Nou we kunnen wel concluderen dat die mooie praatjes van BIO gewoon flauwekul zijn, en voorlopig is er niemand die ook maar iets van een bedreiging vormt. Dus moeten we intern maar even ruzieen, anders isset gewoon zo saai Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Ow woot!
Ik ben gewoon 2de tussen DPC!
Komen binnenkort nog veel meer computers bij dus let's go to the TOP!
Intentionally left blank.
Anoniem: 26550
Make me shiveraKra schreef op 04 oktober 2002 @ 14:19:
Ow woot!
Anoniem: 345
code:
1
| 14. 327 No more cows 327 (127) |
Volgens mij duurt het niet lang voor er weer getaunt en gegauntlet kan worden
Even status van wat er draait en nog niet:
AMD Athlon Classic 700MHz
AMD Athlon Thunderbird 1400MHz
AMD Athlon XP 2100+
2 x AMD Athlon MP 2100+ (dual)
Intel Pentium 4 1,5GHz
PC's die nog niet 24/7 aanstaan waarop het geinstalleerd moet worden:
Intel Pentium 2 350MHz
Intel Celeron 400MHz (even inelkaar knutselen)
AMD Duron 1000MHz
2 x Intel Pentium 3 1GHz (dual/LINUX)
En ik werk nu bij een bedrijf waar ze het ook een vet idee vinden, dus daar worden er rond de 10 P4's erop aangesloten die ook 24/7 zijn, en dan hebben we ook nog onze serverruimte waar een hele hoop streaming platforms staan (Radio 538/Veronica FM/Kink FM/etc.) en waar het misschien ook wel op mag draaien, dan praten we wel over Intel Pentium 4 QUAD 2,*GHz... Nou, ik denk dat DPC dan wel opschiet...
Even mailtje naar de baas sturen
Anoniem: 26550
aKra schreef op 04 oktober 2002 @ 14:29:
[...]
Even status van wat er draait en nog niet:
AMD Athlon Classic 700MHz
AMD Athlon XP 2100+
2 x AMD Athlon MP 2100+ (dual)
Intel Pentium 4 1,5GHz
PC's die nog niet 24/7 aanstaan waarop het geinstalleerd moet worden:
Intel Pentium 2 350MHz
Intel Celeron 400MHz (even inelkaar knutselen)
AMD Duron 1000MHz
2 x Intel Pentium 3 1GHz (dual/LINUX)
En ik werk nu bij een bedrijf waar ze het ook een vet idee vinden, dus daar worden er rond de 10 P4's erop aangesloten die ook 24/7 zijn, en dan hebben we ook nog onze serverruimte waar een hele hoop streaming platforms staan (Radio 538/Veronica FM/Kink FM/etc.) en waar het misschien ook wel op mag draaien, dan praten we wel over Intel Pentium 4 QUAD 2,*GHz... Nou, ik denk dat DPC dan wel opschiet...
Even mailtje naar de baas sturen

MAAK ME GEK
Loha ppl,
Ik volg deze DPCH al een aardig tijdje (just 4 the fun en mijn lust naar meer stats -ookal doe ik zelf niet mee) en nu heb ik een klein vraagje. In hoeverre is de D2OL client geschikt voor PC's die slechts een paar uur per dag aan staan, en niet supersnel zijn zeg P3 500 ofzo.
Uit de FAQ kan ik dat niet direct halen, en ik denk dat jullie mij daar zoiezo een duidelijker antwoord op kunnen geven dan Sengent.
Als je D2OL midden in een berekening stopt (zoals je altijd zal doen), begint hij dan weer opnieuw de volgende keer, of gaat hij wel verder?
Ik volg deze DPCH al een aardig tijdje (just 4 the fun en mijn lust naar meer stats -ookal doe ik zelf niet mee) en nu heb ik een klein vraagje. In hoeverre is de D2OL client geschikt voor PC's die slechts een paar uur per dag aan staan, en niet supersnel zijn zeg P3 500 ofzo.
Uit de FAQ kan ik dat niet direct halen, en ik denk dat jullie mij daar zoiezo een duidelijker antwoord op kunnen geven dan Sengent.
