area 61 toch een vraagje

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.811 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

We Are Borg schreef op 01 oktober 2002 @ 21:35:
[...]

:D Sorry, moet even lachen. Dit is dus hoogst waarschijnlijk niet gezegd. Je bent waarschijnlijk niet ter sprake gekomen, niet negatief en niet positief. Waarom weet ik niet, maar vind je het gek met 60000 users. Nee toch, dus deze uitspraak klopt denk ik niet.

Een lid van de tweaker crew mag me verbeteren als het wel is gezegd, maar ik denk het niet ;)
Volgens mij doelt hij op:

JvS in "Nieuw Warezboard! :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Om de post te quoten
je mag er niet om omdat je toevallig niet bent uitgekozen. Daarover gaan we geen verantwoording afleggen bij jou.

En nu mag je er echt helemaal niet meer in, als het aan mij ligt

als het aan mij ligt haat dit draadje ook dicht...
Dat zeg ik toch ook. Toevallig niet ter sprake gekozen. En dat JvS nu zegt dat hij helemaal geen toegang meer krijgt....ach, wat zal ik zeggen

Mark:

Ik vind je laatste post nu niet bepaald respectvol om het zacht uit te drukken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:17
We Are Borg schreef op 01 oktober 2002 @ 21:40:
Mark:

Ik vind je laatste post nu niet bepaald respectvol om het zacht uit te drukken :/
Voor mensen die elke kans aangrijpen om te zeiken heb ik ook geen respect. Wat is zijn volgende stap ? Toevallig weer een "Ik stop ermee" LA Topic ?

Nee, mensen moeten hier eens leren dat we hier niet meer op de kleuterschool zitten waar de jufvrouw je beloont met een plaatje als je de tafel van 2 uit je hooft kent. Dit is "real-live", iedereen die hier komt word geacht oud en wijs genoeg te zijn. Uit zijn reacties blijkt duidelijk dat hij dit niet is. Als hij dan na menig discussie nog steeds doorgaat dan kan hij van mij inderdaad de wind van voor krijgen.

Er zijn al genoeg mensen die hier al jaren rondlopen (mensen die net als ik BC1 nog hebben meegemaakt) en de laatste tijd alleen nog maar lurken door dit soort flauwekul. Ik kom hier niet vaak meer, maar als ik er kom dan is het elke keer weer hetzelfde liedje en op een gegeven moment ben ik het ook een keer zat. Op zo'n moment komt er misschien iets uit wat in jou ogen niet respectvol is, maar wat op dat moment wel gewoon de waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nog even over de naam: ik denk inderdaad die wel anders kan :) De 'normale' mods hebben daar geen inspraak over gehad, we hebben ons ingespannen om dit forum te laten lanceren en de HGAs te overtuigen van een goede poging om oudere/de betere users vast te houden.

Toen het was beslist dat het kwam, is er niks over de naam gevraagd. Die is gewoon zo ingevoerd en ik zag hem pas toen het forum kwam ;)

Zelf had ik (met inspiratie van Osdorp Posse) gedacht aan de naam 'Het Oldschool Gevoel'.

Beetje speelse naam die wmb precies de sfeer en soort topics moet samenvatten, wat er in dat forum speelt. Misschien dat de naam nog veranderd wordt, ik hoop van wel, en gezien de reacties in dit topic wel wenselijk ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mark schreef op 01 oktober 2002 @ 21:52:
[...]

Voor mensen die elke kans aangrijpen om te zeiken heb ik ook geen respect. Wat is zijn volgende stap ? Toevallig weer een "Ik stop ermee" LA Topic ?

Nee, mensen moeten hier eens leren dat we hier niet meer op de kleuterschool zitten waar de jufvrouw je beloont met een plaatje als je de tafel van 2 uit je hooft kent. Dit is "real-live", iedereen die hier komt word geacht oud en wijs genoeg te zijn. Uit zijn reacties blijkt duidelijk dat hij dit niet is. Als hij dan na menig discussie nog steeds doorgaat dan kan hij van mij inderdaad de wind van voor krijgen.

Er zijn al genoeg mensen die hier al jaren rondlopen (mensen die net als ik BC1 nog hebben meegemaakt) en de laatste tijd alleen nog maar lurken door dit soort flauwekul. Ik kom hier niet vaak meer, maar als ik er kom dan is het elke keer weer hetzelfde liedje en op een gegeven moment ben ik het ook een keer zat. Op zo'n moment komt er misschien iets uit wat in jou ogen niet respectvol is, maar wat op dat moment wel gewoon de waarheid is.
Ik heb het niet over of je gelijk hebt of niet en of Diablozzz goed posts, ik heb het over jouw manier van posten. Flamen (want dat is het gewoon) is niet bepaald de manier om met iemand the discussieren. Laat zien dat je er goed in bent en laat flames buiten een post. Als je oud en wijs genoeg bent hoef je niet te flamen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Toegang tot de VIP box betekent niet dat je elk verkeerd draadje moet melden in SeM om te slijmen bij de crew.

Om toegang te krijgen moet je gewoon een nette user zijn die gewoon zijn/haar bijdrage doet aan de kennis van GoT. Geen geflame maar gewoon op een nette beleefde manier de persoon aan de andere kant helpen. Discussies worden gevoerd met argumenten, niet met flames, daar help je niemand mee. Maar niet dat alleen dat, je kennis moet ook opvallen. Het gaat zoals eerder vermeld werd niet om de kwantiteit van jouw posts maar om de kwaliteit van de posts. Je kan hier na 3 maanden misschien al toegang krijgen als je opvalt door jouw kennis en jouw stijging in kennis.
Er zjn genoeg users hier die denken zich iets te menen. Zoals een user die heeft dreigd te vertrekken (of misschien reeds vertrokken is) omdat hij een OW heeft gekregen.

Ik heb het met LuNaTiC hier reeds overgehad toen de VIP box (is idd een verkeerd gekozen naam maar met de beste bedoelingen) pas werd geopend dat het een beetje op discriminatie lijkt omdat een (lite-)mod jouw aanbeveelt. Maar er zijn wel degelijk richtlijnen waar ieder persoon moet voldoen. En als je wordt aanbevolen betekent het ook niet dat jij meteen toegang krijgt, de andere van de crew hebben ook inspraak.

Het is geen recht van de user, het is een bonusje zoals een student die zijn diploma heeft behaald en van zijn ouders een auto cadeau krijgt om ff een vergelijking te maken. Of een kind dat van de arts een snoepje krijgt wanneer deze net een operatie heeft ondergaan. Moet de dokter het kind een snoepje geven? Zo is het ook met de VIP box, de crew hoeft de users geen toegang te geven. Het is gewoon een bonusje zoals je met de 150 techposts (die al dan niet bagger of hoog van niveau zijn) ook toegang tot de HK krijgt maar dan met andere en hoger criteria.

Er zijn inderdaad wel enkele mensen overgeslagen tijdens "de selectie" maar zoals men zegt kan men niet ieder persoons geschiedenis op GoT nakijken. Sommige zullen morgen toegang krijgen, de andere volgende maand. Hetzij zo, GoT is geen club meer, GoT is een bedrijf geworden.

Wees gewoon jezelf en ga niet je best doen om in de VIP box te komen, het kan je tegenvallen. Als je het krijgt wees dan blij. Maar als je het niet krijgt dan moet je gaan uithuilen en gewoon verder jezelf wezen. Niet gaan vragen want die vraagt wordt overgeslagen. GoT wil niet enkel als grote vraagbaak dienen maar jouw ook naar een hoger niveau brengen (op het gebied van kennis maar ook sociaal)

Wees gewoon jezelf en toegang zal mettertijd wel komen.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

niks aan toe te voegen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie Chevy nu ook (lite?)modje maken ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Goh, flink wat mis-interpretatie hier zie ik alweer. De mensen die mis-interpreteren moeten eens bij zichzelf ten rade gaan wat nu de exacte reden is hoezo ze het voor zichzelf niet duidelijk krijgen wat er misgaat met het "juist uitleggen van de uitleg".

Even de misschien niet zo correcte naam (waar volgens mij de meesten over struikelen) daargelaten. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is nu precies waar ik bang voor was toen ik de mededeling in MED las.
Er zijn gewoon een aantal users die hier niet komen om te helpen en om geholpen te worden, maar die op de een of andere manier een waardering denken te moeten verdienen of zo. In plaats van eens rustig hun historie te bekijken en vervolgens te denken ik ben best wel hulpvaardig en lang aanwezig op GoT laat ik eens een 'bevriende' mod aan zijn of haar jasje tetrekken met de opmerking: " He hoi, zou ik misschien ook op het VIP-forum mogen?" gaan ze verontwaardigd zitten doen en zo de hele waardering bijna verspelen......

erg jammer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Wat ik vaak hoor is "En wat nou als je niet specifiek op 1 forum hangt! Dan val je dus niet op bij een modje!"...
Nou.. ik weet iig 1 voorbeeld van zo'n user, en die kan er toch echt in, het zullen er ongetwijfeld meer zijn. (rara wie is die user ;) )
Verder vind ik dat het nogal over-rated is door een boel mensen... Een extra forumpje erbij, BIG DEAL! Waarschijnlijk ergeren de mensen die moeilijk doen zich ook aan users die graag in de HK willen maar dat nog niet mogen, wat zij doen is precies hetzelfde. Weet je nog dat je geen HK-access had? En dat je naar je postcount onder de 50 keek en nog niet echt zeker wist of je er ooit zou gaan komen? Dat weet je van dit forum ook niet, jammer. Enige oplossing? Je best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik wil alleen maar kwijt dat ik dit weer een echte diepzielige got actie vind in de trent van 'we vervelen ons, we vinden ALTIJD het niveau te laag dus verzinnen we iets nieuws wat nergens op slaat en daarna gaan we weer topics openen dat het niveau nog steeds te laag is'

laat het toch eens zoals het is :? altijd maar denken dat het slecht gaat met GoT enzo, waar slaat dat op................

dit heeft btw niks te maken met de vipbox opzich of dat ik er niet in kan, ik constateer dat gewoon dat de mensen achter got gewoon NOOIT tevreden kunnen zijn........en nee ik wil geen toegang :P

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Owja, jij was diegene die me altijd al opviel door zijn positieve bijdrages. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 06-10 14:31
Ooit van de spreuk:"Stilstand is achteruitgang" gehoord... of die reclame van de Praxis/Formido ofzo "Omdat je huis nooit af is"...

Alles kan altijd beter.. en door de enorme groei bij GoT en T.net kan je gewoon niet stil blijven staan... En je moet gewoon toegeven dat het niveau echt een stuk lager ligt dan 2 jaar geleden.... En daar moet je verandering in komen; als je betere ideeën hebt moet je die uiten...

Weet je wat blijft hangen, hetzelfde blijft?? de zeurende mentaliteit... hetzelfde was toen het Trashcan(of hoe heette dat ook al weer) en het onzinforum wegging... altijd maar mensen die denken dat ze het recht hebben om te zeuren en die eisen dat een bepaald fora weer terug moet komen.. en zo werkt dat dus niet. Je hebt alleen het recht om blij te zijn dat je hier mag komen..

Kijk eens wat verder dan je neus lang is, en kijk naar de basis principe van dit forum... als je dat zelf al niet kan beantwoorden dan heb je al helemaal geen recht van spreken vind ik...

Ik ga maar slapen.. heeft toch geen zin...

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
zien jullie nou echt niet in dat jullie met dit soort acties de "niet-top-13373-maar-wel-goede-users" behoorlijk hard aan het wegjagen zijn? laat ik mijzelf maar eens als voorbeeld nemen en ik denk dat ik redelijk representatief ben voor een aantal mensen:

Ik post over het algemeen niet veel, lees heel veel, juist omdat ik zoiets heb van "als ik niets nuttigs toe te voegen heb dan maar niet" en ik kom gisteren op GoT en zie dat er een nieuw forum is, leuk denk ik wil ik wel ff zien, maar nee hoor, hij staat er niet bij.

Nu kan ik begrijpen dat een user zoals ik (de half-lurker) niet opvalt bij een mod, zeker omdat de meeste mensen zoals ik ook veel door de verschillende fora zwerven, maar zo komen "wij" nooit in zo'n nieuw forum.

Nu is het niet zo dat ik gelijk denk dat ik wat mis, maar de manier waarop dit gebeurd is gewoon fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45
Krypt schreef op 01 oktober 2002 @ 23:24:

Weet je wat blijft hangen, hetzelfde blijft?? de zeurende mentaliteit... hetzelfde was toen het Trashcan(of hoe heette dat ook al weer) en het onzinforum wegging... altijd maar mensen die denken dat ze het recht hebben om te zeuren en die eisen dat een bepaald fora weer terug moet komen.. en zo werkt dat dus niet. Je hebt alleen het recht om blij te zijn dat je hier mag komen..

Ik ga maar slapen.. heeft toch geen zin...
Uhm en fora word gemaakt, en gesloopt door haar users, laat dat duidelijk zijn!

Hou je je users tevreden dan heb je het goed voor mekaar, zijn ze op de een of andere manier voor welke reden dan ook niet tevreden dan zul je dat direct in het forum terugzien.

Uiteraard heeft het nut om alleen een bepaald slag volk toegang te geven tot iets, oom zo een grote min of meer eenheid te krijgen, met min of meer dezelfde wensen intresses , enwaarden en normen. Dus makkelijker "zoet te houden" , maar dit zijn meer iddelen om het de users naar de zin te krijgen. Hier werkt het simpele straffen en belonen ook, dit is meer een middel om het evenwicht te krijgen, en te houden, maar dan hulpmiddelijn zijn dat ook niet.

En het zeggen dat het een privilege is om hier te mogen posten, dat werkt echt niet hoor....

Het blijft geven en nemen, simp-el.

Alleen als beide partijen in min of meer tevredenheid kunnen leven zal het werkbaar zijn.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
lester schreef op 01 oktober 2002 @ 23:41:
zien jullie nou echt niet in dat jullie met dit soort acties de "niet-top-13373-maar-wel-goede-users" behoorlijk hard aan het wegjagen zijn? laat ik mijzelf maar eens als voorbeeld nemen en ik denk dat ik redelijk representatief ben voor een aantal mensen:

Ik post over het algemeen niet veel, lees heel veel, juist omdat ik zoiets heb van "als ik niets nuttigs toe te voegen heb dan maar niet" en ik kom gisteren op GoT en zie dat er een nieuw forum is, leuk denk ik wil ik wel ff zien, maar nee hoor, hij staat er niet bij.

Nu kan ik begrijpen dat een user zoals ik (de half-lurker) niet opvalt bij een mod, zeker omdat de meeste mensen zoals ik ook veel door de verschillende fora zwerven, maar zo komen "wij" nooit in zo'n nieuw forum.

Nu is het niet zo dat ik gelijk denk dat ik wat mis, maar de manier waarop dit gebeurd is gewoon fout.
oke dan durf ik mezelf ook wel bij jou groep te rekenen
enige verschil mij boeit het niet dat ik niet erin kan.......jou misschien wel, maar idd users zoals jou en mij en anderen vallen niet echt op
ik weet bijna zeker dat ik nooit zal opvallen zeg maar op die manier om in die viproom te kunnnen

en even over reply;s op mn vorige posts:
ik geef toen een jaar geleden was het misschien leuker, of het begin van de HK tijd.......maar op deze manier krijg je die sfeer van toen echt niet terug hoor :?

ik wil niet veel zeggen maar dat is bijna onmogelijk omdat er tig meer users nu zijn.

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
ViperGTS schreef op 01 oktober 2002 @ 23:44:
[...]
ik geef toen een jaar geleden was het misschien leuker, of het begin van de HK tijd.......maar op deze manier krijg je die sfeer van toen echt niet terug hoor :?
Ach vroeger toen sex nog vies was en de lucht nog schoon.... ;)

Nee serieus, vroeger was alles beter, en zelfs toen zeurden de harde kern dat het niet leuk was, en dat vroeger het beter was, de nog hardere kern, vond het toen ook niet echt leuk, neee, vroeger een jaar of 2 gelden was het wel leuk, etc, you get the point...

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Jij/jullie begrijpt / begrijpen hopelijk ook wel dat zeker de eerste schift voornamelijk "opgevallen users" betreft en dat wij modjs ook maar mensen zijn.

Ik wil het niet goedpraten enzo. Er is echter al meerdere keren gezegd dat het niet zo is dat de huidige "toegankelijken" de definitieven zijn, en dat het daarnaast eerst het "aankijken"is.

Als je eer dergeklijke forum meteen vult met 1.000 (of meer ) users durf ik je te voorspellen dat je dat forum ook absoluut niet kan sturen. De (ik dacht) 300 man die er nu inkunnen zijn al haast niet te temmen (okee, ik overdrijf lichtjes)

Wacht het nou gewoon ffetjes af, en enderdaad zoals je zelf aangeeft. Als jij alleen reageerd als je wat toe kunt voegen (Inderdaad een zeer goede houding) val je, zeker met het formaat van GoT in je achterhoofd, inderdaad niet zo snel op.

Dat wil echter niet zeggen dat je/jullie niet gewoordeerd worden. Ik denk zelfs dat als alle "grijze, niet echt opvallende maar wel goeie mensen" nu zouden kappen er weing van GOT over zal blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
PsYgHo schreef op 01 oktober 2002 @ 23:50:
[...]

