Hitman 2: Silent Assasin

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 537 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Zit nog in het eerste level :( :( :(

Weet iemand hoer ik hier verder kom , als ik als postbode ga dan geef ik die bloemen af en sta ik alleen met die vent in die kamer die zijn gun al trekt als je een stapje naar hem toe zet.

Als ik gewoon rush en iedereen omver knal dan heb ik die mafiabaas doodgschoten , loop ik naar zon kamertje toe die een I aangeeft , en die blijft daar dus de hele tijd oplichten (geen verdere objective)...

Wat moet ik doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:05:
draait dat spel op een thunderbird 950 met een geforce 2 gts?
ja :)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Kut, net bij Media Markt in Den Haag geweest, en natuurlijk hebben ze Hitman2 nog niet :(

Einde van de week :'(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

wie heeft nog meer die crack gedownload met fat bitch raped by horse.mpeg erin? :P

wel geinig spel idd

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:05:
draait dat spel op een thunderbird 950 met een geforce 2 gts?
kwenie
de demo of beta (kweet nie meer) speelde in slowmation met mijn geforce2mx400 64 mb :(

[This space is for rent]

Verwijderd

Heb hem zelf gekocht bij de Intertoys , daar was e wel 49,- :S

Geen mediamarkt in de buur :/

Maarja kom ni verder dan het eerste leveltje :P

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Maxow

Hidden Sound System

offtopic:
HmZ, xit weer op stage, moet ik weer tot 18:00 uur w88 tot ik weer verder kan spelen :/

ik vind trouwens de muziek ook goed passen bij de levels en bij het spel :) alles is zo'n beetje wel goed aan dit spel :D

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik ben ook lekker aan het spelen in 1e level :P

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ronnie_T

Shangri-La

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:27:

Weet iemand hoer ik hier verder kom , als ik als postbode ga dan geef ik die bloemen af en sta ik alleen met die vent in die kamer die zijn gun al trekt als je een stapje naar hem toe zet.

Als ik gewoon rush en iedereen omver knal dan heb ik die mafiabaas doodgschoten , loop ik naar zon kamertje toe die een I aangeeft , en die blijft daar dus de hele tijd oplichten (geen verdere objective)...

Wat moet ik doen.
Ik zit zelf ook nog vast in het eerste level
Volgens mij moet je de zij-ingang nemen en niet de bloemen afgeven. Dan kom je bij het zwembad. Je kan dan het huis insluipen, maar verder kom ik ook niet.

Ik moet toch iemand redden? Waar kan ik die gast vinden?

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Ronnie_T schreef op 08 oktober 2002 @ 14:26:
[...]

Ik zit zelf ook nog vast in het eerste level
Volgens mij moet je de zij-ingang nemen en niet de bloemen afgeven. Dan kom je bij het zwembad. Je kan dan het huis insluipen, maar verder kom ik ook niet.

Ik moet toch iemand redden? Waar kan ik die gast vinden?
Whehe, ik zit ook nog vast in het 1e level had overigens de missie niet helemaal goed begrepen :+

Ik dacht dus dat alleen die baas dood moest, dus na tich keer proberen, ik dus vermomt als postbode door de poort heen (zonder guns) en dan langs de muren om vervolgens achterlangs in de garage te komen waar de auto EN sniper staan.

IK ga sneakie weer naar buiten zonder dat iemand mij ziet en op de heuvel knal ik die gast dood.

Blijkt dat ik nog een andere gast moet bevrijden :( dus ik probeer weer naar binnen te gaan en toen klapte het spel ineens naar de desktop :( nah ja alles voor niks :(

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 12:27:

Wat moet ik doen.
Je moet de zij-ingang nemen en wacht daar achter de pilaar totdat de vent die er aan komt gaat piesen. Sluip naar binnen door de deur blijf rechts aanhouden en ga een kelder in (die trappen naar beneden).... ik zal maar niet verder gaan ;) en die mafiabaas moet je killen zonder dat hij jouw ziet ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Je moet toch die priester weer bevrijden , iig dat dacht ik toen ik die inleiding volgde :D

Denk trouwens dat de problemen hier moeten worden gepost..

