[MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

Post 1000, ik begin wel een nieuwe en laat deze op slot zetten.

Nieuwe: [rml][ MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [ iFP-180T] #2[/rml]

[rml][ GT] sluiten, nieuwe al gemaakt.[/rml]

[ Voor 49% gewijzigd door Teun op 16-12-2002 22:01 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Ik weet nog niet of iriver (amerika) mijn bestelling accepteert. Zodra ik meer weet, zal ik dat wel even posten in het nieuwe topic :?
Euhm?? Is dat wel nodig, wrom niet verder in dit draadje
Dat dacht ik nou ook, doe de nieuwe maar dicht ;)

[ Voor 32% gewijzigd door T.T. op 16-12-2002 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Euhm?? Is dat wel nodig, wrom niet verder in dit draadje, het posten gaat laaaang niet meer zo hard als eerst omdat ie al gereleased is.. dat nieuwe draadje komt nooit op gang zo, beetje onzinnig :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Jeez, wat zien die plaatjes er brak uit als ze geresized zijn :X die uit de beginpost van dit topic zien er nog mooier uit :P maar goed, dat andere topic is weer dicht, dus kunnen we hier weer verder lullen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

De IriverAmerica website heeft na 3 dagen ofzo z'n webwinkel weer dichtgetimmerd:
nu doet de site www.iriveramerica.com het helemaal niet meer
Ik heb twee dagen geleden geë-maild (8-)) of ik mijn speler nog krijg, maar voorlopig geen reactie :'(

Ahh, je moet niet support@iriveramerica.com mailen, maar contact@iriveramerica.com, die reageren binnen 2 uur :)
Thank you for contacting iRiver America Inc.

I apologize for the delayed response, as you might have noticed our e-store is down, we have shipped a massive amount of pre-orders for the iFP-190T, & have run out of product. We will receive more units on Monday.
Unfortunately your order has not been processed ,so if you wanted your order to ship before Christmas the only thing I can suggest is to either cancel your order with us, & place an order with Bestbuy.com, because they will receive their unit today or tomorrow, or keep your original order with us.

Once again I apologize for the inconvenience & look forward to your response.
Dus als je hem snel wilt hebben uit Amerika, dan is de enige optie om hem (met Amerikaanse CC) via BestBuy.com te bestellen.

[ Voor 83% gewijzigd door T.T. op 18-12-2002 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Woei, het wordt steeds beter. Blijkbaar zijn ze wakker geworden bij iriver america :)
Ik krijg gelijk een reply op mijn bedank-e-mailtje dat ze proberen vrijdag te gaan versturen en een kwartier later krijg ik nog een e-mailtje :
We will be processing orders for the iFP-190 T on 12/20 via second day air at no charge to our customers. We apologize for any inconvenience this may have caused. We appreciate your business.
Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik wil deze ook gaan kopen, maar zit er geen afstandsbediening bij, las wel op mp3cdspeler.nl (ga hem zelf bij mp3shopper kopen) dat er wel "zoiets" bijzat, maar wat is het precies, alles op het apparaatje zelf, of ook ID3 op afastandsbediening, of helemaal geen afstandsbediening (verkeerd gelezen :?)

misschien iemand die hem al heeft wat pics maken als er mp3tje afspeelt van scherm e.d. hele reutemeteut

( gaat dus over de 180T he )

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 18-12-2002 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

IFP-195T is aangekondigd!!! Met 512 MB, draagketting, armband en opbergtasje.
http://www.iriver.com/news/news_view.asp?idx=18 geil :9~
Helaas heb ik al IFP-180T :( :D

Hopelijk brengt Iriver de armband en het opbergtasje als (los van de speler) accesoires uit voor de IFP serie, zodat ik die kan kopen voor mijn 180T. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Hironshy op 18-12-2002 23:34 ]

• Teun

Teun

Was YoMaN

:D met armband, dan weet je zeker dat je hem snel sloopt. Meestal doe ik wel iets met mn handen als ik muziek luister.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:55
Hironshy schreef op 18 December 2002 @ 23:23:
IFP-195T is aangekondigd!!! Met 512 MB, draagketting, armband en opbergtasje.
http://www.iriver.com/news/news_view.asp?idx=18 geil :9~

Een zwarte, een zwarte, een zwarte! :9~

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het gaat erg vlot met die dingen moet ik bekennen. Waar de muvo nog voort baggert op 64mb komt iRiver met 512mb uit. Hier heeft creative de plank misgeslagen denk ik zelf

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Phreak schreef op 19 december 2002 @ 00:50:
Een zwarte, een zwarte, een zwarte! :9~
met zilveren randjes,

wat ik persoonlijk dus niet mooi vind. Wat dat betreft is de zilveren nog de mooiste imho

//edit: mja sorry, deze had eigenlijk wel ff bij de vorige gemoeten. Mijn fout, niets aan te doen!

[ Voor 17% gewijzigd door Saus op 19-12-2002 00:53 . Reden: excuses ]

• T.T.

T.T.

Sowieso

YoMaN schreef op 19 december 2002 @ 00:41:
:D met armband, dan weet je zeker dat je hem snel sloopt. Meestal doe ik wel iets met mn handen als ik muziek luister.
Ik kan nergens vinden waar je die armband voor gebruikt, weet jij het?

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:35
RedHat schreef op 18 december 2002 @ 22:26:
Ik wil deze ook gaan kopen, maar zit er geen afstandsbediening bij, las wel op mp3cdspeler.nl (ga hem zelf bij mp3shopper kopen) dat er wel "zoiets" bijzat, maar wat is het precies, alles op het apparaatje zelf, of ook ID3 op afastandsbediening, of helemaal geen afstandsbediening (verkeerd gelezen :?)

misschien iemand die hem al heeft wat pics maken als er mp3tje afspeelt van scherm e.d. hele reutemeteut

( gaat dus over de 180T he )
de 180T heeft geen afstandsbediening

waarom niet? omdat het ding zelf al bijna zo groot is als zon afstandsbedieninkje, dat zou dus geen nut hebben

verder heb ik vanochten wat vaags meegemaakt, stond op utreg cs muziek te luisteren toen hij de 3e mp3 file laadde maar hij klonk ineens stukken zachter dan ervoor :?
uitzetten, batterij eruit, niets hielp, vanmiddag thuis ff kijken en anders maar ff contact opnemen met mp3cdspelers.nl :(
tot hieraantoe geen klachten

kvraag me af wat die 195T met 512mb wel niet gaat kosten :o
400-450 euro :?