Als je D2OL midden in een berekening stopt (zoals je altijd zal doen), begint hij dan weer opnieuw de volgende keer, of gaat hij wel verder?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
WOW AKRA gaat zeer hard
ff een vraagje waarom doen we niet wat actiever mee met tsc
das toch van dezelfde makers
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Is het idd.. Maar dan komt er weer een project bij en valt er dus hier power weg._DPC_Scorpion schreef op 04 oktober 2002 @ 15:11:
WOW AKRA gaat zeer hard
Misschien leuk voor later zou ik dan zeggen, als je hier onverslaanbaar bent. Zodra er nu een team is dat besluit even massaal hierop te gaan rekenen zijn we nergens meer.
Right?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Nou vooruit, voor deze keer sta ik graag een positie af. Voor zo'n POWERRRRR kan ik alleen maar respect hebben
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Wehehe... 
Ik heb dus wel voor het goede project gekozen denk ik
Nog even wachten op mailtje van de zaak, en dan helemaal danoontje powerrrrrr!
Ik heb dus wel voor het goede project gekozen denk ik
Nog even wachten op mailtje van de zaak, en dan helemaal danoontje powerrrrrr!
Griz, mag ik je er even op attenderen dat je mond open staat?Anoniem: 26550 schreef op 04 oktober 2002 @ 14:44:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MAAK ME GEKWe gaan gewoon proberen 340x zoveel als BIO te doen of zo, lijkt me een mooi doel
Let's do the best to beat the slechst? Ik ben vaag vandaag, wtf! Er komen echt vage rijm woorden uit me mond!

Zo, ook gejoined
'ns kijken hoe die agent op een 8*900Mhz SunFire 4800 draait
De client gaat niet verder met een berekening als je m halverwege uitzet. Hij slaat per candidate op, 1 candidate bestaat uit 20 conformers en die duren afhankelijk van de grootte tussen de 1.30 en de 15.00. Je kan dus veel werk weggooien als je zonder kijken die pc uitschakelt. Een p3 500 zal ook niet zo heel veel opleveren hier.Funcracker schreef op 04 oktober 2002 @ 14:58:
Loha ppl,
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 21125
Wanneer ben je dan onverslaanbaarFuncracker schreef op 04 oktober 2002 @ 15:19:
[...]
Is het idd.. Maar dan komt er weer een project bij en valt er dus hier power weg.
Misschien leuk voor later zou ik dan zeggen, als je hier onverslaanbaar bent. Zodra er nu een team is dat besluit even massaal hierop te gaan rekenen zijn we nergens meer.
Right?
Hoe groot moet de voorsprong zijn om onverslaanbaar te zijn...
Bovendien is tsc een vrij klein project waar een beetje extra cpu power DPC al een flink eind kan laten stijgen. Zodra er hier gevaar dreigt kun je alles meteen weer terugschakelen toch?
Het is dat ik actief ben bij Team Switch, anders zou ik tsc gaan doen, en pleiten voor de mooie stats van Griz die al gereed staan om te worden gepost
Een PIII 500 doet hier ongeveer 10 tot 14 candidates ( staan aan van 08:00 toto 23:00)
aKra -> nice park
mooi dat DPC qua power BIO VET in z'n hemd zet
happy hunting naar top van DPC
Ik hoop dat team LawnMooherMen beetje wakker blijft en niet al te veel verslapt (sommigen vinden D2OL al saai worden en omwille van het "koetje" OGR te willen doen
)
aKra -> nice park

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
aKra heeft echt teveel geld over
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
jeuj alweer 41
, dat gaat al wat harder, nog 96 completed hiero, kan je die ook handmatig flushen ofzo???
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
in config van de client "online" aanvinken. meer is er niet te "regelen"Stoomboot schreef op 04 oktober 2002 @ 19:04:
jeuj alweer 41, dat gaat al wat harder, nog 96 completed hiero, kan je die ook handmatig flushen ofzo???
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
ok wie gaat de TSC stats posten danAnoniem: 21125 schreef op 04 oktober 2002 @ 18:03:
[...]
Wanneer ben je dan onverslaanbaarVolgens mij duurt D2OL nog wel een poosje en we produceren dagelijks 3x zoveel als de nummer 2 overall. En we hebben het dubbele van de nummer 2 in de daily...
![]()
Hoe groot moet de voorsprong zijn om onverslaanbaar te zijn...
Bovendien is tsc een vrij klein project waar een beetje extra cpu power DPC al een flink eind kan laten stijgen. Zodra er hier gevaar dreigt kun je alles meteen weer terugschakelen toch?
Het is dat ik actief ben bij Team Switch, anders zou ik tsc gaan doen, en pleiten voor de mooie stats van Griz die al gereed staan om te worden gepost
en gaan we ook ff een beetje actiever worden
ik vindt dat DPC overal aan mee moet doen d2ol gaan we nu lekker op naar de volgende
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Nooit van een Icon-editor gehoord????geintje schreef op 04 oktober 2002 @ 18:40:
(sommigen vinden D2OL al saai worden en omwille van het "koetje" OGR te willen doen)
ga googlen: "icon edit tool"
Ik weet niet hoor, ik heb jaren lang RC5 gedraait, het is ook veel leuker omdat je ook echt ziet hoe snel jouw PC het doet, als ik een nieuwe PC had gekocht direct koe erop om te kijken hoe snel hij was, en je kan ook echt "units" afmaken, wat ook erg cool is...
Met D2OL heb je dan wel die DNA structuur etc. (zoiets toch
) maar nog trekt RC5 me, ik snap het ook niet hoor 
Zal wel iets van nicotine in geprogrammeerd zijn
Ik ga maandag weer naar me werk, als het goed is ook naar Global Switch, en daar hebben we krachtige SUN's staan die maarliefst 32 processoren hebben (MySQL geval ofzo was het) maar die gaat even met mij naar huis om even SUN OS te leren kennen, als daar D2OL op werkt
alleen jammer genoeg heeft D2OL niet standaard dual+ ondersteuning, dan zou ik dus op Solaris 32 clients moeten draaien, omfg, puke!
Met D2OL heb je dan wel die DNA structuur etc. (zoiets toch
Ik ga maandag weer naar me werk, als het goed is ook naar Global Switch, en daar hebben we krachtige SUN's staan die maarliefst 32 processoren hebben (MySQL geval ofzo was het) maar die gaat even met mij naar huis om even SUN OS te leren kennen, als daar D2OL op werkt

Vraag dan ff of ze een 32way solaris client makenaKra schreef op 04 oktober 2002 @ 23:01:
Ik weet niet hoor, ik heb jaren lang RC5 gedraait, het is ook veel leuker omdat je ook echt ziet hoe snel jouw PC het doet, als ik een nieuwe PC had gekocht direct koe erop om te kijken hoe snel hij was, en je kan ook echt "units" afmaken, wat ook erg cool is...
Met D2OL heb je dan wel die DNA structuur etc. (zoiets toch) maar nog trekt RC5 me, ik snap het ook niet hoor
Ik ga maandag weer naar me werk, als het goed is ook naar Global Switch, en daar hebben we krachtige SUN's staan die maarliefst 32 processoren hebben (MySQL geval ofzo was het) maar die gaat even met mij naar huis om even SUN OS te leren kennen, als daar D2OL op werktalleen jammer genoeg heeft D2OL niet standaard dual+ ondersteuning, dan zou ik dus op Solaris 32 clients moeten draaien, omfg, puke!
Of installeer 32 clients (kost wat geheugen maar dan heb je ook wat)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
zie dat niemand hier op reageerd maar je zal wel welkom zijn denk ikBallisticToilet schreef op 04 oktober 2002 @ 15:42:
Zo, ook gejoined'ns kijken hoe die agent op een 8*900Mhz SunFire 4800 draait
Ho ho ho.. ik reageer er ook opgp500 schreef op 05 oktober 2002 @ 00:25:
zie dat niemand hier op reageerd maar je zal wel welkom zijn denk ik
Inderdaad lijkt me een zeer welkome uitkomst
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Mwah, ik denk dat als er een nieuw project is waar DPC nog niet aan is begonnen dat ik die dan join met al me danoontje powerrr! 
En die SUN heeft rond de 2Tb geheugen zover me is verteld, dus daar is geen probleem?
En die SUN heeft rond de 2Tb geheugen zover me is verteld, dus daar is geen probleem?
Pagina: 1