Zo, lekker daggie hoor, vasthouden dit Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
3x zoveel als Bio! Hoppeta. Nothing is gonna stop us now! Misschien moeten we Team USA aan gaan moedigen om Ars in te halen. Ook beterderderder voor de Overall DC-stats (linkje kwijt
)
En Hakker, naam veranderd?

En Hakker, naam veranderd?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
http://www.msu.edu/user/bercikda/DC_Rank.html was toch dit linkie?
Specs van mijn bak Hier!
RC5 is er al uitgehaald zie ik. We zijn aardig gezakt. 
Dus Go Team USA
Grab those Arses!

Dus Go Team USA
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
woei, maarliefst 1 puntje vandaag omdat ik een 15 minuten thuis was jeuj
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Anoniem: 30041
aKra's w2k re-install is gelukt zo te zien.
Als dat het resultaat is , ga ik dat hier ook ff doen.
Dat heet de tegenstanders in slaap sussen, wacht maar tot we fullforce terugkomen.Anoniem: 7841 schreef op 01 oktober 2002 @ 09:58:
tis saaaai aant worden hieren het was zo spannend
wel vasthouden die 1e plek
of hij heeft eindelijk al die pc's die ie heeft aangeslotenAnoniem: 30041 schreef op 01 oktober 2002 @ 12:24:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja en dan nog trots zijn dat ie mij voorbij is....met 2x zoveel pc's kan iedereen het

En Hakker is weer terug bij z'n oude naam.

En Hakker is weer terug bij z'n oude naam.
Anoniem: 2109
nee ben gegaan naar DPC_Betuws_Geloei op het moment.
Ik ben alleen aan het kijken hoe je andere gasten op 1 account kan krijgen die al bij DPC zitten zonder dat hun resultaten verdwijnen. M.a.w. op een 1 of andere manier moeten we de clients een andere e-mail adres kunnen geven.
Ik ben alleen aan het kijken hoe je andere gasten op 1 account kan krijgen die al bij DPC zitten zonder dat hun resultaten verdwijnen. M.a.w. op een 1 of andere manier moeten we de clients een andere e-mail adres kunnen geven.
Toranaga, slapen doen wij 's nachts...Anoniem: 30041 schreef op 01 oktober 2002 @ 12:24:
Dat heet de tegenstanders in slaap sussen, wacht maar tot we fullforce terugkomen.
The LawnMooherMen
Dat is dus niet mogelijkAnoniem: 2109 schreef op 01 oktober 2002 @ 17:28:
nee ben gegaan naar DPC_Betuws_Geloei op het moment.

Nadat je de client hebt geinstalleerd krijg je je configuratei scherm van de client waarin je een e-mail adres (je eigen natuurlijk) invult. Hiermee vraagt dan de client een Node-ID aan bij de server van D2OL.
Daarna gebruikt je client alleen nog maar je Node-ID om jouw gegevens aan jouw toe te laten komen. De enige manier is om het via de mensen bij D2OL te spelen dat ze jou node overplaatsen naar een andere e-mail adres. Daarmee zal de gegevens van die node ook mee worden verhuist.
Beste kans om eens bij KenW op het forum van D2OL te informeren. Of mailtje naar info@d2ol.com of info@sengent.com (weet even niet welke meer)
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
kweil bacher @ sengent .comRIKZ schreef op 01 oktober 2002 @ 20:14:
[...]
Dat is dus niet mogelijk
Nadat je de client hebt geinstalleerd krijg je je configuratei scherm van de client waarin je een e-mail adres (je eigen natuurlijk) invult. Hiermee vraagt dan de client een Node-ID aan bij de server van D2OL.
Daarna gebruikt je client alleen nog maar je Node-ID om jouw gegevens aan jouw toe te laten komen. De enige manier is om het via de mensen bij D2OL te spelen dat ze jou node overplaatsen naar een andere e-mail adres. Daarmee zal de gegevens van die node ook mee worden verhuist.
Beste kans om eens bij KenW op het forum van D2OL te informeren. Of mailtje naar info@d2ol.com of info@sengent.com (weet even niet welke meer)
En dan zonder spaties is zijn mail adres
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Van het d2ol forum
Hopen dat ze daarna weer op dezelfde voet verder gaan want het draaide goed de laatste tijd.All,
We are doing some maintenance work on our servers and you might experience some problems connecting to them today. During this time you might have problems uploading/downloading candidates but your client will still be able to work on candidates that you already have in your cache. Thank you for your patience with this and I will let you know when things are back up and running smoothly.
Ken
Hoe weet jij dat?Anoniem: 30041 schreef op 01 oktober 2002 @ 12:24:
[...]
Dat heet de tegenstanders in slaap sussen, wacht maar tot we fullforce terugkomen.
En nee, nog niet gedaan, kweet niet wat ik moet backuppen
Intentionally left blank.
Er draaien hier inderdaad een hoop PC's nu DD2OL...YakuzA schreef op 01 oktober 2002 @ 12:25:
[...]
of hij heeft eindelijk al die pc's die ie heeft aangesloten
AMD Athlon Classic 700MHz
AMD Athlon Thunderbird 1400MHz
AMD Athlon Thunderbird 1400MHz
AMD Athlon XP 2100+
2 x AMD Athlon MP 2100+ (dual)
Intel Pentium 4 1,5GHz
PC's die nog niet 24/7 aanstaan waarop het geinstalleerd moet worden:
Intel Pentium 2 350MHz
Intel Celeron 400MHz (even inelkaar knutselen)
AMD Duron 1000MHz
2 x Intel Pentium 3 1GHz (dual/LINUX)
Alles voor D2OL!
(Als ik de stroomrekening krijg ga ik onderduiken

Intentionally left blank.
Ik check geregeld het d2ol forumaKra schreef op 04 oktober 2002 @ 14:22:
Hoe weet jij dat?
En nee, nog niet gedaan, kweet niet wat ik moet backuppen
Pagina: 1