[moron alert]
khad het schuifje van mn mx500 oordopjes per ongeluk helemaal laag gezet, daarom was het geluid zo zacht :X
[/moron alert]
;)

[ Voor 7% gewijzigd door bolleh op 19-12-2002 17:31 ]

• Tsunami
  • Niet online
bolleh schreef op 19 december 2002 @ 10:40:
kvraag me af wat die 195T met 512mb wel niet gaat kosten :o
400-450 euro :?
Tja, zal wel zoiets zijn, 256MB erbij zal natuurlijk niet goedkoop zijn...
[moron alert]
khad het schuifje van mn mx500 oordopjes per ongeluk helemaal laag gezet, daarom was het geluid zo zacht :X
[/moron alert]
;)
:*)

Verwijderd

Ik vind persoonlijk 128 MB prima. Zijn 2 CD's die je op dat ding kunt knallen.
Als OGG Vorbis ondersteunt wordt, dan zelfs 4!!
Daar hoop ik maar op... het zou in de pipeline moeten zitten.

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 18:17:
Ik vind persoonlijk 128 MB prima. Zijn 2 CD's die je op dat ding kunt knallen.
Als OGG Vorbis ondersteunt wordt, dan zelfs 4!!
Daar hoop ik maar op... het zou in de pipeline moeten zitten.
2 kleine CD's zeker :P (of slechte kwaliteit). ik krijg op m'n 190 niet meer dan 3 CD's (waaronder 1 kleine, van maar 12 liedjes), op 192kbit.

Verwijderd

Het zal vast wel ergens zijn verteld in de 41 blz'ds maar, de iRiver, kan wel MP3's uploaden, maar je kan ze niet meer "downloaden" naar een andere of eigen computer, ivm beveiliging... da is dan wel beetje jammer, maar logische en acceptabel... doe mij dan deze maar :D :

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/673310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

hmmm tja, 128MB maar voor 149€. Voor 199€ koop ik mn 190-T in amerika en die ziet er ook nog leuker uit :) Bovendien geen FM-radio (dat wil ik perse) en "maar" 5mW. Bovendien wil ik liever AA dan AAA, dus ik ben nog steeds wel blij met mn keuze.

[ Voor 52% gewijzigd door T.T. op 20-12-2002 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwste Imanager software is dat downloaden van mp3's geen probleem meer.

Ik kan iig gewoon van de player naar de computer mp3's kopiëren, dus dat is geen nadeel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 23:33:
Het zal vast wel ergens zijn verteld in de 41 blz'ds maar, de iRiver, kan wel MP3's uploaden, maar je kan ze niet meer "downloaden" naar een andere of eigen computer, ivm beveiliging... da is dan wel beetje jammer, maar logische en acceptabel... doe mij dan deze maar :D :

Het is met een kleine aanpassing dus wel mogelijk om mp3/wma files te uploaden van je speler naar de pc!! Doe het volgende: You can even upload these filetypes (MP3 and WMA) from the player by using this little modification: Edit file TransferDataThreadDll.dll (this is in iRiver Manager installation directory) with a hex editor or an editor like ultra edit and search for "WMA" and "MP3". Then change these abbreviations into something else you never have as a file extension (like .yyy or .yyz). That should do the trick. En het werkt ook nog Ik heb ultra edit gebruikt, zo van de bekende P2P programma's te halen Nu heb ik eindelijk die mooie iRiver-hit 'catch the digital flow' (die standaard bij de iRiver spelers geleverd wordt) op mn pc veder zeg ik niks meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit in januari alweer de 512 mb versie. Die gasten gaan wel erg snel zeg. Maar als die ongeveer dezelfde prijs als een iPod krijgt dan heeft t weinig zin meer...na ben tevreden met mn 190TC, even wachen op Ogg support idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2002 @ 23:33:
Het zal vast wel ergens zijn verteld in de 41 blz'ds maar, de iRiver, kan wel MP3's uploaden, maar je kan ze niet meer "downloaden" naar een andere of eigen computer, ivm beveiliging... da is dan wel beetje jammer, maar logische en acceptabel...
De iFP-190T(C) kan dit wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 23:33:

Uhh, volgens mij ging dat alleen over het muziekje dat er standaart opstaat. :? Ik heb namelijk altijd al kunnen up en downloaden. Dus iets klopt er niet helemaal. Ik het trouwens geen hack of verbouwing aan bestandjes gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon bij de vorige manager niet uploaden, maar bij de nieuwe versie wel :)
Dus dat 'probleem' is er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10
Vandaag heb ik de iriver met 256MB gezien voor 220 euro. Is dit echt een voordeel ten opzichte van de iriver met 128MB voor 180 euro ?
Is het enigste verschil die 128MB ?

Deze iriver prijzen zijn de prijzen van in Seol korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

stunter schreef op 22 December 2002 @ 13:33:
Vandaag heb ik de iriver met 256MB gezien voor 220 euro. Is dit echt een voordeel ten opzichte van de iriver met 128MB voor 180 euro ?
Is het enigste verschil die 128MB ?

Deze iriver prijzen zijn de prijzen van in Seol korea.
Het enige verschil is het geheugen jah. En als jij dat ding uit Korea wilt halen betaal je dus verzend kosten (10-20 euro?) + 19% BTW.. kom je dus op pak 'm beet 280 pleuro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10
The Legend schreef op 22 December 2002 @ 13:38:
[...]

