Hitman 2: Silent Assasin

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 537 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Oke, 3de poging! Er zijn nu al 2 topics over geweest, en allemaal zijn ze gesloten door ItSnows omdat jullie zo-nodig Requests en andere illegalen vragen stellen over de warezrelease. Dus doe dat alsjeblieft niet meer!

Ok, nu naar het spel Hitman zelf, 't had vandaag in de winkels moeten liggen, ik heb nog niet gekeken. Dus pin me d'r niet op vast ;)

Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/got/h2/logo_front.gif
Enter the realm of a retired assassin, forced back into action by treason.
You may be a hired killer but you still have a sense of loyalty and justice.
Visit the dark recesses of a world corrupted by crime, greed, degradation
and dishonour.
And a past that catches up with you.

Trust no one - if the price is right, the finger of your most trusted ally
will be on the trigger.
Your targets may hide in the most remote areas of the planet, but their
destruction is never prevented - only postponed.
Learn your trade - master your tools - overcome your obstacles - outsmart
your enemies - eliminate your targets. Remember - rash decisions bleed
consequences. Know when to strike instantly, know when to take your time.
Chance favours the prepared player. Failure is not an option - it is a
privilege reserved for those who do not try hard enough.

You have returned - and you will track down the organization that forced
you out of retirement. You may find that the enemy is closer than you think
retrace your steps, and you will prevail.
Officiele site: Klik!
Preview van Gamers.nl Klik!
Filmpje: Klik! (13,10MB)

Vragen & Antwoorden!

Is Hitman 2 nu al gold dan?
Natuurlijk, hij ligt zelfs al in de winkels!

Is er ook een demo!?
Yups, die is onderandere Hier te downloaden :)

Hoe zit 't dan met de Warezrelease!?
Tjah, eigenlijk mag je dat hier niet vragen, maar om dat te voorkomen geef ik je wat benodigde info: Razor1911 heeft hem uitgebracht, maar de Crack & Crackfix doen 't allebei niet. Ga hier dan ook niet naar vragen!
Hij is inmiddels uit, maar vraag er niet naar. Deel uw screenies en game-ervaringen

Mag ik ook screenies posten? plssss?
Tuurlijk mag dat ;) Maar zorg wel dat 't er niet te veel zijn, en dan je resized en eventueel linked. Resizen doe je zo:

code:
1
2
3
[url=URL Orginele grote van plaatje]
[img=500,400]URL verkleinde plaatje[/img]
[/url]

Help! Ik heb legale versie, en Hitman 2 schiet telkens weer terug naar Windows XP!
Dit is een 'known issue'. Er is nog geen echte fix voor, maar bij sommige helpt dit. Je kan ook "enable p5 glove" aanvinken, shcijnt te helpen :).
Dank voor oplossing vna P5 gloves gaat uit naar HIDMAN-X O+

Note! Probeer niet via de *.ini de console in te schakelen! Je computer zal gaar gaan doen! Meer info..

Als je vast zit vraag je de oplossing hier: Hitman 2, zit je vast? Stel hier je vragen!

FAQ Versie 1.02b - Switch

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 01-03-2003 12:31 ]

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
IK neem aan dat ik hier ook problemen mag posten?
Ik heb dus geen geluid, spelen lukt allemaal, maar et geluid is er niet :(

Ik heb een Crystal WDM geluidskaart (op mn Asus L3400s laptop)
Ik heb et nog niet geprobeerd op een andere pc.. ik vrees dat mn geluidskaart niet ondersteund wordt :(

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Maxow

Hidden Sound System

welke versie heb je? een bèta of de release? officieel of minder officieel???

• Gehaktbal
Officieele release. (Razor1911)
Kga em zo proberen op mn PC (p3 866 met SBlive 5.1)

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Gehaktbal schreef op 04 oktober 2002 @ 18:27:
Officieele release. (Razor1911)
Kga em zo proberen op mn PC (p3 866 met SBlive 5.1)
Zou je mij kunnen vertellen welke benaming die rar files hebben A.u.b ?

Het is *******.rar , want ik zag gister ergens eentje staan , maar

dat was de beta denk ik .

• Switch
Wat zei ik ook alweer in m'n startpost? Filenames zijn ook al taboe namelijk! :(

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

ok, ik zeg het 1x, die crack iz nuked, dus is het w88 op een nieuwe. nu weten we het, dus houden we op over cracks en over versies die het niet doen etc. etc.

