[MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [iFP-180T]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 1.440 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:29
Iedereen heeft het hier over bestellen in de VS, maar het dan niet zo dat de radio het dan niet deed, meen er wat over te hebben gelezen, maar ik kan ook fout zitten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Roy_ schreef op 31 december 2002 @ 20:51:
Iedereen heeft het hier over bestellen in de VS, maar het dan niet zo dat de radio het dan niet deed, meen er wat over te hebben gelezen, maar ik kan ook fout zitten hoor.
shit, daar kun je weleens zwaar gelijk in hebben, kan iemand dit ff opzoeken, dan zal ikhet ook proberen op te zoeken

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet vet vet
maar heb net een ipod in m'n handjes gehad... die nieuwe reeks is ook heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Moet je aan T.T. vragen, die heeft er nu 1 uit Amerika :) Als die radio het niet doet, zou ik hem echt niet kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:30
Weet niet of dit al in deze topic staat (geen zin om te doorspitten) maar als je toch een pendrive en mp3 speler in 1 wilt koop dan de Duex XP mp 302!

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/289_2.jpg

Das pas een geil dingetje met 9cm lengte maar dat boeit mij niet zo veel, en voor 128 is de prijs van €145 echt te lekker!!! Kun je ook op www.mp3cdspeler.nl bestellen.

[ Voor 1% gewijzigd door Saeverix op 31-12-2002 23:00 . Reden: Gwoon ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

daar is al een topic over, deze
maar wer komt volgens mij ook een 256 MB versie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Roy_ schreef op 31 december 2002 @ 20:51:
Radio werkt prima hoor, zit ook gewoon FM-radio op :)

[ Voor 24% gewijzigd door T.T. op 01-01-2003 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die radio.
Wat ik erover las is dat in amerika alleen even getallen (of oneven, weet niet meer welke, maar iig 1 van de 2) die achter de punt staan ontvangen kunnen worden.
vb. de frequentie 96.8 kun je wel ontvangen , maar 100.1 weer niet. (of net andersom dus)

Zoiets was het. Weet niet meer helemaal zeker hoe het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 05:34:
Over die radio.
Wat ik erover las is dat in amerika alleen even getallen (of oneven, weet niet meer welke, maar iig 1 van de 2) die achter de punt staan ontvangen kunnen worden.
vb. de frequentie 96.8 kun je wel ontvangen , maar 100.1 weer niet. (of net andersom dus)

* T.T. zal er even een paar uitproberen :)

105.4 = perfecte ontvangst
102.7 idem
98.9 idem
92.6 idem
90.2 idem

volgens mij werkt alles. Mijn versie identificeert zich als IFP-190TC/US ver 1.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 05:34:
Over die radio.

ik denk dat het zo zit:
bij de europese versie kun je bijv 101.20 101.25 101.30 101.35 luisteren, ik dacht dat die USA versie dan alleen 101.20 101.30 101.40 etc kon hebben, nu maakt dat opzicht niet zo gek veel uit als dat zo is omdat de meesten op een rond tiental zitten en 0.05 ernaast heb je vaak nog bijna even goede kwaliteit radio(ligt er wel aan welke kant je opgaat)

daarom wil ik als ik er een in de usa haal eerst kijken of ik een TC kan bemachtigen voor een usa prijs, dus de chinese versie

<edit>
mijn vermoeden klopt dus, zie T.T hierboven ;)

T.T kun je kijken of je die "halve" frequenties ook kunt pakken?

[ Voor 8% gewijzigd door bolleh op 01-01-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

bolleh schreef op 01 January 2003 @ 13:45:
mijn vermoeden klopt dus, zie T.T hierboven ;)
T.T kun je kijken of je die "halve" frequenties ook kunt pakken?
Klopt wat je zegt, ik kan alleen 1/10 selecteren dus .1 .2 .3 en niet .15 en .25 maar ik geloof dat ik dat niet zo erg vind voor het prijsverschil :)
Ik wist niet dat je op de europese versie wel .15 en .25 kon selecteren trouwens.
Ik denk dat die .15 en .25 firmware opties zijn en dat de Europese & Amerikaanse versie qua hardware identiek zijn. Wanneer je dus een Europese firmware erover zou kunnen flashen, dan zou je denk ik wel .15 kunnen selecteren.

[ Voor 25% gewijzigd door T.T. op 01-01-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kweenie precies wat het was, maar idd maakt het niet zoveel uit als je alleen 1/10 kun selecteren.
waarschijnlijk ga ik in maart dan voor de 512mb versie(als die een beetje schappelijke prijs heeft in de usa, rond de 300-325 euro that is). kheb ook nog gekeken voor een ipod tijdje geleden maar die vond ik toch nog te groot, en geen fm tunerk, tjah lekker klote ;)
mp3 spelers met hdd hoef ik pas als ze kleiner worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hmm weet iemand of het mogelijk is om een digitaal klokje op je scherm te krijgen? dat lijkt me wel handig, nu zie ik alleen hoe lang mn mp3 bezig is en moet ik ff denken hoelaat ik uit huis weg ging of veel moeite doen om mn telefoon te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

bolleh schreef op 02 januari 2003 @ 16:49:
hmm weet iemand of het mogelijk is om een digitaal klokje op je scherm te krijgen?
Hmm, zat er ook al aan te denken maar ik heb niet verder gezocht; de oplossing:
horloge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
bolleh schreef op 02 januari 2003 @ 16:49:
hmm weet iemand of het mogelijk is om een digitaal klokje op je scherm te krijgen?
moet je de speler dan niet continu aanlaten staan, om hem op tijd te laten lopen, want hoe wil je de klok laten doorlopen als de speler uitstaat. En als dat mogelijk zou zijn, zou het dan niet zo zijn dat ie aardig wat stroom vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