Het enige verschil is het geheugen jah. En als jij dat ding uit Korea wilt halen betaal je dus verzend kosten (10-20 euro?) + 19% BTW.. kom je dus op pak 'm beet 280 pleuro's
Ik zit nu in Seoul en ben net terug van de electronica wijk. Zijn 7000 winkels met vooral pc, mp3, photo, tv, en mobiele telefoons.

Dus invoer gaat zo door de douane met mijn tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

stunter schreef op 22 december 2002 @ 14:01:
[...]

Ik zit nu in Seoul en ben net terug van de electronica wijk. Zijn 7000 winkels met vooral pc, mp3, photo, tv, en mobiele telefoons.

Dus invoer gaat zo door de douane met mijn tas.
Woei, haal hem dan wel eerst uit de verpakking m8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

The Legend schreef op 22 december 2002 @ 13:38:
[...]
Beter, dan is iriveramerica nog steeds het goedkoopst. Mijn Iriver is nu van San Jose (CA) via Oakland (CA) onderweg naar Wisconsin. UPS tracking heerst _/-\o_
Ik ben als het goed is voor ongeveer 215 euro totaal klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:55
The Legend schreef op 22 december 2002 @ 13:38:
[...]

Vergeet niet de douanerechten die er (eventueel, ligt aan het soort product) nog bij komen: http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.iriver.com/news/news_view.asp?idx=18

512MB iFP versie, keb zelf maar 128 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

w00t dat ding ziet er puik uit :9~ , prijs zal wel schrikbarendhoog zijn :/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:29
kan iemand misschien even een foto van de 256mb versie maken op een spierwit a4tje ofzoiets, dan kan ik iets beter zien hoe wit hij nou precies is. Want dat witte staat me eigenlijk toch niet zo aan.

maar voor de rest is ie :9~ :9

en die 512mb versie zal wel zo duur worden dat het niet echt meer interessant is :(

owjah allemaal nog prettige kerstdagen trouwens

[ Voor 8% gewijzigd door kipfel op 25-12-2002 21:45 ]

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Koop een beatman flash!! Dan kun je altijd nog uitbereiden!!

• kipfel
ygma!l schreef op 26 december 2002 @ 15:50:
Koop een beatman flash!! Dan kun je altijd nog uitbereiden!!
jah dus..... wat is dit nou weer voor reactie?? |:(
als je nix zinnigs te melden hebt doe dat dan ook niet.

en er zijn wel meer dingen belangrijk dan een uitbreidbaar geheugen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Roy_ schreef op 25 December 2002 @ 13:53:
kan iemand misschien even een foto van de 256mb versie maken op een spierwit a4tje ofzoiets, dan kan ik iets beter zien hoe wit hij nou precies is. Want dat witte staat me eigenlijk toch niet zo aan.
ik zal er zo even 1tje maken

edit (beetje laat :X):

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/iFP-190TC-overall.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/iFP-190TC-closeup.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Tsunami op 28-12-2002 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Roy_ schreef op 26 december 2002 @ 16:11:
[...]

jah dus..... wat is dit nou weer voor reactie?? |:(
als je nix zinnigs te melden hebt doe dat dan ook niet.

en er zijn wel meer dingen belangrijk dan een uitbreidbaar geheugen hoor.
Nou, iedereen zit hier te twijfelen welke versie ze moeten nemen. Namelijk de 128, 256 of straks de 512mb versie. Als je er een koopt die uittebereiden is dan is dat geen probleem, nu zit je vast aan een aantal geheugen. Voor de een maakt dat niks uit voor de ander wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

ygma!l schreef op 27 december 2002 @ 14:41:
[...]

Nou, iedereen zit hier te twijfelen welke versie ze moeten nemen. Namelijk de 128, 256 of straks de 512mb versie. Als je er een koopt die uittebereiden is dan is dat geen probleem, nu zit je vast aan een aantal geheugen. Voor de een maakt dat niks uit voor de ander wel!
Ja, daar heb je gelijk in, maar de titel van het topic is: [MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]. We weten allemaal wel dat er mp3-spelers bestaan met uitbreidbaar geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:57

Aidix

Geluidspietlut

ygma!l schreef op 27 December 2002 @ 14:41:
[...]

Maar ga ze dan geen zwaar inferieur ding aanraden waar maar 192mb totaal in kan en dat zeer ernstige problemen heeft met een hele berg smartmedia kaartjes.
Zo'n Beatman is alleen leuk als je echt LAGE eisen stelt aan je MP3 speler, en je wilt juist een iRiver omdat je die goedkope baggerzooi zat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
dj_tsunami schreef op 27 December 2002 @ 12:11:
[...]

ik zal er zo even 1tje maken

edit (beetje laat :X):

Plaatje
Plaatje
ok bedankt, hij is wel erg wit dus, maar denk toch wel dat ik hem bestel. Nu nog mijn ouders overhalen dat ik hem mag halen in deze dure tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje :)

Over de iFP 180T (zeg het maar ff vopor de duidelijkheid omdat er meer spelertjes langs zijn gekomen in de tussentijd)
Maar nu vraag ik me af wat er gebeurt als je files upload en je batterij is halverwege op of werkt opeens niet meer.

Dit omdat ik één van die mensen ben waarbij die het niet goed doet op GP batterijen. Meestal niet, maar soms opeens weer wel :?
Nu heb ik dat rondje er geprobeerd uit te halen en toen sneed ik per ongeluk in de batterij en er kwam een steekvlam uit. 8)7
Schok me rot en batterij was wijlen.
Daarom heb ik maar een setje Hapé batterijen gekocht en daar doet die het wel op, terwijl ze precies zo'n rondje hebben, dus ik ben bang dat die ook zo af en toe dienst kunnen gaan weigeren. Op zich niet zo'n ramp, maar nu vraag ik me dus af of de speler kapot kan gaan als de batterij geen stroom meer geeft tijdens een upload?
Of is dan gewoon de upload mislukt en staan maar de helft van de files erop ofzo?
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 14:51:

Over de iFP 180T (zeg het maar ff vopor de duidelijkheid omdat er meer spelertjes langs zijn gekomen in de tussentijd)
Maar nu vraag ik me af wat er gebeurt als je files upload en je batterij is halverwege op of werkt opeens niet meer.