Ach vroeger toen sex nog vies was en de lucht nog schoon.... ;)

Nee serieus, vroeger was alles beter, en zelfs toen zeurden de harde kern dat het niet leuk was, en dat vroeger het beter was, de nog hardere kern, vond het toen ook niet echt leuk, neee, vroeger een jaar of 2 gelden was het wel leuk, etc, you get the point...
dat bedoel ik eigenlijk ;)

iedereen doet een beetje of het nu zo erg is allemaal??? ik zeg: ga gewoon zo door en vooral niet strenger, dan komt het allemaal wel goed :Y)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
Jaymz schreef op 01 oktober 2002 @ 23:55:

[...]
Jij/jullie begrijpt / begrijpen hopelijk ook wel dat zeker de eerste schift voornamelijk "opgevallen users" betreft en dat wij modjs ook maar mensen zijn.

Ik wil het niet goedpraten enzo. Er is echter al meerdere keren gezegd dat het niet zo is dat de huidige "toegankelijken" de definitieven zijn, en dat het daarnaast eerst het "aankijken"is.

Als je eer dergeklijke forum meteen vult met 1.000 (of meer ) users durf ik je te voorspellen dat je dat forum ook absoluut niet kan sturen. De (ik dacht) 300 man die er nu inkunnen zijn al haast niet te temmen (okee, ik overdrijf lichtjes)

Wacht het nou gewoon ffetjes af, en enderdaad zoals je zelf aangeeft. Als jij alleen reageerd als je wat toe kunt voegen (Inderdaad een zeer goede houding) val je, zeker met het formaat van GoT in je achterhoofd, inderdaad niet zo snel op.

Dat wil echter niet zeggen dat je/jullie niet gewoordeerd worden. Ik denk zelfs dat als alle "grijze, niet echt opvallende maar wel goeie mensen" nu zouden kappen er weing van GOT over zal blijven :)
tuurlijk begrijp ik ook wel dat er nog veel aan gesleuteld moet worden maar jullie moeten niet vergeten dat je gewoon veel mensen voor het hoofd stoot door een VIPforum op te richten en daar alleen de mensen toegang tot te geven die de mods opvallen.

En dat zal het algemene niveau niet echt ten goede komen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

lester schreef op 01 oktober 2002 @ 23:58:
[...]

tuurlijk begrijp ik ook wel dat er nog veel aan gesleuteld moet worden maar jullie moeten niet vergeten dat je gewoon veel mensen voor het hoofd stoot door een VIPforum op te richten en daar alleen de mensen toegang tot te geven die de mods opvallen.

En dat zal het algemene niveau niet echt ten goede komen lijkt me :)
Ergo:

Er zal van twee kanten begrip moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 06-10 14:31
ViperGTS schreef op 01 oktober 2002 @ 23:44:
[...]

ik wil niet veel zeggen maar dat is bijna onmogelijk omdat er tig meer users nu zijn.
Het gaat niet om de sfeer; het gaan om het niveau...
Het niveau is nu zo laag dat de mensen niet meer op topics reageren, of geirriteerd gaan reageren (UTFS & Slotje praktijken)... en later gaan lopen.. dan kom je in een neergaande spiraal terecht...

Het vasthouden van kennis en dus ook de users die veel weten is stap 1...
Daarna het kennisniveau omhoogkrikken op een of andere manier is misschien de volgende stap.

Kijk; het is niet verkeerd om kritiek aan te dragen maar doe dat dan ook onderbouwd en met eventuele oplossingen...
Dat van "Da's niets, da's discriminatie, da's klote en het moet anders" en dan geen opties aandragen; daar heb je ook weinig aan..

Ik persoonlijk vind het een stap in de goeie richting; je merkt tenminste dat er over nagedacht wordt en dat er aan gewerkt wordt... Misschien loopt het verkeerd af, misschien niet.. dat zal de toekomst ons leren..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

*zucht* dit begrijp ik ook niet

Ik als "niet 13373" maar gewone (mischien goede) gebruiker die niet veel post (de laatste paar weken al helemaal niet meer, hoop dat dat binnenkort weer een beetje veranderd ;)) kan in dat nieuwe forum...

Men denkt (zo zie ik het) dat de GoT crew de hele dag hier aanwezig is, niet even verder denkend dat het meeste vrijwilligers (onbetaald) werk is, dus de meesten hebben ook gewoon een baan er bij...

Laat het onderwerp maar rusten, de meesten komen hier (tenminste, zo hoort het) om de tech fora te bekijken en mischien 's in een non-tech forum te posten...

Ik zou zeggen, als er mensen zijn die denken het beter te kunnen dan de GoT crew, een paar links:
http://www.webhosters.nl
http://www.yabbforum.com
http://www.phpbb.com
http://www.invisionboard.com
http://www.vbulletin.com
http://www.infopop.com

veel succes en laat maar horen als je 60000+ users hebt....

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 02-10-2002 00:08 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
White Dust schreef op 02 oktober 2002 @ 00:06:
[...]

*zucht* dit begrijp ik ook niet

Ik als "niet 13373" maar gewone (mischien goede) gebruiker die niet veel post (de laatste paar weken al helemaal niet meer, hoop dat dat binnenkort weer een beetje veranderd ;)) kan in dat nieuwe forum...

Men denkt (zo zie ik het) dat de GoT crew de hele dag hier aanwezig is, niet even verder denkend dat het meeste vrijwilligers (onbetaald) werk is, dus de meesten hebben ook gewoon een baan er bij...

Laat het onderwerp maar rusten, de meesten komen hier (tenminste, zo hoort het) om de tech fora te bekijken en mischien 's in een non-tech forum te posten...

Ik zou zeggen, als er mensen zijn die denken het beter te kunnen dan de GoT crew, een paar links:
http://www.webhosters.nl
http://www.yabbforum.com
http://www.phpbb.com
http://www.invisionboard.com
http://www.vbulletin.com
http://www.infopop.com

veel succes en laat maar horen als je 60000+ users hebt....
hmmz begrijp ik het nu goed en zeg je dat ik geen goede user ben??? ik zal er maar niet op ingaan ;)
Jij hebt meer dan 2500 posts in minder dan een jaar dus met alle respect zie ik je niet bij de "grijze" groep horen

maar je doet nu doodleuk alsof het een geschenk uit de hemel is dat wij uberhaubt al op GoT mogen, en begrijp me niet verkeerd ik heb het naar mijn zin hier op mijn manier, maar een forum is niets zonder zijn users, en ook niet zonder de mods natuurlijk. En niemand beweerd hier dat hij een beter forum kan maken, maar puur dat er misschien sommige dingen iets anders hadden gekund om minder mensen voor het hoofd te stoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
lester schreef op 02 oktober 2002 @ 00:15:
[...]
maar je doet nu doodleuk alsof het een geschenk uit de hemel is dat wij uberhaubt al op GoT mogen, en begrijp me niet verkeerd ik heb het naar mijn zin hier op mijn manier, maar een forum is niets zonder zijn users, en ook niet zonder de mods natuurlijk.
Tja dat poste ik net ook al:
PsYgHo schreef op 01 oktober 2002 @ 23:43:
[...]

Hou je je users tevreden dan heb je het goed voor mekaar, zijn ze op de een of andere manier voor welke reden dan ook niet tevreden dan zul je dat direct in het forum terugzien.

Uiteraard heeft het nut om alleen een bepaald slag volk toegang te geven tot iets, oom zo een grote min of meer eenheid te krijgen, met min of meer dezelfde wensen intresses , enwaarden en normen. Dus makkelijker "zoet te houden" , maar dit zijn meer iddelen om het de users naar de zin te krijgen. Hier werkt het simpele straffen en belonen ook, dit is meer een middel om het evenwicht te krijgen, en te houden, maar dan hulpmiddelijn zijn dat ook niet.

En het zeggen dat het een privilege is om hier te mogen posten, dat werkt echt niet hoor....

Het blijft geven en nemen, simp-el.

Alleen als beide partijen in min of meer tevredenheid kunnen leven zal het werkbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

lester schreef op 02 oktober 2002 @ 00:15:
[...]

hmmz begrijp ik het nu goed en zeg je dat ik geen goede user ben??? ik zal er maar niet op ingaan ;)
Jij hebt meer dan 2500 posts in minder dan een jaar dus met alle respect zie ik je niet bij de "grijze" groep horen

maar je doet nu doodleuk alsof het een geschenk uit de hemel is dat wij uberhaubt al op GoT mogen, en begrijp me niet verkeerd ik heb het naar mijn zin hier op mijn manier, maar een forum is niets zonder zijn users, en ook niet zonder de mods natuurlijk. En niemand beweerd hier dat hij een beter forum kan maken, maar puur dat er misschien sommige dingen iets anders hadden gekund om minder mensen voor het hoofd te stoten :)
Whaha, lol :D
Ik zeg dat ik mezelf niet beschouw als een 13373 user of iets dergelijks (arh, ik heb zo'n hekel aan dat 1337 taaltje), terwijl ik wel toegang heb gekregen tot dat nieuwe forum, ik zeg niet dat jij een slechte user bent ;) ik ken je niet eens :)
Ik zeg dat de GoT crew dit besloten heeft, en die zullen echt wel weten wat zij doen ;)
De naam is mischien een beetje ongelukig maar dat doet er niet toe...

En alsjeblieft, ik zeg al helemaal niet dat het een geschenk uit de hemel is... dat gedeelte van dat ik hoop weer wat actiever op GoT te worden is meer vanwege spielerij, als dat opsplitst ;) dacht echt dat het niet nodig was dat te melden, magoed :)

Edit:
Ik vind het gewoon erg dat er een aantal users zijn die er zo zwaar aan tillen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Krypt schreef op 02 oktober 2002 @ 00:00:
[...]

Het gaat niet om de sfeer; het gaan om het niveau...
Het niveau is nu zo laag dat de mensen niet meer op topics reageren, of geirriteerd gaan reageren (UTFS & Slotje praktijken)... en later gaan lopen.. dan kom je in een neergaande spiraal terecht...

Het vasthouden van kennis en dus ook de users die veel weten is stap 1...
Daarna het kennisniveau omhoogkrikken op een of andere manier is misschien de volgende stap.

Kijk; het is niet verkeerd om kritiek aan te dragen maar doe dat dan ook onderbouwd en met eventuele oplossingen...
Dat van "Da's niets, da's discriminatie, da's klote en het moet anders" en dan geen opties aandragen; daar heb je ook weinig aan..

Ik persoonlijk vind het een stap in de goeie richting; je merkt tenminste dat er over nagedacht wordt en dat er aan gewerkt wordt... Misschien loopt het verkeerd af, misschien niet.. dat zal de toekomst ons leren..
nou nou wat is het niveau toch laag........
ik vind het anders vrij irritant dat als ik een iets te simpele vraag stel meteen van een mod een link naar google of UTFS naar mn hoofd geslingerd krijg :?

ik moet me al vaak genoeg bedenken of de vraag wel 'moeilijk' genoeg is voor GoT, maw of het niveau HOOG genoeg is, want daar draait blijkbaar alles om hier

maargoed ik neem weer eens afscheid van dit topic........

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik mocht er niet in omdat ik wel eens tegen 1 vd moderators van wos had laten vallen dat ik zeker wel mod aspiraties had.

Daarop hebben ze gezegd die is wannabee en kan er maar beter niet in.

ze hebben dus gekeken naar kwaliteit en inzet, maar hebben de beslissing af laten hangen van wat op icq/irc een paar keer ter sprake is gekomen en waar ik openlijk voor uit kwam.

"this place is GoT-like" :/

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Wokschotel

Op 6 wielen

Diaboluzzz schreef op 02 oktober 2002 @ 08:05:
ik mocht er niet in omdat ik wel eens tegen 1 vd moderators van wos had laten vallen dat ik zeker wel mod aspiraties had.

Daarop hebben ze gezegd die is wannabee en kan er maar beter niet in.
Bam, that's it. Ik wil altijd luisteren naar andere mensen, maar als je met dit soort onzin aan komt verspeel je elk recht van spreken.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Wokschotel schreef op 02 oktober 2002 @ 08:07:
[...]
Bam, that's it. Ik wil altijd luisteren naar andere mensen, maar als je met dit soort onzin aan komt verspeel je elk recht van spreken.
helaas wokschotel but it's true.
daarom wou ik daar dus ook verder niet op in gaan omdat ik de betreffende mods niet in diskrediet wou brengen.
maar zo staat het in mijn mail box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:54

Arno

PF5A

Diaboluzzz schreef op 02 oktober 2002 @ 08:10:
helaas wokschotel but it's true.
daarom wou ik daar dus ook verder niet op in gaan omdat ik de betreffende mods niet in diskrediet wou brengen.
Kap nu eens met zaniken joh..... ik begin het erg beu te raken :/
edit:
En velen met mij :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Juist, en van de 60.000 users zijn er altijd wel een paar honderd die beginnen te klagen. Na iedere beslissing. Wat dan ook. Ook als er niets gedaan wordt klagen ze. Je kunt met zoveel mensen geen gouden oplossing vinden; zelfs geen middenweg waar iedereen tevreden mee is. De crew moet gewoon accepteren dat er gezeurd wordt en een keer doorgaan met één strategie, in plaats van continu te zwichten voor de "kritiek" als 0,1% van de gebruikers in een topic begint te klagen. 99,9% heeft er dan blijkbaar geen problemen mee of kan het niet schelen. Bovendien roepen de mensen ook alleen maar van dat soort "waarschuwingen" in topics waarin ze het zelf ergens niet mee eens zijn, en nooit als iemand anders iets aanvecht.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan vraga ik me toch af waarom we ltelkens weer op het aantal posts moeten terugkomen, waarom zit ik er niet in, waarom is die en die overgeslagen, waarom het niveau van GoT.

ik denk dat we hier wel over door kunnen blijven kwibbelen want het komt toch elke keer weer neer op de acces tot dit forum.
Alsof we niet iets beters te doen hebben in onze vrije tijd.
Wie o wie kan mij helpen aan acces krijg je dan over een tijdje, en als we zo door blijven kwibbelen als een stel oude wijfen dan komen we natuurlijk nergens.

ik begin mijzelf met het doorlezen van dit topic af te vragen of het wel verstandig was bekend te maken dat er een testforum opgezet is.
en wat ik dan ook niet begrijp is dat er dan niemand klaagd over de extra forums die de crew tot hun beschikking hebben.
wie weet was het verstandiger om te vermelden dat het een speciaal gedeelte was waarbij enkele ervaren users in discussie kunnen gaan met de crew omtrend GoT, dan zou het in een keer een stuk minder gekibbeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mensen willen graag in dat forum, dus wat doen ze: goed gedrag vertonen. Dat is eigenlijk precies de bedoeling. Zitten ze eenmaal in dat forum dan willen ze daar blijven neem ik aan. Dus weer goed gedrag vertonen. Niveau kan dan steigen.

Wat is precies de inhoud van dat forum?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 08:58:
[..]

wie weet was het verstandiger om te vermelden dat het een speciaal gedeelte was waarbij enkele ervaren users in discussie kunnen gaan met de crew omtrend GoT, dan zou het in een keer een stuk minder gekibbeld worden.
Zo'n forum was er toch al, het veraderings forum ofzo?

Geheim houden werkt trouwens ook niet. Het lekt altijd uit en je krijgt daar alleen maar negatief praat van.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

--------------------------------------------------------------------------------

Na een gesprek met JvS en een hoop ellende in een topic kan ik dit zeggen:
2) daarbij is de selectie procedure niet goed geweest.

--------------------------------------------------------------------------------

2 Deze is perfect verlopen, alleen zijn er een paar mensen vergeten en die komen in de toekomst nog wel
Zo ken ik er ook 1: De 1e tocht van de titanic is goed verlopen... alleen die ijsberg he
:)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

-Rob- schreef op 02 oktober 2002 @ 09:24:
[...]

Zo ken ik er ook 1: De 1e tocht van de titanic is goed verlopen... alleen die ijsberg he
:)
Of nog 1: de vorming van de LPF is perfect gelopen..........

maak 'm zelf maar af :)

en nu weer ontopic

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53
Hmm je bent ff een dagje weg en twee pagina's in dit topic :)
Toch ben ik nog geen antwoord op mijn vraag tegengekomen.

Krijgen alle users uiteindelijk bericht (want zo lees ik de tekst) :?
En naast dat dit een stap in de goede richting is. is dit ook de laatste stap :?

ff een quote waarvan de strekking vaak voor komt hier
Mensen willen graag in dat forum, dus wat doen ze: goed gedrag vertonen. Dat is eigenlijk precies de bedoeling. Zitten ze eenmaal in dat forum dan willen ze daar blijven neem ik aan. Dus weer goed gedrag vertonen. Niveau kan dan steigen.

Wat is precies de inhoud van dat forum?
Is dit zo. Ik twijvel hieraan. Ik kom namelijk voor de techfora's een apart forum waar ik kan discuseren over .... :? heeft voor mij geen meerwaarde (tenzij de .... tjes goed in te vullen zijn) Dus wat zou voor mij dan reden kunnen zijn mijn best hiervoor te doen.

Echter dit is natuurlijk puur vanuit mijn kant. Er zullen ook een aantal zijn die wel hun best hiervoor gaan doen maar ik denk niet dat dit het ei van columbus is

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nee je krijgt alleen bericht als je er wel in mag. Een 'negatieve' beslissing zal namelijk in de meeste gevallen niet definitief zijn neem ik aan. Mensen kunnen in de loop der tijd bij de harde kern goede poster komen en dan misschien alsnog toegang krijgen.
Ook levereb dat soort mailtjes alleen maar op dat er veel gezeik zal komen hier. (Zoals in mijn ogen nu al het geval is....)

het VIP forum is niet bedoeld om goede postings bij de niet 'vippers' te creeren maar om de 'oldschool' een eigen plekje te geven. En ze op die manier te behouden voor GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
Dank je dit beantwoord in iedergeval 1 vraag
Zonder het hoe of wat graag nog een antwoord op het tweede. Laat jullie het hierbij of staat er nog meer op de planning (zal waarschijnlijk wel niet beantwoord worden, maar toch).

Voor de rest hoef ik persoonlijk geen discussie of dit nu DE oplossing is. Ik denk namelijk dat alleen een test dat uit kan wijzen (ik vermoed het alleen van niet)

edit: De naam Vip-room lijkt mij niet eens zo verkeerd omdat men toch altijd graag een vip behandeling wilt en meer gebruikers hier dus zullen intrappen dan gewoon een extra forum.

[ Voor 0% gewijzigd door Quinie op 02-10-2002 10:48 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Pfff ... sommigen kunnen echt een bord voor hun kop hebben zeg :X

Ik denk dat het redelijk is om te zeggen, dat we beslissing voor toegang op eenzelfde manier gebeurd als bij de beslissing als er een nieuwe (lite)mod nodig is.

Er word in crewfora gepost dat er een nieuwe (lite)mod nodig is, en gelieve te posten wie je daarvoor aandraagt.
Zo is dat dus gegeaan, as said is de naam toen ff heel vlug verzonnen.

Wat veel klachten van de oude garde zijn, is dat je vroegr in een bepaald fora zwaar in dept kon ouwehoeren over iets wat in relatie stond met dat forum.
Verder kon je ook als 'kenner' ff een hele simpele n00b vraag over zo'n onderwerp posten zonder verdere problemen.
Last but not least was er ruimte voor af en toe semi-offtopic gezwam.

En nu ???
Kijk bijvoorbeeld naar PNS.
N00b topics worden minimaal met een move beloond (of zelfs een slotje).
Offtopic gewauwel word keihard getrashed.

In het nieuwe forum, is het dus mogelijk om af en toe offtopic te babbelen (en dan hebben we het niet over het ultime lage niveau zo als je het af en toe in de HK tegenkomt).
Verder kun je ook je semi n00b topics posten (bijvoorbeeld iemand die de hele dag zit te OC'en en case modden , maar ff een simpele vraag heeft over de + en - draadjes).
En verder kun je er uiteraard ook lekker in dept tech-babbelen.

Diaboluzzz schreef op 02 oktober 2002 @ 08:10:
[...]

Wees dan ook zo sportief om het ECHTE verhaal te vertellen:
Zal je ooit access krijgen:
Wie weet.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:17
Diaboluzzz schreef op 02 oktober 2002 @ 08:05:
Zoals ik dus al eerder zie, machtsgeil dus.
Traag schreef op 02 oktober 2002 @ 08:20:
[...]

Kap nu eens met zaniken joh..... ik begin het erg beu te raken :/
edit:
En velen met mij :X
Volgens mij zit er een stuk kauwgom in zijn geldgleufje, het kwartje valt zo erg langzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Lijkt er op jah :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 21:19:
[...]

wat je nu zegt is achterhaald:
1) positief viel ik meer dan genoeg op, begin anders even achteraan te bladeren in mn post history. dan zie je 80% wos 20% SM en dan nog wat IT NT en sg/hk.

2) iemand heeft gezegd van "Diaboluzzz, nee, die doe maar niet"

dat is dus wel gezegd.

jahoor, door mij. Na je extreme gedoordram. En als ik je er nog een keer op betrap op het forum, ga ik andere maatregelen treffen. Ik ben dat gemekker meer dan zat. Ik heb meer dan twee uur tijd in je gestoken, en dat had ik liever in iets nuttigers gedaan. :{
[nohtml]
Alfredt schreef op 01 oktober 2002 @ 22:57:
Dit is nu precies waar ik bang voor was toen ik de mededeling in MED las.
Er zijn gewoon een aantal users die hier niet komen om te helpen en om geholpen te worden, maar die op de een of andere manier een waardering denken te moeten verdienen of zo.
En weet je wat het mooiste is? Als iemand alleen om die reden hierkomt, heb ik er TOTAAL geen moeite mee als diegene weggaat.

Ik heb ook dit geschreven ergens anders:

mjah, ik vind het jammer als mensen zich nu ineens buitengesloten gaan zitten voelen, maar die moeten IMO maar eens goed nadenken waarvoor ze op het forum komen.. Omdat ze het forum leuk vinden en het leuk vinden om te dicusseren en mensen te helpen en daar waardering voor krijgen, of omdat ze dan worden geselecteerd voor een extra forumpje..

Als je je buitengesloten voelt, ligt dat wat mij betreft voor het grootste deel aan je eigen instelling. Ik heb ook al iemand horen zeggen "nu ga ik mooi weg van GoT, stelletje ***** hebben mij niet eens gevraagd"... Dan is mijn eerstvolgende gedachte "nou doei!", want als je het daarom doet, sja....

Zo denk ik er dus echt over. En als dit draadje doorgaat in een jeukerig "waarom mocht ik er niet in" gejank, gaat deze ook dicht.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
Koffie begrijp ik hier uit dat de viproom ook een soort tech forum is :?
En dat je dus daar vragen krijgt die door de niet vips niet gelezen worden :?

en bestaat er dan de mogelijkheid dat de kenners (want daarom zitten ze toch in de viproom) daar hun vragen gaan stellen zodat het niveau op de rest van GoT gelijk zal blijven omdat de echte leertopics in een forum zitten waar je niet bij kunt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
[b][message=15405090,noline]JvS schreef op 02 oktober 2002 @ 12:01

Zo denk ik er dus echt over. En als dit draadje doorgaat in een jeukerig "waarom mocht ik er niet in" gejank, gaat deze ook dicht.
Ehmm idd liever niet in dit draadje want ik heb toch duidelijk wat vragen die ik graag beantwoord zie voordat ie dicht gaat ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Quinie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:03:
[...]

en bestaat er dan de mogelijkheid dat de kenners (want daarom zitten ze toch in de viproom) daar hun vragen gaan stellen zodat het niveau op de rest van GoT gelijk zal blijven omdat de echte leertopics in een forum zitten waar je niet bij kunt :?
Nope, dat begrijp je verkeerd.. :P

Het forum is gewoon een extraatje. Er zal best eens een techvraag vallen, maar het is volgens mij niet de bedoeling dat het een vervanging wordt van de bestaande techforums voor bepaalde users.
Grote kans dat een topic gewoon gemoved wordt naar het betreffende forum.

En de mensen die er komen, zullen ook nog gewoon in de normale fora komen. Het is niet zo dat iedereen die nu toegang heeft, zich daar 'nestelt' en niet meer buiten komt kijken. Integendeel; ik gok dat het gros van de mensen nog gewoon 90% of meer van hun posts maakt in hun 'thuisforum'

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
gorgi_19 schreef op 02 oktober 2002 @ 12:05:
[...]

Het forum is gewoon een extraatje. Er zal best eens een techvraag vallen, maar het is volgens mij niet de bedoeling dat het een vervanging wordt van de bestaande techforums voor bepaalde users.

En de mensen die er komen, zullen ook nog gewoon in de normale fora komen. Het is niet zo dat iedereen die nu toegang heeft, zich daar 'nestelt' en niet meer buiten komt kijken. Integendeel; ik gok dat het gros van de mensen nog gewoon 90% of meer van hun posts maakt in hun 'thuisforum'
Moven lijkt me dan idd een goede oplossing anders schiet het zijn doel voorbij :)
Maar toch kan ik geen meerwaarde vinden in dit forum (maar als het werkt oke)

En dus toch nog de vraag is dit de laatste stap in de goede richting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Jah, tuurlijk is het extra forum ook voor tech bedoeld, anders hadden we het net zo goed "2e besloten HK" kunnen noemen.
Je hebt 't geheel correct dat tech vragen die in dat forum staan, niet gelezen kunnen worden door users die geen access op dat forum hebben (schijnt technisch niet te kunnen, toegang hebben tot iets waar je geen toegang toe hebt :P )
Neen.
Soms wil je wel eens zwaar in dept over iets lullen, zonder dat je je hoeft te schamen voor n00b uitspraken.
Er zijn in het korte bestaan van het nieuwe forum al behoorlijk wat techvragen geplaatst die er zeker om z'n plaats waren.
Echter andersom ook, ik had zelf een behoorlijke techvraag welke gemoved is naar een ander forum (vanuit het nieuwe forum dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
Koffie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:12:

Neen.
Soms wil je wel eens zwaar in dept over iets lullen, zonder dat je je hoeft te schamen voor n00b uitspraken.
Er zijn in het korte bestaan van het nieuwe forum al behoorlijk wat techvragen geplaatst die er zeker om z'n plaats waren.
Echter andersom ook, ik had zelf een behoorlijke techvraag welke gemoved is naar een ander forum (vanuit het nieuwe forum dus).
Reeds eerder gezegd.. zolang dat maar gebeurd :) anders mist het zijn doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

gorgi_19 schreef op 02 oktober 2002 @ 12:05:
[...]

Niet geheel onmogelijk :P
Maar nog meer, dat er mensen volwassen reageren op een techtopic die in PMG op slot zal gaan vanwege de flames en trollen. Ik denk aan draadje [OC] AMD <> Intel in /61
Integendeel; ik gok dat het gros van de mensen nog gewoon 90% of meer van hun posts maakt in hun 'thuisforum'....
Ik blijf gewoon in mijn fora WOS/SA/NT/ONS langskomen :P

[ Voor 0% gewijzigd door aReaRe op 02-10-2002 12:25 . Reden: typo's ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
[quote]Koffie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:12:
Je hebt 't geheel correct dat tech vragen die in dat forum staan, niet gelezen kunnen worden door users die geen access op dat forum hebben (schijnt technisch niet te kunnen, toegang hebben tot iets waar je geen toegang toe hebt :P )
[quote]

Dat lijkt medus niet echt een slim plan... Tevens werkt dat ook niet echt mee met het doel van het "extra" sub forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Je hebt 't geheel correct dat tech vragen die in dat forum staan, niet gelezen kunnen worden door users die geen access op dat forum hebben (schijnt technisch niet te kunnen, toegang hebben tot iets waar je geen toegang toe hebt )
dan bestaat het gevaar dat mensen vragen om dit niet te moven i.v.m. het niet willen hebben van onzin replies.
en mensen die dan (nog) geen toegang hebben tot de viproom kunnen niet eens helpen

[ Voor 0% gewijzigd door Leutje op 02-10-2002 12:22 . Reden: typo ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Quinie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:16:
[...]
Reeds eerder gezegd.. zolang dat maar gebeurd :) anders mist het zijn doel.

Een tech vraag _KAN_ gemoved worden naar een publiek forum, echter is dat niet een verplichting.
Techvragen zijn toegestaan daar, graag zelfs.
Echter _KAN_ een HGA dus besluiten dat een bepaalde geposte techvraag beter gemoved kan worden buiten het forum.
PsYgHo schreef op 02 oktober 2002 @ 12:19:
Dat lijkt medus niet echt een slim plan... Tevens werkt dat ook niet echt mee met het doel van het "extra" sub forum.
En toch is het zo.
Techposts zijn toegestaan , en worden echt niet per definitie gemoved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

En toch is het zo.
ok :)
maar dan blijft het dat er maar weinig mensen kunnen reageren
ok.. wel dat je (bijna) verzekerd ben van behulpzame replies

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Koffie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:24:
Zie wat ik eerder schreef ;)
Maar nog meer, dat er mensen volwassen reageren op een techtopic die in PMG op slot zal gaan vanwege de flames en trollen. Ik denk aan draadje [OC] AMD <> Intel in /61
:P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Quinie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:05:

Ehmm idd liever niet in dit draadje want ik heb toch duidelijk wat vragen die ik graag beantwoord zie voordat ie dicht gaat ;) :P
lijkt me een goed idee, hopelijk worden je vragen niet tezeer gestoord wordt door mensen met voorgekauwde meningen en geen bereidheid tot discussie.
Quinie schreef eerder op 01 oktober 2002 @ 14:00:

En volgende: het doel van de room is mij duidelijk de oude garde toch een vertrouwd plekje geven. dit volgens mij (and correct if wrong) vanwege het niveau

Maar hoe zit het dan met gebruikers die geen toegang krijgen. die moeten het maar met het "mindere niveau" doen :? En is het dus geen oplossing voor het probleem, maar wel een stap in de goede richting :?
ik denk dat je het woord 'vertrouwd' ook een hoge woordwaarde moet geven in die zin:
die 'oude' bezoekers kennen vaak het GoT van twee jaar terug, waar offtopic threads eigenlijk gewoon toegestaan werden, ook binnen threads veel offtopic en in-crowd babbel mogelijk was, zonder dat de discussie eronder leed en deze vervolgens na een korte zij-uitwijding in niet gerelateerde terreinen weer terugkeerde op het eerder gestelde niveau.

door het aantal bezoekers op GoT kan dat nu niet meer, dat toestaan zou ertoe leiden dat iedere thread direct verwaaid in onsamenhangend gebabbel, en mensen die posten zonder de thread te lezen.
een goed voorbeeld is het verschil tussen de HK een jaar terug, waar de meesten elkaar kenden en elkaars stijl kenden en er veel onderling samenhangs-gevoel was, tegenover de HK nu, waar misschien slechts 1% van de threads ontopic overleeft, terwijl de rest gewoon cliche-geblaat word, breezers, pics, tweeletterige replies.

het 'test' forum is een experiment om dat samenhangsgevoel te kunnen laten terugkeren, mensen een 'vertrouwd' forum terug te geven.

het toegangsbeleid is ook hier een 'valkuil', ik geef mensen gelijk die op de oneerlijkheid wijzen, het feit dat juist 'oude' lurkers eronder lijden en geen toegang kunnen verkrijgen is verkeerd.
Maar ik ga ervanuit dat een copy van het HK-toegangsbeleid geen oplossing is, een aantal post-regels en aanmeldingstijd, stel je voor dat de toegangsnorm is dat mensen 365 dagen aangemeld moeten zijn, dat zou betekenen dat over 200 dagen het aantal mensen met toegang gelijk is aan de HK en je weer dezelfde problemen aantreft (nl. dat men elkaar niet meer 'kent' op het forum).
Aan eenieder met een oordeel over het toegangsbeleid ook de directe vraag, hoe had je het dan wel voor ogen gezien?

Persoonlijk denk ik dat je voor een oplossing vanuit dit idee af zou moeten van het hierarchische idee, dat mensen met toegang tot een forum 'hoger' zijn dan mensen zonder toegang, dat hangt heus niet enkel met dit forum samen, maar is onderdeel van de indeling van GoT (al dan niet bewust), met standaard open tech-fora, vervolgens de GC met lage toegangsnorm, en de HK met iets hogere toegangsnorm, dan een gat, en dan de Crew Fora; in dat gat zit nu het 'test'-forum.
Mogelijk zou het en oplossing zijn meerdere in-crowd fora te creeeren, met gerestricteerde toegangsregels, voor mensen die op GoT al een 'groep' vormen, nadeel is hieraan het oncontroleerbare hoe deze groepen zelf met hun 'status' omgaan (een voorbeeld van JvS met een IRC-kanaal met nogal aggressief anti-'buitenstaanders-regels)
Een tweede nadeel is dat hierin misschien juist ontbreekt dat er een natuurlijke uitwisseling is tussen mensen van verschillende fora, hoe je wat als Devschuur®-man kan leren van de visie van een OC'er

De crew zal juist bewust mensen met 'wannabe'-crew neigingen in eerste instantie hebben uitgesloten, vanwege het idee dat deze mensen juist gaan voor de openlijke status van een 'moderator'-functie, hun handeling wordt enkel bepaald door het idee ervoor beloond te worden met status.
Uit de praktijk is al gebleken dat dit soort mensen verkeerd omgaan met hen verstrekte persoonlijke informatie, zoals bv. het openbare van persoonlijke communicatie met een crewlid

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Ik begrijp niet dat sommige users zo zwaar tillen aan het hebben van toegang aan de VIP room. In MED staat dat subforum omschreven als volgt:
Het is een beetje een forum voor "vaste bezoekers" om een beetje een plek te creeren waar per defenitie geen nieuwe mensen inkunnen of mensen die alleen maar vragen stellen op het forum.
Ik zelf zie twee doelen in het nieuwe subforum. Allereerst creëert het subforum een vaste ontmoetingsplaats voor vaste bezoekers van GoT zoals omschreven staat in de mededeling. Deze bezoekers weten dus van de naad en de kous van het forum, en ook de problemen die er op dit moment zouden bestaan over het niveau, gedrag van gebruikers e.d. Deze groep is dus uitermate geschikt om met de crew mee te denken over hoe het verder kan/moet. Zo'n gebruiker moet dus wel inzicht hebben in de gang van zaken, een duidelijke mening hebben, niet te kort van stof (noem zelf maar op waar een gebruiker aan zou moeten voldoen om plaats te nemen in een soort denktank).

Deze mensen selecteer je niet door enkel te kijken naar het aantal (tech)posts, maar ook naar de inhoud van zijn posts en het gedrag van deze gebruiker. De gehanteerde selectiemethode lijkt me dan ook de enige juiste. Je kunt gewoonweg niet alle gebruikers in één keer bekijken op hun gedrag en inhoud. Vanzelfsprekend (voor mij dan) worden er eerst gebruikers geselecteerd die de crew zich het best herinnert als 'goede gebruiker'.