The Legend

*Plop*

Roy_ schreef op 02 januari 2003 @ 17:23:
[...]

moet je de speler dan niet continu aanlaten staan, om hem op tijd te laten lopen, want hoe wil je de klok laten doorlopen als de speler uitstaat. En als dat mogelijk zou zijn, zou het dan niet zo zijn dat ie aardig wat stroom vreet.
Het is wel mogelijk, bij mijn kinetic horloge staan de wijzers na een dag zonder gedetecteerde beweging stil, zodra je hem dan weer gebruikt lopen de wijzers automatisch naar de goede tijd die 'ie wel heeft "onthouden". Dat moet toch kunnen in het geheugen? Beetje hetzelfde als de resume functie, weer verder lopen midden in een liedje nadat je hem aan en uit hebt gezet :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
maar dan zal die ook moeten kunnen onthouden, hoelang hij uit heeft gestaan. hoe wil je dat voor elkaar krijgen.
Hoe werkt dat dan met die horloges??

en tijd onthouden is iets anders, dan onthouden waar in een liedje hij moet beginnen.

[ Voor 23% gewijzigd door kipfel op 02-01-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ja idd tis wel een moeilijk op te lossen iets maar twas gewoon iets dat me nogal handig leek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

denk niet dat het erop zal zitten, kost meer stroom en niemand gaat er toch dood aan als het er niet op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe zit dat dan met mobiele telefoons? IK heb de mijne 's nachts altijd uitstaan.
En daarbij, als mijn telefoon uitstaat kan wel de wekker afgaan.

[edit]
Even over die handleiding. Die is er helemaal niet in het Nederlands. Of ben ik de enige die een Engelse handleiding erbij heeft gekregen, lijkt me sterk.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
is idd engels :o
maarja kheb er dan ook maar 1 minuutje in gekeken en de rest heb ik zelf uitgevonden, vink veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 20:29:
Maar hoe zit dat dan met mobiele telefoons? IK heb de mijne 's nachts altijd uitstaan.
En daarbij, als mijn telefoon uitstaat kan wel de wekker afgaan.
Die staat dus ook nooit "helemaal" uit.
Trek de batterij er 1 minuut uit, dan is ie echt helemaal uitgeweest = opnieuw instellen van de tijd prolly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

weet er ondertussen al iemand hoe duur de 512MB versie in de VS ong. gaat kosten.

Maar nog iets, als je hem in de VS koopt, dan heb je eik nix meer aan je garantie of je moet hem weer helemaal trug versturen. Want ik had bij mp3cdspelr.nl 2 of 3 jaar geleden een lenoxx mp3cdspeler gekocht (de batterijvreter ja) en die heeft eik nognooit goed gewerkt, en heb nu dus veel geld (2x, ook voor zus) uitgegeven voor nix.. Zelfs na een paar reparaties flut, daarom wil ik eik wel goeie garantie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kheb die 180t nu al een tijdje en nog geen 1 probleem mee gehad, ook nog niet 1x over een probleem gehoord, hier op got niet en op internet niet, ja dat incident met GP batts maar das niet met allemaal en het is met die simpele ingreep te verhelpen. dat noem ik geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
The Legend schreef op 02 januari 2003 @ 17:32:
[...]

Het is wel mogelijk, bij mijn kinetic horloge staan de wijzers na een dag zonder gedetecteerde beweging stil, zodra je hem dan weer gebruikt lopen de wijzers automatisch naar de goede tijd die 'ie wel heeft "onthouden". Dat moet toch kunnen in het geheugen? Beetje hetzelfde als de resume functie, weer verder lopen midden in een liedje nadat je hem aan en uit hebt gezet :)
Das lijkt mij een horloge die op de atoomklok loopt 8)7 normale horloges doen dat echt niet hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tsunami op 03-01-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10
IK had niet de 256 MB mee genomen uit Seoul korea. Heb liever de 512MB
Mijn vader gaat zondag weer naar Seoul voor 3 maanden dan zal hij wel de 512 MB voor mij meenemen
Hij besteld hem dan via: http://www.mpwiz.com of op de electronica markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

dj_tsunami schreef op 03 January 2003 @ 11:43:
[...]

Das lijkt mij een horloge die op de atoomklok loopt 8)7 normale horloges doen dat echt niet hoor :)
Volgens mij niet hoor :P Staat teminste nix over in het boekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
stunter schreef op 03 januari 2003 @ 11:54:
IK had niet de 256 MB mee genomen uit Seoul korea. Heb liever de 512MB
Mijn vader gaat zondag weer naar Seoul voor 3 maanden dan zal hij wel de 512 MB voor mij meenemen
Hij besteld hem dan via: http://www.mpwiz.com of op de electronica markt.
prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Laatst online: 18-09-2024
Bij http://www.mpwiz.com :US$291.00 8)7
Hij is vanaf 20 januari leverbaar

Toch vreemd dat grote prijsverschil met Nederland! Hebben ze bij MP3cdspeler soms meer geld nodig?? |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Chris10 op 03-01-2003 14:41 ]

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
je bedoeld de EU, die chargen gigantisch veel invooerrechten op non-eu berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:14
MPman F70
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=1799
http://www.mp3man.nl/product/1869

Ook een zeer leuk dingetje.

belangrijkste specs:

256mb geheugen(intern) :)
geheugen uitbreiding mogelijk bv 512mb SD :*)
Maximaal 50 uur op 1 batterij :*)

prijs: € 309

iemand misschien iets gelezen over de kwaliteit van MPman mp3-spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris10 schreef op 03 januari 2003 @ 14:39:
Bij http://www.mpwiz.com :US$291.00 8)7
Hij is vanaf 20 januari leverbaar

Toch vreemd dat grote prijsverschil met Nederland! Hebben ze bij MP3cdspeler soms meer geld nodig?? |:(
Ze zijn niet zo duur hoor . Je moet niet vergeten dat er 12% invoerrechten op zo'n speler zit EN bij mpwiz betaal je geen 19% BTW, die BTW betaal je pas in nederland (over de speler,verzendkosten en invoerrechten).Alleen als je toch in Seoul bent (ik kom er nooit) kun je hem inderdaad goedkoop meenemen en illegaal invoeren (niets aan te geven , NEE HOOR meneer de Douane op schiphol) maar anders bestel hem maar in nederland (ik heb ooit een mp3 speler daar gekocht en toen hij aankwam was de speler 50,- Euro duurder dan hier en dan heb ik het nog niet eens over garanties (het zijn toch producten van bijna 700,- GULDEN in het geval van de iFP 190TC).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Semetrix schreef op 04 January 2003 @ 19:23:
MPman F70
[afbeelding]
http://www.mp3man.nl/product/1869

Ook een zeer leuk dingetje.

belangrijkste specs:

256mb geheugen(intern) :)
geheugen uitbreiding mogelijk bv 512mb SD :*)
Maximaal 50 uur op 1 batterij :*)

prijs: € 309

iemand misschien iets gelezen over de kwaliteit van MPman mp3-spelers?
Nadelen:

Overdracht van mp3 spelers gaat niet zo vlug (ongeveer 200 kbps), dus het duurt toch wel een tijdje voordat het geheugen gevult is. Wat ook minder is, is dat je de liedjes niet in mappen kunt indelen, hij speelt ze in de volgorde zoals jij ze erop gezet hebt (er zijn ook geen search mogelijkheden, enkel een normal en random play).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat de goedkoopste MP3 player is welke verkocht wordt met Compact Flash? Ik was al op zoek naar een Compact Flash Card reader, ik gebruik een digitale camera .. als ik dan ook nog eens een goedkope mp3 player MET flash card koop sla ik euhw

1 > flash card read0r
2 > extra compact flash card
3 > mp3 play0r

3 vliegen in 1 klap ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 19:32:
[...]

Ze zijn niet zo duur hoor . Je moet niet vergeten dat er 12% invoerrechten op zo'n speler zit EN bij mpwiz betaal je geen 19% BTW, die BTW betaal je pas in nederland (over de speler,verzendkosten en invoerrechten).Alleen als je toch in Seoul bent (ik kom er nooit) kun je hem inderdaad goedkoop meenemen en illegaal invoeren (niets aan te geven , NEE HOOR meneer de Douane op schiphol) maar anders bestel hem maar in nederland (ik heb ooit een mp3 speler daar gekocht en toen hij aankwam was de speler 50,- Euro duurder dan hier en dan heb ik het nog niet eens over garanties (het zijn toch producten van bijna 700,- GULDEN in het geval van de iFP 190TC).
Wordt de btw voor of na de invoerrechten geheven ? en wordt eerst naar euro's omgezet en dan de belasting, of andersom ?? ( :X nauwelijks nog economie gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 22:06:
Iemand enig idee wat de goedkoopste MP3 player is welke verkocht wordt met Compact Flash? Ik was al op zoek naar een Compact Flash Card reader, ik gebruik een digitale camera .. als ik dan ook nog eens een goedkope mp3 player MET flash card koop sla ik euhw

1 > flash card read0r
2 > extra compact flash card
3 > mp3 play0r

3 vliegen in 1 klap ..
Google B) (check eerste link, het staat zelfs op Tweakers :D)

Als je te lui bent om te klikken, hier een paar specs:

Prijs: € 89,- (dit is de huidige prijs op MP3CDspeler.nl)
Geheugen: 32MB (uitbreidbaar tot 544MB)
Speelduur: 10 uur @ 1 AA-batterij

ok, hier zit al geheugen in, hij is uitbreidbaar met Compact Flash.
Meer kon ik niet vinden (in de 3 minuten dat ik heb gezocht :P)

[ Voor 11% gewijzigd door Tsunami op 05-01-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 05 januari 2003 @ 23:03:
[...]

