"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
- Panasonic EB-GD 87
- Nokia 7650

Dit zijn de, door vodafone goedgekeurde toestellen. Er gaan er zeker meer bij komen.
Bijvoorbeeld de SE P800 natuurlijk
-
Human Bobby
-
Niet dus, er zijn nog maar 3 modellen die goedgekeurd zijn!!Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:40:
Alle toestellen die GPRS ondersteuentijd voor P800 en nu zeker, ik ben razend benieuwd. Een vriend van mij heeft de pilot doorlopen en ik moet zeggen zag er netjes uit!
de rest moet nog volgen
Die Sharp moet trouwens echt VET zijn
-
Een medewerkster vertelde mij dat het binnen een maand groot 'live' zal gaan.
Maar ik kan op internet vrijwel _niets_ hierover vinden. Alleen wat vage persberichtjes enzo. Nergens testinstellingen
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Justice schreef op 03 oktober 2002 @ 15:45:
waarom weer een nieuwe "standaard"?
?? Dit is gebaseerd op nieuwe open standaarden, dat i-mode verhaal van KPN juist niet. O2 en Ben gaan van dezelfde open standaarden gebruik maken
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Tuurlijk, voor jou altijd
http://www.esato.com/boar...c.php?topic=10977&forum=2
Daar staat iemand die heeft MMS met vodafone werkend, probeer ff contact met hem op te nemen.
Verwijderd
Het is een directe aanval op I-Mode.
Zij zien I-Mode als een kindergadget, en proberen ook de professionele markt mee te pakken. hmz dat was 2 maanden geleden. Is wel wat vertraagd.
/En nog wat: Ze hadden het dus ook over bijv. VPN op je mobiel dat je dus van thuis kan werken enzo. Meer details heb ik niet.
Nee, zij zien I-mode niet als een kindergadget maar, als een leuk opstapje.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 17:06:
Wat ik hoorde van een Vodaphone rep.
Het is een directe aanval op I-Mode.
Zij zien I-Mode als een kindergadget, en proberen ook de professionele markt mee te pakken. hmz dat was 2 maanden geleden. Is wel wat vertraagd.
/En nog wat: Ze hadden het dus ook over bijv. VPN op je mobiel dat je dus van thuis kan werken enzo. Meer details heb ik niet.
KPN heeft de klant duidelijk gemaakt wat je tegenwoordig kan doen met je mobiel, en Vodafone gaat daar gewoon met de overtreffende trap overheen.
`K geloof dat Vodafone HEEL blij is met I-Mode
-
Verwijderd
Vodafone doet het op de zakelijke markt behoorlijk goed , dus ik verwacht best veel van hun variant..
Ik hoor vanavond dat Vodafone nieuwe klanten tot 31 januari maar 5 euro per maand laten betalen voor alle diensten.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 20:24:
I-mode IS een kindergadget.
Vodafone doet het op de zakelijke markt behoorlijk goed , dus ik verwacht best veel van hun variant..
Dat betekend dat je kan " live-en en mms-en" zoveel als je maar wil
-
Verwijderd
NouErectionJackson schreef op 03 oktober 2002 @ 17:02:
Ja dat probeer ik al een tijdje, maar geen reactie
/me is webwatcher
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:15:
Nou ben vanvaond weer fijn onlinedus go ahead.. ik help je wel..
Geweldig dank je! Mocht je in de gelegenheid zijn om een mailtje te sturen, vind ik het ook geen probleem natuurlijk
Hier komt ie
How to set up your SonyEricsson T68i
How to configure your SonyEricsson T68i to use Tactel Funk - MMS Demo Center
1. You need a working Data account (GSM Data or GPRS) (see your operators homepage)
2. In the main menu select "Messages"
3. Select "MMS"
4. Select "Options"
5. Select "WAP profile"
6. Select "Create new" and give it a name like "Tactel Funk"
7. Select "Connect using" and select a working data account
8. Select "IP address" and enter the IP to Tactel Funk (212.247.44.210)
9. Save
10. (Phone to Phone users only) Go back to main menu and select "WAP Services" followed by 8 "Options". In the next menu choose "Wap Profiles". Click on the new Profile you created in step 6 ("Tactel Funk"), followed by "Edit". Step down to choice 4 "User id", and enter you phone number (With country code and +). Save and return to MMS menu.
11. Go back and select "Message server". You can put any value here since Tactel Funk has the WAP GW integrated. There needs to be a value here for the MMS function to be enabled in the phone.
