Nette output, alleen de DPCH is geeneens vol en we hebben ook geen nieuw lid, en dat terwijl de andere teams echt bakken vol met leden hebben! Dat kan natuurlijk niet, dus JIJ moet vandaag nog joinen Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Vraagje: Ik heb gister het een en ander geflushed, voor het eerst, nu wou ik vandaag even de boel reggen, maar mijn email adres die ik in de client heb ingevuld past niet in het hokje op de aanmeld pagina, hoe kan ik me dan wel aanmelden? Of moet ik de client opnieuw installeren met een korter email adres?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Heb je zolang e-mail adres dan?JustMe_ schreef op 03 oktober 2002 @ 10:20:
Vraagje: Ik heb gister het een en ander geflushed, voor het eerst, nu wou ik vandaag even de boel reggen, maar mijn email adres die ik in de client heb ingevuld past niet in het hokje op de aanmeld pagina, hoe kan ik me dan wel aanmelden? Of moet ik de client opnieuw installeren met een korter email adres?
Maar anders kan je ook contact opnemen met info@sengent.com (in het engels dan wel) en die kunnen je misschien verder helpen. Het zou natuurlijk zonde zijn om je al gedane werk te verliezen
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Hmmm vervelend.
Een beetje afhankelijk van hoeveel punten je al hebt gecrunched, kan je doen wat je zelf voorstelt (opnieuw installeren), of je kan proberen of ze het handmatig voor je in de database willen zetten (met het risico dat je er meer tijd aan kwijt bent om je probleem uit te leggen en KenW achter z'n vodden aan te zitten
). Dan kun je je probleem posten op het forum van sengent zelf:
http://forum.sengent.com/...imatebb.cgi?ubb=forum;f=7
Een beetje afhankelijk van hoeveel punten je al hebt gecrunched, kan je doen wat je zelf voorstelt (opnieuw installeren), of je kan proberen of ze het handmatig voor je in de database willen zetten (met het risico dat je er meer tijd aan kwijt bent om je probleem uit te leggen en KenW achter z'n vodden aan te zitten
http://forum.sengent.com/...imatebb.cgi?ubb=forum;f=7
Verwijderd
JustMe_ schreef op 03 oktober 2002 @ 10:20:

Dat hadden ze toch wel kunnen verzinnen zou je zeggen
* The-Source gaat de komende tijd niets meer outputten....
Ben ongeveerde 1e 1.5 maand niet met d2ol bezig
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
WAT?!?!klaasbram schreef op 03 oktober 2002 @ 13:26:
/me gaat de komende tijd niets meer outputten....
Als jij het niemand door verteld dan mag jij weten waarom
Als jij niet griz heet mag je het onderstaanden niet lezen
FF sparen voor een verjaardag flushje
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Pagina: 1