Ik heb daar dat aparte item voor gekozen...Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 12:50:
... kleine gift:) ja er zijn aardige mensen in de wereld!
Ik zou ook wel zo'n lampje willen kopen.
hehehe, weer weer uitzoek werk voor jullie
hehehe, weer weer uitzoek werk voor jullie
You are free to do as we tell you to
maak niet uit ... iig al heel aadig dat je iets over hebt aangezien het niet verplciht is!Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:58:
[...]
Ik heb daar dat aparte item voor gekozen...naja het geld komt er zowieso
Verwijderd
Bestelling staat !
Nu maar wachten tot ze binnen zijn
en dan ..... lekker knutselen
Spacy, ik heb je net nog ff een emeeuw verstuurd, wil graag via post betalen.
Nu maar wachten tot ze binnen zijn

Spacy, ik heb je net nog ff een emeeuw verstuurd, wil graag via post betalen.
TOPICSTARTER:
Kan je misschien uitzoeken wat de golflengte van die UV-LEDs is?
En van die tirefly's zijn die een beete schokbestendig? Ik ben nogal wild met mijn fiets
En van die tirefly's zijn die een beete schokbestendig? Ik ben nogal wild met mijn fiets
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
wat doe je met een inet brommer als je een fiets hebt?Demoniac schreef op 08 oktober 2002 @ 13:06:
TOPICSTARTER:
wordt aan gewerkt ..Demoniac schreef op 08 oktober 2002 @ 13:06:
TOPICSTARTER:
de tirefly's zijn uiteraard schokbestendig,
gemaakt van metaal
ze zitten aan de binnenkant van je wiel, dus worden beschermd door de breedte van het wiel zelf, het hangt er alleen van af hoe stevig hij ze aan he ventiel of eventueel spaken wete vast te maken.
en op de auto verdragen deze lichtjes behoorlijk hoge centrifugaal krachten.
de golflengte hoop ik binnenkort te horen te krijgen
gemaakt van metaal
ze zitten aan de binnenkant van je wiel, dus worden beschermd door de breedte van het wiel zelf, het hangt er alleen van af hoe stevig hij ze aan he ventiel of eventueel spaken wete vast te maken.
en op de auto verdragen deze lichtjes behoorlijk hoge centrifugaal krachten.
de golflengte hoop ik binnenkort te horen te krijgen
Verwijderd
Ikzelf vind het een terechte bijdrage aan deze mensen, gezien zij alles regelen en wij alleen maar hoeven te klikken, betalen en krijgen...Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 13:04:
[...]
maak niet uit ... iig al heel aadig dat je iets over hebt aangezien het niet verplciht is!
Verwijderd
AHHH
die had wel best een paar 5mm leds kunnen kopen
als ik da zo zie, komen die wat ik besteld heb er nie door
Maja, wie weet, vind ik nog wel een koper ofzow, ...
Verwijderd
Lekkere IA, ff dag niet in C&E gekeken en al honderden replies 
cool dit! ook maar ff bestelling gedaan!
cool dit! ook maar ff bestelling gedaan!
hummm ik denk voor de grap pix sjek effe laupro zn hits
.. kom je op zown page ... wat z iet mn oog .. we krijgen Justitie op bezoek
'4. 8 oktober 12:29 Ministerie van Justitie, Den Haag, Nederland ' ahhaha vet
edit:
ok ok we krijgen ze niet op bezoek .. hun willen ook goedkoop ledjes hebben tuuk
ok ok we krijgen ze niet op bezoek .. hun willen ook goedkoop ledjes hebben tuuk
[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 08-10-2002 13:26 . Reden: dom ]
Verwijderd
heheheh, jah of coursePiksa schreef op 08 oktober 2002 @ 13:19:
hummm ik denk voor de grap pix sjek effe laupro zn hits.. kom je op zown page ... wat z iet mn oog .. we krijgen Justitie op bezoek
'4. 8 oktober 12:29 Ministerie van Justitie, Den Haag, Nederland ' ahhaha vet
edit:
ok ok we krijgen ze niet op bezoek .. hun willen ook goedkoop ledjes hebben tuuk![]()
veel geld vragen en weinig uitgeven is toch met motto ?
de pageviews zijn wel leuk te zien idd,
ik hoop dat de laupro server dit kan blijven verwerken
Verwijderd
komt er nog echt de optie op laupro van "Doos t/m 1 kg verzenden + verzekering voor € 5,75 "spacy_ schreef op 08 oktober 2002 @ 13:32:
de pageviews zijn wel leuk te zien idd,
of zoiets?
