Wow, ff denken hoor

.
Goed zoals jij het hierboven uitlegde bedoel ik niet helemaal percies.
Waar mij het om gaat is dat ../ ik maak gebruik nu even van 4 users.
code:
1
2
3
4
5
6
| Naam Aantal posts Aantal dagen geregt Kwaliteit posts
User 4 2500 500 normaal |
Om op jou terug te komen LuNaTiC. Jij zei dat er users konden zijn die zeer hoge techposts maken, maar er dan niet inkunnen omdat ze niet zo'n hoge ratio hebben.
User 1 bedoel jij. Die kan nog niet eens us in de HK, terwijl hij het wel dik verdient heeft. Oke, het is uitgesloten dat hij/ of misschien een zij

...

, in de HK mag. Die regel is er, nietwaar?
Nou zo is dat bij Gerneration 1 ook. Alleen ligt die lat zo hoog om die oude groep wat bijelkaar te vatten. Puur voor dit punt, is dit idee. Als je
echt lol hebt in zo'n fora. Waar ook iedereen je kent, kwa nickname dan.
Blijft GoT ook de plek met een rede om terug te komen, en tech posts te maken. Users missen nu iets.
Maargoed even nog om terug te komen op het voorbeeld.
User 2 is net 1,5 jaar geregt. Hij heeft 746 posts gemaakt, dus maar een 1,9 posts per dag.
Om zo te denken is fout.
Die users hangt hier al 1,5 jaar rond dus post geen crap. Hij zal wel bekend zijn bij wat users, niet zoveel natuurlijk. Maar hij mag in de Generation 1 fora, omdat hij 1,5 jaar geregt is.
Even om terug te komen op het feit van lage kwaliteit posts.
Daar moeten we maar mee leven, na mijn weten maken users hoelanger ze geregt zijn betere posts. Of betere zinvolle posts.
User 3, Die heeft dus 3500 posts en is 500 dagen, dikke 1,5 jaar geregt. 500 van de 3500 posts is crap bv. Hoe komt dit, hij heeft begint zich te vervelen op GoT. Dit merk ik nu bij mezelf ook. Als je iets had, iets speciaals, een fora zoals Generation 1, dan heeft die weer zin in GoT, en gaat hij of zij

...

, ook weer ff door de techfora's heen. Als hij of zij

...

, dat normaal niet meer doet.
User 4. Staat hier eigenlijk voor de fun, staat wat leuker 4 users ipv 3

.
User 4 is een normale user. User 4 mag gewoon in Generation 1.
Ik vind dat kwaliteit voor kwantiteit gaat, en dat aantal dagen geregt voor kwaliteit gaat. Stel, die kwaliteit laag is bij users die lang zijn geregt, komt dat door de verveling.
GoT Generations 1.