area 61 toch een vraagje

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.811 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 14:53
Ten eerste dit is geen verzoek tot toegang. Dit is louter bedoeld om een aantal vragen te stellen omtrend.
Wees niet beledigd als je er niet inkan. We hebben niet elke user bekeken en gezegd "die wel" of "die niet", we hebben gewoon een greep genomen. users die geen acces hebben zijn dus niet "mindere" users, maar users waaraan we gewoon niet gedacht hebben. Als je er nog niet in kan, heb je gewoon eventjes pech . We laten zelf weten of je erin kan of niet en geven mensen gewoon direct acces dan .
Begrijp ik nu goed dat jullie echt iedereen bij langs gaan om te kijken of ze toegang krijgen. En dat je hoe dan ook hiervan op de hoogte wordt gesteld :?
of lees ik de tekst zo raar :?

En volgende: het doel van de room is mij duidelijk de oude garde toch een vertrouwd plekje geven. dit volgens mij (and correct if wrong) vanwege het niveau

Maar hoe zit het dan met gebruikers die geen toegang krijgen. die moeten het maar met het "mindere niveau" doen :? En is het dus geen oplossing voor het probleem, maar wel een stap in de goede richting :?

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat duidelijk in het bericht dat ze NIET iedereen langsgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

"we" hebben de mensen die positief opvielen in "ons" subforum toegang gegeven
"we" zullen er vast nog wel vergeten zijn maar dat is in de loop der tijd wel recht te trekken :)

("we" als in de "crew")

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Laatst online: 29-07 14:53
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 14:09:
Het staat duidelijk in het bericht dat ze NIET iedereen langsgaan...
Als je er nog niet in kan, heb je gewoon eventjes pech . We laten zelf weten of je erin kan of niet en geven mensen gewoon direct acces dan .
Kijk ik wacht wel op bericht of het ja of nee is (meerwaarde ontgaat me toch maar goed)

En vraag 2 blijft met jullie responds onbeantwoord

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 12:38
En volgens mij gaat niet specifiek om de oude garde, maar om de mensen die bij de mods opvallen als goede users.

Dit ook omdat het nu nog maar een test is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
D2k schreef op 01 oktober 2002 @ 14:11:
"we" hebben de mensen die positief opvielen in "ons" subforum toegang gegeven
"we" zullen er vast nog wel vergeten zijn maar dat is in de loop der tijd wel recht te trekken :)

("we" als in de "crew")

[mieredinges-mode]
Niet helemaal correct, lite-mods zijn geen crew. ;)
[/mieredingens-mode]

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoami schreef op 01 oktober 2002 @ 14:13:

[...]

[mieredinges-mode]
[/mieredingens-mode]
Door D2k (Moderator P&W) - Tuesday 01 October 2002 14:11

Lees de Med :P

|:(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2002 14:47 . Reden: dom dom dom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

whoami schreef op 01 oktober 2002 @ 14:13:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

[mieredinges-mode]
[/mieredingens-mode]

jij niet nee >:)

(en ik toen ook nog niet :+ maar dat doet er niet toe :P)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 14:39:
[...]

Door D2k (Moderator P&W) - Tuesday 01 October 2002 14:11

Lees de Med :P

Ik gok dat wiebenik het over zichzelf heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Laatst online: 19:45
Phantom schreef op 01 oktober 2002 @ 14:12:
En volgens mij gaat niet specifiek om de oude garde, maar om de mensen die bij de mods opvallen als goede users.

Dit ook omdat het nu nog maar een test is.
Juist een 2 deling tussen wat je op kan vatten als minder en beter, immers ook al word hier gerefereerd dat het niet zo is, op het moment dat je positief opvalt, maak je dus al een 2 deling, tevens komen hun er aleen maar in, dus een bevestiging van de 2 deling.

Wat ga je krijgen, of iedereen probeert goed op te vallen, en een gewenste niveau verhoging als gevolg.

Echter kan het ook juist de andere kant opgaan, mensen voelen zich minder, en worden lichtelijk verontwaardigd waarom juist ZIJ niet in de vip roam mogen komen, en dit zal dus en spelletje worden, van ik mag lekekr wel en jij lekker niet postings, wat dus en ongewenste niveau daling tot het gevolg zal hebben.

Lijkt me geen slim plan.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 14:40:

[...]

Ik gok dat wiebenik het over zichzelf heeft ;)
Ahhh.

Ik zag niet dat Whoami een litemod was :X

/me gaat de Med lezen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
PsYgHo schreef op 01 oktober 2002 @ 14:46:
Echter kan het ook juist de andere kant opgaan, mensen voelen zich minder, en worden lichtelijk verontwaardigd waarom juist ZIJ niet in de vip roam mogen komen, en dit zal dus en spelletje worden, van ik mag lekekr wel en jij lekker niet postings, wat dus en ongewenste niveau daling tot het gevolg zal hebben.
Ik mag toch aannemen dat het dan heel snel ook geen toegang meer is voor dat soort posters.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

en dit zal dus en spelletje worden, van ik mag lekekr wel en jij lekker niet postings, wat dus en ongewenste niveau daling tot het gevolg zal hebben.

Lijkt me geen slim plan.
Volgens mij doen de users die er wel in mogen niet aan dat soort spelletjes mee. En op 'frustratie-topics' van mensen die zeuren, komt toch wel een slotje.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Alfredt schreef op 01 oktober 2002 @ 14:49:
[...]

Ik mag toch aannemen dat het dan heel snel ook geen toegang meer is voor dat soort posters.
ik bedoelde dus niet in de vip roam zelf, maar in de overige fora's Dat mensen zich beter en "uber" gaan voelen over degene die niet in die vip roam mogen,met alle gevolgen van dien....

dit is mischien een betere verwoording van de welles niettes spelletjes welke ik in bovenstaande post bedoelde.

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PsYgHo schreef op 01 oktober 2002 @ 14:53:
[...]

ik bedoelde dus niet in de vip roam zelf, maar in de overige fora's Dat mensen zich beter en "uber" gaan voelen over degene die niet in die vip roam mogen,met alle gevolgen van dien....

dit is mischien een betere verwoording van de welles niettes spelletjes welke ik in bovenstaande post bedoelde.
Dan zou je wel heel erg dom bezig zijn als user die in de VIP room mag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zelfs in andere subfora zal dat waarschijnlijk niet getollereerd worden. Omdat dat sfeerbederf is en GoT dus niet tengoede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

... van ik mag lekekr wel en jij lekker niet postings, wat dus en ongewenste niveau daling tot het gevolg zal hebben...
Lijkt me geen slim plan.
Hoe "moelijk" je erin komt, hoe makkelijk je er weer uit wordt gemikt.

Dergelijke 'spelletjes' (in de openbare fora) hoeven inderdaad niet te rekenen op enig medelijden aan onze kant.

Overigens heerst er in VIP absoluut niet een dergelijke sfeer, tuurlijk zijn mensen "blij, of whatever" maar niet meer dan dat :)

Maar bovenstaande is genoegzaam bekend, en ook heel erg duidelijk gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Alfredt schreef op 01 oktober 2002 @ 14:55:
Zelfs in andere subfora zal dat waarschijnlijk niet getollereerd worden. Omdat dat sfeerbederf is en GoT dus niet tengoede komt.
Nee niet getollereerd, dat is prima, maar was ooit eens een gezegde dat voorkomen beter was al genezen, en in de al zo verpeste sfeer, is dit imo een riskante onderneming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
het neigt een beetje erg naar vriendjes politiek imho.

Ook de naam "VIProom" lijkt me niet echt handig gekozen, je geeft het idee aan de users die er (nog) niet inkunnen dat zij niet veel meer zijn dan "forumvulling" zeker ook omdat er geen vaste regels bestaan om acces te krijgen zoals bij bv de huiskamer. Bedenk goed dat een forum zonder vragenstellende users ook niets is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Wokschotel

Op 6 wielen

Tweedeling? Er is nu ook al een scheiding tussen HK <> niet-HK. Het enige verschil tussen de eisen voor de HK en de VIP-Box is dat er bij de toegang voor de HK alleen wordt gekeken naar de kwantiteit van de posts. Bij de toegang voor de VIP-Box wordt gekeken naar de kwaliteit van de posts.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

lester schreef op 01 oktober 2002 @ 15:27:

Ook de naam "VIProom" lijkt me niet echt handig gekozen, je geeft het idee aan de users die er (nog) niet inkunnen dat zij niet veel meer zijn dan "forumvulling" zeker ook omdat er geen vaste regels bestaan om acces te krijgen zoals bij bv de huiskamer. Bedenk goed dat een forum zonder vragenstellende users ook niets is...
Vriendjespolitiek zal naar mijn idee wel meevallen. Uit de MED blijkt dat de moderators vooralsnog de mensen hebben voorgedragen. Deze mensen zijn in hun ogen positief opgevallen. (Wat niet wil zeggen dat dit altijd juist is en dat er geen mensen vergeten zijn!)
Om positief op te vallen, moet je in ieder geval een positieve bijdrage leveren aan het (sub)forum waar je komt, door je posts, je gedrag, etc.
Verder zal het incidenteel vast wel kunnen voorkomen dat een moderator iets te positief denkt; maar ik denk dat dit wel bij incidenteel blijft en dat zij best objectief een user kunnen beoordelen.

Het ontbreken van een vast criterium vind ik geen gemis; de huiskamer heeft een kwantiteitsrichtlijn, terwijl naar mijn idee een kwaliteitseis meer zin heeft. Dit is moeilijker te beoordelen; er zullen dan vast en zeker ook wel richtlijnen zijn binnen de crew. Persoonlijk vind ik iemand die 100 posts beantwoord van iemand van meer waarde van het forum, dan iemand die 300 posts plaatst met vragen, die ik binnen 5 minuten heb opgelost (om maar even 2 extremen te noemen)

Verder zijn er inderdaad vragende users. Alleen antwoorden of goede hints zijn schaarser dan vragenstellers. En ieders tijd komt misschien nog. Een klein groepje heeft nu toegang gekregen. Mocht iemand de komende tijd positief opvallen, dan zal er zeker niet moeilijk worden gedaan om deze ook toegang te krijgen.

Over de naam VIP-room.. Tsja, ik kan me voorstellen dat mensen er over vallen. Echter, mensen mogen / kunnen geen status ontlenen aan toegang. Kan jij aanwijzen wie wel of geen toegang heeft? Ik in ieder geval niet; er staat nergens aangemerkt, door middel van een ander kleurtje / statusindicatie, dat iemand toegang heeft of niet.

edit:

Mocht het niet overal even duidelijk blijken: het is echt allemaal een eigen mening, welke niet op waarheid hoeft te berusten... :P

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
lester schreef op 01 oktober 2002 @ 15:27:

Daar ben ik het niet mee eens.

Iemand die er niet in kan is gewoon niet op een dergelijke manier bij de crew opgevallen dat diegene toegang krijgt.

Daar hebben de mensen die in VIP kunnen ook geen extra status of worden anders behandeld door de crew. Ik denk weet zeker dat als er een user die in vip kan ermee gaat patsen dat hij er direct wordt uitgekickt en misschien zitten daar ook wel meer consquenties aan vast, er mag namelijk verwacht worden van iemand die toegang heeft tot vip daar ook mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
ja maar wat met de users die geen vast forum hebben? die vallen immers niet op bij de modjes en kunnen dus geen toegang krijgen.

Daarnaast gaat het er ook niet om dat er een status ofzo aan verleent moet worden maar het is zo dat elke user die geen toegang heeft zich nu een "slechte forumgebruiker" moet voelen, zo komt het iig over en dat lijkt me niet echt bevordelijk voor het algemene niveau op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

lester schreef op 01 oktober 2002 @ 15:49:
ja maar wat met de users die geen vast forum hebben? die vallen immers niet op bij de modjes en kunnen dus geen toegang krijgen.

Daarnaast gaat het er ook niet om dat er een status ofzo aan verleent moet worden maar het is zo dat elke user die geen toegang heeft zich nu een "slechte forumgebruiker" moet voelen, zo komt het iig over en dat lijkt me niet echt bevoordelijk voor het algemene niveau op GoT.
Zoals ik al zei: Het betreft een test. De personen die over het forum zwerven die die vallen heus nog wel op en ik denk dat, mochten ze niet opvallen, ze dan zeker wel voorgedragen worden door bijvoorbeeld een user.
Op den duur komt dit uiteindelijk wel goed.

Verder vraag ik me af waarom je van het negatieve uit gaat. Een, misschien kromme vergelijking, kwam ik gisteren in een soortgelijk draadje in de huiskamer tegen. Deze was, vrij vertaald,:" Alleen een select aantal mensen krijgt een lintje van de koningin. Moeten 15 miljoen mensen zich nu ongelukkig voelen?"

Naar mijn idee niet. Het is geen afstraffing voor de mensen die geen toegang hebben. Het is een extraatje voor de mensen die er wel in kunnen.

Volgens mij kan je ook de Huiskamer in. Je moet anders dit draadje eens doorlezen:
Nieuw Warezboard! :+
En dan vooral de laatste twee / drie pagina's. Daar staat een en ander uitgelegd, ook door een aantal mods. Misschien dat dit wat verduidelijkt voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Daarnaast gaat het er ook niet om dat er een status ofzo aan verleent moet worden maar het is zo dat elke user die geen toegang heeft zich nu een "slechte forumgebruiker" moet voelen, zo komt het iig over en dat lijkt me niet echt bevordelijk voor het algemene niveau op GoT.
Die status wordt er aan onze kant absoluut niet aangehangen.

Daarnaast hoor ik ook bijna nooit commentaar als er een nieuw modje is "aangenomen" en die mag en ziet nog leukere dingen :)

Daarnaast is er bij het selecteren (zoals al eerder gezegd) min of meer uit het hoofd te werik gegaan. Aangezien ook ons niks menselijks vreemd is pissen er inderdaad mensen naast de pot :)

Ik denk dat je je er uiteindelijk niet druk om moet maken als je er (nog!) niet inkan. Je bent gewoonweg (nog) niet opgevallen (gek hè op zo'n groot forum)...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
gorgi_19 schreef op 01 oktober 2002 @ 15:54:
[...]

Zoals ik al zei: Het betreft een test. De personen die over het forum zwerven die die vallen heus nog wel op en ik denk dat, mochten ze niet opvallen, ze dan zeker wel voorgedragen worden door bijvoorbeeld een user.
Op den duur komt dit uiteindelijk wel goed.

Verder vraag ik me af waarom je van het negatieve uit gaat. Een, misschien kromme vergelijking, kwam ik gisteren in een soortgelijk draadje in de huiskamer tegen. Deze was, vrij vertaald,:" Alleen een select aantal mensen krijgt een lintje van de koningin. Moeten 15 miljoen mensen zich nu ongelukkig voelen?"

Naar mijn idee niet. Het is geen afstraffing voor de mensen die geen toegang hebben. Het is een extraatje voor de mensen die er wel in kunnen.

Volgens mij kan je ook de Huiskamer in. Je moet anders dit draadje eens doorlezen:
Nieuw Warezboard! :+
En dan vooral de laatste twee / drie pagina's. Daar staat een en ander uitgelegd, ook door een aantal mods. Misschien dat dit wat verduidelijkt voor je.
ik had die al gelezen, maar het komt op mij over (en ik kan me niet voorstellen dat ik daar de enige in ben) dat als je geen toegang hebt dat je niet voldoet aan het volgens de mods gestelde criterium van een goede forumgebruiker.

dat is op zich een mooie gedachte maar of zoiets in de realiteit werkt..

En ik weet best dat het een "extraatje" etc. is maar imho is het niet echt een mooie oplossing. :)
Jaymz schreef op 01 oktober 2002 @ 16:01:

[...]
Die status wordt er aan onze kant absoluut niet aangehangen.

Daarnaast hoor ik ook bijna nooit commentaar als er een nieuw modje is "aangenomen" en die mag en ziet nog leukere dingen :)

Daarnaast is er bij het selecteren (zoals al eerder gezegd) min of meer uit het hoofd te werik gegaan. Aangezien ook ons niks menselijks vreemd is pissen er inderdaad mensen naast de pot :)

Ik denk dat je je er uiteindelijk niet druk om moet maken als je er (nog!) niet inkan. Je bent gewoonweg (nog) niet opgevallen (gek hè op zo'n groot forum)...

:)
het gaat mij er ook niet zozeer om wie er wel en wie er niet in mag, meer op de manier waarop en hoe dat naar buiten wordt gebracht door de mods. Als een soort van elite clubje ( VIPbox ) en dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me

dit alles puur imho hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Wokschotel

Op 6 wielen

lester schreef op 01 oktober 2002 @ 16:02:
[...]
ik had die al gelezen, maar het komt op mij over (en ik kan me niet voorstellen dat ik daar de enige in ben) dat als je geen toegang hebt dat je niet voldoet aan het volgens de mods gestelde criterium van een goede forumgebruiker.
Dat kan. Of een mod heeft jou gewoon nog niet gezien :)
dat is op zich een mooie gedachte maar of zoiets in de realiteit werkt..

En ik weet best dat het een "extraatje" etc. is maar imho is het niet echt een mooie oplossing. :)
Wacht nou maar af. De VIP-Box is er pas net en heeft nog wat tijd nodig. Er zijn wel meer fora waar niet iedereen in kan. Daar heeft toch niemand een probleem mee?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het gaat niet om 'goede'forum gebruikers maar om de bovenklasse daar weer van.

Maar maak je niet druk, laat als je er perse in wil gewoon zien doormiddel van goede replies hoe goed je wel niet bent. :) kom je er vanzelf een keer in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus al sik het goed gebrijp is het een test forum om te kijken of de oudere ervaren users op GoT blijven, en dit ook met plezier willen doen!?

tevens wil ik op merken dat de achterliggende gedachten zoals bij het niveau van GoT een tijd terug, dat we over de HK begonnen te praten, hier niet van toepassing is.
Maar dat ligt mede ook aan hoe de users die er toegang tot hebben er met de andere over hebben en of ze zichzelf wel of niet een extra status mee willen aanmeten.
Dit is natuurlijk een kwalijke zaak als het gebeurd...

En toch blijf ik me afvragen wat nou echt een oplossing is om de oudere/ervaren users binnen te houden, en daarbij ook nog eens tevreden te houden.
het niveau van de posts zal zonder twijfel hoger zijn dan op de rest van GoT, maar ik betwijfel het of we daarmee ook het niveau op GoT toch weer iets ophoog kunnen halen, want dat was toch mede met het behouden van de oudere/ervaren users een van de achterliggende gedachtes om dit VIP gedeelte als test te laten draaien?? of vergis ik me nu sterk?.
Ik denk ook dat als het VIP gedeelte te succes vol zou zijn dat we de oudere/ervaren users uit de rest van het forum vandaan houden, omdat ze dan groot en deels alleen maar in dei VIP room zullen posten.
en het gevolg kun je dan snel bedenken.

Ik ben er mee eens dat er een soort van VIP room is opgezet voor de oudere/ervaren users, maar zet hier en daar toch nog een klein vraagteken neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:35:
Ik denk ook dat als het VIP gedeelte te succes vol zou zijn dat we de oudere/ervaren users uit de rest van het forum vandaan houden, omdat ze dan groot en deels alleen maar in dei VIP room zullen posten.
en het gevolg kun je dan snel bedenken.

Ik ben er mee eens dat er een soort van VIP room is opgezet voor de oudere/ervaren users, maar zet hier en daar toch nog een klein vraagteken neer!
Nee daar ben ik het niet mee eens.
De vip room is leuk, het discussieren over het niveau is leuk, het onderdeel zijn van een select groepje is leuk, maar ach echt niet de hele tijd.

Mijn intresse ligt toch echt bij Internet & Telefonie en daar zal ik ook gewoon rond blijven hangen.

En ik denk dat ik hier niet alleen voor mezelf spreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

En dat is ook precies de bedoeling [Airwolf] :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Alfredt schreef op 01 oktober 2002 @ 14:49:
[...]

Dat heb je erg juist aangenomen. Zulke mensen hoeven er van mij niet in :).

Nou, ik heb toch heel duidelijk neergezet dat dat niet zo is. Je bent niet een slechte user als je niet tot de paarhonderd lui hoort die erin mochten hoor...

Er zitten zeker wel een paar haken en ogen aan. Er zullen vast mensen zijn, die vergeten zijn. De goeden onderscheiden zich dan weer van de slechten, omdat die laatsten om het hardst zullen gillen dat ze er niet inmogen en dat het wel HEEL oneerlijk is allemaal (geen begrip tonen dat we niet aan iedereen kunnen denken en dat we niet iedereen erin kan en dat er ergens misschien eens iemand niet in kan).

Als mensen zich erg 'l33t' voelen en geen toegang hebben, is dat meer een probleem van die user zelf, dan van mij/ons, omdat ik het zowiezo niet echt op "zich l33t voelende" users heb (ik noem een zogenaamde SP-help-crew, een IRC kanaal waar je alleen inmag als je gevraagd wordt, zonder pass en waar je op de banlist staat als je erinkomt.,. dat soort "self proclaimed l33tness" wat die mensen dan het liefst nog in volle glorie uit gaan stralen... Daar kan ik niet tegen.

Als mensen van het vip forum (inderdaad een wat lastig te verkroppen naam voor mensen die niet het begrip kunnen opbrengen dat je als user ook erg gewaardeerd kan worden zonder dat we je toegang geven tot het vip-forum) ermee gaan patsen, mogen ze van mij op een enkeltje uitgang rekenen :). Wees daar niet bang voor. Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat degene die toegang hebben volwassen genoeg zijn om dat niet te doen. Daarop is ook een beetje geselecteerd. Rustige, volwassen, beheerste, redelijke posters die ook nog eens een beetje bekend waren in subfora.

Overigens zijn er ook zat mensen zonder vast subforum ingekomen en zijn er ook zat vaste bezoekers van diverse subfora die er niet in kunnen.

Vriendjespolitiek.. Sja, ik denk het niet eerlijk gezegd. Er zijn zat mensen die het vaak niet eens zijn met de crew, maar mensen die alleen maar kunnen schelden en flamen, komen er wat mij betreft inderdaad niet in. En mensen die alleen maar vragen stellen of het hele beleid maar kut vinden ook niet. Die zitten hier zowiezo verkeerd qua totaal forum

Wat ik het belangrijkste vind, is dat mensen zich niet beledigd gaan zitten voelen. Als je zo'n "waardering" of "status" nodig hebt om verder te willen posten of om niet met een rotgevoel te gaan zitten, mag je trouwens van mij wel bij jezelf te rade gaan waarom je hier zit... Omdat je het leuk vindt om mensen te helpen of om toegang tot een forumpje te krijgen als pietje dat ook krijgt?

Indien het laatste, denk ik dat je er om een verkeerde reden zit. Het forum blijft toch net zo leuk? Misschien wel leuker, omdat vaste bezoekers blijven. En users die er niet inkomen zijn ZEKER NIET per defenitie niet gewaardeerde users. Sterker nog, ik ken zat users in AV die ik erg waardeer, maar ik heb er maar een stuk of 4-5 genoemd als potentieel lid :).

No offense, en ik denk dat de meest verstandige en redelijke mensen zich dat ook niet nemen, met mijn uitleg in MED... En anders hoop ik dat ik dat berichtje daar een beetje aan bij kan dragen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03
Zoiezo denk ik dat de meeste VIPpers echtwel ook in de normale fora blijven rondhangen....