Dit omdat ik één van die mensen ben waarbij die het niet goed doet op GP batterijen. Meestal niet, maar soms opeens weer wel :?
Nu heb ik dat rondje er geprobeerd uit te halen en toen sneed ik per ongeluk in de batterij en er kwam een steekvlam uit. 8)7
Daarom heb ik maar een setje Hapé batterijen gekocht en daar doet die het wel op, terwijl ze precies zo'n rondje hebben, dus ik ben bang dat die ook zo af en toe dienst kunnen gaan weigeren. Op zich niet zo'n ramp, maar nu vraag ik me dus af of de speler kapot kan gaan als de batterij geen stroom meer geeft tijdens een upload?
Of is dan gewoon de upload mislukt en staan maar de helft van de files erop ofzo?
Iemand die dit weet?
ik denk dat je upload mislukt zal zijn, kheb zelf ook hapes met idd dat rondje maar ze doen het gewoon allemaal, nooit uitvallen ofzow(ja als ze leeg zijn :+)

btw is het niet zo dat hij wanneer hij geconnect is stroom krijgt van je usb kabel? juist om dit soort shit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 29 december 2002 @ 14:57:
[...]

ik denk dat je upload mislukt zal zijn, kheb zelf ook hapes met idd dat rondje maar ze doen het gewoon allemaal, nooit uitvallen ofzow(ja als ze leeg zijn :+)
Bij een aantal mensen hier doet die het gewoon op GP's. Dus ik denk dat het een kwestie is van past het net wel of net niet.
btw is het niet zo dat hij wanneer hij geconnect is stroom krijgt van je usb kabel? juist om dit soort shit te voorkomen?
Denk het niet. Want bij de firmware upgrade moet je checken of er je batterij niet te leeg is anders zal dat mislukken

Is er niet iemand die het ff uit wil proberen :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hmm dat klopt ja, naja weird
btw hoeveel mAh zijn jou hape's? en waar heb je die gehaald?
kheb nu 700mAh maar kwil toch liever meer hebben maar aan GP's begin ik niet als je dit topic leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Maar als je dat rondje eruit haalt bij die GP's dan doen ze het toch wel gewoon goed? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
En zo'n rondje eruit halen kan toch niet zo moeilijk zijn, ofwel? Heb zelf geen GP's bij de hand dus kan ook niet kijken hoe het nou precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

ehm, ff iets vragen, GP batterij en hapé batterij? Het klinkt mij niet echt bekend in de oren..
What is it?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Hape heb ik zelf ook nog nooit van gehoord, maar zal ook wel een merk zijn net als GP.

Voor meer info over de GP batterijen zie:
http://gpbatteries.com

en voor de oplaadbare waar hier over gesproken wordt:
http://www.gpbatteries.co...erychargers/batteries.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Awkwarding schreef op 29 december 2002 @ 16:38:
ehm, ff iets vragen, GP batterij en hapé batterij? Het klinkt mij niet echt bekend in de oren..
What is it?
GP is een bedrijf dat oplaadbare batterijen maakt: http://www.gppowerbank.nl Goed verkrijgbaar en veel gebruikt voor digitale camera's.
Hapé ken ik zelf niet, maar hun site is: http://www.hape.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 14:51:

Iemand die dit weet?
Nee ik denk niet dat het schade zal aanbrengen aan de speler, maar het lijkt me handiger als we eerst ff jouw 'batterijprobleem' gaan oplossen :) Die GP batterijen zijn er prima geschikt voor en het is ook wel zonde dat je nu nog andere batterijen erbij hebt moeten kopen.

Dat rondje verwijderen is helemaal niet zo moeilijk hoor, doe het als volgt:
- als je goed naar het rondje kijkt zie je dat er 4 kleine inkepingen inzitten.
- pak een puntig voorwerp, bv een speld, vorkje of klein schroevendraaiertje
- steek het door een inkeping en je wipt het rondje er zo uit!

Deze manier is ook een stuk veiliger dan jouw steekpogingen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

nog heel ff 1 vraagje over die GP batterijen, zijn die beter? En zo ja, wat is er beter aan, zijn het niet normale NiMH (die zogenaamd 1000 keer kunt herladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
GP batterijen zijn er in vele soorten, en dan vooral qua mAh gehalte, hoe meer mAh hoe langer je batts mee gaan, en die GP's zijn gewoon goede kwaliteit

ik wou ze zelf ook halen maar toch huiverig omtrend dat rondje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Ja dat rondje, wat bedoelen jullie daarmee dan?
Wat heb ik veel vragen over slechts een batterij :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
moet je ff wat terug lezen in dit topic, staat er wel ergens tussen.

ik zal ook wel ff kijken

kijk hier maar eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/609008/29

en vooral naar het plaatje van yoman, daarin is duidelijk te zien hoe het probleem is op te lossen

[ Voor 51% gewijzigd door kipfel op 29-12-2002 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf hapé batterijen..
niet echt een aanrader voor anderen, batterijen zijn veel sneller leeg dan ze eigenlijk zouden moeten zijn, maar ze zitten bij mij wel goed in mn spelertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Roy_ schreef op 29 December 2002 @ 19:23:
moet je ff wat terug lezen in dit topic, staat er wel ergens tussen.

ik zal ook wel ff kijken

kijk hier maar eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/609008/29

en vooral naar het plaatje van YoMaN, daarin is duidelijk te zien hoe het probleem is op te lossen
ff een directe link naar mijn post: http://gathering.tweakers...message/16143620#16143620 Voor iedereen die een ander aantal replies per pagina heeft (ik bijvoorbeeld).