Note: The WAP profile used must be set to Connection oriented data mode (Default)
Your phone is now ready for the world of MMS
Verwijderd
Waarom gebruiken ze gewoon niet een standaart en niet om het jaar een andere, met een andere aanbieder met een andere telefoon?
Het is een standaard: het werkt met GPRSVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 12:33:
Wap, I-Mode en nu dus Live.
Waarom gebruiken ze gewoon niet een standaart en niet om het jaar een andere, met een andere aanbieder met een andere telefoon?
-
het zelfde dan I-modedoubleduh schreef op 05 oktober 2002 @ 18:22:
die v-life sites worden toch wel gewoon XHTML basic/mobile + CSS (WAP 2.0 dus)?
-
ik ben er trouwens achter gekomen (mij graag verbeteren als het fout zeg) dat je met de SE P800 ook gewoon kan gaan internetten (html, www enz..) en ook cHTML.
Daar heb je dus na mijn mening geen "live" abo`tje voor nodig alleen maar een GPRS abo`tje. (volgens mij gaat dan niet lukken met de 7650 ofzo.)
Wat Vodafone ook gaat introduceren met "Live" is e-mailen met je bestaande pop3 adres.
Maar dat kan met de P800 volgens mij ook gewoon zonder dat "live"
-
Maar ja, wat is er eik nieuw aan pop3 email, kan op beetje recente (Sony) Ericsson nu ook wel
-
Wat wil je hiermee zeggen?ginz2002 schreef op 16 oktober 2002 @ 10:13:
hier de Sharp GX 10
Verwijderd

* |sWORDs| Werkt niet bij vodafone, kent er ook niemand, heeft geen vodafone.
"Kwam er toevallig achter"
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Een collega van mij ook, met zo'n groot toestel en kleurenscherm. Wel geinig, alleen die wordt niet ondersteunt bij V-Live. Dat zijn de andere drie (onofficieel) die hier al eerder genoemd werden.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:40:
Alle toestellen die GPRS ondersteuentijd voor P800 en nu zeker, ik ben razend benieuwd. Een vriend van mij heeft de pilot doorlopen en ik moet zeggen zag er netjes uit!
De ECHTE V-live toestellen hebben namelijk allemaal een camera aan boord, zodat je direct foto's kunt sturen via MMS. Daar zijn er nog maar drie van op het moment en ik heb ze alle drie in werking gezien en moet zeggen dat de Panasonic het mooist is. Deze heeft een perfect kleurenscherm en is niet zo groot en lom als de Nokia.
Eind van deze maand meer, dan zullen de prijzen ook bekend zijn...

rm -r *
Wat is het phone# ?sWORDs schreef op 17 oktober 2002 @ 21:57:
Goed denk niet dat dit de bedoeling is, maar doe eens het volgende als je vodafone en een t68i oid hebt: bel vodafone naar wens, druk op 4 en dan op 3. Et Voila Vodafone live stuurt een bericht met de instellingen die je door 1x op yes te drukken kunt activeren. Denk niet dat vodafone dit zo leuk vind, maar ja t was toch al uitgelekt.
* JT Werkt niet bij vodafone, kent er ook niemand, heeft geen vodafone.
Edit:
TIS AL GELUKT !!!

Hoeveel kost GPRSen ? Dan ga ik het is proberen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nee, maar ik zit wel dicht bij het "VUUR"Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:38:
Ik snap niet waarom Vodafone personeel, die zulke informatie krijgen te horen met daarbij de mededeling dat ze het voorzichzelf moeten houden totdat het gelanceerd wordt, meteen op internet moeten publicerenIs Ginz2002 stiekem een vodafone adviseur?
-
sWORDs schreef op 17 oktober 2002 @ 21:57:
Goed denk niet dat dit de bedoeling is, maar doe eens het volgende als je vodafone en een t68i oid hebt: bel vodafone naar wens, druk op 4 en dan op 3. Et Voila Vodafone live stuurt een bericht met de instellingen die je door 1x op yes te drukken kunt activeren. Denk niet dat vodafone dit zo leuk vind, maar ja t was toch al uitgelekt.
* ErectionJackson Werkt niet bij vodafone, kent er ook niemand, heeft geen vodafone.
Ik krijg de instellingen wel, maar het versturen van een MMS lukt niet
De lancerings datum is uitgesteld mede omdat er nog niet in heel nederland mee kan ge-mms`t kan worden.ErectionJackson schreef op 18 oktober 2002 @ 10:43:
[...]
Ik krijg de instellingen wel, maar het versturen van een MMS lukt niet
Misschien dat dat bij jou ook het geval is...(komt wel)
-
OH, NEE
vodafone brandt af, en we krijgen nooit vodafone live
Verwijderd
Uh snap nietdoubleduh schreef op 05 oktober 2002 @ 12:26:
authsmtp.vizzavi.nl werkt wel, moet je alleen wel icm met een vizzazi account gebruiken, dus gewoon als je een mailtje in je outbox hebt gezet ff switchen naar je vizzazi account en dan send/recieve
Ik heb een T68i icm Vodafone en mail checken gaat prima en ik snap ook dat je via een smtp van Vodafone/Vizzavi moet sturen.
Betekent dat ik ook mijn mail van Vizzavi moet halen ipv mijn "gewone" pop3-mailserver?
Welke instellingen moet ik nog meer veranderen behalve voor outgoing authsmtp.vizzavi.nl?
Kan ik hier al iets aan doen? Normaal GPRS werkt overigens wel.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Vizzavi accounts maken is niet meer mogelijk... Je moet eventjes geduld hebbendoubleduh schreef op 18 oktober 2002 @ 17:21:
je moet gewoon een vizzavi.nl accountje maken (hoef je verder gelukkig niet te gebruiken) en ook een vizzazi mailaccount in je T68i (dus een met de pop3 en smtp servers van vizzazi erin) en dan kan je eerst met je normale email-account bv een reply typen, dan doe je Save to outbox, en dan switch je naar het vizzazi account en doe je send&recieve... dan werkt het
Waarom zit er toch altijd een camera in?ralfbosz schreef op 17 oktober 2002 @ 22:41:
De ECHTE V-live toestellen hebben namelijk allemaal een camera aan boord, zodat je direct foto's kunt sturen via MMS. Daar zijn er nog maar drie van op het moment en ik heb ze alle drie in werking gezien en moet zeggen dat de Panasonic het mooist is. Deze heeft een perfect kleurenscherm en is niet zo groot en lom als de Nokia.
Ik zit helemaal niet te wachten op extra betalen voor een camera...
Ach ja, ik zit eigenlijk sowieso niet op internet via de mob.tel., of camera's te wachten.
Een gewone GSM, wel met e-mailfunctionaliteit, is meer aan mij besteed. En in dat segment zijn er nog genoeg telefoons zonder camera.
Het leuke van "Live" is dat je je eigen (pop3) email adres kan behouden.wicher schreef op 21 oktober 2002 @ 00:03:
[...]
Ach ja, ik zit eigenlijk sowieso niet op internet via de mob.tel., of camera's te wachten.
Een gewone GSM, wel met e-mailfunctionaliteit, is meer aan mij besteed. En in dat segment zijn er nog genoeg telefoons zonder camera.
Aan de ene kant is heel mooi omdat je dan jezelfde adres kan blijven gebruiken, maar aan de andere kant juist niet. Kan je veel KB`s gaan kosten omdat je alle meel binnenhaal.
Dus, gewoon een nieuw meel adres aanmaken (yourname-mobile@yourprovider.nl)
-
-
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Ik ben en blijf een Ericsson FAN. Daarom zal `k altijd een Ericsson boven een Nokia verkiezen.ErectionJackson schreef op 22 oktober 2002 @ 12:55:
Ik ben er iedere dag meer tevreden overIedere dag krijg je meer waardering voor hoe het apparaatje is opgezet. Nokia heeft zichzelf enorm overtroffen met dit apparaatje.
Maar zelfs als ik geen FAN van Ericsson was geweest had ik nog duidelijk het verschil kunnen zien tussen de 7650 en de SE P800.
Mijn conclussie is dat nokia een goed redelijk toestel heeft gemaakt, maardat SE met de P800 alles overtreft in de overtreffende trap!!
de kwaliteit van de van SE P800 moeten we nog zien, maar de reputatie van SE (Ericsson) is na mijn mening zeer goed
Btw. een beetje off-topic maar ik geef gewoon mijn reactie
-
Mensen die met oogkleppen een merk aanbidden nemen niet eens de moeite om te kijken of een produkt van een ander merk misschien beter isErectionJackson schreef op 22 oktober 2002 @ 13:52:
Hoe kun je dan zeggen dat je het een redelijk toestel vindt, ipv een goed toestel?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb er genoeg ervaring mee!!!!!ErectionJackson schreef op 22 oktober 2002 @ 13:52:
Ik ben ook een Ericsson fan, maar aan de andere kant wil ik gewoon een toestel dat op dit moment het best bij me past. Je klinkt alsof je nog geen echte ervaring met de Nokia 7650 hebt. Hoe kun je dan zeggen dat je het een redelijk toestel vindt, ipv een goed toestel?
ik met alle, maar dan ook echt alle bekende toestellen ervaring!!!!
-
Daar zou JIJ weer gelijk in kunnen hebben!!!ErectionJackson schreef op 22 oktober 2002 @ 18:48:
Misschien door er even mee te prutsen, maar niet om ze langere tijd als dagelijks toestel te gebruiken
Maar het maakt niet uit, deze topic gaat over "Live"
-
Niet, Nooit, iig nog niet!!!Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:42:
Wanneer gaat ginz2002 aangeven dat hij voor VODAFONE werkt?
Zou het wel graag willen!!
-
Verwijderd
Gezien het feit dat er vanmiddag in heel het land cursussen zijn gehouden voor V-live personeel
Als jij dat wil, MMS € 0.49Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:01:
Nou Ginz2002 ga je nu misschien aankomen met de prijzen van Vodafone Live?
Gezien het feit dat er vanmiddag in heel het land cursussen zijn gehouden voor V-live personeel
Maar nogmaals: Ik werk niet voor Vodafone!!!
-
Verwijderd
In een keer goedginz2002 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:51:
[...]
Als jij dat wil, MMS € 0.49
Maar nogmaals: Ik werk niet voor Vodafone!!!
pre-paid klanten 60 centVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:55:
[...]
In een keer goedJe mag er ook bij vermelden dat BEN een paar centjes duurder is met zijn MMS dienst
post-paid klanten 50 cent
-
Verwijderd
Wankerginz2002 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:57:
[...]
pre-paid klanten 60 cent
post-paid klanten 50 cent
Fout.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:10:
[...]
WankerJe bent gewoon Vodafone member gezien het feit dat jij alle kennis van interne-informatie hebt en dat je gewoon als een papegaai hier alles na-somt wat je op een cursus hoort
Maar laten we hier niet gaan zeuren over wat ik wel of niet ben
als je zo benieuwd ben vraag het dan gewoon aan me via bijv. icq
-
Verwijderd
je blijf maar gokken, maar nog steeds fout!!Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:15:
Dus je werkt bij T for Telecom.. Ik wist niet dat zij zo snel alle informatie kregen doorgespeeld van VodafonePetje af hoor...
Maar wat ik al zei: het is zonde om dat in deze topic te bespreken.
Wil je het weten, kom online op icq, msn of yahoo
-
Verwijderd
7 November gaat live echt live
24 Oktober kunnen we inschrijven (spice)
het word een sharp, panasonic en nokia
Dat is het!
btw: http://www.vodafone.nl/0_0_home.asp?bhcp=1
Direct inschrijven
Spice is het programma van Vodafone waar je de klanten mee aanmeld
Nee.ErectionJackson schreef op 24 oktober 2002 @ 11:45:
wordt een WirelessWeb abonnement omgezet naar een Live! abo?
-
Ik heb die sharp ff mogen gebruiken en ik vond het toetsel wel redelijk groot, maar het gewicht viel reuze mee. (licht zelfs). Het display is gewoon goed en de bediening leek me vrij eenvoudig. Het cameratje wat erop zit doet het ook best netjes, je kan zelfs zoomen
Dan Vodafone Live zelf. Als proef ff een foto verzonden als MMS. Het duurt ff voordat hij aankomt, maar dat ging verder vrij eenvoudig. Op zich is het best leuk, alleen zijn er nog niet veel mensen met MMS op de foon
De kosten. Met verlenging met mn vodafone 180 komt het toestel om de nabij de 200 eur. later dit jaar misschien weer wat goedkoper. Ik vind het best meevallen voor een dergelijk toestel. Verder moet je dus MBs aanschaffen, de prijzen ben ik ff kwijt (maar reken op 10 euro voor een gemiddeld gebruik)
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Er staat: Wie nu kiest voor Vodafone live! kan voor maar 5 euro per maand tot 1 februari 2003 onbeperkt MMS'en, e-mailen en live! Sites bezoeken.
Dat lijkt me erg cool!