Google B) (check eerste link, het staat zelfs op Tweakers :D)

Als je te lui bent om te klikken, hier een paar specs:

Prijs: € 89,- (dit is de huidige prijs op MP3CDspeler.nl)
Geheugen: 32MB (uitbreidbaar tot 544MB)
Speelduur: 10 uur @ 1 AA-batterij

ok, hier zit al geheugen in, hij is uitbreidbaar met Compact Flash.
Meer kon ik niet vinden (in de 3 minuten dat ik heb gezocht :P)
ta maar deze had ik al gezien :) .. ik had al op de pricewatch gekeken en deze dus ook gezien .. Maar dat is zo'n chaos die lijst .. Het gaat mij eigenlijk juist om die Flash Card .. dat ik zegmaar 128MB CF koop en dan voor weinig geld een reader/Mp3 speler er bij .. soort van pakket/kwantum/whatever korting ;)

edit:
.v.

Nevermind .. Ik dacht leuk iets te kunnen kopen .. meest goedkope oplossing is de DiVa32MB met 128 MB .. dan kom je zo bij de 155 pleuro uit ..
Iets beter is dat NEXIIc ofzo geval .. daar neem je dan een 128 CF bij en zit je op 170pleuro ofzo ..

*omrekenmode*
155*2,20371= :r veel te veel geld voor een student ..
..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff-ies een n00b vraag maar ik vroeg me af of op een mp3-spelertje ook andere bestanden zoals Word bestandjes en foto's kunnen dan alleen maar mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op 06 januari 2003 @ 16:33:
ff-ies een n00b vraag maar ik vroeg me af of op een mp3-spelertje ook andere bestanden zoals Word bestandjes en foto's kunnen dan alleen maar mp3
Zo'n n00b vraag kunje dan toch zelf ook ff opzoeken? Je snapt zelf al dat dit een zeer simpele vraag is maar je bent te laks (om niet te zeggen lui) om zelf te zoeken.

Het antwoord is Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
The Legend schreef op 06 January 2003 @ 16:43:
[...]

Zo'n n00b vraag kunje dan toch zelf ook ff opzoeken? Je snapt zelf al dat dit een zeer simpele vraag is maar je bent te laks (om niet te zeggen lui) om zelf te zoeken.

Het antwoord is Ja, dat kan.
je hebt helemaal gelijk,

Maaaaaaaaaarrrrrr cheer up! Een beetje vriendelijker he! ;)
Het is maandag! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

wanneer worden de prijzen van de 195 bekend in amerika??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien komt de 195 binnenkort (25-1-2002) in Ned.: :)
Zie hoofdpagina http://www.mp3cdspeler.nl/
Zal wel schrikbarend duur zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Saus schreef op 06 January 2003 @ 18:37:
[...]

je hebt helemaal gelijk,

Maaaaaaaaaarrrrrr cheer up! Een beetje vriendelijker he! ;)
Het is maandag! 8)7
Hmmkey, sorry :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik blijf de IPOD de mooiste vinden.. hoe dan ook.. of weet iemand er een nog mooiere??
btw. .had die ipod nou backlite?? :{

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Mja die ipod is te lomp voor mij, bewegende onderdelen trekt me persoonlijk ook niet zo.

Een vriend van me heeft hem, maar persoonlijk ben ik blijer met mijn iriver. Een draaischijf heb je uiteindelijk de display voor nodig. en die zie ik nooit.

Ik denk dat ik ga vragen of er in de volgende update ook gemaakt kan worden dat na 2 secs je display helemaal uitgaat. Ik heb nu contrast op 0 dus veel stroom zal het wel niet meer trekken (denk ik :?) maar ik zie het nooit dus hoeft er ook geen stroom naar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Saus schreef op 07 januari 2003 @ 18:48:
Mja die ipod is te lomp voor mij, bewegende onderdelen trekt me persoonlijk ook niet zo.

Een vriend van me heeft hem, maar persoonlijk ben ik blijer met mijn iriver. Een draaischijf heb je uiteindelijk de display voor nodig. en die zie ik nooit.

Ik denk dat ik ga vragen of er in de volgende update ook gemaakt kan worden dat na 2 secs je display helemaal uitgaat. Ik heb nu contrast op 0 dus veel stroom zal het wel niet meer trekken (denk ik :?) maar ik zie het nooit dus hoeft er ook geen stroom naar toe
LOL ?? Je diplay helemaal uit?? Dat doen ze toch nooit, zonder blacklight trekt dat ding ook weinig stroom hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
mja maar waarom zou ie uberhaupt aanstaan als ik hem 99% van de tijd niet zie.
Ik weet niet hoeveel het zou schelen, maar als het 15 minuten zou schelen op de 10 uur dat het niet aanstaat vind ik het een mooie winst.