Hitman 2, zit je vast? Stel hier je vragen!

Heb zelf ook verkeerd gedaan :P

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:32:
Je moet toch die priester weer bevrijden , iig dat dacht ik toen ik die inleiding volgde :D

Denk trouwens dat de problemen hier moeten worden gepost..

Hitman 2, zit je vast? Stel hier je vragen!

Heb zelf ook verkeerd gedaan :P
Topicstarter mag die link wel ff aanpassen }:O

Verwijderd

zeg eens ff is hitman 2 nou echt 35 Euro bij de mediamarkt?
Dat zou zooooon actie zijn. Ik hoop dat iemand mij duidelijheid kan verschaven, want dat konden ze bij mediamarkt niet.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Woei, ik kan 't nu ook spelen :9 Echt zwaar, ook een aantal bugs zijn eruit gehaald die ook in de demo zaten :) Maar zit vast in 't eerste level, echt kut is dat.

Verwijderd

Kan iemand ff Savegames posten ? :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:10:
zeg eens ff is hitman 2 nou echt 35 Euro bij de mediamarkt?
Dat zou zooooon actie zijn. Ik hoop dat iemand mij duidelijheid kan verschaven, want dat konden ze bij mediamarkt niet.
Misschien verkeerd geprijst bij toevallig 1 mediamarkt?? Ik had ook een keer een spel van FL.100,- (gulden ja) voor FL.60,- (nog steeds gulden ;) ) dat was wel bij bart smit. :P

Verwijderd

Hou komt het dat Hitman af en toe gewoon terug naar windows (xp pro)schiet als je lekker aan het spelen bent?!
(Tbird1400 + GF2 GTS Pro 64DDR nieuwste drivers)

Verwijderd

pics please

• Switch
Kijk een pagina terug Bosheart ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 17:28:
Kan iemand ff Savegames posten ? :o
:X

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hij crash zodra ik een missie laad :(

Yo.

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002

Bjk

Heeft er iemand de +7 trainer voor hitman 2. Ja ik weet het cheaten sux maar ik doe het gelukkig niet multiplay. Zo kan ik cheaten in de levels die ik al gespeeld heb en als ik dus niet verder kom. (heeft iemand dus een linkje?)

Verwijderd

:X sorry

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
spel crashsde net al naar desktop generated error wie heeft dat ook wel eens gehad :?

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, iemand vroeg om pics?? >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap20.jpg

• Switch
Neee, niet nog meer! :'( :P

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
ik heb t spelleke ook maarja vind t niet echt fantastisch, mischien moet ik me er ook nog maar wat meer in verdiepen was in missie 2 waar je moet sniperen, kzat in t tegenoverliggende gebouw op tijd maarja ze kwamen maar niet...

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

w00h000 :D het level dat je die generaal moet omleggen en die koffer moet jatten :) tjek mijn score :D :D deze wil ik jullie niet onthouden :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/new/Snap191.jpg

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

_/-\o_ MaxOW _/-\o_

[This space is for rent]

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Wie heeft er met de minder legale versie al een blauw scherm gehad na een half uur spelen:? Ik dus wel en das minderz :)

..::System Specs::..

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik niet :D , bij mij looptie als een trein, zonder te stoppen :D :woei

Verwijderd

bij mijn knald dat tieves ding tijdens de game naar desktop :|

btw wie upt ff savegames ? B) :X

Verwijderd

MaxOW schreef op 08 oktober 2002 @ 20:57:
w00h000 :D het level dat je die generaal moet omleggen en die koffer moet jatten :) tjek mijn score :D :D deze wil ik jullie niet onthouden :)

[afbeelding]
:Z :Z :Z :Z :Z

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

post jij je screenie ook maar van dat level hè >:)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025

Paniohitus

Paniohitus

Ongelooflijk,

http://members.lycos.nl/preddie1234/plaatjes/hitman2.JPG

En dan ben ik een mass-murderer?, pfffff :P

BF1: Don-Panio

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
Ik tel maar 10 lijken 8)7

The devil is in the details.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

:P haha, loool :) beetje vreemd, maar wel lekker :P

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
zeg dan nix :|
het is toch een net resultaat?
mag hij best trots op zijn

nice gedaan MaxOW :)

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik vind em ook steeds toffer worden{op de Hitman forum van 3dactionplanet zijn ze echt teleurgesteld erin, omdat de spiegels geen reflection geven en geen bullet holes in lichamen...ach zo erg is het allemaal niet...je kan ook veel fun weer hebben, ik zin in de missie Meeting at kirov park, erg leuk is om de guards te irriteren door een silenced gun te equippen, en dan hele tijd bij die sewer op de ladder omhoog klimmen en schieten,en dan gauw stukje omlaag..steeds je bald head uit dat gat poppen.echt lachen en die guards worden helemaal gek! ik vind het H2 geslaagd als Console game nu, had eerst mn twijfels of ik het spel niet veel beter voor PC kon halen,maar PS2 is prima!

• FireFoz
  • Laatst online: 10-12-2025
MaxOW schreef op 08 oktober 2002 @ 20:57:

[afbeelding]
hoe kan je nou niemand gekilled hebben en toch die generaal vermoord hebben :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

de generaal is een objective,,,geen enemy (ik heb t spel al uit >:)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

FireFoz schreef op 08 oktober 2002 @ 23:18:
[...]

hoe kan je nou niemand gekilled hebben en toch die generaal vermoord hebben :?
Die is je target, en telt dus niet.

Mijn strategie tot die lvl: Kill de guard die buiten rondloopt, en ga naar binnen richting ballroom. Gewoon rustig lopen. Dan ga je net achter een van die deuren staan, en lost een schot. Rustig knielen. De gasten/guards worden nieuwsgierig, en doen de deur open. Op dat moment "unleash hell"! Zonder discriminatie iedereen afmaaien!

Aaaaaaah, wat een genoegdoening >:)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 23:21:
de generaal is een objective,,,geen enemy (ik heb t spel al uit >:)
mooi dan kan je me vast wel vertellen, hoe ik de 2e japanse missie uitspeel. Degene bij het kasteel van die mafia baas.
waar is bijvoorbeeld die geheime doorgang? ik heb in die tunnels iedereen al uitgemoord
}) maar ik kan daar niks vinden ??

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Je moet savegames niet gebruiken , die ruinieren de hele hitman experience :)
tenminste dat vind ik, ik heb nog geen een keer gesaved alleen maar omdat me dat prima beviel in deel 1....

• FireFoz
hoe kan je in level 5 (geloof, die ene met die jappers) die kerel die vis laten eten :?
ik heb dus dat stuk vis met posion er in gedaan, en die transmitter, en het wordt ook meegenomen door zo'n grietje maar dr gebeurt verder niks :?

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ik zal is ff vertellen hoe ik dat level zo heb uitgespeeld. Je begint buiten bij die boot, je loopt naar boven, gaat recht en dan weer links, dan zie je een muur met een deur erin waar zo'n wachter loopt, je w8 ff tottie weer voorbij is naar links en dan lockpick je de deur en loopt naar binnen, dan ga je rechtsaf naar de garage, en sluipt 8er die vent die daar binnen is naar die muur voor je, je w8 tot hij zich weer omdraait en terugloopt en dan loop jij door daar die gang 8er die auto, dan ga je die deur in en trek je die kleren aan. Daarna loop je gewoon door naar de keuken, pak je die glazen champagne en loopt door. Je kijkt ff op de map in welk kamertje die generaal is (als het goed is op een kantoor) en dan w8 je tottie naar buiten komt lopen, geeft hem wat te drinken en loopt naar achter die vent en dan fibre wire je hem en sleep je hem een ander kantoor in. Daarna ga je naar boven toe en w8 totdat die andere vent met die soort agent naar boven komen en die kamer in gaan. Dan ga je naar die kamer daarnaast en kijk je door het sleutelgat van die deur, w8 tot die vent de kluis open heeft en dan sluip je naar binnen en fibre wire je die soort agent. dan pak je die koffer en loop je rustig naar buiten naar de boot en heb je de zelfde score als mij :)

Verwijderd

Dat is nog nix....Moet je het laatste lvl van hitman 1 is gaan spelen. 8)

• Switch
Ik heb eventjes de FAQ geupdate met Known Issues :Y)

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Na het behalen van level 1 kreeg ik de titel: Button man. Iemand idee wat dit betekent?

