunnen die andere kleuren trouwens niet gewoon tegen een hogere prijs ingekocht worden, als er niet 1000 stuks van besteld worden??
het is dus niet direct gezegd dat iest wat de 1000 niet haalt ook niet door kan gaan, laten we hopen dat er in die gevallen eventueel met 500 ook genoegen wordt genomen, gezien het succes van de andere types.
en de actie is nog tot de 16e open en er kan nog veel verandering in komen hoor
Passen die Tirefly ook in de ventielen van gewone (dus geen atb) fietsbanden?
Dan zet je toch oranje ledjes in die tirefly's !!spacy_ schreef op 07 oktober 2002 @ 15:50:
[...]
Nederlands wetboek: (kort samengevat)
markerings verlichting aan de zijkant moet geel of oranje van kleur zijn.
markerings verlichting gericht naar voren moet wit of geel van kleur zijn.
markerings verlichting gericht maar achteren moet rood van kleur zijn.
hier komt idd geen blauw in voor
nb. het is trouwens nog maar de vraag of de tirefly's in de markeringsverlichting thuis horen gezien dit product sinds dit jaar pas op de markt is in deze vorm.
is die 1 pleuro 75, nou voor 1 tirefly of voor een setje van 2
Voor 1 setje van 2 was het tochsleeping_hollow schreef op 07 oktober 2002 @ 16:03:
alleen met een dikke klodder 10-secondenlijmRaafz0r schreef op 07 oktober 2002 @ 16:01:
Voor 1 vlieg. Verpakt per 2 of 4, dus altijd een even aantal bestellen (misschien FF vermelden op laupro)sleeping_hollow schreef op 07 oktober 2002 @ 16:03:
Zet dan op de site de mogelijkheid alleen neer om er 2 te bestellen a 3,50 € is net zo makkelijkercrashtestdummy schreef op 07 oktober 2002 @ 16:08:
[...]
Voor 1 vlieg. Verpakt per 2 of 4, dus altijd een even aantal bestellen (misschien FF vermelden op laupro)
lijkt me goed ideeEskimootje schreef op 07 oktober 2002 @ 16:10:
[...]
Zet dan op de site de mogelijkheid alleen neer om er 2 te bestellen a 3,50 € is net zo makkelijker
ja, ik had er anders maar eentje besteld. En dan kom je voor het dillema te staan: oop het voorwiel of op het achterwiel monteren.
denk het niet, alleen otoventielenRaafz0r schreef op 07 oktober 2002 @ 16:01:
Verwijderd
kan je na je bestelling eigenlijk nog wat bij bestellen of af bestellen.. (als de IA nog loopt dus..)
Jep, op dit moment kan je gewoon nog producten toevoegen & verwijderenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:21:
kan je na je bestelling eigenlijk nog wat bij bestellen of af bestellen.. (als de IA nog loopt dus..)
Damn ja daar had ik nog niet over na gedacht ... ik kan ze wel vast lijmen maar dat maakt het zo lastig om je banden op te pompenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:44:
de leverancier liet me net weten via mail, de tirefly's eventueel ook in geel of oranje te kunnen leveren.
gezien het eventuele gewetens bezwaar van sommigen zou oranje een goede optie zijn denk ik.
de officiële kleur van de tirefly blauw is trouwens: UV-blauw
gezien het eventuele gewetens bezwaar van sommigen zou oranje een goede optie zijn denk ik.
Volgens de wet zouden die dan legaal zijnspacy_ schreef op 07 oktober 2002 @ 16:29:
de leverancier liet me net weten via mail, de tirefly's eventueel ook in geel of oranje te kunnen leveren.
Blauw mag dan wel illi zijn maar wel coolerspacy_ schreef op 07 oktober 2002 @ 16:29:
Verwijderd
hmmzz is dat zeker? of kan iemand dat nagaan? ik vraag het ook wel effe aan een vriend van me die bij de politie zit.
en als dat zo dat er meerdere kleuren beschikbaar zijn merken we het wel op het IA?
en als dat zo dat er meerdere kleuren beschikbaar zijn merken we het wel op het IA?
Zuper geile classe IA man ik koop er ook een paar
*burp*
Zet er maar bij die oranjespacy_ schreef op 07 oktober 2002 @ 16:29:
Hebben we reeele kans dat we de 500 stuks wel halen
Verwijderd
maar wij GoT people staat boven de wet
als ze je aanhouden zeg je, i am a GoT member en ik ben 1337. Dan snappen ze et vast wel
Oh jaah ff vergeten.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:35:
maar wij GoT people staat boven de wetals ze je aanhouden zeg je, i am a GoT member en ik ben 1337. Dan snappen ze et vast wel
Verwijderd
pak een mes, prik er een gaatje in en blaas er lucht in en als tie dik genoeg is pak je ff snel seconde lijm en dan plek je em snel dicht of je pakt snel tape !
Het tirefly fotootje op laupro is overigens GEEN Pro, maar regular
De Pro's zijn iets groter
ik ziet plaatjes van de ledjes !
probeer deze link:Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:34:
waarom kan ik de ia niet vinden op laupro als ik ingelogt heb??
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124
deze actie gaat zeer goed lopen, ik heb medelijde me de persoon die moet sorteren/inpakken
het zijn volgens de leverancier wel metalen,crashtestdummy schreef op 07 oktober 2002 @ 16:38:
Het tirefly fotootje op laupro is overigens GEEN Pro, maar regular![]()
maar het kan zijn dat ik een verkeerde foto heb gebruikt.
Verwijderd
gewoon als je ingelogd hebt, naar de link aan de linkerkant gaan "frontpage". en dan staat er in grote letters bovenaan det gedoe met LEDjes enzo. op klikken en bingo!Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:34:
waarom kan ik de ia niet vinden op laupro als ik ingelogt heb??
gelukkig maar, ook nog wat medeleven naar Piksa en mij toePhant0m schreef op 07 oktober 2002 @ 16:46:
deze actie gaat zeer goed lopen, ik heb medelijde me de persoon die moet sorteren/inpakken
Verwijderd
daarom ook mijn bijdrage aan deze lui (vind ik wel terecht).Phant0m schreef op 07 oktober 2002 @ 16:46:
misschien een leuk vakantiebaantje voor de mensen die no wat zoeken?
spacy_ schreef op 07 oktober 2002 @ 16:48:
[...]
gelukkig maar, ook nog wat medeleven naar Piksa en mij toe
je intrerresant, want als dat hele spul uit taiwan ofzo moet komen...
niks
Verwijderd
loctite of threadlock ertussen001Michael schreef op 07 oktober 2002 @ 16:29:
[...]
Damn ja daar had ik nog niet over na gedacht ... ik kan ze wel vast lijmen maar dat maakt het zo lastig om je banden op te pompen
Hebben jullie al de voltages van de LED's 
BTW. we zitten bij de 5 mm blauwe LED's al boven de 2500, zijn deze nu goedkoper geworden
BTW. we zitten bij de 5 mm blauwe LED's al boven de 2500, zijn deze nu goedkoper geworden
Verwijderd
Stel de ia is aan zijn einde en daaruit blijkt dat de rode of oranje leds het niet gehaald hebben in aantallen. En je hebt het ook met de leverancier hier over gehad en hij vindt het te weinig.....kunnen diegene die dan die rode of oranje leds besteld hebben nog een keuze maken voor een andere kleur?
Verwijderd
ik zat ff te denken en ik ben nu geloof ik alles door elkaar aan het halen..
blauwe led heeft 3,6 volt nodig, als ik ze op 9 volt wilt batterij laten branden, dan reken ik dus weerstand uit (R=U/I)..
dan maakt het toch niet uit hoeveel ledjes je op die batterij aansluit?? (ja natuurlijk niet te veel want anders is dat ding zo leeg...)
ik sluit ze dus parralel aan..
blauwe led heeft 3,6 volt nodig, als ik ze op 9 volt wilt batterij laten branden, dan reken ik dus weerstand uit (R=U/I)..
dan maakt het toch niet uit hoeveel ledjes je op die batterij aansluit?? (ja natuurlijk niet te veel want anders is dat ding zo leeg...)
Verwijderd
lees ff de FaQ doorVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:07:
Nou volgens mij komt het gewoon uit nederland hoor. KOmt van www.globalgimmicks.com ofzow.Chop2000 schreef op 07 oktober 2002 @ 16:53:
[...]
je intrerresant, want als dat hele spul uit taiwan ofzo moet komen...
Verwijderd
dus ded tirefly's welke kleur hebben ze nou??? hoop wel blauw en ik heb er 6 besteld dus krijg ook echt 6 van die losse dingen
idee voor stevige montage
frees een klein sleufje bovenin je ventiel
boor een klein gaatje in je tyrefly
draai de tire-fly erop
duw een klein boutje door het gaatje dat in het sleufje valt.
draai het boutje stevig vast
(doordat het boutje in het sleufje in je ventiel valt kan hij neit meer draaien en zit dus vast)
idee voor stevige montage
frees een klein sleufje bovenin je ventiel
boor een klein gaatje in je tyrefly
draai de tire-fly erop
duw een klein boutje door het gaatje dat in het sleufje valt.
draai het boutje stevig vast
(doordat het boutje in het sleufje in je ventiel valt kan hij neit meer draaien en zit dus vast)
Verwijderd
U=ixrVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:12:
[...]
ik denk vraag het ff hier, volgens mij heb ik gelijk
WOW! Check die plaatjes van die LEDs!!!
Die Blauwe ziet er vet toe fuit.. maar die groene?! wat voor kleur is dat? meer turquose of zo dan groen! wel echt mooi! en die gele ziet er meer als oranje uit... hebben jullie geen plaatje van de oranje? En check ook gelijk even wat de spanning van de witte LEDjes zijn.
Die Blauwe ziet er vet toe fuit.. maar die groene?! wat voor kleur is dat? meer turquose of zo dan groen! wel echt mooi! en die gele ziet er meer als oranje uit... hebben jullie geen plaatje van de oranje? En check ook gelijk even wat de spanning van de witte LEDjes zijn.
Verwijderd
van mij mag je ik heb wel interesse in zo'n twinplex maar ze hebben die dingen niet met 8mm. aansluitingVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 09:39:
ik las o.a. ook op laupro die icecubes he... maar er staat ook bij
[...]
, mijn plannetje wat om dat prachtige aqua resevoir te kopen en er zo een 3-tal ice cubes in te gooie.
Maare blijven die dingen ook gewoon branden? zondat dat je ze in moet vriezen? beete raar
BTW; beste IA ever. (zal ik es een IA starten @ aquacomputer.de ?:P)
Verwijderd
huh? ik vraag gewoon of je dus meerdere leds op een batterij kan aansluiten, iemand dacht gewoon 9:3,6= aantal leds, maar volgens mij maakt het dus niet uit hoeveel leds erop als er maar niet te veel op komen want anders trek je hem zo leeg..
Verwijderd
ja idd maar je kan ze dan denk ik beter allemaal paralel zetten en dan het verbruik bij elkaar optellen en dan aan de hand van dat een weerstandje er voor zetten
4 leds a 3,6v 20ma= 80ma op 3,6 volt
begrijp je?
begrijp je?
ZOlang je niet met grote aantallen gaat werken, maakt het niet zoveel uit. Het is wel zo dat, hoe maar ledjes je parallel aansluit, hoe lager de weerstand van de paralel-schakeling wordt, dus hoe groter de andere weerstand moet zijn (die je dus in serie op de paralel-schakeling zet).Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:07:
Verwijderd
dat zei ik al naar paar posts naar bovenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:22:
ja idd maar je kan ze dan denk ik beter allemaal paralel zetten en dan het verbruik bij elkaar optellen en dan aan de hand van dat een weerstandje er voor zetten
begrijp je?
Verwijderd
YEAHHH ik heb het 10.000 ste produkt besteldTotale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 3.216,00 dat zijn 10001 producten.
Zijn de precieze spanningen al bekend?
Vraagje: Is het verstandiger om de witte ledjes in serie of parrallel te schakelen? Ik heb namelijk een 4,8 volt battarij die ik graag wil gebruiken.
Heb al diverse dingen hierover gelezen. ZOwel in dit topic als in de Faq, maar begrijp het nog steeds niet.
Vraagje: Is het verstandiger om de witte ledjes in serie of parrallel te schakelen? Ik heb namelijk een 4,8 volt battarij die ik graag wil gebruiken.
Heb al diverse dingen hierover gelezen. ZOwel in dit topic als in de Faq, maar begrijp het nog steeds niet.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
af en toe is lezen voor mij een probleemVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:24:
[...]
dat zei ik al naar paar posts naar boven, bednakt voor het antwoord, nu ben ik er cker van..

maar graag gedaan
ik heb ook besteld, opzich niet zo heel erg veel 
heb 5 3 mm en 5 5 mm UV ledjes, vind ze namelijk heel erg koel
ook nog 3 batterijtjes

heb 5 3 mm en 5 5 mm UV ledjes, vind ze namelijk heel erg koel
ook nog 3 batterijtjes
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
TYPFOUT GEVONDEN OP DE IA
het is toch veNtielledje om aan je wielen (vetiel) van de auto te bevestiggen, zodra je ermee rond zal rijden is een blauwe
als je een 4,8 volt batterij hebt MOET je ze parallel schakelen. anders wordt de spanning verdeeld, dus als je 2 witte ledjes in serie zet, krijgt elke LED 2,4 voltalexandervisser schreef op 07 oktober 2002 @ 17:28:
Zijn de precieze spanningen al bekend?
goh als dat de enige typefout is die je hebt gevonden mag je nog wel even door zoeken
Zo besteld. 93 Artikelen in totaal! I don't wanna wait! 
Nog ff een updatetje: Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 3.264,00 dat zijn 10130 producten.
Nog ff een updatetje: Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 3.264,00 dat zijn 10130 producten.
als er een oranje tirefly's bijkomen heb je gewoon keus in 2 kleuren, zowel blauw als oranje
de levertijd van de leds is laag, het bedrijf globalgimmicks laat regelmatig grote (lees dan ook echt groot) led ladingen overkomen gezien hun reeks producten waar ze het in verwerken.
de groen kleur verschilt idd soms in de wereld van LEDs, ik kreeg deze foto van hun, dus dit zal ongetwijfeld ongeveer de kleur groen zijn die ze gaan leveren.
let wel op dat foto's van verlichtte objecten een andere kleur kunnen laten zien dan jij met je ogen zal waarnemen.
tja als je ons (piksa en ik) zo graag een donatie wil geven voor de moeite dan kan dat door aan het einde bij de betalingen je bedrag wat af te ronden naar eigen keus (wel naar boven natuurlijk)
normalitair is een tweaker inkoopactie verbonden aan de regel: "Gij zult geen winst maken tijdens de actie!"
het is ook niet voor niets dat bedrijven hier de aanbiedingen doen, let wel dat dit voor hun naamsbekendheid is van hun producten, waar tegenover staat dat wij er fikse kortingen voor terug krijgen.
de levertijd van de leds is laag, het bedrijf globalgimmicks laat regelmatig grote (lees dan ook echt groot) led ladingen overkomen gezien hun reeks producten waar ze het in verwerken.
de groen kleur verschilt idd soms in de wereld van LEDs, ik kreeg deze foto van hun, dus dit zal ongetwijfeld ongeveer de kleur groen zijn die ze gaan leveren.
let wel op dat foto's van verlichtte objecten een andere kleur kunnen laten zien dan jij met je ogen zal waarnemen.
tja als je ons (piksa en ik) zo graag een donatie wil geven voor de moeite dan kan dat door aan het einde bij de betalingen je bedrag wat af te ronden naar eigen keus (wel naar boven natuurlijk)
normalitair is een tweaker inkoopactie verbonden aan de regel: "Gij zult geen winst maken tijdens de actie!"
het is ook niet voor niets dat bedrijven hier de aanbiedingen doen, let wel dat dit voor hun naamsbekendheid is van hun producten, waar tegenover staat dat wij er fikse kortingen voor terug krijgen.
Ik zal zo is kijken of ik een van mijn vrienden wat tirefly's kan aansmeren
ik zit zelf nog te twijfelen namelijk.
JaVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:38:
ok ff voor de duildelijkheid tyrefly's gingen per stuk toch ????
update:
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 3.295,00 dat zijn 10219 producten
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 3.295,00 dat zijn 10219 producten
Dit topic is gesloten.