• KunDun
Shock3r schreef op 04 oktober 2002 @ 18:31:
Wat zei ik ook alweer in m'n startpost? Filenames zijn ook al taboe namelijk! :(
Oeps sorry :X

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Shock3r schreef op 04 oktober 2002 @ 18:31:
Het lijkt me toch ook overduidelijk dat je gewoon beter geen informatie kan geven als : Hoe zit 't dan met de Warezrelease!? 8)7 |:(

• Switch
Maar dat deel is om vragen erover te voorkomen, snappie? Als iemand zig bijv. afvraagt door welke group 't is gereleased heeft ie het antwoord al, en zo wijken we niet af van 't onderwerp, zoals we nu wel doen. :'(

• Gehaktbal
Ik neem aan dat ik wel een soort van FiX mag posten voor de crack (is enkel een aanpassing in de .ini file)?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
Nee, alles wat met cracks/illegale releases/whatever te maken heeft is niet toegestaan, lijkt me dat je dat zelf ook wel kan bedenken.

There is no magic.

• Gehaktbal
et gaat hier niet specifiek om de crack, et gaat hier om een fout in de .ini file..
Mjah hoe graag ik et ook zou posten... zal mn mond wel houden dan ? :)

• The Will
Een ini file die er voor zorgt dat de crack wel werkt ja, da's dan toch ook gewoon illegaal. ;)

There is no magic.

• Gehaktbal
hmmm jah, je hebt gelijk :)

Kmoet wel zeggen dat ie (ondanks zonder geluid) uiterst soepel loopt op 1024*768*32
Op mn P4 1.6 met Mobility Radeon 7500.
Hopelijk wordt dat geluid nog gefixed want op mn desktop pc spelen is helemaal geen pretje :P

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:18
Dit lijkt me best een top spel, heb hem ook al, maarja, wachten maar tot de crack uit is ofzo :)

Verwijderd

maar ff over het spel zelf: kun je een missie nu wel op meerdere manieren uitspelen (want in deel een kon dat NIET!) ??

• Switch
Laat maar, post is geremoved door modje ;)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik heb Hitman1 voor een stukje gespeeld, maar ik vond het spel niet zo super. De missies stonden vrijwel los van elkaar, zonder veel verhaal, en vrij eentonig (mijn mening, so don't kill me, bovendien heb ik het spel niet helemaal gespeeld). Ik heb dan ook niet veel aandacht besteed aan Hitman 2, maar behalve dat de grahaphics waarschijnlijk geupdate zijn, zit er nu ook wat meer verhaal in?

• Switch
Gehaktbal schreef op 04 oktober 2002 @ 18:47:
hmmm jah, je hebt gelijk :)

Kmoet wel zeggen dat ie (ondanks zonder geluid) uiterst soepel loopt op 1024*768*32
Op mn P4 1.6 met Mobility Radeon 7500.
Hopelijk wordt dat geluid nog gefixed want op mn desktop pc spelen is helemaal geen pretje :P
Las net op de nieuwsgroepen ook een post over dat het geluid + textures het niet goed doen, er was ook een antwoord op, iets met de *.ini file, heb je dat al geprobeert (Iets met DefeaultScene).

Pin me hier ook niet op vast :+ Kan iemand btw. bevestigen dat ie in de winkels ligt in Nederland? Volgens Gamer.nl volgende week pas :'(

• The Will
Op de site van dynabyte staat ie iig niet meer onder "verwacht", dus je zou wel kunnen aannemen dat ie in de winkels ligt :)

There is no magic.

• Switch
Hmm, ik hoop 't Will

Kan je een beetje oogje in zeil houden, je hebt altijd van die leken die meteen FTP's en Crackfix'es openen, en een 4e topic openen heeft niemand zin in :D

• The Will
Waar denk je dat die posts heen gevlogen zijn O-)

Ik ga maar eens even de demo downen, vond Hitman 1 ontzettend leuk :) De vraag is alleen of het een beetje soepel draait, maar dat zien we dan wel weer.

There is no magic.

