Hitman 2: Silent Assasin

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 537 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:04:
[...]

haha lol! owja ff terug komen op mijn 1e vraag: Waar kan je die bijl in level 1 vinden? En hoe speel je level 2 uit? Heeft iemand daar een nederlandse (!) uitleg voor? btw Ruled dik dit spel :9
Ik bne ngo bezig met Level 2, gewoon in de sewers gaan en laatste gang naar boven, wel eerst beide Car Bombs pakken :) Dan de chauffeur killen die gaat pissen en dan Car Bombs plaatsen. Alleen ik kom nooit bij de 2e auto omdat ik altijd ren 8)7 :P

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik zit nu in die missie waar je in dat kasteel zit , man das een takkemoeilijk level (level ervoor is ook gestoord met al die snipers)

Verwijderd

Shock3r schreef op 10 oktober 2002 @ 21:20:
[...]

Ik bne ngo bezig met Level 2, gewoon in de sewers gaan en laatste gang naar boven, wel eerst beide Car Bombs pakken :) Dan de chauffeur killen die gaat pissen en dan Car Bombs plaatsen. Alleen ik kom nooit bij de 2e auto omdat ik altijd ren 8)7 :P
waar liggen die bommen? en waar zijn de auto's? huh? waarom is 1 pagina vol posts opeens herhaalt?!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
lama :+

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

wat?

ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar die #$^#@% bijl! jeweetwel in level 1! Waar is die?

Verwijderd

zit er niet, niet zo ver ik weet en ik heb level 1 al inside uit gezocht bij de demo.
Je kan ook wapens voor selecteren tijdens een missie en dan terug afrijzen.

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Leuke weg om in lvl 2 naar het gebouw te komen van waaruit je kunt schieten: pak de truck. Je kunt er ook mee terugrijden

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
yes ik heb m ook 8)
ben dr alleen wel al 3 keer uitgeknikkerd :(
ff topic doornemen of dr n oplossing is B)

hmz p5 glove had k al aan, helpt niet :/
dan moet k er maar mee leren leven :+

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-12-2025
Is het mogelijk om je moeilijksheidsgraad tussentijds aan te passen door een config aan te passen of zo? Kwil m hoger zetten (staat nu op middelste) maar ik heb al een aantal levels gespeeld

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik probeer iig alle levels als Silent Assasin te doorlopen. Als je je een weg door de levels knalt mis je imho het doel van dit meesterlijke spel. Dan kun je net zo goed een andere FPS spelen...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Stefke
dat zowieso maar dat staat los van de moeilijkheidsgraad, dat is een waardering voor de manier waarop je het level afsluit :) maar ik speel m nu dus op middenniveau ("Expert" geloof ik) en heb de levels als Silent Assasin, maar ik wil m vanaf nu eigenlijk op het hoogste spelen ("Professional"), zonder dat ik die levels weer opnieuw moet doen. is dat mogelijk?

Verwijderd

JelleStoel schreef op 10 oktober 2002 @ 13:37:
Er zit zelfs een kloofbijl in hitman2 :P Nu nog de kettingzaag >:)
[afbeelding]
Welk level is dit?

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
stefijn schreef op 11 oktober 2002 @ 16:55:
dat zowieso maar dat staat los van de moeilijkheidsgraad, dat is een waardering voor de manier waarop je het level afsluit :) maar ik speel m nu dus op middenniveau ("Expert" geloof ik) en heb de levels als Silent Assasin, maar ik wil m vanaf nu eigenlijk op het hoogste spelen ("Professional"), zonder dat ik die levels weer opnieuw moet doen. is dat mogelijk?
Nee, ik denk 't niet. Bijna geen een spel heeft zo'n optie. Maar die paar missietjes overdoen is toch niet zoo moeilijk? 't Is ook nog leuk :P

• Stefke
zit niks anders op dan :)

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Tis toch ni eerlijk :)

Maar hoe kom je in Anathema op dat balkon zonder door de guard voor de slaapkamer deur ontdekt te worden ?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
wat zou zo'n barcode kosten om te laten zetten achter in je nek?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Scarecrow schreef op 12 oktober 2002 @ 13:07:
offtopic:
wat zou zo'n barcode kosten om te laten zetten achter in je nek?
100/200 € :)

ALs je hem zat bent, laat je je haar er weer overheen groeien.

