.
1 is je power led en de andere (rode) is voor je HDD
doe is wat aan je taal
en post niet dubbel
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 12:57:
De groene led is voor de Power-led aansluit mogelijkheid op je mobo. In de handleiding van je mobo kan je alles vinden over de verschillende ledjes enz.
.
Maar je kan er bijvoorbeeld ook een statusledje in Morse van maken ofzo..
Expanding the inexpandable
.
jaAkroBatik schreef op 06 oktober 2002 @ 13:08:
Is het niet mogelijk om er iets als een netwerk activity led van te maken?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
xcuse me zag je aan voor een of andere newbie met zo'n stomme vraagAkroBatik schreef op 06 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
Ik heb 1 power led. En 2 hdd leds. Die eerste hdd led is in gebruik(doh) en de tweede die wordt niet gebruikt.
jup, ff ledje van je NIC lossolderen en dit kabeltje aan het kaartje solderen.. makkieAkroBatik schreef op 06 oktober 2002 @ 13:08:
Is het niet mogelijk om er iets als een netwerk activity led van te maken?
dan het stekkertje op de overgebleven draadjes steken
Verwijderd
wou er net even wat van zeggenVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 13:22:
[...]
xcuse me zag je aan voor een of andere newbie met zo'n stomme vraag. Had beter moeten weten (550 posts)
*duikt trillend weg in een hoekje*Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 22:10:
wou er net even wat van zeggen
.
Achgos
Mja, jij hebt dan onboard LAN, maar voor de mensen met netwerkkaart, een netwerkactiviteitslampje vind ik wel wat
Kan dat, en zoja: Hoe?
OC / CM - Begint eer ge Bezint
(eventueel met een connectortje)
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
O.a. Inwin full towers hebben (hadden?) twee HDD leds, naast de powerled. De turboled heb ik sinds ATX bestaat niet meer aangetroffen.secoh schreef op 08 oktober 2002 @ 22:40:
NEEEEEEE! Die tweede is je TURBO led!...
Vondt het idee van een fotodiode (hij bedoeld waarschijnlijk IR) wel een aardige trouwens. Iemand een bestelnummer voorhanden?
Forget your fears...
...and want to know more...
neen staat hd tekentje naast (nochwelsecoh schreef op 08 oktober 2002 @ 22:40:
.
Maw die zou je zou in je ide kunnen steken? Alleen hoe doet ik dat dan met mn ide kabel? En ik heb idd de eerder genoemde inwin 500q oid.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 07:07:
pin 39&40 van je HD 40 is ground 39 is voor de led +
.
Idee geboren mijn pc'tje (sig) heb ik in een AT kast gebouwd en dus heb ik ook een gele Led over. Daar maar een netwerk led van maken THanxsecoh schreef op 08 oktober 2002 @ 22:40:
Unknown
.
Kortsluiting -> vonkvonk -> uit.AkroBatik schreef op 09 oktober 2002 @ 16:24:
Wat kan er gebeuren als je de grond op de plus gooit ofzo?
Forget your fears...
...and want to know more...
En heeft tot gevolg? want ik zie en op het draadje en op de netcard geen + of -
.
Waarschijnlijk zit er op het mobo al een aansluiting voor een standby led. Bij de mijn iig wel. Heel eenvoudig aan te sluiten dus...Aetje schreef op 09 oktober 2002 @ 02:45:
Je zou van dat 2e ledje een soort standby ledje kunnen maken: Zet hem aan de 5V STB (standby) spanning. Dan blijft ie branden zolang de voeding spanning heeft...
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
als je de led verkeerd om aansluit gebeurt er .........*roffel*........ helemaal nixAkroBatik schreef op 09 oktober 2002 @ 16:27:
[...]
En heeft tot gevolg? want ik zie en op het draadje en op de netcard geen + of -
voor SCSI/RAID e.d.
1e dan natuurlijk voor IDE
Ook heb je bij wat oudere HD`s op de print nog wel een aansluiting...
Ik ook
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||