(en natuurlijk niet dat ik van de knoppen af moet blijven lol)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

(uhm, misschien dat je van de knoppen af moet blijven? :X )

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Mischien heb je bij het omkleden vergeten je buttonfly dicht te doen?! :+

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

als ik het speel, na zon 5 min ofzo, dan krijg ik BSOD (), iets met cwcspud.sys (= driver van mijn geluidskaart "terratec dmx x-fire) is niet inorde, ik heb de hercules fortissimo 2 driver en de standaard dmx x-fire driver al geprobeerd, levert geen verbeteringen op , ook zet ik eax uit ofzo, blijf ik BSOD krijgen....

Verwijderd

[off topic]ik vind code47 op pim fortuyn lijken, nou ja zijn gezicht dan en ook dat ze beide altijd in nette pakken lopen[/off topic]

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

welke windows heb je erop Prikkeldraad?

Verwijderd

Weet iemand hoe ik die muur in level 4 moet op blazen?
ik heb de generaal bevrijd, ik heb een bom en een remote bom, alleen kan ik die muur bij de sewers niet op blazen

ik kan die bom ook niet plaatsen of zo..

ik zit nu al heel lang vast hier weet niet wat ik moet doen..

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

w00h000, het level dat je die chinees junior moet omleggen en die transmitter moet plaatsen :D :D w0000t

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/newer/Snap2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/newer/Snap1.jpg

DIT SPEL 00000wnt :D

die ene alert is niet te voorkomen, zodra die gast dood is (door dat eten) krijg je die alert, dussss

Verwijderd

wie heeft hulp voor mij met level 4 kom na rit in de truck niet verder heb vier uitgangen van sewer gezien maar kom niet verder

Verwijderd

wat een mooi en ontzettend leuk spel is tis weeer wat anders dan iedereen neerknallen
alleen ik zit nog vast in de eerste level

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:21:
ik heb de generaal bevrijd, ik heb een bom en een remote bom, alleen kan ik die muur bij de sewers niet op blazen

Bomb: Left Click: Bomb armen
G: Bomb laten vallen

Remote: Left Click: Boem :)

En daarna maken dat je wegkomt want de hele basis komt achter je aan! :D

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:51:
[...]

Bomb: Left Click: Bomb armen
G: Bomb laten vallen

Remote: Left Click: Boem :)

En daarna maken dat je wegkomt want de hele basis komt achter je aan! :D
of je kan de bom laten liggen..
die gast bevrijden
terug komen op de hoek wachten
via de map kijken of iedereen naar de explosie is gaan kijken
ff een lekker machine geweertje pakken en ze allemaal neer knallen >:) :P

Imperfectionist.

Verwijderd

Ik heb 2 probs! 1. Het geluid hoor ik wel, maar is zo super zacht, dat je het geluid heel hard moet zetten! en ik kom level 2 niet uit :P lol

• Jorick
  • Registratie: November 2001
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joricksaaltink/lijp.jpg
Donders he, dit is echt lijp aan het worden :9~ 8)

Verwijderd

ik zit fff vast in dat Japanse kasteel, ik word buiten gedropt en dan moet ik mijn gear ophalen. En vervolgens w88 op nieuwe instructies? Als ik bij assigment kijk, staat er dat ik een secret passage way moet vinden................waar de neuk is die ???

kan iemand mij vertellen hoe dit verder moet ?? _/-\o_ _/-\o_ Tnx

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:40:
als ik het speel, na zon 5 min ofzo, dan krijg ik BSOD (), iets met cwcspud.sys (= driver van mijn geluidskaart "terratec dmx x-fire) is niet inorde, ik heb de hercules fortissimo 2 driver en de standaard dmx x-fire driver al geprobeerd, levert geen verbeteringen op , ook zet ik eax uit ofzo, blijf ik BSOD krijgen....
Hee da's toevallig dat probleem heb ik ook gehad!
Volgens mij is die cwcspud.sys een windows-driver
Ik heb de hercules fortisssimo (zelfde chipset)
Ik heb toen EAX uitgezet en tot nu toe nog geen BSOD!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Mijne crashte hier net toen ik buiten ging in die missie waar je de laatste general moet mollen en z'n koffer pikken .

Verwijderd

MaxOW schreef op 09 oktober 2002 @ 17:58:
welke windows heb je erop Prikkeldraad?
xp, verder omega radeon drivers, hercules fortissimo2 sound drivers
Ronnie_T schreef op 09 oktober 2002 @ 21:32:
[...]

Hee da's toevallig dat probleem heb ik ook gehad!
Volgens mij is die cwcspud.sys een windows-driver
Ik heb de hercules fortisssimo (zelfde chipset)
Ik heb toen EAX uitgezet en tot nu toe nog geen BSOD!
ja maar als ik eax uitzet, krijg ik ook nog steeds bsod, cwcspud.sys hoort bij fortissimo drivers, iig nieuwer dan wat standaard winxp crysal drivers

ow ja, kan het kloppen dat geen "springen/jump" toets/functie in hm2 zit? :|

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mass Murderer is zeker niet goed he :+?

Damn, ik heb het al weer gemerkt, veels te lastig voor mij.

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 30-12-2025
Zekerzz ik had ook bij het eerste level al gelijk Mass Murderer... Dit gaat de verkeerde kant op bij mij.... :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/13795.html

voor de mensen die niet verder komen in het spel

Imperfectionist.

• FireFoz
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:29:
ik zit fff vast in dat Japanse kasteel, ik word buiten gedropt en dan moet ik mijn gear ophalen. En vervolgens w88 op nieuwe instructies? Als ik bij assigment kijk, staat er dat ik een secret passage way moet vinden................waar de neuk is die ???

kan iemand mij vertellen hoe dit verder moet ?? _/-\o_ _/-\o_ Tnx
Die tunnel in waar de vrachtwagens door heen rijden, HELEMAAL aan het einde daarvan. je kan ook bovenlangs

moet je ff op je kaartje kijken

het level daarna is echt kl*te, die wou ik net 100% stealth doen,maar dat lukt echt nooit daar :P

Verwijderd

Heb bijna overal mass murderder :D

Heb niet echt veel geduld en heb geen zin om de hele tijd zo sloom te lopen , dan zien die guards je weer sprinten en beginnen ze ineens te schieten , ik pak dan me ak , ga ergens achter een hoekie zitten , zijn mijn wallhack aan en schiet ze allemaal af , als dat gelukt is dan haal ik de objectives en is het klaar :P

• Switch
IceStorm schreef op 09 oktober 2002 @ 22:32:
Mass Murderer is zeker niet goed he :+?

Damn, ik heb het al weer gemerkt, veels te lastig voor mij.
Niet zo snel opgeven meid :)

Verwijderd

weet iemand wat de P5 glove betekent bij het configuratie scherm?

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nee, vroeg ik me ook al af :?

• Icingdeath
  • Laatst online: 24-12-2025
>:) Ik had de don in slaap geholpen en het dak op gesleept en er af gegooit.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/slapendedonvanutdakofgooien.JPG

Plaatje is klikbaar

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

LOL @ JelleStoel :P

[This space is for rent]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:21:

je moet je bom los laten hzoals je ook je guns kunt laten vallen dan met de remote

Verwijderd

Gave game. Ik heb de warez versie... en hij draait gewoon, kan gewoon saven.. dus waar de crack uberhaupt voor nodig is.. ? Geen idee. Ik heb wel de werkende crack hier liggen.. maar die was ik vergeten te gebruiken.. en nu zit ik in de 2e map. Zonder crack dus.

Gave game. En hij draait waarempel prima op mn P2.

Verwijderd

Dat sluipen is btw best kut. Ik kan het niet. Ik plof iedereen neer. Zal vast wel een probleem worden. Ik ben meer een Quake speler.. :+ Raggen, rossen en fraggen. Maargoed.