Een medewerker van Vodafone wist me net te vertellen dat je dit wel gewoon om kunt zetten? Ik moest morgen gewoon even terugkomen
En daar komt nog eens bij dat er voor i-mode al een stuk mee sites zijn dan voor live.
Ik denk dat als je een maand of 2 wacht dat die toestelle neen stuk goedkoper zijn.
bij i-mode was het ook zo:
in het begin kostten ze 245 euro, daarna 199 euro en nu nog maar 49 euro!
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Ik heb vernomen dat de content die Live heeft al groter (meer) is dan I-modeDeaTH-MeTaL schreef op 24 oktober 2002 @ 18:19:
hm, i-mode is toch goedkoper dan live!...
En daar komt nog eens bij dat er voor i-mode al een stuk mee sites zijn dan voor live.
Ik denk dat als je een maand of 2 wacht dat die toestelle neen stuk goedkoper zijn.
bij i-mode was het ook zo:
in het begin kostten ze 245 euro, daarna 199 euro en nu nog maar 49 euro!
-
Weet ik niet 100% zeker maar lijkt mij wel!!DeaTH-MeTaL schreef op 24 oktober 2002 @ 19:30:
ff een vraagje, kan live ook onofficiele i-mode content gebruiken?
Aan de onofficiele sites zitten geen haken en ogen, gewoon cHtml 2.0 (correct me when i`m wrong)
-
Dus zolang die toestellen van vodafone chtml kunnen bekijken, zal het allemaal wel goed gaan.
Verwijderd
"ik laat de anderen in hun waarde crap zet ik hier neer om jullie tevreden te houden ook al meen ik geen "piep" van"... Er zijn om precies te zijn 83 SITES voor de I-mode en VODAFONE heeft nu 89 SITE's.... NEXT!DeaTH-MeTaL schreef op 24 oktober 2002 @ 18:19:
hm, i-mode is toch goedkoper dan live!...

heb een rotdag gehad - mijn excuses voor mijn uitlatingen
Verwijderd
Wil je andere mensen in hun waarde laten aub.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
Gelul van een sul ... Er zijn om precies te zijn 83 SITES voor de I-mode en VODAFONE heeft nu 89 SITE's.... NEXT!
Niet iedereen heeft dezelfde kennis.
En idd er is meer te vinden en te maken dan met I-mode
En het i-mode toestel is dan nog goedkoper...
Verwijderd
Verwijderd
Aan een bestaande abo kan het "Live" gekoppeld worden.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:34:
Wat zijn de mogelijkheden voor mensen die bijvoorbeeld een Vodafone abo hebben met een SE T68i? Deze foon kan namelijk ook mailen en MMS'en enzo...
Is dus geen probleem
-
Verwijderd
Niet helemaal waar .. LIVE zal niet werken op een T68i... VODAFONE LIVE zal alleen bij de SHARP (gx10) en NOKIA (7650) en bij de PANASONIC (gd87) werken..ginz2002 schreef op 24 oktober 2002 @ 20:40:
[...]
Aan een bestaande abo kan het "Live" gekoppeld worden.
Is dus geen probleem
Wordt dat toestel later geintroduceerd, net zoals dat nu gebeurt met de TS21i
Ik vind jou ook lief.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
...
"ik laat de anderen in hun waarde crap zet ik hier neer om jullie tevreden te houden ook al meen ik geen "piep" van...

[ Voor 0% gewijzigd door Ethnocentrix op 24-10-2002 21:52 . Reden: typo ]
check anders de Duitse Vodafone site eens:DeaTH-MeTaL schreef op 24 oktober 2002 @ 21:39:
ik zie trouwens op de site van vodafone helemaal niets over die panasonic staan.
Wordt dat toestel later geintroduceerd, net zoals dat nu gebeurt met de TS21i
http://www.vodafoneshop.d...kel_Daten_ID=2106&B_ID=86

De SE T68I is geschikt voor Vodafone "Live". En zal dus WEL werkenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:31:
[...]
Niet helemaal waar .. LIVE zal niet werken op een T68i... VODAFONE LIVE zal alleen bij de SHARP (gx10) en NOKIA (7650) en bij de PANASONIC (gd87) werken..
- Heeft GPRS
- Ondersteund MMS
- Ondersteund cHTML 2.0 (wap 2.0)
- oke, oke heeft geen camera
Maar om niet weer in een eindeloze discussie te komen, geeft als je wil je reactie en dan stoppen we over de SE T68I
-