Anders zou het inhouden dat alle "ervaren" topics dus afgeschermd worden gepost tov de andere users. Op die manier creeer je natuurlijk een foute situatie.

imho.. vergelijk het VIP deel met private op een fxp board... je komt er vanzelf wel in als je je inzet voor het board, en zeuren = ban ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

En het is inderdaad een test, maar als we het hele "l33t" gebeuren eromheen wegkrijgen en erachterkomen dat VIPbox misschien een wel erg ongelukkige naam is en we het omdopen in "het oude userforum" ofzo, dan komt het misschien allemaal wel goed.

En we rouleren een beetje met mensen, of laten zo af en toe wat mensen binnen. We spelen er nog een beetje mee :).

Ik denk trouwens dat we die naam zowiezo moeten veranderen, want als je die mensen "VIP-ers" gaat noemen, hangt er gelijk zo'n sfeer omheen, maar we wachten het even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 01 oktober 2002 @ 16:57:
En het is inderdaad een test, maar als we het hele "l33t" gebeuren eromheen wegkrijgen en erachterkomen dat VIPbox misschien een wel erg ongelukkige naam is en we het omdopen in "het oude userforum" ofzo, dan komt het misschien allemaal wel goed.

En we rouleren een beetje met mensen, of laten zo af en toe wat mensen binnen. We spelen er nog een beetje mee :).

Ik denk trouwens dat we die naam zowiezo moeten veranderen, want als je die mensen "VIP-ers" gaat noemen, hangt er gelijk zo'n sfeer omheen, maar we wachten het even af.
LOL :P komt een beetje over als dat jullie er ook zomaar even users uit knikkeren :+

Denk je eindelijk de gelukkige te zijn... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb al eens eerder aangedragen dat de niveaudaling van GoT imo deels veroorzaakt wordt door de behoefte aan status - als je op GoT post, maak je tenslotte deel uit van een (daar is'ie weer) elite-clubje; in dit geval de mensen die dingen van computers weten waar gewone stervelingen niet eens van *willen* dromen. Toch? Niet dan :? :)

Me dunkt dat iedereen die zich zorgen maakt over een gebrek aan status dat veroorzaakt wordt door het geen toegang hebben tot de Vip-room, zich bij voorbaat diskwalificeert :+

-overigens-

Wat betekent VIP, als het niet om bijzonder(e) belangrijke gebruikers gaat, eigenlijk?

Vernuftige & Interessante Posts?
Voor Intelligente Professionals?
Vertier Is Progressie?
Verzin Iets Positiefs?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

verzin iets positiefs vind ik wel een mooie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:35:

En toch blijf ik me afvragen wat nou echt een oplossing is om de oudere/ervaren users binnen te houden, en daarbij ook nog eens tevreden te houden.
het niveau van de posts zal zonder twijfel hoger zijn dan op de rest van GoT, maar ik betwijfel het of we daarmee ook het niveau op GoT toch weer iets ophoog kunnen halen, want dat was toch mede met het behouden van de oudere/ervaren users een van de achterliggende gedachtes om dit VIP gedeelte als test te laten draaien?? of vergis ik me nu sterk?.
...

vind het wel een goede post;
over die oudere users, vanuit enkele voorgaande draadjes in LA (GoT vroeger) ontstond de indruk dat juist een aantal gebruikers hun interesse verloren, ze mistten het kleinschalige aspect, het ons-kent-ons van GoT vroeger.
De HK is ook anoniem geworden, met veel posters.
Verder hebben modjes uit contacten met een aantal bijna ex-users ervaren dat velen het steeds meer voor gezien hielden, aangezien GoT hen niks extra meer bood. Dat beteft juist actieve en behulpzame users

Hen een 'eigen' forum te geven is juist met de bedoeling om die gebruikers weer een 'oude' ervaring terug te geven, een forum waar een beperkte groep komt en 'men' al snel goed kent.
Daarom is ook gekozen voor de persoonlijke keuze van modjes van een X aantal users per forum.

Ik ben het met je eens dat de huidige oplossing niet mag gelden als eind-oplossing; vanwege de mogelijke frustratie bij mensen die net buiten het schip vallen en inderdaad omdat dit an sich het algehele niveau op GoT zelf nog niet verhoogd, maar dit te zien als een testnoodmaatregel lijkt me wel correct.

het blijvend vergoten van het aantal mensen met toegang zou leiden tot een HK-syndroom en mogelijk weer stijgende anonimiteit, het instellen van 'harde' toegangscriteria zelf ook;
misschien is het een optie om GoT-'kanalen' (ala IRC) te kunnen stichten, als een groep gebruikers een eigen prive-forum willen hebben, waarbij een de inhoud de verantwoordelijkheid is van de users zelf en bij overtreding van standaard regels er opgetreden wordt (verlies kanaal, en mogelijke bans, OW's):
zodra een groep van 50 users zo'n ban aanvraagt zou dit mogelijk toegevoegd kunnen worden.

Ook de toegang tot de 'kanalen' zou verantwoordelijkheid voor de users zelf zijn, iedere groep kan hun eigen toegangsregels bedenken;
grootrste voordeel zou zijn tegenover IRC is dat je in een forum-sfeer moet reageren en tevens dat je eigen kanaal binnen de GoT-layout gepresenteerd wordt, dus de prive-topics lopen ook mee in Active Topics en zijn op te vragen via de poster-lijst;
Rataplan schreef op 01 oktober 2002 @ 17:03:
overigens-

Wat betekent VIP, als het niet om bijzonder(e) belangrijke gebruikers gaat, eigenlijk?

Vernuftige & Interessante Posts?
Voor Intelligente Professionals?
Vertier Is Progressie?
Verzin Iets Positiefs?
mijn persoonlijke idee:
Vaseline In Potje >:)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
  • oldtimers met als afkorting ot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat als naam "Olde postdoeve" meer op zijn plaats zou zijn :+ :+ :+

nee serieus, "VIP room" is eigenlijk een verkeerde naam voor dit test gedeelte.
ok het is een mooie nama maar het roept als eerste gedachte bij mij op dat het een gedeelte is waar ze speciaal kan komen, met als achterliggende gedachte dat ik kans maak om erin te komen.
Ok dan iedereen maakt kans om erin te komen, maar alleen via de goede indrukken van de mods.
maar wat het nou teweegbrengt in mij is dat dit nieuwe forum een streefpunt van mij kan gaan worden, ( ik schrijf nu effe alsof ik hier net zit) ik merkte vroeger dat naarmate ik dichterbij de (toen nog) 150 Techpost voor de Hk kwam ik meer onzin replays gaf met om er sneller in te komen.
Eigenlijk maakt het in dit geval dan niet echt uit dat je er naar toe streefd, omdat zo dus op een slimme manier de kwalitatief hoogwaardige post op GoT groter zult maken.
terwijl het eigenlijk op een heel erg smerige en sneaky manier gebeurd 8)
slim bedacht hoor _/-\o_

maar to the point, verander de uiteindelijke naam in iets minder aantrekkelijks dan "VIP room" dan lijkt het voor de users namenlijk niet waard om erin te komen.
daarintegen heb je dan geen Gotters meer die streven om erin te komen, met als gevolg minder kwalitatief hoge posts!

bekijk maar welk gedeelte je wilt begrijpen en of ik teveel doordenk op dit onderwerp, maar dit kwam net zo even bij mij op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Een voorbeeld van een verontwaardigde/geirriteerde user ben ik.

Na een gesprek met JvS en een hoop ellende in een topic kan ik dit zeggen:
1) het idee achter de VIP room is wel goed, een betere naam zou misschien: Like Old Days kunnen zijn.
2) daarbij is de selectie procedure niet goed geweest.
3) tot slot hadden ze beter de med achterwege kunnen laten.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt haast wel of je jaloers bent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 17:37:
Een voorbeeld van een verontwaardigde/geirriteerde user ben ik.
Ja en daar hebben wij het geloof ik bijna een uur lang ook over gehad, maar enig begrip van jou kant was daar helaas niet echt aan wezig.
Na een gesprek met JvS en een hoop ellende in een topic kan ik dit zeggen:
1) het idee achter de VIP room is wel goed, een betere naam zou misschien: Like Old Days kunnen zijn.
3) tot slot hadden ze beter de med achterwege kunnen laten.
1 Mja, wel mee eens.
2 Deze is perfect verlopen, alleen zijn er een paar mensen vergeten en die komen in de toekomst nog wel
3 Med verschafte juist duidelijkheid, anders was het alleen maar gefluister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Laatst online: 13:50

Kettrick

Rantmeister!

[Airwolf] schreef op 01 oktober 2002 @ 17:45:

2 Deze is perfect verlopen, alleen zijn er een paar mensen vergeten en die komen in de toekomst nog wel
Nu spreek je jezelf een beetje tegen ;)

Ik heb zelf het idee dat vooral gebruikers met een "vast" forum toegelaten zijn, die zullen nl. sneller door de mod aldaar genomineerd worden.

Maarja, ik heb geen lijst van gebruikers gezien, dus het blijft een gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hopenlijk komt er ook geen lijst met users die wel toegang hebben of genomineerd zijn,

Als je het op die manier bekijkt is het eigenlijk jammer dat met het nodig vind om een apart gedeelte voor de ervaren users te moeten testen/maken!

zo laat men ook merken dat het minder gaat op GoT, niet dat we dat niet merkte maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je bent welkom om dit te specificeren, hoe had het dan wel moeten gaan?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

<knip>
Wel goed, nog niet perfect.
3) tot slot hadden ze beter de med achterwege kunnen laten
Zulke dingen lekken toch uit, dan was de rel nog groter geweest ;) GoT kiest voor openheid van zaken.. hebben ze altijd gedaan, zoiets moet je handhaven.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
RoeLz schreef op 01 oktober 2002 @ 17:49:
[...]

Nu spreek je jezelf een beetje tegen ;)

Ik heb zelf het idee dat vooral gebruikers met een "vast" forum toegelaten zijn, die zullen nl. sneller door de mod aldaar genomineerd worden.

Maarja, ik heb geen lijst van gebruikers gezien, dus het blijft een gevoel :)
Ok, niet perfect, maar wel goed.

Nee, daar is zeker aan gedacht.
Sterker nog ik heb wel een vast forum maar ik werd al eerder door iemand anders toegelaten omdat die vond dat ik het wel goed deed over het hele forum en later werd nog gezegd dat als die 1e het niet gedaan had dat iemand anders dat wel had gedaan.

Dus daar is zeker naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merely schreef op 01 oktober 2002 @ 17:51:
[...]
zulke dingen lekken toch uit, dan was de rel nog groter geweest
helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:50:
en hopenlijk komt er ook geen lijst met users die wel toegang hebben of genomineerd zijn,
Zo bedoelde ik dat ook niet, het boeit me nl. helemaal niet wie daar op staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is nog niet eens voorbij, dus knap dat je dat nu al kan evalueren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoeLz schreef op 01 oktober 2002 @ 17:53:
[...]

Zo bedoelde ik dat ook niet, het boeit me nl. helemaal niet wie daar op staan. :)
snap ik maar ik wil graag iedereen de verschillende kanten laten zien, zo word het voor mij ook een stuk duidelijker, maar ik snap je punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:17
Klein vraagje, wat is het verschil tussen het VIP forum en het GoT Verbeter forum (of hoe dat ding ook al weer eens heette) ? Er word nu gedaan alsof er alleen maar gesproken gaat worden over hoe men GoT zou kunnen verbeteren, maar waarom moet je daar een apart forum voor maken ?
Verder vind ik inderdaad de selectie ook niet heel erg goed, vooral als je ook nog eens zegt dat je dit doet om de vaste oude garde vast te houden. Met de huidige selectie zul je mensen buitensluiten die hier al lang komen, maar niet veel posten welke wel waarde hebben op GoT. Als laatste zou ik inderdaad ook nog eens heel goed nadenken over een betere naam, VIP staat toch nog vaak voor veel mensen gelijk aan iets hogers/beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark schreef op 01 oktober 2002 @ 17:56:
Klein vraagje, wat is het verschil tussen het VIP forum en het GoT Verbeter forum (of hoe dat ding ook al weer eens heette) ? Er word nu gedaan alsof er alleen maar gesproken gaat worden over hoe men GoT zou kunnen verbeteren, maar waarom moet je daar een apart forum voor maken ?
het verschil is om met dit VIP forum voornamenlijk de oude garde maar ook de kwalitatief hoge posters wat meer professionaliteid te kunnen geven, en natuurlijk het gevoel dat je met iets van een hoogwaardig niveau te maken hebt geven!
Verder vind ik inderdaad de selectie ook niet heel erg goed, vooral als je ook nog eens zegt dat je dit doet om de vaste oude garde vast te houden. Met de huidige selectie zul je mensen buitensluiten die hier al lang komen, maar niet veel posten welke wel waarde hebben op GoT.
de selectie is iets waar wij users natuurlijk over moeten beginnen, vooral diegene die geen toegang hebben tot dit forum, ( btw ik heb ook gene toegang)
en die de rest komt er vanzelf wel een keer binnestromen, dit kan natuurlijk wel even duren simpelweg omdat je niet iedereen kan onthouden!
Als laatste zou ik inderdaad ook nog eens heel goed nadenken over een betere naam, VIP staat toch nog vaak voor veel mensen gelijk aan iets hogers/beters.
helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:16
Wat een geblaat allemaal zeg... wat is het probleem eigenlijk? Als je die VIP-room niet in kan komen, dan ben je er waarschijnlijk (NOG) niet goed genoeg voor.

Zoals men al eerder gezegd heeft, is de 'selectie-ronde' nog helemaal niet afgelopen. En of je er nou wel of niet inkomt, blijf gewoon posten zoals je normaal deed (indien het 'normaal' is natuurlijk ;))

Zo'n vip-room heeft een bepaald nut. De harde kern en/of de mensen die nuttig zijn voor het forum die kunnen daar op een niet al te laag niveau communiceren. En terecht!!

En moet je zien wat een verontwaardiging er nu is zeg... :? :/ 8)7

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRON schreef op 01 oktober 2002 @ 18:08:
Wat een geblaat allemaal zeg... wat is het probleem eigenlijk? Als je die VIP-room niet in kan komen, dan ben je er waarschijnlijk (NOG) niet goed genoeg voor.
daar blaten we niet over, we proberen aleen maar wat mensen wat duidelijkheid te verschaffen!
Zoals men al eerder gezegd heeft, is de 'selectie-ronde' nog helemaal niet afgelopen. En of je er nou wel of niet inkomt, blijf gewoon posten zoals je normaal deed (indien het 'normaal' is natuurlijk ;))
helaas is dat voor iedereen nog niet helemaal duidelijk (niet persoonlijk bedoeld!!)
Zo'n vip-room heeft een bepaald nut. De harde kern en/of de mensen die nuttig zijn voor het forum die kunnen daar op een niet al te laag niveau communiceren. En terecht!!
ben ik het ook weer helemaal mee eens, maar dat terecht niet helemaal!
En moet je zien wat een verontwaardiging er nu is zeg... :? :/ 8)7
dat vond ik nogwel meevallen, ik had eigenlijk wat meer hardere vernontwaardigde repplays verwacht, maar eigenlijk is het wel goed gevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:01:

het verschil is om met dit VIP forum voornamenlijk de oude garde maar ook de kwalitatief hoge posters wat meer professionaliteid te kunnen geven, en natuurlijk het gevoel dat je met iets van een hoogwaardig niveau te maken hebt geven!
Het verschil is dat het Got veranderingen Forum alleen over GoT zelf gaat en dingen die anders/beter kunnen. In de vipbox staan allerlei soorten topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op 01 oktober 2002 @ 18:13:
[...]

Het verschil is dat het Got veranderingen Forum alleen over GoT zelf gaat en dingen die anders/beter kunnen. In de vipbox staan allerlei soorten topics.
graag uitleg van jou gewenst,
omdat je blijkbaar toegang hebt, kun je iets beter meepraten met dit draadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef verder ook dat forum niet in... ik zie het sinds gisteren meer als een uitdaging om het huidige forum weer op niveau te krijgen dan op toegang te krijgen tot een geisoleerd stukje... al zie ik de voordelen er wel van in, ik denk dat er wel serieus nagedacht moet worden over hoe dit over komt op de rest van de gebruikers.
ze kunnen inderdaat zich beter gaan gedragen om er ook in te mogen, maar, ik denk dat het ook de andere kant op kan gaan en dat ze gaan denken "ohw kik nou, er is een appart stukje prive forum voor serieus geleuter, laten we de boel lekker gaan afbreken, en iedereen die van niveau is trekt zich terug in het prive forum omdat de rest van de fora zijn vervallen in een chaos

heb het natuurlijk wel wat overdreven, maar dat is om de accenten duidelijk te maken ;)
mijn gedachte over het forum is op het moment; dat het beter is de kennis en 'uberusers' (zoals Lingod dat zo mooi zei ;)) de uithoeken van de fora in te sturen dan ze terug te trekken in het toren kamertje van GoT, waar ze discusieren over het wel zijn van het forum terwijl het koningkrijk in chaos uiteen valt.
Juist als deze mensen zich MEER zouden begeven onder het volk zal het beter gaan met GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:18:
heb het natuurlijk wel wat overdreven, maar dat is om de accenten duidelijk te maken ;)
mijn gedachte over het forum is op het moment; dat het beter is de kennis en 'uberusers' (zoals Lingod dat zo mooi zei ;)) de uithoeken van de fora in te sturen dan ze terug te trekken in het toren kamertje van GoT, waar ze discusieren over het wel zijn van het forum terwijl het koningkrijk in chaos uiteen valt.
Juist als deze mensen zich MEER zouden begeven onder het volk zal het beter gaan met GoT
Je stelt het naar mijn idee wel extreem zwart / wit. Het lijkt me juist GEEN spraken van terugtrekken in een achterkamertje. Ik denk, dat als users dit proberen, ze er wel weer 'hardhandig' uitgeschopt worden. Het forum is GEEN vluchtweg voor een dalend niveau. Wat ik heb gehoord van een aantal mensen, blijkt dat de mensen die er nu komen, althans, de meeste, al hebben gezegd dat ze 'hun' forum trouw bleven.
Om in jouw bewoordingen te spreken "Deze mensen blijven zich onder het volk van Got begeven, maar hebben nu een verzamelplaatsje om met elkaar een biertje te drinken, om na te praten over hun werk in de uithoeken"

Ook is het naar mijn idee niet de bedoeling dat er alleen maar gediscussieerd wordt over het wel en wee van GoT. Daar is het GvF voor.

Sowieso vind ik dat RM-rf in zijn post alles mooi verwoord (RM-rf: hoe krijg je zulke enorm verduidelijkende posts toch steeds voor elkaar? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:47:
[...]

ik bedoelde eigenlijk persoonlijke ervaring
Er staan techtopics, onzin topics en een aantal verandering topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.d._
  • Laatst online: 24-09 20:54
Mark schreef op 01 oktober 2002 @ 17:56:
vooral als je ook nog eens zegt dat je dit doet om de vaste oude garde vast te houden. Met de huidige selectie zul je mensen buitensluiten die hier al lang komen, maar niet veel posten welke wel waarde hebben op GoT.
/me post ook maar weer eens wat

weten ze in iedergeval dat ik nog leef en een heleboel lees.

persoonlijk zou ik het erg jammer vinden om een intresante post's te missen omdat ze toevallig in het vip forum staan.

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Het is al een heleboel post terug in dit topic... maar toch wil ik er even op terug komen. Ik heb vanaf dat punt het topic vluchtig doorgenomen om even te kijken of het al genoemd is, maar ik geloof het niet.....

Misschien een idee om dan het volgende te wijzigen?
van de frontpage van GoT
VIP Box
De VIP Box is een plek voor alle 13373 GoTters.
Als je dus inderdaad de 1337ness van de VIP-box af wilt hebben, is het wel zo handig om de omschrijving te wijzigen.

Enkele posts eerder dan het bericht van JvS wordt de VIP-box vergeleken met het private-gedeelte van een ftp-site.

Misschien een idee om de omschrijving wat te wijzigen en meer in die context op te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

wordt het niet eens tijd om gewoon eens toe te geven dat het een geblunderde poging is om het niveau op te schroeven ?
en niet geblunderd omdat de het idee slecht was maar omdat de aanpak bagger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 20:39:
wordt het niet eens tijd om gewoon eens toe te geven dat het een geblunderde poging is om het niveau op te schroeven ?
en niet geblunderd omdat de het idee slecht was maar omdat de aanpak bagger was.
hoe staat het met jouw poging inactief te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Een goede selectiemethode zou zijn als gewone users, die nog niet in het doosje zitten, andere users nomineren om de (oude)doos in te gaan.
Topics die over mail/icq/persoonlijke kennissen@GoT zouden een goede manier kunnen zijn om te kijken of er geen vriendjespolitiek is.
Lijkt wel een beetje op Big Brother, maar in plaats van wegnomineren de goede users belonen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

heel goed, heb al geen tech post meer gehaald, en dat was mn doel.

alleen nog leuke dingen doen op got.

dus discussies @ hk,sg en LA en voor de rest lezen.
gaat erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Hoezo, omdat jij een verwende puber bent die loopt te janken omdat hij geen toegang heeft gekregen ?
Misschien als je je mond had gehouden had je wel gewoon toegang gekregen, maar ik kan je nu wel zeggen dat ik die kans heel laag schat nadat je zoeen heisa erom heb gemaakt.

Sorry hoor, maar het is net begonnen en dan kan je nog lang niet uitmaken of het dan wel of niet geblunderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Nee :)

Daarnaast, waarom maak je je er zo druk om als je toch alleen @ SG, HK en LA wenst rond te hobbelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Jaymz schreef op 01 oktober 2002 @ 20:45:

[...]
Nee :)

Daarnaast, waarom maak je je er zo druk om als je toch alleen @ SG, HK en LA wenst rond te hobbelen ?
laat ik daar maar geen serieus antwoord op geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 20:41:
heel goed, heb al geen tech post meer gehaald, en dat was mn doel.

alleen nog leuke dingen doen op got.

dus discussies @ hk,sg en LA en voor de rest lezen.
gaat erg goed.
* WFvN is erg verbaasd over deze uitspraak

Doe je dit ook omdat je geen groen plusje hebt? (Regular) of omdat je geen lite-mod bent... of omdat je geen gewone mod bent... of omdat je -weet-ik-wat- niet bent :?

Maar even meer ontopic:

Nog niet lang geleden zijn er hier talloze topics geweest over het dalende niveau van GoT en ook over het verlaten van oude users. Toen is ergens ter sprake gekomen dat er gewerkt zou worden aan één en ander om het aantal oude users dat GoT verlaat, te verminderen....
Dit lijkt daar een poging toe te zijn... daarmee kunnen ze (denk ik) 2 vliegen in 1 klap slaan:
1) Oude users laten blijven (dat is denk ik HET doel)
2) Doordat oude users blijven, zal het niveau dus ook niet extra snel dalen; die oude users zullen met een beetje mazzel hun inbreng blijven posten....

Toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Inderdaad, heb je helemaal correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-useless remark- Soms zijn jullie met zijn allen echt een stel kibbelende wijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

wfvn schreef op 01 oktober 2002 @ 20:49:
[...]

* WFvN is erg verbaasd over deze uitspraak

Doe je dit ook omdat je geen groen plusje hebt? (Regular) of omdat je geen lite-mod bent... of omdat je geen gewone mod bent... of omdat je -weet-ik-wat- niet bent :?
Hierom:

*********(8:48 PM) :
Ik voel me al een beetje verenigd. We hebben strax beide waar we "gekwetst" door zijn.
Diaboluzzz (8:49 PM) :
helaas wel ja.
ik baal er ook gigantisch van
**********(8:49 PM) :
Van al die onduidelijkheid word ik schijtziek van. Zeg nou gewoon waarom een user wel/niet toegelaten wordt.
precies.
********* (8:50 PM) :
En ik snap er geen hol van dat jij niet toegelaten wordt, terwijl sommige HK-posters met veel minder posts wel toegang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

wfvn schreef op 01 oktober 2002 @ 20:49:
[...]
1) Oude users laten blijven (dat is denk ik HET doel)
2) Doordat oude users blijven, zal het niveau dus ook niet extra snel dalen; die oude users zullen met een beetje mazzel hun inbreng blijven posten....

Toch :?
Ik hoor niet echt tot de oudere users, maar bij sommige posts begin ik al te denken tssk, had hij de search nog niet gevonden, en vervolgens doe ik geen moeite meer voor hem. Laat de mods het maar oplossen, maar SM is nog te veel moeite om in te posten, ik ga niet de moraalridder uithangen. (hele foute instelling, ik weet het, fouten moeten gerapporteerd worden)
Ik geef toe, als ik een topic openen is het ook niet al te best, maar ik antwoord meer dan ik vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Diaboluzzz, wat verwacht je nou? Dat ze na een brainstorm waarin 200 namen naar voren kwamen 60000 rapporten van drie kantjes gaan opstellen over iedereen die niet in de eerste proefgroep zit, waarom ze er niet inzitten?

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Het is toch duidelijk :?

Een user wordt access gegeven naar inzicht van de crew.
Wat voor eisen ?

1) Naja het moet zoiezo wel een gebruiker zijn die denk ik langer als een jaar geregged is (denk ik) uitzonderingen daar gelaten
2) De user moet zoiezo zich inzetten voor got.
3) Geen ban's hebben/hebben gehad (lijkt mij)
4) Geen onzin posten en goede onderbouwende posts doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Wouter Tinus schreef op 01 oktober 2002 @ 20:58:
Diaboluzzz, wat verwacht je nou? Dat ze na een brainstorm waarin 200 namen naar voren kwamen 60000 rapporten van drie kantjes gaan opstellen over iedereen die niet in de eerste proefgroep zit, waarom ze er niet inzitten?
wat ik al 2 dagen probeer aan te tonen is het volgende Wouter:

De onvrede is redelijk groot onder de mensen die er geen toegang tot hebben en wel inzet geleverd hebben.
en dat zijn niet de n00bs dat zijn de mensen met kennis die "vergeten" zijn.
die hebben nu zoiets van bekijk het maar, ik spreek inmiddels namens 3 mensen.

daarbij weet ik inmiddels de echte reden al waarom ik er niet inzit. naief was mn antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorentref slaat de handen voor zijn ogen, en vraagd zich snel af waarom sommige mensen niet 2 keer kunnen nadenken.

sorry hoor dat ik zo uit de hoek kom maar het begind erop te lijken dat deze discussie langzamerhand aan het overwaaien is van hoe en wat tot waarom heb ik geen acces.

het is gene speciaal forum waar iedereen in wil komen, ik kan begrijpen dat niet iedereen het met de crew eens is, en begrijp dat aub dat de crew ook maar menselijk is en zo ook alleen maar kan handelen!.
gedult is toch niet zo moeilijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 20:53:
[...]

Hierom:

[knip]

En ik snap er geen hol van dat jij niet toegelaten wordt, terwijl sommige HK-posters met veel minder posts wel toegang krijgen.
Nu mag je me toch eens vertellen waar je dat vandaan hebt? Is er WEL een lijst met users die toegang hebben?
Ik ben dat nog niet tegengekomen.... * WFvN duikt MED maar weer eens in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

wfvn schreef op 01 oktober 2002 @ 21:03:
[...]

Nu mag je me toch eens vertellen waar je dat vandaan hebt? Is er WEL een lijst met users die toegang hebben?
Ik ben dat nog niet tegengekomen.... * WFvN duikt MED maar weer eens in
ICQ, er wordt best veel gesproken hoor, ik ken inmiddels al 12 to 20 man van die 200.
en dan zijn er ook nog 30 die je per forum wel kunt schatten.

en je icq/irc regent ook in eens express berichten met mensen die een soort gelijk idee hebben maar geen zin hebben om hun nek uit te steken in de angst dat ze hun reputatie omzeep helpen zoals ik dat de afgelopen 2 dagen heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 14:31
Ach mensen.. zoek toch niet overal een perfecte verklaring voor...
Wat maakt het nou uit of je er nu in mag ja of te nee.... Als je nu al begint te janken dat je er niet in mag wordt je er toch wel snel uitgedonderd omdat je je niet gedraagt...

Mijn interesseert het eigenlijk weinig; ik kom hier om kennis op te doen en kennis te delen.. af een toe een post in HK om wat te ontspannen... klaar.. Elke toevoeging is misschien handig, maar echt niet noodzakelijk..

En dat moet ook het doel zijn van zo'n forum...

My 2 cents..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 21:03:
De onvrede is redelijk groot onder de mensen die er geen toegang tot hebben en wel inzet geleverd hebben.
Dan hebben die mensen denk ik de mededelingen niet goed gelezen; men is nog bezig (ook al meerdere keren in dit draadje genoemd) met de selectie te maken...
Maar is dat waar de MOD's op geselecteerd hebben dan?
Ik kan nog niet helemaal duidelijk voor ogen krijgen wie wel/niet toegan hebben; er staat alleen dat personen die positief opvallen erin komen... En dat kan volgens mij op veel meer manieren zijn....
daarbij weet ik inmiddels de echte reden al waarom ik er niet inzit. naief was mn antwoord.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op 01 oktober 2002 @ 21:08:
Ach mensen.. zoek toch niet overal een perfecte verklaring voor...
Wat maakt het nou uit of je er nu in mag ja of te nee.... Als je nu al begint te janken dat je er niet in mag wordt je er toch wel snel uitgedonderd omdat je je niet gedraagt...

Mijn interesseert het eigenlijk weinig; ik kom hier om kennis op te doen en kennis te delen.. af een toe een post in HK om wat te ontspannen... klaar.. Elke toevoeging is misschien handig, maar echt niet noodzakelijk..

En dat moet ook het doel zijn van zo'n forum...

My 2 cents..
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 21:03:
wat ik al 2 dagen probeer aan te tonen is het volgende Wouter:

die hebben nu zoiets van bekijk het maar, ik spreek inmiddels namens 3 mensen.

Wat ze jou al 2 dagen proberen uit te leggen ;) is dat niet iedereen is bekeken. Het is dus absoluut niet zo dat iemand heeft gezegd van "Diaboluzzz, nee, die doe maar niet" :). Iedere mod heeft gewoon een aantal namen genoemd van users die hem/haar zijn opgevallen in positieve zin. Dat er geen mod is die meteen aan jou denkt als ie even snel een paar "goede" users moet noemen wil toch niet meteen zeggen dat het een samenzwering is of dat ze een hekel aan je hebben? Het is nu eenmaal onmogelijk om alle users te "kennen", dus men kan ook niet alle namen onthouden van iedereen die goed bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

[Airwolf] schreef op 01 oktober 2002 @ 20:59:
[...]

Het is toch duidelijk :?

Een user wordt access gegeven naar inzicht van de crew.
Wat voor eisen ?

1) Naja het moet zoiezo wel een gebruiker zijn die denk ik langer als een jaar geregged is (denk ik) uitzonderingen daar gelaten

Ja, sommige users kijken hier al heel lang rond, en weten veel, en kunnen heel erg serieus zijn.

Lijkt mij logisch, iedere user die serieus is zet zich in, anders is hij na een paar posts al weer weg, en als hij veel onzin heeft gepost is hij al lang geband

3) Geen ban's hebben/hebben gehad (lijkt mij)

Ligt aan waarvoor, illegale dingen zijn een reden voor weigering, volgens mij had een van de (lite)mods ook al eens een ban gehad (voor hij mod was)

4) Geen onzin posten en goede onderbouwende posts doen

Iedere user heeft wel eens misstappen gemaakt, sommige zijn in de huiskamer niet te houden, in de techfora kunnen ze veel weten.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

[Airwolf] schreef op 01 oktober 2002 @ 20:59:

Waneer zet iemand zich in voor GoT :? :?, daar is niet echt een definitie voor lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoeLz schreef op 01 oktober 2002 @ 21:13:
[...]

Waneer zet iemand zich in voor GoT :? :?, daar is niet echt een definitie voor lijkt me.
de vragen goed formuleren, goed geformuleerde antwoorden geven, mensen aanspreken op fouten en of op en aanmerkingen, dat soort dingen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik snap er NIETS van, waarom zijn er zo veel users die ophelderring vragen om een nieuw forum for een "selecte" groep users...

Kijk even op de front page van GoT wanneer je uitgelogt bent, dan zie je 25 fora, 1 forum kun je al niet in posten (med forum), er zijn 18 tech fora, 1 non-tech (remember het is in uitgelogde status) en 5 fora om in contact te kunnen komen met admins en mods...

Ok, begin nu eens met het volgende, type in je browser het volgende: Stuffis Generalis en voer het laatste nummer 1 op totdat je de melding krijgt dat het forum niet bestaat..., dit is bij 62 (even snel opgevoerd met 25 tegelijk en daarna wat precieser gaan werken ;))...
Ga je dan ook afvragen waarom je geen toegang hebt van meer dan de helft forum? ga je dan ook hier klagen "hey, ik heb geen toegang tot een bepaalt forum? lijkt me toch niet...

De crew weet echt wel waar ze mee bezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door een nieuw forum selct te maken voor een bepaalde groep users creeer je uiteraard onvrede bij een andere groep.

sommige users vragen war de HK voor hun is, maar omdat het zo overduidelijk op GoT staat hoe en wat omtrend de HK zijn er maar heel weinig van die vragen.

door de nogal onduidelijkheid over dit nieuwe test gedeelte en het schreeuwen van meerde users over dit onderwerp creeer je een onduidelijkheid waar meer mensen zich tegaan gaan bemoeien.

niet slecht bedoeld maar toch het gebeurd helaas wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Wouter Tinus schreef op 01 oktober 2002 @ 21:10:

[...]

Wat ze jou al 2 dagen proberen uit te leggen ;) is dat niet iedereen is bekeken. Het is dus absoluut niet zo dat iemand heeft gezegd van "Diaboluzzz, nee, die doe maar niet" :). Iedere mod heeft gewoon een aantal namen genoemd van users die hem/haar zijn opgevallen in positieve zin. Dat er geen mod is die meteen aan jou denkt als ie even snel een paar "goede" users moet noemen wil toch niet meteen zeggen dat het een samenzwering is of dat ze een hekel aan je hebben? Het is nu eenmaal onmogelijk om alle users te "kennen", dus men kan ook niet alle namen onthouden van iedereen die goed bezig is.
wat je nu zegt is achterhaald:
1) positief viel ik meer dan genoeg op, begin anders even achteraan te bladeren in mn post history. dan zie je 80% wos 20% SM en dan nog wat IT NT en sg/hk.

2) iemand heeft gezegd van "Diaboluzzz, nee, die doe maar niet"

dat is dus wel gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

éh, Diaboluzzz... denk je echt dat de crew elke user gaat bekijken op gedrag (en hoort SU/SM posten ook bij gedrag :?)

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 01-10-2002 21:24 . Reden: een z vergeten in Diaboluzzz :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

White Dust schreef op 01 oktober 2002 @ 21:22:
éh, Diaboluzzz... denk je echt dat de crew elke user gaat bekijken op gedrag (en hoort SU/SM posten ook bij gedrag :?)
lijkt me toch wel al je een goed team wil hebben :?
en SM posts geven in zekere zin een vorm van gedrag aan, maar ook zonder sm posts was ik genoeg opgevallen, er was een andere reden, en dit topic gaat niet over mij dus wou ik daar verder niet over uit weiden.

on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:17
[op zoek naar negatieve note mode aan]
Sorry hoor, maar ik begin een beetje braakneigingen te krijgen van jou Diaboluzzz. Waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat jij dacht door "flink je best" te doen je een kans had om regular, litemod of zelfs mod te worden ? Volgens mij ben jij gewoon een op macht belust puberaal mannetje.
Sowieso zou je al totaal geen recht hebben om in dit nieuwe forum te komen, je zit hier nog niet eens 1 jaar. Dus wat loop jij nu te zeiken. Als jij ergens werkt en 1 jaar goed je best doet word je daarna ook niet meteen directeur. En ook al is er gezegd door iemand dat ze jou niet wilde hebben, dan is dat de mening van de mensen welke de baas zijn op GoT. Hier kun jij gewoon niets tegen inbrengen.
Kap nu dus gewoon met dat gezeur, gajammer en gezeik en ga door met je leven. Mocht het je helemaal niet bevallen dan flikker je toch gewoon helemaal op.
[op zoek naar negatieve note mode uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

éhm, mischien is het verstandig om te rusten voor een paar users voordat ze domme dingen gaan doen (posten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Mark schreef op 01 oktober 2002 @ 21:29:
[op zoek naar negatieve note mode aan]
Sorry hoor, maar ik begin een beetje braakneigingen te krijgen van jou Diaboluzzz. Waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat jij dacht door "flink je best" te doen je een kans had om regular, litemod of zelfs mod te worden ? Volgens mij ben jij gewoon een op macht belust puberaal mannetje.
Sowieso zou je al totaal geen recht hebben om in dit nieuwe forum te komen, je zit hier nog niet eens 1 jaar. Dus wat loop jij nu te zeiken. Als jij ergens werkt en 1 jaar goed je best doet word je daarna ook niet meteen directeur. En ook al is er gezegd door iemand dat ze jou niet wilde hebben, dan is dat de mening van de mensen welke de baas zijn op GoT. Hier kun jij gewoon niets tegen inbrengen.
Kap nu dus gewoon met dat gezeur, gajammer en gezeik en ga door met je leven. Mocht het je helemaal niet bevallen dan flikker je toch gewoon helemaal op.
[op zoek naar negatieve note mode uit]
:Z :Z dat zei ik dus net ff eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 21:19:
[...]

1) positief viel ik meer dan genoeg op, begin anders even achteraan te bladeren in mn post history. dan zie je 80% wos 20% SM en dan nog wat IT NT en sg/hk.

dat is dus wel gezegd.
:D Sorry, moet even lachen. Dit is dus hoogst waarschijnlijk niet gezegd. Je bent waarschijnlijk niet ter sprake gekomen, niet negatief en niet positief. Waarom weet ik niet, maar vind je het gek met 60000 users. Nee toch, dus deze uitspraak klopt denk ik niet.

Een lid van de tweaker crew mag me verbeteren als het wel is gezegd, maar ik denk het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[nohtml]
Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2002 @ 21:19:
Er is niet naar post history gekeken, Ik geloof best dat je goede posts hebt, maar blijkbaar is je naam toch nog niet blijven hangen in het hoofd van één van de moderators.

dat is dus wel gezegd.
Denk jij ja, maar ik zie geen link/log, dus ik geloof je niet :).

Pagina: 1 2 3 Laatste