Eeen tijdje terug opende ik een topic over multitrack geluidskaarten. Hier kwam de aankoop van een laptop tussendoor. Het is een beetje zonde om dan een goede geluidskaart te kopen die vervolgens niet in een PCMCIA slot past.
Daarom ben ik maar overgegaan op het mobiele vlak, zoals een echo-layla, alleen de prijs
Dit met hetzelfde gebruik als in bovenstaand topic.
Mogelijke kandidaten:
Gigaport AG (USB) , wordt ook verkocht door audiotrak en sek´d, maar is uiteindelijk hetzelfde.
Wamibox (PCMCIA)
Motu 828 (FIREWIRE)
Meer kon ik er niet vinden onder de 1000 Eur.
Waar de kaarten aan moeten voldoen is minimaal 4 mono-uitgangen, ingangen minimaal 2. Waar het op neer komt is dat ik wil weten wat het verschil is tussen gebruik van USB, PCMCIA en firewire. En of dit verschil ook daadwerkelijk te merken is.
Daarom ben ik maar overgegaan op het mobiele vlak, zoals een echo-layla, alleen de prijs
Mogelijke kandidaten:
Gigaport AG (USB) , wordt ook verkocht door audiotrak en sek´d, maar is uiteindelijk hetzelfde.
Wamibox (PCMCIA)
Motu 828 (FIREWIRE)
Meer kon ik er niet vinden onder de 1000 Eur.
Waar de kaarten aan moeten voldoen is minimaal 4 mono-uitgangen, ingangen minimaal 2. Waar het op neer komt is dat ik wil weten wat het verschil is tussen gebruik van USB, PCMCIA en firewire. En of dit verschil ook daadwerkelijk te merken is.