Wat de naam betreft, aan de ene kant kan de naam VIP room zoals gebleken is kwaad bloed zetten bij sommige gebruikers omdat er duidelijk (al dan niet suggestief) onderscheid wordt gemaakt. Aan de andere kant kan mijns inziens deze naam 'gewone' gebruikers prikkelen om mee te denken, zich goed te gedragen en een groot steentje bij te dragen aan het forum - om zo ook een VIP te worden. Daarbij spelen eerder genoemde aspecten een rol, maar natuurlijk ook de tijd dat je hier al rondhangt.

Aan de andere kant, wat mij betreft is het verzinnen van oplossingen voor de huidige problemen ook een doel van dit subforum. Een naam als Denktank zou zeker niet misstaan.

Tot zover mijn idee over deze hele VIP room issue. Ik zie of voel overigens helemaal geen verschil in status tussen gebruikers die er wel in mogen en de rest. Zij zijn voor mij niet meer waard, afgezien van het feit dat zij capabel genoeg zijn om mee te discussiëren over dit forum. Natuurlijk zijn er gebruikers die dat ook zijn, maar hebben geen toegang. Die zijn gewoonweg door de mazen van de crew heengeglipt (in feite vertel ik hier niks nieuws!).

[ Voor 0% gewijzigd door Mindwalker op 02-10-2002 13:33 . Reden: laatste alinea aangevuld ]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
[quote]Mindwalker schreef op 02 oktober 2002 @ 13:21:
...[quote]

Dank je hiermee is dus ook gelijk mijn tweede vraag beantwoord. Het is een denktank voor de toekomst van GoT. En dus is het aannemelijk dat voor de rest van ons (none-vipers) er ook een oplossing komt.

Voor de rest laat ik het denken over juiste oplossingen dan ook maar over aan die denk-tank (mede omdat ik mij dit in het verleden al had voorgenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Quinie schreef op 02 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
Dank je hiermee is dus ook gelijk mijn tweede vraag beantwoord. Het is een denktank voor de toekomst van GoT. En dus is het aannemelijk dat voor de rest van ons (none-vipers) er ook een oplossing komt.

Voor de rest laat ik het denken over juiste oplossingen dan ook maar over aan die denk-tank (mede omdat ik mij dit in het verleden al had voorgenomen)
Ik zie het als een denktank. Misschien denkt de crew er zelf heel anders over hoor :)

[ Voor 0% gewijzigd door Mindwalker op 02-10-2002 13:36 . Reden: Quinie, pas je kwoot ook ff aan :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Voor denktanken is GvF toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Koffie schreef op 02 oktober 2002 @ 13:50:
Voor denktanken is GvF toch ? :)
Geen idee wat je bedoelt ei'k...
Deze? http://www.gvf.nl/nederlands/index.htm :)

Freaky denktank!

Maar is mijn idee over dat subforum nou 'juist', of dient het enkel en alleen om een vertrouwd plekje te creëren voor vaste bezoekers? Naar de inhoud (van horen zeggen) te oordelen wordt er flink gediscussiëerd en is het nou niet bepaald een plek van 'vermaak' (niet als in: "HK").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Mindwalker schreef op 02 oktober 2002 @ 14:00:
[...]

Geen idee wat je bedoelt ei'k...
Deze? http://www.gvf.nl/nederlands/index.htm :)

Freaky denktank!
GVF is een apart forum ( GoT/47 ), waar een aantal mensen toegang hebben. (hetzelfde principe als met de VIPBox) over de toekomst van GoT praten en ideeen aanbrengen om het niveau te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Nielsz schreef op 02 oktober 2002 @ 14:03:
[...]

GVF is een apart forum ( GoT/47 ), waar een aantal mensen toegang hebben. (hetzelfde principe als met de VIPBox) over de toekomst van GoT praten en ideeen aanbrengen om het niveau te verbeteren.
Oja, dat is waar ook. Ik kon de afkorting even niet plaatsten :D

Stond ooit iets over vermeld in het mededelingenforum:

Opgelet! Nieuw concept: regulars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Wokschotel

Op 6 wielen

VIP-room? Welke VIP-room? Ik zie geen VIP-room O-)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Wokschotel schreef op 02 oktober 2002 @ 14:17:
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 23:05

Klippy

Still Game

Wokschotel schreef op 02 oktober 2002 @ 14:17:
Idd :)

Dus stop maar met zeuren, we zijn meer belangrijker dan jullie :P

Alleen geheimzinniger :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

niet meer dus :)

het is nu gewijzigd en deze topictitle dus ook maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:32
Area 61 is een leuke naam :)
En zo lijkt het me ook dat er wat minder problemen zijn, omdat er nu geen VIP's zijn :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

nou, in principe moesten er eerst ook geen problemen zijn, maar aangezien mensen zich er graag aanstoot van namen en de naam als argument gebruikten, hebben we het maar hernoemd. Ik denk dat de mensen die zichzelf graag zielig vinden en vinden dat ze er wel in moeten en anders weggaan, maar gewoon weg moeten gaan als dat de enige reden is om te posten en blijven... Je doet het daar niet voor IMO.

Ik kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt, maar als je een beetje volwassen nadenkt, kan je vast wel begrip tonen voor het feit dat er mensen (misschien onterecht) overgeslagen zijn :). Mensen die we er eigenlijk toch niet wilden hebben, vallen nu met hun gedrag wel door de mand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

area 61 lijkt op 51.. daar neem ik aanstoot aan als alien zijnde ;)
wat een gedoe de meeste menssen posten tog gewoon in de reguliere forums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:32
Leutje schreef op 02 oktober 2002 @ 15:05:
area 61 lijkt op 51.. daar neem ik aanstoot aan als alien zijnde ;)
wat een gedoe de meeste menssen posten tog gewoon in de reguliere forums?
Het is ook de bedoeling dat het op Area 51 lijkt :P
En het is /61 dus ik vind 'm geniaal :Y)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Is het niet heel stiekem misschien de bedoeling dat iedereen nu massaal lieve/behulpzame hoogniveau ontopic replies gaat geven in de hoop dat ze opvallen en dit ubergeheime forum inmogen?

Dit is vast al gezegd, in dat geval heb ik meteen -1 area 61 points :Y)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Devil schreef op 02 oktober 2002 @ 15:25:
Is het niet heel stiekem misschien de bedoeling dat iedereen nu massaal lieve/behulpzame hoogniveau ontopic replies gaat geven in de hoop dat ze opvallen en dit ubergeheime forum inmogen?
Dat zou mooi zijn, dan gaat het niveau van GoT omhoog en dat is dat doel toch bereikt. :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Kramers schreef op 02 oktober 2002 @ 15:29:
[...]

Dat zou mooi zijn, dan gaat het niveau van GoT omhoog en dat is dat doel toch bereikt. :)
Precies, bestwel slimme actie van de modjes :)
Je zal zien dat er straks allemaal mensen gaan roepen hoe geweldig dat nieuwe forum wel niet is en dan gaat iedereen zijn best doen om er ook in te komen. Een soort van anti-hk effect dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

JvS schreef op 02 oktober 2002 @ 15:03:
nou, in principe moesten er eerst ook geen problemen zijn, maar aangezien mensen zich er graag aanstoot van namen en de naam als argument gebruikten, hebben we het maar hernoemd. Ik denk dat de mensen die zichzelf graag zielig vinden en vinden dat ze er wel in moeten en anders weggaan, maar gewoon weg moeten gaan als dat de enige reden is om te posten en blijven... Je doet het daar niet voor IMO.

Ik kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt, maar als je een beetje volwassen nadenkt, kan je vast wel begrip tonen voor het feit dat er mensen (misschien onterecht) overgeslagen zijn :). Mensen die we er eigenlijk toch niet wilden hebben, vallen nu met hun gedrag wel door de mand...
gelukkig kan me dat niets schelen anders had ik het niet gedaan heh.

kheb van te voren goed gedacht wat de algehele reactie zal zijn, en heb dat geaccepteerd.
dussss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

* RM-rf gooit een knaak in de hoed die voor Diaboluzzz op de grond ligt; "Hier jongen, koop dr een lekkere kop koffie voor, weet je al dat je bij het Leger des Heils ook warme soep kunt afhalen?"

zielig hoor, zo jong en nu al aan de bedelstaf

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Sjeesz Diaobluzzz, je loopt hier de hele tijd maar te zeiken, je ondertitel & sig spreken voor zich. Als het je hier niet bevalt, zout dan op, en ga dan niet nog blijven zeiken. Als je het doet, doe het dan goed.
Wat verwacht je nu? Dat iedereen je gaat smeken of je ajb wilt blijven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 23:05

Klippy

Still Game

Nielsz schreef op 02 oktober 2002 @ 15:40:
Sjeesz Diaobluzzz, je loopt hier de hele tijd maar te zeiken, je ondertitel & sig spreken voor zich. Als het je hier niet bevalt, zout dan op, en ga dan niet nog blijven zeiken. Als je het doet, doe het dan goed.
Wat verwacht je nu? Dat iedereen je gaat smeken of je ajb wilt blijven :?
* Klippy denkt dat hij Area 61 access wel aardig zou vinden :X ;( :Z

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
*smeek smeek*

kan dat gezeik over van alles nou eens afgelopen zijn?
Blijf gewoon lekker als je je vermaakt, ga weg als het je niet bevalt....
Het is maar een forum hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ti]
  • Niet online
Ik zou graag een usernote bij mijn profiel zien waarin staat dat ik geen behoefte heb aan toegang tot Area 61 / Vip-Box; mijn penis is namelijk al lang genoeg.