• FireFoz
weet iemand waar dat guidance system is in dat kasteel :?
ken het niet vinden :P
die goser wel btw

• Willybubba
  • Laatst online: 01:23

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 10:02:
weet iemand wat de P5 glove betekent bij het configuratie scherm?
Goeie vraag... Iemand?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• FireFoz
weet iemand trouwens of je overall stats veranderne als je een level opnieuw speelt?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 12:07:
Dat sluipen is btw best kut. Ik kan het niet. Ik plof iedereen neer. Zal vast wel een probleem worden. Ik ben meer een Quake speler.. :+ Raggen, rossen en fraggen. Maargoed.
jip.. en cheats doen je ook geen goed.. want je moet gewoon je mission targets halen.. en das niet altijd iedereen neerknallen...

• Kookgek
  • Niet online
P5 Glove, ik denk dat je het zal verassen: http://www.p5glove.com/

• Switch
Hmm, had ik niet verwacht :)

• Willybubba
  • Laatst online: 01:23

Willybubba

Nut up or shut up.

LOL! En dat enablen moet volgens de FAQ het crashen-naar-desktop elimineren??

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• FireFoz
The_Cook schreef op 10 oktober 2002 @ 13:12:
P5 Glove, ik denk dat je het zal verassen: http://www.p5glove.com/
:D

wel vet ding btw":P

• Kookgek
  • Niet online
Heb je dan niet twee van die 'handschoenen' nodig voor de ballers en wurgkoord ;)

• Icingdeath
  • Laatst online: 24-12-2025
Er zit zelfs een kloofbijl in hitman2 :P Nu nog de kettingzaag >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/eenbijldatmisteiknog.JPG

• Switch
Willybubba schreef op 10 oktober 2002 @ 13:26:
LOL! En dat enablen moet volgens de FAQ het crashen-naar-desktop elimineren??
Het blijkt te werken 8)

Verwijderd

ahh, nu denk ik dat goeie oude tijd van Hitman 1 waar ik het spel nog kan spelen op de 600mhz - Matrox g200. Tering dat was echt een ge##$% videokaart.
Anywayz, nice screenies :Y)
*luisterd de angstaanjagende Hitman1 mp3s* :Y)
Hmph, K'ga maar es die varken kapot slaan 8)

• Switch
YES! Eindelijk ben ik in Level. 3, na wat pogingen weet ik nu ongv. wat ik moet doen, maar toen had ik er geen zin meer in. Ik wacht met smacht op de missies die je in je eentje gaat uit-tekenen, tot laat in de avond. De missie beginnen, de map aanzetten, om de movements van alle units uit je kop te leren, het gangenstelsels te leren en hoenlang het target in de buurt blijft. :9 Kan niet wachten!

Ook Muliplayer ljikt me vet 8). Gewoon met een team ofzo, moet je met z'n alleen EEN target uitschakelen, radio, infrarood, team messages. :9~

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

zou wel kewl zijn :) , vann8 lekker missies uittekenen >:) morgen toch vrij :D

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook werkend, ik heb trouwens de geripte versie (met de goede crack).

Moet zeggen dat het spel er zeer goed uitziet en het loopt allemaal ook nog soepel op 1024x768/32 dus ik ben tevreden :D

Verwijderd

Komt er multiplayer?!! :9 mjam!!! Enne waar kan je die bijl vinden?

• Switch
Nee, er kotm geen multiplayer. Ik was alleen aan het fantaseren :+

• Cougar
  • Laatst online: 02-12-2025
(jarig!)
heb het spel sinds vanmiddag (gedownd O+ ) het ziet er echt wel :9~ uit

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/afzfdsfsd.jpg

Verwijderd

Shock3r schreef op 10 oktober 2002 @ 17:07:
Nee, er kotm geen multiplayer. Ik was alleen aan het fantaseren :+
haha lol! owja ff terug komen op mijn 1e vraag: Waar kan je die bijl in level 1 vinden? En hoe speel je level 2 uit? Heeft iemand daar een nederlandse (!) uitleg voor? btw Ruled dik dit spel :9

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Hmm, keb het liggen, nog te lui om het te installeren, na diverse posts te hebben gelezen lijkt het me toch wel een geinig spelleke! :)
Pagina: 1 2 3 Laatste