Verwijderd

kijk eens
Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~cazzz/hitman2/Anathema(e).JPG
Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~cazzz/hitman2/SPBstakeout(e).JPG
Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~cazzz/hitman2/SPBparkmeeting(e).JPG
Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~cazzz/hitman2/SPBparkmeeting(e)2.JPG

maar wat motje nouw met de pager en de telfoon in level 4? er staat geen omschrijving bij.
Dat staat zelfs bij de cigaar en glas water in level 2.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

PoweRoy

funky!

bij welke levels krijg je iets als bonus als je het level haalt als silent assassin :?

[This space is for rent]

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Ik zit vast in de volgens mij 5e missie dat je een agent moeten redden ik heb hem gevonden maar volgens mij moet je op de terug weg dit muurtjeop het plaatje opblasen maar als ik de bommen laat vallen ontploffen ze meteen. Die gast wil me niet volgen naar de lift maar wel hier naar toe.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/KUTBOMB.JPG

• Chimera
  • Laatst online: 17-12-2025
Shit man! In Anathema heb ik de Don van het balkon gesniped, ik kon dus heel makkelijk de sleutel pakken. Maar toen deed ik het ff heel fout en ik had niet gesaved, en ik krijg die Don ook niet meer van balkon af :'( Weet iemand hoe je precies moet staan?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Verwijderd

Volgends mij moet je precies schieten als the don voor zo'n kapot stuk hek staat, dan valt ie, maar dat weet ik niet zeker.
offtopic:
weet iemand of er vandaag wel post bezorgd word? Ik heb nog niks gehad, ik dacht dat ze misschien niks bezorgden IVM Claus?

• Chimera
  • Laatst online: 17-12-2025
Wij net nog CCFL'letje gekregen dus er worden wel pakketjes bezorgd :)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hij draaide bij mij in het begin te langzaam. Na de 3e keer ofzo ging ie ineens snel. Ik had wat processorgebruikende spulletjes weggehaald.

Signature

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Zo, eindelijk toch maar Hitman2 gekocht bij de Media Markt. Helaas geen €35, maar €39.99. Naja, toch 10 euros goedkoper dan bij Dixons en aanverwanten. :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002

Maxow

Hidden Sound System

lol @ wat ik afgelopen keer zag

Airwolf :? :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/airwolf.JPG

ennuhm, serieus aant werk die mensen hier :P :+
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/serieus%20werk.JPG

Verwijderd

Ik krijg bi ieder lever Psygopath te zien, is dat ok?

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 14:59:
Ik krijg bi ieder lever Psygopath te zien, is dat ok?
Als je als een psychopaat tekeer gaat in het spel wel :P

• Southern Sun
GTA3 schreef op 22 oktober 2002 @ 15:21:
[...]

Als je als een psychopaat tekeer gaat in het spel wel :P
hahaha 8)7 :D
lig hier helemaal in een deuk :D

Verwijderd

eeh ik was ff opnieuw begonnen om alles als silent assasin te doen (krijg je nieuwe wapens enzo en is veel spannender)
maar nou zit ik in die eerste chinese missie dat je die gast moet mollen
ik stop dus netjes die giftige vis in een bakje en de transmitter erbij, dat mensen neemt het dan mee maar hij eet er niet van hij staat alleen maar in een hoekje van de kamer :s

bug ofzo? of moet ik alles ff opnieuw doen? snap et niet echt :(

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
tering dat laatste level is echt moeilijk :|

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik ben nu bij hospitalyti nogwat, waar ik die clan-leader moet killen, in die oranje jurkjes.
Hoeveel missies zijn er nog hierna?