Maargoed, je kon ergens suggesties droppen ofzo, kijken hoe ze reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

iRiver iFP-195TC 512 MB € 499.00
bij www.mp3shopper.nl/

Net zo duur als een Ipod 10 Gig -_-

heb ik niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik gok er toch op dat de prijs in Amerika niet hoger dan 300 zal worden:
iFP-190T - 256MB = 200
iFP-180T - 128MB = 140
iFP-140 - 64MB = 100
iFP-120 - 32MB = 80

Dus +20 +40 +60 (+80?)
Kom je dus op een prijs van rond de 300$ max. Dan wordt het nog voordeliger om bij www.iriveramerica.com of www.bestbuy.com te bestellen :)

reken er maar gerust op dat mp3shopper grof geld aan die dingen verdient :/

[ Voor 11% gewijzigd door T.T. op 09-01-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De armband en het hoesje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/info/img/20030108/armband01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/info/img/20030108/armband02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/info/img/20030108/ccase01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/info/img/20030108/ccase02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

Reinier

\o/

Cool ook, die gephotoshopte tattoo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Reinier schreef op 10 januari 2003 @ 10:12:
Cool ook, die gephotoshopte tattoo :)
Nee joh, dat is Gemma's echte tattoo :o
Ik denk dat ik zelf wel zo'n hoesje kan maken van een lapje stof. Naaien kan niet zo moeilijk zijn, anders vraag ik het mn ma of nichtjes wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.T. schreef op 10 januari 2003 @ 10:50:
[...]

Nee joh, dat is Gemma's echte tattoo :o
8)
Ik denk dat ik zelf wel zo'n hoesje kan maken van een lapje stof. Naaien kan niet zo moeilijk zijn, anders vraag ik het mn ma of nichtjes wel ;)
Hoe kleiner hoe rottiger het te maken is. Heb het dan wel voor elkaar gekregen om mijn moeder een opberghoesje (waar die dus wat lossig inzit) te laten maken ,maar dit hoef ik niet eens te vragen. Als je maar een millimeter ernaast zit past het al niet meer. Om nog maar te zwijgen van dat plastic.

Als het om naaien gaat geldt nog altijd: size does matter! ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 13:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
:9~ is die armband/hoes ook nog los te kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
*kick*

Ik zie net op deze site dat er een stuurprogramma gaat komen zodat je je iFP-180T met Windows Media Player 9 kan gebruiken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tsunami op 12-01-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
dj_tsunami schreef op 12 January 2003 @ 13:41:
*kick*

Ik zie net op deze site dat er een stuurprogramma gaat komen zodat je je iFP-180T met Windows Media Player 9 kan gebruiken :)
De vraag blijft dan: wil ik dat?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zie je dat dan?
Het enige wat ik zie is dat het er niet is. Betekent het als je speler ertussen zit, dat het eraan zit te komen? Of gewoon dat microsoft op de hoogte is van het bestaan van de speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 14:06:
Waar zie je dat dan?
Het enige wat ik zie is dat het er niet is. Betekent het als je speler ertussen zit, dat het eraan zit te komen? Of gewoon dat microsoft op de hoogte is van het bestaan van de speler?
Lijkt mij dat als de speler ertussen staat, dat er dan een stuurprogramma voor gaat komen. Denk niet dat ze alle MP3-spelers daar gaan neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik was een van de stoffen oordopjes die over de Sennheiser heengaan kwijtgeraakt en daardoor bleef het dopje niet meer in mijn oor hangen.
Gisteren mailde ik daarom even www.sennheiser.nl met de vraag of ik die kon nabestellen (gelijk mn adres erbij, je weet maar nooit ;)). Vanochtend vond ik twee nieuwe dopjes en als extra zelfs een plastic beschermdoosje voor de Sennheiser MX300. Helemaal gratis en binnen 24 uur!

Kortom * T.T. is erg tevreden over Sennheiser :)

[ Voor 8% gewijzigd door T.T. op 14-01-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.T. schreef op 14 January 2003 @ 12:21:
Ik was een van de stoffen oordopjes die over de Sennheiser heengaan kwijtgeraakt en daardoor bleef het dopje niet meer in mijn oor hangen.
Gisteren mailde ik daarom even www.sennheiser.nl met de vraag of ik die kon nabestellen (gelijk mn adres erbij, je weet maar nooit ;)). Vanochtend vond ik twee nieuwe dopjes en als extra zelfs een plastic beschermdoosje voor de Sennheiser MX300. Helemaal gratis en binnen 24 uur!