• RedHat
The Will schreef op 04 oktober 2002 @ 20:22:
Waar denk je dat die posts heen gevlogen zijn O-)

Ik ga maar eens even de demo downen, vond Hitman 1 ontzettend leuk :) De vraag is alleen of het een beetje soepel draait, maar dat zien we dan wel weer.
The Will, het posten van het foutje in de ini mja, is toch niets warez aan? Ti's van de warez versie, maar als ik zeg dat je van een 1 een nulletje moet maken, dan is er toch niets aan de hand? Gewoon foutje in de .ini :) Maarja, zal wel gewoon m'n mond houden :)

• Switch
Bij mij draaide de demo in slowmotion, letterlijk :) hij liep echt heel langzaam, en soms liep ie normaal, erg vervelend. Daarom download ik hem nu eerst liever illegaal om te kijken of ze dat hebben gefixed, anders heb ik 50 plEuros verspil aan een game wat brak loopt :P. En Hitman1 werd wel gepatched, naar 5 maanden ofzo, hopelijk is nu de support beter. :'(

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik hoop ook niet dat de demo representatief is voor het hele spel. Gameplay en graphics waren beide niks op aan te merken. Maar ja, dat ding crashte dus na een minuut of 10 (downloads die ik gaande had meteen verneukt). Ook was er een HELE vage bug dat ik door op een bepaalde manier te kijken en te lopen ineens allerlei vage sprites and models in beeld kreeg. Het hele scherm vol rotzooi dus.

Voor zover ik het een beetje heb kunnen spelen leek het me best geinig. Niet makkelijk om naar binnen te lopen trouwens, maar goed, dat was nou juist het leuke aan deel 1, het is niet altijd even makkelijk. Toch mooi dat ze dr rekening mee houden dat een delivery boy gewoon de boodschappen naar binnen mag dragen maar helemaal niks te zoeken heeft in 1 van de slaapkamers. Vind ik nog wel wat op :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Gisteren na werk de PS2 versie gekocht het enige echte klote aan het spel zijn de physics, ze waren supergoed in de PC demo, maar IO heeft het lekker verpest nu, als je met een simpele 9mm een vijand neerschiet vliegt ie meters achteruit, zeer onrealistisch, terwijl de demo mooi death anims had of ze zakten gewoon door hun benen, maar dit is echt ergelijk...en het is niet alleen de ps2 versie maar ook de PC versie...en Xbox..kortom...voor PC kan een patch komen, de consoles niet. hoe IO het ineens zo heeft kunnen verpesten is mij een raadsel. verder is alles cool {jammer dat de mogelijkheid om te stompen eruit is gehaald.

• RedHat
Je kan hem werkend krijgen, de bovenste regel in de ini is niet goed.
Verwijst naar de verkeerde gms bestand. Dit is dus niet alleen bij de warez versie, maar ook bij de winkel versie heb ik gehoord, dus als je hem netjes gekocht hebt, en hij werkt niet, zit er een foutje in hitman2.ini, de bovenste regel verwijst naar een verkeerde GMS en moet gewoon naar de MainMenu bestand verwijzen (.gms), las op een nieuwsgroep dat het ook in de winkel-versie zat dus dan mag het wel gepost worden lijkt me.

Maar dit werkt dan nog niet bij missies laden + geluid. Je kunt dan nog niet spelen :'(

Zo nog niet, ICQ me dan ff gewoon, haal ik het weg, no problem dan.

• Switch
Als dat met die *.ini doet dan kan je het intro en eerste level zien (Beweegloos, that is). Tenminste, zelf nog niet kunnen uitproberen :)

• Gehaktbal
Hmm nou je et zegt.. ik kan nie eens lopen! :P
Wel beetje om me heen kijken....
Was et enige wat ik getest had om vervolgens mn geluid proberen te fixen :D

Verwijderd

Er is een crackfix, uitgebracht door FLT, hiermee werkt alles weer :)

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
jah, schiet idd nog niet veel op, kan niet lopen en heb geen geluid :{

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 11:05:
Er is een crackfix, uitgebracht door FLT, hiermee werkt alles weer :)
Hier dus niet.. krijg gelijk een foutmelding van Windhoos XP als ik HM wil starten.
Tgaat er op lijken dak weer es wat legaal moet gaan kopen 8)7

Verwijderd

Sorry. idd hijs al genuked.

