it's evil bowser..... hij is van de console naar het forum gesprongen
ah dus het ligt toch niet aan mij he...yamAUchi schreef op 11 oktober 2002 @ 15:17:
eurhm.. waarom zijn er nou opeens zoveel posts weg ?
ikke niet snappuh
wazige zooi hier
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb even een review gemaakt van Crazy Taxi. Je vind hem HIER
Vond de eindbaas trouwens ook veel te makkelijk. Was wel jammer. Ronddraaien van Bowser op de N64 was veel koeler vond ik...
Vond de eindbaas trouwens ook veel te makkelijk. Was wel jammer. Ronddraaien van Bowser op de N64 was veel koeler vond ik...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ow ps... gelieve niet mijn wallpaper verspreiden, en al helemaal niet als je doet alsof het je eigen fabrikaat is... thanks
Anoniem: 58392
WTF lijkt me wel leuk als er ook even verteld wordt waarom al die post zijn weggehaald

dat weet niemand hierAnoniem: 58392 schreef op 11 oktober 2002 @ 15:29:
WTF lijkt me wel leuk als er ook even verteld wordt waarom al die post zijn weggehaald
ik weet dat ik op een gegeven moment toen ik naar gamecube topic ging de volgende foutmelding ongeveer kreeg:
warning, no entries found ofzoiets
en daarna waren die posts oppeens weg
nou samenvatting wat ik nog weet was dat HIValicious en ik erachter kwamen dat we bij elkaar in de buurt woonden
allebei regio Sittard
WE ARE BEING MODDED !!!
NOOOOO, ACTIVATE MOD-DEFENSE SHIELDS !
BOOBOBOBOBOBOBOOBOBBOBOBOBO-WIEP
SHIELDS - UP !
BWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-WIEP
LASERS - ACTIVATED !
SHOOT TO KILL, IF YOU SEE A MOD, TAKE HIM HOSTAGE AND DEMAND TO BE UNMODDED !
SHIELDS - UP !
LASERS - ACTIVATED !
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
kill the mothafuckayamAUchi schreef op 11 oktober 2002 @ 15:34:
WE ARE BEING MODDED !!!
SHIELDS - UP !
LASERS - ACTIVATED !
Nee ik bedoel als het een mod is geweest ofzow...:)Phusebox schreef op 11 oktober 2002 @ 15:30:
[...]
dat weet niemand hier
ik weet dat ik op een gegeven moment toen ik naar gamecube topic ging de volgende foutmelding ongeveer kreeg:
warning, no entries found ofzoiets
en daarna waren die posts oppeens weg
nou samenvatting wat ik nog weet was dat HIValicious en ik erachter kwamen dat we bij elkaar in de buurt woonden
allebei regio Sittard
www.Goku.nl schreef op 11 oktober 2002 @ 15:22:
Heb even een review gemaakt van Crazy Taxi. Je vind hem HIER
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 46351
Om ff te kicken deze nummer hier:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
System: Units sold this week - Year to date sold - % of total units for the month
PSone: 4103 - 207,068 - 3.1%
PlayStation 2: 43675 - 2,901,658 - 33.3%
Xbox: 2125 - 278,860 - 1.6%
Nintendo GameCube: 15240 - 667,052 - 11.6%
Game Boy color: 529 - 93850 - 0.4%
Game Boy Advance: 61365 - 1,858,079 - 46.8%
Wonderswan Color: 767 - 90778 - 0.6%
Wonderswan Crystal: - 3286 - 92281 - 2.5%
------------------------------------------------------------------------------------------
Nie slecht van de Gamecube, het heeft 3000 units meer verkocht dan vorige week. Mooi. De GBA rulet helemaal.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
System: Units sold this week - Year to date sold - % of total units for the month
------------------------------------------------------------------------------------------
Nie slecht van de Gamecube, het heeft 3000 units meer verkocht dan vorige week. Mooi. De GBA rulet helemaal.
damm lekker.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Okee, Mario vs. Ganondorf. Level = random. Beide spelers op Level 7.
3 minuten. Laat hem nu afspelen.
Ganondorf Wint.
Ganondorf: -1
Mario: -2
Level werd trouwens Onett.
3 minuten. Laat hem nu afspelen.
Ganondorf Wint.
Ganondorf: -1
Mario: -2
Level werd trouwens Onett.
Waar doet de XBox het anders zo slecht?Van welk continent zijn deze sale figures? Ik neem aan van Famitsu
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Van welk continent zijn deze sale figures? Ik neem aan van FamitsuAnoniem: 46351 schreef op 11 oktober 2002 @ 18:38:
Om ff te kicken deze nummer hier:
---------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
Nier slecht van de Gamecube, het heeft 3000 units meer verkocht dan vorige week. Mooi. De GBA rulet helemaal.
Nieuwe info over zelda :
Voor de rest kijk maar in dit artikel.
Wind elementen, dat had ik echt nooit gedacht dat die erin zouden zittenFamitsu: Is it true that puzzle solving is influenced by wind?
Aonuma: This time the key word is "wind." Wind is blowing throughout the world. In the raft scene, the direction of wind is shown, and we put in elements, such as the direction that Link's hat and flags are blowing, that will make the players be aware of the wind.
Voor de rest kijk maar in dit artikel.
Idd als ik het zo lees word de nieuwe zelda echt
Lekker over de zeeën varen enz.
Lekker over de zeeën varen enz.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Heeft iemand Sega Soccer Slam al kunnen bemachtigen? Ik heb em nog nergens gezien...
Zijn er trouwens mensen hier die een abo hebben op Gamespot.com?
Grab shell dude!
Het is vertraagt tot volgende week dacht ik.jOzh schreef op 11 oktober 2002 @ 19:52:
Heeft iemand Sega Soccer Slam al kunnen bemachtigen? Ik heb em nog nergens gezien...
Goed nieuw voor Mario Party fans, MP 4 zal meer dan 60 minigames hebben en niet 50 zo als eerder gemeld. Link: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gmpj/index.html
Even nog een RE vraag. Ik heb nu zo'n battery pack. WTF moet ik dat ding installeren. hij heeft het over een lift als ik Examine doe. Maar die lift in het huis werkt al. Misschien in de tuin dan of zo...?
Ik probeer het ff. Beetje useless reply, but eh, mag ik ook een keer?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ja idd die in de tuin.GolbeZeromus schreef op 11 oktober 2002 @ 20:34:
Even nog een RE vraag. Ik heb nu zo'n battery pack. WTF moet ik dat ding installeren. hij heeft het over een lift als ik Examine doe. Maar die lift in het huis werkt al. Misschien in de tuin dan of zo...?
nee hoor want ik heb hem vandaag al bijna overal gezien.. hij was net binnen bij de FRS en de Savegames (20 meter verderopAnoniem: 46351 schreef op 11 oktober 2002 @ 20:02:
[...]
Het is vertraagt tot volgende week dacht ik.
..
..
maar ik heb natuurlijk mario gehaald...
het is echt een vet spel en van die camera heb ik nooit echt last gewoom af en toe L indrukken ik heb net mecha bowser (lol

ohja wat is nou het volgende coole spel wat er komt voor multiplayer??
Timsplitters 2, Super monkey ball 2, of zoiets.. is wil gewoon de volgende topper weten
This space is occupied
Ik ben nou echt te veel aan het zeiken maar toch.TheEvilCuber schreef op 11 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
nee hoor want ik heb hem vandaag al bijna overal gezien.. hij was net binnen bij de FRS en de Savegames (20 meter verderop) ik stond wel te twijfelenwant het lijkt me een erg leuk spel (ik houd wel van voetbal maar niet van die gare regeltjes
)
..
..
maar ik heb natuurlijk mario gehaald...DUH!!
het is echt een vet spel en van die camera heb ik nooit echt last gewoom af en toe L indrukken ik heb net mecha bowser (lol) verslagen en heb nu 15 shines maar soms erger ik me echt kapot bij sommige van die levels met die draaiende blokken
maar het is gewoon een heel vet spel met coole bazen !!!
ohja wat is nou het volgende coole spel wat er komt voor multiplayer??
Timsplitters 2, Super monkey ball 2, of zoiets.. is wil gewoon de volgende topper weten
Die blok levels vind ik echt leuk, oldscool.
Volgende multipl. spel: Timesplitters 2 op 25 september, dat wordt echt vet, 4 player split screen mayhem.
SMB2 is denk de eerstkomende topper op mp gebied.
en gevolgd door Mario Party 4 .. denk dat dat de 2 grote mp toppers zijn.. verder ga ik als ik wat geld heb soccer slam + beach spikers kopen.. en zal ik verslag doen van die mp na een heftige cube partey over een week of 2
en gevolgd door Mario Party 4 .. denk dat dat de 2 grote mp toppers zijn.. verder ga ik als ik wat geld heb soccer slam + beach spikers kopen.. en zal ik verslag doen van die mp na een heftige cube partey over een week of 2
Hee yamaAUchi, volgens mij zij die Cube partys bij jou altijd vette feesten. Kunnen wij niet een keer met zn allen langskomen
.
Maar wat is dat toch met TS2? Iedereen is daar zo enthousiast over. Waar kwam deel 1 dan eigenlijk op uit?
Maar wat is dat toch met TS2? Iedereen is daar zo enthousiast over. Waar kwam deel 1 dan eigenlijk op uit?
ps2, ik von het maar tegenvallen eerlijk gezegdGolbeZeromus schreef op 11 oktober 2002 @ 20:46:
Hee yamaAUchi, volgens mij zij die Cube partys bij jou altijd vette feesten. Kunnen wij niet een keer met zn allen langskomen.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Alleen op de PS2 tis gewoon een fantasievolle shooter (cartoony figuren) met veel bots en een level editor
(das pas een reden om die 251 block mem card te halen
alleen werd deel 1 door de vage controls een beetje verknald (het was een stil succes) hij verkocht wel goed maar hij verdiende beter
alleen werd deel 1 door de vage controls een beetje verknald (het was een stil succes) hij verkocht wel goed maar hij verdiende beter
This space is occupied
Idd zuipen en gamen lethal combination.GolbeZeromus schreef op 11 oktober 2002 @ 20:46:
Hee yamaAUchi, volgens mij zij die Cube partys bij jou altijd vette feesten. Kunnen wij niet een keer met zn allen langskomen.
* Captain N gaat zeker TimeSplitters 2 halen als ie uit is... kan niet wachten
Mijn foto's op Flickr.
damm ik lees net dit op een site:
zou wel leuk zijn als het gebeurde.Square is now disscussing a possible conversion of FFX to the Game Cube. NO decision has been made on the subject but ill keep you informed
SOURCE SOURCE SOURCE!!!!! Dit zou idd wel vet zijn!! dan stijgt de harwareverkoop in japan met 500% ofzoschnumi schreef op 11 oktober 2002 @ 21:02:
damm ik lees net dit op een site:
[...]
zou wel leuk zijn als het gebeurde.
een FF site maarja eerst maar afwachten of het geen bull is.Fred_Perry schreef op 11 oktober 2002 @ 21:11:
[...]
SOURCE SOURCE SOURCE!!!!! Dit zou idd wel vet zijn!! dan stijgt de harwareverkoop in japan met 500% ofzo
Nou ik zat net op mijn import site (dvdbox) en ze hebben nu daar ook de freeloader aangekondigd. Hier staat hij gepland op 4 november voor €30.
Dus wie weet...
In november komen wel 3 topspellen tegelijk uit :
Metriod Prime, Resident Evil 0 en Phantasy Star On-line 1&2.
En dan hebben we ergens later die maand ook nog eens Mortel Kombat : DA
Aahhh wat een dilemma, 3 a 4 topspellen maar welke ga ik spelen
Timesplitters2 komt volgende week uit alleen lijkt mij dat spel niet echt boeiend.
Tenzij jullie mij kunnen overtuigen (james bond (n64) vond ik ook niet zo goed).
Dus wie weet...

Timesplitters2 komt volgende week uit alleen lijkt mij dat spel niet echt boeiend.
Tenzij jullie mij kunnen overtuigen (james bond (n64) vond ik ook niet zo goed).
ik hoop dat die datum dan klopt... zou wel eens kunnen wat eerdere navraag bij dvdboxoffice gaf als resultaat dat ze hem pas op de lijst zouden zetten als de datum echt zeker was...Elroy schreef op 11 oktober 2002 @ 21:42:
Nou ik zat net op mijn import site (dvdbox) en ze hebben nu daar ook de freeloader aangekondigd. Hier staat hij gepland op 4 november voor €30.
Dus wie weet...
hey elroy wat vind je van mijn sfa background?
mooi!!! oh. je had het tegen elroy
ik vind hem helemaal toppie
ohja elroy die van jou is ook heel mooi hoor maar die van phuse ziet er gewoon net wat beter uit maar dat zal wel komen door die grafische opleiding

ohja elroy die van jou is ook heel mooi hoor maar die van phuse ziet er gewoon net wat beter uit maar dat zal wel komen door die grafische opleiding
This space is occupied
Ik hoop dat het dan een flinke update wordt ala RE. Dat zou heel vet zijn.schnumi schreef op 11 oktober 2002 @ 21:41:
[...]
jaja rustig zal effe geven
hiero staat het ergens naarbeneden.
hiero
Das waar, ik volg geen opleiding daar in (meer een hobby) maar ik had toch nog een paar opmerkingen.
Ik vond de kleur combinatie voor voorgrond en achtergrond goed bij elkaar passen.
Alleen ik vond het spiegelbeeld van fox enzo er niet echt bij staan. Het spiegelbeeld loopt er niet echt op aan en het ziet er een beetje nep uit.
Voor de rest ziet hij er top uit.
Een beetje kritiek is altijd goed.
Ik vond de kleur combinatie voor voorgrond en achtergrond goed bij elkaar passen.
Alleen ik vond het spiegelbeeld van fox enzo er niet echt bij staan. Het spiegelbeeld loopt er niet echt op aan en het ziet er een beetje nep uit.
idd.
maar hoe gaat het nou verder plaatsen we gewoon een nieuwe het grote gamecube topic of komt er een andere titel???
jazekers...Elroy schreef op 11 oktober 2002 @ 22:10:
Das waar, ik volg geen opleiding daar in (meer een hobby) maar ik had toch nog een paar opmerkingen.
het spiegelbeeld was ook een beetje moeilijk
een "3d" figuur in een "2d" compositie is altijd moeilijk "3d" te spiegelen
dan zou ik eigenlijk die fox moeten kunnen renderen in spiegelbeeld he...
maar ja.. dat gaat helaas niet
ik vond het er nog niet zo enorm nep uitzien
kan wel het spiegelbeeld weghalen
Nou kleine simpele wallpaper maar van Metroid made by me als bijna afsluiting van deel 12 

Hier de grote versie
>Klik<
Enjoy en graag niet op andere sites posten zonder credits

Hier de grote versie
kan niet wachten tot ik mijn animal crossing kan spelen...
freeloader... come to papa!
freeloader... come to papa!

ziet er goed uit... ik hou wel van grijsKoffiezuiper schreef op 11 oktober 2002 @ 22:31:
Nou kleine simpele wallpaper maar van Metroid made by me als bijna afsluiting van deel 12
[afbeelding]
Hier de grote versie>Klik<
ik ben een grijs/blauw of extreem clean white kinda guy
Ik prefereer ook grijs/blauw of donker blauwPhusebox schreef op 11 oktober 2002 @ 22:33:
[...]
ziet er goed uit... ik hou wel van grijs
ik ben een grijs/blauw of extreem clean white kinda guy
geef mij maar neutraal grijsKoffiezuiper schreef op 11 oktober 2002 @ 22:35:
[...]
Ik prefereer ook grijs/blauw of donker blauwExtreem wit, mwah mag er wel wezen maar heb ik toch liever licht grijs
of neutraal grijs met 5-10% cyaan
/beetje offtopic maargoed
phuse gaat sjlapie maken, phuse afgelopen nacht niet genoeg sjlapie gemaakt
Laat me raden, zeker nog last gehad van het 'Sega-syndroom' dat je tot diep in de nacht heeft achtervolgdPhusebox schreef op 11 oktober 2002 @ 22:38:
[...]
geef mij maar neutraal grijs
of neutraal grijs met 5-10% cyaan
/beetje offtopic maargoed
phuse gaat sjlapie maken, phuse afgelopen nacht niet genoeg sjlapie gemaakt
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Anoniem: 15682
praat me er niet van, ik heb het ook meegemaakt : Streets of Rage 2 , Altered Beast , Donald Duck & Mickey Mouse - World of IllusionCrashman schreef op 11 oktober 2002 @ 22:48:
[...]
Laat me raden, zeker nog last gehad van het 'Sega-syndroom' dat je tot diep in de nacht heeft achtervolgd
dat waren nog es tijden, dat waren de games
al moet ik zeggen dat ik met Mario Sunshine weer een beetje het gevoel terug krijg, maar niet helemaal.
daarnet nog ff Super Street Fighter 2 gedaan op de MegaDrive met vrienden, pffft nostalgie ten top
Anoniem: 61113
zo ik moet ff kwijt dat resident evil er echt te vet uitziet! Ik heb 'm geleend van iemand (ik heb net 4 dagen de GC dus alleen mario nog ff) maar ik wil 'm zeker kopen...Vooral als je in het donker, met hard geluid (5.1) en breedbeeld speelt. Zooooo..echt te eng
Wat is Capcom vs. SNK EO voor spel. Ik weet dat het vechten is maar is toch zoiets als streetfighter enzo?
Wat is Capcom vs. SNK EO voor spel. Ik weet dat het vechten is maar is toch zoiets als streetfighter enzo?
Tja, zou idd wel koel zijn, een HGGT GameCube-lan partyGolbeZeromus schreef op 11 oktober 2002 @ 20:46:
Maar Sega Soccer Slam is al uit dus! Niemand hier die em al heeft? Lijkt me echt een spel zoals World Cup op de NES en met dat spel heb ik me heel wat uurtjes kunnen vermaken.
Grab shell dude!
Jup dat waren de echte games * [FrEEzEr] pinkt een traantje wegAnoniem: 15682 schreef op 12 oktober 2002 @ 00:03:
praat me er niet van, ik heb het ook meegemaakt : Streets of Rage 2 , Altered Beast , Donald Duck & Mickey Mouse - World of Illusion
Oja.... Welcome to your doom!!!
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Ja dat is net als Street Fighter, alleen maar met poppetjes van SNK, Street Fighter en Samuray Showdown bij elkaar. Ik heb dit spel en het is super vet, vooral de twee eindbazen.Anoniem: 61113 schreef op 12 oktober 2002 @ 00:11:
zo ik moet ff kwijt dat resident evil er echt te vet uitziet! Ik heb 'm geleend van iemand (ik heb net 4 dagen de GC dus alleen mario nog ff) maar ik wil 'm zeker kopen...Vooral als je in het donker, met hard geluid (5.1) en breedbeeld speelt. Zooooo..echt te eng
Ik ben slapen.

Wordt er niet geCubed om kwart over drie? Ik wilde net even in discussie over de achterliggende gedachte van de Shines...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
sigh.. door eigen fout 3x deze text :
ik wil graag zo'n partey bij mij houden, ik heb zat plek + slaapplekken voor mensen.. plek is in de randstad.. goed bereikbaar voor trein etc. (delft (tussen r'dam/den haag in)
lijkt me puik plan.. ik zal in volgend topic wat meer info geven als er animo voor is.. maar mij lijkt het iig erg leuk
yam out.. ik ben dvdrip austin powers goldmember kijken
ik wil graag zo'n partey bij mij houden, ik heb zat plek + slaapplekken voor mensen.. plek is in de randstad.. goed bereikbaar voor trein etc. (delft (tussen r'dam/den haag in)
lijkt me puik plan.. ik zal in volgend topic wat meer info geven als er animo voor is.. maar mij lijkt het iig erg leuk
yam out.. ik ben dvdrip austin powers goldmember kijken
Ah, dan zal ik binnenkort maar weer es wat gaan oefenen met SMB en SSB:M
Grab shell dude!
hiero een interview met Free radical over Timesplitters 2.
interview
damm als ik dat zo lees hebben ze dus pas eind 2001!!! de beschikking gekregen over de Cube hardware (dev kits) en hebben ze dus lang niet alles kunnen ontdekken check deze quote's maar:
lijkt me echt een zeer vette game.
interview
damm als ik dat zo lees hebben ze dus pas eind 2001!!! de beschikking gekregen over de Cube hardware (dev kits) en hebben ze dus lang niet alles kunnen ontdekken check deze quote's maar:
gelukkig hebben ze het supersnelle T1 ram wel gebruikt.IGNcube: Did you have a chance to dig into the Flipper graphics chip, or has going multiplatform detracted from that? What do you think about the design of it?
Free Radical: Unfortunately not. The art and design decisions were already put in place when work started on the GameCube, it was only possible to implement small things like the detail textures. This is something we will most likely look at in the future.
ook deze quote spreekt mij zeer aan:IGNcube: The MoSys 1T-SRAM is so often underrated or overlooked. How did it aid you in the development process?
Free Radical: Its excellent performance was very appreciated, given that we where porting from PS2 were the cache access timings can be problematic.
ook supersnel in 4 player mode dus.IGNcube: (If not answered above) The framerate for four-player split-screen is awesome. What kind of measures did you take to keep it so high?
Free Radical: Discipline in the coding and in the artwork. We are quite evangelical about the importance of framerate in action games.
Tja, ik wilde eigenlijk Turok Evo hebben maar na de minder positieve reviews toch maar niet gedaan. Ben erg benieuwd naar Timesplitters, zitten er ook bots in?
Grab shell dude!
jah in multiplayer zitten er volgens mij tot 8 bots in ofzo dus dat is wel lekker.jOzh schreef op 12 oktober 2002 @ 09:53:
Tja, ik wilde eigenlijk Turok Evo hebben maar na de minder positieve reviews toch maar niet gedaan. Ben erg benieuwd naar Timesplitters, zitten er ook bots in?
btw, kan iemand mij vetellen of dit games zijn om aan te schaffen ?
- Dave Mirra BMX (30€)
-Extreme G3 (40€)
tis lekker goed goedkoop qwa GC games, maar als ze niet goed zijn, heb je er nix aan...
- Dave Mirra BMX (30€)
-Extreme G3 (40€)
tis lekker goed goedkoop qwa GC games, maar als ze niet goed zijn, heb je er nix aan...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 55194
als je dave mirra 1 vet vond is dat een aanrader. Je moet alleen effe aan de besturing wennen maar daarna is tie super vet. Ik heb dat spel het meest gespeeld (natuurlijk voordat ik SMS hadYohann!s schreef op 12 oktober 2002 @ 10:05:
btw, kan iemand mij vetellen of dit games zijn om aan te schaffen ?
- Dave Mirra BMX (30€)
-Extreme G3 (40€)
Review van Timesplitters 2 staat op IGN, hier de conclusie:
Presentation
Slick menus, quick load times, and enough options to fill a very long
scroll. 9.0
Graphics
Big, pretty worlds, top animation, particle effects, gun models and
more -- all at 60 frames! Character designs fail to impress, lacks
some visual bells and whistles. 8.0
Sound
Great music tracks and ambient sound effects. Some repetition. 8.0
Gameplay
Fun. Fun. Fun. From the GoldenEye-like single-player missions to the
unbeatable, bottomless multiplayer modes, TS2 is a blast. 9.0
Lasting Appeal
Wow. Tons of fun single-, cooperative and multiplayer modes and
challenges will keep gamers busy for months. And the intuitive MapMaker
feature will keep them coming back for months more. 10.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.1
Presentation
Slick menus, quick load times, and enough options to fill a very long
scroll. 9.0
Graphics
Big, pretty worlds, top animation, particle effects, gun models and
more -- all at 60 frames! Character designs fail to impress, lacks
some visual bells and whistles. 8.0
Sound
Great music tracks and ambient sound effects. Some repetition. 8.0
Gameplay
Fun. Fun. Fun. From the GoldenEye-like single-player missions to the
unbeatable, bottomless multiplayer modes, TS2 is a blast. 9.0
Lasting Appeal
Wow. Tons of fun single-, cooperative and multiplayer modes and
challenges will keep gamers busy for months. And the intuitive MapMaker
feature will keep them coming back for months more. 10.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.1
Grab shell dude!
must have TS2...
wanneer komt ie hier eigenlijk uit??
This space is occupied
Op de site van dimensionplus staat 1 november.TheEvilCuber schreef op 12 oktober 2002 @ 10:59:
must have TS2...
als het goed is wel.
eerst las ik iets van 10 oktober maar toen werd ie uitgesteld
This space is occupied
hehe, Metroid Prime in november
Moet ik toch nog snel all me shines halen voor die tijd, anders ben ik bang dat dat nog wel wat langer kan gaan duren
Moet ik toch nog snel all me shines halen voor die tijd, anders ben ik bang dat dat nog wel wat langer kan gaan duren
Ja maar dat is wel de US release hé.nimmolon schreef op 12 oktober 2002 @ 12:36:
hehe, Metroid Prime in november![]()
Trouwens na het lezen van de TS2 review, begin ik toch te twijfelen of ik hem wel of niet ga kopen.
Trouwens Elroy, waar woon jij eigenlijk? Want als jij MP hebt wil ik natuurlijk wel even komen spelen.
* GZ gaat iedereen van dit topic irl af.
* GZ gaat iedereen van dit topic irl af.
Ik woon in Utrecht lekker in het midden van het land 
En zo'n party lijkt mij ook wel leuk, met z'n 4e elke keer bij iemand anders thuis.
Iedereen heeft weer andere spellen dus dan ben je wel even zoet
En zo'n party lijkt mij ook wel leuk, met z'n 4e elke keer bij iemand anders thuis.
Iedereen heeft weer andere spellen dus dan ben je wel even zoet
Argh! ik heb trobbels met het halen van die Pinball-Shine. Heeft iemand tips?
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
ja die is echt zo irri 
maar ik kom niet verder in pinna park bij die shock beesten waarbij ik (ala super mario world) moet klimmen over die hekken en ze moet draaien enzo
die camera werkt in dat soort levels niet echt mee
maar ik kom niet verder in pinna park bij die shock beesten waarbij ik (ala super mario world) moet klimmen over die hekken en ze moet draaien enzo
die camera werkt in dat soort levels niet echt mee
This space is occupied
Bij die shock beesten moet je gewoon eerst zo ver mogelijk naar boven aan de andere kant v/d muur. Ga vanuit daar het hoekje om met je hover en je slaat meteen meer dan de helft klimmen over 
Ik heb trouwens speciaal voor jullie een metriod prime filmpje van ign gecompressed zodat jullie hem ook kunnen zien
Metriod Prime Filmpje
Maar mijn pc kan het grafische geweld v/d nieuwe spellen niet meer aan.
Ik speel op mijn computer ook alleen maar spellen die ik leuk vind om online te spelen. Dus zodra heel veel dingen op de cube online zijn dan ga ik minder achter mijn pc zitten.
Ik vraag me eigenlijk af of MP ook online multiplayer heeft, dat zal wel tof zijn
En MP is cube exclusive dus ik vind het wel een spel waar ik op zit te wachten.
Ps. op de computer speel ik shooters ook altijd met een gamepad en ik ben dan echt niet slechter dan een muis gebruiker.
Zo nu nog effe 2 plaatjes daarvan :

Ik heb trouwens speciaal voor jullie een metriod prime filmpje van ign gecompressed zodat jullie hem ook kunnen zien
Metriod Prime Filmpje
Tja in theorie welMaar eh, als je een pc hebt, dan ga je dit soort spellen toch niet kopen? Dan heb je UT2003 ofzo. Ik heb zelf de Cube voor de aparte spellen die je niet op de pc vindt (Mario bijvoorbeeld). MP is nou niet iets wat op mijn lijstje staat.
Maar mijn pc kan het grafische geweld v/d nieuwe spellen niet meer aan.
Ik speel op mijn computer ook alleen maar spellen die ik leuk vind om online te spelen. Dus zodra heel veel dingen op de cube online zijn dan ga ik minder achter mijn pc zitten.
Ik vraag me eigenlijk af of MP ook online multiplayer heeft, dat zal wel tof zijn
En MP is cube exclusive dus ik vind het wel een spel waar ik op zit te wachten.
Ps. op de computer speel ik shooters ook altijd met een gamepad en ik ben dan echt niet slechter dan een muis gebruiker.
Zo nu nog effe 2 plaatjes daarvan :

Thnx Elroy!Elroy schreef op 12 oktober 2002 @ 14:03:
Bij die shock beesten moet je gewoon eerst zo ver mogelijk naar boven aan de andere kant v/d muur. Ga vanuit daar het hoekje om met je hover en je slaat meteen meer dan de helft klimmen over
Metriod Prime Filmpje
Maar eh, als je een pc hebt, dan ga je dit soort spellen toch niet kopen? Dan heb je UT2003 ofzo. Ik heb zelf de Cube voor de aparte spellen die je niet op de pc vindt (Mario bijvoorbeeld). MP is nou niet iets wat op mijn lijstje staat.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
nou.. ik zou het wel weten =)
ipv 50/60 euro aan UT2003.. wat je ook van inet kan halen.. een origineel spel wat je niet zomaar kan downen =)
en het is nog beter ook ! win/win situation =)
ipv 50/60 euro aan UT2003.. wat je ook van inet kan halen.. een origineel spel wat je niet zomaar kan downen =)
TheEvilCuber +100 stats
Nog meerElroy schreef op 12 oktober 2002 @ 14:03:
Metriod Prime Filmpje
[Wellicht spoilers voor sommige mensen]
Zie ik Samus daar met haar linkerhand nou een soort granaat gooien? Hmm...interesting. Zeker goed naar Halo gekeken daar bij Retro Studios |
Helemaal geen multiplayer voor zover ik weet.Ik vraag me eigenlijk af of MP ook online multiplayer heeft, dat zal wel tof zijn
spaceboy schreef op 12 oktober 2002 @ 14:18:Maar eh, als je een pc hebt, dan ga je dit soort spellen toch niet kopen? Dan heb je UT2003 ofzo. Ik heb zelf de Cube voor de aparte spellen die je niet op de pc vindt (Mario bijvoorbeeld). MP is nou niet iets wat op mijn lijstje staat.
* Dyxtra * • 1 > Metroid® Prime Afzeiken Detected.... • 2 > Launching Metroid® Prime Defense Mechanism.... • 3 > MPDM Engaged.... • 4 > Processing Automated Retaliatory Reply_ |

* Dyxtra is diep bedroeft over het onrecht dat Metroid wordt aangedaan
• 5 > System shutdown_ |
UT2K3 zuigt trouwens
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
lol.. 
wie opent nou deel 13??
wie opent nou deel 13??
This space is occupied
Ik heb zowel Mario als UT2003 gekocht. (en als je bedenkt dat ik gemiddeld 1 spel per 2 jaar koop...)yamAUchi schreef op 12 oktober 2002 @ 14:31:
nou.. ik zou het wel weten =)
UT2003 downloaden heb ik ook gedaan. Ik heb 'm gekocht voor de cd-key. (of heb jij al een WERKENDE keygen?)
foei spaceboy dat mag je hier niet vragen..
This space is occupied
Ow, I see. Het was ook geen vraag om een keygen te krijgen, maar een retorische vraag. Ik heb het spel toch gekocht, dus ik hoef die hele shit-keygen niet. Hopelijk vinden ze een werkende keygen ook nooit uit.TheEvilCuber schreef op 12 oktober 2002 @ 16:38:
foei spaceboy dat mag je hier niet vragen..
Maar goed, je hebt gelijk. En besides: dit is een Cube-topic.
ik heb nu 30 shines.. jammer dat het zo snel gaat... maar ik moet er nu nog 90 dus zo snel gaat het ook weer niet
maja ik ben ook al de hele dag aan het spelen
ps: yoshi rulez!!
maja ik ben ook al de hele dag aan het spelen
ps: yoshi rulez!!
This space is occupied
deel 13 zo-zoet-jes-aan ?
of gaan we nog ff door met posten
heb vanmiddag weer es (samen met vriendin op de N64 gespeeld)
blijft toch leuk
, al is de GameCube stuk beter
of gaan we nog ff door met posten
heb vanmiddag weer es (samen met vriendin op de N64 gespeeld)
blijft toch leuk
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
De N64 is, en blijft voorlopig ook nog, mijn lievelingsconsole
kutkanker hoere @home
Woohoo, D³ rekent af met al die MP non- believers.
En idd, sorry hoor Phuse, maar als je zulke dingen zegt bij je maten, who cares. Maar op zo'n forum kun je wel een beetje normen en waarden laten zien. Al is dat in real life ook niet mis natuurlijk
En idd, sorry hoor Phuse, maar als je zulke dingen zegt bij je maten, who cares. Maar op zo'n forum kun je wel een beetje normen en waarden laten zien. Al is dat in real life ook niet mis natuurlijk
zelfs na die filmpies ben ik nog niet echt onder de indruk van MP
het ziet er erg mooi uit en de sfeer is perfect maar toch heb ik wat opmerkingen:
het geluid (als samus geraakt word door die bijen ofzo) klinkt wel erg nep
verder weet ik ook niet of dit wel lang blijft boeien zonder multiplayer oid co-op is voor dit soort games eigenlijk perfect
en deze game is eigenlijk niet echt geschikt voor first person.. beter third person ofzo
oh oh daar gaat het alarm al weer... sorry D3... aargh!!......
het ziet er erg mooi uit en de sfeer is perfect maar toch heb ik wat opmerkingen:
het geluid (als samus geraakt word door die bijen ofzo) klinkt wel erg nep
verder weet ik ook niet of dit wel lang blijft boeien zonder multiplayer oid co-op is voor dit soort games eigenlijk perfect
en deze game is eigenlijk niet echt geschikt voor first person.. beter third person ofzo
oh oh daar gaat het alarm al weer... sorry D3... aargh!!......
This space is occupied
Action replay nieuws + screenshots : http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9054
This space is occupied
Ja maar het filmpje is echt flink gecompressed, zowel video als audio.
En de audio van het filmpje was zoiezo mono.
Hi-res plaatje van filmpje :

Misschien ben ik wel een te grootte MP FAN
En de audio van het filmpje was zoiezo mono.
Hi-res plaatje van filmpje :

Misschien ben ik wel een te grootte MP FAN
ik heb ook de dvd die bij dat boekje zat hoor
maar die was dan wel beter maar dat ''ah'' pijn geluidje klonk gewoon erg nep maar de sfeer is gewoon erg stoer
This space is occupied
Gefeliciteer!!!Anoniem: 38690 schreef op 12 oktober 2002 @ 21:06:
oja heeft iemand nog een mooie mario wallpaper?
Toch wel leuk, toen ik een aantal threads geleden (inmiddels als een paar maandjes geleden alweer) over Timesplitters 2 begon reageerde er bijna niemand
Nu lijkt het toch wel een hit te worden. Ik ga TS2 tegelijkertijd aanschaffen met fifa 2003.
Anoniem: 23844
Ik snap die hype omtrent TS2 dus echt niet.. Wat maakt dat spel zo geweldig volgens jullie?
Als de single player net zo goed is als Half-life dan ben ik verkocht
Maar single player games gaan sowieso vervelen, de vraag is alleen wanneer.
Zijn beide perspectieven ook goed?en deze game is eigenlijk niet echt geschikt voor first person.. beter third person ofzo
Als de single player net zo goed is als Half-life dan ben ik verkocht
Maar single player games gaan sowieso vervelen, de vraag is alleen wanneer.
TS2 is da bomb gewoon.. ik heb net dePU en de Gamequest gehaald en ze geven ts2 bijde ee erg hooi cijfer (hoger dan 9) ook ign gaf al een 9.1 dus dat zit wel goed.
alleen vraag ik me af hoe je in hemelsnaam een mooi FPS level kan maken met die leveleditor:
bij tony hawk kan het nog wel: rampje hier railtje daar. maar in een FPS werk dat heel anders.. hierbij is de memory card van nintendo toch wel een minpunt omdat ie toch wel weinig ruimte heeft.. (hoegroot word een level?? 60 blocks ofzo) want dan is zelfs je mem card 251 te weinig) en hd had hier wel handig geweest.
alleen vraag ik me af hoe je in hemelsnaam een mooi FPS level kan maken met die leveleditor:
bij tony hawk kan het nog wel: rampje hier railtje daar. maar in een FPS werk dat heel anders.. hierbij is de memory card van nintendo toch wel een minpunt omdat ie toch wel weinig ruimte heeft.. (hoegroot word een level?? 60 blocks ofzo) want dan is zelfs je mem card 251 te weinig) en hd had hier wel handig geweest.
This space is occupied
hmmAnoniem: 23844 schreef op 12 oktober 2002 @ 21:44:
Ik snap die hype omtrent TS2 dus echt niet.. Wat maakt dat spel zo geweldig volgens jullie?
.
- Map editor
- Makers van Goldeneye
- Coole Multiplayer met veel bots en veel opties
- Constant 60 FPS
This space is occupied
Dit topic is gesloten.