Kortom * T.T. is erg tevreden over Sennheiser :)
wat een service..

ik heb 2 kapotte senheiser headphones, ze zijn allebei bij sennheiser zelf geweest ter reparatie..

en nog steeds hetzelfde, ze hebben er niet meer aan gedaan dan overal oranje stikkertjes erop te plakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 16:11
Rechtstreeks bij I-river kopen is idd een stukje goedkoper. Als er genoeg animo is zouden we een inkoopactie kunnen proberen. Heb ze iig ff gemeeld om te vragen of ze korting geven bij grotere afname. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maandag de Iriver iFP-190 besteld, maar omdat de zending uit Korea pas gister vertrok kan mijn speler pas maandag/dinsdag geleverd worden. Maar ik heb wel als voordeel dat ik meteen dee accessoire set (post van Gemma) erbij kan bestellen voor maar 10 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik ruik een inkoopactie voor die beschermhoesjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 09:01:
Ik heb maandag de Iriver iFP-190 besteld, maar omdat de zending uit Korea pas gister vertrok kan mijn speler pas maandag/dinsdag geleverd worden. Maar ik heb wel als voordeel dat ik meteen dee accessoire set (post van Gemma) erbij kan bestellen voor maar 10 euro :)
Ha, zelfde verhaal bij mij! :)
De adviesprijs van het accessoire setje is 20 euro
Ik doe em erbij (voor 10 euro)! Meteen goede bescherming voor de speler.
Ik zal ze nog even vragen in welke kleur de 190 geleverd zal worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je die hoesjes dan los bestellen?
bij mp3cdspeler, mp3man en mp3shopper kan ik ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan je het hoesje niet los bestellen, alleen het complete setje
mp3cdspeler krijgt ze eind deze week binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 12:28:
volgens mij kan je het hoesje niet los bestellen, alleen het complete setje
mp3cdspeler krijgt ze eind deze week binnen :)
complete setje = hoesje en armband?
Hoe weet je eigenlijk dat Mp3cdspeler ze krijgt. Ik zie er niets van op de site staan.

edit:
gevonden. nog wat pics van de set die ze in korea verkopen.

iFP accessory Set

Sale price: 5,000 = 4,05 EURO
Product composition
Arm Band, khay ring case and new style necklace

Product feature
-. ARM BAND: It will attach in eight and it will be able to exercise.
-. khay Ring case: There is a possibility of kicking in the waist, it will be able to attach in the cancer band
-. New style necklace: High class to be it will become design, it will be able to control the string.

Afbeeldingslocatie: http://www.buyiriver.co.kr/image/co_img/neck05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.buyiriver.co.kr/image/co_img/neck06_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.buyiriver.co.kr/image/co_img/carrying02.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Teun op 16-01-2003 18:44 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoMaN schreef op 16 januari 2003 @ 16:02:
[...]

complete setje = hoesje en armband?
Hoe weet je eigenlijk dat Mp3cdspeler ze krijgt. Ik zie er niets van op de site staan.

edit:

gevonden. nog wat pics van de set die ze in korea verkopen.

iFP accessory Set

Sale price: 5,000
Product composition
Arm Band, khay ring case and new style necklace

Product feature
-. ARM BAND: It will attach in eight and it will be able to exercise.
-. khay Ring case: There is a possibility of kicking in the waist, it will be able to attach in the cancer band
-. New style necklace: High class to be it will become design, it will be able to control the string.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Omdat ik een mailtje van mp3cdspeler.nl gekregen heb:
Beste ,

Bedankt voor de bestelling voor de iRiver iFP.

Zoals u al weet kunnen wij de spelers pas maandag / dinsdag verzenden omdat de
fabrikant in Korea de zending vandaag pas heeft verzonden (woensdag 15 januari)

Toch heeft dit nu ook een voordeel omdat bij deze zending ook de nieuwe iFP
accessoire set wordt meegeleverd (zie foto's bijlage).De advies prijs is 20,- euro
voor deze set , wij leveren deze nu eenmalig voor 10,- euro extra.

Indien u deze erbij wil bestellen is een e-mail naar ons voldoende om deze bij de
bestelling toe te voegen.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 21:10
Gaaf op http://www.buyiriver.co.kr/ kan je ze nu ook bestellen van metaal.
Nu ff op zoeken naar de 512MB metaal uitvoering en bestellen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Ik zie op mp3cdspeler.nl die accessory kit toch nergens staan hoor ?

Heb net het hele topic ff doorgelezen en ik wil 'm ook wel :)
De 256-versie.... Wordt nog ff sparen :(

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

dodge_911 schreef op 16 January 2003 @ 18:47:
Ik zie op mp3cdspeler.nl die accessory kit toch nergens staan hoor ?

Heb net het hele topic ff doorgelezen en ik wil 'm ook wel :)
De 256-versie.... Wordt nog ff sparen :(
Staat er ook (nog) niet

in korea.
FP accessory Set
Sale price: 5,000 = 4,05 EURO

Ik heb MP3cdspeler.nl gemaild over de setjes. Als dat niks word is het misschien toch leuk om een inkoopactie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze de setjes ook wel los gaan verkopen als de nieuwe zending binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
ja dat lijkt mij ook, maar ze kunnen het natuurlijk ook alleen als extra optie doen voor wanneer je een nieuwe iriver iFP koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Hallo Teun,

Dat klopt we krijgen deze vanavond of maandagmorgen binnen (zijn al in nederland aangekomen) ik hoop dat ze er minimaal 100 hebben meegezonden want de vraag is nu al enorm en de acc. set staat nog niet eens op de website.

John
RMA

----- Original Message -----
From: Teun Bekkers
To: sales(AT)mp3cdspeler.nl
Sent: Thursday, January 16, 2003 6:23 PM
Subject: Accesoires iFP-180T

Hallo,

Ik heb gehoord dat bij de nieuw bestelde iFP MP3-spelers een accesoiresset zit. Bestaande uit een hoesje een armband en een ketting. Is het ook mogelijk om die set los te bestellen? Ik heb namelijk een tijd geleden al mn speler gekocht. Maar toen zat die set er nog niet bij.

Groeten Teun Bekkers
Ik hoop dat ze er veel meer hebben dan 100 want volgens mij zijn dat er lang niet genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Teun op 17-01-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe het loopt ineens storm op die dingen natuurlijk, nou ja ik ben er al van verzekerd dat ik er 1 krijg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 18:55:
hehe het loopt ineens storm op die dingen natuurlijk, nou ja ik ben er al van verzekerd dat ik er 1 krijg >:)
me2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

De iRiver iFP 190TC 1.10 firmware is er: http://www.iriver.com/dow...ield_code=IFP&product=ALL

Zelfde als voor de andere versies.:
1. The voice recording quality has been divided into three steps.
(General -> Voice Recording mode -> High/Mid/Low)

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/board_images/firmware/iFP_upgrade_voice_lcd.gif

2. The backlight will not work when battery indicator starts to flash.
3. Once you delete file, if the file is included on your program list, the program list will be updated automatically.
4. Stereo on Tuner is default value now.

g Fixed Problems

1. When you program the songs, if you add folder on your program, the iFP was resetting.
2. The Tuner recording had been stopped even though there's enough free space in the unit.
3. The sound had been cut during navigation sometimes.
4. The file extension was displayed during playback even Tag information OFF or there's no available tag information.
5. Progressive Visualization was acting strangely on VBR file.
6. ASF file icon had been displayed as WMA.
7. The total number of file that can be stored with similar file name could not exceed 99.
8. On some MP3 file, the end of the track had been cut.
9. Some of file skipped the beginning part of the track.
10. The tag information was not displayed correctly on WMA file.

[ Voor 86% gewijzigd door Teun op 17-01-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

YoMaN schreef op 17 January 2003 @ 21:42:
De iRiver iFP 190TC 1.10 firmware is er
Vaag, op mijn 190TC zit al firmware versie 1.10 :)
Ik ga maandag gelijk zo'n setje voor mn iriver bestellen. Hopelijk ben ik dan nog op tijd. Ik zal iig niet mailen, want dat drijft de prijs alleen maar op :/

[ Voor 30% gewijzigd door T.T. op 17-01-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik wil de 180T kopen, maar ik vind dat ringetje zo lelijk waar dat koortje doorgaat. Kun je die eraf halen ofzo? Als ik pics kijk zie ik wel dat het een draaimechanisme lijkt. Heb het nog niet kunnen vinden in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

RedHat schreef op 18 januari 2003 @ 13:50:
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik wil de 180T kopen, maar ik vind dat ringetje zo lelijk waar dat koortje doorgaat. Kun je die eraf halen ofzo? Als ik pics kijk zie ik wel dat het een draaimechanisme lijkt. Heb het nog niet kunnen vinden in deze thread.

Kun je er niet afhalen, het is wel draaibaar maar niet af te schroeven ofzo. Aan die kant van de speler zitten wel 2 schroefjes, misschien kun je hem van de binnenkant van de bovenkant (volg je nog ? :P) eruit/af halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Ik heb het ook geprobeerd. Ik wilde hem nog kleiner maken, maar helaas. Ik wacht eerst maar een jaar voordat ik dat het machientje open ga draaien.
Zo'n hoesje lijkt me ook leuk, gewoon, voor de heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

waarom een jaar wachten, beter nu nog doen nu je garantie hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Hironshy schreef op 28 november 2002 @ 21:15:
Weleens een opengeschroefde iFP-180 gezien?
Hier is je kans >:)

Link: http://www.imp3.net/read.php?textid=169
Misschien staat het hier duidelijk op een plaatje?

edit:

hmm, de review is weg.

[ Voor 8% gewijzigd door Teun op 18-01-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
The Legend schreef op 18 januari 2003 @ 14:12:
[...]

Kun je er niet afhalen, het is wel draaibaar maar niet af te schroeven ofzo. Aan die kant van de speler zitten wel 2 schroefjes, misschien kun je hem van de binnenkant van de bovenkant (volg je nog ? :P) eruit/af halen :)
Hoezo niet afhaalbaar? Gewoon ff de schroefjes eraf halen en 't is klaar. Enige probleem is dat je dan een gat bovenop je speler hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

wAizz schreef op 18 January 2003 @ 16:19:
[...]
bla .. gewoon ff de schroefjes eraf halen .. bla
It's a lie :P
Ik krijg die dingen niet los geschroefd. Heb een 1,4 mm schroevendraaier geprobeerd 2,0 mm was te groot. Tis me niet gelukt. Je gaat me niet vertellen dat je dat zo gewoon ff hebt gedaan. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Teun op 18-01-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
T.T. schreef op 17 januari 2003 @ 21:55:
[...]