• Gehaktbal
Fieuw, wilde al bijna mn laptop et raam et gooien :P

• devilsnight
AUB mensen, koop het spel toch gewoon....altijd die warez maar..ik vind dat echt jammer..
ik gebruikte het vroeger ook wel, downloade eerst hitman 1 en toen kocht ik em later...
ik vind tegenwoordig het hele warez gebeuren niet meer leuk, veel toffer om van je duurverdiende centen naar de shop te gaan en zo'n spel halen, heb je echt het gevoel van,YES ik heb iets tofs en duurs gekocht.

maar anyway, vooral om die irritante bugs met Pc games {h2 blijkbaar dus ook} heb ik em deze keer op een console gekocht, en afgezien van de physics{hoewel ze in latere levels beter worden} ben ik er zeer tevreden mee :)

Verwijderd

En jij gaat me vertellen hoe ik me leven moet uitmaken?

• Switch
Angel: Wees nou niet zo brandbaar oid. Je wilt geen 50 Euro betalen voor een spel wat geweldig goed is, maar je moet 't perse downloaden?

Dan is dit iets voro jou :D

Verwijderd

Shock3r schreef op 05 oktober 2002 @ 11:27:
Angel: Wees nou niet zo brandbaar oid. Je wilt geen 50 Euro betalen voor een spel wat geweldig goed is, maar je moet 't perse downloaden?

Dan is dit iets voro jou :D
Dat zeg ik niet.
Als ik spel download is dat mijn zaak, als ik daarna beslis dat hij goed genoeg is, dan koop ik hem.

• Gehaktbal
Ik denk dat et een meer nederig advies is ofzo :P

maaruh ik koop spellen als ik ze leuk vind, en ik denk dat meerdere dat doen.
Maar er zijn altijd uitzonderingen :)

• devilsnight
Precies,ik zeg alleen maar hoe ik erover denk, wat jij doet maakt mij niks uit...gewoon een stukje advies...zelf had ik de ervaring met warez: Ik downloade bijvoorbeeld het spel The thing, maar ik speelde het amper omdat ik nog zoveel andere games had, en er was nog genoeg te downloaden en dan leg je zo'n spel al gauw weg, terwijl als je em zou kopen dan ga je het echt meteen spelen omdat je net iets nieuws gekocht hebt, ik heb the thing iets van 2 maanden gewoon in een directory gehad en er nooit wat mee gedaan, je moet helemaal zelf weten wat je doet, warez of gewoon kopen...maar het is gewoon mijn persoonlijke mening, zo denk ik erover..that's all.

• FireFoz
maruh werkt de officiele versie voor de pc wel dan :?
want ik volgensmij heeft die .ini file niks met wel of niet gecrackt zijn te maken...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 11:25:
En jij gaat me vertellen hoe ik me leven moet uitmaken?
idd... als wij hem downloaden moeten we zelf weten...
Ik koop alleen goeie MP games :)

• Gehaktbal
dat hele aanpassing in de .ini is tijdelijk.. geen geluid, geen beweging... helemaal nix :(

Ik wacht vrolijk op een betere versie :)

Verwijderd

Heb 'm vandaag origineel gekocht :)
Heb zelfs een nieuwe PC in Februari gekocht voor dit spel (werd later naar September verschoven :( ), heb dit een meer dan een half jaar gespeeld, absoluut mijn #1 game :)

Hier geen probs met die ini

Verwijderd

devilsnight schreef op 05 oktober 2002 @ 12:05:
Precies,ik zeg alleen maar hoe ik erover denk, wat jij doet maakt mij niks uit...gewoon een stukje advies...zelf had ik de ervaring met warez: Ik downloade bijvoorbeeld het spel The thing, maar ik speelde het amper omdat ik nog zoveel andere games had, en er was nog genoeg te downloaden en dan leg je zo'n spel al gauw weg, terwijl als je em zou kopen dan ga je het echt meteen spelen omdat je net iets nieuws gekocht hebt, ik heb the thing iets van 2 maanden gewoon in een directory gehad en er nooit wat mee gedaan, je moet helemaal zelf weten wat je doet, warez of gewoon kopen...maar het is gewoon mijn persoonlijke mening, zo denk ik erover..that's all.
Ik download ook alles.
En af en toe als ik iets voor langere tijd speel dat koop ik hem.

Maar ik moet je hier toch echt wel gelijk in geven.
Ik heb zo vaak alleen maar spellen geinstalleerd en dan helemaal niet meer naar omgekeken. (zelfs nog erger dat ik alleen maar het spel had gedownload)
Dan naar een paar week gooide ik het maar weg.

En inderdaad als je af en toe alleen een spel koopt.
Dan speel je hem veel vaker.
En je bent er veel blijer mee.

Verwijderd

Ik download normaal ook alles, maar goeie gamez zoals Hitman koop ik wel :)

• Switch
Ik weet nog niet of ik hem koop, ben momenteel aan 't sparen voor een goede upgrade voor m'n PC.

Geforce 3 Ti200 > Geforce Ti4200 (170EUR)
156MB RAM > Paar eurotjes
Maxtor 80GB HDD > 80/90 plEuro.

Veel geld ja, maar m'n Pc is onderhand wel aan een upgrade'tje toe ;) En heb laatst Warcraft 3 en Medal Of Honor gekocht, dus ik zit te twijfelen.

Het leven van een computerverlsaafde tiener zonder werk valt ook niet mee :'(

• FireFoz
dus de versie die in de winkel ligt werkt wel gewoon overal?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

FireFoz schreef op 05 oktober 2002 @ 15:52:
dus de versie die in de winkel ligt werkt wel gewoon overal?
yep, natuurlijk :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Ik heb de demo ff zitten spelen en vond het erg tof!!
BEsturig in het begin een beetje irri.
Maar went snel!
GA hem zeker wel kopen/krijgen :)

• RedHat
Ik koop alleen spellen waarvan ik 100% zeker ben die bij mij passen. Heb vroeger n's A2 Racer 2 gekocht, snap je me nu? Liever eerst proberen als weer 50 pleuro's de prullenbak in. Echte goeie titels zoals half-life, diablo2 etc heb ik gewoon gekocht offcourse!

Verwijderd

Shock3r schreef op 05 oktober 2002 @ 15:17:
Ik weet nog niet of ik hem koop, ben momenteel aan 't sparen voor een goede upgrade voor m'n PC.

Geforce 3 Ti200 > Geforce Ti4200 (170EUR)
156MB RAM > Paar eurotjes
Maxtor 80GB HDD > 80/90 plEuro.

Veel geld ja, maar m'n Pc is onderhand wel aan een upgrade'tje toe ;) En heb laatst Warcraft 3 en Medal Of Honor gekocht, dus ik zit te twijfelen.

Het leven van een computerverlsaafde tiener zonder werk valt ook niet mee :'(
Als die werklozen computerverslaafden dan ook van die zinloze GFX kaart upgrades gaan doen moet ze niet zo janken ;)

• Switch
Die Ti200 draait echt heel slecht hoor :'( Ke wilt niet weten hoeveel hij schokt bij Mafia :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
Raar, Mafia trekt mijn GTS en M7 nog :P

Het is jammer dat ik nu erg krap bij kas zit, want Hitman was toch wel 1 van de betere games van vorig jaar. Wachten tot tie in de rommelbak ligt dan maar :(

Flickr | Lego collectie

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kan iemand die hem officieel heeft ff wat pics posten en wat info over de game geven? ben benieuwd :)

Verwijderd

www.pcmedia.nl

Ik ben t spel nu aant ehhh opzoeken ;)

Verwijderd

Ok vandaag is de working version gereleased (en nee, ik weet niet waar je het kunt vinden...)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

er schijnt ook een fix te zijn voor de razor release door FLT (nu stop ik met warez posts :) zodra ik hem aan de praat heb ga ik screenies sturen :D )

• Switch
Mjah, ik hoop dat die van FLT wekrt :P Dan is meteen alle warez-talk voorbij ^_^

• RedHat
Alles is genuked, behalve de nieuwe release van FLT. Kijken of dat wat is, wil wel weten wat voor brood ik voor m'n geld ga kopen :Y)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hij iz zoooo gaaf, ik kan nie op mun lycos account komen :( anders had ik wel ff pics gepost :) , zal ik nog wel ff doen :) als het weer kan. Mijn eerste opmerkingen over het spel: Xtreem gaaf, grafisch een prachtspel, de AI is nog beter dan in de demo :) en tjah, gewoon SUPER KEWL, (kopen dus :X )

kheb ff 1 pic gemaakt, er volgen er meer (ja dit stukje zit ook in de beta, maar dit is de echte officiele release :) )

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman22.JPG

• Switch
Hmm, mail ze naar mij je pix en ik zal ze uploaden op mijn/Koetjeboe's webspees ;) En dan gelieve ook resizen ;) ([img=500,400]). Dan kan ik ze in de openingspost zetten :Y)

• FragNeck
  • Laatst online: 23-12-2025
zekers een mooi spel.

veel betere interface als deel 1.
en mooie scenes.

hehe, missie een is al meteen volop actie... (als je je postbode kleren aan hebt":P)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Mensen, stuur nou alsjeblieft geen mailtjes met de vraag of ik je de patch wil versturen :(. Ten eerste, het is GEEN patch, dus illegaal (het is zowieso illegaal :|) . Ten tweede, ik weet NIET waar je de crack kunt krijgen (en al zou ik het weten, zou ik jullie niet vertellen waar je het kunt krijgen). Als je zelf je illegale gedoe niet kunt vinden, begin er dan ook niet aan en val andere mensen daar niet mee lastig!

Verwijderd

Welk OS gebruik je MaxOW? Het enige wat ik krijg met de officiële release is een programma error onder W2K (servicepack 3)

• Bajo
Ja heb het spel ook.
Het is idd een heel mooi spel geworden en de interface is idd naar mijn gevoel beter dan deel 1.

Alleen bij config snap ik even niet wat de optie p5 gloves betekend.
Btw dit spel is z'n volledige 35 Euro's waard.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Switch
Bajo: 35 Euro's? Een PC spel is toch 49plEuro?

Verwijderd

Er is een patch uit voor hitman.
Alleen bij mij werkt het niet.

Tenminste ik vraag me af of het alleen bij mij is.
Ik kom nu wel in het opstart scherm allen ik krijg alleen een zwart scherm.

• Bajo
Shock3r schreef op 06 oktober 2002 @ 21:12:
Bajo: 35 Euro's? Een PC spel is toch 49plEuro?
Uhm ik heb 35 betaald bij mediamarkt, dat was Warcraft ook toen hij net uit was, maar daarna werd ie weer 45 Euro, zal met HM2 ook gebeuren.
Misschien een foutje maar 35 is voor mij betaalbaar.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Switch
35 Is idd erg betaalbaar :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:59:
Welk OS gebruik je MaxOW? Het enige wat ik krijg met de officiële release is een programma error onder W2K (servicepack 3)
heb je de nieuwe flt release? (hmz, wilde ik nie meer over warez praten |:( )

oja, kheb sp1 voor XP engels prof

Verwijderd

Had vandaag bijna geen tijd, maar heb toch nog deze kunnen maken :

Screen 1
Screen 2
Screen 3

• RedHat
MM: hoe kun jij 2 rifles (sniper, + ak) vasthouden :?

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nog ff wat screenies (allemaal van level1, kwil hem ff goed uitspelen :) en dat kost wat tijd)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/Snap01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/Snap1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/Snap10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/Snap2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/hitman2/Snap8.jpg

• Switch
Top screens Max! Ik zie dat je al hosting hebt gevonden? :Y)

• ravw
  • Laatst online: 07:07
Dit deel is veel beter dan deel 1.

Ben blij dat hij nu wel werkt :) dus het kan wel eens laat worden :P

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

idd :) kewl spel, vooral die schaduw is zoooo gaaf :9 en lampen kun je ook kaputt knallen :9~

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
dit is echt een heerlijke game
voldoet meer aan mijn verwachtingen dan ik had durven hopen :)

• ravw
  • Laatst online: 07:07
ZO hier nog even 2 foto's

van het begin :)

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/HITMAN201.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/HITMAN202.jpg[/img]

:) ik ga weer even verder .. zit nu in de Tuin :)

Net even het bekende WURGTOUW gepakt :)

en nu zit ik al vast :( want ik blijf vast zitten in dat huisje :( het I Gaat niet weg ..
wat moet ik daar nog meer doen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

nog wat pics overkill ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/Snap25.jpg

:9 :9 :9 :9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y) :Y) :Y)

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

zow... ook ff een tijdje kunnen spelen, hier ook wat screenschots ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Screenshots/Hitman%202/Hitman_Screen008.jpg

tot nu toe een erg leuk spel en ik vind hem leuker dan deel 1 :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hij is idd beter dan deel 1 :) , vooral omdat de AI naar mijn gevoel een stuk beter is. Level1 heb ik uitgespeeld, beoordeling: professional :) en level 2 ook, iets minder goed, maar net iets slechten dan professional

• Switch
:'( Ik wil ook spelen :P Maar have no fear, morgen heb ik hem weer. ;) En dan eens kijken of ie leuker is dan de demo :*).

Zo te horen wel: Geweldige AI, Vette levels, toffe stealth & vette wapens :9.

't Was wel dom van IOI om alle wapens meteen in de demo te packen, nu weet ik ze allemaal al (Ja, cheaten :Y)) :'(

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

wat ik echt heeeel leuk vind van het spel (behalve de Xtreem goeie AI, de fantastische graphics en de heerlijke gameplay + mooi leveldesign) is dat er veel meer manieren van levels uitspelen zijn. Zoals in level 3, er zijn meerdere snipe-plaatsten in het level waar je voor kunt kiezen, maar je kunt er ook voor kiezen om de auto's met bommen te beplakken :) , kies maar wat je leuk vind :)

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Bajo schreef op 06 oktober 2002 @ 21:23:
[...]

Uhm ik heb 35 betaald bij mediamarkt, dat was Warcraft ook toen hij net uit was, maar daarna werd ie weer 45 Euro, zal met HM2 ook gebeuren.
Misschien een foutje maar 35 is voor mij betaalbaar.
Was die echt € 35???

Dan koop ik het ook gelijk! Voor zoveel geld is het gewoon zonde als je het niet koopt :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Darkvater schreef op 07 oktober 2002 @ 20:27:
[...]

Was die echt € 35???

Dan koop ik het ook gelijk! Voor zoveel geld is het gewoon zonde als je het niet koopt :)
in de winkel kost ie gewoon 49 euro zag ik. Dus bij mediamarkt ligt ie idd voor een goede prijs :D

• Switch
Hopelijk blijft 't zo :) Ze verkopen veel meer games namelijk ^_^

• devilsnight
Heeft niemand wat gemerkt van die vage physics? het is toch niet alleen in de Ps2 versie dat de vijanden naar achter vallen als je hardballers gebruikt en ze vallen gewoon te snel neer...

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

tijd voor nog een screenshots overkill >:)

hier had ik level3 d8 ik uitgespeeld :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap6.jpg

Kijk mam.. zonder handen :P :X

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dwnserver/scrsht/hitman2/new/Snap22.jpg

Verwijderd

kwijlerdekwijl :9~

• Switch
Dude, als ik door 't topic scroll explodeert IE zo'n beetje :D

• FragNeck
  • Laatst online: 23-12-2025
Hehe, weet je wat best wel scary is?

die vogel verschrikker in de tuin van de kerk, die blijft je aankijken als je van plaats veranderd :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• RedHat
Ik erger me er steeds aan dat je moet gaan lopen een paar seconden om uit te zoomen of die klote verrekijker van je neus te halen.

Secondary fire ofzo zou ik veel mooier vinden :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
RedHat schreef op 07 oktober 2002 @ 22:11:
Ik erger me er steeds aan dat je moet gaan lopen een paar seconden om uit te zoomen of die klote verrekijker van je neus te halen.

Secondary fire ofzo zou ik veel mooier vinden :(
met rechter muisknop kan dat bij mij gewoon hoor :?
staat bij mij ingesteld als 'inventory' knop

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Zo, lvl3 al uit. Eerste wist ik nog uit me hoofd :)
Maareh, hoe kanik LVL3 als Silent Asassin uitspelen? Moet vast die autobom zijn. Gaat die chauffeur ook pissen, zoals in deel 1?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• KunDun
Ik "krijg" hem ook zo , dan eerst ff pitten , en dan gelijk ff spelen :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Darkvater schreef op 07 oktober 2002 @ 23:50:
Zo, lvl3 al uit. Eerste wist ik nog uit me hoofd :)
Maareh, hoe kanik LVL3 als Silent Asassin uitspelen? Moet vast die autobom zijn. Gaat die chauffeur ook pissen, zoals in deel 1?
jup, die chauffeur gaat weer lekker staan zeiken >:)

• Switch
In dat level bij de demo doet dat ene gastje wel verdomd moeilijk om te zeiken :D

Verwijderd

draait dat spel op een thunderbird 950 met een geforce 2 gts?
Pagina: 1 2 3 Laatste