Ik heb zelf op de HCC ook GP's gekocht. Die doen het alle 4 prima. Maar je kunt het probleem hebben dat ze geen goed contact maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 16:55:
[...]

Nee ik denk niet dat het schade zal aanbrengen aan de speler, maar het lijkt me handiger als we eerst ff jouw 'batterijprobleem' gaan oplossen :) Die GP batterijen zijn er prima geschikt voor en het is ook wel zonde dat je nu nog andere batterijen erbij hebt moeten kopen.

Dat rondje verwijderen is helemaal niet zo moeilijk hoor, doe het als volgt:
- als je goed naar het rondje kijkt zie je dat er 4 kleine inkepingen inzitten.
- pak een puntig voorwerp, bv een speld, vorkje of klein schroevendraaiertje
- steek het door een inkeping en je wipt het rondje er zo uit!

Deze manier is ook een stuk veiliger dan jouw steekpogingen 8)
Die vier inkepingen die zitten er bij mij niet. Het rondje is helemaal gesloten. Ik moet dus eerst ergens een gaatje voor houvast voor een speld ofzo maken. En als je één keer een steekvlam tot aan je neus hebt gehad dan ben je opeens een stuk voorzichtiger. (ja, ben een bange miep :D)

Daarom heb ik zoiets van 'zolang die maar niet uitvalt met op een cruciaal moment (zoals firmware upgrade) vind ik het wel best'
Maar is uploaden een cruciaal moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ik denk dat ik toch voor de GP's ga
iemand toevallig een idee waar ik ze in utrecht kan kopen? kzoek 1800mAh, lader maakt niet zo heel veel uit omdat ik ze enkel voor mn ifp gebruik en dus wel 20 uur kan wachten op 2 batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
daar hek niet eens aan gedacht om te kijken :X |:(

naja strax maar eens even langs gaan bij radio centrum, en dan ff door om wat lekkere broodjes kip te halen bij de locale surinamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat bij het uploaden, en dan uitval, dat gewoon die upload mislukt. Als ik jou was zou ik het gewoon uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam op een briljant idee :*) ;)
En heb iriver tech support gemaild met de vraag wat er zal gebeuren. Laat hen het maar uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
YoMaN schreef op 30 december 2002 @ 00:02:
[...]

ff een directe link naar mijn post: http://gathering.tweakers...message/16143620#16143620 Voor iedereen die een ander aantal replies per pagina heeft (ik bijvoorbeeld).

...
stom, stom, stom, stom 8)7 |:( helemaal niet aan gedacht dat er ook nog andere pagina instellingen konden zijn. |:(

[ Voor 14% gewijzigd door kipfel op 30-12-2002 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
nou kheb ook gp's gehaald, hij staat op te laaien, morgen post ik wel of ze meteen werken of niet en of mn mogelijk nodige "snij" actie gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Blijkbaar weet niemand dit :X

Zodra je baterij ook maar iets te leeg is, geeft de iRiver Manager een melding. Dus als je batterij te leeg is, kan je helemaal niet uploaden/downloaden/firmware upgraden. Je speler krijgt ook geen stroom van de USB, anders zou ie die melding ook niet geven :P Mocht het toch gebeuren dat ie uitvalt tijdens het uploaden/downloaden, zou je lijkt mij gewoon een deel van het bestand hebben (waar je waarschijnlijk niks mee kan doen, omdat ie niet volledig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:57

Aidix

Geluidspietlut

Nou wat dacht je van het volgende:

De update is encrypted en heeft een CRC check, en wordt pas geflasht als hij in zijn geheel binnen is gehaald.
Je dacht toch niet dat dat ding lukraak alles wat ie ontvangt in zijn flash gaat proppen, hopend op een goede afloop??

[ Voor 4% gewijzigd door Aidix op 30-12-2002 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slikt de iRiver iFP180T Nickel-Cadmium oplaadbare batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 23:38:
Slikt de iRiver iFP180T Nickel-Cadmium oplaadbare batterijen?
Ja. Zolang ze passen wat het klepje betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg een mailtje terug van iriver Korea, aan het Engels te zien ;) en de afzender

Dus voor iedereen die ik nieuwsgierig heb gemaakt dit is wat Eddie ervan zegt:
Dear Gemma,
Thank you for your email. You don't need to worry about it, it is very unlikely that this can damaged the player, however there is a possibility that this may damage the file inside the player, in this case, some of the file may not be deleted correctly, please kindly format the player using iRiver Manager in this case.

Please kindly notice that if the batteries does fully fit the player, please don't try to update the firmware using this battery! it can caused unexpected result, and may corrupt the boot segment in the player.

If you have further enquiries, please feel free to contact us again.

regards,
Eddie
Nu even een n00b vraagje.
Formatteren van de speler moet toch via 'file' -> 'format' of klikken op het icoontje van een flashkaartje tussen het bovenste en onderste veld in de iriver manager?
Gaat die dan formatteren en daarna is die leeg en kan je opnieuw gaan uploaden?

En hoe zit het met de directories 'voice' en 'tuner' zijn die dan ook weg?

Ja, ja weet het n00b alert, weet niet wat formatteren is :o

edit:

offtopic:

quote:
__________________________________________________________________________________________
bolleh schreef op 30 december 2002 @ 16:54:

nou kheb ook gp's gehaald, hij staat op te laaien, morgen post ik wel of ze meteen werken of niet en of mn mogelijk nodige "snij" actie gelukt is :)
__________________________________________________________________________________________
Doe je wel voorzichtig, niet met een mesje gaan snijden enzo (alleen domme mensen doen dan 8)7) want vuurwerk mag pas na 12 uur vanacht? :D ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 06:31:
Kreeg een mailtje terug van iriver Korea, aan het Engels te zien ;) en de afzender

Dus voor iedereen die ik nieuwsgierig heb gemaakt dit is wat Eddie ervan zegt:

[...]