Vaag, op mijn 190TC zit al firmware versie 1.10 :)
Dat komt omdat firmware 1.10 al een hele tijd uit is, in die *** boven je dat nu pas merkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Awkwarding schreef op 18 januari 2003 @ 15:32:
waarom een jaar wachten, beter nu nog doen nu je garantie hebt :*)
Werk zelf in een PC zaak, en ik heb een enorme hekel aan mensen die iets willen ruilen en dat na 3 weken proberen en het dan niet mogen. 4 dagen later staan ze op de stoep met dat het kapot is.

Geen oogschade dus wordt het gewoon omgeruild, maar je weet zeker dat het moedwillig stuk gemaakt is. Vandaar dat ik dat niet doe, omdat ik er zelf een enorme hekel aan heb.
Maar een gat is ook niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

dj_tsunami schreef op 18 januari 2003 @ 20:16:
[...]

Dat komt omdat firmware 1.10 al een hele tijd uit is, in die *** boven je dat nu pas merkt 8)7
Hey, JIJ daar. ja jij, die **** :P
Category : Firmware
File : iFP190TC-v110.zip (1231870) Date : 2003-01-17
Views : 277

This is the firmware built in iFP-190TC.
Download this firmware when you load default or downgrade.
:o :X
hier is de link nog een keer:
http://www.iriver.com/dow...ield_code=IFP&product=ALL

[ Voor 19% gewijzigd door Teun op 19-01-2003 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

YoMaN schreef op 19 January 2003 @ 01:44:
[...]

Hey, JIJ daar. ja jij, die **** :P

[...]

:o :X
hier is de link nog een keer:
http://www.iriver.com/dow...ield_code=IFP&product=ALL
JIJ bent nog steeds degene die niezo slim doet :P
This the firmware built in iFP-190TC.
Download this firmware when you load default or downgrade.
Het is dus de software die ze standaard op de 190 zetten, al tijden uit dus. Maar nu downloadable voor degenen die miss. hun software verneukt hebben ofzo :)

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 19-01-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

The Legend schreef op 19 januari 2003 @ 10:34:
[...]
JIJ bent nog steeds degene die niezo slim doet :P
Ik heb ook niet gezegd dat het een nieuwe is en dat iedereen hem nu moet installeren. Ik meld alleen even dat ie op de site staat. Slim toch :D
YoMaN schreef op 17 januari 2003 @ 21:42:
De iRiver iFP 190TC 1.10 firmware is er: http://www.iriver.com/dow...ield_code=IFP&product=ALL

Zelfde als voor de andere versies.:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Zit nu ook op het punt om een 180T te kopen, zijn er nog echt nadelige dingen? Kun je ook Frequenties (Radio) voorprogrammeren? Zodat je niet heletjid op hoeft te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

RedHat schreef op 19 January 2003 @ 13:12:
Zit nu ook op het punt om een 180T te kopen, zijn er nog echt nadelige dingen? Kun je ook Frequenties (Radio) voorprogrammeren? Zodat je niet heletjid op hoeft te zoeken?
20 presets, als ik het goed heb zeker weten.

[ Voor 5% gewijzigd door Teun op 19-01-2003 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi dingetje.. beetje duur nog. Als ie goedkoper was en ik had al geen Mp3 CD speler zou ik er misschien nog over nadenken om zo'n ding te kopen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ah, denk dat ik de 180T toch maar ga kopen dan. Jammer dat er nog geen mp3 spelers zijn die equilizer per nummer op kan slaan, zodat je niet helet ijd hoeft te kloten.
:) mp3cdspeler.nl maar, 11,= goedkoper als mp3shopper.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk morgen of overmorgen mijn nieuwe 190TC met accessoire setje binnen :D
Het accessoire setje staat trouwens al op de internationale site van mp3cdspeler.nl : http://www.exportmp3.com/winkel/?produkt&id=43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 16:54:
hopelijk morgen of overmorgen mijn nieuwe 190TC met accessoire setje binnen :D
Het accessoire setje staat trouwens al op de internationale site van mp3cdspeler.nl : http://www.exportmp3.com/winkel/?produkt&id=43
Kost 15 euro extra om het hierheen te varen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, je moet ook niet op die site bestellen maar gewoon bij mp3cdspeler.nl
Is zelfde toko namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
voor iedereen die het nog niet gezien heeft: iRiver iFP-195TC 512MB @ MP3CDspeler.nl

Prijs: € 449,-
Leverbaar vanaf 31-01-2003

In de doos

• Armband / Beschermhoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

dj_tsunami schreef op 19 januari 2003 @ 21:22: