Standaard kan het niet met de 180T maar na iets te veranderen met een HEX editor en dan updaten moet het mogelijk zijn.dj_tsunami schreef op 05 december 2002 @ 19:10:
[...]
nou, het is dus jammer dat hij niet gezien wordt als harde schijf. Als dat zo was, kon het makkelijk vanuit andere programma's gedaan worden, maar nu is dat een probleempje...
Trouwens, klopt het nou dat je met de 180T geen bestanden van de speler naar de pc kan kopiëren? Dat kan namelijk met de 190T wel
Heb jij er een?Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 19:20:
[...]
Standaard kan het niet met de 180T maar na iets te veranderen met een HEX editor en dan updaten moet het mogelijk zijn.
Ik kan gewoon van en naar de computer bestanden kopieren zonder iets te veranderen. Alleen het muziekje van iRiver was een probleem dacht ik. Maar dat had ik er toch al af gekijlt
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Ik heb vanochtend de 190TC besteld dus hopelijk morgen binnenYoMaN schreef op 05 December 2002 @ 20:07:
[...]
Heb jij er een?
Ik kan gewoon van en naar de computer bestanden kopieren zonder iets te veranderen. Alleen het muziekje van iRiver was een probleem dacht ik. Maar dat had ik er toch al af gekijlt
Maar ik had ergens gelezen dat je met een Hex editor moest werken als je muziek van de 180T wil halen, voor gewone bestanden zo te zien niet. Dat is in verband met Copyright etc omdat je dan gewoon muziek kan opnemen via de radio en dan kan online zetten of branden. Maarja zou wel mooi zijn als de 190 het standaard wel kan
en dat kan dusVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 20:12:
[...]
Ik heb vanochtend de 190TC besteld dus hopelijk morgen binnen![]()
Maar ik had ergens gelezen dat je met een Hex editor moest werken als je muziek van de 180T wil halen, voor gewone bestanden zo te zien niet. Dat is in verband met Copyright etc omdat je dan gewoon muziek kan opnemen via de radio en dan kan online zetten of branden. Maarja zou wel mooi zijn als de 190 het standaard wel kan
Verwijderd
toch maar besloten en ik heb de 190TC om 16:00 uur besteld! Ik was wel bevreesd voor die prijsverhogingen die staan aangekondigd voor vrijdag...
hoop dat ie er zaterdag is.
Bedankt voor die foto, ik vind wit zeker mooi.
Heeft iemand al een omhulsel/tasje/zakje gezien ter bescherming? of hangt iedereen die dingen zo om zn nek?
Heeft iemand al een omhulsel/tasje/zakje gezien ter bescherming? of hangt iedereen die dingen zo om zn nek?
Verwijderd
Gaat zo'n ding kapot in je broekzak dan?Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 21:25:
toch maar besloten en ik heb de 190TC om 16:00 uur besteld! Ik was wel bevreesd voor die prijsverhogingen die staan aangekondigd voor vrijdag...
gewoon een lege zak waar ie prima inpast hiero. Ik let er altijd ff op dat ik geen sleutels of los geld in me zak heb en die verhuis ik tijdelijk. Het nekkoordje gebruik ik zelf niet.
Wat ik wel een gemis vind aan de oordopjes is dat ze niet dat fijne "sony" smijt het kabeltje via de achterkant van je nek systeem hebben. Normaal als je beide dopjes uitdoet kun je ze ergens op de gron oprapen als je ze snel uitgooit, met die sony's (en vast ook andere merken) bungelen ze om je nek
Wat ik wel een gemis vind aan de oordopjes is dat ze niet dat fijne "sony" smijt het kabeltje via de achterkant van je nek systeem hebben. Normaal als je beide dopjes uitdoet kun je ze ergens op de gron oprapen als je ze snel uitgooit, met die sony's (en vast ook andere merken) bungelen ze om je nek
Als ik hem niet gebruik zittie in m'n zak, bij mijn sleutels maar ach
Zodra 'ie aan gaat heb ik hem om me nek, erg handig, jas stukje open, nummertje zoeken, nummertje spelen klaar
Volume aanpassen ed gaat zo erg handig, als je hem in je zak hebt zitten wordt het wat lastig allemaal tijdens het fietsen.
Ik ben toch malle pietje niet!
ik heb hem in mn binnenzak van mn(nette
) jas, draadje gaat binnenin de jas omhoog en dan direct in mn oren 
jas heeft knopen ipv rits dus ik ruk die iriver zo door de knopen heen, moet je die gezichten zien van mensen die het zien, echt zo van WTF is dat???
vaak denken mensen ook dat het een afstandsbediening is van een MD speler oid, totdat ze zien dat er maar 1 draadje naartoe gaat
jas heeft knopen ipv rits dus ik ruk die iriver zo door de knopen heen, moet je die gezichten zien van mensen die het zien, echt zo van WTF is dat???
vaak denken mensen ook dat het een afstandsbediening is van een MD speler oid, totdat ze zien dat er maar 1 draadje naartoe gaat
Jah daarom hijs echt cool en vooral dat voormaat trekt me ik heb altijd een MD gehad (die licht nu in de prullenbak) en die was ook niet groot en deze is tenminste broekzak groote das al hellemaal beters !!
Ej moet dat plaatje er nou bij? Dit topic gaat al 20 pagina's over die speler en dan denk jij dat we nog niet weten hoe 'ie eruit ziet? Leuk dat je hem hebt en posten mag hier ook maar dat plaatje.. resize hem dan iig goed.
Ze maken die dingen zo klein in de hoop dat je ze kwijtraakt en dat je dan weer een nieuwe koopt... doen ze bij mobieltjes ook.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

edit:
ow, iemand had dit al gezegd
ow, iemand had dit al gezegd
Bij mij vroegen ze wat dat draadje om mijn nek was. Ik die hele MP3-speler tevoorschijn halen. WTF??bolleh schreef op 05 december 2002 @ 23:15:
ik heb hem in mn binnenzak van mn(nette) jas, draadje gaat binnenin de jas omhoog en dan direct in mn oren
[ Voor 59% gewijzigd door Tsunami op 06-12-2002 16:03 ]
Verwijderd
omg, kheb em vandaag binnen. Gisterochtend bestelt.
Manual in het japans of iets dergelijks, gelukkig hebben ze er een cdtje bij gedaan met Engelse handleiding.
Ik moet zeggen, prachtig geluid, vol en helder. Als je iets hoort kraken zul je altijd merken dat het gewoon de mp3 zelf is.
Erg veel instellingen alleen de controls zijn ff wennen.
Kheb een parelwitte dus de 190TC, en hoewel ik zilver wat mooier vind, is dit zeker niet lelijk
Manual in het japans of iets dergelijks, gelukkig hebben ze er een cdtje bij gedaan met Engelse handleiding.
Ik moet zeggen, prachtig geluid, vol en helder. Als je iets hoort kraken zul je altijd merken dat het gewoon de mp3 zelf is.
Erg veel instellingen alleen de controls zijn ff wennen.
Kheb een parelwitte dus de 190TC, en hoewel ik zilver wat mooier vind, is dit zeker niet lelijk
Piksa schreef op 09 November 2002 @ 13:45:
[...]
Je moet et klepje GOED/HARD dicht drukken, totdat tie ECHT klikt
Ik heb em zelf sinds gisteren (Sinterklaas <+:-)) en mijn eerste reactie was "woow wat klein".... de batterij is zo ongeveer zwaarder dan het bakkie zelf :)Ben zeer tevreden over de kwaliteit, en het luisteren tijdens de les (
de batterij is even zwaar als het bakkieMisterData schreef op 06 december 2002 @ 17:48:
[...]
bedankt voor de tip!
Ik heb em zelf sinds gisteren (Sinterklaas <+:-)) en mijn eerste reactie was "woow wat klein".... de batterij is zo ongeveer zwaarder dan het bakkie zelf :)Ben zeer tevreden over de kwaliteit, en het luisteren tijdens de les () gaat goed
de prijzen zijn officieel gestegen
[ Voor 15% gewijzigd door Tsunami op 06-12-2002 19:40 ]
Verwijderd
Pff ik heb nu 2x een vastlopertje gehad. Eerste keer nix aan de hand starte weer opnieuw op. Nu gaat hij telkens weer uit bij het scannen van de muziek.
Denk dat het aan een bepaald liedje ligt waar ie de eerste keer op mee crashde.
Weet iemand hoe je het ding reset zodat alles uit het geheugen is?
Ok sorry voor mijn ietwat overhaaste reactie, maar het is niet echt leuk als je apparaatje op 1 dag 2x crashed. Bleek een fout in een liedje te zijn, die ik via de Manager wel kon deleten ookal starte de Mp3 speler uit zichzelf niet goed op. Hij doet het nu prima
Denk dat het aan een bepaald liedje ligt waar ie de eerste keer op mee crashde.
Weet iemand hoe je het ding reset zodat alles uit het geheugen is?
Ok sorry voor mijn ietwat overhaaste reactie, maar het is niet echt leuk als je apparaatje op 1 dag 2x crashed. Bleek een fout in een liedje te zijn, die ik via de Manager wel kon deleten ookal starte de Mp3 speler uit zichzelf niet goed op. Hij doet het nu prima
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 23:10 ]
Meet my Jazpiper, destijds FL610,- en het ding is nooit bugvrij geweest. Het gebeurde ook allemaal random, en het mooiste is dat naar mate de batterijen leger raken hij sneller over gaat slaan (!!!!!!) des te harder je je muziek zet.Ok sorry voor mijn ietwat overhaaste reactie, maar het is niet echt leuk als je apparaatje op 1 dag 2x crashed.
Maarja, mijn vader heeft hem nu gekregen van Sint Nicolaas want ik heb de 180T
[ Voor 3% gewijzigd door Saus op 07-12-2002 02:53 ]
kun je als je iets opneemt kun je dat dan overzetten naar je pc?
opnemen van radio btw
opnemen van radio btw
[ Voor 17% gewijzigd door bolleh op 07-12-2002 23:17 ]
Jah, maar de output is *.recbolleh schreef op 07 december 2002 @ 23:00:
kun je als je iets opneemt kun je dat dan overzetten naar je pc?
opnemen van radio btw
En als ie erom vraagt, kan je ze omzetten naar wave-bestanden
Yup, hij slaat ze in de speler op in .rec aangezien dat bijna 4 keer zo klein is als .wavwAizz schreef op 08 december 2002 @ 00:47:
[...]
En als ie erom vraagt, kan je ze omzetten naar wave-bestanden
waarom neemt ie het dan niet als mp3 op, dat is namelijk 10 keer kleiner dan wavThe Legend schreef op 08 december 2002 @ 11:28:
[...]
Yup, hij slaat ze in de speler op in .rec aangezien dat bijna 4 keer zo klein is als .wavMaar als je de .rec filez wilt downloaden dan komt er een schermpje met de vraag of je ze gelijk wilt omzetten, en dan poept ie .wav uit (naast de .rec)
Omdat hij het dan zou moeten compresseren/converteren - en dat kost meer technologie, software, stroom en dus waarschijnlijk fysieke grootte (afmetingen).dj_tsunami schreef op 08 december 2002 @ 15:42:
[...]
waarom neemt ie het dan niet als mp3 op, dat is namelijk 10 keer kleiner dan wav
Verwijderd
qua design vind ik de MPIO DMK toch mooier. Maar overall gezien is de iRiver ook niet zo slecht.
Verwijderd
Ik denk dat het grootste probleem toch de royaltie kosten zijn. Als je mp3'tjes wilt encoden moet je flink dokken. Op deze manier kunnen ze die kosten mooi uitsparenNick|IA schreef op 08 december 2002 @ 16:23:
Omdat hij het dan zou moeten compresseren/converteren - en dat kost meer technologie, software, stroom en dus waarschijnlijk fysieke grootte (afmetingen).
Verwijderd
ik heb de 190 tc binnen, wit/parelmoer, zat een extra cd-r (naast die van de fabrikant) bij met de engelse handleiding, laatste drivers en software. Binnen 2 dagen bezorgd.
Geluid: erg lekker, zeker met eigen bass boost en treble boost instellingen. Orrdopjes zitten prima
Omvang: Mooiste aansteker die ik ooit heb gekocht..dat er zo een geluid uit zo een klein ding komt.
3 cds erop gesleurd, overdrachtssnelheid viel me nog een beetje tegen. Ik zal nog wel een tijdje bezig zijn met alle opties uit te proberen.
Ik ben erg in mn nopjes!
Geluid: erg lekker, zeker met eigen bass boost en treble boost instellingen. Orrdopjes zitten prima
Omvang: Mooiste aansteker die ik ooit heb gekocht..dat er zo een geluid uit zo een klein ding komt.
3 cds erop gesleurd, overdrachtssnelheid viel me nog een beetje tegen. Ik zal nog wel een tijdje bezig zijn met alle opties uit te proberen.
Ik ben erg in mn nopjes!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 13:11 . Reden: typo ]
Nee hoor, die royalties kun je zo verwerken in de prijs, geen probleem. Alleen het encoden van mp3s kost behoorlijk wat rekenpower. Ga maar es encode op je standaard PC'tje, duurt altijd wel ff hoor. Ontwerp nu maar es een stukje hardware wat op een plaatje past van 2 bij 8 cm, en dezelfde rekenkracht heeft als een hedendaagse top pc... wordt lastig, en veeeeeeeeel duurder dan die royalties voor de mp3 codecVerwijderd schreef op 08 December 2002 @ 17:25:
[...]
Ik denk dat het grootste probleem toch de royaltie kosten zijn. Als je mp3'tjes wilt encoden moet je flink dokken. Op deze manier kunnen ze die kosten mooi uitsparen.
Mij ook. Die 4.5MB/s haalt ie nooit.Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 13:10:
3 cds erop gesleurd, overdrachtssnelheid viel me nog een beetje tegen.
[ Voor 18% gewijzigd door Tsunami op 09-12-2002 16:12 ]
Misschien ben ik wel een n00b, maar..
hoe kan ik switchen tussen FM-tuner en "mp3-speler" in de iRiver iFP180?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
aha.. gewoon aan aantal sec. de "mode" knop indrukkentimow schreef op 09 December 2002 @ 16:33:
Misschien ben ik wel een n00b, maar..
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
De max. overdrachtsnelheid van USB 1.1 is toch ook veel lager dan 4,5MB/s ?? Hoe kom je bij dat getal??
http://www.usb.org/faq/ans2.html#q1:
Q1: How fast is USB?
A1: High speed USB products have a design data rate of 480 Mb/s. Full speed USB devices signal at 12Mb/s, while low speed devices use a 1.5Mb/s subchannel.
USB 1.1 heeft volgens mij een max. snelheid van 12Mb/s en 1.5Mb/s voor langzamere apparaten die een subkanaal gebruiken.
12Mb/s = 1.5MB/s
Die 4.5MB/s haalt hij dus inderdaaad nooit, omdat het buiten de specificaties valt
ahh, thnx vrieskip. Het klopt dus wat ik zeg
edit: ik zat te slapen

[ Voor 23% gewijzigd door T.T. op 09-12-2002 19:22 ]
Als je die snelheden wil halen dan moet je een iPod kopen. Een album in 15 secondendj_tsunami schreef op 09 December 2002 @ 16:12:
Mij ook. Die 4.5MB/s haalt ie nooit.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hoe kom je daar nou bij? Een byte is 8 bits, dus je moet 12 delen door 8. Daar komt dan 1,5MB/s uit maar in de praktijk komt USB niet boven de 1MB/s uit.T.T. schreef op 09 December 2002 @ 17:27:
12Mb/s = 2.25MB/s
Die 4.5MB/s haalt hij dus inderdaaad nooit, omdat het buiten de specificaties valt
ahh, thnx vrieskip. Het klopt dus wat ik zeg2.25 MegaByte-per-seconde maximaal
En dat voor iemand die Informatica in Delft doet

[ Voor 7% gewijzigd door Exirion op 09-12-2002 17:54 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Van www.mp3man.nl:The Legend schreef op 09 December 2002 @ 17:13:
[...]
De max. overdrachtsnelheid van USB 1.1 is toch ook veel lager dan 4,5MB/s ?? Hoe kom je bij dat getal??
Transfersnelheid: 4.8Mbps (dit kan idd ook mbit zijn
dj_tsunami schreef op 09 December 2002 @ 19:06:
[...]
Van www.mp3man.nl:
Transfersnelheid: 4.8Mbps (dit kan idd ook mbit zijn)
Er staat toch ook Mbps en geen MBps (b = bit en B = byte).
Zo staat het ook in mijn replies, Mbps (kleine b dus).
Lijkt me duidelijk?
OMG *schaam schaam*
ik heb gewoon met mn slaperige kop 18/8 ingetikt

ongelooflijk

sorry, had er niet zo bij nagedachtPhreak schreef op 09 december 2002 @ 19:16:
[...]
Er staat toch ook Mbps en geen MBps (b = bit en B = byte).
Zo staat het ook in mijn replies, Mbps (kleine b dus).
Lijkt me duidelijk?

Jammer dat de 190TC wit is. Ik vind die kleur helemaal niet mooi. Ik zit nu te twijfelen om maar naar een andere mp3speler uit te wijken. Of komen er ook nog andere kleuren van de 256 mb versie uit?
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Verwijderd
Ik wil ook zo'n ding, alleen heb ik er geen reet aan. 
Ik zit of in de auto, of op mijn werk, m.a.w. dat ding is compleet overbodig.
Maar hij is zoooo mooi...
Ik wil 'em, ik wil 'em, ik wil 'em!
Ik zit of in de auto, of op mijn werk, m.a.w. dat ding is compleet overbodig.
Maar hij is zoooo mooi...
Ik wil 'em, ik wil 'em, ik wil 'em!

Ik zie de mijne (180) vreselijk weinig. Hoevaak zie je zoiets? Als ik een andere jas aantrek, of als ik hem aan de pc moet hangen (batterijen wisselen).Sperminator schreef op 09 December 2002 @ 20:15:
Jammer dat de 190TC wit is. Ik vind die kleur helemaal niet mooi. Ik zit nu te twijfelen om maar naar een andere mp3speler uit te wijken. Of komen er ook nog andere kleuren van de 256 mb versie uit?
Ik zou niet teveel waarde hechten aan de kleur. Meer aan de functionaliteit van het design (wat best goed is).
Als je hem gebruikt, zie je hem toch ook?Saus schreef op 09 December 2002 @ 21:17:
[...]
Ik zie de mijne (180) vreselijk weinig. Hoevaak zie je zoiets? Als ik een andere jas aantrek, of als ik hem aan de pc moet hangen (batterijen wisselen).
Ik zou niet teveel waarde hechten aan de kleur. Meer aan de functionaliteit van het design (wat best goed is).

[ Voor 14% gewijzigd door Tsunami op 09-12-2002 22:05 ]
Dat ding zit in mijn jaszak. Ik draai hem zo dat het joystickachtige knopje naar boven zit, als ik wil spoelen (nouja, skippen, spoelen was vroeger) moet ik omlaag douwen en terug is omhoog. Nummer skippen is een kort stootje naar een plaats op mijn jas die wel valer zou worden soon
. Volume is naar links of naar rechts. Sim-pel, als ik op de fiets zit heb ik niet meer nodig....
Verwijderd
iets in de irivermanager:
het lukt me niet om een folder te deleten als ik die aangemaakt heb, de bestanden in de folder kan ik wel deleten, dus de folder is leeg. Als ik de folder slecteer en op delete click dan geeft ie aan: select a folder or file.
ik gerbruik iriver manager 1.12 en driver 1.10 met een iriver 190tc
oh en een leuke link met veel specs en plaatjes: http://www.mpwiz.com/cata...3player&productid=code100
het lukt me niet om een folder te deleten als ik die aangemaakt heb, de bestanden in de folder kan ik wel deleten, dus de folder is leeg. Als ik de folder slecteer en op delete click dan geeft ie aan: select a folder or file.
oh en een leuke link met veel specs en plaatjes: http://www.mpwiz.com/cata...3player&productid=code100
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid:
Dus de 180 is er alleen in het zilver, en de 190 alleen in het wit?
Iemand die iRivermanager al aan de praat heeft onder linux + wine ?
(of geprobeerd ?)
Ik wil er ook een , maar dan moet ik eerst zeker weten dat ik er
wat mee kan onder linux. Geen zin om er windows bij te moeten kopen .....
(of geprobeerd ?)
Ik wil er ook een , maar dan moet ik eerst zeker weten dat ik er
wat mee kan onder linux. Geen zin om er windows bij te moeten kopen .....
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dat is raar. Dit zou namelijk gewoon moeten werken (bij mij werkt het wel, en ik heb dezelfde software en firmware). Welke OS heb je?Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 13:06:
iets in de irivermanager:
Dat klopt.Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 13:35:
Even voor de duidelijkheid:
[ Voor 58% gewijzigd door Tsunami op 10-12-2002 14:09 ]
Verwijderd
Is er al bekend of er nog andere kleuren komen, want anders bestel ik gewoon de 180 ondanks het mindere geheugen, want die witte word ik niet echt vrolijk van...
Volgens mij niet, maar dat moet je maar aan MP3spelers vragen.Verwijderd schreef op 10 december 2002 @ 14:08:
[...]
Is er al bekend of er nog andere kleuren komen, want anders bestel ik gewoon de 180 ondanks het mindere geheugen, want die witte word ik niet echt vrolijk van...
Die witte is echt niet zo lelijk hoor, maar ik vind zilver wel mooier...
[ Voor 10% gewijzigd door Tsunami op 10-12-2002 14:11 ]
Verwijderd
is al een keer gezegd maar: 180 zilver 190 wit/parelmoer, dit wordt in nl geleverd door mp3cdspeler.nl
De Amerikaanse/Europese (de 190T dus) wordt ook wit geloof ik, volgens Iriver America komt de 190T eind december. De enige die nu verkrijgbaar is de 190TC (wit), snap er nog steeds nix van magoedVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:08:
[...]
180T is zilver, de 190T is nog niet uit, dus die zou wel zilver kunnen zijn!Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:23:
is al een keer gezegd maar: 180 zilver 190 wit/parelmoer, dit wordt in nl geleverd door mp3cdspeler.nl
Verwijderd
ah ok, maar als we uitgaan van de 190TC dan is die dus wit/parelmoer, je weet wel The Legend, die met 256mb
. Ik vind zilver ook mooier dan wit/parelmoer maar om daar nu 128mb voor te laten liggen....
Zijn er geen Mp3-spelers op basis vn de IBM Microdrive???
Die heb je al in 1-gig namelijk
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
[quote]dj_tsunami schreef op 10 december 2002 @ 14:03:
[...]
Dat is raar. Dit zou namelijk gewoon moeten werken (bij mij werkt het wel, en ik heb dezelfde software en firmware). Welke OS heb je?
[...]
ik gebruik win98se, de folders die ik wil verwijderen staan in de root-directory, maar verder dus niemand met dit probleem?
[...]
Dat is raar. Dit zou namelijk gewoon moeten werken (bij mij werkt het wel, en ik heb dezelfde software en firmware). Welke OS heb je?
[...]
ik gebruik win98se, de folders die ik wil verwijderen staan in de root-directory, maar verder dus niemand met dit probleem?
Verwijderd
laat maar, mijn fout! ik probeerde de folder te deleten in het venster linksonder, je moet eerst de root selecteren en dan kan je in het rechtervenster de directory deleten../me beetje te veel windowsminded..
Verwijderd
voor de mensen die nog een hoesje zoeken voor hun 180T/190TC:

en nog meer op: http://tappy.wo.to/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 15:03 ]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH THE HORROR

Euh jah.... welke idioot haalt het nou in zijn botte kop om dit GEDROCHT om zijn knappe spelet te doen ?!?!?!?

Euh jah.... welke idioot haalt het nou in zijn botte kop om dit GEDROCHT om zijn knappe spelet te doen ?!?!?!?
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:54:
laat maar, mijn fout! ik probeerde de folder te deleten in het venster linksonder, je moet eerst de root selecteren en dan kan je in het rechtervenster de directory deleten../me beetje te veel windowsminded..

Het hoesje hoort wel bij de speler, maar de kleurenVerwijderd schreef op 10 December 2002 @ 14:58:
voor de mensen die nog een hoesje zoeken voor hun 180T/190TC:
[afbeelding]

edit:
ow, er zijn ook nog andere kleuren.
ow, er zijn ook nog andere kleuren.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsunami op 10-12-2002 15:09 ]
Verwijderd
Het is ook niet spierwit maar echt zoals de tekst zegt parelwit. En gaat toch om funcitonaliteit en geluid. Die kleur is echt niet lelijk ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 15:51 ]
frontier labs nexII(e)Erw schreef op 10 december 2002 @ 14:40:
Zijn er geen Mp3-spelers op basis vn de IBM Microdrive???
loopt een grote topic over hier in gadget talk...
Juist daarom is deze joystick handig.Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 10:54:
En hoe ga je dat strax doen met handschoenen aan dan?
Met knoppen heb je snel dat je handschoen meerdere knoppen tegelijk inrost
met een stick duwt je handschoen het de juiste richting in
een snelle PAINT schets (echt snel)
om het te verduidelijken als dat kan (voor mij is het helder
Dude je bent in dit topic al meerdere malen aangesproken op het feit dat het hier geen marktplaats.nl is. Ga dan ook niet weer een 100% ad plaatsen hier..

[ Voor 34% gewijzigd door The Legend op 10-12-2002 23:03 ]
ROTFLOLSaus schreef op 10 December 2002 @ 22:13:
[...]
Juist daarom is deze joystick handig.
een snelle PAINT schets (echt snel)
om het te verduidelijken als dat kan (voor mij is het helder)
[afbeelding]
Dude, ik snap hemThe Legend schreef op 10 December 2002 @ 23:06:
[...]
ROTFLOLOnbegrijpbare tekening sorry
Tis trouwens geen Irivier
[ Voor 13% gewijzigd door Teun op 10-12-2002 23:49 ]
misschien is dit duidelijker:
bovenste 4 dingen zijn knoppen, doh
bovenste 2 zijn van volume
onderste 2 zijn voor volgende en vorige nummer.
indrukken gaat niet met een handschoen aan want dan duw je meteen 3 knoppen in. Tegen de joystick kun je altijd duwen.
bovenste 4 dingen zijn knoppen, doh

bovenste 2 zijn van volume
onderste 2 zijn voor volgende en vorige nummer.
indrukken gaat niet met een handschoen aan want dan duw je meteen 3 knoppen in. Tegen de joystick kun je altijd duwen.

[ Voor 62% gewijzigd door Teun op 10-12-2002 23:49 ]
Al die moeite in zo'n Paint tekeningetje gestopt, had je het niet beter gewoon kunnen uitleggen?
Toch wel LOL hoor
Vet roelen!
Yoman je bent iets beter met het hanteren van de paint-tools
Voor mij was dit al duidelijk genoeg!
Yoman je bent iets beter met het hanteren van de paint-tools
Juist daarom is deze joystick handig.Phreak schreef op 11 december 2002 @ 00:01:
Al die moeite in zo'n Paint tekeningetje gestopt, had je het niet beter gewoon kunnen uitleggen?Toch wel LOL hoor
Voor mij was dit al duidelijk genoeg!
Ik vat hem ook
Verwijderd
Dit dingetje lijkt me wel leuk als kerstkadootje... is er nog een winkel waar ik hem kan halen, want de meeste links doen het niet echt meer goed, of zijn al van een tijdje terug, ik wil graag een mooie mp3 speler, 128 mb, en niet te duur, dus dit lijkt me wel wat 
thanks alvast
thanks alvast
edit:
en een actieve liefst nederlands link met alle info en prijzen enzo.. als het kan
en een actieve liefst nederlands link met alle info en prijzen enzo.. als het kan
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 14:29 ]
http://www.mp3cdspeler.nl
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=220
is de officieele importeur dus ik denk niet dat je veel andere winkels zult vinden.
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=220
is de officieele importeur dus ik denk niet dat je veel andere winkels zult vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Teun op 11-12-2002 14:42 ]
iemand hier had volgens mij gezegd dat, zodra je de speler aan de USB-poort hangt, hij de stroom van de USB afhaalt. Maar als ik nu (mijn batterij is bijna leeg) een liedje naar m'n speler sleep, krijg ik de melding: "The battery level is too low and it may cause the problem of transferring data to iFP player and iRiver manager". Dus blijkbaar haalt ie de stroom nog steeds van de batterij, anders zou hij deze melding niet geven.
edit:
o, ow, mijn backlight gaat niet meer aan en de batterij-indicator gaat knippen... maar gauw een nieuwe batterij erin doen
o, ow, mijn backlight gaat niet meer aan en de batterij-indicator gaat knippen... maar gauw een nieuwe batterij erin doen
[ Voor 16% gewijzigd door Tsunami op 11-12-2002 17:25 ]
Klopt, volgens mij haalt ie geen stroom via USB hoor. Nog nergens gelezen in specs/reviews ed. En die melding van lo batt zullen ze dan ook niet voor de grap erin hebben gestoptdj_tsunami schreef op 11 December 2002 @ 17:24:
iemand hier had volgens mij gezegd dat, zodra je de speler aan de USB-poort hangt, hij de stroom van de USB afhaalt. Maar als ik nu (mijn batterij is bijna leeg) een liedje naar m'n speler sleep, krijg ik de melding: "The battery level is too low and it may cause the problem of transferring data to iFP player and iRiver manager". Dus blijkbaar haalt ie de stroom nog steeds van de batterij, anders zou hij deze melding niet geven.
edit:
Ook om je firmaware te update staat er duidelijk op de site dat je een voldoende gevulde batterij moet hebben. Dus ik denk ook dat degene die dat zei zich vergist heeft.The Legend schreef op 11 december 2002 @ 19:39:
[...]
Klopt, volgens mij haalt ie geen stroom via USB hoor. Nog nergens gelezen in specs/reviews ed. En die melding van lo batt zullen ze dan ook niet voor de grap erin hebben gestopt
In de V.S. is de 190 (256mb) maar $199... Waarom is-ie hier dan €309? Dollar en Euro zitten toch niet ZO ver uit elkaar en zelfs met invoerkosten en marktverschil: $109 = VEEL!?
Of zeg ik nu weer 's iets heel stoms?
Klopt, in Nederland kost 'ie 299€ bij mp3cdspeler. Bij bestbuy 199$. De euro is op dit moment iets meer waard dan de dollar, maar met omrekenkoers erbij kom je ongeveer op 1:1Galoptic schreef op 15 december 2002 @ 02:01:
In de V.S. is de 190 (256mb) maar $199... Waarom is-ie hier dan €309? Dollar en Euro zitten toch niet ZO ver uit elkaar en zelfs met invoerkosten en marktverschil: $109 = VEEL!?
Helaas heb ik voor bestbuy ook een Amerikaanse creditcard nodig (naast afleveradres). Ze willen op den duur wel naar Europa versturen, maar nu doen ze dat nog niet
/edit: ik zal morgen eens proberen bij iriver direct te bestellen
/edit2: er komen nog "sales tax" (alleen California) en "shipping" ($9.18) kosten bij via de iriver site

Total $209-223 dus om naar adres binnen Amerika te verschepen
ongeveer 10-18$ om het aangetekend te laten versturen van Amerikaans adres naar mij. Totaal wordt dus ongeveer 225-235€ ipv 309€, oftewel een winst van 75-85€
[ Voor 71% gewijzigd door T.T. op 15-12-2002 02:39 ]
Als je een adresje in de VS hebt isset wel goedkoper (uitgepakt versturen = geen btw), laat je hem verschepen hierheen dan komt er nog es 19% opT.T. schreef op 15 December 2002 @ 02:07:
[...]
Klopt, in Nederland kost 'ie 299€ bij mp3cdspeler. Bij bestbuy 199$. De euro is op dit moment iets meer waard dan de dollar, maar met omrekenkoers erbij kom je ongeveer op 1:1
Helaas heb ik voor bestbuy ook een Amerikaanse creditcard nodig (naast afleveradres). Ze willen op den duur wel naar Europa versturen, maar nu doen ze dat nog niet
/edit: ik zal morgen eens proberen bij iriver direct te bestellen
/edit2: er komen nog "sales tax" (alleen California) en "shipping" ($9.18) kosten bij via de iriver site![]()
Total $209-223 dus om naar adres binnen Amerika te verschepen
ongeveer 10-18$ om het aangetekend te laten versturen van Amerikaans adres naar mij. Totaal wordt dus ongeveer 225-235€ ipv 309€, oftewel een winst van 75-85€
Idd, daarom laat ik alleen de mp3-speler versturen en niet in de orginele verpakkingAls je een adresje in de VS hebt isset wel goedkoper (uitgepakt versturen = geen btw), laat je hem verschepen hierheen dan komt er nog es 19% op
edit: ik heb hem in Amerika besteld, via de iriver site. Als het goed is krijg ik nu een gouden model
(had liever zilver gehad denk ik, maar dat boeit toch niet zo erg veel. Nu nog even afwachten of ze mijn Nederlandse CC accepteren)
De kosten tot nu toe zijn $209.17 oftewel 209 euro. Daar moeten alleen de verzendkosten naar mij bijgeteld worden (ik denk dat ik zonder batterijen laat verzenden, alleen maar ballast).
• iFP-190T Music Player
• Sennheiser MX300 Earphones
• Neck Strap
• PC Installation CD
• USB Cable
• Printed Manual
Opnieuw ingepakt moet dat toch niet meer dan 250 gram wegen?
[ Voor 64% gewijzigd door T.T. op 15-12-2002 13:41 ]
als het te zwaar is kun je altijd nog de handleiding en cd daar laten. Op die cd staan drivers en het manager programma. van dat programma moet je een nieuwe versie downloaden om de nieuwste firmware te installeren en die drivers staan ook op internet.T.T. schreef op 15 December 2002 @ 11:55:
[...]
• iFP-190T Music Player
• Sennheiser MX300 Earphones
• Neck Strap
• PC Installation CD
• USB Cable
• Printed Manual
De handleiding is engels, dus dan kun je net zo goed die van internet gebruiken, als je hem al nodig hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door Teun op 15-12-2002 15:42 ]
thanks voor de tip, ik denk dat ik dat inderdaad doe. Scheelt mogelijk weer aantal dollar verzendkostenYoMaN schreef op 15 December 2002 @ 15:41:
als het te zwaar is kun je altijd nog de handleiding en cd daar laten.
Verwijderd
Heb ook een mooie gezien (pendrive) 256 mb voor maar 156 euro, http://www.onlineproject.nl (geen goeie foto's)
Euh jah? Een pendrive is geen mp3 speler hoorVerwijderd schreef op 15 December 2002 @ 16:04:
Heb ook een mooie gezien (pendrive) 256 mb voor maar 156 euro, http://www.onlineproject.nl (geen goeie foto's)

leuk apparaatdj_tsunami schreef op 15 december 2002 @ 20:33:
er is een Pendrive MP3-speler hooren wel hier (128MB) en hier (256MB)
pro:
• Opgeladen via de USB poort binnen 100 minuten
• 256MB ingebouwd
• Handige Bediening met Joy joystick
• Prijs
• 30 Gram
con:
• Speelduur tot 6 uur
• Ontwerp
• Geen Radio
[ Voor 3% gewijzigd door T.T. op 15-12-2002 20:53 ]
con:
geen display (anders was t n topper geweest, voor mij iig
)
geen display (anders was t n topper geweest, voor mij iig
Nou je het zegt! Het was me nog niet eens opgevallen, wat een misserschaduw schreef op 15 December 2002 @ 21:46:
con:
geen display (anders was t n topper geweest, voor mij iig)
Jah dohdj_tsunami schreef op 15 december 2002 @ 20:33:
[...]
er is een Pendrive MP3-speler hooren wel hier (128MB) en hier (256MB)

als het mp3's speelt is het toch een mp3 speler.....The Legend schreef op 15 December 2002 @ 22:08:
[...]
Jah dohmaar hij geeft een site met een pendrive wat dus GEEN mp3speler is, wat voor waarde voegt dat toe aan dit topic?? Vandaar de
Dat er wel pendrives bestaan mét mp3speler dat wist ik ook wel
had die pendrive dus ook besteld, maar ze zijn uitverkocht en komen pas over 2weken weer, heb dus maar een andere gehaald

/edit
sorry...
[ Voor 6% gewijzigd door lange op 16-12-2002 15:51 ]
er zijn pendrives die wél mp3's afspelen en er zijn pendrives die géén mp3s afspelen...lange schreef op 16 december 2002 @ 14:48:
[...]
als het mp3's speelt is het toch een mp3 speler.....
had die pendrive dus ook besteld, maar ze zijn uitverkocht en komen pas over 2weken weer, heb dus maar een andere gehaald
(need i say more?)
Jezus man, LEES nou eens voor je blaatlange schreef op 16 December 2002 @ 14:48:
[...]
als het mp3's speelt is het toch een mp3 speler.....

Daar staat dus een pendrive, en bij mijn weten is een PENDRIVE géén MP3SPELER. En ja er bestaan wél pendrive's die ook mp3spelen jah, maar dan is het dus geen normale pendrive meer zoals op de site die swift aanhaalt onder het mom van een mooie mp3speler..Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 16:04:
Moraal: Lees nou eens voordat je blaat
we hebben een T, een H, een E, een L, een E, een G, een E, een N, een D...The Legend schreef op 16 December 2002 @ 15:45:
[...]
Jezus man, LEES nou eens voor je blaatHeb je uberhaupt die site bekeken waar swift87 het over heeft ?!
[...]
Daar staat dus een pendrive, en bij mijn weten is een PENDRIVE géén MP3SPELER. En ja er bestaan wél pendrive's die ook mp3spelen jah, maar dan is het dus geen normale pendrive meer zoals op de site die swift aanhaalt onder het mom van een mooie mp3speler..
Moraal: Lees nou eens voordat je blaat
Gooooooooooooo The Legend
Even voor de duidelijkheid: Er is dus een PenDrive USB en een PenDrive MP3. De PenDrive USB kan bestanden met zich mee slepen, en de PenDrive MP3 kan mp3-bestanden afspelen (en de iFP-180T/190T kan het allebei :P:D). En inderdaad is degene op die site een PenDrive USB, die dus geen muziek kan afslepen.
dj_tsunami schreef op 16 December 2002 @ 20:28:
[...]
we hebben een T, een H, een E, een L, een E, een G, een E, een N, een D...
Gooooooooooooo The Legend
Even voor de duidelijkheid: Er is dus een PenDrive USB en een PenDrive MP3. De PenDrive USB kan bestanden met zich mee slepen, en de PenDrive MP3 kan mp3-bestanden afspelen (en de iFP-180T/190T kan het allebei :P:D). En inderdaad is degene op die site een PenDrive USB, die dus geen muziek kan afslepen.
Het moest er gewoon ff uit, sommige mensen lezen gewoon niet voor ze wat posten
Dit topic is gesloten.