Vodafone " Live " Topic

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.629 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
wordt live nog inter-operabel met andere MMS-netwerken, zoals ben, en met 'gewone' abonnementen van vodafone + wirelessweb.

ik kan nl. nu geen mms'jes ontvangen (wel zo'n stomme weblink) van me vriendin die een 7650 + live heeft, gaat dat veranderen in de toekomst, of niet?

zo nee, weet iemand of ik mijn 6610 met vodafone 240 + wirelessweb 5 mb, kan laten upgraden naar vodafone live en kost dat meer?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14
Daar zijn ze wel aan bezig om 'inter-provider' MMS mogelijk te maken. Ben en Vodafone waren al een end onderweg meen ik, dus daar verwacht ik een deze maanden wel van dat het gaat kunnen. KPN (wat een verassing) zag het allemaal nog niet gebeuren en verwachte MISSCHIEN in 2003 wat te kunnen doen..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon vandaag gewoon een mms van Live naar Ben-MMS sturen en die kwam gewoon goed aan. ondanks enige vertraging van 4uur deed hij het met veel moeite met ophalen deed ie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Het blijkt zo te zijn dat je met BEN al naar O2 en naar Vodafone kan sturen!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Aangezien ik binnenkort de SE P800 ga kopen, wil ik natuurlijk ook op mijn P800 kunnen internetten.

Na het lezen van verschillende topics is er voor mij enige onduidelijkheid omtrent LIVE! en WireLess Web:

*Wat kan je met Vodafone LIVE! wat je niet met WireLess Web kan doen?
*Wat kan je met Vodafone WireLess Web wat je niet met LIVE! kan doen?

Oftewel, wat zijn nu eigenlijk de verschillen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ginz schreef op 04 februari 2003 @ 15:02:
Aangezien ik binnenkort de SE P800 ga kopen, wil ik natuurlijk ook op mijn P800 kunnen internetten.

Na het lezen van verschillende topics is er voor mij enige onduidelijkheid omtrent LIVE! en WireLess Web:

Ik heb precies dezelfde vraag! Maar ik wil zeker weten: Hebben ze beide een smtp server (e-mail versturen) én kan je op beide een MMS versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden een brief binnengekregen waarin stond dat ik een Vodafone Life! abo zou hebben afgesloten. Ik heb toen nog maar eens geprobeerd om naar hun wapsite (live.vodafone.com) te gaan en dat werkt nog enigszins ook nu, wel met allemaal 404's en een niet echt bijzondere layout, maar het is al beter dan eerst... MMS'en via de Vodafone servers werkt nog niet...

Het zou me nix verbazen als ze Live! en WirelessWeb aan elkaar gaan koppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Er is geen verschil tussen WirelessWeb en Live. Ik heb mijn WirelessWeb om laten zetten naar Live destijds, zodat ik een paar maand gratis kon MMSen. Verder is er geen verschil

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Laatst online: 20-01 18:05
waarom kan iemand dan wel van BenMMS een Live-MMS'je ontvangen, en ik het moet doen met een klote URL?

Want ik zelf heb Vodafone 240 + WirelessWeb, en me vriendin heeft vodafone 60 + Live.

Is er een mogelijkheid om mijn foon (Nokia 6610) te enablen voor MMS, wat technisch gezien kan die MMS'jes ontvangen

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De doelgroep van Live! en Wireless Web verschilt. Live! is gericht op jongeren, en mms toepassingen. Wireless Web is gericht op zakelijk gebruik en mobiele datacommunicatie. Daarom wordt Wireless Web aangeboden in tarieven exclusief BTW. Maar jongeren kunnen ook Wireless Web nemen en voor zakelijk gebruik is Live! ook prima geschikt. Als voorbeeld een makelaar, die 'voor een eerste indruk een fotootje maakt van een object, en dat snel kan versturen met mms.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Vodafone zijn ze bezig om dus de toestellen die MMS ondersteunen ook toegankelijk te maken voor de MMS die via Live wordt gestuurd. Maar dat kon nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Ik werd vandaag gebeld door een of andere noob van Vodafone, die wou me een Live!-abo aansmeren met een nieuwe telefoon erbij, dus ik vroeg wat ik daarmee dan allemaal kon:

Vodafone: Nou, emailen...
Ik: Dat kan ik nu ook al, er zit zelfs een emailclient in mijn telefoon.
Vodafone: En internetten...
Ik: Dat kan ik nu ook al als ik mijn laptop eraan hang...
Vodafone: Ja maar op je telefoon?
Ik: Ja ik kan ook wappen.
Vodafone: Maar niet in kleur zeker?
Ik: Toch wel.
Vodafone: Uhhmm ow, nou je kan er ook foto's mee maken...
Ik: Dat kan ik nu ook wel als ik er een camera onder hang.
Vodafone: Ow... En MMS'en
Ik: (gaap) dat kan ik nu ook al...
Vodafone: Ow... wat voor telefoon is dat dan, en wat voor dienst?
Ik: Gewoon een T68i met GPRS.
Vodafone: Is dat nieuw ofzo, heb ik nog nooit van gehoord?
Ik: Ik heb het nu bijna een jaar :)
Vodafone: Uhmmm... nou dan zult u wel niet zo veel interesse meer hebben.
Ik: Inderdaad :D

Ik heb daarna de Vodafone Live! site nog eens geprobeerd en die werkt nu ook op de T68i 8) (iig op de mijne, met R6A). Het url is http://live.vodafone.com. Ik moest de eerste keer wel mijn Vizzazi account omzetten naar een 'echt' Vodafone-account, maar dat was geen probleem.

