vervangen HD fujitsu laptop

Pagina: 1
Acties:

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kan via een pc prive-project aan een fujitsu-siemens laptop komen, een amilo D 7800. Deze schoothond gaat gebruikt worden voor normaal huiselijk werk, mamma die emailtjes verstuurt, en het opnemen en bewerken van liveconcerten (muziek).

Ik wil deze 2 activiteiten gescheiden houden, dus dacht ik eraan om gewoon 2 HD's te gebruiken en op alle 2 een OS + programma's te zetten zodat ikzelf gebruik kan maken van de laptop via Win2K en de rest van het huis de voorgeinstalleerde XP kan gebruiken.

Dualboot is in dit geval niet haalbaar omdat ik dan de schijf eerlijk door 2 moet delen, nu heb ik nog maar 20 GIG van de 40 tot mijn beschikking en dat is niet genoeg voor een paar uur .Wav +OS.

Nu wil ik weten of ik de HD kan verwisselen door een klepje te openen of dat ik hiervoor de HD open moet schroeven, 1 schroefje is niet zo erg maar bij 4 of meer is het teveel. De engelse site van fujitsu zelf is hier niet geheel duidelijk over, de nederlandse heeft nog nooit van dit model gehoord.

Wie heeft deze laptop en kian vertellen hoe de schijf verwisseld kan worden?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16

Duinkonijn

Huh?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een externe verwisselbare HD dan?
(is niet helemaal antwoord op je vraag, maar een suggestie :))

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:45
Ik begrijp dat je nu ook een pc hebt. Als de rest van de familie echt jouw hardware willen gebruiken (stelletje profiteurs dus ...) laat ze dan jouw pc gebruiken en gebruik de laptop voor jezelf. Probleem opgelost.

-

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

hd open schroeven?? ik hoop dat je bedoelt de laptop openschroeven.
sommige laptops hebben een klepje. als je die opent kan je de accu en hd eruit halen.
anderen moet je helaas openschroeven.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16

Duinkonijn

Huh?

mijn siemens kan ik met 1 schroefje los mijn hele hhd er uit halen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
stokkie schreef op 29 september 2002 @ 18:18:
Een externe verwisselbare HD dan?
(is niet helemaal antwoord op je vraag, maar een suggestie :))
Is alleen handig voor dataopslag, booten vanaf firewire wil nog niet echt lukken :)
Juicy schreef op 29 september 2002 @ 18:19:
Ik begrijp dat je nu ook een pc hebt. Als de rest van de familie echt jouw hardware willen gebruiken (stelletje profiteurs dus ...) laat ze dan jouw pc gebruiken en gebruik de laptop voor jezelf. Probleem opgelost.
Tis meer andersom :P
damster schreef op 29 september 2002 @ 18:20:
hd open schroeven?? ik hoop dat je bedoelt de laptop openschroeven.
sommige laptops hebben een klepje. als je die opent kan je de accu en hd eruit halen.
anderen moet je helaas openschroeven.
8)7
Duinkonijn schreef op 29 september 2002 @ 18:32:
mijn siemens kan ik met 1 schroefje los mijn hele hhd er uit halen
Dank U

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:08
Meer iets voor OH :)

OM => OH dus..
Pagina: 1