Wel een hele rare reactie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mama, ik kan tellen :+

#100 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Het klopt dat in '44 de productie het grootst was, maar wat heb je aan tanks, vliegtuigen etc. als je geen brandstof hebt?
Klopt, ik geef eerlijk toe dat ik m.b.t. dat probleem niet veel weet. Ik heb even gezocht en kan niet zoveel vinden, wel dat de Duitsland vanaf eind 1944 afgesloten werd van toegang tot haar leveranciers. Het andere wat ik vond was het voortijdig afbreken van het Ardennenoffensief door brandstoftekort.

Blijft voor mij staan dat het Rode Leger van evengrote (of groter) invloed was op de telorgang van het Derde Rijk (net als Hitler zelf btw)

posting 101 btw :( dus van deze draad

[ Voor 0% gewijzigd door Spice op 02-10-2002 23:09 . Reden: 101 ipv 100 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Spice schreef op 02 oktober 2002 @ 23:08:
[...]

Klopt, ik geef eerlijk toe dat ik m.b.t. dat probleem niet veel weet. Ik heb even gezocht en kan niet zoveel vinden, wel dat de Duitsland vanaf eind 1944 afgesloten werd van toegang tot haar leveranciers. Het andere wat ik vond was het voortijdig afbreken van het Ardennenoffensief door brandstoftekort.

Blijft voor mij staan dat het Rode Leger van evengrote (of groter) invloed was op de telorgang van het Derde Rijk (net als Hitler zelf btw)

posting 101 btw :( dus van deze draad
Je hebt gelijk dat we ook Rusland (USSR toen) mogen bedanken, die hebben zeer zware offers gebracht (erg veel doden) om Duitsland te verslaan.

Maar we mogen Hitler helemaal dankbaar zijn, die heeft het voor zichzelf verknald. Zo had Duistland al vroeg in de oorlog straaljagers maar Hitler zag daat niets in, had Duitsland al zeer snel een onderzeeboot die erg lang onder water kon blijven en erg snel was dankzij een soort straalaandrijving en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te verzinnnen. (Als Duitsland in de "battle for Britain" iets langer was doorgegaan met het bombarderen van de vliegvelden hadden ze "makkelijk" de invasie kunnen doen, of als Duitsland veel u-booten had gehad, had Engeland van honger omgekomen).

Maar goed, we gaan nu wel erg off-topic ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Beaves op 02-10-2002 23:30 . Reden: Spelvauten ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ontopic mode
volgens mij was deze nieuwe reactie van hedskes niet helemaal de bedoeling...

Mocht het wel mogen, dan kan 'ie niet editten en dan hoort deze er niet.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
m.m: done, en ik heb er zelf ff een reactie neergezet :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Move -> SG ;) :D

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Ontopic mode
:?

jammer, ik vond het Offtopic interessanter, ik weet namelijk zeker dat het subject, het geen fluit interesseert wat wij doen cq vinden.

Dus maar weer Offtopic, opzetje: wie is er al in Area 61 geweest?
forum 61

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 12:01:
[...]

jammer, ik vond het Offtopic interessanter, ik weet namelijk zeker dat het subject, het geen fluit interesseert wat wij doen cq vinden.

forum 61
Heb me voorgenomen om buiten Area 61, het niet over Area 61 te hebben. Niet dat ik er geheimzinnig over wil doen, maar het is niet echt nuttig. Wat ik er wel over kwijt wil is dat ik er nog niet helemaal van overtuigd ben dat ik het in de huidige staat leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Heb me voorgenomen om buiten Area 61, het niet over Area 61 te hebben. Niet dat ik er geheimzinnig over wil doen, maar het is niet echt nuttig
Wat doe je nu dan? :*) :*)

Noi, ik gooide maar een offtopic-balletje op, waar blijft de jouwe?
We kunnen het bijvoorbeeld hebben over deze quote van jou:
Zeg maar gerust dat hij dan de laatste in line zou zijn.
Weet je nog waar over het ging?
In dat verband zou hij ten onrechte bevoordeeld (volgens mijn niets voorstellende aardse opinie, die niet oordelend is bedoeld en zou moeten zijn) worden namelijk:
de laatsten de eersten
Mattheüs 19 vers 13: Maar vele eersten zullen de laatsten zijn, en vele laatsten de eersten.
http://www.statenvertaling.net/toon/matt/19.html

Voor wie het nog kan volgen: +1 geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Grappig, ik zie nu pas dat mijn naam genoemd is in deze topic.
Toch nog ff ontopic reageren dan maar, ondanks de geweldige discussie die hierboven gevoerd wordt (;))
Dat ik dezelfde link als in de bron staat heb gepost is eigenlijk niet eens bewust gedaan. Ik kijk eigenlijk nooit naar het bron linkje, ik vergeet altijd dat die erbij staat. (misschien mag dit linkje iets opvallender, maar dat ter zijde).
Daarnaast post ik zoiets om behulpzaam te zijn en absoluut niet met het oog op modpunten ofzo, die haal ik wel met nuttige reacties in de nieuwsposts. Daarentegen heb ik van hedskes eigenlijk een erg negatief beeld. Alleen al vanwege zijn houding t.o.v. mijn 'behulpzaamheid', het lijkt wel alsof hij jaloers is ofzo...
Anyway hedskes, jouw naam valt ook mij al op, zoals velen hier.
En wat heb je ermee bereikt? Een hele groep mensen is aan het modden op naam geslagen en ondanks je goede bedoelingen beland je nu keer op keer in de min.

Ik ga verder niet in discussie hierover, want dat is verspilde moeite, maar dit wilde ik er wel even over kwijt, aangezien hedskes het noodzakelijk vond mij aan te vallen op iets wat voort komt uit zijn eigen negatieve interpretatie van de behulpzaamheid van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 13:01:
...

In dat verband zou hij ten onrechte bevoordeeld (volgens mijn niets voorstellende aardse opinie, die niet oordelend is bedoeld en zou moeten zijn) worden namelijk:
de laatsten de eersten
Mattheüs 19 vers 13: Maar vele eersten zullen de laatsten zijn, en vele laatsten de eersten.
http://www.statenvertaling.net/toon/matt/19.html

...
Damn, dan staat hij dus ergens vooraan in de rij bij de armen van geest die zich wel ergens op beroepen, zich op wel groot maken en zich alles laten voorstaan direct na de armen van geest die zich nergens op beroepen, zich op niets groot maken en zich niets laten voorstaan. De laasten zullen niet dan in ieder geval niet de _aller_eersten zijn. :?

Aan ons de taak daar nog links en rechts het één en ander tussen te proppen.

[Insert your logical Life Of Brian joke here]
... Voor wie het nog kan volgen: +1 geweldig _/-\o_
Het genoegen is geheel aan mijn kant, * Spice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

Op 03 oktober 2002 @ 13:29 vatte Rene59 e.e.a. kort samen:
. . .Ik ga verder niet in discussie hierover, want dat is verspilde moeite . . .
Een juiste interpretatie :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 12:01:
[...]

forum 61
Ik zou eigenlijk wel over de tweede wereldoorlog verder lullen in /61 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Beaves schreef op 03 oktober 2002 @ 16:33:
[...]

Ik zou eigenlijk wel over de tweede wereldoorlog verder lullen in /61 :)

Mja, mij lijkt het eigenlijk beter om in een ander subforum de huidige discussie voort te zetten en dit draadje te laten bezinken, want dit gaat wel erg OT.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Mja, mij lijkt het eigenlijk beter om in een ander subforum de huidige discussie voort te zetten en dit draadje te laten bezinken, want dit gaat wel erg OT
Draadje is perfect m.b.t. subject van deze draad, we moeten offtopic blijven om zichtbaar te maken wat het ondoorzichtige probleem is dat door het subject gecreeerd wordt en dat in deze draad dient te worden opgelost. :)
Capice?
Dus een verzoek: geen slotje!

edit: Spice is groot voorstander van helderheid maar soms kan die helderheid troebel zijn voor de buitenstaander, terwijl het voor de insider zo helder als water is. Misschien gaat het te ver wanneer je er niet inzit maar het mag en moet verkondigd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 16:41:
[...]

Draadje is perfect m.b.t. subject van deze draad, we moeten offtopic blijven om zichtbaar te maken wat het ondoorzichtige probleem is dat door het subject gecreeerd wordt en dat in deze draad dient te worden opgelost. :)
Capice?
Dus een verzoek: geen slotje!

Ik denk wel 2x voordat ik een slotje zet, en ik ben dat eigenlijk ook niet met dit draadje van plan, maar toch heb ik het idee dat er betere manieren zijn om je punt duidelijk te maken, alhoewel ik niet geheel ongevoelig ben voor deze aanpak :P :*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

code:
1
alhoewel ik niet geheel ongevoelig ben voor deze aanpak

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vraagje, hebben wij een nieuwe regel aangenomen ofzo? Een regel die toestaat dat alle reakties van Hedskes op -1 troll worden gezet. :? Ik weet het niet maar het is in mijn ogen een onterechte beoordeling, dat die reakties overbodig zijn dat kan ik nog bevatten maar een troll. :?

Kunnen wij daar onze aandacht op vestigen want ik snap dit niet helemaal.
meuk: UltraEdit 9.20?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
bazs2000 schreef op 03 oktober 2002 @ 18:35:
Vraagje, hebben wij een nieuwe regel aangenomen ofzo? Een regel die toestaat dat alle reakties van Hedskes op -1 troll worden gezet. :? Ik weet het niet maar het is in mijn ogen een onterechte beoordeling, dat die reakties overbodig zijn dat kan ik nog bevatten maar een troll. :?

Kunnen wij daar onze aandacht op vestigen want ik snap dit niet helemaal.
meuk: UltraEdit 9.20?

Ik heb het ook al vaker gezegd (al dan niet alleen maar in /16, maar ook in TFF) dat er op naam gemodereerd wordt en niet wordt gekeken naar de inhoudelijke waarde van de reactie.

Je kunt het ook wel van de andere kant bekijken: dit is een uitting van het gros over de reacties van hedskes en wat zij ervan vinden. Ik ben het er dus duidelijk niet mee eens hoe het gebeurd op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Vreuls schreef op 03 oktober 2002 @ 18:52:

[...]

Ik heb het ook al vaker gezegd (al dan niet alleen maar in /16, maar ook in TFF) dat er op naam gemodereerd wordt en niet wordt gekeken naar de inhoudelijke waarde van de reactie.

Je kunt het ook wel van de andere kant bekijken: dit is een uitting van het gros over de reacties van hedskes en wat zij ervan vinden. Ik ben het er dus duidelijk niet mee eens hoe het gebeurd op deze manier.
Dat is natuurlijk niet geheel de bedoeling...
Geheel niet zelfs... :P

Ik heb 2× een +1 behulpzaam gegeven, maar dan staan ze nog te laag.
Als een lief modje even wil kijken.

Wat ik me alleen niet voor kan stellen is dat een vaste TMFer de reacties op -1 zet, maar wie zou(den) het dan doen :?

==
Het is natuurlijk wel de bedoeling om de reacties op de juiste beoordeling te krijgen, ongeacht de schrijver. Het gaat er om dat ze goed staan voor de mensen die, bijvoorbeeld, alleen reacties van 2,3 of 4 zien.

Op een gegeven moment kregen reacties van (ik meen) Zemanova vaak een 0 dubbelpost omdat hij in elke draad ongeveer 10× zijn mening verkondigde (wel consistent, dat moet ik hem nageven :P ).

Dat is hier met hedskes duidelijk niet het geval, dus /\

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2002 19:01 . Reden: Onder de == ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het lijkt mij stug dat het iemand is van de FP omdat de discussie over Hedskes altijd hier gevoerd wordt, het lijkt mij voor de hand liggend om te denken dat het iemand is die de discussies in /16 leest.

Maar dan nog, wij horen niet op naam te modereren, alleen maar op content.