Formatteren van de speler moet toch via 'file' -> 'format' of klikken op het icoontje van een flashkaartje tussen het bovenste en onderste veld in de iriver manager?

edit:
offtopic:

quote:
bolleh schreef op 30 december 2002 @ 16:54:

Doe je wel voorzichtig, niet met een mesje gaan snijden enzo (alleen domme mensen doen dan 8)7) want vuurwerk mag pas na 12 uur vanacht? :D ;)
kbaal wel, gister toen ik thuis was dat ding in het stopcontact gegooid maar vanochtend voor ik wegging was ie nog niet helemaal klaar(like 1-2 uurtjes te weinig) dus is wel klote, aan de andere kant kan ik vanavond op mn gemak prutsen ;)

weet iemand trouwens of de performance van tiesto vanavond op times square ergens hier in de ether wordt gestraald? kwil het wel luisteren/opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 31 December 2002 @ 08:49:
[...]

kbaal wel, gister toen ik thuis was dat ding in het stopcontact gegooid maar vanochtend voor ik wegging was ie nog niet helemaal klaar(like 1-2 uurtjes te weinig) dus is wel klote, aan de andere kant kan ik vanavond op mn gemak prutsen ;)

weet iemand trouwens of de performance van tiesto vanavond op times square ergens hier in de ether wordt gestraald? kwil het wel luisteren/opnemen
Je hebt GP's met oplader gekocht? Voor mij ben je gek :P Zo'n oplader kost 50 pleuro ofzo, daar kun je een hoop normale oplaadbare batt. voor kopen :)

Kijk als die speler nou 4 batt. zou gebruiken zou ik er over gaan denken om echt duurzame batt's te kopen maar dat ding loopt 1 op 20 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 512 mb versie kost in de USA $291 tov $215 voor de 256 mb versie. Met de hogere prijzen hier zal die in NL toch E375-E400 gaan kosten. Gelukkig ga ik binnenkort naar de USA ;)

MZZL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The Legend schreef op 31 December 2002 @ 10:38:
[...]

Je hebt GP's met oplader gekocht? Voor mij ben je gek :P Zo'n oplader kost 50 pleuro ofzo, daar kun je een hoop normale oplaadbare batt. voor kopen :)

Kijk als die speler nou 4 batt. zou gebruiken zou ik er over gaan denken om echt duurzame batt's te kopen maar dat ding loopt 1 op 20 :P
a) die 20 uursopgave zal wel voor 1800mAh batts zijn denk ik, aangezien je veel verschillende batterijen hebt ligt het er dus aan welke brandstof je erin gooit.
b) die hape oplader is een klote ding(geen druppellader, verder kun je nergens aan zien wanneer ie klaar is met opladen)
c) ik heb nog maar 3 van de 8 batts en je moet per 2 laden en das nogal onhandig als je nog maar 1 batt hebt en je moet ergens heen(dankjewel mijn broer om 5 batts kwijt te maken)
d) volgens mij zijn die batterijen ook niet meer zo goed, ze gaan volgens mij te snel leeg, op zoek naar anderen dus

oh en kheb gewoon een powerbank 2 voor 30 eypo gekocht, ik hoef geen supersnelle lader die het in 1 uur oplaadt, 2 batts opladen, 2 meenemen en tegen de tijd dat ze opgeladen zijn zijn die andere 2 nog niet eens leeg dus tjah, geen moeilijke keuze of wel soms?

ik ga eind maart naar chicago, toch maar ff kijken wat een 512mb dan kost, maar ehm die usa versies kun je toch niet de radio functie hier gebruiken?
of je moet in de usa aan een Chinese version komen toch?
naja dat zie ik dan wel weer, mischien is er wel iets heel anders ;)

[ Voor 11% gewijzigd door bolleh op 31-12-2002 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 10:57:
Die 512 mb versie kost in de USA $291 tov $215 voor de 256 mb versie. Met de hogere prijzen hier zal die in NL toch E375-E400 gaan kosten. Gelukkig ga ik binnenkort naar de USA ;)

MZZL
HEEJ! je brengt me op een idee, mijn oom woont in amerika, ff paketje laten opsturen en het scheelt me weer zo'n 70 euro (als ie aankomt... :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 10:57:
Die 512 mb versie kost in de USA $291 tov $215 voor de 256 mb versie. Met de hogere prijzen hier zal die in NL toch E375-E400 gaan kosten.
Hoe kom je aan die (onzin-)prijzen?

De 190T (256-MB versie) kost 199.99 euro in Amerika (bestbuy en iriveramerica). Van de 195T (512-MB versie) zijn nog geen prijzen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

T.T. schreef op 31 December 2002 @ 11:15:
[...]

Hoe kom je aan die (onzin-)prijzen?

De 190T (256-MB versie) kost 199.99 euro in Amerika (bestbuy en iriveramerica). Van de 195T (512-MB versie) zijn nog geen prijzen bekend.
damn, mijn humeur wordt steeds beter, nu nog hopen dat mijn pakje dalijk niet erges in taiwan aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

The Legend schreef op 31 december 2002 @ 10:38:
GP batterijen + lader kosten niet 50, maar 25 euro voor de GP Powerbank3. Gewone oplaadbare batterijen gaan veeeeeel minder lang mee, dus op den duur ben je gewoon goedkoper uit [edit: met GP-batterijen].

[ Voor 6% gewijzigd door T.T. op 31-12-2002 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Awkwarding schreef op 31 december 2002 @ 11:17:
damn, mijn humeur wordt steeds beter, nu nog hopen dat mijn pakje dalijk niet erges in taiwan aankomt...
Ik heb hem zelf ook in Amerika besteld. Omdat iriveramerica achter lag met het verzenden van mp3-spelers, hebben ze die van mij gratis verzonden met 2nd-day air-service (naar Wisconsin). In Wisconsin heeft een kennis hem uitgepakt en op de post gedaan naar mij, de verzendkosten daarvan waren bijna 10 dollar. Alles bij elkaar ben ik dus 199+ 10 = 209 dollar kwijt ipv de 299+10 =309 euro hier in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
T.T. schreef op 31 december 2002 @ 11:24:
[...]

Ik heb hem zelf ook in Amerika besteld. Omdat iriveramerica achter lag met het verzenden van mp3-spelers, hebben ze die van mij gratis verzonden met 2nd-day air-service (naar Wisconsin). In Wisconsin heeft een kennis hem uitgepakt en op de post gedaan naar mij, de verzendkosten daarvan waren bijna 10 dollar. Alles bij elkaar ben ik dus 199+ 10 = 209 dollar kwijt ipv de 299+10 =309 euro hier in Nederland :)
woei dan kan ik nog 10 euro besparen door em gewoon in mn handbagage te doen, das snel verdiend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.T. schreef op 31 December 2002 @ 11:21:
[...]

GP batterijen + lader kosten niet 50, maar 25 euro voor de GP Powerbank3. Gewone oplaadbare batterijen gaan veeeeeel minder lang mee, dus op den duur ben je gewoon goedkoper uit.
Moet je voor de gein eens uit gaan rekenen.
Ding loopt ten eerste niet echt 1 op 20 , maar zeker met normaal gebruik 1 op 15.
Laat je eens ong. 2 uur per dag luisteren. (vinnik nog vrij spaarzaam ;)) Dan doe je er een week mee.
Die 1800 gaan minstends zo lang mee dus rekenen we voor het gemak even ook als 1 week.
4 Duracell alkaline zijn €6,39 (kijkshop)
in 4 weken ben je €6,39 kwijt.
25/6.39=3.9
3.9x4=15,6 weken is ong. 4 maanden.
Daarna heb je gratis batterijen. Die nog gloednieuw zijn want ze hebben nu pas hun volle capaciteit bereikt. Je hebt nog 996x een cyclus om te laden.
Je bespaart als je op deze hand doorgaat €1591,11.

Wie verklaarde wie nu voor gek? ;)

[edit]
Lees nu dat The legend wel oplaadbare gebruikt dus ik verklaar hem niet voor gek meer :D

Maar het blijft een leuk sommetje :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt T.T. voor je onbegrensde vertrouwen in de medemens :?

De prijzen heb ik gevonden op www.mpwiz.com, daar kun je ifp-195tc (de 512 mb versie) al (vooruit-) bestellen (voor $291 dus).

Ik heb ook de ifp-190tc prijs van die site erbij vermeld als referentie, aangezien die $15 hoger is dan elders. Bij bestbuy.com kan de 512 mb versie dus best $275 ofzo gaan kosten (maar misschien is deze gedachtengang niet besteed aan sommige mensen :Z )

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 12:41:
[...]

Moet je voor de gein eens uit gaan rekenen.
Ding loopt ten eerste niet echt 1 op 20 , maar zeker met normaal gebruik 1 op 15.
Laat je eens ong. 2 uur per dag luisteren. (vinnik nog vrij spaarzaam ;)) Dan doe je er een week mee.
Die 1800 gaan minstends zo lang mee dus rekenen we voor het gemak even ook als 1 week.
4 Duracell alkaline zijn €6,39 (kijkshop)
in 4 weken ben je €6,39 kwijt.
25/6.39=3.9
3.9x4=15,6 weken is ong. 4 maanden.
Daarna heb je gratis batterijen. Die nog gloednieuw zijn want ze hebben nu pas hun volle capaciteit bereikt. Je hebt nog 996x een cyclus om te laden.
Je bespaart als je op deze hand doorgaat €1591,11.

Wie verklaarde wie nu voor gek? ;)

[edit]
Lees nu dat The legend wel oplaadbare gebruikt dus ik verklaar hem niet voor gek meer :D

Maar het blijft een leuk sommetje :)
Cool >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
btw houdt er rekening mee dat wanneer ik deze speler allang kwijt ben(mischien dus al over 3 maanden als ik naar de usa ben) ik die batterijen meeneem naar de volgende, en volgende en volgende etc etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 06:31:

:o Nog niemand die deze n00b-vraag heeft beantwoord :P
:o Hij weet niet eens wat formatteren is :P

Ok, formatteren is dus gewoon het totaal wissen van je schijf (of dat nou de schijf in je PC is, of de schijf in je MP3-speler, dat maakt niks uit :)). Ik heb zelf nog nooit geformatteert, dus ik weet niet of ie ook de "voice"-, "tuner"-map en het leuke "iRiver, catch the digital flow"-muziekje weggooit. Misschien kan ie die 2 mappen nog opnieuw aanmaken, maar dat muziekje zal je zeer waarschijnlijk kwijt zijn.

Volgens mij doen het menu en die knop hetzelfde, maar dat kan ik nu niet uittesten, omdat m'n MP3-speler hier niet ligt :)

edit:
ik heb het even getest, en het menu en de knop doen gewoon hetzelfde

[ Voor 8% gewijzigd door Tsunami op 31-12-2002 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

dj_tsunami schreef op 31 December 2002 @ 12:59:
[...]

:o Nog niemand die deze n00b-vraag heeft beantwoord :P
:o Hij weet niet eens wat formatteren is :P

Ok, formatteren is dus gewoon het totaal wissen van je schijf (of dat nou de schijf in je PC is, of de schijf in je MP3-speler, dat maakt niks uit :)). Ik heb zelf nog nooit geformatteert, dus ik weet niet of ie ook de "voice"-, "tuner"-map en het leuke "iRiver, catch the digital flow"-muziekje weggooit. Misschien kan ie die 2 mappen nog opnieuw aanmaken, maar dat muziekje zal je zeer waarschijnlijk kwijt zijn.

Volgens mij doen het menu en die knop hetzelfde, maar dat kan ik nu niet uittesten, omdat m'n MP3-speler hier niet ligt :)

edit:
ik heb het even getest, en het menu en de knop doen gewoon hetzelfde
Ben ik dan de enige die die knop al had gebruikt. Voor de volledigheid, je muziekje is kwijt :'( , maar de mappen komen wel weer terug (leeg natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 31 december 2002 @ 12:43:
De prijzen heb ik gevonden op www.mpwiz.com, daar kun je ifp-195tc (de 512 mb versie) al (vooruit-) bestellen (voor $291 dus).

Ik heb ook de ifp-190tc prijs van die site erbij vermeld als referentie, aangezien die $15 hoger is dan elders.
Dat zijn alleen geen prijzen in Amerika, mpwiz.com is een Koreaanse website?:
3F, Jungjeong B/D, 53-4, Wonhyoro 2-Ga, Yongsan-Gu, Seoul, 140-905 Korea
Iriver heeft ook nog niet officieel richtprijzen bekend gemaakt en zeker geen richtprijzen voor de Amerikaanse markt. In Amerika was de 190T bovendien iets later verkrijgbaar dan hier.

aangezien je schreef:
Die 512 mb versie kost in de USA 291 tov $215 voor de 256 mb versie... Gelukkig ga ik binnenkort naar de USA
Dus:
• nog geen prijzen bekend voor de 512MB versie in Amerika
• 256MB kost geen 215$ maar 199.99$ in Amerika

vandaar dat ik weinig vertrouwen in je prijzen heb/had :) Maar je hebt gelijk, het is wel een goede indicatie :)

[ Voor 3% gewijzigd door T.T. op 31-12-2002 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Je vergeet nog dat je de batterijen niet 1000x volledig kan gebruiken :)

Ja, dat zeg ik dus: GP oplaadbare batterijen zijn sowieso goedkoper dan niet-oplaadbare batterijen, maar ik denk dat die GP (of andere NiHM) batterijen ook langer meegaan dan goedkope NiCd batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Woei, ik heb mijn amerikaanse versie binnen :)
Een paar foto's (lange belichting, dus misschien niet helemaal optimaal daardoor):

*klik voor 1024*768 (niet zo lelijk gescaled)*

het menu licht op wanneer je een mp3tje selecteert:
Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/iriver/iriver_liggend.jpg

switchen tussen mp3, fm en opname:
Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/iriver/iriver_fm.jpg

de grootte:
Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/iriver/iriver_size.jpg

en tenslotte een foto van het beestje op zn achterpootjes :)
Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/iriver/iriver_staand.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door T.T. op 31-12-2002 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kben blij :)
alle 4 de batterijen doen het perfect met mn iriver zonder mod actie :)
weer wat geld goed besteed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
T.T. schreef op 31 December 2002 @ 15:47:
Woei, ik heb mijn amerikaanse versie binnen :)
Een paar foto's (lange belichting, dus misschien niet helemaal optimaal daardoor):

*klik voor 1024*768 (niet zo lelijk gescaled)*

het menu licht op wanneer je een mp3tje selecteert:
[afbeelding]

switchen tussen mp3, fm en opname:
[afbeelding]

de grootte:
[afbeelding]

en tenslotte een foto van het beestje op zn achterpootjes :)
[afbeelding]
Dat commentaar had niet gehoeven hoor, we weten ook wel dat ie backlight heeft en hoe groot ie is :P

P.S. welke kleur is dit nou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
wit denk ik?

btw ik heb maar 125.94mb vrij na een format? ik heb toen die ene keer de firmware geupgrade, maar die firmware kost toch geen 2mb aan ruimte of wel soms?

[ Voor 87% gewijzigd door bolleh op 31-12-2002 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

dj_tsunami schreef op 31 december 2002 @ 16:16:
Dat commentaar had niet gehoeven hoor, we weten ook wel dat ie backlight heeft en hoe groot ie is :P
Ach, altijd leuk om te zien voor de mensen die nieuw zijn in dit topic :)
P.S. welke kleur is dit nou :?
"Gold" volgens iriveramerica.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

bolleh schreef op 31 December 2002 @ 16:32:
wit denk ik?

btw ik heb maar 125.94mb vrij na een format? ik heb toen die ene keer de firmware geupgrade, maar die firmware kost toch geen 2mb aan ruimte of wel soms?
Dan heb je nog meer vrij dan ik. Ik weet niet hoe het komt, maar je hebt iig nooit 128 mb vrij gehad. Ik denk dat de fabrieksinstellingen en jouw instellingen ook op het kaartje staan. Presets van de radio, etc.

tis misschien toch wat veel verloren ruimte, 1 liedje, maar ik kan er mee leven. Ik heb trouwens ongeveer 124 mb over. Zet hem een op fabrieksinstellingen en kijk of je dan meer ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

wanneer zal www.bestbuy.com de prijs geven van de 195 denken jullie, want dat wil ik eik wel snel weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
T.T. schreef op 31 december 2002 @ 17:04:
[...]

"Gold" volgens iriveramerica.com
en volgens jou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

hehehe, hmm... tsja, er zit wel iets goudkleurigs in. Ik zou het lichtbruin noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ik ga mijn iriver (zeer waarschijnlijk) kopen via mijn oom in amerika, alleen ik heb dan geen nederlandse handleiding, opzich geen probleem, maar waarschijnlijk ga ik er ook een voor mijn zus kopen en ik heb geen zin om der alles uit te leggen. Kun je erges een NL versie downloaden, een pdf-je ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
je mag de mijne kopieren :+

ik ga waarschijnlijk voor de 195TC rond eind maart/begin april want dan ben ik 1-3 weekjes in amerika, kan ik ff op mn gemakt bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

lol

[ Voor 4% gewijzigd door Awkwarding op 31-12-2002 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

tis een apparaat met 4/5 knoppen en een joystick, hoeveel valt er uit te leggen. Ik vind dat het wel voor zich spreekt. Hoe oud is die zus van jou, een beetje engels kan ze toch wel?

en de handleiding is een soort van stripboek. Ik denk dat als ze een beetje engels kan, ze het wel begrijpt.

[ Voor 24% gewijzigd door Teun op 31-12-2002 20:07 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.