Signature

• Southern Sun
BMW_M3 schreef op 23 oktober 2002 @ 17:07:
Ik ben nu bij hospitalyti nogwat, waar ik die clan-leader moet killen, in die oranje jurkjes.
Hoeveel missies zijn er nog hierna?
nog 2

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 17:53:
eeh ik was ff opnieuw begonnen om alles als silent assasin te doen (krijg je nieuwe wapens enzo en is veel spannender)
maar nou zit ik in die eerste chinese missie dat je die gast moet mollen
ik stop dus netjes die giftige vis in een bakje en de transmitter erbij, dat mensen neemt het dan mee maar hij eet er niet van hij staat alleen maar in een hoekje van de kamer :s

bug ofzo? of moet ik alles ff opnieuw doen? snap et niet echt :(
Aangezien die missie weinig voorstelt stel ik voor hem over nieuw te doen.
Ik had bij de sint petersburg park meeting ook zo'n bug. Carbom in beide autos alleen de genraal was niet dood. Maar als ik ging kijken zat er weinig leven meer in.
Moest ik hem nog een blauwe boon door ze kop rammen maar dat hoefde anders nooit.

Weet iemand hoe je een liggend lichaam(dood/verdooft) kan oppakken ipv slepen?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
oppakken kan naar mijn weten niet, helaas :'(

Verwijderd

Volgends mij ben ik de eerste!!!!!

Zie pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.toms-silksite.nl/hitman1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.toms-silksite.nl/hitman2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.toms-silksite.nl/hitman3.JPG

:)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
JelleStoel schreef op 15 oktober 2002 @ 10:45:
Ik zit vast in de volgens mij 5e missie dat je een agent moeten redden ik heb hem gevonden maar volgens mij moet je op de terug weg dit muurtjeop het plaatje opblasen maar als ik de bommen laat vallen ontploffen ze meteen. Die gast wil me niet volgen naar de lift maar wel hier naar toe.

[afbeelding]
Lol, daar zat ik net ook vast. Het is eigk heel simpel:
Zorg dat je de bom in je handen heb. Druk op de vuurknop om de bom te armen, en druk op G om hem te laten vallen (of check even je settings voor de goeie knop)
Loop dan terug naar de deur. Tegenover de deur (in dezelfde kamer), staat zo een grote groene doos waarachter jij en die andere gast kunnen schuilen. Ga daar staan, leun om het hoekje met Z, en gebruik de detonator.

Verwijderd

Gefeliciteerd fligth master. Knap werk. Alleen moet er niet nog iets boven de messen komen te hangen? daar lijkt het anders wel op.

Maar knap werk hoor, wat was je stijl? Sa?

Verwijderd

Volgends mij moet er boven die messen een lock pick hangen? Ik weet het niet zeker, maar het heeft wel die grootte en vorm, en die bovenste haak, daar zit niet zo'n rood dingetje onder, dus misschien voor de sier???

Idd style Silent Assasin, wel jammer dat je dan maar bij 3 missies iets extra's krijgt.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025
hoe ik lvl 1 heb gedan was. je gaat op de trap staan waar dat diensmeisje en die bodyguard staan.
je moet via sluipen, achter hun rug om op die trap komen. Dan gewoon diensmeisje neerknallen en iedereen komt naar je toe en is het een schiet tent.
Hierdoor werd de beveiliging wel aangescherpt, dus 2 extra man buiten. je pakt de sniper, pang pang en die zijn ook opgeruimt.
ik heb dat level om precies te zijn in totaal 4 mensen heel gelaten; de postbode en supermarkt jongen en die 2 helemaal rechts bij die deur. De rest was allemaal dood >:) *D
lvl 2 was ook niet echt moeilijk. schieten als je schieten kan maar voorderest gewoon rustig lopen :)

Ik vind persoonlijk dat je, als je iemand dood met die silencer je ook gewoon goed bezig bent :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 19:11:
kijk eens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

maar wat motje nouw met de pager en de telfoon in level 4? er staat geen omschrijving bij.
Dat staat zelfs bij de cigaar en glas water in level 2.
Bij staat er altijd mass killer :P

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Beet n00b vraagje dit, maar goed.

Collega van mij (echt waar :) ) heeft dus hitman 2 voor de ps2. Hij heeft alleen geen idee hoe je chloroform moet gebruiken. Net ff snel gekeken op hitman2.com maar niets gevonden. En het 'zit je vast hitman 2' topic heeft inmiddels een slotje. Dus vraag ik het maar, bvd.

10 second ninja DONE

• Southern Sun
Sagat schreef op 07 november 2002 @ 14:12:
Beet n00b vraagje dit, maar goed.

Collega van mij (echt waar :) ) heeft dus hitman 2 voor de ps2. Hij heeft alleen geen idee hoe je chloroform moet gebruiken. Net ff snel gekeken op hitman2.com maar niets gevonden. En het 'zit je vast hitman 2' topic heeft inmiddels een slotje. Dus vraag ik het maar, bvd.
handleiding die dr bij zit :? B)

Verwijderd

Ik vraag me nou een tijd af. Is dit nou een populair spel?
Ik vind het echt een top-game. Graphics, sound, gameplay, storyline allemaal 100% goed.
Maar ik lees er weinig over, en nou weet ik ook wel dat je eerst m-plyer moet hebben om een beetje populair te worden in gamez land maar toch dit is een klasieker.

Wat is eigenlijk het idee achter de patch? ik heb hem maar nergens een readme

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Southern Sun schreef op 07 november 2002 @ 15:55:
[...]

handleiding die dr bij zit :? B)
Hij zegt dat het er niet instaat..... :?

10 second ninja DONE

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Geweldig spel he! ik ben er eindelijk weer eens mee bezig, zit nog helemaal niet ver...Tubeway Torpedo :) toen ik het spel gekocht had , heb ik het een paar dagen gespeeld, en toen kwamen er al weer andere ps2 games aan, heb er dus nooit echt de tijd voor genomend, zonde ...want H2 is echt supertof!

ik probeer dit level gewoon echt op z'n stilletjes te doen, zo weinig mogelijk soldaten slopen, moet ik ze echt uit de weg hebben dan gebruik ik m'n trouwe Kitchen knife...erg handig is om gewoon op je vijand te wachten in een hoekje of achter object, en dan in first person op hem af rennen, paar keer goed steken..hoppa...klaar...maar de third person
stealth+knife-throat slit aproach ruled ook zwaar >:) ik vind er geen donder aan om gewoon het level door te rennen , iedereen af te knallen, je bent een Silent Assasin , toch? ik wil graag een challenge eraan over houden, ik save ook nooit in een H2, ik was in Hitman1 gewend nooit te kunnen saven tijdens missions, en dat beviel me heel goed, houd dat spannende erin :)

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 26-01-2003 01:42 ]

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Dit snap ik niet, ik heb bij de missie "murder at the bazaar" een Silent Assasin rating gekregen, 1 kogel gelost...meer niet...alleen geen Suppresed Ballers?

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06-2025
Wat moet je precies in level 3 doen??

Ik ben al een tijdje bezig, maar kom er nog niet echt uit!

• Stefke
hoe heet dat level?

• ManiacScum
Tja geen idee, het is die level dat die auto komt aanrijden!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

Willybubba

Nut up or shut up.

Daar moet je 2 generaals het hoekje om helpen volgens mij...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Achja, walktroughtje zoeken is ook een hele moeite :+
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/13534.html

• ManiacScum
Ach ja, zeuren is ook geen moeite...
Ik heb gezocht maar kon alleen 3 duitse walktroughs vinden :|

Verwijderd

Heeft er iemand een goede walktrough voor hitman 2

Verwijderd

Nederlandstalig aub

• Stefke
nee, ik ken alleen engelse versies, wat moet je weten :) misschien weet ik het zo nog

dacht dat er nieuws over deel 3 stond :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 25-09-2003 09:53 ]

Verwijderd

komt er een deel 3 aan dan
Pagina: 1 2 3 Laatste