Edit:
Ik heb de reakties van de -1 afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de discussie over hedskes, het is mét hedskes :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Lekkere discussie, Hedskes discussieerd op een hele ontwijkende manier, er wordt dus gewoon over hem gediscussieerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Hedskes discusieerd helemaal niet ;), hij vertelt ons alleen maar hoe het zit! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Rene59 schreef op 03 oktober 2002 @ 13:30:
Dat ik dezelfde link als in de bron staat heb gepost is eigenlijk niet eens bewust gedaan. Ik kijk eigenlijk nooit naar het bron linkje, ik vergeet altijd dat die erbij staat. (misschien mag dit linkje iets opvallender, maar dat ter zijde).
Daarnaast post ik zoiets om behulpzaam te zijn en absoluut niet met het oog op modpunten ofzo, die haal ik wel met nuttige reacties in de nieuwsposts.
Ik zei niets negatiefs over je (dat was in iedergeval niet mijn bedoeling ;)), het enige dat ik opmerkte was dat de link die je gaf precies hetzelfde was als de bron.

Dat is net zoiets als deze reactie; ook totaal overbodig; precies die lijst krijg je namelijk als je op de bron klikt; alleen hier wordt niet de bron URL gegeven maar wat daar staat gekopiëerd in de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ik ben het ook niet eens over de moderaties die Hedskes "krijgt", maar behalve een +1 kan ik niets doen omdat ik geen Lief Modje meer ben (nee, dit is geen solicitatie ;)).

Ik vind (net zoals Robin al zegt) dat mensen op de FP op naam modden en dat is niet goed en dat moet dus tegen gegaan worden.

Iedereen kan af en toe een bagger reaktie posten, maar je moet puur naar inhoud modden en dat gebeurd af en toe dus niet.

edit:

Kan iemand niet kijken wie Hedskes naar beneden mod :?

[ Voor 0% gewijzigd door Beaves op 03-10-2002 20:29 . Reden: Geniale ingeving :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Beaves schreef op 03 oktober 2002 @ 20:28:
edit:

Kan iemand niet kijken wie Hedskes naar beneden mod :?
Dat zou mooi wezen, weten we meteen waar het vaandaan komt en of het meerdere personen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:30:
[...]

Dat zou mooi wezen, weten we meteen waar het vaandaan komt en of het meerdere personen zijn.

Ik kan wel toegeven dat ik ontzettende moeite heb om elke keer maar weer netjes objectief te modereren als ik een post van de heer hedskes tegenkom. Het moge nu ook duidelijk zijn dat hedskes 0,000000% krediet heeft, en bij een volgende fout gebanned wordt (iets wat we bijna een tiental notes en emails [edit] en drie clones [edit] eerder hadden moeten doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Op naam modden is volkomen onjuist, daar doe ik niet (bewust) aan mee.
Toch gaan bij mij wel m'n haren overeind staan als ik bepaalde posts lees, als ik daarna (!) kijk naar de poster besvestigt dat doorgaans wel mijn sterke vermoeden . . .
:X
aaargh, nee niet weer
8)7

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX doet ook nog een duit in het zakje. Ik heb * KeX nog nooit op een vlam of een troll betrapt en hem ook nog nooit asl zodanig gemod. Sterker nog ik heb zelfs de laatste tijd een paar keer een reactie van hem op +2 gezet. Maar dat waren zeker geen mirrors. Op naam modden is bijzonder fout. De user in kwestie maakt het er overigens wel naar, maar dat is nog geen reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
KexDaFlex schreef op 03 oktober 2002 @ 23:20:
* KeX doet ook nog een duit in het zakje. Ik heb * 4AMD nog nooit op een vlam of een troll betrapt en hem ook nog nooit als zodanig gemod. Sterker nog ik heb zelfs de laatste tijd een paar keer een reactie van hem op +2 gezet. Maar dat waren zeker geen mirrors. Op naam modden is bijzonder fout. De user in kwestie maakt het er overigens wel naar, maar dat is nog geen reden.
Over die laatste zin: Als jullie een bepaald soort reacties van mij :r vinden, post dat dan hier, dan post ik dat soort reacties niet meer.
Over mirrors hebben we het al gehad; alleen nog maar wanneer de gegeven URL niet werkt of langzaam is én erom wordt gevraagd.
Over (first)posts editten ook, dat doe ik nu simpelweg alleen nog wanneer er een typo instaat, niet om hem inhoudelijk te wijzigen of uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Zal ik ff al die mirrorposts van je opzoeken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 06:03:
[...]
Over die laatste zin: Als jullie een bepaald soort reacties van mij :r vinden, post dat dan hier, dan post ik dat soort reacties niet meer.
Over mirrors hebben we het al gehad; alleen nog maar wanneer de gegeven URL niet werkt of langzaam is én erom wordt gevraagd.
Over (first)posts editten ook, dat doe ik nu simpelweg alleen nog wanneer er een typo instaat, niet om hem inhoudelijk te wijzigen of uit te breiden.
Dat bepaalde type posts van jou is hier tot in den treurre besproken. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken. Ik probeer ondanks mijn aversie tegen een bepaalde stijl van posten (qua kwaliteit en kwantiteit) je alsnog zo goed mogelijk te modden en dus ook de (IMO) goede posts goed te beoordelen. Als daar draagvlak voor is dan merk je vanzelf aan de waardes van de reacties wat inzichtvol, behulpzaam, interessant is en wat niet. Als mensen op naam gaan modden, wat ik nogmaals sterk afkeur, dan vertroebelt dit. Dan is naast de archiverende functie van modden ook de educatieve functie verdwenen. :{

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 04-10-2002 08:09 . Reden: + regel over educatieve functie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
OK, ik zal slechtgewaardeerde (wat moderaties betreft) soorten reacties niet meer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 08:12:
OK, ik zal slechtgewaardeerde (wat moderaties betreft) soorten reacties niet meer plaatsen.
Neem daar rustig de tijd voor om je een beeld te vormen. Niet elke reactie is goed gemodereerd, maar laat het op je inwerken wat voor je gevoel wel gewaardeerd wordt en wat niet (en hang dat dus niet op aan één enkele reactie met bijbehorende moderatie). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Ja, dat snap ik. Maar als ik dus zie dat een soort reactie van mij consequent omlaag wordt gemod ga ik niet meer van dat soort reacties geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 08:34:
Ja, dat snap ik. Maar als ik dus zie dat een soort reactie van mij consequent omlaag wordt gemod ga ik niet meer van dat soort reacties geven.
Laat ik het zo zeggen, je mag binnen de in de faq gestelde grenzen posten wat je wil, daar ga ik niets over zeggen. Maar een moderatie is natuurlijk ergens een waarderingscijfer en posts die consequent omlaag gemod worden, worden dus niet gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Dat lijkt mij ook, dus ga ik dat doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

John de Mol belde net met het verzoek om meer sex in deze soap anders krijgt ie dit niet verkocht aan de commercialen. Mijn suggest is wellicht doet Netman867 een triootje met een Honda en Robin V. terwijl Spice binnenkomt stormen en iets over verraaaaad blert?)

Tweede verzoekje was of hedskes ook een eigen kleurtje mag hebben, hij is tenslotte een beetje de ster in deze soap. Ik zat te denken aan violet?

Daarnaast of KexDaFlex niet samen met Katja S. een duetje kon doen. Hij brommen zij met zijn bel rinkelen.

Verrek man, wat worden die pagina's lang om in te laden, nog even en er is sprake van 'content' :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik mod zelf niet consequent hedskes of iemand anders omlaag, maar ik zal niet ontkennen dat ik extra scherp ben op overbodigheid als de poster ene hedskes is.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Tweede verzoekje was of hedskes ook een eigen kleurtje mag hebben, hij is tenslotte een beetje de ster in deze soap. Ik zat te denken aan violet?
_/-\o_

Ik vind mijn rol minder spannend :( Kan het script niet herzien worden, als Kex iets met Katja mag doen kan Bridgit Maasland er dan niet inkomen waar ik dan iets mee mag doen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Bridgit is even bezig met de schmink van meneer hedskes... ze kan hem alleen niet vinden met zijn 'violette' kleurtje }:O

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Als jullie een bepaald soort reacties van mij :r vinden, post dat dan hier, dan post ik dat soort reacties niet meer.
Kennelijk zijn die er dus niet?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

yared schreef op 04 oktober 2002 @ 22:02:
Bridgit is even bezig met de schmink van meneer hedskes... ze kan hem alleen niet vinden met zijn 'violette' kleurtje }:O
Laat me raden, ik krijg een duet met ene meneer Adolf :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 22:07:
[...]

Wat zijn er dus kennelijk niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Robin Vreuls schreef op 04 oktober 2002 @ 23:27:

[...]

Hij bedoelt :r reacties van hem....

Maar die zijn er in overvloed en dat weet hij zelf best ;), we zijn gewoon nog bezig die giga lange lijst samen te stellen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 22:07:
[...]
KexDaFlex schreef op 04 oktober 2002 @ 08:08:
[...]

Dat bepaalde type posts van jou is hier tot in den treure besproken. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken. [...]
'nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Laat me raden, ik krijg een duet met ene meneer Adolf
of een erotische 3-hoeksverhouding met de meisjes van Tatu, die kleindochters blijken te zijn van ex Rode Leger-veteranen die modellen van VS-2e wereloorlogbommenwerpers bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Spice, misschien is er nog ergens een katoy voor je in de aanbieding?
})
(grammatic aub laten voor wat het is)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

katoy
Kan het niet meer volgen, sorrie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Philipijnse halve bouwdozen })

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Philipijnse halve bouwdozen
Zegt dat dan, offtopic in offtopic vink altijd wel lastig btw.
Kunnen we niet creatief zijn en de tekst van Blondie's Atomic geheel aanpaasen aan Offtopic, misschien wil moeders het wel inzingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Robin Vreuls schreef op 04 oktober 2002 @ 23:27:
:r posts van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Heb je nou het strategisch denkraam van een fruitvlieg of ligt dat aan mij? Zijn we daarnet op een onverwacht vriendelijke manier vriendjes aan het worden over de algemene lijnen van 'done's' en 'not done's', ga jij door en door over de exacte soort van postings. Hebben we net geprobeerd om na alles toch nog een redelijk werkruimte over te laten ga jij om iets vragen wat impliciet van deze hele draad afdruipt. Dan vraag ik me af, heb jij dan zo'n behoefte aan een een strak vastomlijnd kader waarin je je posts kan plaatsen, of vind je het fijn om een grens te hebben waarmee je indien noodzakelijk anderen weer duizend keer kunt wijzen waar je _zegt_ dat je je aan gaat houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Ik hou me er nu aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

John de Mol belde weer, het gaat toch niet door...
Ze kunnen hedskes niet plaatsen, niet commercieel genoeg en VEEL TE PUBLIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Hmm, ik zag wel iets in een debat met Adolf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
er =
Mirrors alleen nog maar wanneer de gegeven URL niet werkt of langzaam is én erom wordt gevraagd.
Het editten van (first)posts doe ik nu simpelweg alleen nog wanneer er een typo instaat, niet om hem inhoudelijk te wijzigen of uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Kan iemand nog even duidelijk maken wat hedskes, de tweede wereldoorlog, John de Mol en zijn soapies en Mattheüs 19 vers 13: bijmekaar deden in 1 draad?

Aangezien die iemand praktisch alwetend is, kan ie me ook meteen uitleggen wat ik hier doe! :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door yared op 05-10-2002 21:57 . Reden: en waar mijn sleutels liggen? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Inmiddels al een hele tijd geleden dat er hier gepost is (jaja, ik was op vakantie) en nog steeds zie ik van die rare reacties van Hedskes. Blijkbaar heeft ook dit topic weer niets uitgehaald ? Ik zie niets anders dan nog steeds mirrors, copy paste van fileforum etc? :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

nog steeds zie ik van die rare reacties van Hedskes
Ken je die reclame slogan niet van dat whiskey merk.... "Nothing changes... really" :P

Er zijn al weer hele topics over geweest en zelfs alweer op slot gezet tijdens je vakantie.
Elke site heeft zijn clown nodig moet je maar denken, (en t.net grossiert :P)

Hoop dat je een goeie vakantie hebt gehad ;)

/edit hedskes kom eens kijken...
vond mijn rename icons wel een mooi idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Wat mij wel verbaasd is dat het zo lang duurt voordat er disciplinaire maatregelen worden getroffen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 2 Laatste