ik heb twee videokaarten liggen:prophet 4500 64mb en asus v7700 gf2 gts verder heb ik een asus a7v333 mobo. Welk van de 2 videokaarten moet ik pakken en waarom?
Ik begrijp jouw vraag niet.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 20:05:
is er nog iets dat te maken heeft met de chips die op het mobo en de videokaarten zitten???
Op de Hercules zit een Kyro2, op de Asus een GF2GTSje. Het voornaamste verschil is dat de Kyro geen Hardware T&L unit heeft waardoor de rendering snelhgeid wat meer afhangt van de cpu. Met andere woorden: hoe sneller je processor, hoe sneller die Hercules kaart wordt. Ook heeft ie wat andere leuke Kyro2 features die de GF'jes niet hebben, erg intressante kaart 
Zet er dus een mooie snelle AthlonXP op en die Hercules kaart zal in veel gevallen toch iets sneller zijn.
Zet er dus een mooie snelle AthlonXP op en die Hercules kaart zal in veel gevallen toch iets sneller zijn.
Ik heb gehoord dat er een conflict zou kunnen ontstaan tussen de chip op de videokaart en een chip op het mobo. kyro2 chip en een chip op het mobo
welkom op GoT, ik nodig je graag uit naar Videokaarten & Beeldschermen
Dit soort vragen komen heel vaak langs, en dit kan je ook vrij makkelijk zelf oplossen. Als je de pc vooral voor spellen wil gaan gebruiken kan je het beste even de database op http://gamershq.madonion.com bekijken, dan kan je zo zien welke (voor spellen) het snelst is op jouw systeem. Van een probleem tussen de Kyro2 en de Asus A7V333 weet ik iig niets. Kijk trouwens ook nog even hier. Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()