![]() Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
DPC ook goed ge-
Aan alle mijlpaal-ers : Gefeli !!
(aKra over 2 dagen in top 20
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Ik over 2 dagen in de top 20? 
Ik graas hier voor de LOL, en ik haal gewoon iedereen in... Ik vind mezelf nu wel stoer
Iedereen bow to me!
Ik graas hier voor de LOL, en ik haal gewoon iedereen in... Ik vind mezelf nu wel stoer
Iedereen bow to me!
Intentionally left blank.
Iedereen graast voor zn lol hoor
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Echt jammer dat RC5 weg is
Het gaat hier nog steeds makkelijk 
Btje raar?Aldus statsscript:
Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!

D2OL is ook geen druk projectje hoor
Lekker knus DC'en
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ja, maar ik vind het ook cool... Ook voor het doel dat het bestemd, voor ziektes te bestrijden...
Maar, ik wil best meer doen zoals griz ze site hosten etc.
Maar, ik wil best meer doen zoals griz ze site hosten etc.
Kijk uit wat je zegt aKra, voor je het weet moet je die woorden waar maken
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Mooi output 
Iedereen nog bedankt voor de reacties op mijn vraag gisteren.
Wanneer ben je onverslaanbaar? Okay beetje vaag begrip. Maar ik denk dat je zelf wel kan inschatten wanneer het risico ingehaald te worden heel klein wordt.
Klein genoeg om iets anders te gaan doen.
Het is gewoon dat na de grap bij ECCp het zichtbaar is hoe makkelijk dingen soms gaan. Ik heb het dan niet over mensen die weglopen bij de DPC, maar Gauntlets van Ars en extra power van RC5.
Maar het is jullie project, dus ik hou me er verder buiten. Zoals ik al zei: jullie kunnen het zelf het beste inschatten.
Iedereen nog bedankt voor de reacties op mijn vraag gisteren.
Wanneer ben je onverslaanbaar? Okay beetje vaag begrip. Maar ik denk dat je zelf wel kan inschatten wanneer het risico ingehaald te worden heel klein wordt.
Klein genoeg om iets anders te gaan doen.
Het is gewoon dat na de grap bij ECCp het zichtbaar is hoe makkelijk dingen soms gaan. Ik heb het dan niet over mensen die weglopen bij de DPC, maar Gauntlets van Ars en extra power van RC5.
Maar het is jullie project, dus ik hou me er verder buiten. Zoals ik al zei: jullie kunnen het zelf het beste inschatten.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Ok, ik wil ook wel aan een nieuw project grazen
Ik heb nog wel 87 pc's op mijn werk staan en ben TOEVALLIG netwerkbeheerder 
Wat is dit voor project. Kan het prog hidden draaien met een interne proxy ? als de procy uitstaat merken de clients er nix van? uitleg graag
Ik kon op dpc site nix vinden
Wat is dit voor project. Kan het prog hidden draaien met een interne proxy ? als de procy uitstaat merken de clients er nix van? uitleg graag

Toch staat alles redelijk duidelijk in de FAQ dacht ik ? http://www.d2ol.com/index.htmlFairy schreef op 05 oktober 2002 @ 20:45:
Ok, ik wil ook wel aan een nieuw project grazenIk heb nog wel 87 pc's op mijn werk staan en ben TOEVALLIG netwerkbeheerder
maar goed..
Dit project is bezig om een kuur te ontwikkelen tegen Anthrax, Pokken en Ebola virus.
de client krijgt "candidates" om te evalueren tegen deze virussen. de resultaten worden terug gestuurd naar Sengent.
Er is GEEN proxy (nog?) voor dit project je kan evenwel wel handmatig de client "offline" zetten als tie eenmaal een aantal candidates binnen heeft.
Het aantal candidates die je binnen wilt hebben in clients "buffer" is instelbaar tussen 10 en 100 met stappen van 5. ( soms komen er iets meer in de buffer binnen)
De client vreet wel veel interngeheugen -> pakweg 50MB !
dus geheugen van minimaal 128 MB is wel gewenst.
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Volgens mij mag je geen clients ongevraagd op iemand zijn computer installeren?
Was toch ook zo'n rechtzaak met die RC5 gozer?
Was toch ook zo'n rechtzaak met die RC5 gozer?
Verwijderd
Hij is toch Netwerkbeheerder
Maar zoals Geintje al zegt, de client eet wel redelijk wat geheugen.. Dus als je 87 monster pc's hebt staan dan isset geen probleem, maar heb je ietwat mindere pc's dan kun je beter een ander project kiezen...
En die 87 pc's moeten ook op internet kunnen en niet al te langzaam zijn. Verder saved de d2ol client per candidate en kan er dus makkelijk ruim een uur aan werk verloren gaan als die pc ineens uit wordt gezet. Niet echt optimaal.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Pagina: 1