--------
ik zie al , ff geduld
lolVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:37:
-edit- onzin post -edit-
Ff kicken hier, nu wil ik nog steeds ff van Piksa of Spacy_ weten of er voor die battarijtjes ook 1000 gehaald moeten worden. Die dingen zijn echt spotgoedkoop. Elke tweaker zou ze moeten hebben, al is het niet eens voor je mobo ofzo. 
Piksa, Spacy_ tel me plz!
edit:
ME IS BLIND> IK LEES HET NET OP LAUPRO, PLZ DON'T KICK MY A** :0
schop kontStinger666 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:50:
[dom,dom...]
[/EDIT]
goed gelezen ja,Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:43:
[...]
komt er nog echt de optie op laupro van "Doos t/m 1 kg verzenden + verzekering voor € 5,75 "
of zoiets?
--------
ik zie al , ff geduld
ik verwacht nog steeds telefoon terug van de NPD, maar het lijkt wel of er meerdere klanten zijn die afgehandeld moeten worden

Verwijderd
lolPiksa schreef op 08 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
lolwat doe je daaro dan als werk
... je moet werken niet ledjes kopen! haha
ik ben systeembeheerder daar, maar het is een gigantisch netwerk, dus doe maar een klein stukkie (gelukkig
sinds kort elke dag op tweakers, en toen ik een aantal PC mod sites had gezien (o.a. www.metku.net !!!) zag ik dit topic en MOEST ik wel meedoen
dus als ik het goed begrijp dan moet ik bijvoorbeeld als ik een
blauw ledje op 12 volt aansluit, ern een 420 ohm weerstand tussen zetten?
Wat bedoelt ie met 2x@12v ?
(schema van eerder deze post:)
12V 5V 2x@12V
+-----+-----+------+
Rood | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
Blauw | 420 | 70 | 240 |
+-----+-----+------+
Geel | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
Oranje | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
Groen | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
UV | 420 | 70 | 240 |
+-----+-----+------+
Wit | 365 | 12 | 130 |
+-----+-----+------+
blauw ledje op 12 volt aansluit, ern een 420 ohm weerstand tussen zetten?
Wat bedoelt ie met 2x@12v ?
(schema van eerder deze post:)
12V 5V 2x@12V
+-----+-----+------+
Rood | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
Blauw | 420 | 70 | 240 |
+-----+-----+------+
Geel | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
Oranje | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
Groen | 620 | 153 | 440 |
+-----+-----+------+
UV | 420 | 70 | 240 |
+-----+-----+------+
Wit | 365 | 12 | 130 |
+-----+-----+------+
500 staat volgens mij ook vermeld op lauproStinger666 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:50:
Ff kicken hier, nu wil ik nog steeds ff van Piksa of Spacy_ weten of er voor die battarijtjes ook 1000 gehaald moeten worden. Die dingen zijn echt spotgoedkoop. Elke tweaker zou ze moeten hebben, al is het niet eens voor je mobo ofzo.
edit:
Verwijderd
die tyrefly's moetne de 500 wel halen want ik wil ze zo graag hebbe!!!!
desnoods bestel ik er 10 extra als meer mensen dit doen is da wel beter en halen we de 500 toch
desnoods bestel ik er 10 extra als meer mensen dit doen is da wel beter en halen we de 500 toch
Ik bestel dr ook wel wat xtra als we de 500 niet halen! Ik moet die dingen gewoon hebben!
ik voeg ook wel wat toe als et niet genoeg is ... komt denk ik wel ok
kans is groot jah .... 2 dagen 500 en we hebben nog 8 te gaan dusVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:23:
denken jullie dat de 3mm rood het gaat halen?
Waarschijnlijk zal alles het wel halen, we hebben nog 8 dagenVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:23:
Ik moet sneller leren typen
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Ik hoop dat de 5 mm groen het gaat halen! Daar mag wel wat meer van gekocht worden! Ik wil er namelijk mijn muis mee gaan modden. Iedereen mod zn opticaltje met blauw. Ik denk dat groen ook wel erg 1337 is!
Maar of het staat is een andere vraagStinger666 schreef op 08 oktober 2002 @ 14:28:
Ik hoop dat de 5 mm groen het gaat halen! Daar mag wel wat meer van gekocht worden! Ik wil er namelijk mijn muis mee gaan modden. Iedereen mod zn opticaltje met blauw. Ik denk dat groen ook wel erg 1337 is!

Pics!!Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 14:29:
nee groen is ook vet .. heb er al een paar gezien (helemaal als je 2 'ogen' voorin je muis maakt van groene led)!!
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
nee groen is ook vet .. heb er al een paar gezien (helemaal als je 2 'ogen' voorin je muis maakt van groene led
)!!
Verwijderd
PICS PICS PICS!!Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 14:29:
nee groen is ook vet .. heb er al een paar gezien (helemaal als je 2 'ogen' voorin je muis maakt van groene led)!!
uhuh, 4x200watt, temperatuur, dc beveiling, inschakelvertraging, lcd, etc. wordt door een microcontroller geregeld (voor de kenners: PIC16C715)Rave17 schreef op 08 oktober 2002 @ 12:12:
[...]
Dat gaat interessant worden die versterker van jouw
ben nu flink aan het bouwen, kan helaas geen pic laten zien, want ik heb geen digicam
Hoop ik ookStinger666 schreef op 08 oktober 2002 @ 14:28:
Verder wou ik ff zeggen dat dit een TOPactie is, en dat ik natuurlijk ook een donatie(tje) heb gegeven!
[ Voor 0% gewijzigd door OverSoft op 08-10-2002 14:43 . Reden: quote erbij pleuren ]
Verwijderd
ik denk et wel.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:23:
http://metku.net/modgallery/images/61_2_t.jpg <- dat is .. d8 dat ik er nog 1 had gezien ..
edit:
nee meer kan ik er niet meer vinden
[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 08-10-2002 14:48 . Reden: dat was et ]
besteld
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
vinnik nie echt spectaculair...Piksa schreef op 08 oktober 2002 @ 14:45:
http://metku.net/modgallery/images/61_2_t.jpg <- dat is .. d8 dat ik er nog 1 had gezien ..
edit:
Verwijderd
/me besteld nog wat groene ledsPiksa schreef op 08 oktober 2002 @ 14:45:
edit:
Als die groene echt groen zijn wil ik er wel een bergje... Die zijn namelijk het 133757 ofzoiets...
Als het die viezige groen-gele kleur is hoef ik ze niet... Die zie je overal al in...
Wie weet de golflengte?!?
Als het die viezige groen-gele kleur is hoef ik ze niet... Die zie je overal al in...

Wie weet de golflengte?!?
Ze zijn, volgens mij, ook niet helemaal de kleur groen op de foto. De foto was namelijk vertkend ofzow.
En volgens mij (
) bestaat er geen andere groen dan groen/geel 
BTW. wanneer komen die LED's met behuizing nou
Nu weet ik het zeker na het zien van deze foto! Ik heb ook blauw besteld dus misschien wordt het wel een combo kleur. Volgens mij slurpt mn muis dan meer dan 100mA uit mn USB port 
edit:
Eigenlijk is dit best off-topic of niet?
Eigenlijk is dit best off-topic of niet?
zoow, ik heb ff een klein bestellinkje er bij gezet 
(100 blauwe 3mm, 100 witte 3mm en 10 tireflies)
(100 blauwe 3mm, 100 witte 3mm en 10 tireflies)
Je bedoelt die ledjes in bouten, die lijken mij ook wel zwaar 1337.
Verwijderd
die muis mods zijn toch echt GROEN..Rave17 schreef op 08 oktober 2002 @ 15:05:
En volgens mij () bestaat er geen andere groen dan groen/geel
als we zo door gaan jongens, breken we alle records op laupro
... sjeez wat heb ik dadelijk een werk
Hmm, dan moet je toch maar ff beter zoeken...Rave17 schreef op 08 oktober 2002 @ 15:05:

Deze zijn ook wat vertekend door de felheid van de leds, maar ze zijn echt "bosgroen"...
Bij een aantal LED distributeurs kun je gratis samples aanvragen, probeer dat eens en oordeel dan pas over groen...
EDIT: Ik denk dat deze wel gewoon mooi groen zijn, aangezien ik niet veel ultrabright groen-geel heb gezien, meestal is dit gewoon echt groen...
Weet iemand de golflengte?!?
Dan had ik het fout, gelukkig maarBenadski schreef op 08 oktober 2002 @ 15:14:
[...]
Hmm, dan moet je toch maar ff beter zoeken...
[afbeelding]
Deze zijn ook wat vertekend door de felheid van de leds, maar ze zijn echt "bosgroen"...
Bij een aantal LED distributeurs kun je gratis samples aanvragen, probeer dat eens en oordeel dan pas over groen...(Maar groen-geel is echt lelijk, eens!)
Kwaliteit van deze inkoopactie (4,8) :
44 stem(men)
Vergeet niet te stemmen op ons he op laupro
btw, Spacy is bezig met het uitzoeken van verzend methodes!!
44 stem(men)
Vergeet niet te stemmen op ons he op laupro
gestemt en wederom wat toegevoegd (ben namelijk aant bedenken wat ik allemaal kan doen met die dingen en ik kom elke keer op nieuwe ideeen
)
ik vraag me eigelijk af hoelang het al met al gaat duren deze actie.. dus hoelang tot het voor de deur ligt
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Verwijderd
ik heb dit al eerder gevraagd :
Hoe zit het nouw met deze dingen:
Doen deze nouw mee met de actie of nie ?? Zou namelijk wel heel handig zijn voor een baybus, want alleen ledjes gaat beetje moeilijk
...Dan moet ik al ergens anders van die houdertjes voor de ledjes gaan bestellen...

Doen deze nouw mee met de actie of nie ?? Zou namelijk wel heel handig zijn voor een baybus, want alleen ledjes gaat beetje moeilijk

Loop nou niet zo te zeiken, ze zijn er nog mee bezig. De prijs was namelijk nog vrij hoog. Dus dat zoeken ze nog uit.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 15:29:
ik heb dit al eerder gevraagd :
[afbeelding]![]()
Doen deze nouw mee met de actie of nie ?? Zou namelijk wel heel handig zijn voor een baybus, want alleen ledjes gaat beetje moeilijk...Dan moet ik al ergens anders van die houdertjes voor de ledjes gaan bestellen...
Verwijderd
good one! wil ik ook wetenRave17 schreef op 08 oktober 2002 @ 15:05:
"WHO NEEDS BEHUIZINGEN ANYWAY!" 
ik niet iig
ik niet iig
Zijn er geen mensen die in een elektro zaak werken toevallig? Misschien is dit voor hun ook een goedkope actie en dan gaan de prijzen misschien ook nog eens omlaag 
Dan gaan die groene ook wel door...
Groen roeleert ook!
Welke blauwe zijn het bij deze inkoopactie eigenlijk? lichtblauw (cyaan eigenlijk) of donkerblauw?
Dan gaan die groene ook wel door...

Groen roeleert ook!
Welke blauwe zijn het bij deze inkoopactie eigenlijk? lichtblauw (cyaan eigenlijk) of donkerblauw?
ik hoop die donkere, maar het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit.
jup over die schroefjes zijn we nog bezig ... Bram van GloblaGimmcks heeft et namelijk druk op dit moment ... dus effe gedult je kan nog 8 dagen je bestelling aanpassen
Ons doel is zo snel mogelijk met een goede servicefrapex schreef op 08 oktober 2002 @ 15:28:
ik vraag me eigelijk af hoelang het al met al gaat duren deze actie.. dus hoelang tot het voor de deur ligt
Verwijderd
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 5.124,00 dat zijn 15648 producten
de 5000 euro gepasseerd dus
heb je al vakantie geboekt
de 5000 euro gepasseerd dus
heb je al vakantie geboekt
::: Belangrijk: Ik wil weten wat voor kleur ledjes jullie et meeste willen voor in die schroeven ... dus blauw met schroef of ... zeg het effe nu.
Verwijderd
Zal eens vragen, dan kunnen we nl ook UV LED's los leveren ipv alleen in die sleutelhangers.Benadski schreef op 08 oktober 2002 @ 15:40:
Zijn er geen mensen die in een elektro zaak werken toevallig? Misschien is dit voor hun ook een goedkope actie en dan gaan de prijzen misschien ook nog eens omlaag
Verwijderd
paars/UV , blauw, en rood graag::: Belangrijk: Ik wil weten wat voor kleur ledjes jullie et meeste willen voor in die schroeven ... dus blauw met schroef of ... zeg het effe nu.
ok lama, ik krijg net te horen dat we alleen blauw + schroef kunnen leveren .. dus ik hoef et niet meer te weten
de schroefjes gaan door, er is al een fotoje van hoe ze ongeveer worden, en dan moet je uitgaan van die blauwe rechts,
voor een betere prijs als € 3,50 kan dit echt niet uit, omdat wij helaas een van de weinige afnemers hiervoor zullen zijn
voor een betere prijs als € 3,50 kan dit echt niet uit, omdat wij helaas een van de weinige afnemers hiervoor zullen zijn
Damn! Ik had minstens 2 kleuren gewild voor m'n baybus! Is er echt nix te regelen van andere kleurtjes? En anders misschien ledhoudertjes?
Want als ik die ledjes er los in ga zetten wordt het 1 grote teringzooi! Dat blijft nooit zitten met mijn boor-zaag-knip-en-plak-kunsten!
edit:
BTW, ik neem de topicstarters nix kwalijk of zo hoor, vind het alleen errug jammer
Want als ik die ledjes er los in ga zetten wordt het 1 grote teringzooi! Dat blijft nooit zitten met mijn boor-zaag-knip-en-plak-kunsten!
edit:
BTW, ik neem de topicstarters nix kwalijk of zo hoor, vind het alleen errug jammer
Kom op mensen, LiteCubes kopen! Ik wil alle kleuren (is verjaardagscadeautje...)!!
ik denk dat dit niet lukken gaat ivm de weinige afnemers er voor en er ongetwijfeld ook een bepaalde minimum marge voor staat.Syzzer schreef op 08 oktober 2002 @ 16:13:
Damn! Ik had minstens 2 kleuren gewild voor m'n baybus! Is er echt nix te regelen van andere kleurtjes? En anders misschien ledhoudertjes?
Ik kan je vertellen dat onze leverancier zich met meerdere dingen bezig houdt, waarvan de meesten veel groter dan deze actie,
gun hem dan ook even de tijd om zo nu en dan te reageren op dit soort vragen.
1: Leer hoe je een gaatje boort zonder dat de boor wegschiet/breektSyzzer schreef op 08 oktober 2002 @ 16:13:
edit:
2: Doe het LEDje door het gaatje (5/3mm dus)
3: Koop een goekoop lijmpistooltje
4: Lijm m vast, goeie lijm, toch makkelijk te cleanen en te hergebruiken en makkelijk
5: Klaar...
(En koop die groene leds nou...)
Verwijderd
koop ze dan allemaal op, leuk kadootjesebastius schreef op 08 oktober 2002 @ 16:14:
Kom op mensen, LiteCubes kopen! Ik wil alle kleuren (is verjaardagscadeautje...)!!
nah ik heb er niet zoveel mee denk ik ..ze zijn wel kewl, maar heb ze niet nodig
Nee joh, doe geen onzin. Ik zou het gewoon leuk vinden als ik ze allemaal zou kunnen krijgen.
Heu, waarom is er een Oneven aantal Blauwe Tirefly's?
Oh Oh! Wie zit er te eikelen?
[edit] Tis de gebruiker 'Kroontjespen'! He Kroontjespen! Opletten!
[edit] Tis de gebruiker 'Kroontjespen'! He Kroontjespen! Opletten!
[ Voor 0% gewijzigd door sebastius op 08-10-2002 16:30 . Reden: toevoeging nuttigheid ]
Kroontjespen kan nog niet zo goed lezen denk iksebastius schreef op 08 oktober 2002 @ 16:28:
Oh Oh! Wie zit er te eikelen?
omdat KroontjesPen er maar 1set van 2 heeft besteld (voor fiets?!)
te laat
te laat
Het gaat niet per set maar per stuk (zou jij moeten wetenPiksa schreef op 08 oktober 2002 @ 16:29:
omdat KroontjesPen er maar 1set van 2 heeft besteld (voor fiets?!)
te laat
Verwijderd
okeej, i know, ik ben een lambal, en het kan hier ergens in de 25 pagina's met reacties staan, maarrrrrrrrrrr welke verzendmethode moet gehanteerd worden bij die cubes?
Ik neem aan dat ze niet in een envelop passen
Verwijderd
doosjeVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:31:
okeej, i know, ik ben een lambal, en het kan hier ergens in de 25 pagina's met reacties staan, maarrrrrrrrrrr welke verzendmethode moet gehanteerd worden bij die cubes?
bl44t, er zit 1 tirefly in 1 verpakking (dus je zult er 3x moeten bestellen) CORRECTIE*Eskimootje schreef op 08 oktober 2002 @ 16:31:
[...]
Het gaat niet per set maar per stuk (zou jij moeten weten)
sjek laupro nog even geduld met de verzendmethode ... doosjes komen eraanVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:31:
Verwijderd
Dus als ik ff wacht is er meer info over de doosjesPiksa schreef op 08 oktober 2002 @ 16:32:
[...]
er zitter er 2 in 1 verpakking. en een fiets heeft 2 wielen toch?
[...]
sjek laupro nog even geduld met de verzendmethode ... doosjes komen eraan
Dan wacht ik ff met bestellen
En is het een probleem als ik pas begin november kan betalen?
Dan pas heb ik geld op mijn rekening waar ik betaalkaarten voor heb

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2002 16:35 . Reden: lama heb het al gelezen :) ]
Is die Lithium batterij CR2032 compatible? Qua grootte en dikte bedoel ik?
Nederlander in België
er is een sluitingsdatum voor bestellen en zo ook een einddatum voor betalen ... niet op tijd betaald is ook gwn nix krijgen. duidelijker kan ik niet zijn.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:34:
[...]
En is het een probleem als ik pas begin november kan betalen?
Dan pas heb ik geld op mijn rekening waar ik betaalkaarten voor heb(scheit postbank
)
maar als je laupro lees staat er dit:
-quote: Betaling: (pas na sluiting van de actie)
het liefst natuurlijk overschrijving per bank
(hiervover zullen we je per mail berichten) maar om 1 of andere reden komt de post voor jouw beter uit, dan moet je ff mailen naar: spacy, Pixxa -/quote dus ....
afmetingen : 455 - lithium 3 Volt batterijElektronicanet schreef op 08 oktober 2002 @ 16:34:
Is die Lithium batterij CR2032 compatible? Qua grootte en dikte bedoel ik?
echte lithium batterij 3 volt
deze worden door globalgimmicks gebruikt voor hun litecubes, maar zijn natuurlijk ook door jou als stroomvoorziening voor je leds te gebruiken waar je geen draadjes wil hebben.
zijn dezelfde als op een regulier mobo, 25 mm doorsnede en 3 mm dik
Verwijderd
PIKSA en SPACY_ voor alle duidelijkheid.. eerder in dit forum was volgens mij duidelijk dat het echt per stuk, dus per Tirefly ging.. maar het is dus per verpakking van 2?
kunnen jullie dat dan iets duidelijker op de IA zetten?
kunnen jullie dat dan iets duidelijker op de IA zetten?
LOL@BenadskiBenadski schreef op 08 oktober 2002 @ 16:20:
[...]
...stappenplan...
(En koop die groene leds nou...)
Verwijderd
Ik had het al gevondenPiksa schreef op 08 oktober 2002 @ 16:39:
[...]
er is een sluitingsdatum voor bestellen en zo ook een einddatum voor betalen ... niet op tijd betaald is ook gwn nix krijgen. duidelijker kan ik niet zijn.
maar als je laupro lees staat er dit:
-quote: Betaling: (pas na sluiting van de actie)
het liefst natuurlijk overschrijving per bank
(hiervover zullen we je per mail berichten) maar om 1 of andere reden komt de post voor jouw beter uit, dan moet je ff mailen naar: spacy, Pixxa -/quote dus ....
klopt ik had et foutVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:39:
PIKSA en SPACY_ voor alle duidelijkheid.. eerder in dit forum was volgens mij duidelijk dat het echt per stuk, dus per Tirefly ging.. maar het is dus per verpakking van 2?
kunnen jullie dat dan op de IA zetten?
Dit topic is gesloten.