_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Ik denk dat ik het niet wil wetenDukeBox schreef op 28 september 2002 @ 22:05:
[...]
Waarom zit jij met al je vrienden op het toilet ?
Verwijderd
Ok a.s. maandag meeting bij Andy op het toiletAndy schreef op 28 september 2002 @ 20:58:
Ik heb net met al mijn vrienden op een kamer gezeten en de tijd genomen om eens goed na te denken. Toen ik weer uit het toilet kwam had ik besloten om van a.s. maandag eens een leuke Eccp-dag te maken. Als iedereen nou eens effe meedoet, dan is dat een lekkere oppepper voor de rest van de week
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
[...]
zozo, ben benieuwd of ARS 105k gaat halen zonder gauntlet... Ik vrees van wel
(...)quote]
1. 71271 Ars Technica TVM 14191738 (828)
2. 34229 Dutch Power Cows 11866480 (831)
Nou, misschien geen 105K, maar wij zijn blijkbaar ook weer allemaal weekend aan het vieren en bier aan het drinken (nee, geen Grolsch blijkbaar... was het maar Grolsch, dan ging het vast harder
/me heeft er een hard hoofd in...
maar /me gaat het zinkende schip gelooft Tornog niet verlaten (toch?)/
Hozen wat er te hozen valt, hijs de zeilen, blaas te stoomfluit, pis buitenboord en grijp die roeispanen. DC wat er te ECCp-DC'en valt!
Genoeg peptalk nu... tijd om weer wat puntjes weg te draaien.
/me heeft trouwens heel wat over voor DPC... vandaag extra een dag op het werk (nou ja, stage dan) gaan zitten om even in te kunnen loggen en de client te draaien (nope, geen admin rechten, dus geen service... en als collega inlogt is het ook over)... overnacht doordraaien en morgen weer naar werk!
En bij deze verklaar ik de kroeg voor geopent iemand een biertje??
Vangeeeehhhh
Ow btw, wij hebben 15 pc's en 2 members erbij vandaag
Verwijderd
You have been worthy opponents and we think of you as friends. Because the DPC are friends, we thought it would be fun to crunch with you and as a bonus, maybe kick some ARS butt.
I do not want to cause any problems for the DPC and I sure don’t want any more of you to quit your team because of me. Please let me know if this would be OK with you all or if you would prefer me to just go away. Your wish is my command.
ParaNoiMia schreef op 29 september 2002 @ 02:09:
Ow btw, wij hebben 15 pc's en 2 members erbij vandaag![]()
* Erik1 member
Verwijderd
Leave your points where they are. Create a new account en join DPC whit 0 points and start from there.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 02:32:
Hello DPC.Most of you probably don't know me. I am a member of ExtremeDC.
I feel very bad about you losing members when a few of us joined your team. We never though this would happen. More of us had planned to come over to crunch ECCp-109 with you but not at the cost of your team falling apart.
You have been worthy opponents and we think of you as friends. Because the DPC are friends, we thought it would be fun to crunch with you and as a bonus, maybe kick some ARS butt.Well, it turns out that it was a bad idea and your team has been damaged.
So, I would like to make up for some of your lost points by giving the DPC my points. I crunch as NoCtrl_. I would like to move NoCtrl_ to the DPC and leave some of my computers crunching with you. I only say some of my computers because I have been starting TSC.
I do not want to cause any problems for the DPC and I sure don’t want any more of you to quit your team because of me. Please let me know if this would be OK with you all or if you would prefer me to just go away. Your wish is my command.
This way everybody will be happy and there will be no problems concerning team hopping with points.
Look.. we could always use points but seeing the surcumstances I think you can better open a new accounts and put all your computers crunching on that one (maybe you could do the same for Randy e.d.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 02:32:
Hello DPC.Most of you probably don't know me. I am a member of ExtremeDC.
I feel very bad about you losing members when a few of us joined your team. We never though this would happen. More of us had planned to come over to crunch ECCp-109 with you but not at the cost of your team falling apart.
You have been worthy opponents and we think of you as friends. Because the DPC are friends, we thought it would be fun to crunch with you and as a bonus, maybe kick some ARS butt.Well, it turns out that it was a bad idea and your team has been damaged.
So, I would like to make up for some of your lost points by giving the DPC my points. I crunch as NoCtrl_. I would like to move NoCtrl_ to the DPC and leave some of my computers crunching with you. I only say some of my computers because I have been starting TSC.
So.. if you wanna join.. plz start a new account mmmkay?
Verwijderd
Maybe you could join us as [DPC]NoCtrl_ and start from there.
If you would join us as NoCtrl_ an take all your points with you, you would do the same what coused the fact that some members left us
Sorry for my bad english
Verwijderd
Amen.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 11:33:
At least we agree on this, we do need dp's right now, but we don't need another fight about old "enemies" joining up on us, so I would love to see you joining our team, but just leave your currently crushed points at XDC, and crunch for us under a new account
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Dat userinf bestandje stond er idd wel in uitgelegd en dat had ik ook wel doorgelezen maar in het geval van meerdere users/subteam stond er niet helemaal duidelijk in maar nu snap ik het helemaal.MarcyDarcy schreef op 28 september 2002 @ 16:24:
[...]
Welkom, goed bezig meot ik zeggen
De structuur is iets anders, namelijk je hebt 3 ID's.
De 1e 2 zijn hetzelfde en de 3e is uniek (je nickname), daardoor kun je als subteam naar een proxy (van Coldfusion, die van Dukebox zit ff met een ledenstop) flushen en krijg je de stats zoals "vroeger () op een d.net proxy
Een voorbeeldje van zo'n 3 ID account met meerdere users
[...]
In de FAQ's staat dit redelijk duidelijk uitgelegd. Vollediger dan dat ik het hier kan uitleggen
Ik ga ff wat mailtjes rondsturen naar subteam members.
Is dat interations/sec de snelheid waarmee de pc bezig is voor eccp?????
Verwijderd
yups, een soort km/h dusE-jey schreef op 29 september 2002 @ 14:55:
IK heb ook maar ff dpc gejoint. Ik heb een 1900+ en als ik morge bij de nieuwe users sta dan zal ik ook nog ff een athlon 900 en p133 en p200 erop zetten![]()
Is dat interations/sec de snelheid waarmee de pc bezig is voor eccp?????
550.000.000 iterations is ongeveer 1 dp'tje, maar dit verschilt heel erg hoor, niet in paniek raken als 'ie na 700.000.000 of zo nog steeds geen puntje heeft.
Welkom uiteraard!
Verwijderd
Now....I wish DukeBox and LPC would come back to you so everything could get back to normal for your team.

2. 48725 Dutch Power Cows 11908847 (845)
We hebben meer members, maar is nog niet echt duidelijk te zien
Oeps, moest eigenlijk in hitparade van 28 september
[ Voor 0% gewijzigd door Jeldert op 29-09-2002 21:27 . Reden: verkeerde HP ]
Juist
Verwijderd
[rml][ ECCp] Settings voor nieuwe users[/rml]
[ Voor 0% gewijzigd door Killa op 30-09-2002 09:22 . Reden: typo ]
• OGRVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 09:06:
Will wil ook in de Dutch Power Cows, maar hoe kom ik daar. Ik kan het zo snel ff niet vinden
• ECCp
• SETI
• Genome@Home
• Folding@home
• THINK
• D2OL
• Distributed Folding
Hier een lijstje met alle projecten van DPC, kies ereen uit die je leuk lijkt, en doe mee
Juist
Verwijderd
P3 Xeon 733 met 4mb cache
P3 500E
P 233
dual P100
Tualatin 1200
en er komt nog p4 2.0 en p3 1000 en pII 300 en dual tualatin 1.13 bij
Verwijderd
Ik heb afgelopen weekend even de volgende bakkies aan het werk gezet:
P3 Xeon 733 met 4mb cache
P3 500E
P 233
dual P100
Tualatin 1200
en er komt nog p4 2.0 en p3 1000 en pII 300 en dual tualatin 1.13 bij
welkom!
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Verwijderd
Ik had even een vraagje over het programma zelf.
Je hebt 3 verschillende niveau's waarop je het programma laat draaien (low, medium en high). Wat is nou het verschil tussen deze niveau's?
Ik merk bij high dat het systeem erg traag word maar het aantal "points" dat word berekend is bijna even hoog dan als ik die ander gebruik. Het verschil is misschien 20000 points per keer.
Wat is het nut hiervan?
De rest kun je zelf wel bedenken
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Hmm, volgens mij moet je wel meer dan 74 kunnen halen. Kijk eens hier: http://www.statsaholic.com/eccp/index.php?page=clientsVerwijderd schreef op 30 september 2002 @ 17:20:
Ik heb het programma gisteren geinstalleerd (23:00) en ik heb het tot nu toe non-stop laten draaien. Ik nu 74 puntjes. Of het goed is dat weet ik niet. Ik heb een 1ghz athlon met 512 mb ram.
Ik had even een vraagje over het programma zelf.
Je hebt 3 verschillende niveau's waarop je het programma laat draaien (low, medium en high). Wat is nou het verschil tussen deze niveau's?
Ik merk bij high dat het systeem erg traag word maar het aantal "points" dat word berekend is bijna even hoog dan als ik die ander gebruik. Het verschil is misschien 20000 points per keer.
Wat is het nut hiervan?
Daar staan de beste clients.
Wil een beider partijen dan misschien gehoor geven aan de oproep van een niet-dpc' er.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:58:
Thanks for responding! I guess I'll stay at ExtremeDC. Maybe we can do a project together in the future.![]()
Now....I wish DukeBox and LPC would come back to you so everything could get back to normal for your team.
Verwijderd
Ik denk dat ik inderdaad nog wel iets hoger kan scoren omdat ik het dus gewoon op medium of idle heb draaien. Als ik het dus op high zet, kan ik er misschien wat meer uithalen. Zo weinig mogelijk programma op de achtergrond laten draaien kan ook al een beetje helpen denk ik.
Verwijderd
En scheelt toch wel zon 50000 puntjes die geoptimaliseerde client!
Moet ik nog ergens opletten bij dual processors trouwens
En voor iedere cpu een eigen dir, dus niet 2x dezelfde cli opstarten vanuit dezelfde dit, dan krijg je namelijk dupes (dubbele) en die tellen niet mee.M1lamb3r schreef op 30 september 2002 @ 19:36:
ja je moet de smp client hebben en die 2x opstarten (oftwel per cpu 1 client)
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Draait nu dus single, hehe, en dat schiet natuurlijk helemaal niet op
(best wel stoere smiley die ->
Verwijderd
Sundead schreef op 30 september 2002 @ 17:55:
[...]
Wil een beider partijen dan misschien gehoor geven aan de oproep van een niet-dpc' er.
![]()

En nu serieus, hebben al gesproken met ExDC.
Hebben nu contact met TVM. Iedereen de groeten van ze. Wij zitten hier voorlopig best.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 23:01 . Reden: ik word gek van die twee draadjes ]
Kan, dan hoef je niet 2 clients te installeren, maar beter is 2 keer de cli client. (eigen dir installeren) is zo'n 30% sneller. (2 keer 30% dus bij een dual !)M1lamb3r schreef op 30 september 2002 @ 19:36:
ja je moet de smp client hebben en die 2x opstarten (oftwel per cpu 1 client)
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.