=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

jOzh schreef op 09 oktober 2002 @ 23:28:
Pff, echt vervelend dit. Zie ik een post waar ik op wil reageren zijn jullie ondertussen al weer 4 pagina's verder!
Maar goed, doe het lekker toch :P
Elroy, die tv van jou, hoeveel inch is die? Ik heb dat type nl ook, de 28 inch versie.
Ow en GZ, ;) Double Dragon 2 was echt zo'n gaaf spel, heb het laatst weer eens zitten spelen. Prachtig, dat level waar je tegen je spiegelbeeld moest matten. I say, Double Dragon op de Cube!
Inderdaad, the Double Illusion. Ik weet niet hoe zit met de rechten van DD. Deel 1 en 4 werden door tradewest gemaakt. Deel 2 en 3 weer door Acclaim in samenwerking met Tradewest. Ik dacht gehoord te hebben dat TW failliet was helaas. Dus of er ooit een Cube versie komt, lets hope... _/-\o_

Er is ook nog een deel 5, ala SF2, baggerspel als je het mij vraagt.

Grappenmakers bij Sega vroeger:

Sega does what Nintendo'nt.

Maar dat Sega logo bij de MD en dat je dan Seeeeegaaaa hoorde, dat had altijd wel wat.
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 23:38:
/me gaat ook zijn oude consoles & games opzoeken.
Van jou kunnen we zeker heeeeeeele oude shit verwachten. ;) Nofi.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat ook zijn oude consoles & games opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Heb er eigenlijk wel spijt van dat ik mijn NES heb verkocht :'( ff kijken wat had ik er op...SMB1 en 3, Zelda1, Captain Planet, Galaxy 5000....en nog een paar waarvan ik de naam niet meer weet.... :/

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Crashman schreef op 09 oktober 2002 @ 23:49:
Heb er eigenlijk wel spijt van dat ik mijn NES heb verkocht :'( ff kijken wat had ik er op...SMB1 en 3, Zelda1, Captain Planet, Galaxy 5000....en nog een paar waarvan ik de naam niet meer weet.... :/
Super Monkey Ball 1 op de NES!!! :P hehe

Evolution Worlds

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/evolutioncyframe_1009_5.jpg
Volgens mij wordt dit wel een spel voor mij, een traditionele rpg...
Ign artikel

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 07:56:
[...]

Super Monkey Ball 1 op de NES!!! :P hehe

Evolution Worlds

[afbeelding]
Volgens mij wordt dit wel een spel voor mij, een traditionele rpg...
Ign artikel
Kan leuk worden denk ik. Alleen is het te hopen voor hun dat ze hem niet zo rond FF uitbrengen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw: Ik ben het er ook mee eens dat Sega JFRS gewoon op de Cube had moeten laten uitkomen en Sega GT2002 op de PS2 dan zouden ze heel wat meer hebben verdient idd.

damm dit topic vliegt serieus harder als de vorige 2 btw. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 10 oktober 2002 @ 09:31:
btw: Ik ben het er ook mee eens dat Sega JFRS gewoon op de Cube had moeten laten uitkomen en Sega GT2002 op de PS2 dan zouden ze heel wat meer hebben verdient idd.

damm dit topic vliegt serieus harder als de vorige 2 btw. :)
ik heb JSR op de dreamcast maar vindt er eerlijk gezegd geen bal aan... heb nooit meer als het eerste level gespeeld...

maar ja, nu gaan jullie toch weer zeggen dat ik alles afzeik enzo... blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 09:36:
[...]

ik heb JSR op de dreamcast maar vindt er eerlijk gezegd geen bal aan... heb nooit meer als het eerste level gespeeld...

* Phydomir houd z'n mond :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 09:36:
[...]

tuurlijk niet maar kijk het begint al dat je niet meer als 1 level speelt. :) Sommige games worden serieus leuker na een paar levels. Niet elke game begint gelijk top.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 10 oktober 2002 @ 09:40:
[...]

tuurlijk niet maar kijk het begint al dat je niet meer als 1 level speelt. :) Sommige games worden serieus leuker na een paar levels. Niet elke game begint gelijk top.
nou ja ik verwacht eigenlijk van wel
want als je een game speelt in de winkel voor je hem koopt dan moet het eerste level toch het spel verkopen
dus als het eerste level al niet leuk is kan de rest ook niet leuk zijn, misschien in een enkel geval
hebben jullie Jet Set Radio gespeeld? het ziet er wel phat uit en is zeker origineel maar het speelt voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoi, even een vraag van een mee-lurker en sinds kort eigenaar van een GC :).

Kan ik op een GC elk willekeurig Creative (of Logitech, of...) Inspire speakersetje aansluiten? En waar moet ik opletten kwa aansluitingen, gaat dat via tulp?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:11:
[...]

moet je RE hebben :P ?? Ik verkoop em namelijk voor 45 euro (incl. verzendkosten). :X :X Ik spam deze topic :+
Ruilen tegen Super Monkey Ball :?

wat jij kan kan ik ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jarno schreef op 10 oktober 2002 @ 09:56:
Hoi, even een vraag van een mee-lurker en sinds kort eigenaar van een GC :).

Kan ik op een GC elk willekeurig Creative (of Logitech, of...) Inspire speakersetje aansluiten? En waar moet ik opletten kwa aansluitingen, gaat dat via tulp?

Thanks.
of de audio out van je tv aansluiten op je speakers
of de rood/witte tulpstekkers uit de scart kabel in je speakerset steken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 10:14:
[...]

of de audio out van je tv aansluiten op je speakers
of de rood/witte tulpstekkers uit de scart kabel in je speakerset steken..
Okay, dus als ik dan bijv. de Creative Labs Inspire 5.1 5700 koop, kan ik daar zonder problemen m'n GC *en* DVD speler (die heeft een optische digitale uitgang) op aansluiten?

En, sorry ik ben een beetje een dolby nitwit hoor, als je je GC dan via die 2 tulpkabeltjes aansluit, heb je dan wel echt dolby? Of 'gewoon' stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jarno schreef op 10 oktober 2002 @ 10:41:
[...]

Okay, dus als ik dan bijv. de Creative Labs Inspire 5.1 5700 koop, kan ik daar zonder problemen m'n GC *en* DVD speler (die heeft een optische digitale uitgang) op aansluiten?

En, sorry ik ben een beetje een dolby nitwit hoor, als je je GC dan via die 2 tulpkabeltjes aansluit, heb je dan wel echt dolby? Of 'gewoon' stereo?
Dolby Prologic II
dus je een versterker moet wel Dolby Prologic II ondersteunen
met nadruk op II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 10:55:
[...]

Dolby Prologic II
dus je een versterker moet wel Dolby Prologic II ondersteunen
met nadruk op II
Hmmm, dat kan ik nergens terug vinden in de specs op creativelabs.com. Iemand die dat toevallig weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
of prologic 1, dan heb je gewoon prologic 1 ;)
* heeft zelf 2 keer prologic 1 is 10 speakers :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
jOzh schreef op 09 oktober 2002 @ 23:28:
Pff, echt vervelend dit. Zie ik een post waar ik op wil reageren zijn jullie ondertussen al weer 4 pagina's verder!
Maar goed, doe het lekker toch :P
Elroy, die tv van jou, hoeveel inch is die? Ik heb dat type nl ook, de 28 inch versie.
Ow en GB, Double Dragon 2 was echt zo'n gaaf spel, heb het laatst weer eens zitten spelen. Prachtig, dat level waar je tegen je spiegelbeeld moest matten. I say, Double Dragon op de Cube!
Ja ik heb ook de 28" versie.
Ik heb het effe opgezocht : 28pw8506/12R >:)
De 32" versie paste niet in mijn meubel >:)

Kijk anders hier effe, daar worden creative speakers aangekondigd speciaal voor consoles en DVD's.

Trouwens ik zelf ga denk ik binnenkort als hij uit is de Logitech 680 kopen.
Die heeft DD,DTS en Dolby pro logic 2 :9

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Ow en GZ ;) , Double Dragon 2......
Ooops, sorry dude! :o

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rumour has it dat de nieuwe gba voor ongeveer $10 te krijgen is als je je oude GBA inruilt...

rumours... just rumours my friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 12:38:
Rumour has it dat de nieuwe gba voor ongeveer $10 te krijgen is als je je oude GBA inruilt...

rumours... just rumours my friend
als dat zo zou zijn doek dat denk ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Phydomir schreef op 10 oktober 2002 @ 12:56:
[...]

als dat zo zou zijn doek dat denk ik wel :P
ja ik ook natuurlijk maar ja
ik denk toch niet dat het zo zal zijn, als er uberhaupt een GBA2 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Heb ook maar een WaveBird besteld bij dvdboxoffice. Scheelt toch weer wat euro's. Nu maar hopen dat ze een beetje opschieten daar in Canada.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hee ds, goed of slecht nieuws? Of moet je nog?

[/lichte zware offtopic]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer aan het Sunshinen en ik heb weer een vraag. Op Delfino Island zijn twee Shines verborgen in van die kerken. Die ene heb ik al, want die gast gooit je ernaartoe in ruil voor een munt (thnx Mehmed). Maar die andere kan ik nie pakken. Ik kan wel in die toren komen via het riool (puttenstelsel). Maar die Shine zit juist in dat ander gedeelte. Help. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
SPOILER!!

Je bedoelt waar yoshi op het dak zit? Die kan je krijgen door die bel erop schoon te spuiten (gebruik rocket nozzle).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die bedoel ik niet. Ik heb pas 11 shines dus ik heb nog geen Yoshi. Ik bedoel die ene Shine die in dat gebouw zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

hebben ze over 4 weken dat SMS + NGC pakket nog steeds? want dan bennik jarig en wil voor me verjaardag NGC vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
SPOILER Die in dat gebouw over het water? Moet je op zo'n boot gaan staan, en rocket nozzle gebruiken als je er onder zit.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
aniel05: Waarschijnlijk heb je bij je Super Mario Sunshine aankoop ook een papiertje gehad met een speciale VIP code.. Wanneer je nu naar www.nintendovip.com surft en je daar aanmeld en deze code gebruikt, dan kun je van SMS een hele player guide bekijken en dus ook hoe je aan bepaalde shines moet geraken.. Alleen jammer is het wel, dat je zo vaak dingen te weten komt, die je veel liever zelf zou willen ontdekken.. :)

Zelf zit ik weeral aan 29 shines voor SMS en 't is echt een tof spel.. Sinds m'n aankoop van SMS heb ik geen één ander spel meer aangeraakt.. Dat zegt toch wel wat over de kwaliteiten ervan.. Hail Nintendo!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 10:11:
[...]

Ruilen tegen Super Monkey Ball :?

wat jij kan kan ik ook :+
um die heb ik al...zie sig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

er zit een foute in je sig het is Mario niet MArio :+

ennuh wat is het hier ineens weer rustig eerst was het 1 pagina per minuut nu is het een pagina per dag :?

ennuh. jaja morgen heb ik eindelijk ook sunshine ( jah het is triest ;( ) iig als DarkChylde vanavond komt opdraven ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 10 oktober 2002 @ 18:16:
er zit een foute in je sig het is Mario niet MArio :+

ennuh wat is het hier ineens weer rustig eerst was het 1 pagina per minuut nu is het een pagina per dag :?

ennuh. jaja morgen heb ik eindelijk ook sunshine ( jah het is triest ;( ) iig als DarkChylde vanavond komt opdraven ;)
hij probeert BreEzeRtAaL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

wat is nou de advies prijs van een GC????

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 10 oktober 2002 @ 18:22:
wat is nou de advies prijs van een GC????
verschilt per winkel ....
maar momenteel is e wel een aanbieding :)

1 x gamecube
2 x Controllers (of 1 ... weet zo niet meer)
1 x Memorycard
1x Mario sunshine

269 of 279 euro

------------------------------------------

Wie neem capcom nou over :? ... mircosoft of Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Voor als nog niemand. Dit zijn gewoon weer geruchten die de kop hebben opgestoken na berichten dat het financieel even wat minder gaat met Capcom.

* Captain N heeft nu 92 Shines :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 15:21:
Hee ds, goed of slecht nieuws? Of moet je nog?

[/lichte zware offtopic]
Slecht nieuws :(

Moest om 8:55 dus lag gisteren vroeg in m'n bedje, heeft helaas niet geholpen.

Het begin ging harstikke goed, file parkeren, bochtje achteruit keurig gedaan zonder fouten, spiegels etc goed totdat ik 5 minuten voor tijd bij de gevreesde rotonde kwam (Juliana plein in Groningen voor de kenners (3 baans))..

Lastig uit te leggen maar ff een simpele schets met 1 rijstrook (rest is niet belangrijk)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/1.JPG

Ik moest voor de helft over de rotonde alleen het was vrij druk op dat moment. Al het verkeer op de rotonde wat naar rechts wou afslaan (nummer 1) moest blijven staan, dat deden ze bij nummer 2. De afrit naar rechts (Nummer 1) was namelijk gestremd door langzaamrijdende auto's. Ik had geleerd dat ik al het verkeer op de rotonde voorrang moest verlenen maar ondertussen zat iemand anders wel te seinen zovan: "ga er nu tussendoor". Aangezien er haaietanden stonden bleef ik dus stilstaan anders heb je een ingreep te pakken (dacht ik).

Fout dus, ik moest mij aanpassen aan het verkeer en er gewoon tussendoor rijden. Wist ik niet.. Voor de mensen die nog moeten afrijden: ga dus niet wachten zoals ik deed anders zak je op de volgende punten net als ik :'(

- aangepast/besluitvaardig rijden
- voorrang verlenen/voor laten gaan
- plaats op weg/handeling

Allemaal te danken aan die rotonde :(

Heb er wel van geleerd maar zo'n situatie komt zelden voor, jammer maar wel terecht denk ik :(. Imo mocht die examinator best wel een subtiele hint geven, dit overkomt je nooit weer. Achja.. Volgende keer beter, er zijn ergere dingen in leven zoals 4 maanden niet op je cube kunnen spelen terwijl je op vakantie bent in een warm land (naaah, bad example :P ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Aaah, shit voor je.. ;( Maaruh, Good luck next time!! Gelukkig heb je je cube nog om daar weer een beetje blij van te worden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

jammer ds,

ik ken die rotonde (woon in groningen) en dat is idd een draak om met de auto te doen als het druk is, vooral bij een afrij-iets.. dan wordt je alleen maar kriegeliger door al die auto's/gesein etc.

volgende keer beter =) (ik heb 3x erover gedaan, in de randstad)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je blakez & yam, ik hoop over 3/4 weken voor de tweede keer te kunnen afrijden ipv 8 weken als ik via dezelfde rijschool weer ga afrijden (geen slechte rijschool maar wel lange wachttijden en daar heb ik geen zin in). Hopelijk ligt die rotonde dan niet op de route.

Maargoed, ik ga mij ff op andere onderwerpen concentreren, ik wil deze dag eigenlijk zo snel mogelijk weer vergeten :P

Er bestaat natuurlijk geen betere manier om te beginnen met wat Zelda nieuws, mijn favo game-serie ooit. :)

Famitsu Zelda interview :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nog een stukje over de gba2:
-A new shape, to accommodate the following design changes

-FOUR buttons on the face of the unit, in addition to the two "shoulder" buttons

-Back-lit screen (though probably using some sort of front-lighting solution, rather than a true "backlight")

-Flip top over the screen, "reminiscent of the later Game & Watch"

-A proprietary slim-line battery (presumably rechargable Lithium-Ion) providing 10
hours of play

-Faster processor

-More RAM

-A sale price of 10,000 Yen in Japan ($81 in the US)
bron: http://www.planetgamecube....cfm?action=profile&id=25

Cool een klepje voor over je gba net als bij de game and watch :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

beetje offtopic maar ben weer terug mijn toetsenbord (die 150 piek kosste (guldens dan) ) ging een beetje erg flippen en na 3x herstarten was hij helemaal kaduk. :) maarja nu weer een nieuwe gehaalt dus ben weer terug. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 19:19:
Dank je blakez & yam, ik hoop over 3/4 weken voor de tweede keer te kunnen afrijden ipv 8 weken als ik via dezelfde rijschool weer ga afrijden (geen slechte rijschool maar wel lange wachttijden en daar heb ik geen zin in). Hopelijk ligt die rotonde dan niet op de route.

Maargoed, ik ga mij ff op andere onderwerpen concentreren, ik wil deze dag eigenlijk zo snel mogelijk weer vergeten :P

Er bestaat natuurlijk geen betere manier om te beginnen met wat Zelda nieuws, mijn favo game-serie ooit. :)

Famitsu Zelda interview :)
damm klinkt echt goed. :9~ _/-\o_

btw: Ds klote man volgende keer beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 10 oktober 2002 @ 17:53:
aniel05: Waarschijnlijk heb je bij je Super Mario Sunshine aankoop ook een papiertje gehad met een speciale VIP code.. Wanneer je nu naar www.nintendovip.com surft en je daar aanmeld en deze code gebruikt, dan kun je van SMS een hele player guide bekijken en dus ook hoe je aan bepaalde shines moet geraken.. Alleen jammer is het wel, dat je zo vaak dingen te weten komt, die je veel liever zelf zou willen ontdekken.. :)

Zelf zit ik weeral aan 29 shines voor SMS en 't is echt een tof spel.. Sinds m'n aankoop van SMS heb ik geen één ander spel meer aangeraakt.. Dat zegt toch wel wat over de kwaliteiten ervan.. Hail Nintendo!!! _/-\o_
blakez, bedankt voor de tip. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

ds: good luck next time!
Hmm... moet toch nog maar 's hard verder spelen, heb nog maar 14 shines. Volgende week paar dagen vrij van werk, dan zal ik 's effe wat verder raggen met Mario. Dat verhaal over die GBA2 met een inruilkorting geloof ik echt niet. Er hoeft maar 1 gek zoiets een keer te roepen (ik bedoel niet Phusebox, maar gewoon een willekeurige idioot) :) en iedereen vindt het zo spannend dat hij/zij het na-roept. Nintendo schiet daar niets mee op. Hooguit beetje goodwill. Maar dat hebben ze al en daar hebben ze geen miljoenen (het zit eerder bij miljarden) yennen voor over. Helaas. Maar zogauw hij er is, koop ik zeker een GBA2. Ik heb van m'n "GBA1" al zeker zo veel plezier als m'n Cube. (helemaal omdat ik daar een Flash kaartje bij heb) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

DS kut voor je :( maja zoiets zal mij ook wel overkomen als ik afrij (binnen een paar maanden)

En ik weet dat er een actie is met SMS maar ik ga ook pas een stuk of 4 Topic's mee :Y) Maar ik vraag mij af of het niet beter/goedkoper is of ik een losse NGC koop met een 251 Memcard en maybe een Wavebird en ja Super Mario Sunshine is al geregeld voor 40 euro ;), dus ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zuig :( Ik sluit me aan bij de rest, succes volgende keer. Maar ja moet je Metroid maar niet afzeiken he! God straft meteen! :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ook mijn condoléances ds. Better luck next time. Gelukkig hoefde ik niet af te rijden in Rdam met bijvoorbeeld het Hofplein, was ik ook para geworden denk ik.

Verder ben ik erg benieuwd wat Nintendo in december gaat aankondigen. Las dat het nieuws samenviel met het 70 jarig jubileum van Nintendo. Beetje vreemd, want het bedrijf bestaat al sinds 1889 bij mijn weten.

Zullen ze Namco overnemen... Komt er een GBA2.... En kan je die inruilen... Wie weet? Alleen Hiroshi en Iwata weten het kennelijk.
Zuig Ik sluit me aan bij de rest, succes volgende keer. Maar ja moet je Metroid maar niet afzeiken he! God straft meteen!
LOL, ik wilde dat zelf ook zeggen, maar liet het maar achterwege.

Wie opent er dadelijk een nieuw topic BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hier weer de nieuwste sales uit Japan. :)
Zoals op elke donderdag zijn hier weer de laatste software én hardware verkopen uit Japan...

Net als vorige week staan de avonturen van Fox McCloud op nummer 1. Na de release van de breedband adapter had Phantasy Star Online een salesboost, maar bleef op nummer 11 steken.

Tussen nu en 25 oktober komen er vrijwel geen GameCube spellen uit in Japan, dus moeten we maar hopen dat Star Fox lang blijft hangen.

1. Star Fox Adventures (Nintendo/GC) - 44,000 (179,800)
2. Legend of Starfi (Nintendo/GBA) - 32,500 (170,600)
3. Super Mario Advance 3: Yoshi's Island (Nintendo/GBA) - 28,200 (179,300)
4. Shin Sangoku Musou 2: Moushoden (Koei/PS2) - 20,000 (585,200)
5. Dragon Drive Tactics Break (Bandai/PSX) - (Nieuw)
6. Yamasa Digi World SP (Yamasa Entertainment/PS2) - 16,400 (53,000)
7. Energy Air Force (Taito/PS2) - 15,800 (35,800)
8. Culdcept 2nd Expansion (Sega/PS2) - 14,000 (46,900)
9. Marvel vs Capcom 2: New Age of Heroes (Capcom/PS2) - 10,200 (67,800)
10. Prince of Tennis: Sweat & Tears (Konami/PSX) - 10,000 (60,700)

1. PlayStation 2 - 39,000 (2,851,800)
2. GameBoy Advance - 34,800 (1,913,400)
3. GameCube - 11,900 (815,200)
4. Playstation - 2,900 (189,700)
5. WonderSwan Crystal - 2,200 (91,900)
6. XBox - 2,000 (256,400)
damm de Xbox gaat echt MEGA slecht man geen wonder dat er geen japanse developer naar MS wil gaan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 20:48:
Wie opent er dadelijk een nieuw topic BTW?
Ik niet, maar wil degene die opent mijn geweldige *ahem* Het Grote GameCube Topic Search vermelden? Ok, dankuwel :P

code:
1
[url=http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/search.php]Het Grote GameCube Topic Search[/url]
:Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Het is echt niet normaal meer.
Ik heb dit topic 8 dagen geleden geopend en we zitten nu al op 800 (100 per dag).
Meer dan 10 dagen gaat dit topic niet meer halen >:)
Trouwens wel effe opletten dat je niet 2 reacties achter elkaar doet, zo blijft het nog een beetje overzichtelijk.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

mag ikke het een keertje doen.. :)
tenzij iemand anders erge zin heeft??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

We hebben al two contestants. Als jullie nou even allebei een mannetje picken van SSBM laat ik die als CPU vs. CPU tegen elkaar vechten. degene die daarin wint kan het topic openen, okee?

©www.gameqube.nl
lol, oke geef mij dan maar Ganondorf
Okee, en jij Evil cuber? Er kunnen natuurlijk nog twee deelnemers bij die het willen.
ik wil ook make
Choose your character! [/SSBM stem]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, oke geef mij dan maar Ganondorf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik wil ook make :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Dan ben jij Kirby.... je bent de zwakste schakel. Tot ziens! ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hey DS hoeveel lessen heb je eigenlijk gehad...
ik moet in december op... zit nu op 8 lessen en heb inmiddels aangevraagd...
gelukkig woon ik niet in de buurt van een megastad...
dichtste bij is Roermond... dus dat valt weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik ga A.S. Woensdag Afrijdeuuh (voor de 4keer :()steleltje apen bij ons daar :@ en wreeed duur ook nog !

maar jah

komt er nog iemand bij de MM in rotterdam ?

is de Cube daar nu 179 of ook 209 ????

thnx

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Jij MSNt zeker heel de dag :/

Maar ik ben vandaag even bij de MM geweest en heb eigenlijk niet gekeken hoeveel zo'n apparaat kost. Wilde mijn RGB kabel inruilen voor cash, maar dat deden ze niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 22:46:
Jij MSNt zeker heel de dag :/

Maar ik ben vandaag even bij de MM geweest en heb eigenlijk niet gekeken hoeveel zo'n apparaat kost. Wilde mijn RGB kabel inruilen voor cash, maar dat deden ze niet. :(
niet?
dat doen ze in duitsland bij mediamarkt wel... binnen 2 weken terugbrengen dan krijg je je knaakies weer in je klauwtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hier ook, mits in de verpakking. Enige wat eraan scheelde was dat het plastic eraf was, wat nogal logisch is omdat je het toch moet testen. Dan had het binnen 24 uur moeten gebeuren. Aangezien ik het ding dinsdag heb gekocht, gisteren in Belgie was en vandaag terug wilde brengen, ging dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 22:47:
[...]

niet?
dat doen ze in duitsland bij mediamarkt wel... binnen 2 weken terugbrengen dan krijg je je knaakies weer in je klauwtjes
Waarom wilde je die ruilen? Ik stond eergister bij de Dixons, maar goed, 32 euro vond ik te gek voor een kabeltje. Met die standaard kabel heb ik prima beeld (is ook geen 100hz breedbeeld ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Goeie avond, dit schiet hier idd op...

Even een vraagje over sms:
Gisteren heb ik de eindbaas verslagen... maar:

De slowdown.... 't spijt me zeer hoor.. maar als dit nintendo is.
't was bij mij zo erg dat 't bijna onmogelijk werd om 't te halen, 't leek meer uit een scene van the matrix qua vertraging van het spel.

Degene die al zover zijn gekomen, hadden jullie dit nu ook?

Oja en de consoles die thuis (horen te) staan:

Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~delirium/jippie.JPG
Met luigi's mansion, burnout, ssbm, monky ball, res evil, pikmin en mario

Ook nog een gbc en een nes, alleen liggen die alle 2 bij m'n ma....
letterlijk met de melding "jij hebt nu toch zo'n geavanceerd ding, dan mag ik toch wel lekker zelda spelen op de oude van jou"
Lief he, een ma die na 6 jaar geen zelda spelen, ff zelda in een avond rondspeelt en nog precies weet waar alles ligt verborgen O-)

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 22:54:
Hier ook, mits in de verpakking. Enige wat eraan scheelde was dat het plastic eraf was, wat nogal logisch is omdat je het toch moet testen. Dan had het binnen 24 uur moeten gebeuren. Aangezien ik het ding dinsdag heb gekocht, gisteren in Belgie was en vandaag terug wilde brengen, ging dat dus niet.
tss wat een onzin... (van de MM dan he) daar doen ze bij de mediamarkt waar ik kom niet echt moeilijk over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Okee, en jij Evil cuber? Er kunnen natuurlijk nog twee deelnemers bij die het willen
ikke ben mario

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm... jij bent in ieder geval niet Bob vanavond geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol ik denk het ook niet phuse. ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hehe nu snap ik em
toen die quote er niet bij stond dacht ik ff dat je bezopen was

ieke benne die mario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 10 oktober 2002 @ 23:12:
[...]

hehe nu snap ik em
toen die quote er niet bij stond dacht ik ff dat je bezopen was

ieke benne die mario!
ich bien ein paddo.. uuhh toad :+ :z

nee ik ben zo blij dat ik morgen eindelijk mario kan halen O+

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Haha, hij heeft het over degene die het volgende topic wilt maken, zie hierboven.

Iig, als HIV nou ook even een karakter doorgeeft, dan kan de CPU gaan beslissen wie het volgende topic maakt.
Waarom wilde je die ruilen? Ik stond eergister bij de Dixons, maar goed, 32 euro vond ik te gek voor een kabeltje. Met die standaard kabel heb ik prima beeld (is ook geen 100hz breedbeeld ofzo).
Omdat ik pas een nieuwe 5.1 DTS installatie heb gekocht. Dan wil ik natuurlijk wel cuben met dat geluid. (Okee, hij ondersteunt "maar" Pro Logic , dat terzijde). Maar om dat te halen moet er wel een audiokabel van mijn Cube naar mijn speler gaan, en die optie zit niet op die kabel. :( . Daarom wilde ik hem ruilen. Het beeld wordt er wel een stuk beter op moet ik zeggen.

Collega van mij vertelde dat als je een nieuwe (breedbeeld) TV koopt er wel 2 audio-uitgangen opzitten waarchijnlijk, dus dat je én goed beeld én goed geluid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 23:15:
Haha, hij heeft het over degene die het volgende topic wilt maken, zie hierboven.

Iig, als HIV nou ook even een karakter doorgeeft, dan kan de CPU gaan beslissen wie het volgende topic maakt.

[...]

Omdat ik pas een nieuwe 5.1 DTS installatie heb gekocht. Dan wil ik natuurlijk wel cuben met dat geluid. (Okee, hij ondersteunt "maar" Pro Logic , dat terzijde). Maar om dat te halen moet er wel een audiokabel van mijn Cube naar mijn speler gaan, en die optie zit niet op die kabel. :( . Daarom wilde ik hem ruilen. Het beeld wordt er wel een stuk beter op moet ik zeggen.

Collega van mij vertelde dat als je een nieuwe (breedbeeld) TV koopt er wel 2 audio-uitgangen opzitten waarchijnlijk, dus dat je én goed beeld én goed geluid hebt.
als je geen Prologic II hebt heb je weinig aan je DTS installatie volgens mij?

en ja op nieuwe tv's zit altijd een audio uitgang... heeft mijn tv ook (JVC breedbeeld 100hz... 2002 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hij ondersteunt ook Dolby Pro Logic. Dat heb ik natuurlijk wel even sure gemaakt voordat ik hem kocht.
jawel ProLogic
maar ook Dolby Prologic II ??
de meeste standaard versterkers/decoders doen dat namelijk niet
Geen ProLogic 2 nee.

Zou het verschil tussen 1 en 2 ook eerlijk gezegd geeneens weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 23:21:
Hij ondersteunt ook Dolby Pro Logic. Dat heb ik natuurlijk wel even sure gemaakt voordat ik hem kocht.
jawel ProLogic
maar ook Dolby Prologic II ??
de meeste standaard versterkers/decoders doen dat namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 23:21:

[...]

Geen ProLogic 2 nee.

Zou het verschil tussen 1 en 2 ook eerlijk gezegd geeneens weten.
Dan heb je er volgens mij nog nix aan.. :/ dacht dat je versterker toch echt dolby pro logic 2 moest ondersteunen om die 'geluidssoort' weer te geven door je boxen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
blakez schreef op 10 oktober 2002 @ 23:31:
[...]

Dan heb je er volgens mij nog nix aan.. :/ dacht dat je versterker toch echt dolby pro logic 2 moest ondersteunen om die 'geluidssoort' weer te geven door je boxen..
jep zover ik weet ook,
je zult wel geluid uit 5 boxen hebben
maar niet de echte surround effecten zoals bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Na vele dingen veranderd te hebben van de laatste wallpaper van starfox die ik gemaakt had is hij nu weer eindelijk af :)

Zie hier :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/wallpaper.jpg

:9~

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Elroy, hoe gaat 't eigenlijk met Star Fox Adventures? Is het de beste game op de Cube die je ooit gespeeld heb of niet? :) Hoe staat 't met de graphics en de sound? En het Verhaal is ook wel ok? Je screenshots zien er allemaal zeer cool uit, alleen jammer dat er zo'n vage waas over zit.. :) Is het een echte klassieker of ben je 'm al een beetje beu?
Veel vragen, kweet 't, maar je zal 't vast geen probleem vinden om daar een beetje antwoord op te geven.. ;) En je doet er natuurlijk iedereen hier een plezier mee... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb wel geluid uit alle 5 mijn boxen inderdaad. Misschien had ik beter naar nog wat meer info moeten zoeken voordat ik tot koop overging. Goede les voor de volgende keer, zie TV.

Ik mis eigenlijk alleen een RARE logo Elroy. Dan is hij toch echt compleet?

Enne, HIValicious oid, welk mannetje kies jij nou met SSBM? Als er nóg iemand is die ook een deel van het heilige GC topic wil openen; er is nog een plek vrij.

DarkNeve had geloof ik Ganon.
EvilCuber kiest Mario.
HiV moet nog kiezen.
Eventuele vrije plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Star fox is gewoon een top spel net zoals mario.
Grafisch vind ik hem gewoon erg goed, alleen er zijn wel een paar dingen waar ik me aan irriteer. Zoals het water dat hebben ze echt fout gedaan en de framerate komt niet hoger uit dan 30 gem meer op 25.
De gameplay en het verhaal is echt goed en je moet er wel veel bij lezen / luisteren ect. En er zitten ook ongelovenlijk veel kleine filmpjes bij.
Ik beluister het geluid met DPL1 en dat klinkt best wel aardig.
Er zit ook nog eens veel humor in, moet af en toe wel eens lachen om de opmerkingen van fox ;)
Maar ik zit er niet echt achter gekluisterd omdat ik daar gewoon effe geen tijd voor heb. Volgens het spel zit ik op 50% in 15 uur dus...

Trouwens racen met zo'n race ding is echt tof >:)
Ik zal trouwens nog wel effe kijken of dat rare logo erop kan proppen

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10-09 11:14
Phuse even een vraagje, ik zag 3/4/whatever topics geleden dat je een grafische opleiding deed, welke? I.v.m. volgend jaar voor mij enzo, moet toch ergens heen ")

SMS heeft trouwens de slechtste camera die ik heb gezien tot nu toe, maar Nintendo heeft volgens mij ook echt gekozen voor de optie om de camera totale vrijheid te geven zolang de speler hem beweegt. Ik speel Mario dan ook meer met Turok/Goldeneye controls als de camera zijn ding laten doen zoals in M64.

Nog een klein vraagje over Edge, ik heb het laatste nummer (dacht ik) gekocht bij Fame (met een Halo scenery voorkant), maar dat is nog 2 weken geleden en nu komt alweer het nieuwe nummer? Gewoon Fame dat laat inslaat of krijgt Nederland hem gewoon laat?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
GolbeZeromus schreef op 10 oktober 2002 @ 23:52:
Ik heb wel geluid uit alle 5 mijn boxen inderdaad. Misschien had ik beter naar nog wat meer info moeten zoeken voordat ik tot koop overging. Goede les voor de volgende keer, zie TV.

Ik mis eigenlijk alleen een RARE logo Elroy. Dan is hij toch echt compleet?

Enne, HIValicious oid, welk mannetje kies jij nou met SSBM? Als er nóg iemand is die ook een deel van het heilige GC topic wil openen; er is nog een plek vrij.

DarkNeve had geloof ik Ganon.
EvilCuber kiest Mario.
HiV moet nog kiezen.
Eventuele vrije plek.
* Captain N kiest Link.... geen idee wat er de bedoeling van is though :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

wat een onzin =)

die ene gast die het topic wil openen komt hier nooit .. laat EvilCuber het gewoon doen dan =).. zowiezo snap ik wel dat mensen het geil vinden als hun naam achter een topic staat.. maar het moet niet te gek worden ;P

(en wtf is er mis met kirby ? ik win er echt bijna altijd mee.. gewoon wat krachten jatten.. en lekker springen + hakken ;P)

iig.. die slowdown die moet ik nog krijgen (ben nog niet bij de eindbaas geweest) maar ik geloof best dat ie er is (ligt iig niet aan je cube ofzo).

heb ook bij 4p SMB sp op een bepaald level zo ontzettende slowdown gehad dat het level halen eigenlijk onmogelijk werd.. dat is een beetje jammer.. maar ik blame het maar op de nieuwigheid.. en het nog niet geperfectioneerd zijn van de cube mogelijkheden.

ow prop kirby er dan maar bij :P dan wil ik best de search vermelden ;)

nou ja.. ik ben weer slapen, het was een gezellige n8 in de stad groningen =), tot morgen.. en geen gekke dingen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Slowndown ben ik ook al bij die spiegels tegen gekomen, was ook vrij enstig, maar duurde gelukkig maar heel even.

Maar goed, zijn toch al te veel spellen die er last van hebben, dus waarom Mario ook maar niet he... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het enige waar ik op de cube slowdown ben tegen gekomen is als je Master Hand verslaat in Smash Bros, en heel af en toe in filmpjes in Resi Evil. In Mario heb ik nergens last van gehad. Misschien niet opgemerkt of zo :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
Delirium2001 schreef op 10 oktober 2002 @ 22:55:
Even een vraagje over sms:
Gisteren heb ik de eindbaas verslagen... maar:

De slowdown.... 't spijt me zeer hoor.. maar als dit nintendo is.
't was bij mij zo erg dat 't bijna onmogelijk werd om 't te halen, 't leek meer uit een scene van the matrix qua vertraging van het spel.

Degene die al zover zijn gekomen, hadden jullie dit nu ook?
Ik heb geen last van slow-downs gehad. Trouwens vinden jullie de eindbaas ook niet wat sim-pel?? Had hem gelijk de eerste keer :'( >:)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:22

Tarin

Just plain weird.

Hoeveel shines moet je daar eigenlijk voor halen, die eindbaas? (zit nu op de 52, met nog 55 blauwe muntjes op zak)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
*schrikt van FOX
nee, mooie walpaper...

was vanochted idd in coma.... stappen gisteravond..
en spidey gekocht van evilcuber... volgende keer een duidelijke omschrijving van mensen vragen als je afspreeek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Tarin schreef op 11 oktober 2002 @ 11:04:
Hoeveel shines moet je daar eigenlijk voor halen, die eindbaas? (zit nu op de 52, met nog 55 blauwe muntjes op zak)
Gewoon alle levels t/m 7 halen..... meer niet.
[FrEEzEr] schreef op 11 oktober 2002 @ 11:02:
[...]

Ik heb geen last van slow-downs gehad. Trouwens vinden jullie de eindbaas ook niet wat sim-pel?? Had hem gelijk de eerste keer :'( >:)
Idd, 't kost een leven om uit te zoeken hoe en wat.... en dan is 't kinderspel :(
Maar geen slowdown bij jou dus... af en toe vraag ik met toch af of sommige cubes beter overweg kunnen met de graphics...

Mmm ik bedenk me dat ik mario op 60hz speel.. zou dat 't zijn... ??

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al wrestle mania X8 gezien op de cube, hij is al uit als het goed is.
Maar ik heb hem nog nergens in de winkels zien liggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hey wat is dit? mijn berichten zijn verwijderd? what the fuck?

nou ja zeg:
dan nog maar een keer mijn wallpaper:

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/gcn/sfa_bg.jpg

heb geen verklaring waarom hij is verwijderd (+ andere posts) dus post ik nog een keer
en ja ik heb hem zelf gemaakt, het is geen gejatte shit ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit van een editknop gehoord? (jij post altijd 2 berichten achterelkaar) ... terwijl het in 1 post kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:18:
Ooit van een editknop gehoord? (jij post altijd 2 berichten achterelkaar) ... terwijl het in 1 post kan :)
mensen houden van overdrijven
altijd zeg... nou het zal af en toe voorkomen maar altijd is onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijg je Yoshi eigenlijk in Mario Sunshine?

En op Delfino Island is nou zo'n rare gekleurde lichtstraal die de lucht in gaat. Wat moet je hiermee doen? Want iedere keer als ik uit een level kom staat er GO!!
Ik heb al geprobeerd erop te spuiten of te springen maar dat lukt niet. Ik neem aan dat je er iets mee moet doen, vanwege het GO!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:28:

En op Delfino Island is nou zo'n rare gekleurde lichtstraal die de lucht in gaat. Wat moet je hiermee doen? Want iedere keer als ik uit een level kom staat er GO!!
Ik heb al geprobeerd erop te spuiten of te springen maar dat lukt niet. Ik neem aan dat je er iets mee moet doen, vanwege het GO!!
Hint: kijk eens wat die twee Dilfino inwoners daar in de buurt aan het doen zijn....(met nadruk op kijk ;) )

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:28:

Zal je een kleine hint geven.. Wanneer je bij die lichtstraal staat, dan moet je maar eens naar de zon kijken.. 8) Dan zie je vanzelf wel wat er gebeurd...
edit:
bah Crashman was net een minuutje eerder... ;)

En trouwens over die slowdowns bij Mario Sunshine... Ik had er last van toen ik de eerste keer bij die spiegels kwam.. (toen ik die beesten er dus af moest hoppen) Maar later, wanneer ik 't nog een keer probeerde had ik er helemaal geen last van.. :? Dus 't ligt waarschijnlijk gewoon aan de stand van de camera en welke acties je allemaal tegelijk uitvoert of iets dergelijks.. want ik heb ook wel eens dat ik gewoon aan het spelen ben en dat ik dan ineens een slowdown krijg van een seconde ofzo... Waarschijnlijk maak ik dan net één of andere combo die nèt wat (te)veel rekenkracht van de cube kost ofzo... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

eurhm.. waarom zijn er nou opeens zoveel posts weg ?

ikke niet snappuh

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.