Nou dit zijn dus stats over een halve dag, en we hebben wederom een nieuw lid Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Is dit de eerste keer dat er een volle DPCH is of ligt dat aan mij?
BIO komt nog steeds niet

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Dem, heb ik weer gemist
Maar ja, zijn ff wat andere dingen op het forum die aandacht opeisen
Verwijderd
Morgen baggerscore voor mij , heb dit rijtje voor me kiezen gehad vandaag:
De rest tel ik maar ff niet mee.
Me cache zit btw vol anthrax en er zitten nog een stel grote rakkers in.
Hoplijk niet de voorbode van weer een anthrax aanval.
code:
1
2
3
4
| Anthrax 76 12 Anthrax 74 11 Anthrax 76 11 Anthrax 72 10 Anthrax 74 11 Anthrax 74 12 Anthrax 77 12 Anthrax 68 10 Anthrax 74 11 Anthrax 73 10 |
De rest tel ik maar ff niet mee.
Me cache zit btw vol anthrax en er zitten nog een stel grote rakkers in.
Hoplijk niet de voorbode van weer een anthrax aanval.
Pagina: 1