"Hij heeft grotere knikkers dan mij, en ik kan hem niet in elkaar slaan dus nu ga ik maar zeuren!!". Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

[ti] schreef op 02 oktober 2002 @ 15:43:
Ik zou graag een usernote bij mijn profiel zien waarin staat dat ik geen behoefte heb aan toegang tot Area 61 / Vip-Box; mijn penis is namelijk al lang genoeg.

"Hij heeft grotere knikkers dan mij, en ik kan hem niet in elkaar slaan dus nu ga ik maar zeuren!!". Zucht.
LoL :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

LiquidSilver schreef op 02 oktober 2002 @ 15:42:
* Arno denkt dat hij Area 61 access wel aardig zou vinden :X ;( :Z
Idd :/

Maar na al dit gezever denk ik dat hij dat wel kan vergeten :X

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Diaboluzzz, het irritante gemekker van je komt mij (ons) nu echt de keel uit, als je nu niet stopt met die drama van je, dan helpen we je wel een handje volledig inactief te zijn.

Wat jij doet, moet je zelf weten, maar kap dan met dat oeverloos gezeik en zeer zielig gedrag in LA :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10
[ti] schreef op 02 oktober 2002 @ 15:43:
done :)

(zolang we je penis maar niet hoeven te zien :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:16
LuNaTiC schreef op 02 oktober 2002 @ 15:48:
Diaboluzzz, het irritante gemekker van je komt mij (ons) nu echt de keel uit, als je nu niet stopt met die drama van je, dan helpen we je wel een handje volledig inactief te zijn.

Wat jij doet, moet je zelf weten, maar kap dan met dat oeverloos gezeik en zeer zielig gedrag in LA :{
Eindelijk rust... :z

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

RM-rf schreef op 02 oktober 2002 @ 15:40:
[...]

* RM-rf gooit een knaak in de hoed die voor Diaboluzzz op de grond ligt; "Hier jongen, koop dr een lekkere kop koffie thee voor, weet je al dat je bij het Leger des Heils ook warme soep kunt afhalen?"

zielig hoor, zo jong en nu al aan de bedelstaf

Grmbl .. moet je mij weer hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Lampje schreef op 02 oktober 2002 @ 15:49:

done :)

(zolang we je penis maar niet hoeven te zien :D )
hey, dan wel ik ook wel (liever) een note waarin de grootte van mijn geslachtsdeel een bepaalde indrukwekkende waarde (onterecht) wordt toegemeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Hmmmm, waar ik mij over verwonder is dat GoT niet kan bestaan zonder zijn users, en vind daarom dat iedereen in principe Area 61 access zou moeten krijgen. Op welke manier dan ook, en niet beoordeeld door modjes.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Jammer dat er zo'n ophef is over die vip-room / area 61 :/. Ik snap niet dat luitjes zich daar zo druk om kunnen maken. Ik zie het gewoon als een aparte plaats waar de "oude garde" komt zonder irritante users ed.

Ik heb nog een vraagje voor zover niet gesteld: Hoe groot gaat de vip/area 61 worden. Nu zijn het er 300. Maar over 1 jaar? 1000 users oid(groffe schatting hoor :P)? Er zijn altijd wel users die geschikt zijn om erin te komen. Ook users die niet veel opvallen(die veel lezen en niet al te veel crap posten).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

DoRRoN schreef op 02 oktober 2002 @ 16:13:
Hmmmm, waar ik mij over verwonder is dat GoT niet kan bestaan zonder zijn users, en vind daarom dat iedereen in principe Area 61 access zou moeten krijgen. Op welke manier dan ook, en niet beoordeeld door modjes.... :)
uuhh tja.

op welke manier dan?

Ik vind gewoon dat de moderaters dat moeten beslissen. Ik zou niet weten wie anders het zou moeten bepalen dan de leiding hier :?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Er zijn legio andere fora waar elke user (vrijwel) direct toegang toe heeft.
En het open stellen van A61 gebeurt niet op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

waarom? GoT kan toch prima bestaan, terwijl users geen acces hebben? Users kunnen ook niet in het crewforum, daar hoor je ook niemand over.

Het is nu al zo duidelijk uitgelegd en je komt nu echt niet eens met een argument, alleen met een "ik vind dat iedereen er toegang moet hebben", terwijl het juist bedoeld is voor wat vastere mensen die positief opgevallen zijn (en waaraan gedacht is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wat is dan nog het nut ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal een plek worden waar alleen mar users mogen komen die posts van een hoogwardige kwaliteit posten!,
zij dit dit na een tijdje blijkbaar niet kunnen worden en gewoon uitgeknikkert, simpel toch>?

Zo maak je in weze een compleet nieuw forum waar de users compleet overnieuw kunnen beginnen, om het niveau zo hoog mogenlijk te houden en vooral te maken!
werelds idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020

De opzet is juist zo dat de users die positief in het oog springen bij de mods toegang hebben gekregen. Area 61 is in principe een slotloos subforum, waar het modereren niet nodig zou moeten zijn.
Nou kunnen we iedereen wel toegang geven, maar op dat moment heb je ook de users die niet weten hoe ze zich moeten gedragen daar rondlopen, en verlies je het stukje extrawaarde. Het is juist de bedoeling dat in Area 61 er eens gemoedelijk gekeuveld kan worden over een vraag die op andere fora waarschijnlijk onder gesneeuwd zou zijn met off-topic replies, of reakties als UTFS, Slotjuh!!, etc...
Omdat de users die toegang hebben tot dat gedeelte weten hoe ze zich horen te gedragen, en dat ook bewezen hebben met hun voorgaande replies, hebben we er daar vrijwel geen last van. Dat zorgt onder andere voor een sfeerverhoging en een wat hoger niveau van replies.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
Devil schreef op 02 oktober 2002 @ 15:25:

Dit is vast al gezegd, in dat geval heb ik meteen -1 area 61 points :Y)
Volgens mij is dit inderdaad de bedoeling :)
Het mooiste vond ik toch wel de naam Vip-room omdat het de bedoeling nog eens versterkt (wie wil er nu geen vip zijn)

En IMHO is dit een leuk grapje omdat het geen enkele meerwaarde bied boven de reeds bestande forums. Hoewel ik dt verkeerd kan hebben maar dat is me nog nergens duidelijk uit geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

JvS schreef op 02 oktober 2002 @ 16:16:

[...]

waarom? GoT kan toch prima bestaan, terwijl users geen acces hebben? Users kunnen ook niet in het crewforum, daar hoor je ook niemand over.

Het is nu al zo duidelijk uitgelegd en je komt nu echt niet eens met een argument, alleen met een "ik vind dat iedereen er toegang moet hebben", terwijl het juist bedoeld is voor wat vastere mensen die positief opgevallen zijn (en waaraan gedacht is :P).
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt JvS.

Ik vind het prima dat A61 er is, mijn tijd komt nog wel dat ik toegang krijg ;). Maar met 30.000 users hier op het forum hoe willen jullie dan die selectie maken ?? Jullie kunnen ook niet het post- en leesgedragcontroleren van een bepaalde user.

Kijk, ik ben een user die veel leest in de tech fora en daar weinig post. Ik ben redelijk actief in de HK voor de ontspanning. En mocht er iets zijn in de tech fora dat ik mensen kan helpen dan doe ik dat, maar hoe vaak komt het niet voor dat andere users mij voor zijn met de hulp aan andere mensen.

En ik begrijp best dat sommige mensen jullie niet snappen, die denken waarschijnlijk aan vriendjes politiek etc. etc. Ik vond het in het begin ook niet eerlijk dat ik niet in A61 kan, ik dacht ook aan vriendjes politiek en 4000+ posters. Maar nu ik er over nagedacht heb is het misschien maar beter ook.

Snappie :?

wel een beetje onaan elkaar hangend :? :P verhaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:18:

Zo maak je in weze een compleet nieuw forum waar de users compleet overnieuw kunnen beginnen, om het niveau zo hoog mogenlijk te houden en vooral te maken!
werelds idee
Ik zou zo zeggen: Ga je gang :).

Overigens is het niet direct bedoeld om mensen nou zo goed mogelijk te laten posten in de rest van het forum, maar als het wel zo is, is het een mooie bijkomstigheid. Tevens vind ik het een mooie bijkomstigheid dat mensen die zich echt alleen om de status druk maken zo mooi door de mand vallen. Als het die mensen wegjaagt heb ik daar *totaal* geen problemen mee eerlijk gezegd :o.

Pagina: 1 2 3 Laatste