Heeft iemand trouwens de MMS-settings van Vodafone want dat wil nog niet echt... (wel met nowmms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de P800 kun je het beste live nemen!!!!!
Ik spreek namens mij P800:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Laatst online: 12-09 11:53

duronbug

Step on it.....!

Hoeveel betaal je nu aan vaste kosten per maand met Vodafone Live in combinatie met Vodafone Izi ?

Word namelijk nergens verteld of getoond op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Via NowMMS een MMS'je naar 'echte' Vodafone Live! gebruikers sturen werkt nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de instellingen om buiten dat domme live menu je mail te checken? Met vizzavi was het makkelijk: pop3.vizzavi.nl en authsmtp.vizzavi.nl

Ik heb nu alleen dus via live.vodafone.com met mijn T68i mijn Vizzavi-adres omgezet naar een Vodafone-adres en pop3.vodafone.nl en authsmtp.vodafone.nl werken beide niet.

Weet iemand de goede adressen? Of ben ik gedoemd mijn mail nu niet meer via de handige pop3-client in de foon maar via het live-menu zelf te checken? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Huh, je kan toch nog steeds gewoon elke POP3-server die je maar wilt gebruiken? Ik wel tenminste :P

SMTP is nog steeds authsmtp.vizzavi.nl met je user/pass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53
Is het bij KPN normaal dat je GPRS abonnement moet aanvragen, indien je MMS wilt ontvangen en versturen of is er nog een andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Ik heb een nokia 3510i met GPRS en MMS support. Werkt vodafone live dan ook? Ik heb vodafone izi simkaart in zitten. Hoe kan ik live dan evt. instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
ygma!l schreef op 23 februari 2003 @ 13:33:
Ik heb een nokia 3510i met GPRS en MMS support. Werkt vodafone live dan ook? Ik heb vodafone izi simkaart in zitten. Hoe kan ik live dan evt. instellen?
Ik weet niet of 'prepaid live' uberhaupt mogelijk is. Maar je moet het in ieder geval bij vodafone laten instellen/activeren. Je neemt niet voor niet een 'live' bundel bij je normale abbo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

ygma!l schreef op 23 February 2003 @ 13:33:
Bellen met Vodafone klantenservice (555 voor prepaid) of het al mogelijk is.... wordt nl. elke dag veranderd.

volgens mijn laatste informatie kan het nog niet met dit toestel.
-- edit --
Kan al wel
Vodafone live! kun je ook combineren met een aansluiting op Vodafone iZi (prepaid). Handig als je geen contract wilt tekenen en geen aansluitkosten wilt betalen, terwijl je toch gebruik wilt maken van de Vodafone live! diensten. De kosten voor dit gebruik worden, net zoals de kosten voor bellen en SMS’en, afgeschreven van je beltegoed. Het versturen van een MMS bericht naar één mobiel telefoonnummer of e-mailadres kost 0,49 euro. Het ontvangen van een MMS bericht is gratis. Wil je naast MMS ook gebruik maken van de andere Vodafone live! diensten, dan betaal je 0,0244 euro per KB (25 euro per MB).
bron www.vodafone.nl

[ Voor 45% gewijzigd door Red op 23-02-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Maar dat wil niet zeggen dat het ook met elke telefoon kan die MMS ondersteunt...

De Nokia 3510i kan je volgens mij niet gebruiken icm Vodafone Live

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:12
Weet iemand of er binnenkort nog nieuwe toestelen komen voor Live? De huidige toestellen vind ik namelijk een beetje beperkt qua functies, Bluetooth of Triband zou wel welkom zijn.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Tom_Paris schreef op 03 maart 2003 @ 00:03:
Weet iemand of er binnenkort nog nieuwe toestelen komen voor Live? De huidige toestellen vind ik namelijk een beetje beperkt qua functies, Bluetooth of Triband zou wel welkom zijn.
Nokia heeft Bluetooth (data volgens mij alleen).... waarom tri-band ?!? GPRS is universal. Volgens mij kan ik zelfs instellen op mijn SharpGX-10 dat ik mocht er geen verbinding tot stand worden gebracht via GSM 900/1800 dat hij dan probeert met GPRS een verbinding tot stand probeert te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
DoRRoN schreef op 03 March 2003 @ 00:08:
[...]

Nokia heeft Bluetooth (data volgens mij alleen).... waarom tri-band ?!? GPRS is universal. Volgens mij kan ik zelfs instellen op mijn SharpGX-10 dat ik mocht er geen verbinding tot stand worden gebracht via GSM 900/1800 dat hij dan probeert met GPRS een verbinding tot stand probeert te brengen :)
Ik ga binnenkort naar New York (en daar zal ik zeker nog vaker gaan komen de komende jaren), dan heb ik triband nodig, volgens mij hebben ze namelijk nog geen GPRS in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom_Paris schreef op 03 March 2003 @ 11:41:
[...]

Ik ga binnenkort naar New York (en daar zal ik zeker nog vaker gaan komen de komende jaren), dan heb ik triband nodig, volgens mij hebben ze namelijk nog geen GPRS in de VS.
De panasonic gd 87 is een triband telefoon.. over gprs kan ik je niks vertellen.. ik werk nog niet lang genoeg in de citypoint 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 12:00:
[...]

De panasonic gd 87 is een triband telefoon.. over gprs kan ik je niks vertellen.. ik werk nog niet lang genoeg in de citypoint 8)
Maar ik heb gelezen dat de GD87 geen Java heeft, en dus niet van alle Live diensten gebruik kan maken. Mis je veel zonder Java?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee eigenlijk, wij hebben in de winkel allemaal een GX 10 dus die panasonic ben ik nog niet heel bekend mee.. Je kan met die panasonic gewoon Live! doen, het probleem licht hem alleen in de spelletjes die je kan downloaden.

(naar mijn idee dan heh, ik ben nog niet helemaal op de hoogte!! ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
ik heb een vraagje of de vdf live site kon ik eerst een link vinden om je paket mee samen te stellen, en zo kon je ook zien hoe duur je telefoon was, nu kan ik dat niet meer vinden.

weet iemand wat een dahrp gx10 kost met live 60, 25 sms, en 256kb live sites.
ik dacht iets van 229e

en nu met die actie erbij krijg je 50 terug en geen aansluitkosten word het toch wel intressant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Tom_Paris schreef op 03 March 2003 @ 11:41:
[...]

Ik weet niet hoe de situatie in NY nu is, maar van de zomer kon ik in Texas nog niet GPRS'en (met Voicestream, nu T-Mobile), wel bellen/smsen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

doubleduh schreef op 11 March 2003 @ 12:30:
[...]

Ik weet niet hoe de situatie in NY nu is, maar van de zomer kon ik in Texas nog niet GPRS'en (met Voicestream, nu T-Mobile), wel bellen/smsen iig :)
Maakt het niet uit dat in Amerika gebruik gemaakt wordt van CDMA ipv GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Laatst online: 08-09 17:20

xces

To got or not to got..

V-live heeft geen MMS, ze zeggen MMS te hebben, maar MMS via vodaphone live is dat je een gewoon smsje stuurt met een link naar de audiofile of het plaatje.. Beetje truukje dus... :)

Edit: Oh shit, 7 pagina's was dit al gezegd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xces schreef op 11 March 2003 @ 12:55:
V-live heeft geen MMS, ze zeggen MMS te hebben, maar MMS via vodaphone live is dat je een gewoon smsje stuurt met een link naar de audiofile of het plaatje.. Beetje truukje dus... :)

Edit: Oh shit, 7 pagina's was dit al gezegd dan?
Ben ik niet helemaal met je eens, als ik een mms vertuur naar een Ben MMS nummer komt deze gewoon aan, het is dus wel degelijk MMS. Zodra een toestel een MMS niet kan ontvangen wordt deze i.d.d als link omgezet in een smsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Laatst online: 09-05 11:37
*boot*

Voor alle usertjes die een 7650 hebben en niet kunnen mailen met het toestel, hier de settings, want ik weet dat de vodafone helpdesk er erg vaag over doet om deze mogelijkheid te benutten. Email is immers een heel stuk goedkoper als MMS en wordt daarom als bedreiging gezien voor het MMS-en, en ze scheepten mij altijd af met het antwoord "dan moet je onder live naar messages gaan" terwijl het niet live based hoeft.

je moet wel een vizzavi account hebben, thats it. (maar met alle waarschijnlijkheid heb je die toch wel...)

"Mailboxnaam"
- Vul hier een naam in, maakt niet uit.

"Toegangspunt in gebruik"
- Vodafone Live!

"Mijn e-mailadres"
- User@vodafone.nl

"Server uitgaande mail"
- authsmtp.vizzavi.nl

"Bericht zenden"
- Meteen

"server inkomende mail"
- pop3.vizzavi.nl

"Mailboxtype"
- POP3

Verder beveiligingen uit, en de user/wachtwoorden zijn key sensitive.

Nu heb ik een vraag, als ik in mijn mailbox verwijderde mail heb, blijven deze gewoon staan. en gaan niet weg. Hoe krijg ik deze uit mijn toestel? En bij sommige mailtjes krijg ik bij het openen een foutmelding, "Toep. Afgesl. mce USER 10" of USER 11 of 12. Hoe kom ik hiervanaf? en hoe open ik wel deze mail op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk je van effe je pagina verversen, dan is ie echt weg hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
MM- schreef op 11 March 2003 @ 12:49:
[...]

Maakt het niet uit dat in Amerika gebruik gemaakt wordt van CDMA ipv GSM?
Op de providers die dat hebben (Sprint ofzo denk ik) doet ie het niet nee, maar T-Mobile, AT&T (en nog 1tje) zijn daar gewoon GSM1900... Het netwerk van AT&T kon ik trouwens wel vinden, maar ik 'mocht' niet op het netwerk, ze hebben waarschijnlijk geen contract met Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik ga dus een samsung v200 aanschaffen icm vodafone 300. nu wordt mij gevraagd of ik er een GPRS of v-Live bundel bij wil. ik wil dus wel mms versturen af en toe internetten, wat is dan een geschikte bundel? (gprs of live) en hoe groot zou ie dan moeten zijn? (1, 2, 5, 10mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of jij er wel mee live op kan eigenlijk. Het is leuk dat ze het vragen, maar het moet wel kunnen, en zover ik weet zijn er nog geen instellingen voor live voor jou toetel, maar dat kan aan mij liggen. Je zit dus vast aan een gprs bundel. 1 mb weet ik uit ervaring is zomaar weg, dus ik zou een 5 mb bundel zeker adviseren, als ie niet bevalt kannie altijd omhoog en anders na 4 maanden naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de tarieven van die gprs bundels zien? voor de rest bedankt!

[edit]
slecht gelezen :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 15:26 . Reden: gprs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:12
Ginz schreef op 04 februari 2003 @ 15:02:

Verschil:

Vodafone LIVE! kan MMS versturen en ontvangen. That's it.

Verder nog een tip: via NowMMS(.com) kun je MMS-berichten groter dan 30k verzenden, die je vervolgens via elke provider kunt ontvangen. Dus video's, wavs etc. kun je nu praktisch gratis sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met het volgende probleem:
Ik ben nu in het bezit van de Samsung SGH v200 icm Vodafone 300 + 5mb live bundel. MMS zou dus gewoon moeten werken, maar doet het niet. Weet iemand de juiste instellingen? Ik heb nu bij de MMS instellingen staan:
Naam Profiel: Vodafone MMS
Verbindingstype: http://mmsc.mms.vodafone.nl (hier kun je letters + cijfers invoeren)
Beveiliging: Niet beveiligd (je kunt kiezen tussen beveiligd en niet beveiligd)
IP-adres: 192.168.251.150
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Inbelnummer Provider: live.vodafone.com (je kunt hier ook weer letters + cijfers invoeren)

Ik ben radeloos, wil mms'en :'(

edit: HET WERKT! (had bij verbindingstype .com ipv .nl :S)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, en gaat een MMS van mijn 5mb bundel af? dat hoop ik toch, anders heb ik die zowat voor niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Die 5Mb bundel is gewoon je GPRS data voorraad. MMS'jes worden daar dus vrolijk vanaf getrokken.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 08 mei 2003 @ 22:31:
Die 5Mb bundel is gewoon je GPRS data voorraad. MMS'jes worden daar dus vrolijk vanaf getrokken.... :)
Dat is dus niet waar (heb ik me laten informeren door citypoint medewerker). Een mms kost €0,49 en het gaat niet van je live-bundel af.
Live bundel is alleen bedoeld voor het bezichtigen van live-pagina's en ophalen en versturen van emails en wap-pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 08 mei 2003 @ 22:31:
Dat klopt dus niet... MMS kost je gewoon € 0,49 per stuk. Die 5 MB bundel heb je dan inderdaad voor niks. Je kan ook een 0 MB abonnement nemen (speciaal voor MMS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

MMS-en via www.nowmms.com is veel makkelijker (direct naar email etc) die gebruik ik nu iig als ik een mms verstuur eens in de maand ofzo :P is vast alwel gezegt,maar omdat ik het net weer las beveel ik dit aan,ook al ligt de dienst er soms uit

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slechte voorbereiding aan mijn kant :|
Waar kan ik mijn huidige adonnement dan aanpassen? (die 5mb bundel naar zon '0' abbo veranderen)
En gaat dat meteen in of moet ik nog wachten

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 01:40:
slechte voorbereiding aan mijn kant :|
Waar kan ik mijn huidige adonnement dan aanpassen? (die 5mb bundel naar zon '0' abbo veranderen)
En gaat dat meteen in of moet ik nog wachten
Als je eenmaal voor een Vlive 5mb hebt gekozen ben ik bang dat je dat niet meer zomaar naar een Gprs Zero kunt omzetten. Je zou het kunnen verlagen tot aan een Vlive 250kb abonnement. Dat gaat je dan iedere maand €5,- kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 01:47:
[...]

Als je eenmaal voor een Vlive 5mb hebt gekozen ben ik bang dat je dat niet meer zomaar naar een Gprs Zero kunt omzetten. Je zou het kunnen verlagen tot aan een Vlive 250kb abonnement. Dat gaat je dan iedere maand €5,- kosten.
Dat zou er nog mee door kunnen.
Als ik die wijziging aangeef, hoe lang duurt het dan voordat die intreed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een abonnements verlaging bij Vodafone kan pas na 4 maanden. Nadat je 4 maanden voorbij zijn gaat de abonnements verlaging per direct in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schriftelijk of telefonisch? Dan schrijf ik nu even iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 02:11:
Schriftelijk of telefonisch? Dan schrijf ik nu even iets.
Ik denk dat je hiervoor een Vodafone City Point moet bezoeken met je legitimatie bewijs en daar kunnen ze je abonnement verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, das hier in de buurt. Bedankt voor je hulp.

Trouwens, zou jij weten wat ik de komende 4 maanden met die in totaal 20mb zou moeten doen :). Ik ga me morgen de nokia 7250 halen (ivm het ontbreken van sommige voor mij toch wel belangrijke functies op de samsung v200). De schoonheid verleidde me om het apparaat te kopen.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je net als ik vaak met de trein of ander vorm van openbaar vervoer reist, zou ik je aanraden om vaker je email te lezen of mensen te emailen. Je kunt vlive pagina's gaan bezoeken. Soms zitten er wel een paar leuke tussen. Je zou ook via een wappagina je msn kunnen activeren en met je gsm kunnen msn'en. Zo maak je je 5m p/maand wel op hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om terug te komen op dat email. Dat is dus niet mogelijk met de v200. Java kent de v200 ook niet. En over die vlive paginas bezoeken; ik verwijs nu naar je uitspraak over dat de 7250 net zo min met vlive kan als de v200, dit blijkt dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 02:32:
Om terug te komen op dat email. Dat is dus niet mogelijk met de v200. Java kent de v200 ook niet. En over die vlive paginas bezoeken; ik verwijs nu naar je uitspraak over dat de 7250 net zo min met vlive kan als de v200, dit blijkt dus niet zo.
Stom stom stom van me |:(
Je hebt gelijk - je bent helaas verkeerd geinformeerd.
Het beste is denk ik dat je naar een CityPoint gaat en daar duidelijk maakt
dat de gsmboer je totaal verkeerd heeft geinformeerd en dat je een oplossing zoekt voor jouw probleem. Misschien zijn ze zo aardig om je V-live contract teniet te doen en zodoende ben je verlost van je probleem. Succes ermee!

Ja het is laat! Dus ik ga maar slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 22:35:
[...]

Dat is dus niet waar (heb ik me laten informeren door citypoint medewerker). Een mms kost €0,49 en het gaat niet van je live-bundel af.
Live bundel is alleen bedoeld voor het bezichtigen van live-pagina's en ophalen en versturen van emails en wap-pagina's.
Een MMS is net zo goed GPRS verkeer dus die gaat net zo hard van je voorraad af, geloof mij maar..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 09 May 2003 @ 11:42:
[...]

Een MMS is net zo goed GPRS verkeer dus die gaat net zo hard van je voorraad af, geloof mij maar..... :P
Helaas heb je niet gelijk. Een grps zero klant hoeft bv niet te betalen voor het versturen van het mms behalve de standaart mms kosten van € 0.49 - en daar weet ik alles van. Geloof me maar.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las vandaag iets over Vodafone live zero of zo?
ook hier op got en dat zou gratis zijn wat kan je daar precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik Vodafone Live is het mij opgevallen dat ik amper iets doe met de V-live pagina's. Het was me verteld dat er interessante dingen er tussen stond. Willen degenen die gebruik maken van de Vodafone Live Wap pagina's hier zijn top5 (vlive pagina's inclusief de catergorie waarin het is ingedeeld zodat we het ook kunnen bekijken) noteren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 07:55:
Sinds ik Vodafone Live is het mij opgevallen dat ik amper iets doe met de V-live pagina's. Het was me verteld dat er interessante dingen er tussen stond. Willen degenen die gebruik maken van de Vodafone Live Wap pagina's hier zijn top5 (vlive pagina's inclusief de catergorie waarin het is ingedeeld zodat we het ook kunnen bekijken) noteren? :)
Klopt, ik heb een Live abbo op mijn P800 met 5MB data en dat heb ik gedaan om te kunnen e-mailen, icq'en (myBuddies), mms'en en surfen (Opera). Op de Vodafone Live-sites kom ik nooit.

Sites waar ik wel veel kom zijn pda.tweakers.net, www.allaboutsymbian.com/mobile, mmm.kranten.com, google en nog een hele zooi meer.

Check ook even www.wapworld.nl en kies daar uit het menu links Wap Diensten, dan kom je zoveel wap urls tegen tot je er scheel van ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:27:
[...]

Helaas heb je niet gelijk. Een grps zero klant hoeft bv niet te betalen voor het versturen van het mms behalve de standaart mms kosten van € 0.49 - en daar weet ik alles van. Geloof me maar.. O-)
Hij heeft hier helemaal gelijk in,
ben maar blij, het gaat NIET van je live/GPRS voorraad af..
want wat denk je dat de prepaid-klanten dan zouden betalen met een zero-acces soc?? zou een beetje duur worden, en 49ct is al duur genoeg voor zo'n berichtje...
om een eind te maken aan de verwarring heb ik het in gemini bij mn eigen nr nog eens nageken.
MMS = 49 ct en verder komt daar niets meer bij en gaat r niets van je databundel af. Dit komt omdat het via het MMS-C gaat en niet gewoon via de APN van live.vodafone.com

succes allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Voor de duidelijkheid, kan je als je een toestel die MMS heeft (SE T610) een Live abonnement afsluiten en dan gebruik maken van GPRS? dus MMS én Wappen?

Ik begrijp dan dat je dan niet de Live! sites kan bekijken tot dat de telefoon ondersteund wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door wrcveen op 01-06-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op 01 juni 2003 @ 14:56:
Voor de duidelijkheid, kan je als je een toestel die MMS heeft (SE T610) een Live abonnement afsluiten en dan gebruik maken van GPRS? dus MMS én Wappen?

Ik begrijp dan dat je dan niet de Live! sites kan bekijken tot dat de telefoon ondersteund wordt.
Je kunt dan het beste naar een Vodafone City Point gaan en daar een GPRS zero account laten openen. Je kunt dan via GPRS wappen en MMS ontvangen en versturen met je T610. Je kunt helaas de live-pagina's niet bekijken en zodoende niet deelnemen aan downloaden van games en ringtones via v-live. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Ik kan niks vinden over dat zero abonnement. De goedkoopste die ik vind van Wireless Web is 1MB voor €8,40 ex. Hoeveel kost één MB dan bij zo'n zero abbo?

op http://www.vodafone.nl/2_xx.asp?cnid=227&qas=471 staat wat ik heb gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door wrcveen op 01-06-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op 01 juni 2003 @ 15:42:
Ik kan niks vinden over dat zero abonnement. De goedkoopste die ik vind van Wireless Web is 1MB voor €8,40 ex. Hoeveel kost één MB dan bij zo'n zero abbo?

op http://www.vodafone.nl/2_xx.asp?cnid=227&qas=471 staat wat ik heb gevonden.
Een zero-abonnement is gratis. Je hebt dit nodig om een mms te kunnen bekijken of anders te kunnen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 15:21:
[...] Je kunt helaas de live-pagina's niet bekijken en zodoende niet deelnemen aan downloaden van games en ringtones via v-live. :+
IMO mis je dus niet veel hoor als je geen officiele Live! sites kan bezoeken want voor heel veel Live! content (informatie maar ook games/ringtones/wallpapers etc.) moet je nog een keer extra betalen! terwijl al deze zooi ook gewoon op het Internet te vinden is, vaak voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 15:56:
[...]

Een zero-abonnement is gratis. Je hebt dit nodig om een mms te kunnen bekijken of anders te kunnen versturen.
Maar wat zijn de kosten dan per Kb of Mb die je verstuurd?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tentacle1 schreef op 01 June 2003 @ 16:59:
[...]

Maar wat zijn de kosten dan per Kb of Mb die je verstuurd?
Een MMS versturen kost je alleen €0.49 - daar ben je dus snel klaar. Je mag tot 33kb een MMS vullen met (een) foto('s) en met tekst en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:30
Ik heb nu een Nokia 3650 met Vodafone Izi. Vodafone Live werkt, maar verder kan ik het internet niet op ofzo. Opera/WirelessIRC/email werken niet, alleen live sites, email via vodafone live en wat ingebouwde koppelingen (club nokia en realnetworks). Hoort dit zo? Of is er een mogelijkheid om wel het hele internet op te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Om het internet op te kunnen moet je de instellingen van VF Life! kopieren naar een nieuw toegangspunt en vervolgens het ip-adres van de gateway op 0.0.0.0 zetten of dat veld helemaal leeghalen

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:30
ErectionJackson schreef op 01 juni 2003 @ 19:49:
Om het internet op te kunnen moet je de instellingen van VF Life! kopieren naar een nieuw toegangspunt en vervolgens het ip-adres van de gateway op 0.0.0.0 zetten of dat veld helemaal leeghalen
Ik heb het geprobeerd, maar ik krijg geen pakketje over de lijn gestuurd. Resolven van DNS namen lukt al niet, dit gaat pas op het moment dat ik een BT verbinding met de pc heb. Maar dan kan ik nog steeds niet verbinden met sites of irc. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
wrcveen schreef op 01 juni 2003 @ 15:42:
Inmiddels na gevraagd, schrik niet: €25 per MB (€0,0244 per KB)

Verstandiger is dus om een 1 MB abbo af te sluiten voor dus €8,40 ex (€10,-) wat ik dus heb gedaan, daarna betaal je ook nog €10,- per extra MB. Aan één MB zit je toch wel gauw per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Ik zal eens wat duidelijkheid scheppen over de gebakken lucht die men nu voor veel te veel geld aan het aanschaffen is... Even ter vergelijking...
* duurste pakket bij vodafone = zero voor 25 euro per MB
* bij KPN 10 euro voor de 1e MB, daarna 12,50
bij beide knakkers gaat het om een abonnement op live/i-mode waar je niet zomaar vanaf komt
* t-mobile: 29 euro per mb
* orange: 3 euro per mb (minimale afname 2 mb/maand)
* O2: 1,50 per mb (zonder extra abo of wat dan ook, gewoon meteen te gebruiken)
alle prijzen worden per kb verrekend

En je dan eens afvragen welke gebakken lucht nou voordeliger is ? Verder, terugkomend op vodafone... vind je het niet raar dat je straf krijgt voor meer bellen dan dat je van tevoren belooft... stel je bedenkt van tevoren dat je 300 minuten wel opbelt, niks aan de hand, vergeleken met 240 minuten is dat maar 4,50 extra per maand, maar je bedenkt dat niet van tevoren en bent voor die 60 minuten a 30 cent uiteindelijk 18 euro kwijt !!!

Dat is raar !!! Zelfde geldt voor KPN. Hmmm, even vergelijken hoor. T-mobile sim-only... 5 eurocent per minuut... da's weinig man, even wat anders dan die 30 cent per minuut als je 1200 minuten per maand belt !!!

Gooi het eens in een excel sheetje en zo en ga maar eens vergelijken. Vodafone & KPN = hele dure gebakken lucht !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Oh ja... Live en I-mode zijn niets meer dan dure portals, meer niet. Portals met zware plaatjes die traffic genereren, met links naar beltonen a 1,10 per stuk, nee voor dat live en i-mode zelf hoef je het niet te doen, maar voor gprs toegang kan het wel interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephane schreef op 03 June 2003 @ 23:00:
Ik zal eens wat duidelijkheid scheppen over de gebakken lucht die men nu voor veel te veel geld aan het aanschaffen is... Even ter vergelijking...
* duurste pakket bij vodafone = zero voor 25 euro per MB
* bij KPN 10 euro voor de 1e MB, daarna 12,50
bij beide knakkers gaat het om een abonnement op live/i-mode waar je niet zomaar vanaf komt
* t-mobile: 29 euro per mb
* orange: 3 euro per mb (minimale afname 2 mb/maand)
* O2: 1,50 per mb (zonder extra abo of wat dan ook, gewoon meteen te gebruiken)
alle prijzen worden per kb verrekend

En je dan eens afvragen welke gebakken lucht nou voordeliger is ? Verder, terugkomend op vodafone... vind je het niet raar dat je straf krijgt voor meer bellen dan dat je van tevoren belooft... stel je bedenkt van tevoren dat je 300 minuten wel opbelt, niks aan de hand, vergeleken met 240 minuten is dat maar 4,50 extra per maand, maar je bedenkt dat niet van tevoren en bent voor die 60 minuten a 30 cent uiteindelijk 18 euro kwijt !!!

Dat is raar !!! Zelfde geldt voor KPN. Hmmm, even vergelijken hoor. T-mobile sim-only... 5 eurocent per minuut... da's weinig man, even wat anders dan die 30 cent per minuut als je 1200 minuten per maand belt !!!

Gooi het eens in een excel sheetje en zo en ga maar eens vergelijken. Vodafone & KPN = hele dure gebakken lucht !!!
Beter dure gebakken lucht als GEEN lucht! :Z
Trouwens waarom kies je voor 1mb €25? Je kunt ook een vodafone live abo nemen met 1mb voor €10. Als je dingen gaat vergelijken doe het dan wel op een eerlijke wijze alsjeblieft! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

verklaar "geen gebakken lucht" dan eens ? Volgens de laatste metingen is het niet alleen Vodafone die goed uit testen komt. Ik ben er van overtuigd dat Vodafone een goed netwerk is, maar als je rekening tot 3 keer zo hoog is dan is heroverwegen in mijn ogen wel noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met die aanbieding van de eerste 3 maanden?

Normaal betaal je voor een vodafone live 10 voorraad, €10,- per maand en daar krijg je dan dus voor:
1mb downloaden van data, maar wat als je daarmee over de 1mb gaat, gaat die dan automatisch verder en lopen de kosten hoog op of kan je max. 1 mb downloaden?

Verder dan over die aanbieding, eerste drie maanden, bezoeken van de gratis live sites en mms is gratis?
Dus je kan zoveel mms berichten sturen als je wilt zonder kosten? En hoe zit het met de ringtones die je gratis kan krijgen(dus waar je geen extra kosten voor heoft te betalen), maar je alleen voor de downloadkosten hoeft te betalen, hoe zit dat in de eerste 3 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevy78
  • Laatst online: 01-08-2004
ja 1 tip : als je online wil zijn met je mobiel.
koop een nokia 3650 ( of een andere die het kan )
daar zit een modem in die dus gewoon voor mij naar xs4all uitbeld en daar de mail ophaald, en ik heb ook live maar dat gebruik ik nu dus niet meer :(
moet ik nog even fixen dat ik het kan opzeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik heb de juiste instellingen, maar mijn T610 wordt nog niet ondersteund, want als ik naar de homepage ga krijg ik "Uw telefoon is niet geschikt voor Vodafone live! klik hier om naar de Vodafone WAP-site te gaan".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chevy78 schreef op 13 juni 2003 @ 10:01:
daar zit een modem in die dus gewoon voor mij naar xs4all uitbeld en daar de mail ophaald, en ik heb ook live maar dat gebruik ik nu dus niet meer :(
zou je daar wat meer over kunne vertelln? ik ga binnenkort deze telefoon kopen. Ik heb overigens wanadoo cable mocht het uitmaken.

enneh
Met de Nokia 3650 heb je nu video & audio! Bekijk het actuele journaal, trailers van de nieuwste films, muziekclips en meer.

Ga naar Vodafone live!

Kies 'Downloads'

Kies 'Video & Audio'

Maak je keuze uit: Nieuws, Film, Fun, Muziek of Erotiek

Selecteer een video- of audioclip

Kies vervolgens 'Afspelen'

De 'RealOne player' start nu automatisch op. Na 8 à 10 seconden start het afspelen van de clip. Wanneer de clip is beëindigd, kun je met de 'Terug'-knop weer terug naar de pagina waar je de clip gestart hebt.
weet iemand hoeveel zo'n filmpje (uit ervaring?) ong. kost?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een siemens s55 en ik wil graag vodafone live.
Maar nu heb ik de suffe helpdesk gebeld en die zeggen dat het niet kan.

Heeft iemand de siemens s55 en vodafone live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suffe helpdesk?

het kan ECHT niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
chevy78 schreef op 13 June 2003 @ 10:01:
Dit is wel heel interessant.
Ik wil ook vanaf mijn telefoon bij mijn mail thuis kunnen komen. Als je gewoon een ordinaire inbel-verbinding kunt maken, ben je volgens mij stukken goedkoper uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
de Sharp GX10 is echt leuk, ik ken iemand die hem heeft, en die spelletjes zijn echt verslavend

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach heb em ook,had een nieuwe phone nodig,kon de phone gratis krijgen,maar gedaan,vandaag of morgen maar ff de live naar het laagste aantal kb's zetten,gebruik het toch nooit meer denk ik
tis best een geinige telefoon ja,het belt,daar gaat het om ;) al lijkt dat niet meer zo tegenwoordig

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBart
  • Laatst online: 11-02 20:38

BigBart

Memento Mori

Weet iemand of er al meer duidelijkheid is over de ondersteuning van andere GSM's dan die standaard ondersteunt worden (nokia 3650 + 7650, sharp gx10 en panasonic gd87).

Want ik zou graag willen weten of ik met de nokia's: 6610, 7210 en 7250 en de sonyericssons: t68i en p800 al Live!-site kan bezoeken. Kan er nu alleen maar mee wappen en mms-en :(

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

bij mij ligt vodafone er op het moment uit.
in maastricht.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Vodafone Live! wordt nu ook ondersteund op de Sony Ericsson T610 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
wrcveen schreef op 03 July 2003 @ 17:29:
Vodafone Live! wordt nu ook ondersteund op de Sony Ericsson T610 !!
Officieel of Officeus ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Duncan schreef op 03 July 2003 @ 19:53:
[...]

Officieel of Officeus ? :P
Het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of het aantal toestellen voor Vodafone Live nog wordt uitgebreid?

Zo ja, wordt de Siemens s55 dan ook een toestel voor Vodafone Live? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik heb nu een 6100 en een 7250, allebei met een Live zero abo om te kunnen MMS'en, maar ik ben al een paar keer gebeld door Voda dat ik hoge korting krijg als ik m'n abo verleng (de gebruikelijke aanbieding, zeg maar). Maar ik zou dat graag doen icm met de N-gage die in november uitkomt. Of een ander leuk toestel natuurlijk, maar bij 117 kom ik niet veel verder.

Ze zeiden enige tijd geleden ook al dat ze niet met zekerheid konden zeggen of, en zo ja, welke toestellen nog meer Live zouden ondersteunen, kort daarop werd ook de 3650 ondersteund.

Maar goed, ik zal die mazzel van verlengen met Live en voor cheap de N-Gage wel weer niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-gage is nog lang niet uit dus als je je contract binnenkort moet verlengen geef ik je erg weinig kans...

Over of er nog meer toestellen uitkomen...
vodafone kan daar nix over zeggen omdat ze dat niet mogen en omdat ze het egt niet weten!
kwam vorige week tijdens vakantie bij citypoint in oosterhout!
toen zag ik opeens de se t610 staan met vodafone Live!
die gasten wisten nog minder over de mogelijkheden van het toestel dan ik (nix dus)
omdat tie zo giga nieuw was..

verkoper vertelde medat ze niet eens wisten dat tie uitkwam er stond maandagochtend gewoon een stapel dozen met se t610's klaar om verkocht te worden...

btw als iemand zat te twijfelen over het wel of niet nemen van vodafone live en icm met welk toestel!
Ik ga 100% voor de T610...ik heb mn vriendin aan de kant gezet want ik heb de ware eindelijk gevonden... wat een wijs ding...en eindelijk eentje die niet mega groot is (erg klein zelfs en WEL alles maar dan ook egt ALLES ondersteunt vb.: infrarood, java, BLUETOOTH, je kan je tel volledig synchroniseren met outlook en andere dingen met je pc (foto's, wat bijv bij die sharp niet kan)
Ik heb um ff in mn handen gehad...ik d8 eerst dat er geen camera opzat maar die zat gewoon verstopt want in tegenstelling met de andere live! telefoons is dit geen uit de kluitengewassen familiekoelkast...

Dus eindelijk ben ik eruit...ik ga voor de T610 met alle duidelijkheid ik was Nokia-fan maar die 3650 en 7650 zijn me toch egt te groot en de nieuwere (zonder live weleenswaar) zijn niet zo goed qua beeldscherm en mogelijkheden (denk aan 3510i, 6100,7250 die allen een bagger onduidelijk beeldscherm hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N-Gage komt eind november uit in Nederland, hoewel hij al wel op 'tour' is gweest op de mega-festatie. Dit waren overigens beta uitvoeringen en niet representatief voor het uiteindelijke model. En op zich is november niet heel ver meer weg... ;~P

Ik hoef natuurlijk niet te verlengen. Kan altijd nog wel en ik heb ook geen haast. Op zich vind ik het een slechte zaak van Vodafone om zo te werk te gaan. Ik kan me voorstellen dat als ze eerder aankondigen wat de nieuwe toestellen zijn, dat dit marketing technisch ook veel beter zou zijn, maar goed, ze zullen wel hun redenen hebben. Ondertussen wacht ik wel gewoon af... Ennuh, die N-Gage gaat er zeker komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 13:09
big kick

Na zoeken via GoT & goegel nog geen antwoord dus hier maar eens proberen.

Ik was een E-mail (geen vodafone) adres aan het instellen op mijn Nokia 3650 en het verbinden via live en binnenhalen werkt perfect alleen het verzenden lukt dus niet.
Ik heb geprobeert met authsmtp.vizzavi.nl en met authsmtp.vodafone.nl maar die werken dus geen van 2 :(

wie oh wie heeft de oplossing ...................

Edit: opgelost :) niet de uitgaande mailserver van vodafone maar van mijn mail provider ingevuld (na een tip _/-\o_ ) en het werkt nu 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Ad de Jong op 26-03-2004 22:09 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

JanAlesi schreef op 26 maart 2004 @ 18:17:
big kick

Na zoeken via GoT & goegel nog geen antwoord dus hier maar eens proberen.

Ik was een E-mail (geen vodafone) adres aan het instellen op mijn Nokia 3650 en het verbinden via live en binnenhalen werkt perfect alleen het verzenden lukt dus niet.
Ik heb geprobeert met authsmtp.vizzavi.nl en met authsmtp.vodafone.nl maar die werken dus geen van 2 :(

wie oh wie heeft de oplossing ...................

Edit: opgelost :) niet de uitgaande mailserver van vodafone maar van mijn mail provider ingevuld (na een tip _/-\o_ ) en het werkt nu 8)
hmmm...welke provider is dat? want als ik de smtp server van mij instel (DDS) dan werkt het niet, omdat dds alleen smtp toestaat als ik ook op hun netwerk zit (als ik inbel werkt smtp bv gewoon wel...)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Heb mijn site gehost bij Ladot, de inkomende mail is daar "popmail.activeisp.com" de uitgaande "smtpmail.activeisp.com"
Ik heb daar een adres aangemaakt spec voor mijn 3650@........enz enz

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

JanAlesi schreef op 28 maart 2004 @ 21:54:
Heb mijn site gehost bij Ladot, de inkomende mail is daar "popmail.activeisp.com" de uitgaande "smtpmail.activeisp.com"
Ik heb daar een adres aangemaakt spec voor mijn 3650@........enz enz
hmm oke thanx :) om mail te kunnen versturen zal ik moeten blijven inbellen vrees ik, tenzij ik bovenstaande smtp eens gebruik, wie weet :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Gully schreef op 29 maart 2004 @ 01:13:
[...]

hmm oke thanx :) om mail te kunnen versturen zal ik moeten blijven inbellen vrees ik, tenzij ik bovenstaande smtp eens gebruik, wie weet :)
Ik ben bang dat het niet werkt je zal er wel een site moeten hebben daar maar proberen kan altijd, je zou verschillende gratis mail providers kunnen proberen zoals DSE, misschien dat die wel werken.
Suc6

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste