Mama, ik kan tellen 
Klopt, ik geef eerlijk toe dat ik m.b.t. dat probleem niet veel weet. Ik heb even gezocht en kan niet zoveel vinden, wel dat de Duitsland vanaf eind 1944 afgesloten werd van toegang tot haar leveranciers. Het andere wat ik vond was het voortijdig afbreken van het Ardennenoffensief door brandstoftekort.Het klopt dat in '44 de productie het grootst was, maar wat heb je aan tanks, vliegtuigen etc. als je geen brandstof hebt?
[ Voor 0% gewijzigd door Spice op 02-10-2002 23:09 . Reden: 101 ipv 100 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Je hebt gelijk dat we ook Rusland (USSR toen) mogen bedanken, die hebben zeer zware offers gebracht (erg veel doden) om Duitsland te verslaan.Spice schreef op 02 oktober 2002 @ 23:08:
[...]
Klopt, ik geef eerlijk toe dat ik m.b.t. dat probleem niet veel weet. Ik heb even gezocht en kan niet zoveel vinden, wel dat de Duitsland vanaf eind 1944 afgesloten werd van toegang tot haar leveranciers. Het andere wat ik vond was het voortijdig afbreken van het Ardennenoffensief door brandstoftekort.
Blijft voor mij staan dat het Rode Leger van evengrote (of groter) invloed was op de telorgang van het Derde Rijk (net als Hitler zelf btw)
posting 101 btwdus van deze draad
[ Voor 0% gewijzigd door Beaves op 02-10-2002 23:30 . Reden: Spelvauten ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ontopic mode
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Heb me voorgenomen om buiten Area 61, het niet over Area 61 te hebben. Niet dat ik er geheimzinnig over wil doen, maar het is niet echt nuttig. Wat ik er wel over kwijt wil is dat ik er nog niet helemaal van overtuigd ben dat ik het in de huidige staat leuk vind.Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 12:01:
[...]
jammer, ik vond het Offtopic interessanter, ik weet namelijk zeker dat het subject, het geen fluit interesseert wat wij doen cq vinden.
Dus maar weer Offtopic, opzetje: wie is er al in Area 61 geweest?
forum 61
Wat doe je nu dan?Heb me voorgenomen om buiten Area 61, het niet over Area 61 te hebben. Niet dat ik er geheimzinnig over wil doen, maar het is niet echt nuttig
Weet je nog waar over het ging?Zeg maar gerust dat hij dan de laatste in line zou zijn.
Damn, dan staat hij dus ergens vooraan in de rij bij de armen van geest die zich wel ergens op beroepen, zich op wel groot maken en zich alles laten voorstaan direct na de armen van geest die zich nergens op beroepen, zich op niets groot maken en zich niets laten voorstaan. De laasten zullen niet dan in ieder geval niet de _aller_eersten zijn.Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 13:01:
...
In dat verband zou hij ten onrechte bevoordeeld (volgens mijn niets voorstellende aardse opinie, die niet oordelend is bedoeld en zou moeten zijn) worden namelijk:
de laatsten de eersten
Mattheüs 19 vers 13: Maar vele eersten zullen de laatsten zijn, en vele laatsten de eersten.
http://www.statenvertaling.net/toon/matt/19.html
...
Het genoegen is geheel aan mijn kant, * Spice... Voor wie het nog kan volgen: +1 geweldig
Een juiste interpretatieOp 03 oktober 2002 @ 13:29 vatte Rene59 e.e.a. kort samen:
. . .Ik ga verder niet in discussie hierover, want dat is verspilde moeite . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik zou eigenlijk wel over de tweede wereldoorlog verder lullen in /61Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 12:01:
[...]
jammer, ik vond het Offtopic interessanter, ik weet namelijk zeker dat het subject, het geen fluit interesseert wat wij doen cq vinden.
Dus maar weer Offtopic, opzetje: wie is er al in Area 61 geweest?
forum 61
Beaves schreef op 03 oktober 2002 @ 16:33:
[...]
Ik zou eigenlijk wel over de tweede wereldoorlog verder lullen in /61
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Draadje is perfect m.b.t. subject van deze draad, we moeten offtopic blijven om zichtbaar te maken wat het ondoorzichtige probleem is dat door het subject gecreeerd wordt en dat in deze draad dient te worden opgelost.Mja, mij lijkt het eigenlijk beter om in een ander subforum de huidige discussie voort te zetten en dit draadje te laten bezinken, want dit gaat wel erg OT
Spice schreef op 03 oktober 2002 @ 16:41:
[...]
Draadje is perfect m.b.t. subject van deze draad, we moeten offtopic blijven om zichtbaar te maken wat het ondoorzichtige probleem is dat door het subject gecreeerd wordt en dat in deze draad dient te worden opgelost.
Capice?
Dus een verzoek: geen slotje!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
1
| alhoewel ik niet geheel ongevoelig ben voor deze aanpak |
bazs2000 schreef op 03 oktober 2002 @ 18:35:
Vraagje, hebben wij een nieuwe regel aangenomen ofzo? Een regel die toestaat dat alle reakties van Hedskes op -1 troll worden gezet.Ik weet het niet maar het is in mijn ogen een onterechte beoordeling, dat die reakties overbodig zijn dat kan ik nog bevatten maar een troll.
Kunnen wij daar onze aandacht op vestigen want ik snap dit niet helemaal.
meuk: UltraEdit 9.20?
Verwijderd
Dat is natuurlijk niet geheel de bedoeling...Robin Vreuls schreef op 03 oktober 2002 @ 18:52:
[...]
Ik heb het ook al vaker gezegd (al dan niet alleen maar in /16, maar ook in TFF) dat er op naam gemodereerd wordt en niet wordt gekeken naar de inhoudelijke waarde van de reactie.
Je kunt het ook wel van de andere kant bekijken: dit is een uitting van het gros over de reacties van hedskes en wat zij ervan vinden. Ik ben het er dus duidelijk niet mee eens hoe het gebeurd op deze manier.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2002 19:01 . Reden: Onder de == ]
Ik zei niets negatiefs over je (dat was in iedergeval niet mijn bedoelingRene59 schreef op 03 oktober 2002 @ 13:30:
Dat ik dezelfde link als in de bron staat heb gepost is eigenlijk niet eens bewust gedaan. Ik kijk eigenlijk nooit naar het bron linkje, ik vergeet altijd dat die erbij staat. (misschien mag dit linkje iets opvallender, maar dat ter zijde).
Daarnaast post ik zoiets om behulpzaam te zijn en absoluut niet met het oog op modpunten ofzo, die haal ik wel met nuttige reacties in de nieuwsposts.
[ Voor 0% gewijzigd door Beaves op 03-10-2002 20:29 . Reden: Geniale ingeving :P ]
Dat zou mooi wezen, weten we meteen waar het vaandaan komt en of het meerdere personen zijn.Beaves schreef op 03 oktober 2002 @ 20:28:
edit:
Kan iemand niet kijken wie Hedskes naar beneden mod
Verwijderd
bazs2000 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:30:
[...]
Dat zou mooi wezen, weten we meteen waar het vaandaan komt en of het meerdere personen zijn.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Over die laatste zin: Als jullie een bepaald soort reacties van mijKexDaFlex schreef op 03 oktober 2002 @ 23:20:
* KeX doet ook nog een duit in het zakje. Ik heb * 4AMD nog nooit op een vlam of een troll betrapt en hem ook nog nooit als zodanig gemod. Sterker nog ik heb zelfs de laatste tijd een paar keer een reactie van hem op +2 gezet. Maar dat waren zeker geen mirrors. Op naam modden is bijzonder fout. De user in kwestie maakt het er overigens wel naar, maar dat is nog geen reden.
Dat bepaalde type posts van jou is hier tot in den treurre besproken. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken. Ik probeer ondanks mijn aversie tegen een bepaalde stijl van posten (qua kwaliteit en kwantiteit) je alsnog zo goed mogelijk te modden en dus ook de (IMO) goede posts goed te beoordelen. Als daar draagvlak voor is dan merk je vanzelf aan de waardes van de reacties wat inzichtvol, behulpzaam, interessant is en wat niet. Als mensen op naam gaan modden, wat ik nogmaals sterk afkeur, dan vertroebelt dit. Dan is naast de archiverende functie van modden ook de educatieve functie verdwenen.hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 06:03:
[...]
Over die laatste zin: Als jullie een bepaald soort reacties van mijvinden, post dat dan hier, dan post ik dat soort reacties niet meer.
Over mirrors hebben we het al gehad; alleen nog maar wanneer de gegeven URL niet werkt of langzaam is én erom wordt gevraagd.
Over (first)posts editten ook, dat doe ik nu simpelweg alleen nog wanneer er een typo instaat, niet om hem inhoudelijk te wijzigen of uit te breiden.
[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 04-10-2002 08:09 . Reden: + regel over educatieve functie ]
Neem daar rustig de tijd voor om je een beeld te vormen. Niet elke reactie is goed gemodereerd, maar laat het op je inwerken wat voor je gevoel wel gewaardeerd wordt en wat niet (en hang dat dus niet op aan één enkele reactie met bijbehorende moderatie).hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 08:12:
OK, ik zal slechtgewaardeerde (wat moderaties betreft) soorten reacties niet meer plaatsen.
Laat ik het zo zeggen, je mag binnen de in de faq gestelde grenzen posten wat je wil, daar ga ik niets over zeggen. Maar een moderatie is natuurlijk ergens een waarderingscijfer en posts die consequent omlaag gemod worden, worden dus niet gewaardeerd.hedskes schreef op 04 oktober 2002 @ 08:34:
Ja, dat snap ik. Maar als ik dus zie dat een soort reactie van mij consequent omlaag wordt gemod ga ik niet meer van dat soort reacties geven.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Tweede verzoekje was of hedskes ook een eigen kleurtje mag hebben, hij is tenslotte een beetje de ster in deze soap. Ik zat te denken aan violet?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Kennelijk zijn die er dus niet?!Als jullie een bepaald soort reacties van mijvinden, post dat dan hier, dan post ik dat soort reacties niet meer.
Laat me raden, ik krijg een duet met ene meneer Adolfyared schreef op 04 oktober 2002 @ 22:02:
Bridgit is even bezig met de schmink van meneer hedskes... ze kan hem alleen niet vinden met zijn 'violette' kleurtje
Hij bedoelt
'nuff saidKexDaFlex schreef op 04 oktober 2002 @ 08:08:
[...]
Dat bepaalde type posts van jou is hier tot in den treure besproken. Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken. [...]
of een erotische 3-hoeksverhouding met de meisjes van Tatu, die kleindochters blijken te zijn van ex Rode Leger-veteranen die modellen van VS-2e wereloorlogbommenwerpers bouwenLaat me raden, ik krijg een duet met ene meneer Adolf
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Kan het niet meer volgen, sorriekatoy
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Zegt dat dan, offtopic in offtopic vink altijd wel lastig btw.Philipijnse halve bouwdozen
Heb je nou het strategisch denkraam van een fruitvlieg of ligt dat aan mij? Zijn we daarnet op een onverwacht vriendelijke manier vriendjes aan het worden over de algemene lijnen van 'done's' en 'not done's', ga jij door en door over de exacte soort van postings. Hebben we net geprobeerd om na alles toch nog een redelijk werkruimte over te laten ga jij om iets vragen wat impliciet van deze hele draad afdruipt. Dan vraag ik me af, heb jij dan zo'n behoefte aan een een strak vastomlijnd kader waarin je je posts kan plaatsen, of vind je het fijn om een grens te hebben waarmee je indien noodzakelijk anderen weer duizend keer kunt wijzen waar je _zegt_ dat je je aan gaat houden?
Mirrors alleen nog maar wanneer de gegeven URL niet werkt of langzaam is én erom wordt gevraagd.
Het editten van (first)posts doe ik nu simpelweg alleen nog wanneer er een typo instaat, niet om hem inhoudelijk te wijzigen of uit te breiden.
[ Voor 0% gewijzigd door yared op 05-10-2002 21:57 . Reden: en waar mijn sleutels liggen? ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ken je die reclame slogan niet van dat whiskey merk.... "Nothing changes... really"nog steeds zie ik van die rare reacties van Hedskes
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq