Vodafone " Live " Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.628 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al word de Panasonic X60 pas vanaf 1 april officieel ondersteunt, hij is nu al live! compatlible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 08:23:
Ook al word de Panasonic X60 pas vanaf 1 april officieel ondersteunt, hij is nu al live! compatlible.
die ondersteuning is ook maar een soort van marketing verhaaltje van vodafone, vanaf 1 april liggen die toestellen zeker pas in de city points ;) live compatible.. volgens mij is wap over gprs, een juiste browser, en de goede instellingen al voldoende, dus ik snap niet waar vodafone dit altijd vandaan haalt :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

JanAlesi schreef op 29 maart 2004 @ 07:42:
[...]

Ik ben bang dat het niet werkt je zal er wel een site moeten hebben daar maar proberen kan altijd, je zou verschillende gratis mail providers kunnen proberen zoals DSE, misschien dat die wel werken.
Suc6
hee, nog een vraagje he :) hoe weet ladot dat jij het bent die via hun (ongetwijfeld niet open-) smtp server een mail probeert te versturen? of is het dan omdat je je mail checkt (inlogt) en daarna gelijk via smtp een mail verstuurd dat ze dan weten dat jij dat bent of :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 13:09
Gully schreef op 29 maart 2004 @ 09:43:
[...]

hee, nog een vraagje he :) hoe weet ladot dat jij het bent die via hun (ongetwijfeld niet open-) smtp server een mail probeert te versturen? of is het dan omdat je je mail checkt (inlogt) en daarna gelijk via smtp een mail verstuurd dat ze dan weten dat jij dat bent of :?
U vraagt, wij beantwoorden( dat proberen we tenminste :+ )
Het wordt alleen gecontroleerd met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
tipje: als ik in mijn 3650 een mailbox aanmaak staat hij standaard op imap4 (of zoiets) aangezien je meestal gebruik maakt van pop3 moet je dat natuurlijk wel aangeven.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
ik wilde geen new topic openen, want ik vond dat het best hieronder kon (al is tie 2weken oud).

ik heb het volgende probleem,

ik ben in het bezit van een panasonic x60 met vodafone live! ik kan wel MMS ontvangen maar niet verzenden!

Als ik verzend krijg de ontvanger hem niet, terwijl ik hem wel op mun gallery op vodafone.nl zie!

wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 08:20

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Don3k schreef op 26 april 2004 @ 17:34:
ik wilde geen new topic openen, want ik vond dat het best hieronder kon (al is tie 2weken oud).
ik heb het volgende probleem,
ik ben in het bezit van een panasonic x60 met vodafone live! ik kan wel MMS ontvangen maar niet verzenden!
Als ik verzend krijg de ontvanger hem niet, terwijl ik hem wel op mun gallery op vodafone.nl zie!
wat doe ik verkeerd?
Niet 2 maar 4 wkn oud....anyway, wat vertelde de Vodafone Klantenservice jou? :)

Er vanuitgaande dat je een toestel met dienst van Vodafone hebt, zul je deze vast als eerste gebeld hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 26-04-2004 17:38 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Buzz_Lightyear schreef op 26 april 2004 @ 17:37:
[...]

Niet 2 maar 4 wkn oud....anyway, wat vertelde de Vodafone Klantenservice jou? :)

Er vanuitgaande dat je een toestel met dienst van Vodafone hebt, zul je deze vast als eerste gebeld hebben.
ze vertelden me dat ik voor ik MMS kon gebruiken een MMS moest versturen :S klonk beetje vaag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Don3k schreef op 26 april 2004 @ 17:45:
[...]
ze vertelden me dat ik voor ik MMS kon gebruiken een MMS moest versturen :S klonk beetje vaag |:(
Au contraire!

Door een MMS te versturen met je toestel (welke ook in de accept lijst van Vodafone staat) maak je kenbaar aan het netwerk dat jouw combo (toestel, IMEI, sim en nr.) in staat is om MMS te versturen/ontvangen.

Ga anders even terug naar de winkel en laat het hen instellen (zou zomaar een onbedoeld aangepaste instelling zijn)...

[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 26-04-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Buzz_Lightyear schreef op 26 april 2004 @ 17:49:
[...]
Au contraire!

Door een MMS te versturen met je toestel (welke ook in de accept lijst van Vodafone staat) maak je kenbaar aan het netwerk dat jouw combo (toestel, IMEI, sim en nr.) in staat is om MMS te versturen/ontvangen.

Ga anders even terug naar de winkel en laat het hen instellen (zou zomaar een onbedoeld aangepaste instelling zijn)...
damnz, toen ik hem had gekocht hadden ze hem al "ingesteld". net weer even verstuurt, de ontvanger kreeg een link + password om het plaatje op te halen :S. dat lijkt me niet echt de bedoeling van MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Don3k schreef op 26 april 2004 @ 17:52:
[...]
de ontvanger kreeg een link + password om het plaatje op te halen
Heeft de "ontvanger" wel een Vodafone Live MMS toestel?
duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Buzz_Lightyear schreef op 26 april 2004 @ 17:54:
[...]

Heeft de "ontvanger" wel een Vodafone Live MMS toestel?
duh
yup, ook van vodafone live (nu remember ik dat hij nooit MMS heeft verstuurd, dus vodafone naar vodafone lukt wel)

nu merk ik wel op, dat andere vrienden waarnaar ik iets verstuurd had allemaal t-mobile hadden, maar zij konden wel naar mij versturen :S

[ Voor 13% gewijzigd door Don3k op 26-04-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
is er eigenlijk een smtp server van vodafone live zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
ik hoorde dat je bij orange veel voordeliger kan internetten, komt er ook zoiets soortgelijks voor vodafone? Hoeveel kan je internetten ongeveer voor die 5 euro per maand? Vooral als je normale sites zoals www.tweakers.net wilt bekijken (p800 met opera)?

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

MIjn broertje heeft een Panasonic x60 gekocht.

Nu wil hij graag de WAP instellen. We hebben geen flauw idee hoe dit moet.

Kan iemand dit uitleggen (of een site geven waar dit uitgelegd staat)?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 11:45

Kappie

Tell me your secrets...

gewoon ff op de vodafone site kijken. daar kun je je wap instellingen gratis laten sms'en. heb ik ook gedaan,ging perfect.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

IK zal eens gaan zoeken dan. Thanx.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:54
*schop*

iemand al bekend met de nieuwe tarieven van live? surfen op live is nu onbeperkt, maar buiten live 0,75 euro per mb per sessie van 15 minuten :?

linkje : http://www.vodafone.nl/pr...%20is%20vodafone%20live!/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ja volgens mij is het onbeperkt als je een bundel heb en als je die niet hebt kost je het zoveel per mb of per tijd ofzo

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Heb geen zin om alle tarieven helemaal uit te zoeken, maar

Vodafone houd van 'heldere' tarieven:

Ga je buiten de Vodafone Live! Portal, dan betaal je per minuut. Maar als je meer dan 2MB (of zoiets dergelijks) binnen 15 minuten wil downloaden, dan betaal je weer meer. |:( :? 8)7 :X :|

Belastingsdiens Vodafone slogan:
"Makkelijker kunnen we het niet maken, goedkoper ook niet"

offtopic:
Sorry voor mijn smillie overkill, maar ik moest gewoon even mijn gevoel goed tot zijn recht laten komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 19-11-2004 00:28 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Ginz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:23:
Heb geen zin om alle tarieven helemaal uit te zoeken, maar

Vodafone houd van 'heldere' tarieven:

Ga je buiten de Vodafone Live! Portal, dan betaal je per minuut. Maar als je meer dan 2MB (of zoiets dergelijks) binnen 15 minuten wil downloaden, dan betaal je weer meer. |:( :? 8)7 :X :|
...
Ik ben het helemaal met je eens. Begrijp er ook geen hout van. Ik heb Vodafone gemaild of er ook gewoon nog databundels blijven bestaan, net zoals nu bv 2MB voor EUR10 etc. Zeker als je -net als ik- gebruik maakt van alleen GPRS-data buiten de echte Live-diensten om (pda verbinden met internet via GPRS enzo) dan heb je echt he-le-maal niets aan die nieuwe tarieven en is het niet "helder" wat je nu precies betaalt. Hier nog ff de quotes van Vodafone hierop:
Op dit moment biedt Vodafone dit zo aan. Wanneer dit verandert, zult u
hiervan op de hoogte worden gebracht. Of dit verandert in de toekomst of
zelfs komt te vervallen, is nog niet bekend.
...
> Het melden van uw klacht draagt bij aan de verbetering van onze
> dienstverlening. Als reactie op uw opmerking willen wij u het volgende
> laten weten:
>
> Bij Vodafone staat het belang van de klant altijd voorop. Al meer dan
> een jaar heeft Vodafone voor SMS zeer concurrerende tarieven.
>
> Vodafone is voortdurend op zoek naar nieuwe mogelijkheden en kijkt
> serieus naar de ontwikkelingen in de markt, zie als voorbeeld de
nieuwe
> tariefstructuur van Vodafone Live!, als daar aanleiding voor is,
zorgen
> we ervoor dat onze klanten waar voor hun geld blijven krijgen en zal
dit
> worden aangepast.
...
> > Graag willen wij uitleggen waarom Vodafone gekozen heeft voor deze
> > nieuwe tarieven.
> >
> > Uit onderzoek is gebleken dat de huidige Vodafone live! tarieven
niet
> > voor alle klanten even duidelijk zijn. Zo begrijpen veel klanten de
> > tarifering per Kilobyte (KB) niet. De klant weet nu niet goed
waarvoor
> > hij betaalt en ervaart het als prijzig. Deze onduidelijkheid werpt
> voor
> > de klant barrières op in het gebruik van Vodafone live! diensten.
> >
> > Met de nieuwe Vodafone live! tarieven speelt Vodafone in op de
> klantwens
> > tot meer transparantie in de tarifering. Zo krijgt u als klant met
de
> > nieuwe tarifering meer inzicht in de kosten verbonden aan het
gebruik
> > van Vodafone live!.
> > Daarnaast zijn Vodafone live! diensten in de nieuwe
tarievenstructuur
> > aantrekkelijker geprijsd.
> >
> > Tot slot maken de nieuwe Vodafone live! TeGoeden het voor u als
klant
> > een stuk aantrekkelijker om het uitgebreide pakket aan diensten
binnen
> > Vodafone live! te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom mijn Nokia 7610 niet ondersteund wordt door Vodafone Live?
Terwijl de 6600 wel ondersteund wordt. Deze zijn software matig zo goed als gelijk.
Is er geen manier om toch toegang tot de live diensten te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:11:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn Nokia 7610 niet ondersteund wordt door Vodafone Live?
Terwijl de 6600 wel ondersteund wordt. Deze zijn software matig zo goed als gelijk.
Is er geen manier om toch toegang tot de live diensten te krijgen?
Ga naar de VF website en laat je de WAP/Live instellingen voor de 6600 naar je toesturen. Als het goed is moeten die prime werken met je 7610

en inderdaad, de tarieven zijn compleet onduidelijk...
* Buzz_Lightyear gebruikt de VLive verbinding alleen voor email (non-VF mail :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
juist ik ook. maar als ik het goed lees betaal je dus 0,75 ct per 15 minuten. of je nou een paar bytes overstuur of 1 mb. met een bundel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Buzz_Lightyear schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:15:
[...]

Ga naar de VF website en laat je de WAP/Live instellingen voor de 6600 naar je toesturen. Als het goed is moeten die prime werken met je 7610

* Buzz_Lightyear gebruikt de VLive verbinding alleen voor email (non-VF mail :))
In het nieuwe prijsplan mag je daar voor elke mail een apart bedrag gaan betalen. Ik dacht € 0.10. Ook als het een mailadres is van een externe mailserver is.

Dat is namelijk een voordeel zegt Vodafone, bij KPN kan ja namelijk je eigen POP3 adres niet gebruiken, maar alleen je @imail adres. Maar Vodafone bied dat dus allemaal wel aan.

Fanatastisch dat Vodafone dat aanbied he?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Buzz_Lightyear schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:15:
[...]

Nee op de 7610 krijg je de text-versie

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Ginz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:21:
[...]

In het nieuwe prijsplan mag je daar voor elke mail een apart bedrag gaan betalen. Ik dacht € 0.10. Ook als het een mailadres is van een externe mailserver is.

Dat is namelijk een voordeel zegt Vodafone, bij KPN kan ja namelijk je eigen POP3 adres niet gebruiken, maar alleen je @imail adres. Maar Vodafone bied dat dus allemaal wel aan.

Fanatastisch dat Vodafone dat aanbied he?
nou echt enorm ja :( ik haal nu via de client op mn foon e-mails op van mn DDS POP-server, met een max. van 10Kb per bericht. In mijn huidige tariefplan (2 MB voor 10 euro) betaal ik dus MAX € 0,05 per e-mail, en dan nog weggelaten de e-mails die kleiner zijn!!! |:(

Als we nu allemaal mailen met een dergelijke klacht, dan heb je kans dat ze het alsnog aanpassen (voor mij gelden voor een 3/4 jaar nog de oude tarieven, maar voor straks wil ik dat wel anders zien...) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
je mag nu toch je live bundel opzeggen lijkt me als ze de tarieven wijzigen? ook lomp dat gebruikers hier helemaal niet van op de hoogte worden gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik werk bij telecompaper en we hebben 2 test telefoons gekregen van vodafone live umts te testen en ik vind het helemaal te gek echt strak gewoon tv kijken op je mobiel!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
dit is echt belachelijk

net gebeld :

ik heb een 5 euro bundel, dus 500 kb. afgesloten ergens in oktober. volgens vodafone klantenserivce val ik dus in de nieuwe tarieven. dan kan je een bundel hebben of niet, dan betaal je 0,75 euro per 15 minuten/per mb.

dus : 1 emailtje ophalen via je laptop/pda/telefoon kost je 0,75 euro. of het emailtje nou 10kb is of 1mb. als je dus 2 emailtjes binnen haalt ieder een half uur uit elkaar ben je 1,50 euro kwijt.

1 voordeeltje is dat je onbeperkt via live kunt surfen, voor 5 euro per maand dus.

als je geen 5 euro per maand betaalt, betaal je ook 0,75 euro per 15min/1mb per keer.

dus wat is het voordeel van een 5 euro bundel dan? helemaal niets als je alleen af en toe emails ophaalt.

met de oude tarieven kon ik 500 / gemid. 5kb per emailtje 100 emailtjes ophalen per maand. (en 5kb is al veel voor een mailtje)

ik vroeg of ik m'n bundel dan per direct op kon zeggen, omdat ik het totaal niet eens was met deze tarieven, en ik heb m'n bundel toch echt met de oude tarieven afgesloten. het antwoord was dat dit niet mogelijk was, maar het was te proberen via brief naar de vodafone klantenservice.

overigens moet je zelf maar bellen, als je niet oplet heb je dus zo een torenhoge rekening omdat vodafone de tarieven ongemeldt wijzigt.

[ Voor 3% gewijzigd door wibblemoo op 19-11-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb gisteren met de klantenservice gebeld en mij werd verteld dat de nieuwe tarieven alleen gelden als je een nieuw abonnenment afsluit in combinatie met een UMTS telefoon. Heb je dat niet, zit je dus nog in de oude tariefstructuur. Of dat nu werkelijk zo is weet ik niet, maar toch mooi dat ze de tarieven zo overzichtelijk hebben gemaakt dat de klantenservice er zelf ook niets meer van snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
de KS zei letterlijk tegen me dat het hebben van een data/live-bundel ism een mobileconnect card nu dus nutteloos is, omdat het dataverkeer zonder bundel net zo duur is.

mijn brief is onderweg iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

wibblemoo schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:55:
dit is echt belachelijk

net gebeld :

ik heb een 5 euro bundel, dus 500 kb. afgesloten ergens in oktober. volgens vodafone klantenserivce val ik dus in de nieuwe tarieven. dan kan je een bundel hebben of niet, dan betaal je 0,75 euro per 15 minuten/per mb.

dus : 1 emailtje ophalen via je laptop/pda/telefoon kost je 0,75 euro. of het emailtje nou 10kb is of 1mb. als je dus 2 emailtjes binnen haalt ieder een half uur uit elkaar ben je 1,50 euro kwijt.

1 voordeeltje is dat je onbeperkt via live kunt surfen, voor 5 euro per maand dus.

als je geen 5 euro per maand betaalt, betaal je ook 0,75 euro per 15min/1mb per keer.

dus wat is het voordeel van een 5 euro bundel dan? helemaal niets als je alleen af en toe emails ophaalt.

met de oude tarieven kon ik 500 / gemid. 5kb per emailtje 100 emailtjes ophalen per maand. (en 5kb is al veel voor een mailtje)

ik vroeg of ik m'n bundel dan per direct op kon zeggen, omdat ik het totaal niet eens was met deze tarieven, en ik heb m'n bundel toch echt met de oude tarieven afgesloten. het antwoord was dat dit niet mogelijk was, maar het was te proberen via brief naar de vodafone klantenservice.

overigens moet je zelf maar bellen, als je niet oplet heb je dus zo een torenhoge rekening omdat vodafone de tarieven ongemeldt wijzigt.
vreemd, mij werd tot 2 keer vermeld/gemaild dat mijn huidige tarieven ongewijzigd blijven, dit is ook niet meer dan logisch (hetzelfde geldt voor de belbundels, die zijn ook veranderd, maar ik heb eenzelfde bundel/prijs gehouden).

oh, wow, kun je nu onbeperkt surfen op de live sites!!! fantastisch!! |:( :P vooral ook die hoeveelheid gratis content, echt enorm... NIET dus! :( (gewoon het nieuws proberen te lezen kost je al knaken voor een Nu.nl abo enzo)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste