Rustig dagje, dat mag eigenlijk wel wat harder! 1.7k, da's behoorlijk lang geleden hoor, 2k moet toch minstens wel te halen zijn! Zeker met weer een nieuw lid Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Stoomboot?
Jij hier? Dezelfde als de oude CoN member? 
In ieder geval welkom bij D2OL. Of je nu dezelfde bent of niet
En we mogen dan een minder dagje hebben. Nog steeds scoren we vandaag meer dan 2x zoveel dan Team USA!
In ieder geval welkom bij D2OL. Of je nu dezelfde bent of niet
En we mogen dan een minder dagje hebben. Nog steeds scoren we vandaag meer dan 2x zoveel dan Team USA!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
wat minder is logisch.. is niet een 24uurs run maar minder als ik hete goed heb.
Maar als ik live stats bekijk is ht net of motorvan onze grasmaaiers vast is gelopen...
Toch even onderhoud plegen
Maar als ik live stats bekijk is ht net of motorvan onze grasmaaiers vast is gelopen...
Toch even onderhoud plegen
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Hijs net 1 of twee (nachtelike) uurtjes korter geloof ik, dus over 24 hadden we ook geen 2k gehaald. Grazen met je donder dus! Schop het stof uit die grasmaaier en gaan met die banaan!
Jaja het is mij, aangezien CoN op rc5-72 blijft wachten dag ik ffkes met iets anders verder te gaan, al snap ik geen hol van die client en hoe je moet flushen etc.
enniewee hoeveel van die dingen doe je ongeveer met een p4 2,4 ghz?
enniewee hoeveel van die dingen doe je ongeveer met een p4 2,4 ghz?
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Verwijderd
p4 2.4 gaat je zeker 70/80 puntjes per dag opleveren, zeer lekker dus! Fetchen en flushen doetie automatisch, mits je Online aangevinkt hebt in de settings in de client.
De client zelf kun je verder beter in je systray houden, hij neemt anders nogal wat CPU in gebruik (dus wel met kruisje naar je systray, niet met streepje minimalizeren). Om je progress te monitoren moet je gewoon even DSpy downloaden, heeft ook mooie grafiekjes en zow
Tenslotte zijn er nog uitgebreide stats op http://145.94.192.103/d2ol/
HF!
De client zelf kun je verder beter in je systray houden, hij neemt anders nogal wat CPU in gebruik (dus wel met kruisje naar je systray, niet met streepje minimalizeren). Om je progress te monitoren moet je gewoon even DSpy downloaden, heeft ook mooie grafiekjes en zow
Tenslotte zijn er nog uitgebreide stats op http://145.94.192.103/d2ol/
HF!
zal wel lukken
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Nou ja gelukkig staan we nog steeds eerste
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
psies 
Heb eindelijk die client op een PowerPC G4 met MacOS X aan de praat gekregen
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Hoe rap gaat zo'n beestje grazentheezeefje schreef op 30 september 2002 @ 19:29:
The LawnMooherMen
Vergelijkbaar met een pIII 1Ghz
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Nou hiermee wordt je dus ook niks beter, cellie 400 mhz.
Dit crunched (let op) 6 conf p/d. JAHOE watch this beast !!!
Dit crunched (let op) 6 conf p/d. JAHOE watch this beast !!!
* JustMe heeft de client ook gedownload, ff proberen!!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1